Eesti uudised

Kohtuvaidlus elatise vähendamiseks on kestnud kolm aastat, 30 000eurone võlg sellal aina kasvab.

Miinimumpalka teenivat nelja lapse isa ähvardab elatisvõla tõttu vangla

Kristiina Tilk, 16. november 2018, 22:10

138 KOMMENTAARI

v
Veel/ 26. november 2018, 17:59
umbes nii, et emad v6ivad halada...sest nemad maksavad "armastuse" ja "hoolega" ja mehed pritsigu ainult pappi. Ja kui ei pritsi, siis autojuhiload v6tame ära ja paneme vangi jne. Naine peab tõestama, et ta ka panustab sama summaga. Aga kui ta ilstub kodus ja elatub ainult mehe v6i meeste saadud elatisahast, siis pole maja midagi t6estada. k6ik on niigi selge. Lapsed saavad siis ainult selle, mis naisel elatisrahast yle j22b, mitte selle mis seadusega ette nähtud. Miks peab mees ka eksnaist ülalpidama???????????????????
k
Kalev/ 26. november 2018, 17:55
Naine kes tööd ei viitsi teenida, peaks samuti elatisvõlglane olema, sest seadus ütleb, et ema peab samasuguse summaga panustama kui mees. Seega, kui mees peab 4 lapse pealt maksma 1000 eur, siis peab ka niane samuti 1000 eur maksma. Miks seadusandja siin silma kinni pigistab??????? See on ebavõrdne, alatu meeste kohtlemine, kui kontrollitakse ainult ühe osapoole kohustusi ja maksmisi. See et lapsed ema juures on, ei tähenda automaatselt, et nad oma osa maksavad. Minu silmis on kõik naised, kes tööl ei käi, automaatselt elatisraha võlglased. Ütleme nii, et peale seda, kui emapuhukus läbi on.
o
oo/ 19. november 2018, 06:03
lapsi tuleb ikka mehega saada mitte mehikesega.
i
Inge/ 18. november 2018, 12:32
Huvitav on see, et koos elades on mehel palk ikka väga ok. Nii kui lahku läheb on järgmine päev 500 EUR. Arvan, et mees saab korralikku palka ja ametlikult näitab 500 €. Näen seda tuttavate elude pealt,et lastele raha pole maksta ja elab soomes ja ostab uue auto, käib reisil jne.
1
12;32 Mõtlikult täiendavat mõtlemisainet/ 18. november 2018, 12:13
Liialt ühene skeem. Aga kui äkki mõni naine osutub lõdva kummiga L## ja ise koos lastega mehe juurest minema jookseb? Mõne vägevama Vända-Volli juurde? ning seejärel alimente hakkab nõudma, et Vollitki toita ning joota saaks? Tean mõnda sellist konkreetset juhtumit. Ja kui Teie väljenduslaadi kasutada - kahjuks ka mõni naine mõtleb vaid alumiste "ajupoolkeradega"
m
mõtlikule/ 18. november 2018, 12:07
Aga kui naine osutub lõdva kummiga L#ks ja ise koos lastega minema jookseb? Mõne vägevama Vända-Volli juurde? ning seejärel alimente hakkab toima, et Vollitki toita ning joota saaks? Tean mõnda sellist konkreetset juhtumit. Mõni naine mõtleb teatavasti vaid alumiste "ajupoolkeradega"
t
Teeline/ 18. november 2018, 11:16
Eks leiti kehva sissetulekuga mehele rikas asemik.
t
Teeline/ 18. november 2018, 11:13
Nõuka ajal ei olnud kohtutäitureid. Alimendid võeti automaatselt palgast maha. "Musta" raha said ainult haltuurat tehes, mitte ei makstud niimoodi palka.

l
lätikass/ 18. november 2018, 10:58
Kõige hullemad elajad on naised.
c
cffj/ 18. november 2018, 09:56
m
Madis/ 18. november 2018, 08:03
Kui kohtutäitur on arve arestinud, siis kalapüük võimaldaks võlglasel midagigi süüa saada. Seega kalastuskaardi kehtetuks tunnistamine on inimese näljutamine.
e
Erapooletu/ 18. november 2018, 02:12
Kõige lugupidamisega @ NO NII ERAPOOLETU SA KA NÜÜD POLE. Kui rumal peab küüll olema naine, kes sünnitab LUUSERMEHELE 4 LAST? See tegevus võtab isegi järjest pannes oma 5 aastat. usun, et see mees pole kaugeltki (luuser). Usun rohkem seda, et see mees ei vasta enam tibi ja tema kõrge sissetulekuga ämma ja äia vaadetele. Lihtsalt peksti isa uksest välja ja tümitatakse maatasa.
j
18. november 2018, 00:02
jälestusväärne on see, et lapsed reaalselt sööki-riideid vajavad iga jumala päev, aga võlglased sellest arusaamist väldivad. Nad ju ikka aru saavad, et laps pole nukk, ta vajab sööki-jooki-kehakatet ja vaimutoitu, aga ikka mängivad siin mingit arusaamatut kaadrit oma miinimumpalgaga.
2
23,29/ 17. november 2018, 23:39
Sellisel juhul ei töötanud mees ka.
ä
ärge kommige/ 17. november 2018, 23:35
sest kustutatakse arvamusi ja asi tuleb kohtusse kaevata või tegijatele edasi anda.
o
otse vastuoidi,/ 17. november 2018, 23:08

j
17. november 2018, 23:07
Jummel, kui haige! Selle asemel et geisid-feministe peljata, võiks üks mees lihtsalt selle peale tulla, et üks inimlaps vajab ülalpidamist isegi siis, kui üks memmekas meesinimene abielumehena põrus.
n
NO NII ERAPOOLETU SA KA NÜÜD POLE./ 17. november 2018, 23:02
Kuidas prokurör asjasse puutub, kui neli last ülalpidamist vajavad? Teil elatisvõlglastel tekivad siin mingid käärid, osad räägivad 800, sina 1000, aga fakt on see, et tüüp pole üldse miskit maksnud. Milleks rääkida hüpoteetiliselt mingitest summadest, kui tüüp pole kopkatki maksnud? Luusermeestel see mingi ulmemaailm, milles keegi elanud ei ole, ega maksnud pole. Pärast solvunud ka veel, miks luusereid ei armastata (loe: ei rahuldata ega teenindata).
e
Erapooletu/ 17. november 2018, 22:49
Vabandan. Pidi olema 4 lapse ema. Näpu vääratus 3-ga.
e
Erapooletu./ 17. november 2018, 21:53
Kas pärast mehe välja kolimist hakkas 3 lapse ema prokuröriga magama? Kuidas saab teisiti nõuda 500€ teeniva mehe käest 1000€ kuus. Ja lausa võlavanglasse panna? Teades omast käest võim ja vi hakkavad v tähega.
n
17. november 2018, 21:25
no aga ei tahagi ju? Kui tahaks, tuleks põhjast välja. Siin pole midagi ümbernurga, kõik ju otse öeldud. Kui üks inimene ei suuda, siis ta lihtsalt ei taha.
r
Rnx/ 17. november 2018, 21:03
No vangi või mitte, aga kas sa jätaksid on lapsed "nälga"? Puudust kannatama? See teema on väga delikaatne ja vaevalt keegi saab sõna võtta, kel ise pole kokkupuuteid olnud.
e
Ewa/ 17. november 2018, 20:24
Jälle mingi väljamõeldud jutt,et alkmentidest lahti saada ja naisi maha teha.Esiteks ei jäta ükski kohus korralikku isa lastest ilma.Jätke juba see loll jutt järgi.Järelikilt see mees ,kes selle artikli kirjutas on selleks ise põhjuse andnud,et lapsed ema juurde jäid/jäeti. Pettun isane tormas jälle oma naist ja laste isa kohe sopaga üle määrima ja mingeid väljamõeldud süüdistusi esitama ajakirjandusse. Teiseks,ma veel saan aru,et 1 lapee teed vale naisega.No k...t 4 last selliselt kirjeldatud naisega valmis vorpida? Kas siis varem juba aru ei saanud,et ei ole see õige või?
n
Naine 49/ 17. november 2018, 20:10
Ei tea kas miinimumpalk on see mida näidatakse...nõuka ajast veel mäletan kuidas lapse isa käis kohtutäituri juures “nutmas” et töötu.Andsin teada siis et tegelikult nägin teda eemalt töötamas. Selle peale ütles ametnik et tema ei saa midagi teha et lapse isa jälitamisega võiksin mina-lapse ema tegeleda,fikseerida pettust. Vot nii saabki olema kui Riigil pole kohustusi,huvi. Kui Riik hakkab lapsele maksma,siistekib huvi kuidas lapse isalt rahad tagasi saada.

m
Mari/ 17. november 2018, 20:03
Mari to To Mari 9:53 Vastus oli sellele panustamise jutule. Ei saanud aru?Suure osa ema ajast võtab lapse hooldamine. Peaksid ise teadma. Kas sina ei tegelenud millegi muuga, seisid vaid laste kõrval, sul polnud muid vajadusi, aega iseendale? Naine ei ole vaid koristaja, kokk, hooldaja, õpetaja, põetaja. Mõnele naisele võibolla piisab neist rollidest, aga tavaliselt enamusele mitte.Või siis nad ei tunnista, et tahaks vahel aega ka iseendale.Üksi kasvatades seda tavaliselt ei ole, kui just abivalmeid vanavanemaid ei leidu.
k
kui elu laabub/ 17. november 2018, 19:35
on naine sinu kõige ustavam abiline ja kui laguneb, kõige suurem vaenlane. Olen selle ise läbi teinud ja oh õudust.
l
lugeja/ 17. november 2018, 19:13
Riik maksab raha ja mees on riigile võlgu.
n
Nimetu/ 17. november 2018, 19:13
Huvitav, et jättis oma lapsed laisa inimese juurde. Teine kohus, teine kohtunik ja uued asitõendid, tõestab ära, et tema tegija ja naine laiskloom-laste abiga. Praegusel juhul jutupaunik ainult
v
Vandenõuteoreetik/ 17. november 2018, 19:09
Probleeme tuleks vaadelda globaalset, tervikliku protsessina. Siis saab selgeks selle suund. Vaadelgem mõnda tahku. Võitlev feminism. Tulemus - rohkem ükskuid naisi ning vähem lapsi. Omasooliste abielud - veelgi vähem järeltulevat põlvkonda. Laste õiguse kaitse sildi all isade diskrimineerimine, võimatute nõuete esitamine. Tulemus - arukas mees hakkab isaks saamist vältima (alternatiiviks pakutakse geiabielu, seksinukke j.n.e.). Pagulasvoogude suurendamine. Kuhu see kõik lõppkokkuvõttes välja viib? Euroopa põlisrahvaste hääbumisele ning ka rahvusriikide kadumisele. Nende asendamisen.
N
!!!/ 17. november 2018, 18:34
Naiste omavaheline solidaarsus!
t
Triinu/ 17. november 2018, 17:48
Kõige jälestusväärssem ongi see, kui lapsi kasutattase vahendina millegi sautamiseks. Aga kui need samad lapsed ühel päeval oskavad ise mõeda ja asjadest aru saada? Ärge emmed siis halisege, see bumerang, mille lendu saadate, maandub ükskord teie ette tagasi jja.....väga valusalt!
m
Mammi/ 17. november 2018, 17:29
Huvitav, kust see naine siis raha saab, kui ta laisk on ja tööd teha ei viitsi? Lausa väidab, et rahamuret tal pole. Miski siin ei klapi.

s
Suur vahe/ 17. november 2018, 17:09
Kas naine ütleb seda kirjalikult/kohtus või omavahel vesteldes. Kohtus ja kirjalik toimib, muu mitte.
m
mann/ 17. november 2018, 16:30
Kohtutäituril õnnestub seepärast, et ta õngitseb ka lapse taldrikult viimasegi raasukese!
3
3. lapse isa/ 17. november 2018, 16:28
Kuule, kui see eit peale patjadel lebotamise millekski muuks suuteline pole, siis jääb üle ainult imestada, et mees enne nelja lapse valmisvorpimist sellest aru ei saanud!?
e
Ex abielunaine/ 17. november 2018, 15:45
Kui naine ütleb otse välja, et tal rahamuresid pole, milleks siis üldse seda tsirkust vaja? Kas kohunikuga koos makstakse tänapäeval mehele kätte, kes tundub, et õigustatult naise juurest ära läks? Ei taha ükski osapool laiska ega tänitavat abikaasat!
a
alo/ 17. november 2018, 15:30
naine pole ammu saand ja peast juba soe,riik peaks asjad üle vaatama,kui naine raiskab enda peale raha siis ei saaks midagi..
m
Mari/ 17. november 2018, 14:37
Räägitakse,et surm ka ei võta sealt,kus midagi ei ole. Aga näete, kohtutäituril see õnnestub.
t
to ka ema/ 17. november 2018, 14:37
kas kohe haises laiskusest või peale neljandat last hakkas haisema?
n
No pange see vaene isa siis vangi. Saabki süüa ja puhata, tuba soe ja vihm ei saja peale./ 17. november 2018, 14:31

t
To nii/ 17. november 2018, 13:35
Et siis kodune ema olles võib lapsi kättemaksu vahendina kasutada?
n
Naima/ 17. november 2018, 13:28
Naisel rahaga probleeme pole, lihtsalt tahab kättemaksta, et mees ära läks. Miks ta siis läks? Ehk otsiksid põhjust endast! Mis puutub elatusrahasse, siis on emal ka materiaalsed kohustused isaga pooleks, aga kui sa tööl käia ei viitsi, siis....Muuseas, meie ema käis 7. lapse kõrvalt tööl 1,5 kohaga!
i
Isa/ 17. november 2018, 13:23
DNA testi saab mees kohtus nõuda!
n
naine 49, ex soomlasest tarkurile../ 17. november 2018, 13:23
Lapsed saavad abi siiski ja asi vähemalt toimib.Soomes tegutsetakse üldjuhul tasakaalukalt,läbimõeldult.Maksuamet kõrgel tasemel,kus pettuskeeme vähem võrreldes Eestiga.Paljud aegunud seadusi,mida pole muudetud okupatsiooniajast jne. Riigipalgal inimesi soojadel kohtadel peaks jätkuma,keda tööle rakendada,et Eesti elu paremaks,õiglasemaks muuta. Valitsuses kakeldakse omavahel ,selle asemel et ühtselt edendada Eestis elu.
e
E./ 17. november 2018, 13:08
Ma usun, et ka minu lapse isa uus naine arvab nii. Hoolimata sellest, et minu esimene ja kaks järgmist last sündisid ajal, kui lastetoetus oli olematu. Pole iial neid toetuste pärast sünnitanud, lisaks on esimese lapsecisa elatist võlgu aga mina olen ikka rahaahne bitch, kuna riik otsustas 3- lapselisi toetada suure pere toetusega. Lihtsam oleks, kui kõikidel lastel oleks võrdne lapsetoetus, hetkel tunnen, et see suure pere toetus tekitab suurt vimma ja kadedust. Ometi pole see ju minu välja mõeldud..
v
Vanaema/ 17. november 2018, 12:58
Sa õelusehunnik istu maha ja vaata natuke enda sisse! Tööl sa käia ei viitsi, vaevalt sa koduseid töidki tegid? Sellise volaski juurest jalutab iga mees minema. Hea naise juurest ära ei minda ja vastupidi, seega, otsi põhjust endast!
k
Ka ema/ 17. november 2018, 12:53
Laisa naise juurest läheb iga mees ära ja see emane mulle tundub, et lausa haises laiskusest!
c
CCC/ 17. november 2018, 12:51
Väga põnev, naise pidi maha jätma, sest see ei teinud tööd. Nüüd aga on ise miinimumpalgaline, samas naisel rahapuudust pole ja lisaks kasvatab üksi veel nelja last. Väga tubli naine, peaks mainima. Pigem on see miinimumpalgaline mees üks hädapätakas. Ma ei tea ühtki meest, kes nii vähe teeniks. Ilmselt pistetakse suurem osa rahast lihtsalt mustalt taskusse, et lastele pennigi maksma ei peaks. Mehel on kümme korda suuremad võimalused normaalselt teenida kasvõi lihttööga, lisaks ei pea lapsi kasvatama, kõik teed on lahti.

p
P/ 17. november 2018, 12:51
Praegu on ka aga näed selle palgaga ei tule enam toime
s
S/ 17. november 2018, 12:49
m
mõtlik/ 17. november 2018, 12:32
Mida te teete neid lapsi ja siis jätate teise naise pärast pere maha. Mis kuradi mehed te olete. Mul on 2 last ja kui vaja lähen koos lastega. Kui jätad lapsed siis see näitab sinu suhtumist oma järglastesse. Need lapsed ei saa kunagi enam sinu omaks. Kui keerate käru oma perele ja järglastele. Olge valmis ka vastutama! Ja see ei loe, et mõni mees mõtleb ainult alumise peaga ja pärast ulub. Kui on kahtlusi, et lapsed pole sinu omad siis kohtu kaudu saab DNA testi nõuda.
l
lol/ 17. november 2018, 12:30
hea meelega lähen vangi, peale välja saamist imegi L-s näppu.
j
ja kuidas/ 17. november 2018, 12:24
siis tööle sõita, kui töökoht kaugel ja olematu transport?
o
olen ka naine/ 17. november 2018, 12:24
Kõik kiruvad siin isasid,aga mina tean enda tuttavate seas et isad just lapsi kasvatavadki.Emad elavad lõbusat elu lasterahadest.Lapsi kasvatab isa.Ma saan aru,et mees peaks ka ikka mõtlema,kui võtab endale naise kellel on kari lapsi ja igal lapsel eri isa,siis see naine ongi ainult lasterahade peal väljas.Vanasti sündisid lapsed perre ikka emale ja isale armastusest,mingit raha ei saadud riigilt,aga tänapäeval on paljud naised endale selle teinud sissetulekuallikaks ja last kasvatada tundub nagu oleks karistus neile peale pandud,aga sünnitavad küll,igale isasele.Nii et ka naised on segased.
p
pole/ 17. november 2018, 12:23
selle lugemiseks raha, kõik läheb alimentideks :).
v
vene ajal/ 17. november 2018, 12:21

m
Mees/ 17. november 2018, 12:20
Minul oli selline juhus, et olime abielus 23 aastat. Kaks poega, aga noorema poisi suhtes hakkasid väikesed kahtluseussid sees sibama kui naina avameelitses ja ütles, et ära sa sellest kellelegi räägi: Nimelt tema ühel kursusekaaslasel on kaks poega ja ühel on teine isa. Kui lahutasime, siis mu naine keeldus DNA tesist ja Lust Mare ( mingu tal elus halvasti) teatas kohtus, et sa oled olnud abielus ning see on sinu laps. DNA olevat alandav, märksa alandavam kui raha maksmine võõra mehe tite eest. Kuidas teeb Eesti riigi kohus otsuseid vaadates kohvipaksu.
a
Anna/ 17. november 2018, 12:06
Ja kas ei ole või? Ära kasvata tööpõlgureid! Lapsed peavadki ka kodus tööd tegema. Mitte telekas, arvutis ja ei tea veel kus istuma.
k
kke/ 17. november 2018, 12:04
t
To To Mari/ täna, 09:53/ täna, 10:30/ 17. november 2018, 12:03
Täpsustan 11:03-le ja 11:16, et mina olengi see laps olnud ja isa meiega koos ei töötanud. Andis ülesanded kätte ja läks ise muud asja tegema. Peres kasvasid uue naise lapsed ka, aga nemad ei teinud muud, kui sõitsid samal ajal rattaga või vaatasid telekat. Ema on meid kasvatanud hästi, ei sugugi "vati sees". Meil olid omad ülesanded kodus, mida tegime, kui tema tööl oli, koristasime enda järgi, pesime nõud. Koolivaheajal eeldad, et teed ikka isaga midagi lõõgastavat koos, aga seda ei juhtunud kahjuks kunagi. Nüüd oleme kes ülikoolis, kes oma elu peal ning isaga ei ole suhtlust üldse.
h
harju loogiline/ 17. november 2018, 11:57
Kui ema mõni kuu üldse mitte ei panusta, on lapsed kuu lõpuks surnud.
a
Anna/ 17. november 2018, 11:50
Passiga hea mööda ilma seigelda. Selleks et siin hakkama saada, piisab ID kaardist. Nii, et igati mõistlik otsus. Tean küll neid isasi, kes lastele ei suuda elatist maksta, samal ajal ühest riigist teise elavad ja reisivad.
n
17. november 2018, 11:45
Nooruses, kui ma veel kakskümmend olin,siis ma ei saanud aru sõbra ütlusest,et naised ei taha muud,kui paksu rahakotti ja suurt t,,a,aga tänaseks,kui ma olen kaks korda lahutanud enda soovil olen ma aru saanud,et ÜKSI ON PALJU PAREM.
e
Elab/ 17. november 2018, 11:43
Elabki koos ..naine sõimab teda

m
mis seadusi nad vastu võtavad?/ 17. november 2018, 11:26
kaire paunaste,olga iivanoova,barbi pilvre,marianne mikko.kaljulaiust rääkimatta....
t
To mari/ 17. november 2018, 11:25
Imelike meeste otsa jooksed. Ma ei tea ühtegi meest, kes naist majapidamistöödes või laste kasvatamisest aidata ei tahaks.... Ma ei saaks lapsigi sellise mehega, kelle puhul juba eos näha, et üksi pead tegutsema.
o
17. november 2018, 11:23
olen kogenud kahte kohtu menetlust. esiteks kui kohus ei määra nii suurt summat kui mehel pole vöimalik maksta. kohus arvestab sellega ja vaatab mehe sissetuleku ja väljamineku üle. muidugi peab ikka ise kohtus olrema . muidu paneb kohus täis summas. Teiseks kui isegi kohus möistis välja 1000 euri aga sissetulek 500 Euri siis kohtutäitur ikka köik vötta ei saa. kolmandaks kinni saab panna inimest kes tahtlikult ei maksa ja hiilib maksmiseks. see et ei saa maksta selle eest kinni veel ei panda.
t
To teet/ 17. november 2018, 11:22
täiturilt laekuvat ikka, vabandust
t
To nimi/ 17. november 2018, 11:22
Mees saab kasutada kondoomi! Oled kuulnud?! Naine ei saa mehelt kondoomi kasutamist nõuda, seega mees peab ise mees olema. Muidu ongi nii, et maksad ja kõik. Elu on väga lihtne. Ära ise oma elu keeruliseks ela.
n
17. november 2018, 11:22
naised on kiskjad,kellest tuleb kauge kaarega ringi käia.n1kku saab ka lihtsamalt,selleks pole vaja koos elama hakata ja lapsi sigitada.
t
To teet/ 17. november 2018, 11:21
Just, kui maksad vabatahtlikult ise. Tööturult laekuvat ei peeta vabatahtlikuks. Samas, kui elatist maksev vanem saab 250€ kätte, peab ta ka ju millestki elama. Vabatahtlikult maksta on keeruline.
j
Jj/ 17. november 2018, 11:21
Rõve mees oled oma suhtumisega. Õnneks ei tea oma suhtluskonnas ühtegi seesuguse suhtumisega meesterahvast. Gei suhe sobiks sulle- ei vastutust, ei järglasi. Naistest hoia eemale!!

a
Aitäh,/ 17. november 2018, 11:18
Mu "kasutame ikka kondoomi ka" jookseb juba 13 aastat ringi. :D ei tea, kuhu oleks pidanud pretensiooni esitama?
i
isa juures töö tegemisest.../ 17. november 2018, 11:16
Absoluutselt normaalne! Kas ema juures ei õpetatakse lapsi kohustusi täitma? Mu lapsel on kohustused kodus ja ta täidab neid ka isa juures. Suhtumise küsimus- mu laps ei käi isal külas vaid peab seda oma teiseks koduks ja teises kodus on samamoodi reeglid. Muuseas isegi seadus ütleb- laps peab oma vanemat abistama. Võimete piires muidugi.
n
Nii/ 17. november 2018, 11:13
Mis on halba selles, kui ema on kodune ja kasvatab lapsi. Laste kasvatamine on raske töö, seda enam, kui isa kõrval ei ole.
l
Lihtne/ 17. november 2018, 11:13
24 ei saa olla. Maha tuleb lahutada intiimteenuste osutamise aeg.
t
To Mari/ 17. november 2018, 11:10
Eesti riigis on tekkinud olukord, kus naised lähevad väga kergelt lahku, kuna siis saab ju elatist nõudma hakata. Jutt ei ole olukorrast, kus isa tõesti ei hooli oma lastest, vaid naise haiglasest kättemaksust, kus lapsed on mugav vahend. Praeguste süsteemide juures ei tohiks ükski mees lapsi saada, sest riik soosib ainult emasid ja hoolivad isad on ainult rahakott.
l
Lihtne/ 17. november 2018, 11:07
SIIn polegi yldse naisi. NII lihtne ongi.
i
Irma/ 17. november 2018, 11:03
Kas isaga koos töötamine ei kvalifitseeru kvaliteetaja alla? Ja vanemate aitamine on igati loomulik. Kas tõesti peavad töötama 8 tundi päevas ja üle füüsilise võimekuse? Ilmselt ema on ümmardaja, 24/7 igat soovi täitmas. Pole siis ime, et puhkust vajab.
0
0000/ 17. november 2018, 11:02
ja rumalad ongi need naised, kes ei oska hinnata enda suhet mehega, kas nad üldse on suutelised koos elama kauem kui mõned aastad,kas nad on vastutusvõimelised laste kasvatamisel jne....pole mõtet joosta jooksukepka pärast, ikka armastuse pärast peaks paari mindama, tundub ka et viimastel aastakümnetel pigem tengelpungeli pärast tõmmatakse rohkem mehi, kuid ajud ei pruugi kokku sobida.Naise oskus on ikka see esimene tähtis koht otsustamiseks, kellega ta peret soetab, mitte ei mõtle vaid kui kalleid varandusi ta kaasa saab, kuid paistab et see suund ja rohkem ette võetud.

j
Johhaidii/ 17. november 2018, 11:00
Just Mis mõttes siduda palgaga? Siis elaks suurem osa lapsi vaesuses. Isad ei teeni ju midagi tänapäeval, enamus saab miinimumpalka. Korralikult teenivad ainult need mehed, kes elavad koos perega või kellel pole lapsi.
e
Ew/ 17. november 2018, 10:53
"Noore mehe on vaja saada aru et ööklubi õhtu hind võib olla 54000€ kuid naine jääb üheöösuhte järel rasedaks" Ühe öö hind litsakale naisele on joogid, hotell ja 50€ taksoraha. Edasine on selle litsaka naise probleem.
k
17. november 2018, 10:48
Kui naistel ei ole kindlustunnet, siis ei julge nad sünnitada. Kõige rohkem kannatavad maksmata elatisraha tõttu lapsed.
n
nõus/ 17. november 2018, 10:46
kas vanglas on isal paremad võimalused elatist maksta?
m
Mari/ 17. november 2018, 10:33
,,,,,-le: Naised on niigi ülearu leplikud - andestatakse meeste lit-silöömine, joomine. Ja meheke muutub järjest süüdiamtumaks. naise hing ei ole ka süljetops. Pereelus on tavaliselt niigi naistel kahekordne koormus - töö väljaspool kodu + kodutööd. Lahkuläinud mmeste puhul tasuks naistel ettevaatlik olla. Väikelastega pere puhul ei lähe naised nii kergelt lahku.
t
To To Mari/ täna, 09:53/ 17. november 2018, 10:30
--Ja küsimus-miks ema ei saa puhkepäevi? Kas seetõttu et ta ei raatsi lapsi vahel isale anda?-- Küsiksin vastu - kuidas toimida sel juhul, kui lapsed isa juurde ise minna ei taha, kuna isa kolis maale ja iga kord, kui lapsed külla on läinud, paneb isa neid töid tegema? Ei mingit kvaliteetaega isaga, ainult kohustused, kuna isa väitel "tema pidi oma vanemaid ka aitama". Kas see on normaalne??
h
Hah/ 17. november 2018, 10:17
Aga vaata nüüd teisest nurgast ka seda. Isal peab see raha iga kuu 100% olemas olema ja ära maksma. Kas ema panustab mõni kuu 1000 (või siis vastavalt 250, 500, 750 jne) või siis näiteks mõnel kuul 600 või 200 või siis üldse mitte, ei kontrolli keegi. Tean olukorda, kus üks lahus elav isa maksab oma lapsele viisakalt elatisraha, aga ema ilmselt poole kohaga tööl käies nii palju ei teenigi, et oma kahele lapsele 500€ kuus panustada. Samas kui isal jäi kaitseväekohustuse tõttu elatis maksmata, oli kohtutäitur nagu murdja isal kallal.
m
,,,,/ 17. november 2018, 10:15
mis küll praegusel ajastu paaridel viga on, vanasti nii ei käitutud, kui võeti kohustused laste jaoks, siis ka need viidi lõpuni.Ilmselt see sellest et viimastel aastakümnetel on paljudel juhtudel kiirelt joostud paari, endile aru andmata kas nad üldse pikalt püsima jäävad, ennem tuleks ikka koos aastaid olla ja siis alles lastele mõelda, pole nagu lemmikloomaga, kui ei meeldi, viskan hoiukodusse ja ongi kõik.Paljudel juhtudel saab ka naisest alguse ,kui naine ei oska olla see koos hoidev pool, et suudaks hoida tasakaalus ja õigel ajal lepitada,siis nii on, kõige rohkem kannatab laste psüühika

k
17. november 2018, 10:14
Kondoomid on olemas ja kättesaadavad ka miinimumpalgaga.
t
tänu/ 17. november 2018, 10:12
t
To Mari/ 17. november 2018, 09:53
Vot selliste kommentaaride kirjutajate lastest on mul siiralt kahju. Lapsega 24/7 koos olemine peaks olema privileeg mitte kohustus. Ma olen kasvatanud oma last 11a ilma elatiseta, alati hakkama saanud ja pole nõudnud ka. Lapse isa ikka aitab, ostab mis vaja. Selles suhtes ei ole see isa halvem kui elatist maksvad isad. Kusjuures, lapsega seonduvad asjad saab ka alati kenasti lahendatud. Ja küsimus-miks ema ei saa puhkepäevi? Kas seetõttu et ta ei raatsi lapsi vahel isale anda?
e
Eedu/ 17. november 2018, 09:53
aga mis saab siis kui elatisraha saajad peavad hakkama yhel päeval oma kohustusi täitma? Ja veel need kes soomepoole oma kohustusi täitma!
t
Taavi/ 17. november 2018, 09:52
Meid hurjutatakse pidevalt riigi poolt, et ârge küsige suuremat palka. Reaalsus on, et suurem osa saabki miinimumi. Elatusraha peaks olema seotud palga suurusega. Oli ju jutt, et alandada seda mââra. Ma ei taha väita, et isa ei peaks maksma. Kahjuks tekitab praegune süsteem ainult probleeme. See süsteem lõhub isa ja laste viimsegi võimaluse suhtlemiseks.
t
to no/ 17. november 2018, 09:49
minu onu viidi hooldekodusse, tema poeg joodik ja kuna sissetulekut polnud pojal, ainult invaliidsus, siis mõisteti tema invaliidsuse summa pealt 10€ hooldekodule, muu maksis omavalitsus. kui kohus määrab kellelegi almimendid, kas siis ei arvestata sissetulekut? ei usu, et ei arvestata. kui mu sissetulek on bruto 700.-, siis mult ei saa mingi nipiga nõuda maksmist 1200.- iga kuu. kas mu arusaamine asjadest on õige?
a
auto/ 17. november 2018, 09:44
Selleks on meie andekad ja vastutustundlikud seaduseloojad ja lastekaitsajad pannud maksma vanavanemad, kui isa ise töötu või invaliidistunud. Mis sellest, et vanaema-isa peavad ka oma täiskasvanud last toitma ja põetama.
m
Mari/ 17. november 2018, 09:43
to 22:38 Üksinda last kasvatavad emad panustavad lisaks laste ülalpidamisele ka oma aja 24/7. Ilma puhkepäevadeta, ilma puhkusele sõitmata.

e
eesti/ 17. november 2018, 09:42
seadustega saaks 70% meestest panna vangi ilma ,et olekski mingit süüd.
m
Mida teha kui nupp einoki?/ 17. november 2018, 09:39
Kas see polnud mitte Venemaa kunagine peaminister Tšernomõrdin kes nentis, et tahtsime küll kõige paremat, kuid välja tuli ikka nii nagu alati! Näib kahjuks kehtivat ka meie seadusandjate kohta. Ma sageli imestan, kuivõrd eluvõõrad ning naiivsed need Toompeal istujaid meil ikka on.
t
täituur/ 17. november 2018, 09:38
Kohtukulud ja advokaadihonorarid ei ole kuritahtlikud? Kui alimentide nõudja ei tee maksjat puupaljaks, siis teeb seda kohtusüsteem oma seadusandlusega. Riik, selle asemel, et natukenegi mõtelda põhjustele, miks elatisrahasid nii palju võlgu on, aina "pigistab". Võtab näiteks ära auto, selle viimasegi tööl käimise võimaluse- kui seda töödki kusagil autosõidu kaugusel on.
m
Mari/ 17. november 2018, 09:36
Kle jobu-le: Aga mis siin ilmas siis meeste vastutada on? Nende elu peab olema nagu lastel liivakastis? Lõbutsen ja naudin, kui ära tüdinen, kõnnin edasi? Litsakate ja vastutustundetute meeste pärast sureb see eesti rahvas välja!
p
Populism ehk?/ 17. november 2018, 09:34
Too härra kogub ilmselt valimisteks kas solvunud või kasuahnuses naiste hääli.
m
meenutus/ 17. november 2018, 09:30
ENSV aeg oliloogilisem. Kolmele või enamale lapsele 50% isa palgast, s.o. 250 antud juhul. Ma ise kasvasin sellises kodus. Meid oli kolm. isa teenis kusagil 120-130 rubla kuus. 60 tuli meile alimentideks. Me elasime kehvalt küll. aga ära elasime. Palgapäeviti tegin isale visiidi. Siis andis veel 5 rubla takurahaks juurde. Saatis õele kah kolmeka. Kui palju ning kuidas sai vanem vend, seda ei tea täpselt.
m
M/ 17. november 2018, 09:17
Lõppsõna lapse saamisel jääb siiski naisele. Kui palju on meie seas mehi, kes tegelikult ehk last ei soovinudki, aga naine otsustas et saab? Muuseas- isegi kummiga võib rasedaks jääda ;). Võimalus on elada seksita, siis pole ohtu et sulle lapsi pähe määritakse. Lapsed on iseenesest toredad, maksma peab ka muidugi, aga seadus on nii kinni ühes numbris ja see peabki muutuma!
n
Naine 49/ 17. november 2018, 09:12
Elukogemused on näidanud et Eesti riigis ei toimu midagi mõistlikult. Kasvatasin oma last ilma igasuguse abita,kuigi oli lapse isale kohtu poolt välja mõistetud “alimendid” aga pärast kohtuotsust vandus ja irvitas mulle näkku et ma ei saa pennigi ja nii ka läks.Piirdusin ühe lapsega sest olen realist ja ikka oma võimaluste piires. Nüüd aga asjad teises äärmuses. Soomes on sellised teemad realistlikumad ja tegutsetakse mõistlikult. Seal meetmed loogilisemad,mis ka toimivad.

m
M/ 17. november 2018, 09:11
To K: isa panustab ju hetkel kogu oma sissetuleku, 500€. Kohtutäitur võtab küll suure osa ära, aga eeldatavasti jõuab ca 400€ lastele. Ema peaks sama palju juurde panema. Kas 200€ kuus lapse kuludeks on vähe (ema pool siis juurde arvestatud). Olles ise ema, siis ütleks ma, et seda on isegi palju.
e
ex-rootslane/ 17. november 2018, 09:09
bro!Mis abortidest te sonite?Kes küll suudab leppida lapsetapmisega?
t
Teet/ 17. november 2018, 09:09
Millegipärast tulen meelde film Noor pensionär. Mul on võlgu alimendid kolmele naisterahvale... Vangi ei panda ja kriminaalmenetluset ei alustata kui kasvõi osaliselt makstakse.
n
Nimi sama/ 17. november 2018, 08:45
... ja eks laste hulga osas otsustab naine, sest ega mees ei saa naiselt aborti nõuda. Ja rasestumine on oioi kui lihtne. Näide 1- Becer.
e
Ex-soomlane/ 17. november 2018, 08:43
See et mehe on vaja võtta vastutus oma laste heaolust, on õige. Teine külg on, et tegelikult see et elatist on vaja tasuda 250€/ laps on Eesti keskmisel palgatasemel ainult teoreetiline number mõnele 4 lapse isale kes on läinud lahku. Keegi ei maksa 100% omast netopalgast sest kuidas tema ise sööb see pärast? Aga summa sumarum, õiglus on seda et "tegevusel on tagajärjed." Noore mehe on vaja saada aru et ööklubi õhtu hind võib olla 54000€ kuid naine jääb üheöösuhte järel rasedaks. Ja mehele kes abielub ja teeb 4 last ja see pärast mõtleb et ma enam ei taha olla abielus, hind on 216000€.
m
Minu Nimi/ 17. november 2018, 08:42
Vot selliste küsimustega peaks riigkogu tegelema, mitte et tahmapersetel elukoht ja toit kindlustada. Omad lapsed nälgas ja isadel tööd pole.
p
Pole sõnagi vanglast...ta ainult ytleb, et ähvardatakse/ 17. november 2018, 08:28
o
oled ümberlõigatud koguninast leheomanik?/ 17. november 2018, 08:11
Ei hakka tavainimene sopalehe solgerdise pärast id kaardiga sisse logima. Muudki teha!

v
Vene/ 17. november 2018, 07:52
Vene ajal pandi kõik vangi 3a said Istugu nyyd samuti kõik need võlgnikud
e
ema tõenäoliselt on/ 17. november 2018, 07:28
a
ann/ 17. november 2018, 07:12
ei tea ülejäänud eestit aga idas tean palju naisi kes sünnitanud rohkem kui 2last. jah tööle neist ükski ei kippunud. ja kui lahku mindi siis raha nõudma. terve kari neid kes öelnud, et ei lähegi kunagi tööle.
m
ma ei saa siin aru osa kommenteerijaist/ 17. november 2018, 06:21
olete tolgused ? te pole paberkandjal lugenud ega ka ilmselt tasulist siit, kogu lugu on üle kahe lehe ja lugege, kuidas lugu täpselt on
v
vastus/ 17. november 2018, 05:45
"Kuidas saab tänapäeval ilma dokumentidetta??" Ilma passita saab väga hästi elada. EVs on isikut tõendavaks dokumendiks ID kaart. Pass on reisidokument ilma milleta ei saa kaugemaid maid pidi ringi sõita. Pealegi tundub loomulik, et vaesel isal, kellel ei ole isegi oma lastele toiduraha anda, ei ole ka võimalik Aasiasse või Aafrikasse turismireisile minna. Ja jahiluba ega kalastuskaarti ei ole elatsivõlglasele ka vaja - otsigu selle asemel tööd!
a
Aadu./ 17. november 2018, 05:18
Vanglasse maksumaksjaraha peale on luksus nagu valude eest teise ilma minemine. Ähvardused sellel teemal on absurdsed. Riik peab ju sellisel juhul raha raiskama mitmeid kordi rohkem. Raha põletamine on meile muidugi omane ka muudel õrnadel kohtadel iseloomulik.
m
Monsa/ 17. november 2018, 03:54
On jah lurjuseid naisi kes halastustundeta kõik võtavad. Aga on kordades rohkem emasid kes ei tee seda, ja kes koormat üksi veavad. Esiteks on perekondade lagunemist vaja vältida. Majanduslikult raske olukord on üks asi mis lagundab peret. Praegu me tegeleme tulemustega, aga vaja on ravida juurt.
l
L-Eestist/ 17. november 2018, 03:48
Sama lugu: töövõimetuspensionär ja anti kohtusse ja nõutakse 500e. Kohtuvälisele kokkuleppele ei oldud nõus minema. Mis on selle asja mõte? Tundub et riigi seadusandluses on mingi kala sees mis sellist kohtusse andmist võimaldab massiliselt viimasel ajal. Üks põhjus on võimalik et kuna millalgi muudetakse miiniumelatist meestele talutavamaks...või siis selliseks mida on võimalik reaalselt maksta siis naised ongi enne seda hakanud massiliselt hagisid sisse andmaet võtta viimast enne kui nn pidu läbi saab. Kui invaliide antakse kotusse siis on Sotsminis ja Justminis töös tõsine kala sees!

e
Eino Taruk/ 17. november 2018, 02:36
Kohus peab ära tõestama kuritahtliku maksmisest kõrvalehoidmise ja SELLE eest on võimalik karistada.
e
Eino Taruk/ 17. november 2018, 02:34
"Kelleltki ei tohi võtta vabadust üksnes sel põhjusel, et ta ei ole suuteline täitma mingit lepingulist kohustust." Nii sätestab must valgel EV Põhiseadus. Võlavangla ei ole võimalik.
2
2 korda tuhat/ 17. november 2018, 02:23
aga emal peab olema see 1000 korda kaks igaks kuuks? muidu oleks ju lapsed surnud, kui emal poleks lastele söögiraha. emal peab olema, aga isal võib olla või mitte olla. irw.
k
Kättemaksuks?/ 17. november 2018, 02:21
On juba mingi vanasõna või kõnekäänd, mis väidab, et ei ole suuremat viha kui on kättemaksuhimulise naisterahva viha. Tõsi, originaalis kõlas too vanasõna mõneti vulgaarsemalt.
j
JUHAN/ 17. november 2018, 02:12
mul on üks sugulane sarnases olukorras. Alimendid kolmele lapsele. Ja pärast õnnetusjuhtumit on mees nüüd invaliid ning suudab parimal juhul töötada vaid poole kohaga. Või on perioodiliselt üldse töötu. Võlg aga muudkui kasvab.
ü
üldiselt/ 17. november 2018, 00:22
Tehakse äraminejale võileib teele kaasa aga ei maksta talle suvalt 800,00€ kuus.
n
No/ 17. november 2018, 00:16
kui madalapalgaline isa oleks perega edasi elanud ,siis oleks ju pere ikka sama vaene edasi.Lahku minnes aga tahetakse saada seda mida lihtsalt pole.Samasuguseid tasusis nõutakse isegi põhjakäinud joodikutelt ning narkaritelt.Kui isa on vaene siis tuleb seda ka lastele ütelda ,midagi pole teha.praegu aga räägitakse ümber nurga ,et isa on paha ega taha maksta.
s
17. november 2018, 00:09
Selge ju? Kui ei tööta, siis ei söö ja nöör kaela, et näljasurma surema ei peaks

o
on/ 17. november 2018, 00:02
ka üks neljalapse isa nööri kaela pannud, sest äraläinud naine nõudis 800 igakuiselt...kui palju on praegu elatismiinimum, selle peab iga laps saama ja kui isal niisuur palk pole ja selle miinimumi peab talle kätte jätma, siis saavadki lapsed vähem, eks nad ju vähem ka söövad kui töötav isa- jagada tuleb võrdselt tööpanusega- kes ei tööta, see ei söö...
k
16. november 2018, 23:55
kui see emane samapalju panustaks, oleks lapsed surnud. Kui aga lapsed elus, siis ema panustab kahe eest. Sa ju ikka aru saad, et lapsed oleks ammu surnud, kui emane isasega võrdselt panustaks. Emasel tuleb panustada hullult rohkem, et ka sinusugune hädapätakas eluvõimaluse saaks.
a
16. november 2018, 23:54
a, mis moodi lapsed toiduta edasi elavad? Või, mis moodi need võlglased senini elanud on, kui raha pole, tööd pole, aga pass on. Passi pealt antakse mingit näljapajukit või?
j
jumal on aeglane/ 16. november 2018, 23:50
a
A, mis siis teha nüüd?/ 16. november 2018, 23:32
Näljutame 4 last surnuks, kuna otets malodets teenib miinimumi? Tehku vähem lapsi, küll siis üle miinimumi teenima hakkab. Haige mees, kes arutult sigib, aga vastutamiseks ja rahateenimiseks kuidagist nõder ja ebakvaliteetne.
a
Annika/ 16. november 2018, 23:32
Lugesin paar nädalat tagasi et uuest aastast kavatsetakse elatisvõlglastel ka passid kehtetuks tunnistada. Tekkis küsimus et mis moodi need inimesed siis edasi elavad. Kuidas saab tänapäeval ilma dokumentidetta?? Pisike samm kodutuks ja paadialuseks. Kas hr. Reinsalul puudub tõesti kontakt reaalsusega? Selline inimene on justiitsminister??? Mis toimub? Nüüd võtab riik oma kodanikelt ka passi ära. Kui Toompeal veel selge mõistusega keegi siis olge nii kenad ja tehke midagi. See läheb juba üle igasuguse piiri...keskajas elame või??
t
To Anni/ 16. november 2018, 23:29
Mees ei kasvatanud lapsi ve....
i
Imelik/ 16. november 2018, 22:41
Mõrva eest saadakse 3 kuud vanglat, Valgamaal endine politseinik. Elatisvõlglane pannakse vangi ? KAs siis saab elatisvõla kätte ?

a
Anni/ 16. november 2018, 22:41
Päris huvitav seisukoht - NELI last ja ei VIITSINUD tööd teha? Päris "hea" hinnang oma laste emale, kes lapsi kasvatab...
m
meil ei ole/ 16. november 2018, 22:38
minu teada võla vanglat. lisaks kas emane maksab oma "palgast" sama palju laste ülalpidamiseks

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee