Repliik

Omniva | Klient on meie jaoks kõige olulisem

Andre Veskimeister, Omniva Baltikumi pakiäri juht, 22. november 2018 18:39

10 KOMMENTAARI

m
miks ma küll ei usu/ 23. november 2018 14:01
ikka raha on kõige tähtsam.
m
mm/ 23. november 2018 13:37
Tegin kaks tühikäiku Omniva pakiautomaadi juurde,mõlemil korral ei toiminud makseterminaal.oldi teadlikud,minu ettepaneku peale.et kuller võiks paki nüüd mulle koju tuua,naerdi mind välja,kuigi klient on kõige olulisem.Jälk firma!
k
klient/ 23. november 2018 11:58
lihtne on välja hüüda ja konkreetsust mitte nõudev fraas "klient on oluline" ja "meie kolimisest tingitud", aga inimene kelleni saadetis pole jõudnud on kellegi (siin peaks nimi olema) tegemata töö ohver ja ilmselt makstud tegemata töö ohver: "armastada maailma nõuab vaid fraasi, armastada inimest nõuab tegu" kirjutas Taani filosoof
r
Riika/ 23. november 2018 11:42
Selle artikli autor võinuks uduajamisele (artikli kirjutamisele) kulutatud aja hoopis sorteerimiskeskuses pakke sorteerida, oleks kõvasti rohkem tolku. Omniva, praegu on teil iga kätepaar oluline, kasutage neid!
o
Omniva/ 23. november 2018 00:40
Aastaid tagasi ei jõudnud sünnipäevakaart lapseni ja jäigi kadunuks. Omniva hakkas arupärimise peale vaid hämama ja selgitama, et aadress võis kirja peal vale olla ja postkastis viga. Minu teada, käib postkast neil kenasti lukus ja ka aadress kirjutati peale õigesti. Kuna lisasin kahepoolega sünnipäevakaardi vahele ka mõned sädelevad kleepekad, siis võib järeldada, et kirjasisudes nuhitakse ja loodetakse raha sealt leida. Oleme kokkuleppe teinud, et postiga postkaarte enam ei saada!
h
hmm/ 22. november 2018 20:06
Tean väga hästi neid Eesti suurettevõtete mentaliteete. Just hiljuti oli situatsioon järgmine - tüübid koosolekul koos, naerdi, lõõbiti - "Reklaamis võime ju irvitada, et klient on meie jaoks kõige olulisem, kuid mehed, omavahel öeldes, tooge, raisad, lihtsalt oma papp ära ja olge vait". Reaalne situatsioon. Firma, mida Eestis KÕIK teavad.
e
eks klient/ 22. november 2018 20:06
no näete, nagu tõtt räägime suunatakse koheselt modereerimisele. Valskus ja valetamine on siin riigis tere tulnud ja need kes tõtt räägivad, neile pannakse koheselt pael kaela.
e
eks klient/ 22. november 2018 20:04
Kui klient on teile oluline siis te ei teeks sellised lolle juhtimisvigu nagu te siiani olete teinud. Palun vaadake kord ka peegliga tõtt ja siis te näete mida olete korda saatnud.

p
Peeter/ 22. november 2018 18:47
Vabandust kirjavigade pärast, küsimus oli, kes vastutab ja Eestimaa.. Ja ema mure on seotud sünnipäevakaardiga, mis pole kohale jõudnud.
p
Peeter/ 22. november 2018 18:38
Kas piinlik pole? Krs ja miks nii halvasti ettevõtet juhib ja valesid otsuseid vastu võtab? Kuidas saab kiri yhest Eestimma otsast teise tulla juba 14päeva ja on teadmata, millal see siis jõuab? Kes vastutab ema mure eest?

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee