Poliitika

GALERII | Sotsid arutasid koosolekul, kas viia rändeleppe küsimus riigikokku

Ohtuleht.ee, 19. november 2018, 09:55

49 KOMMENTAARI

u
Uunu/ 20. november 2018, 01:08
sotsid on kuritegelik organisatsioon. 1940ndal moodustasid pärast punast pööret esimeses Eesti valitsuses enamuse mitte kommunistid vaid just sotsid.
r
ruudi/ 19. november 2018, 17:42
Kogu aeg jutustati allkirja andmisest Nüüd õeldi et polegi mingit allkirja vaja Mikser valetab et suu suitseb Herneprintsessile muidugi on ränne üks väga tore ja positiivne asi Mina arvan et ränne hukutab maailms ja meie sõber USA mõistab seda Kas läheme USA arvamuse vastu Mikser ametist lahti
b
brunn/ 19. november 2018, 13:26
Sellist okupatsiooni peab kogu rahvas arutama.
q
qwe/ 19. november 2018, 12:48
Sellepärast üritatigi esmaselt asi salaja ja vaikselt ära korraldada, ÜRO lõi ka selleks vastavad tingimused, et kes ÜRO hoonest teatud päeval läbi jookseb, selle riik pannakse dokumendi ja-poolele kirja.
ü
ÜRO/ 19. november 2018, 12:39
Ossinovski tahab veel valimistel mingeid hääli saada???
q
qwe/ 19. november 2018, 12:38
Ka praegu peavad tagasi võtma. Aga nagu praegu kaotatakse oma dokumendid ära, siis pole ka selle leppe raames mingit lootust kedagi tagasi saata, kui pole dokumente ja udutakse oma päritolu kohta. Ainuke kellele selle järgi kohustused jagunevad on korrasoleva riigisüsteemiga riigid, Ahvrika mudariikidelt pole võimalik midagi nõuda ei praegu ega ka hiljem.
e
ehk oleks aeg/ 19. november 2018, 12:32
erakorralisteks valimisteks?Või sotsid mingu akna alla,nagu näha ei huvita neid kõrgeima riigivõimu kandjate arvamus rahvaste vägivaldsest ümberpaigutamisest maailmas.Piirid kinni!
T
!!!/ 19. november 2018, 12:28
Tahan üht paati USa ja teiste kultuurriikiega, mitte aga nheeghuste parve peale

k
Küsimus/ 19. november 2018, 12:17
Kui öeldakse, et lepe pole siduv, siis miks teatas rändepoliitika eest vastutav ametnik, et need riigid kust ränne lähtub PEAVAD nõude korral omad inimesed tagasi võtma? Kas see eik ole siis kohustus mis tuleneb sellest, nn mittekohustuslikust leppest?
e
Ex-soomlane/ 19. november 2018, 12:03
Soomes on uus sõna : "sananvastuu" (sõna vastutus). Et sõnavabadus on, aga on ka sõna vastutus. See tähendab et saa vabalt olla nõus valitsuse ja SJW jõuguka, aga olukord on täpselt sama vaba kuid Nõukogude liidus, Põhja-Koreas ja Hitleri Saksamaal. Seal oli ka täiesti lubatud olla nõus. Ja Soome kuulutab et "me oleme maailma parim sõnavabadus riik". Nagu kuulutas ka Nõukogude liit ja Hitleri Saksamaa.
e
et siis/ 19. november 2018, 11:54
Näotu ja maotu on sotside poolne käitumine. Poliitilise profiidi lõikamine on saanud tähtsamaks riigi huvidest.
k
kuidagi aeglane see asi/ 19. november 2018, 11:44
Nüüd on asja nimetuseks hoopis GALERII | Sotsid arutasid koosolekul, kas viia rändeleppe küsimus riigikokku sest eelmise peakirja VIDEO JA GALERII | Sotsid arutasid koosolekul, kas viia rändeleppe küsimus riigikokku puhul mingit video ei olnudki...
k
kuidagi aeglane see asi/ 19. november 2018, 11:43
Nüüd on asja nimetuseks hoopis GALERII | Sotsid arutasid koosolekul, kas viia rändeleppe küsimus riigikokku sest eelmise peakirja VIDEO JA GALERII | Sotsid arutasid koosolekul, kas viia rändeleppe küsimus riigikokku puhul mingit video ei olnudki...
e
Ex-soomlane/ 19. november 2018, 11:40
Päris huvitav episood. Nüüd on näha kas riikikogu on nõus et on hea idee hakata maksama 5000€/kuu sotsiaalabi ja mereäärekorterid araabi supermehile. Kuid on, varsti on näha valimised kus on näha et kas enamus eestlasist toetab protsessi mille tegelik eesmärk on teha eestlasist vähemus omas riikis. Juba hetkel on ainult 70% eestlased Eestis. Paar vooru "perekonna taasühinemisi" ja 10 aktsiisi tõusu hiljem, demograafia on selline et eestlaste arve on 40% (sest maksu põrgust kolivad kõik oskavad ja töökad inimised ära) ja siis ongi lugu läbi.
k
Kyrie Eleison/ 19. november 2018, 11:40
See on pr Riina Sikuti võimalus olla inimene.
j
juga/ 19. november 2018, 11:35
Kuhu kadus minu arvamus vastuseks Miale? Lihtsalt kadus korduvalt.

a
am/ 19. november 2018, 11:34
Ei tule see orjarahvas kusagile tänavale.Ikka piiluvad kardina tagant edasi.Me oleme tagasi vene ajas ,kus mitte midagi ei julgeta teha,ega öelda.Kardetakse oma töökohtade pärast ja mida veel.Valitsejad teavad seda väga hästi.
n
nii et mikser salatseb veel teisegi lepinguga!!/ 19. november 2018, 11:33
Mikserile umbusaldust!! https://uueduudised.ee/arvamus/henn-polluaas-randeleppele-lisaks-kavatsetakse-marrakechis-heaks-kiita-ka-varju-jaanud-globaalne-pagulasraamistik/
j
juga/ 19. november 2018, 11:33
Mida annaks Eestile oletatav võimalus saada Julgeolekunõukogu AJUTISEKS liikmeks? Ajaliselt vist oli 1,5 aastat. Selleks Kodumaa maha müüa?
a
Al/ 19. november 2018, 11:31
Kui see rändelepe allkirjastatakse on sotsid ajaloo prügikastis.
k
kuidagi aeglane see asi/ 19. november 2018, 11:31
Pealkiri on muutunud sellest: VIDEO JA GALERII | Sotsid arutavad Ossinovsi ettepanekut koosolekul selleks: VIDEO JA GALERII | Sotsid arutasid koosolekul, kas viia rändeleppe küsimus riigikokku Aga "uudisnupu" sisu on ikka sama. Mis tulemus siis on?
j
juga/ 19. november 2018, 11:30
Julgeolekunõukogust? Ajutise liikmena, mille kestvus oli vist 1,5 aastat. Kas selle nimel on mõtet Eestimaa maha müüa? Mida see ajutine liikmelisus meile üldse annaks?
h
huviline/ 19. november 2018, 11:29
Huvita,kuhu + ja - on kadunud?
s
see on õudne/ 19. november 2018, 11:29
kas nüüd ka valite märtsis sotse.... kas nüüd ka...

v
Vaja on REFERENDUMIT/ 19. november 2018, 11:08
Kui valitsust eI usalda, miks siis just riigikogu? P0liitbr0ileritele arutada. Küsimus on terve rahva tulevikku puudutav. Lasrahvas otsustabki.
t
The Great Purge/ 19. november 2018, 11:05
Indrek Saare jaoks on nüüd avanud soodne võimalus 1930 aastate Nõukogude Venemaal toimunu eeskujul võimalik parteis teha puhastus ja ise seda juhtima hakata süüdistades hetke seltismeeste partei juhti kehvades tulemustes ja sootuks soovis võimult eemalduda.
g
Gunnar Stahl/ 19. november 2018, 11:05
Loodetavasti tuleb sellisel juhul eestirahvas tänavatele ja korraldab vägagi meeldejääva ürituse. Muidugi on Ossinovskil lootus, et orjameelsus võtab ikkagi meie rahva üle võimust ja vaadatakse jälle kardinate tagant, kuidas käputäis inimesi meeltavaldavad
s
Sotsdemokraatidest naisiliikmed parteis, vaadake asja selle nurga alt - / 19. november 2018, 10:58
Ilmestavalt asjakohane oleks teada saada kui näiteks Mikser või Ossinovski sooviks enda nаisega vаhekorras olla ja naine teataks, et „hetkel ei saa“ pea vаlutab vms hetkel ei soovi,
kas siis Mikser või Ossinovski hakkaks ka nii mаrutama ja tyli üles kiskuma (nagu nad poliitühiselulises valitsuses Reinsalu lihtsa vastuse „hetkel mitte“ peale teevad)
rääkima et abielus üksmeel puudub ja selliselt ei ole võimalik edasi minna ja nüüd ma nõuan et sa lahkuksid kohe?
Kas selline asi oleks viisakas? Oleks see härrasmehelik? Kas selline käitumine oleks isegi naisevastane emotsionaalne vagivald (s.o mille vastaseks eestkõnelejaks sotsid ennast positisoneerivad)?
e
eestlane/ 19. november 2018, 10:58
Ikka rahva käest peaks küsima! Rahvahääletus korraldada! Miks sisserändaja poeg otsustab eestlaste üle?
g
Gunnar Stahl/ 19. november 2018, 10:58
Ossinovski on ilmselgelt kuskilt teiselt planeedilt, sest tulla välja sellise, ideega kolm kuud enne valimisi on ikka kõrgema pilotaasiga tegemist. Kui see eelnõu läheb Riigikogus hääletamisele oleks seal kaheksakümmend protsenti selle eelnõu poolt, kuid siis nad teaksid , et järgmisel korral oleksid nad labidamehed, sest rahvas seda juba ei andesta.
i
Indrek2/ 19. november 2018, 10:57
Need peaks vangis olema juba
s
SOTSDEM NAISED PARTEIS, VAADAKE KÜSIMUSE SELLE NURGA ALT/ 19. november 2018, 10:51
Ilmestavalt asjakohane oleks teada saada kui näiteks Mikser või Ossinovski sooviks enda naisega vahekorras olla ja naine teataks, et „hetkel ei saa“ pea valutab vms hetkel ei soovi,
kas siis Mikser või Ossinovski hakkaks ka nii marutama ja tüli üles kiskuma (nagu nad poliitühiselulises valitsuses Reinsalu lihtsa vastuse „hetkel mitte“ peale teevad)
rääkima et abielus üksmeel puudub ja selliselt ei ole võimalik edasi minna ja nüüd ma nõuan et sa lahkuksid kohe?
Kas selline asi oleks viisakas? Oleks see härrasmehelik? Kas selline käitumine oleks isegi naisevastane emotsionaalne vägivald (s.o mille vastaseks eestkõnelejaks sotsid ennast positisoneerivad)?

h
Huvitab / 19. november 2018, 10:51
Äkki on soov viia see aruteluks vandekottu?
m
Mia/ 19. november 2018, 10:48
Kui selle leppe mittetoetamine tähendab Eesti eemalejäämist ÜRO julgeolekunõukogust, siis ehk on Ossinovskil õiguski. Lahendusi peab otsima!
e
Elagu sotsialism!/ 19. november 2018, 10:45
Kui ikkagi kõige tähtsam sots - Oss, soovis immigrante Eestisse lihtsamalt importida, ning neile kodanikega samaväärseid hüvesid tagada, siis mis on teistel üldse köhida? Saksamaa ja Rootsi ei saa lihtsalt hakkama, aga meie oleme ju tublimad! Erinevus rikastab!!!
S
.../ 19. november 2018, 10:44
Sellel riigikogu koosseisul pole arvatavasti enam rahva usaldust. Õigem on rahvahääletus läbi viia.
l
Lõhestaja/ 19. november 2018, 10:41
Pigem üritab sisserändaja poeg Eesti riiki ja põlisrahvast lõhestada. Tülis rahvas on kerge saak vaenlasele ehk sisserändaja sõpradele venelastele. Tegu on tavaluse reeturiga. Issi korruptiivse rahaga osteti poeg esinumbriks paar sammu veel ja me oleksime ise venemaale alka andnud.
j
Jaagup/ 19. november 2018, 10:37
Päris õudne seltskond: Mikko, Mikser, Sotsinovski, Saar, Talve, Marrandi.
v
Valimiskünnis/ 19. november 2018, 10:37
Seniks kuni sotsid rändeleppe üle arutasid oli nende reiting alla valimiskünnise vajunud.
p
pealik/ 19. november 2018, 10:32
Oss on geenius Oss on kangelane

a
Al/ 19. november 2018, 10:30
Lükkab vastutuse jälle teiste kaela .Minu silmis on ta täielik reetur.
n
nüüd on siis näha/ 19. november 2018, 10:27
kuipalju võib üks sisserändaja poeg migrant riigis kahju teha!!
r
rahvahääletusele,/ 19. november 2018, 10:26
sest Riigikogu on kummitempel, ei usalda.
j
Jaan/ 19. november 2018, 10:23
Ei pidanud ju tähtis asi olema, aga nüüd paistab sotside jaoks eriti tähtis asi olema
a
aga/ 19. november 2018, 10:14
siis juba pigem rahvahääletusele
a
A/ 19. november 2018, 10:11
Ess tää ,kas selle aja kaa veel kunagi ära näeme ,kui sots viimases hädas rahva arvamust küsima hakkab ?
m
Mulle millegipärast tundub/ 19. november 2018, 10:10
et keegi aktiivne noormees rabeleb palehigis, et endale tähelepani tõmmata, Brüsseli kiitust teenida, oma ideid läbi suruda ning lõpuks ehk endale ka peaministri tooli saavutada.
s
19. november 2018, 10:10
sotsid vormistavad oma lõppu-peale valimisi näeme ja õnnitleme ossi kes suutis ebapopulaarse erakonna veelgi sügavamasse mülkasse viia

v
Võiks arutada hoopid Ossinovski väljavahetamist./ 19. november 2018, 10:09

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee