Poliitika

BLOGI | Riigieelarve läbis teise lugemise, vaidluses rändelepingu üle pole kired vaibunud

Ohtuleht.ee, 22. november 2018, 13:57

378 KOMMENTAARI

k
kui läheb rändeks.../ 22. november 2018, 14:24
Kui läheb lahti suurem rände probleem mingil suuremal põhjusel-ei aita ükski lepe.
k
kas/ 22. november 2018, 14:12
Kus on S.Mikser oma targutustega? Kas keelati suupruukimine ära?
k
22. november 2018, 13:59
Kurb jah,et häid ettepanekuid ei vöetud kuulda.Järgmisel aastal oleme veel vaesemad kui praegu.Rattake höiskab,kuhu rahad lähevad,kuid tänaseni on jutust köik just vastupidi.Nii naabermaa enesekiitmise ja valetamise moodi,kui vaadata pealinna tv.Kaks era konda vaid tegelevad harjumusest enese ülelöömises kiitmisega
m
22. november 2018, 11:51
Miks te valite riigikokku selliseid, kes ei oska otsustada ja raiskavad aega, et näidata, nemad on tegijad.
u
22. november 2018, 09:27
Uskumatu,et ühtegi head parandust läbi ei lastud.Läheme siis kolinal ikka allapoole,maksud töusevad ja köik kallineb.Rahvas tehakse täiesti paljaks ja näljaseks
p
puujumal/ 22. november 2018, 09:12
Sellises pipraveskis ei saagi korraliku kõikirahuldavat jahu jahvatada-minge ise laiali ja alustame algusest
m
mõtlik/ 22. november 2018, 08:43
ja kelle partei on see, kes seda ristisõda nendesamade ettepanekute osas oma lipukirjal uhkelt edasi kannab ?
o
olge mureta/ 22. november 2018, 08:39
Kaljulaid läheb Marokkosse lepingut arutama100% tõenäosusega !Kas ise või siis välisministeeriumui asjapulkadega koos. Ratas ajab udu.

l
Lahutamatud on kesk ja reff. Käib mitmevaatuseline teater rahvale. Kus saab küll mitu kõhutäit nalja/ 22. november 2018, 08:35
k
kossa !/ 22. november 2018, 08:33
need ca 400 ettepanekud olid lausa oksele ajavalt nõmedad. Keskerakond teab ise lahendusi !Ta ei vaja segajaid.
a
arusaav/ 22. november 2018, 08:31
Muudatusettepanekud hääletati maha. Tähendab, et see kolmik muudatusi nii aktsiisimäärades kui ka muudes sfäärides elukalliduse vertikaaltõusu ei kavatse peatada. Vali keskerakond vali kiire elukalliduse tõus.
t
Tore, et nad järgmisse Riigikokku ei pääse/ 22. november 2018, 08:30
Huvitav, mida lubati vabaerakonnale, et nad punavalitsuse katuserahadega valijate ostmise heaks kiitsid?
v
värskendaks õhku/ 22. november 2018, 08:15
Kui nüüd opositsioonil julgust oleks, isamaa kampa võtaks ja platsi puhastaks, saaks need sotsid ja keskid pingile puhkama saata. Siis saaks eesti heaks ehk veel midagi ära teha.
t
tonga/ 22. november 2018, 07:03
Huvitav , kelle partei see oli kes aastaid tagasi alustas ristisõda nende sammuste ettepanekute ja paranduste vastu ? kas keegi mäletab?
v
või.../ 22. november 2018, 07:03
..rahad otsas,et lisaraha teenida ja seega see triambul käibki ja ikka kaikaid kodarasse reformikate ja sotside poolt k.a. ka ekrelased.See pole enam töötegemine,vaid tola mängimine riigikogus,raha jookseb,miks mitte.
o
oo/ 22. november 2018, 06:04
kes on siis rumal? Kas see, kes esitas 395 ettepanekut ja kõik need ettepanekud olid rumalad või riigile kahjulikud. Või on rumal see, kes ei hooli riigist, rahvast, kes on valmis maha tallama viimase kui ühe väljaspoolt oma erakonda tulevad ettepanekud? Kas selline erakond väärib usaldust?

e
Eino Taruk/ 22. november 2018, 02:03
Kõik nad on vastandid mingis tahus. Refid on liberaalid, EKRE konservatiivid. Kesk on keskmisest pisut vasakul ja konservatiivsem, EKRE on paremal. Kek on kindlasti lähemal kui ref
a
A/ 21. november 2018, 22:09
Hallooo ,Õhtuleht - Pärnu kratt paneb teil kõik plussid-miinused pihta !
v
vaike/ 21. november 2018, 21:56
Kas on ikka õige kehtestada osade linnaosadele , nagu Lasnamäe Kopli uus kinnisvaramaks, et selle tagajärjel nende linnaosade elanikkond hakkab vähenema ja hajub,sest vanad inimesed saab paigutada vanade-ja hooldekodudesse, osa elanikke lahkub ja neid pindu saab rakendada pagulaste majutamiseks.
m
mitte Kaljulaid/ 21. november 2018, 21:30
S
Tervele mõistusele lootja./ 21. november 2018, 21:29
Seeder on väga tubli,eestlaste eest väljas.
g
Grummel/ 21. november 2018, 20:31
https://www.youtube.com/watch?v=jWWpQiijOaw
j
Juku/ 21. november 2018, 20:22
ÜRO rändepakt ei olevat Eestile kohustuslik, aga vaatamata sellele peab Eesti paktiga liituma, sest meie president tahab kirjutada paktile oma autogrammi
d
düstoopia likvideerimine/ 21. november 2018, 20:02
eestit mõjutab lepe kõige rohkem kui mingeid suuri riike

b
brunn/ 21. november 2018, 19:58
Brüsselis on pissiv poiss peagi liitub pissiv buratino.
e
ei saa mitte vaitki olla/ 21. november 2018, 19:44
tegelik seadusandlus on ju ette antud, nüüd on riigikogu puhvet pankrotiss ja nn. liikmed juua täis
e
eestlane/ 21. november 2018, 19:29
matsidele ka üigus kätte antud, milli vastunad on võimetud, kuna võikerahva olemasolu on paraku olematu , seega jõudu tööle vägilastele
u
Uus trend/ 21. november 2018, 19:17
Meie küla kukk hakkas kaagutama
e
ee/ 21. november 2018, 19:11
ekret ei tohi valida , saab reformi kaasa.
r
raha/ 21. november 2018, 19:09
tekkib küsimus ,kes keda valitseb, KUI RIIGIKOKOGU EI LEIA mitte midagi, siiis millisses riigis me elame KUNAGI NIMETEATI nn EESTI VABARIIGIKS, seega ega kompostihunnik ka halba tee
e
Eestlane/ 21. november 2018, 18:52
Kas see, mis toimub on sõnavabadus ja demokraatia. Ei, see on maffia, mis meid valitseb. Õiguse ja õigluse eest rahvaraha saavad instantside juhid on kas ära hirmutatud või kinni makstud. Ajakirjanikud kardavad samuti oma elu või töökohta kaotada. See on tänane eesti.
e
eks ta ole/ 21. november 2018, 18:39
istu seal kuis tahad , raha jookseb ja kõik makstakse kinni, Kuid, vääramatu JÕUD on alati olnud... kas ENSV ja ÜRO ja EUROOPA LIIT, kuid surnuaada nn. kohalikku elulõpetanud olevust siiski maetakse

e
enamik on raha nimel öögide ja seal istututud tundide eest rahakotti raskustama ja enda heaolu rahua/ 21. november 2018, 18:28
kui palju on vuntsu kandjaid
3
367 registreerunud õhtulehe alaline lugeja/ 21. november 2018, 18:19
kui nii kaua koos istutakse, siis võivad tekkida lamatised, ja une puudus, kostüümid siis ei aita
v
vunts/ 21. november 2018, 18:14
Sisuliselt on kommentaarium blokeeritud- vastukaja ei näidata. Eirame Õhtulehte-ei ühtegi klikki..
h
..../ 21. november 2018, 18:03
http://objektiiv.ee/indrek-tarand-ulbitses-facebookis-mine-pe-lollid-saavad-molli/
k
kalev/ 21. november 2018, 17:56
andke andeks. Aga opositsioon st reform ei oska väärikalt ka opositsioonis olla. Ainult õõnestab labaselt valitsuse tööd ja tegemisi ja loobib kaikaid kodarasse. Jumal hoidku, et selline erakond kunagi tagasi juhtivale kohale jõuaks.
d
Donald/ 21. november 2018, 17:53
ei ole üksi USA. Tema tuleb ja läheb, pealegi järgmisel päeval võib olla risti vastupidine seisukoht. Hakkad ka siis muutma, pugeja?
j
Juss/ 21. november 2018, 17:53
Ma ei vaja Reformierakonda, sest ostan pähklid Maximast
h
hüsteeritsevad/ 21. november 2018, 17:52
ikka ekrelased ja juba aastaid. Kus on need miljonid põgenikud, kes pidid siin juba aastaid tagasi olema :)?

k
Kaljurand mitte Kaljulaid/ 21. november 2018, 17:47
Ja vastas täiesti argumenteeritult ja targasti, aga Seeder ajas lihtsalt demagoogiat, sest polnud argumente. Sama ka Luik Otse kümnesse saates Tallinna TV-s.
p
peti/ 21. november 2018, 17:27
tõukeratas ei suuda isegi ei pagulasleppele ütelda eelarves ka timson kõvem koostaja
a
ats aasapealt/ 21. november 2018, 17:07
p
pettunud valija karulaane3st/ 21. november 2018, 17:00
Kogulased peavadki kogu aeg töötama ja valijatega kohtuma,sest nemad ju ei puhka.Nii et andke tuld kuni torud punased ning tehke ka tulusat kasulikku tööd,mida oleks võimalik mõõta kas või toolil istumise ajapikkusega.
a
A/ 21. november 2018, 16:40
ETV Esimeses Stuudios viskas ka sots Kaljulaid oma maski nurka ja paljastus tõeline kiskja -paluks vaadata ,kui ei usu
e
elf/ 21. november 2018, 16:34
See oviiri plika on populist ja ajab täitsa mula.ale kuulata.
t
Taat / 21. november 2018, 16:31
Täielik palagan! Peaminister on nagu tõukeratas!
m
MS/ 21. november 2018, 16:20
Tehke see umbusaldus peaminister Jüri Ratasele ära ja trall oleks lõppenud! Tuleksid Riigikogu ennetähtaegsed valimised.

b
brunn/ 21. november 2018, 16:11
plusse jagame esmaspäeval kell 11-00 Toompeal. Kõik oodatud.
v
vunts/ 21. november 2018, 10:20
Kadrioru ja rändelepingu läbisurujate suurim hirm oleks Lasnamäega ühisosa leidmine ning väljaastumine Euroopa ja praeguse kodupaiga kaitseks uute sisserändajate eest. Mis aga saaks siis Ratasest?
2
21:59/ 21. november 2018, 09:50
käputäis ekreid ei ole rahvas.
o
Olen kurb/ 21. november 2018, 08:46
Rändelepe näitab ,et Tõe väänamine käib iga nurga alt ! Eestit saab päästa ainult Rahvas ! Poliitikud ja propagandistid müüvad meie riigi maha ! Eile TTV-s oli , vihast punetava , Liisa Oviir'i lausvalesid jube kuulata.
d
düsgraafik/ 21. november 2018, 07:52
Ma peaks päris loll olema kui valin isamaad.
j
juga/ 21. november 2018, 01:24
Valitakse? Pole teda esimesekski ametiajaks valitud. Mingite hämarate tagatoa tehingutega paika pandud.
t
20. november 2018, 22:59
ta justkui ei teakski, mida rahvas arvab.
p
Puust ja punaseks./ 20. november 2018, 22:10
Paremliberaalne ajakirjandus töötab palehigis, et saaks valitsuse ees kannuseid teenida

p
Peter/ 20. november 2018, 21:37
Huvitav, et kõik plussid ja miinused korjatakse selle artikli kommentaaridest välja. Kuna on ilmselge, kuhupoole plussid ja miinused kaldus on, siis tekib küsimus, miks on nii vajalik rahva arvamust siin korrigeerida? Kustkohast sellised käsud üldse tulevad või teeb keegi moderaator seda enda initsiatiivist?
r
ränderaamistik/ 20. november 2018, 21:15
Naudime, aga kirume: https://www.youtube.com/watch?v=CD6Jk3uE1rU
x
xcv/ 20. november 2018, 20:25
See oli juba nõukaajal nii, et olid 1) võrdsed, ja 2) veel võrdsemad.
i
idavirulane/ 20. november 2018, 19:25
Pärast ühe hüperaktiivse noormehe hüsteeriat ei valiks mina enam mitte ühtegi sotsi.
o
on/ 20. november 2018, 19:25
vaja siis järgida usa põhimõtteid kui meil nende väed seeson, siis ka nende järgi talitada- ei!
o
on/ 20. november 2018, 19:22
tänu preksitile ka kogu inglismaa nüüd hädas, oli seda nüüd vaja et märkisin pulli pärast välja aga mis tuli välja-nüüd astudki välja...kust otsast see valitsuskriis on?Teevad oma töö riigikogu ja ministrid, õnneks pole selline otsus vaid mõne otsustada aga Martin sai nüüd kevadeks tuhandeid hääli juurde.
l
loll jutt/ 20. november 2018, 19:00
riigikogu ei lahenda seda probleemi!
a
Aga vähemalt ei saada hiljem öelda, et rahvas oli poolt./ 20. november 2018, 18:29
Ega need palju midagi mõjutanud pole küll

e
eu/ 20. november 2018, 18:22
Et siis need 39 tegelast annavad omapoolse nõusoleku rahvusvahelise inimkaubanduse seadustamiseks!? Aga sm. mikkol oli kunagi trumm nimega inimkaubandus. Mis sellest trummist ja põhimõtetest järele jäi???
o
oimetu/ 20. november 2018, 18:19
ei saa mittr vaikki olla, naine laevas, siie ka laev uppumisele määratud
c
Crack/ 20. november 2018, 18:16
Asi on lihtne - kui buratino lepingut läbi suruda ei suuda, siis jätab ta Brüsselile möku mulje.
t
TUNDUB/ 20. november 2018, 18:16
et tükike eesti iseseisvusest parseldatakse jälle maha ,loodame rahwas enam neid erakondi ei vali,kellele tähtsam EU ,kui EESTI VABARIIK -just vaba riik
e
Edgar./ 20. november 2018, 18:15
teid on siiski liiga vähe ,et mingit kahju tuua.....
k
20. november 2018, 18:11
Kus teie reitingud küll tulevad.? See nali võib tõepoolest langetada KESKi ja REFi toetust, kuid see EKRE osa võite kohe ilusti ära unustada. EKRE istub ilusti seal kolmandal kohal edasi. Nii suurel määral see suurte erakondade toetust kindlasti ei mõjuta. Te unustate ära, et liberaalid ei valiks eluilmaski EKREt. Selleks et takistada EKRE võimule tulekut, antakse ikka hääled tugevatele.
d
df/ 20. november 2018, 17:56
Ta on EL ja ÜRO esindaja Eestis.
z
zxc/ 20. november 2018, 17:53
Ma paneks nad hoopis korda looma.

n
Njahh/ 20. november 2018, 17:47
Valimistel tunduvalt probleemidevabam. Pole vaja m]eldagi, keda ja kust.
p
poola/ 20. november 2018, 17:37
ja iisrael ei kirjuta alla. meil pole seda ammugi vaja.
m
marss/ 20. november 2018, 17:35
ruttu lapsi tegema, muidu tulebki lõpp.
a
Ainult/ 20. november 2018, 17:34
k
kuss!/ 20. november 2018, 17:33
sellest ei tohi rääkida. meie meedia muidugi ka ei räägi.
m
mis seal siis ikka/ 20. november 2018, 17:33
viimane nõustuja kustutab tule.
k
kahjks/ 20. november 2018, 17:33
siiski ei saa, enamus neist elab mõnusasti ja irvitab veel näkkugi. vaata siimugi näiteks. või ilvest. jne.
k
kõik fondid on sulitsemiseks. miks sa otse ei anneta abivajajale? / 20. november 2018, 17:29
see vähifondki, muudkui kogub, nimed ja pildid paneb lehte, aga seda, et paar kuud hiljem saad vaadata haudi.ee, et matused juba peetud, ei räägi nad kunagi. rusikareegel on: organiseeritud heategevus on suurim kuritegevus. alati.

r
r/ 20. november 2018, 17:28
Siin siis EesJevgeni Ossinovski, Eiki Nestori, Kalvi Kõva, Marianne Mikko, Jaanus Marrandi, Inara Luigase, Heljo Pikhofi, Kersti Sarapuu, Tiit Teriku, Mihhail Korbi, Heimar Lenki, Erki Savisaare, Märt Sultsi, Enn Eesmaa, Anneli Oti, Siret Kotka-Repinski, Vladimir Velmani, Dmitri Dmitrijevi, Mihhail Stalnuhhini, Igor Kravtšenko, Helmut Hallemaa, Marika Tuus-Lauli, Eevi Paasmäe, Toomas Väinaste, Valeri Korbi, Rainer Vakra, Toomas Pauri, Jaanus Karilaidi, Karin Tammemägi, Aadu Musta, Viktor Vassiljevi, Helmen Küti, Toomas Jürgensteini, Hardi Volmeri, Toomas Vitsuti, Barbi Pilvre, Hannes Hanso, -
e
ee/ 20. november 2018, 17:26
reformi ajal oleks see ammu ära tehtud, ja kellele ei meeldi mingu venemaale.
h
hm/ 20. november 2018, 17:20
Kajale,Eesti pole mingi kontrollija ega piiraja, tulge maa peale.
j
Juku/ 20. november 2018, 17:00
Kuuldavasti jagatakse, enne hääletamist, Riigikogu liikmetele tasuta negro rummi.
k
Kuusik Kaasik/ 20. november 2018, 16:59
39- le eilsele reeturile tuli täna täiendust. Kogu reffidebande on osutunud kaasajooksikuteks, äraandjateks, pugejateks, kelgunöörideks!
p
pt/ 20. november 2018, 16:48
fondidesse annetamine on mõttetu, makse läheb maha ja fond ise võtab suure osa omale. kes tahab vähihaigeid ja muid aidata annetagu pigem otse abivajajale.
k
kaljulaide erihuvid/ 20. november 2018, 16:48
kahtlen kas teda teiseks ametiajaks valitaks , elik sooja kohta oleks vaja , näiteks üro kohake oleks ilus paik kus puuinglisekeeles demagoogilist kõnet pidada
m
MIS ASI ON SATIIR? KUIDAS TUNDA ÄRA HEAD HUUMORIT?/ 20. november 2018, 16:43
[BLOGI | ÜRO rändelepe põhjustab erimeelsusi, valitsuse punnseisu peab lahendama riigikogu. President kutsus viimasena vaibale EKRE] Huvitav, kas EKRE mees Helme põhimõttilise mehena sõimas proua presidendil näo täis ajendil et, president oli ju varem lubanud et tema ei lähe Marrakechi kui asi valitsuses läbi ei lähe (ei läinudki)... aga nüüd siis president hakkas mingit tragikomöödiat hoopis lavastama ja vist taandas ennast eelnevalt atud lubadusest muutes ennast seeläbi mitteusaldusväärseks partneriks..

e
Est/ 20. november 2018, 16:43
Austria valitsus kinnitab kolmapäeval ministrite nõukogus taganemise ÜRO migratsioonileppest. Oma otsust põhjendatakse 17 punktiga, mis on ära toodud avalikus hääletuse selgituses, vahendab Austria päevaleht Die Presse. Ühe peamise põhjusena tuuakse esile, et Austria eristab selgelt seaduslikku ja ebaseaduslikku rännet, mistõttu lükatakse tagasi sellise eristuse kaotamine ÜRO migratsioonileppes. Samuti leitakse, et ÜRO rändealane konventsioon ei tohiks mingil juhul olla ülimuslik siseriiklike seaduste suhtes ning kõik sellesuunalised katsed tuleb otsustavalt tagasi tõrjuda.
t
totu juku/ 20. november 2018, 16:43
ekre pole ideaalne aga kedagi teist ka ei ole valida , ma arvan et peab andma neile võimaluse valitsust moodustada. aga aitäh etkar et meenutasid, kriminaalide erakondi ja nende käsilasi nagu sde ja reff peabki hakkama vastutusele võtma
t
tibu/ 20. november 2018, 16:34
Üleskutse kõikidele reformikatele ,kellele on vähegi kallis Eesti tulevik- lahkuge sellest pundist... ja kohe...Eestist ei tohi saada mingite võõraste läbisõiduhoov...
k
20. november 2018, 16:27
Kus teie reitingud küll tulevad.? See nali võib tõepoolest langetada KESKi ja REFi toetust, kuid see EKRE osa võite kohe ilusti ära unustada. EKRE istub ilusti seal kolmandal kohal edasi. Nii suurel määral see suurte erakondade toetust kindlasti ei mõjuta. Te unustate ära, et liberaalid ei valiks eluilmaski EKREt. Selleks et takistada EKRE võimule tulekut, antakse ikka hääled tugevatele.
k
kui tulevad/ 20. november 2018, 15:50
kaevaks ümber maja kraavi, ja täidaks selle õllega, sellest peavad samamoodi hoidma eemale. või noh, oleks nii teinud 10 aastat tagasi kui alkoholi hind oli vähe loogilisemas suhtes eesti palkadega.
r
RAA/ 20. november 2018, 15:46
See ei ole küll selle artikliga seotud kuid kallitele piiriületajatele on juba palvetoad ,laste mängunurgad uued valmist tehtud.Aga eestlane annetagu haiglatele,kodutundele jne.Miks ei võiks riik aidata kehvadesse tingimustesse sattunud peret lisaks rahvale.Ei ole annetamise vastu--olen vähifondi annetanud kuigi paha on lugeda kuhu haigekassa rahad lendavad.
o
oeh/ 20. november 2018, 15:43
see presidendihakatis koos sotside ja muude ühiskonna pahnaga, teate küll keda silmas pean, otse ju ei saa öelda kommentaarina. noo muud öelda ei oska kui et peale järgmisi valimisi mädanete vanglas kui hästi läheb!
r
RAA/ 20. november 2018, 15:40
Nüüd on näha kes tahab EESTI RIIKI kes tahab ruttu rikkaks saada.Eriti pöördes Ossinovski,Kallas ja kahjuks ka president.

t
Tiia/ 20. november 2018, 15:38
Nagunii võetakse lepe vastu ja see on valge rahva lõpp.
h
hahah/ 20. november 2018, 15:37
inimesed nii lo.l.l.id ka pole. on aega olnud kõrvalt jälgida mugavusprussakate tööd rootsis, belgias, prantsusmaal, inglismaal. arvan, et siililegi selge, miks neid siia ei soovita
i
igale eestilambale/ 20. november 2018, 15:33
l
läti on kaugel/ 20. november 2018, 15:32
muretseme süüria ja somaalia põgenike pärast, need kohe aia taga.
e
eu/ 20. november 2018, 15:32
Lp. ametisse upitatud "pres ku" . Kas tegu on teie isikliku panusega rahvusvahelise inimkaubanduse seadustamisele???
k
kahjuks/ 20. november 2018, 15:30
jah , anna sokolaadi tahvel tolale pihku ja valib nagu kästakse .
k
küll/ 20. november 2018, 15:28
igaüks saab lõpuks vastavalt ,,teenetele,,
m
mida/ 20. november 2018, 15:27
seevanamutt õige arvab endast.

t
Tänu eesti meediale elab eesti rahvas isolatsioonis muust maailmast/ 20. november 2018, 15:01
maalitakse meile pilti et välismaailm ootab suure kannatlikkusega tõrksate eestlaste solidaarsustunde ärkamist. tegelikkuses see niiväga ei ole. seda tõendab ka praegu Prantsusmaal toimuvad protestid Macroni valitsuse poliitika vastu , mis kestavad juba neljandat päeva ja on vürtsitatud politseivägivallaga millele rahvas vastab samaga. üle 500 inimese on vigastustega haiglas
a
Aiku/ 20. november 2018, 14:45
Millal president EKRE Kadriorgu kutsub?
s
sõna vabadus puudub/ 20. november 2018, 14:27
nii nagu julged tõtt kirjutada ,siis kommentaar läbi ei lähe
t
to kahjuks/ 20. november 2018, 14:17
Valimised meil näitavad, kelle käes on valimisserveri tagauks, kas keegi usub, et sotside ja EKRE valijaid ühepalju, pigem suhe 1:100-le?
k
20. november 2018, 14:17
Kas sa siis ise ei näe , et lausa nõuavad et ka Isamaa ja EKRE sellega nõustuksid !
k
20. november 2018, 14:09
Kas sa pead seda veel küsima?
s
Süüdiv/ 20. november 2018, 13:42
See presidentinna on süüdimatu. Talle pole midagi ka andeks anda.
s
...../ 20. november 2018, 13:24
see selleks, et lapseajuga kallaseke saaks edasi ronida hüppama, ajuta pole siiski tarvis.

e
eu/ 20. november 2018, 13:16
Jääb ainult arvata mis on selle põhjuseks, et pres ku üritab nui neljaks "mittesiduvale" lepingule allkirja anda!?
k
kahjuks/ 20. november 2018, 13:12
looda sa! eesti rahva mälu on nii lühike, et kuu aja pärast ei mäleta seda enam keegi. ja kollane erakond on jälle ....
v
vunts/ 20. november 2018, 13:06
Kas mitte räige sekkumine parlamendi töösse?
v
Vahet pole/ 20. november 2018, 13:04
ü
üheselt - lepe seob eesti õiguslikult/ 20. november 2018, 13:00
https://www.err.ee/878458/lauri-vitsut-randeraamistik-seob-eestit-oiguslikult
p
Protestin!!!!!!! / 20. november 2018, 12:52
Ei mingit allkirja. Aamen!!
l
Lugege ERRi/ 20. november 2018, 12:51
Lauri Vitsut: ränderaamistik seob Eestit õiguslikult Õiguslike küsimuste otsustamise pädevus lasub isikutel ja institutsioonidel, kes seda õigusest tulenevalt saavad teha. Kui küsimus on antud valitsuse pädevusse, siis saab selle otsuse vastu võtta vaid valitsus, mitte riigikogu või president. Valitsus on oma otsuse teinud ja valitsuskriis on hoopis teine küsimus, poliitiline küsimus, küsimus poliitilistest otsustest ja eelistustest. Presidendi käitumine jääb kogu asja juures üldse arusaamatuks.
l
Luulekogu ; purpurpunased ööd/ 20. november 2018, 12:47
...kell 15,57 kutsutakse Seeder vaibale. Kell 15,58 lendab "president" rändama.

m
MIna/ 20. november 2018, 12:44
Hästi öeldud! Olen nõus sinuga.On vaja EList välja pääseda.
m
mhh/ 20. november 2018, 12:41
Kas tõesti otsustab kesk ja sots et on sellega nõus kui pm enamus eesti rahvast on selle vastu ? Mis toimub ? On demokraatia siin riigis või ei ?
k
KOLM.../ 20. november 2018, 12:40
...globaalroosat/Eesti põhiseadust rikkuvat erakonda nüüd Eestis! Arvate, et rahvas unustab selle 3 kuuga ära või!!?
e
EL maha/ 20. november 2018, 12:40
Pole vaja homoEuropat! Meie poliitikuid tülitsevad ELi tõttu. Me ,nagu riik Euroopa Liitus peame hästi palju teha EL ja teise riigi jaoks, et jätta ELis. Noh, milleks siis? Mida heaks tõi meile ELi? Võlad, perverid ja muslamid.
e
EL maha/ 20. november 2018, 12:38
#ESTexitEU Eesti exit Euroopa Liitust!!Väsinud juba seda kannata. ELi tõttu ainult konfliktid meie riigis, polo ju vaja seda homo Euroopat.
m
Marika/ 20. november 2018, 12:36
Soovite väikese eesti maha müüa,eeldusel,et rahvas ei tule tänavatele?Rahvas tuleb küll ja president peab tagasi astuma ja tuleb luua uus eesti meelne valitsus.Kohutav,kuhu te olete meid viinud,aga rahad tulevad ilmselt danskest ja osa said kõik.
k
Kuulge/ 20. november 2018, 12:36
ooooh...Miks nii kaua slellest arutletakse? On juba selge, et rahvas ei toeta seda pakti. Kuiulge oma rahvahääleid!!
s
Soov teada../ 20. november 2018, 12:34
kuidas meie naaber Läti Vabariik käitunud on? Kas keegi teab?

m
Mina/ 20. november 2018, 12:33
Kes toetab seda? Kas on terve inimene? Keegi ei tahaks oma Estimaad näha nagu enam oli?Toetab seda teemad , siis jääd märtsis ilma tuhandetest häältest! Hah...rumalus
k
Kollane erakond.../ 20. november 2018, 12:20
...toetab seda neetud pakti - seega jääb märtsis 2019 ilma tuhandetest häältest ja võib võiduunenäod unustada!
l
lugeja/ 20. november 2018, 12:19
Arne-le: Petitsioon ei ole palvekiri, vaid enda meelsuse väljendus.
l
Loreida/ 20. november 2018, 12:16
11:18-le: Kõige ajupestum oled sa ise. Minu kaastunne. Ole sa siis sots, reform või kesik.
l
Loreida/ 20. november 2018, 12:13
maakas-le: Lepingut tahavad Eestis allkirjastada need, kel on soov saada Julgeolekunõukogu liikmeks. Jälle mõned soojad kohad nomenklatuurile. Samuti ka need, kellele on eluküsimus, mida "teised" meist mõtlevad. Rahvas las toidab ja möllab pärast tänavatel tõmmude immigrantidega. Mis siis et me siiani eelmiste immigrantidega piike murrame.
m
Mina/ 20. november 2018, 12:10
Olen nõus sinuga! Aitab juba küll. oli üsna parem elada ilma Europaa Liitu reeglita.
e
EList välja!!/ 20. november 2018, 12:07
Ei oleks Euroopa Liitu siis ei oleks seda konflikte.
j
jama/ 20. november 2018, 12:06
aitab küll. millest me ajame juttu . kes tahab elada muslamitega koos?

v
venemaalt/ 20. november 2018, 12:03
on hordidena jehoovausulisi oodata sest neid kiusatakse taga-eesti saab rändeparadiisiks.
a
asd/ 20. november 2018, 11:58
Ukrainasse läksid ka mõni aasta tagasi "head" rohelised mehikesed (nagu Putin ja puutini meedia ütles), rände korras. Rändeleping/raamistik on samasugune hübriidsõja olukorra tekitamise ja õhutamise dokument.
K
A/ 20. november 2018, 11:54
Kutsu, kutsu! Tule nüüd vaibaleee!
b
brunn/ 20. november 2018, 11:54
peab vist massid tänavaile saama-siis mõikaks.
K
??/ 20. november 2018, 11:46
Kas ei ole veel arusaadav, et EI OLE NEID vaja siin!?
z
Z/ 20. november 2018, 11:33
Rahvas on oma EI ütelnud, arueisaavä??
p
Praegu oleme paraku maailma tagaosas :(/ 20. november 2018, 11:31
https://kaadripoliitika.wordpress.com/2014/11/13/elu-eestis-enne-ja-parast-reformi/
a
asd/ 20. november 2018, 11:30
Kommentaariumi mootor on ÕL-l vigane. Panin kõik kommentaarid 10:54 sappa vastuse lingile (kaks esimest ei näidanud, et oleks üles laadinud) ja nüüd on kõik üldises reas.

a
Al/ 20. november 2018, 11:24
Minumeelest on president reetnud Eesti rahvast.
s
Seeder tõdes õigesti/ 20. november 2018, 11:24
...et rändepakt ju SOOSIB migratsiooni aga me peame likvideerima rände põhjuseid!
m
maakas/ 20. november 2018, 11:23
Midä seal häda on? Miks seda sellist lepingut peale surutakse, mis ei pidavat midagi kohustama ja tegema... olevat järjekordne sisutühi paber? Aga ikkagi - miks selline kisa nüüd sisutyhja paberi üle? kas Austraalias on rumalad? Kas Visegradi riigid on rumalad? Milleks on vaja võidelda tagajärgedega? Tegelema peab probleemi tekitajaga - ahvriklaste ja muslimite ülikiire sigimine?
s
Sotsid.../ 20. november 2018, 11:21
...oma globaalroosas uimas pole kunagi ajanud Eesti asja. Nüüd on kesk ka laksu alla pandud...2019 märtsis omad vitsad peksavad neid mõlemaid!
a
asd/ 20. november 2018, 11:16
Ma ei saa ka aru, milles probleem. Kas KK peab ainsaks lahenduseks lepingu allkirjastamist, mitte allkirjastamine pole lahendus? Sellist suhtumist on tavaliselt omistatud Põhja-Koreale, kus kõik arvamused, mis pole diktaatori omad, on valed.
a
asd/ 20. november 2018, 11:14
Ma ei saa ka aru, milles probleem. Kas KK peab ainsaks lahenduseks lepingu allkirjastamist, mitte allkirjastamine pole lahendus? Sellist suhtumist on tavaliselt omistatud Põhja-Koreale, kus kõik arvamused, mis pole diktaatori omad, on valed.
a
asd/ 20. november 2018, 11:13
Ma ei saa ka aru, milles probleem. Kas KK peab ainsaks lahenduseks lepingu allkirjastamist, mitte allkirjastamine pole lahendus? Sellist suhtumist on tavaliselt omistatud Põhja-Koreale, kus kõik arvamused, mis pole diktaatori omad, on valed.
e
Eestlane/ 20. november 2018, 10:34
Praegune president ei ole demokraatlikult rahva poolt valitud .Seega ei tohiks üldse selle lepingu asjas sõna võtta.Otsustama peab rahvas!

k
kolmas käsi/ 20. november 2018, 10:23
Kaljulaid lõpetab ummikseisu ja viib oma rahva maailmakaardile.
e
Ei/ 20. november 2018, 10:20
näe ühegi kommentaari juures plusside ja miinuste arvu.Ei teamiks?
g
Gunnar Stahl/ 20. november 2018, 10:16
Jube mõelda, et seda monstrumit kaljulaidi peame veel mitu aastat välja kannatama.
v
vähk/ 20. november 2018, 08:24
Kõigepealt tuleb Eestile leida president,sest presidendi ja veel sõnaka ning ausa presidendi puudumine annab üha enam tunda.See praegune aseaine, Nestori mängude tulem ei ole ju president vaid käpiknukk nii Brüsseli kui Eesti teatavale kildkonnnale
L
...../ 20. november 2018, 07:47
Lisaks, Mikseri välisministeerium tõlgib rändelepet teadlikult valesti. Lugege teavet siit. https://uueduudised.ee/uudis/eesti/mikseri-valisministeerium-tolgib-randelepet-teadlikult-valesti/
u
Urr/ 20. november 2018, 07:21
Probleemiks pole müütiline äarmuslikkuse oht vaid need kes sellega hirmutavad...
a
Andres/ 20. november 2018, 07:10
Eestlaste koda on hävinguohus. Olga lauristini sugused usurpeerivad kõrgemat (rahva) võimu. Kordub jälle kõik. Kas alistume jälle?
r
RS/ 20. november 2018, 07:09
Vaadake neid ja jätke meelde.

t
TK/ 20. november 2018, 06:35
Tahab ju rahva raha eest soojale maale. Kadriorus ju külm, niiske ja pime.
r
RS/ 20. november 2018, 06:32
h
Hei, Tõnu!/ 20. november 2018, 06:27
Kui palju on üldse Eestis "reetureid"? Igatahes niipalju näeb igaüks, et poliitikutel lastakse laiata ja raha pumbata nii palju kui jaksavad. Kui inimene ei taha oma elunatukese eest seista, ongi ta riigireetur. Noh, Tõnu? Otsi välja, kes läheksid mäele, parasiite kukutama? Jutt kõigil hea, tegijaid pole!
a
Arne/ 20. november 2018, 06:23
Inimesed saage aru- PETITSIOON, on PALVEKIRI. Me peame nõudma, mitte paluma. Mina põhimõtteliselt palvekirjale alla ei kirjuta.
s
Saan sinust aru./ 20. november 2018, 06:22
Samas väidan, et olen aastatega aru saanud, et eestlane on viimase 27.a. jooksul aina rohkem küüru vajunud. Ei ole enam tulemas mingeid valitsuse vastu protestijaid, veelvähem kukutajaid. Eestlane on hääbuv rahvus!
a
Arne/ 20. november 2018, 06:17
Meil on eesti rahva havitajast president, kes on valmis sooja koha eest oma rahva hävitama. Muud seletust sellele aafrika muidusööjatest musulmanide vastuvõtule pole.
t
Tahad, juga, ma ütlen?/ 20. november 2018, 06:16
Märtsis istuvad needsamad sulid, samadel toolidel. Arva, miks? Sest eestlane on kange vaid netis kisa tegema. Millal oled sa näinud Eestis meeleavaldust? Need näputäied, mida nähtud, on armetu sisin. Eestlane! Sa oled lihtsalt üks arg nahahoidja!
t
to Eestlane,02:30/ 20. november 2018, 06:11
Kildu paned või? Millal ennem vaatamisest tolku on olnud? Mina olen neid kurjategijaid juba 27 a. näinud. Sina võib olla vähem. Vastasel korral oleksid mäe peal, oma õigusi nõudmas käinud. Üldse imelik rahvus see eestlane! Nurga taga, anonüümselt peksmas kõva mees. Ja rohkemat ei midagi. See aeg, kus "...saksad surid", on juma sajandeid ajalugu. Tahad, ütlen põhjuse? Sellepärast eestlasel ongi kehv elu, et ta ei hakka oma lüpsjatele vastu.

m
Ma ei näes seal küll ühtegi reformlast?/ 20. november 2018, 04:34
...välisärikate, võõrvõimu ja pankade teenrit.
h
Hämmastav on riigireeturite ülbus,/ 20. november 2018, 02:43
võttes arvesse et nende poolt sooritatav kuriteoga käib kaasas personaalne väga larm karistus.
t
TOETAME ISAMAAD! / eile, 19:01/ 20. november 2018, 02:40
Oh see Os-si-ke-ne on ikka hul-lem -veel. Ta on lau-sa libe-dik. Ta on võl-tsvaga-tseja. Tal poh-hui Eestist. Pea-asi -kui pap-pi saab.
e
Eestlane/ 20. november 2018, 02:30
Iga mees on oma saatuse sepp ja oma õnne valaja, jaajaajaa. Ükskord prahvatab vimm mis kogunend salaja. Jaajaajaa. Metsad põ-le-vad, sak-sad su-re-vad, mets ja maa saavad meitele, jah meitele, jah meitele jah meitele meitele meitele. No vaadake seda esimest pilti. Kohe näha ju, li..be..ras..ti..de punt koos. Meie kodumaa mahapar..sel..da..jad.
r
rattapidur/ 20. november 2018, 00:58
n
nutma ajab see pilt.. / 20. november 2018, 00:53
t
20. november 2018, 00:27
Tülgastavad inimese laadsed pugejad, kes väärivad suurimat põlgust.
s
19. november 2018, 23:57
See kõik on kummaline. Valitsusel oli põhimõte, kas konsensus või otsust vastu ei võeta. Nüüd aga surutakse neile peale hääletamist ja teab mida.Miks on sotsdemide seisukoht parem kui isamaa oma? Mina olen isamaa valija ja mulle ei meeldi kui minu väärtusi maha tambitakse.

j
juga/ 19. november 2018, 23:54
Kes mõõga tõstab, peab mõõga läbi ka langema. Selle valitsuse aeg on nüüd küll täis. Riigikogu pole muidugi parem, aga seda saab kohendada alles märtsis.
k
Kuusik Kaasik/ 19. november 2018, 23:41
Kes teisele auku kaevab, see ise sisse kukub. Ristilt vaevu loen, et siia reeturid on maetud. Unustuse mullaga nüüd kondid kaetud. Vaikselt tuules kiigub malts.
M
!/ 19. november 2018, 23:21
Mis jutt et ootame ära kui otsustavad liituda,siis lähme protestima? Seda peaks tegema KOHE! Esimest korda võiks eestlane ennast liigutama hakata,sest asi on tõsine! Huvitav,kui mitte keegi homsest nt enam tööle ei lähe ja tekiks täielik kaos,kas see ei muudaks ka midagi?
v
Võlur Oz/ 19. november 2018, 23:20
viisakas seltskonnas EKRE nime suhu ei võeta, paanikameistrid
t
Tõnu Tõnso/ 19. november 2018, 22:55
Meie praeguses riigikogus on kindlasti üle 51 riigireeturi. Enamus keskerakondlastest, enamus reformierakondlastest, kõik sotsid ja peaaegu kõik aknaäärsed on valmis ilma kõhklusteta oma riiki reetma. Suur osa vabarekondlastest ja suur osa Isamaa saadikutest on kah selleks valmis; paraku ei ole Isamaa valijad naiivsete ja kergestipetetavate inimestena selleks riigireetmiseks valmis. Kui Isamaa pääs järgmisse riigikogusse oleks kindlustatud, siis toetaks ka Isamaa rändepakti. Praegu nad venitavad, ootavad ja üritavad oma toetuse üle 5% ellujäämisepiiri tõsta.
n
Nad ei kannata omavahel mingit võrdlust!/ 19. november 2018, 22:51
Päts pole kunagi Eestimaad reetnud, vaid on selle riigi esilooja. President Pätsi sõimavad marutõbiste koertena endised punased uues kuues. Kaljulaid küll meenutab 100% müügimeest (-naist)
E
.../ 19. november 2018, 22:46
Eestluse hauakaevajate nimekiri Jevgeni Ossinovski, Eiki Nestor, Kalvi Kõva, Marianne Mikko, Jaanus Marrandi, Inara Luigas, Heljo Pikhof, Kersti Sarapuu, Tiit Terik, Mihhail Korb, Heimar Lenk, Erki Savisaar, Märt Sults, Enn Eesmaa, Anneli Ott, Siret Kotka-Repinski, Vladimir Velman, Dmitri Dmitrijev, Mihhail Stalnuhhin, Igor Kravtšenko, Helmut Hallemaa, Marika Tuus-Laul, Eevi Paasmäe, Toomas Väinaste, Valeri Korb, Rainer Vakra, Toomas Paur, Jaanus Karilaid, Karin Tammemägi, Aadu Must, Viktor Vassiljev, Helmen Kütt, Toomas Jürgenstein, Hardi Volmer, Toomas Vitsut, Barbi Pilvre, Hannes Hanso, Mon
t
tt/ 19. november 2018, 22:27
Oxford sõnastik ütleb et compact on leping, kas Mikseri välisministeerium on tõlkinud selle "raamistik" , et paremini läbi läheks - et nagu polegi leping ehk polegi siduv? compact2 noun, A formal agreement or contract between two or more parties. ‘they signed a compact with the United States’ , ‘a peace compact’ https://en.oxforddictionaries.com/definition/compact

S
????/ 19. november 2018, 22:26
Sotsid on astunud oma reha otsa. Siiani nõuti vähemuste õiguste arvestamisega, nüüd aga ütlevad et vähemus ei tohi dikteerida . Kõik toimub nii kui nende ideelise esiisa Stalini juhtimisel- eesmärk pühendab abinõu ning seda otsustatakse öösel poole kolme ajal...
l
Lea/ 19. november 2018, 22:25
mis mõttes lahtine? Otsustasime ju et ei
k
kerstkadriorg/ 19. november 2018, 22:16
oli jube leilis nagu sundijatest ideoloogid pioneerijuhid ensv aegadel
p
presidendi kõne / 19. november 2018, 22:14
oli nagu leilis pioneerijuhi jutt, stiilis-ah teie siis ei tahagi seda kaelarätti kanda ja puuslik leeninile kulpi lüüa
s
Samas rahvas kardab kõige rohkem paremäärmusliku EKRE võimulesaamist/ 19. november 2018, 22:08
EKRE oma 15 %-ga on praktiliselt tühi koht.Valimisteks sulab toetus alla valimiskünnise.
m
mis mõttes ootab/ 19. november 2018, 22:08
näib nii et kaljulaidi isegi ei huvita mida arvab rahvas sellest paktist
s
Sinna/ 19. november 2018, 21:45
võib ju allkirja panna, aga arvad et see meie "vargamäed" ja "buratiinot" huvitab. Rahvas lastakse kõrge kaarega üle.
p
pöial üles/ 19. november 2018, 21:27
Miks jälle modereerimisele? Kas teete seda kiusu pärast?

m
Mis mõtet on/ 19. november 2018, 21:27
selliste"Ettepanekutega" lehvitada? Loe hoolega 21:16 kommentaari. Jäta ometi midagi ka meelde!
s
sinisilm/ 19. november 2018, 21:18
Kuna oled sa enne näinud - kuulnud, et selline allkirjade kogumine on midagi mõjunud või midagi on tegemata jäänud?
t
to Nüüd, 19:44/ 19. november 2018, 21:16
Tegelikult oleks juba ammu pidanud rahvas mäel olema ja valitsusi mäest alla aitama minna. Kahjuks aga on eestlane nii lödi, et ei saa mitte oma ukseesist koristatud. Ainuke millega uhkustab, on e-riik. Mis omakorda lödi. Mis teha kui avalikult meelt avaldada ei julge. Usun, et meil on Euroopa kõige korruptiivsem riik. Isegi Mehhiko seebikad jäävad alla.
e
EP2/ 19. november 2018, 21:11
Kui reformarid jälle võimule saavad, läheb riigi laastamine edasi. Olukord välisärikate ümmardamise käigus aga veelgi hullemaks.
e
Ettepanekud/ 19. november 2018, 21:08
Tõstke esmalt elanikkonna elatustaset, siis tegelge muulastega. Kaljulaid pabistab nüüd aga eliidi ja oma ärajäänud lähetuse pärast.
s
siin/ 19. november 2018, 20:54
politsei ka juba ütles,et eestis on ainult ajaküsimus millal mull lõhkeb. aga presidenti see ei koti tema pole ju eestlane. moslamid juba eestis vaikselt toimetavad ja loovad oma kogukonde.
a
al kiri/ 19. november 2018, 20:53
http://petitsioon.ee/ei-marrakechi-migratsioonileppele
a
Al Bandy/ 19. november 2018, 20:49
pange oma allkiri selle jama vastu petitsioon.ee,pange ise ja teie sõbrad ka.

o
oh ja/ 19. november 2018, 20:49
pole enam kahtustki liitumine on juba kindel kui seda hakkab otsustama parlament
e
Eino Taruk/ 19. november 2018, 20:47
j
j/ 19. november 2018, 20:43
m
Mina/ 19. november 2018, 20:41
j
jah/ 19. november 2018, 20:19
Ja oli ka kategooriliselt Pätsi monumendi vastu! Nüüd siis mõlemad
j
just a fair question using SJW vocabulary/ 19. november 2018, 20:10
So why are you picking on and discriminating against marginalized group such as Isamaa?
k
Küsimus valitsusele?/ 19. november 2018, 20:05
Kas te seda ikka teate,et kõik poed on meil Eestis paksult mürki täis,mida süüa ei sünni? Mida on veel mõelda? Mida selle suure massiga peale hakkata kui ühelhetkel kõik valgustuvad ja enam seda sodi mürki päevast päeva sisse ajada ei saa ja ei soovi? Millest te massi ära toitma hakkate? Näljahäda on juba valgustumate jaoks käes! Ainult madala-arenguga olendid ei tunne mida suukadu sisse aetakse kuigi näost on juba näha suuremal osal kui haiged on. Poes pole olemas isegi mitte õiget Eesti kartulit vaid lihtsalt puhas keha kuivatav jne mürk.Kõik on välismaa mürki täis,oma Riigi norm toitu pole.
p
Põlvakas/ 19. november 2018, 20:04
Kaljulaid loodab muidugi,et Eesti jookseks murjameid tàis nagu Brûssel!Ma kûsin endalt ja poliitkutelt”Miks krdi pàrast ei saa me aidata nende endi kodumaal?”Rahvas,kui see jama uuesti sotside poolest làbi suurutakse siis tuleb tulla tànavale!!

l
loll veel ei ole, kuid see igavene sundimine ajabki segadusse./ 19. november 2018, 19:47
Kindlalt pöial üles !!! Aitab juba nendest selgitustest, millest nagunii midagi aru ei saa. Ainult siis saaksin kuidagi aru, kui Eesti oleks ainuke riik selle leppe allkirjastamise vastu, kuid miks siis isegi suured riigid seda ei toeta?
s
SR/ 19. november 2018, 19:47
kui see leping siduv pole, siis miks nii paaniliselt seda ossid peale pressivad ja paanika majas???
n
Nüüd/ 19. november 2018, 19:44
Kui see jama riigikogus läbi surutakse siis tuleb tänavatele tulla ja oma tahet näidata .Nii see enam kesta ei saa,tuleb teha rahvaalgatus ja lihtsalt riigikogu ette kogunema hakkata.
l
lisaks/ 19. november 2018, 19:35
Kuulake keskpäevatund http://podcast.kuku.postimees.ee/podcast/keskpaevatund-2018-11-17/
r
Rahva arvamus/ 19. november 2018, 19:34
Huvitav, et president räägib midagi ka rahva arvamusest.. See on väga tore! Kuna rahvahääletust sellel teemal niikuinii ei tehta, siis võiks presidenti aidata ja selle rahvahääletuse kohe ja siinsamas ära teha - pöial üles, kes on nõus praeguse valitsuse otsusega rändpaketti mitte pooldada. Kes arvab, et valitsus tegi valesti ja me oleks siiski pidanud rändepaketiga liituma, pöial alla.
a
ain/ 19. november 2018, 19:30
a
ab/ 19. november 2018, 19:28
tema jaoks rahulikult on, et tuleb pooldada vist
v
19. november 2018, 19:26
vägisi suruvad eesti äraandjad seda pska kraesse.kui seal midagi ohtliku ei ole,miks siis selline sebimine?

j
Jossif/ 19. november 2018, 19:25
Huvitav.. President räägib, et olukord tuleb "rahulikult lahendada".. Oli ju juba "lahendatud"? Valitsus juba ütles oma sõna, et rändepaketti ei pooldata.
r
r/ 19. november 2018, 19:24
ratasel ju kaks valikut-riigikogu hääletusele ,mis tähendab et ta ei saa ametiga hakkama või sotsid minema koaltsioonist sest sotsid ju selle jama kokku keerasid!
e
Ex-soomlane/ 19. november 2018, 19:24
Veelgi päris huvitav, terve valitsus kaasa arvatud president, seisab sest maailma tähtsam asi on protsessis ; islam supermeeste mass imigratsiooni käivitämine. Või ei eraldi käivitamine aga kuid allkirjastus on tehtud, Soros, Macron, Merkel, Juncker hakkavad nõudma et nüüd kuid olete lubanud austada immigrantide inimisõigusi, et oleks selline et inimisõigus tähendab hetkel muu hulgas 5000€/kuu sotsiaalabi ja mereäärekorteri. Ja see pärast hakkab "i want my money" supermehed liiiguma Eestisse.
m
mina ei ole veel oma arvamusy veel välja mõtelned, kuid minu kommentar on vastu võetud/ 19. november 2018, 19:24
p
19. november 2018, 19:23
President ületab oma volitusi,ja peaks tagasi astuma.
g
grupipilt o/ 19. november 2018, 19:19
m
maamees/ 19. november 2018, 19:16
sotsid jooksevad kogu aeg ühest valitsusest teise ja kogu aeg kiruvad eelmisi partnereid -punased?
k
kas oled/ 19. november 2018, 19:13
lepingu läbi lugenud, et nii hästi tead?

v
veel mingi lootus/ 19. november 2018, 18:57
https://poliitika.postimees.ee/6457372/seeder-teeme-koik-et-randepaktiga-uhinemine-parlamendis-toetust-ei-leiaks
s
sinusugune/ 19. november 2018, 18:56
tahab otsustada, aga isegi seda ei tea, et see on ÜRO algatus, mitte EL-i oma.
k
kaljulaid/ 19. november 2018, 18:53
meenutab juba reetur pätsi!! sotsid lõhuvad eesti riigi! palun ärge laske
k
kuidas/ 19. november 2018, 18:51
saaks otsustada rahvas, kes pole seda läbigi lugenud? Või arvad, et kogu rahvas on pestud ajudega, kes alluvad sinu propagandale ehk demagoogiale?
h
Huvitav/ 19. november 2018, 18:31
Mida võtab nn.president ette sõnakuulmatute ministriega.Kas Anvelti heakskiidul erikooli.
m
Muigega/ 19. november 2018, 18:30
Kui ma oleks president, siis nõuaks karmilt antud pakti heakskiitu, sest Marokko päike ootab. Vabandust, ÜRO.
v
19. november 2018, 18:27
Vastus Ossinovskile: rahva hääletus, aga mitte riigikogu! Sa astusid valitsusest ja riigikogust välja. Põhiseaduse järgi ei ole sinu sõnavõtud registreeritavad... Ole kodus naise juures
k
19. november 2018, 18:27
Kui lugeda neid nimesid kes dokumendile alla kirjutasid siis pole tarvis edasi mõelda.

m
meeldvi uudis tallalakkujate parteiist/ 19. november 2018, 18:26
tsensuur töötab, kahju , et ei ole sõnavabadust, seda mida OLI oodata, jõudu tööle.........
j
../ 19. november 2018, 18:15
ja siis ütleb, et tehke kiiresti, sel nädalal otsustage, sick
t
tule taevas appi!!/ 19. november 2018, 18:14
president ütles - rahvas otsustab! Ja siis annab õnnistuse põhiseaduse rikkumisele, et asi otsustatakse riigikogus?? reetur1
j
Juku/ 19. november 2018, 18:12
ei saa aru, miks selles küsimuses USA-ga ühte jalga ei taheta astuda ? muidu ikka vahitakse pingsalt üle lombi, et jumala eest midagi sellist ei tehtaks, mis suurt valget meest võiks pahandada.
v
vabadus/ 19. november 2018, 18:10
et muidu oleme ju igatpidi oma riigiga ja oma otsustes vabad va juhul kui need otsused kuskile körgel olevatele määrajatele ei meeldi... et vabadus siis vöi mis?...
v
väega hää.../ 19. november 2018, 18:06
et see möll just enne valimisi käib, aga karta on et tagasi saavad ikka needsamad- küll e hääletamisega selle eest hoolitsetakse... huvitav palju neile reetureile brüsselis pakutud on et nad kasvöi üle oma laiba ja volituste asja eest seisavad, vöi on nad siis töesti nii tösised pugejad et poevad vöi ilma seebita ja üle laipade...reeturid köik, mikser teeb igakuiselt brüsselile ettekandeid eesti julgeolekust (öigem oleks öelda söjandusest) ja mis te arvate et see on ainult meie ajateenijate loendamine... kersti ei saa halba varju endale ju jätta, kallased samuti, reeturid vaid, ei muud...
E
./ 19. november 2018, 18:02
Eestlased lihtsalt istuvad kodus ja vaatavad pealt kuidas mingi lollikari nende elu nüüd lõplikult tuksi keerab.Kas me tõesti midagi teha ei saa???
a
asd/ 19. november 2018, 17:57
Planeet, kus ükski allakirjutanu ei tunne põhiseadust. Pole vähimatki aimu, mida nad üldse teevad seal planeedil. Lasevad kõik allamäge ja allavett.

j
just/ 19. november 2018, 17:46
minu ei saa ka avaldada vahepeal, lihtsalt saada nupp ei funka.
p
P K/ 19. november 2018, 17:40
Sellised olulised otsused ei ole osside, rataste ,mikserite otsustada.Küsida tuleb Rahva arvamust
ü
üks ärpleja / 19. november 2018, 17:38
teeb põhiseadusvastaselt ettepaneku ja 39 saadikut toetavad põhiseaduse rikkumist? Mis planeet see on?
o
ongi/ 19. november 2018, 17:35
Kavalalt tehakse selle lepinguga,kui halvaga ei saa,siis teeme nn.kambakat, ilmselt jaotatakse ministrite kohti riigikogus. Selleks oligi seda nõupidamist vaja,et aega võita,kuid rahva arvamust ei küsita.
m
mis küsimus :D/ 19. november 2018, 17:35
loomulikult mitte, ta on ja jääb peast sotsiks.
k
kogu õhtulehe / 19. november 2018, 17:33
uus kommentaarium on kohutav üpardus. hullem, kui vana, kuigi vana oli väga kehv.
n
njaa-le/ 19. november 2018, 17:32
mine sõida korra Mustamäel siis näed elu, tumedat elu... ja need on alles pungad.
t
to est/ 19. november 2018, 17:32
kui oleksid läbi aegade kuulanud, mis ekre räägib, siis poleks olnud vaja kerstis pettuda - algusest saadik on selge, et eestile on ta väga kahjulik inimene.

n
no nii/ 19. november 2018, 17:31
nüüd on survestamiseks iga võte teretulnud? peaasi, et saaks lömitada brüsseli ees ja alla kirjutada? vaatamata rahva vastuseisule? kõik need survestajad tuleks riigireetmises süüdi mõista. kersti tuleks lahti lasta, mikserist ja ossinovskist rääkimata.
k
krunn/ 19. november 2018, 17:30
1939 ühe allkirja vastutasuks saime sihvkasid tatistavad kultuuritoojad. Nüüd saame sidrunitega kaltsupead. Eesti ilus raha anti ära võõra vastu, rahva saatsite oma masuga minema, põllud on söötis..Niipaljukest siis suutsitegi oma maad hoida.
o
OMG/ 19. november 2018, 17:29
Tehti juba otsus,mis oli ,et ei liitu.Mida siin veel suruda on,krdi klounid.
e
Est/ 19. november 2018, 17:23
Olen kuulnud selliselt,et"on olemas loogika ja naiste loogika" Selle lepinguga tundub samamoodi,nii kaua survestatakse kui alla kirjutatakse. Aga olen Kersti K.pettunud.
k
kurvale eestlasele/ 19. november 2018, 17:23
jaah, sinna keskusesse on eraldi palvetamise tubagi ehitatud. Ja kui sa seal 550 bussis sõidad siis näed ka seda, et neil muulastel on kõigil i phone viimane mudel näppude vahel ja lastekäru 1,5 - 2 tuhhine . Ja sina kurb eestlane rügad tööd, maksad makse ja pead neid üleval.
a
Annike/ 19. november 2018, 17:21
ajakava vaadates on president kõik juba praegu ära otsustanud. sotsidele jäetud 1 tund, keskile samuti 1 tund, isamaale koos otsuse tegemisega vaid pool tundi
j
jebjonok/ 19. november 2018, 17:17
mis kamandaja see kersti on? riigikogu juhib riiki.
k
Kuusik Kaasik/ 19. november 2018, 17:08
Ainult EKRE on veel iga Eestlase au ja südametunnistus! Ainult EKRE le võib veel kindel olla.

v
valge hiid/ 19. november 2018, 17:04
valitsusel puuduvad valitsemiseks vajalikud kogemused,nõunikud on elukogemusteta tühinõud
e
eesti keelne tõlge on vale!!!/ 19. november 2018, 17:03
http://epl.delfi.ee/news/arvamus/ajaloolane-kalle-kroon-tolkest-soltub-koik-tuletage-meelde-tolkeviga-millest-sai-alguse-mahtra-soda?id=84343371
j
jaa/ 19. november 2018, 17:02
Mis jama käib punkide panekuga, alles oli +10, nüüd 0?!
v
VM tõlgib lepet meelega valesti/ 19. november 2018, 17:00
https://uueduudised.ee/uudis/eesti/mikseri-valisministeerium-tolgib-randelepet-teadlikult-valesti/ Mis teil saadikutel viga on, et eesti maha müüte!!
k
karjapoiss/ 19. november 2018, 16:59
valitsus ei julge vastutust võtta ja lollitab enda rahvast edasi,nii tehti tulumaksuseadus,aktsiisid,pensionifondide tootlikkuse probleemid-ei mingit kindlat seisukohta vaid uduangerja vingerdised
e
Et siis/ 19. november 2018, 16:56
Miks käib ei millegi pärast jube tõmblemine? Poliitikud ju kardavad ükskõik millist otsuse vastuvõtmist. Kas Eesti riigil on vaja seda lepingut? Vastame ausalt sellele küsimusele. Minu isiklik arvamus on, et Eesti riigil ei ole sellist lepingut vaja. Miks poliitikud ei saa anda konkreetseid vastuseid? Sest nad kardavad kogu aeg midagi.
0
0,o/ 19. november 2018, 16:55
räige eesti rahva reetmine käib kõrgeimal tasemel.
j
Juku/ 19. november 2018, 16:54
ÜRO juurde luuakse pagulaskindrali ametikoht ning võimalus on saada naiskindraliks

p
ps/ 19. november 2018, 16:47
“Compact – a formal agreement or contract between two or more parties (Oxford Dictionary of English, third edition, 2010). Tagasitõlke puhul “raamistik” ei ole “compact”. Paistab, et “rändelepet” on tajutud kui tabusõna, mis vajab tõlkes pehmendamist metafoori abil,” väidab Enn Veldi. Välisministeeriumi tõlkes on “Globaalne Ränderaamistik.” Ministeerium on tahtlikult eksitanud üldsust, tõlkides mõiste “compact” kui “raamistikku”. “Compact” kõikide sõnastike järgi tähendab lepingut või kokkulepet.
p
ps/ 19. november 2018, 16:46
Sven Mikseri juhitav välisministeerium jätkab hämamist rändeleppe ümber ja üheks relvaks on saanud ülipika inglisekeelse teksti valesti tõlkimine, sealhulgas ka oluliste sõnade puhul. Alljärgnevalt edastavad Uued Uudised Tartu Ülikooli inglise keele erispetsialisti, teadlase Enn Veldi arvamuse ühe mõiste/sõna tõlke kohta ÜRO dokumendis. Tõlge on tehtud välisministeeriumi poolt, ÜRO dokument on aadressil https://undocs.org/en/A/CONF.231/3. Sõna ise on “compact” dokumendi pealkirjas “Global Compact for Safe, Orderly and Regular Migration”, välisministeeriumi ametlik dokument: https://vm.ee/s
j
ja veel/ 19. november 2018, 16:37
Kas meie maa President on ikka sõltumattu?
v
Vana kommunist/ 19. november 2018, 16:37
Keskmise poliitikahuvilisena pole ma paljudest paktile allakirjutanud RiigikoguTobukestest kuulnudki.
k
Kurb eestlane/ 19. november 2018, 16:28
Soomes on Itakeskuse poole sõites bussis nr 550 75% muulasi. Ja seda rohkem, mida õhtupoole kui nad ärkavad alles.
j
jaa/ 19. november 2018, 16:24
Ei saa aru, mis tõmblemine käib paketi ümber mis pole siduv? Nüüd on kõik nii hüsteerias, et kohe-kohe saabub või juhtub midagi väga hirmsat.
m
Merit/ 19. november 2018, 16:23
Presidendil pidi ju ainult esindusfunktsioon olema, mida ta siin nüüd kuningat püüab mängida? Kas on kohustus talle milleski aru anda?
e
et/ 19. november 2018, 16:19
"Jätkuvalt keerleb segadus selle ümber, kas Eesti toetab ÜRO rändepaktiga liitumist või ei. Valitsus ei suuda küsimuses üksmeelele jõuda" Tegelikult valitsus tegi juba otsuse - mitte liituda. Segadus on ajakirjanike peades.

f
fcn/ 19. november 2018, 16:19
k
Kurb./ 19. november 2018, 16:19
m
Mina kurb/ 19. november 2018, 16:18
a
Amdres/ 19. november 2018, 16:18
Täienduseks, nende "pagulaste" eest maksis Pätsi valitsus riigi rahaga Rahvasteliidule kopsaka summa. ÜRO, tollase Rahvasteliidu pojake/tütreke.
i
Igal pool on mõni populist/ 19. november 2018, 16:16
Saksamaal on ka ainult üks minister vastu.
m
meil on/ 19. november 2018, 16:13
39 pimedusega löödud saadikut
r
random/ 19. november 2018, 16:11
Millest on kahju muidugi ,pugeda et mitte saada sugeda.
r
random/ 19. november 2018, 16:09
Millest on kahju muidugi ,pugeda et mitte saada sugeda.

a
Aiku/ 19. november 2018, 16:09
Mis minu kommil viga oli, et seda ei avaldatud?
r
random/ 19. november 2018, 16:07
Ta peaks Jörbergi enda seest välja laskma hoopis.
m
19. november 2018, 16:06
Minu koera peale naaber algul röökis, nõudis suukorvi ja keelamist, pärast avas uksi samale koerale ja oli lahkus ise. Isegi naabrite peale enam ei röökinud lahtise ukse pärast vaid pani välisuksele vedru. Juhtus nielt see, et tema laps oli selle lõukoera kaelas igal võimalusel.
a
Aiku/ 19. november 2018, 16:05
Kohtumise järjekorrast juba näha, mida/keda meie mittevalitud president toetab. Sotsid, pagulased, võõrtöölised, vihakõned rahvusriigi vastu jne on meie kõige suurem mure. Kirume Ameerikat, et tal nii loll president on ja mõistame hukka Austria, Poola ja Ungari otsused. Tore, et meil ikka nii hästi läheb.
r
random/ 19. november 2018, 16:05
Selge on see et EiLiiTu.Kui hakate pugema siis hakkame valijaid lugema.
ü
üro migratsiooni soodustav / 19. november 2018, 16:03
propaganda :-((( https://www.youtube.com/watch?v=69NhRXvPy2c
m
miks/ 19. november 2018, 16:02
lp proua president külvab hüsteeriat? vbla isiklikul tasandil pr.president tunneb piinlikkust, et Eesti ei ühine rändepaktiga, aga riigi presidendina peaks siiski mõtlema riiklikult, ka Saksamaal ei ole ühinemise osas üksmeelt, keegi ei hüsteeritse , ega pole valitsuskriisi. Aeg oleks häbenemistest (mida keegi meist arvab) üle olla ja arvestada Eesti rahva edasise püsimajäämisega, sest riik on rahvas. Hetkel kasutavad kurjasti ja enesekasu eesmärgil ära erinevad parteid.
a
Andres/ 19. november 2018, 16:02
Kaljulaid, Niiles Kross, Lobjakas jt. käisid mööda "nurgataguseid" maid oma musta äri ajamas. Et saada ajutiseks ÜRO osakonna liikmeks. Mida aga selle ringreisi ajal maha müüdi? T.H. Ilves on seda "aktiivsust" väga hukka mõistnud!

s
19. november 2018, 16:00
Selle eest ei jagata ÜRO soojaid ametikohakesi.
r
19. november 2018, 15:57
Riigireeturid nüüd nuputavad, kuidas mingigi usaldusväärsus säilitada.
j
Ja me teame ja näeme/kuuleme toda / 19. november 2018, 15:55
peale 1945.a. rännet iga päev vöörkeelset laiutamist meie maal
e
19. november 2018, 15:55
Ei ole ühtegi. Õlu võid kinkida neile, kes seda rohkem vajavad kui mina.
g
Gunnar Stahl/ 19. november 2018, 15:54
Kaljulaid ära mängige tikkudega, sellest võib tõusta tulekahju, mida teie ei ole suuteline kustutama.
t
Türi de Maa/ 19. november 2018, 15:49
Miks pildil pole soolist võrsõiguslikust? Ah? :)
e
ei mingit/ 19. november 2018, 15:44
rännet, me ju teame kuidas see lõppes indiaanlastele.
b
brunn/ 19. november 2018, 15:42
Päts 1939 kirjutas alla ning eesti tühjenes kordades nüüd on võimalus alla kirjutada ja tühimik täita- Presidendil käed SÜGELEVAD.

a
arvatavasti/ 19. november 2018, 15:25
aga siis on ka selge , milliseid elukunstnikke kevades maha kriipsutada. Kui üldse valima minna, sest E murumängud hakkavad kevadel enneolematu hooga tegutsema.
b
brunn/ 19. november 2018, 15:25
Päts ja Kaljulaid on sarnase verega. Müüks vaid kõik maha.
p
proovin veel/ 19. november 2018, 15:23
vaatan ka ja ennäe imet - näen ma neid või olen pime , justkui poleks kedagi ,kuid ei saa ju olla sedasi !
i
imelik küll/ 19. november 2018, 15:20
vaatan ka ja ennäe imet - näen ma nüüd või olen pime seal kõik maiad, lõbusad , vaid valimistest mõtlevad.
p
Palju toredaid inimesi/ 19. november 2018, 15:19
Huvitav, et see asi presidendil nii südamel, kuidagi väga isiklikult võtab seda asja. Mis selle põhjus on? Võiks ju mingid tühised miljon pagulast siia võtta..
n
njaa/ 19. november 2018, 15:18
sõitsin eile trammiga ja ühes peatuses ootas seitse inimest, kellest viis olid, ütleme et sisserännanud ja teise nahavärviga. juba see oli väga õõvastav vaatepilt, ei kujuta ette et asi veel hullemaks läheb. aga küll ta läheb. :(
v
Vaadake/ 19. november 2018, 15:12
nüüd hoolega seda fotot! Ja proovige ära arvata, mitu neist on rahva pärast nendel toolidel. Kes leiab kasvõi ühe, saab tema poolt valitud kasti õlut.
p
poisid ja eriti sotsi-poisike jonnis nii koledasti/ 19. november 2018, 15:12
et emme peab nüüd poisikesi lahutama. Ei kehti enam see, et valitsus teeb välispoliitikat ega muud normid, kõik on sotside poolt pea-peale keeratud, taaskord.

s
Sheeple/ 19. november 2018, 15:04
Meie Liiduvabariik kirjutab kõigele alla millele kästakse. Maarahvale väike tsirkus ja farss.
a
arusaam/ 19. november 2018, 14:59
kõik tahavad taskuid täita aga ei oska teiste eest ära näpata- peab aga mingit häma välja ajama. Aga asjalikkuseks tuleb arust puudu.
n
nüüd siis Küljelaud/ 19. november 2018, 14:45
annab aru, kas kõsib poob ja laseb edasi või jääb "ärhvardusele" truuks, et erimeelsuste puhul ei sõida lepet kinnitama.
k
küüniline realism/ 19. november 2018, 14:45
kui see asi parlamendi kätte läheb, siis on selge, et lüüakse kummitempel peale.
o
oh aegu/ 19. november 2018, 14:44
Selle ,lauale kantud hõrgutise, pehmuses ja magususes, mille ümber käib kisa-kära, ei maksa täna hetkekski kahelda.Seda mekiks igamees kui ainult see roog suu ja käe ulatusse satuks. Kes aga juba sinna ligi on pääsenud , ei seda aja sealt enam ei kuuma raua ega kange kõhugaasiga minema.
k
Kas/ 19. november 2018, 14:42
töörahva ja pensionäride vaesus ei jäta halba varju ? Korraldage kõigepealt oma rahva elu elamisväärseks ja siis vaadake palju hõlpeluotsijaile saate kinkida.
m
musik/ 19. november 2018, 14:39
Eks massiline ränne tuleb sellest samast naaberriigist, kuigi nii värviliselt silma ei paista.
o
oh teid küll/ 19. november 2018, 14:38
Selle piruka pehmuses ja magususes, mille ümber käib kisa-kära, ei maksa kahelda.Seda mekiks igamees kui ainult see roog suu ja käe ulatusse satuks. Kes aga juba sinna ligi on saanud , ei seda aja sealt enam ei kuuma raua ega sooja si..aga minema.

j
Juuli/ 19. november 2018, 14:34
Piruka pehmuses ja magususes ei maksa kahelda.Seda mekiks igamees kui ainult suu ja käe ulatusse satuks. Kes aga juba ligi on saanud , seda ei aja sealt enam ei kuuma raua ega sooja esuga minema.
h
H/ 19. november 2018, 14:26
Heh istuvad nii väsinud nägudega nagu teeksid ränka tööd rahva ees pildi peal muidu terve päeva jooksevad suud naerukil ihiihii ahahaa
m
Monsa/ 19. november 2018, 14:26
ÜRO tuleb ümber nimetada ÜVO KS. Ühinenud Valitsuste Organisatsiooniks. Rahvastest on asi, mida seal arutatakse, ammu kaugel. Mis tahendab, et mitteühinemine heidab halba varju? Kas me teeme otsuseid oma mainet arvestades, või oma heaolu ja tulevikku silmas pidades? Mina näiteks võtsin koera ja see heitis mulle halba varju naabrite silmis, kuna neile see ei meeldi, mina aga leian et minu perele on koera omamine kasulik ning täiendav. Vaat Rahvas on ka nau pere, kes peab ikka oma pere eest seisma, mitte naabrite pilli järgi tantsima.
i
Irw/ 19. november 2018, 14:25
Loodame et jõuad varsti meeleparandusele kinnises palatis kus on palju jumalaid koos.
N
"Õige" tulemus/ 19. november 2018, 14:02
Niikaua tuleb uuesti hääletada kuniks "õige" tulemus saadakse?
k
kurb/ 19. november 2018, 13:58
keskerakond tegeleb valitsuse kooshoidmisega ja samas elu käib lippadi- polladi ,ühest kraavi äärest teise.
a
A/ 19. november 2018, 13:57
Meie tõugud pole mitte kahjulikud ainut Eestile ,vaid ka kogu Euroopale ja maailmale . Kõigi maade natsionalistid ,ühinege !
v
vaat kus lugu/ 19. november 2018, 13:55
Saksamaal on ka see küsimus lahtine,miks meie riigi rahval ei ole õigus otsustada? Enne 9 korda mõõda ja siis lõika,kuidas sotsid mõtlevad edasi minna kui enamus rahvas on vastu? Käib tsirkus täie auruga,küll see "pirukas" on suur ja kuum.

n
nii ei saa küsida ÕL/ 19. november 2018, 13:54
otsus oli, et EI. Tagant järele rusikatega vehkimine on küll õigusriigi teotamine.
m
mixer juba ammu ütles/ 19. november 2018, 13:51
et raamistiku täies mahus avaldamine on ohtlik, avalikkus saab teada tegeliku pildi sellest üritusest
eks/ 19. november 2018, 13:49
naaber- riik annab sossile ideid.
k
kremlile on ränne kasulik/ 19. november 2018, 13:48
saab jätkata segaduse külvamist ja oma rahva paljaks varastamist
a
A( Proov 1) / 19. november 2018, 13:48
e
Ekre toimib valesti/ 19. november 2018, 13:47
A( Proov,kritiseerimise kohta )
v
valitsuses pole konsensust/ 19. november 2018, 13:46
milles pole midagi imelikku, kõigist pole saanud marksiste globaliste
k
kostitutsooni rikkujad / 19. november 2018, 13:44
eestis toimib antidemokraatia ja kostitutsiooni väänamine

s
saa ommeti aru/ 19. november 2018, 13:42
liitub valitsus, sest nemad otsustavad, kuigi keegi pole neid selleks volitanud.
m
marksistlikud võtted/ 19. november 2018, 13:41
Õhtulehes toimib poliitiline tsensuur. EKRE-t ja keskerakonda kritiseerida ei saa.
l
Lase KlTS kirikusse, ta läheb kantslisse kah. Lase koеr laua alla, pärast tuleb laua pääle. / 19. november 2018, 13:39
Liitlas- ja partnersuhted ongi esiplaanil,
sest ka USA, Eesti Vabariigi kõige suuem ja sõjaliselt mõjuvõimsaim liitlane ja partner riigikaitse vallas ei ole leppega nõus. Seega millest need sotsid räägivad, et on rikutud koalitsioonileppe punkti, mis seab liitlas-ja parntersuhted esiplaanile?
Oluline aspekt veel - ÜRO mitmest tegevuseelarvest maksab suure osa 28% just USA.
Kas see tüli kiskumine ongi siis parim poliittehnika ja väitlemisoskus, mille peale Ossinovski oskas tulla peale seda kui ta astus aprillis 2018 ministrikohalt tagasi ja keskendus parteile ( delfi.ee/a/81694177 ), et teha valimistel parem tulemus?
Tehes ülisuure lihtsustuse saaksime väita, er just sellise jauramise ja kemplemise kestes Konstantin Päts kehtestaski enda autoritaarse võimu ja vaikiva ajastu.
a
ab/ 19. november 2018, 13:35
Ei saagi nüüd hästi aru, kas liitub eesti või eesti valitsus, kas nüüd on meid siis kaks?
k
Kuusik Kaasik/ 19. november 2018, 13:34
Hakka või uskuma hingede rändamisse. Rehvid ja Sotsid on Läti punaste küttide reinkarnatsioon. Põletatud maa taktika. Keskid on aga kohalikud Endel Puussepad
k
külakuhi/ 19. november 2018, 13:33
Kui ollakse erimeelt, siis tuleb teha RAHVAHÄÄLETUS ja mitte varjuda pisukese omavahel pureleva riigikogu selja taha.
a
anton/ 19. november 2018, 13:32
pigem mikseri pehme maandumine löögi all sest peale sellist ussitamist ta isegi erakonnas vastuvõetamatu peale valimisi
h
huviline/ 19. november 2018, 13:32
Huvitav,kas Eesti 200 loodab ka valimistel edu saavutada kui nad rahva otsust rändelepingu vastu ei arvesta?

a
ASK QUESTIONS TO ENTRAP THE SPEAKER/ 19. november 2018, 13:31
BRAAVO, saime Ossinovskilt kauaoodatud vastuse!
"Kindlasti ei ole aktsepteeritav see, et selles olukorras hakkab vähemus kujundama eesti poliitikat. See on tegelikult selles olukorras juhtunud, et EKRE vahu üleskloppimise tulemusena on Isamaa öelnud, et nemad seda ka ei toeta. Nad kokku moodustavad umbes 20% Eesti parlamendist ja blokeerivad Eesti senise kursi jätkumist," selgitas Ossinovski enda nägemust olukorrast.( ohtuleht.ee/90737 )
Nüüd selle vastuse valguses tuleks Ossinovskilt küsida -
kui te ise olete arvamisel, et vähemus ei tohiks dikteerida enamusele ette asju siis hüpates kiiresti teisele teemale, et mitteheteroseksuaale on veelgi vähem kui need teie mainitavad 20 %, siis eee äää kas te nagu väga vastuoluline ei ole enda avaldustes ja poliitistes doktriinides?
Miks te ei aktsepteeri Reinsalut kui ideevähemuslast, kelle sättumust tuleks ka kaitsta?
h
huviline/ 19. november 2018, 13:30
a
anton/ 19. november 2018, 13:28
oss ju ka pole minister,ah jaa mingi käkk minister ta ju oli
l
lugeja/ 19. november 2018, 13:25
to 12:55 No iga pagulane oskab jutustada, et teda kiusati taga ja elu ohus. Kummalisel kombel on need valdavalt noored siledad mehed.
m
miljoni zombi maa/ 19. november 2018, 13:24
arutame jah, kas liitume oma riigile kahjuliku lepinguga või mitte. Terevisioonis oli uudis, et keskerakonna populaarsus kasvab ja ainus tõeliselt eestmeelne ja sõnumiga erakond on alles kolmandal kohal. On see hüpnoos või jagatakse kuskil mingit rohtu?
k
kodanik/ 19. november 2018, 13:23
Mitmed riigid pole selle leppega nõus või viiakse osades riikides hääletamine läbi.
valitsus/ 19. november 2018, 13:22
koogutab mingi SOSSI järgi-häbi.
k
kodanik/ 19. november 2018, 13:22
Ainult!? Kui palju on neid, kes lihtsalt internetti ei kasuta ja sellele petitsioonile netis allkirja panna ei saa! Kohapealsed aktivistid maal ja asulates võiksid seda paberi peal teha.Aga valijad peavad meeles hääletajaid riigikogus. http://petitsioon.ee/signers/ei-marrakechi-migratsioonileppele/

t
Taat/ 19. november 2018, 13:19
Kaua nad "jahuvad",Isamaa ütles selge EI!
e
eip/ 19. november 2018, 13:18
erakonna nimevahetamisega ja mõne valimissloganiga tulistas tühja, vanajumal andis võimaluse raamistikuga hiilata aga mitte üle pingutada. Isamaa trump on stabiilsus riigiasjades ja vähe liiguljaid kõrbemisprojekte.
v
vcxh/ 19. november 2018, 13:17
kuna on poliitikut huvitanud rahva tahe? neid seltsimehi huvitab ainult üks asi.. see, et ainult neil läheks hästi. huvitab ainult raha ja enda kindlustamine.. pr. Kadri S. tänan mina ainult, kuna ta reaalselt ka tegi midagi maarahva heaks. ülejäänud on tolgused seal.
t
to to bretooni/ 19. november 2018, 13:14
Kas allkirja petitsiooni lehel oled andnud? vaevalt, siin vingud ainult.
k
19. november 2018, 13:14
Kas see on mingi valitsus mis ei tööta ega suuda otsustada.Ainult võimu nimel istutakse koos.
t
to juga/ 19. november 2018, 13:13
Ja kus on allkirjad? Ainult 11 000 allkirja petitsiooni lehel. Kus on ülejäänud allkirjad?
m
Mina/ 19. november 2018, 13:09
Ärge müüge oma kodumaad maha,saage ometi aru..Kas tõesti on meid palju et hävitada,mis esivanemad loonud.Suuremat kuritegu annab otsida,mida meiega tahetakse teha.
ü
üldiselt/ 19. november 2018, 13:05
Isamaa on siit oma punktid noppinud-las Riigikogu arutab. Muidu lollimängimine on alati halvasti lõppenud.

e
Eestlane1/ 19. november 2018, 13:02
Oss sai 2015 valimistel ainult 2784 häält,mis on 2-3 Lasnamäe maja jagu hääli ja nüüd tuleb prääksuma,mis Eestis teha tuleb.Teil seal Toompeal istujatest pole kellelgi mandaati seda otsustada.Olete sinna pääsenud 500-5000 häälega,mis on Eesti rahva üldarvult olematu kogus.Selle peab rahvas otsustama,mitte valitsus,Oss,ega riigikogu.
k
kas/ 19. november 2018, 12:57
Seeder on minister? Pole kuulnudki.
m
Miki/ 19. november 2018, 12:57
Kui juba Saksamaal ollakse sellesse pakti väga kriitilised, tasuks meilgi asi katki jätta!
e
eks/ 19. november 2018, 12:56
kandideeri siis, saad terasid ja majoneesi :).
k
kuidas ei too kasu,/ 19. november 2018, 12:55
kui selle järgi peaksid riigid ka oma kodanikke tagasi võtma, praegu seda kohustust eriti pole.
s
salliv sall/ 19. november 2018, 12:52
e
est/ 19. november 2018, 12:46
huvitav kas keegi juba orkunnib kuskile tänavale minekut... ÜRO ränderaamistiku vastast protesti
i
isegi merkeli enda erakond/ 19. november 2018, 12:45
ei anna leppele heakskiitu!!

v
Vaba inimene/ 19. november 2018, 12:45
Üldiselt peaks liituma igasugu rahvusvaheliste lepingutega kui neist midagi sõltub ja kui need riigile-rahvale kasu toovad. Antud leppe kohta väidavad sõlmida soovijaid, et see ei ole siduv ega too kaasa mingeid kohustusi. Riigile-rahvale see ka kasu ei too .... milleks siis seda üldse sõlmida?????
t
Tegelikult / 19. november 2018, 12:34
Soovitan Isamaal sellest koalitsioonist sellisel juhul lahkuda Las sotsid ja keskmised poisid siis tunnevad rahulolu
v
valija/ 19. november 2018, 12:33
Kui Isamaa nüüd järele annab, siis on nendega lõpp. Siis nad enam ei tõuse ja see vist ongi sotside eesmärk - hävitada rahvusriigi pooldajad
t
To Bretooni/ 19. november 2018, 12:28
Milleks selline tsirkus? Põhjus väga lihtne. Valitsus ei saa otsust vastu võtta kui see pole ühehäälne ja seda see Isamaa vastuseisu tõttu ei ole. Nüüd sotsid tahavad asja Riigikogusse saata, kuna seal pole vaja üksmeelt, vaid seal on vaja lihtsalt häälteenamust saada. Ratas ei taha valitsust laiali ajada, seega Keskerakonna hääled oleks olemas, lisaks sotside omad ja ka reformikate hulgast leiaks piisavalt poolthääli. Vastu oleks ainult EKRE ja Isamaa ja nende häältest ei piisaks. See, et rahvast on 90% leppe vastu, ei huvita kedagi. Ja rahvas on piisavalt loll, valitakse samad näod uuesti.
v
või isamaa liitu valima valimistel.../ 19. november 2018, 12:28
p
penskar/ 19. november 2018, 12:28
liituge rahvaga mitte oma palga tõstmisega
m
mina/ 19. november 2018, 12:26
liituge kellega taheta kui vargus ja oma tasku täitmist ei lõpetatta ei muutu midagi
r
r/ 19. november 2018, 12:25
mis krdi lahtine-rahvas on rääkinud! Keda need 101 esindavad siis?

ü
Ülle/ 19. november 2018, 12:25
S
!!!/ 19. november 2018, 12:25
See eest oleme ühes paadis USA-ga ja terve rea kultuurriikidega. Pagulastepaati mina, tänan väga, ei soovigi.
M
!!!/ 19. november 2018, 12:23
Mamma Merkeli hea sõna ning Brüsseli aplaus kaalub selle üles.
k
kle ajaloolane/ 19. november 2018, 12:23
sul täna jälle hood peal.... sinu jutu tunneb juba kaugelt ära...aga ma usun et sa päris terve vist ikka ei ole...
b
Bretooni linnuvaatleja/ 19. november 2018, 12:21
Minister Seeder ju ütles väga selgelt, et lahendus on olemas - seda lepet ei allkirjastata ja Isamaa ei muuda meelt. Milleks valitsuselt selline tsirkus veel?
s
Sheeple/ 19. november 2018, 12:21
Meie Liiduvabariik liitub kõigega millega kästakse. Rahvale farss ja näitemäng.
e
eksnäis.../ 19. november 2018, 12:12
no me ju näeme siis kes kuidas hääletas ja vastavalt sellele hääletame kui tulevad valimised meie...aga sotside reiting muutub kohé kindlasti olematuks
a
Arvamus/ 19. november 2018, 12:10
Ajaloolasesgt oled sa küll kaugel!. Pigem kaldud sa Napoleoniks olemise poole.

o
otsus on tehtud./ 19. november 2018, 12:04
seda ei saa vaidlustada. vaidlustuse tulemuseks on kas rahvahääletus või erkorralised valimised. Toome märtsivalimised siis juba tänasesse päeva!!
j
juga/ 19. november 2018, 11:56
Mis lahtine? Rahva enamus seda küll ei soovi. Keda esindavad siis n.ö. rahvaesindajad?

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee