Eesti uudised

Kohtutäitur arestis kiirlaenuga hätta jäänud naise pangakontod, samas on saamata 20 000 eurot alimente

MEELEHEITEL PEREEMA: kuidas küll sai kohtutäitur kuus last toidurahata jätta?!

Arvo Uustalu, 13. november 2018 20:50

126 KOMMENTAARI

i
ivo/ 15. november 2018 16:37
Asjad on paigast kui et täituri tegevuse kohta kaebus esitada siis pead kaebuse esitama täiturile. Teiseks kuskohast on FIE saanud õiguse teiste kontosid arestida ? eraisikust ettevõtja ... see pn asi mis mind sõnatuks jätab ja kontrolliv organ ei tee mitte midagi kaebuste osas. Endal kunagi läbikäidud tee.Jah olid võlad olid need võõra omad ning tänu täiturite tegevusele tekkis ka võlgu juurde kuna ei peetud kinni ei seadusest ei kokkulepetest. Reisides teistes suur riikides ringi nägin kuidas riik aitas võlgade ambusse jäänud inimesi nendega tegelda külmutades intressid ja andes abi.
a
ats/ 15. november 2018 11:34
Imestama paneb,et Kutšmei kiivrit ei kanna.Sügisel on ju pimedad ööd
a
Arvo/ 15. november 2018 11:20
Käisin kiirlaenu firma vastu kohtus jurist maksis 50€ ja kohtus võitsin kus krt võetakse need summad
a
Arvo/ 15. november 2018 11:18
Ei ole aega kolm päeva tagasi nõuda raha see aeg on pikem . Palun lugege riigiteatajat ja saate teada mida tohib täitur ära võtta ja mida mitte
f
ff/ 15. november 2018 08:24
midagi väga mäda on Eestimaal-soomlased on kaugel ees ja nüüd ka lätlased lähevad eest ära kaugemale
t
to E/ 15. november 2018 03:11
k
Kutsmei kohta juba kogutakse andmeid tema ebaseaduslike tegude koht. Samuti tema nähvitsast abilise / 15. november 2018 03:11
m
Millised lastekaubad Rootsis odavamad on, vöi lahmid niisama? Täitsa huvitav oleks teada. / 14. november 2018 23:55

t
ta lootis,/ 14. november 2018 23:38
et 2 esimese lapse vanem maksab ülejäänute elamise kinni
a
aga riigi silmis/ 14. november 2018 23:37
ei ole tähtsust, kui palju lapsi eestis töötavad, vaid kui teie neli last töötavad miinimumiga, siis iga suvaline kõrgepalgaline on teist ju parem
ü
üks vastab urmasele,/ 14. november 2018 23:35
et nii ja naa, kuid inimene peab oma õiguste eest ise võitlama, mitte lootma ainult teistele. lisaks mulle meeldiks teie käest laenu saada, sest 1000 laenanutelt küsite 500 tagasi
ü
Ühiskonnakord/ 14. november 2018 23:17
Võrreldes tänasega, oli heal vanal Vene ajal elamine kui lillepidu. Kahju, et kogu maailm jumaldab elamist kapitalismis, mis tegelikkuses on üsna julm ja halastamatu ühiskonnakord.
1
1000-st 5000/ 14. november 2018 21:33
Vigade parandus. Lisan veel, et liigkasuvõtjad püüavad teha kõik selleks, et inimene ise kohtusse ei tuleks ja saaks Pärnu võlakohtuga tagaseljaotsuse teha. Annavad valed kontaktandmed nt. Viimase sügise ühes keisis tegi liigkasuvõtja kohtule avalduse, et vaatamata "võlgniku" nõudele korraldada istung, tehtaks ikka tagaseljaotsus. See oli klassika! Kohus muidugi ei nõustunud, aga prooviti, sest häving istungil oli ettearvatav.
ü
Üks Urmas siin tõmbleb/ 14. november 2018 21:30
Urmas kas püüab meie genotsiidlikku õigussüsteemi õigustada või ei tea asjust miskit. Võla kasvatamine ka 5-6 kordseks on täiesti tavapärane- inimene ei taipa, mis temaga tehakse. Temale väidetakse, et ei minda kohtusse, kui sõlmitakse uus leping ja kohus võtaks ju elamise ära- nemad ju tulevad vastu. 1000-st 500 teha õnnestub juba kahe korraga. Nüüd oleks ju inimene ise sellega nõus olnud. On mingi murdosa, promill kohtuasju, kus kohtunik tunnistab sellise "refinantseerimise" ebaseaduslikuks. Tegelikult ongi ebaseaduslik ja juba aastast 1993 Euroopa kohtu lahendiga, mis meile ülimuslik.
p
PP/ 14. november 2018 21:10
Ise torkas kolu maa alla nagu jaanalind ja nüüd on kiukiu lahti. Imelik komme võlgnikel ära kaduda, mitte reageerida ja siis pärast haliseda. Kus sa enne olid??
p
Petseri/ 14. november 2018 20:05
selle klausli alusel antaksegi illegaalidele peavarjuta ja ei karista, kuigi nad pakatavad tervisest ...

p
Petseri/ 14. november 2018 20:03
olen pole olen pole.. köigilpole internetti pähe ehitatud
a
ainult selle Põhiseadusliku korra alusel saabki anda tasut aelamisabi nendele, kes üle piusa saabuva/ 14. november 2018 20:00
u
Urmas/ 14. november 2018 19:39
Kohtus kohal olles küsib kohus sinu arvamust hageja nõudele ja kohtus kohal olles palud hageja jõudmine jätta rahuldamata! Ilma kohale ilmumata teeb kohus otsuse tagaselja ja rahuldab kõik hageja nõudmised! Eestis on vist lolle sajaks aasta ette kasvatatud?!
m
Mati/ 14. november 2018 19:25
Kes see annab nii ebapädevat nõu? Arestida saab ka sissetulekut, st tööandja ei kanna palka lapse kontole, vaid mingis osas kohtutäituri omale.
p
Petseri/ 14. november 2018 19:15
ja üldse, PÖHISEADUS KEELAB isiku suhtes sanktsiooni rakendamise, kes nälja sunnil , vöi nälga kannatavate laste toimitse nimel sooritas teo, mis üldjuhul kvalifitseeruks väärteoks....
p
Petseri/ 14. november 2018 19:07
kohtutäiturid tegtsevad ka täitsa iseseisvalt, kuigi nad pole ametiisikud, kasutades nmetuse "kohtutäitur" katet illegaalsel teel ...sest..nad üldjuhul ei oma piisavad haritust juura alal ... thakse väike test köigile tuntud küsimuste ja vastustega ja voilaa
s
See on tegelikult täielik jama. Seadus on seadus. Olen kohal või mitte./ 14. november 2018 18:59
u
Urmas/ 14. november 2018 18:51
Enne kohtutäituri tegutsemist pidi ju toimuma kohtuistung!!! Arvata on, et lehes halaja sinna kohale ei läinud ja kohus tegi tagaseljaotsuse, milles rahuldas kõik hageja nõudmised! Reeglina istungist osa võttes ei määra kohus kunagi kiirlaenufirmade kasuks välja suuremat kahjusummat kui kahekordne algselt laenatud summa! Tagaseljaotsusega, kostja mitte istungil osalemisel võidakse määrata mida tahes!

ä
Ära hüsteeritse Urmas/ 14. november 2018 18:35
Mul on näidata kohtuotsus, mis ei olnud tagaseljaotsus, milles peeti kaks istungit ja Harju Maakohus mõistis välja neljakordse summa, aastal 2014. 2018 aasta oktoobris mõistis sama, Harju Maakohus välja kolmekordse summa. Meie kohus teeb mida tahab ja kuidas tahab.
p
Petseri/ 14. november 2018 18:02
õigusabi ei täida kõhtu. inimene, lapsed sealhuglas elavad iga päev ja iga öö..õigusabi saabub, kui saabub, järgmine aasta. ja üldse kohtutäiturid on väljapressijate isad ja emad eesti vabariigis, sest justminn ei viitsi järelvalvet teostada
u
Urmas/ 14. november 2018 17:57
Ükski kohus ei mõista laenufirmale koos intresside ja nn. kõrvalkuludega välja rohkem kui kaks korda suuremat summat mis laenati. 500. võlalt saab laenufirma tagasi koos oma õigusabikuludega jne... kohtus 1000. Kui sedagi? Õigusabikulud võib kohus jätta vabalt laenufirma kui tugevama poole kanda!
u
Urmas/ 14. november 2018 17:49
On ju võimalus saada riigi poolset tasuta õigusabi ja tasuta enda kohtus esindajat!!! https://www.juristaitab.ee/ on justiitsministeeriumi tasuta õigusabiteenus.
u
Urmas/ 14. november 2018 17:45
Vähekindlustatule on riigi poolt tasuta õigusabi ja kohtus esindamine!!! www.juristaitab.ee
ä
Ära soga/ 14. november 2018 17:44
Oled üldse nende "tasita" tingimustega tutvunud? Seal on meeletu ankeet, milles tuleb selgitada, et miks sa oma viimast vara ei müü, miks su sugulased enda nt autot maha ei müü, et sind aidata, kas ehk on sul kodus seinal mingi pilt, mida saaksid müüa jne jne. Õigusteadmisteta isikul tuleb ankeedis selgitada, et kuidas ta protsessi võita kavatseb. Aga puänt on see pisikese kirjaga ankeedi lõpp, mille sisu on selles, et võtad kohustuse kogu selle "tasuta asja" lõpuks kinni maksta. Seega- tasuta polegi tasuta.
u
Urmas/ 14. november 2018 17:37
Milleks vinguda ja halada kui riigi poolt on vähekindlustatutele isegi justiitsministeeriumi poolne tasuta õigusabi ja tasuta võimalus paluda riidi advokaadil end kohtus esindada (https://www.juristaitab.ee/) !? Kui võlg võeti 1000 eurot, siis ükski kohus koos intresside ja menetluskuludeta ei määra tagasimaksmisele kuuluvaks summaks üle kahe korra suuremat summat!!! Aga kui kohtusse kohtuistungile mitte ilmuda, siis teeb ju kohus tagaselja otsuse ja mõistab hagejale kõik hageja poolt nõutu välja!!! Milleks Õhtulehes halada kui on võimalus saada tasuta õigusabi???
h
Hmm/ 14. november 2018 16:35
Tean küll suisa kolme täiturit kellega on graafikud sõlmitud

o
Oijahh/ 14. november 2018 16:32
Pereemale öeldi ju et peab esitama panga väljavõtte millele toetused laekuvad. Ja kui juhtubki et võetakse kõik ära, siis on 3 päeva aega avalduse esitamuseks et lasterahad tagasi kantaks. Seda on igal pool sada korda nämmutatud ja peab ise ka tegutsema. On olnyd endal ka kohtutäituritega kokkupuude ja täitsa inimesed on, kui õigel ajal suhelda ja kokkuleppeid sõlmida. Muide pereemal oli aega selleks 30 päeva (nö vabatahtliku tagasimaksmise aeg) ja olen kindel et kõik vastav info ka saadeti talle
n
Nn. teine inimene/ 14. november 2018 15:56
Ja neile endile ei jäägi midagi elamiseks? Nn. teised on vist ka inimesed ja omal ajal ka teeninud samadeks vajadusteks.
m
mall/ 14. november 2018 15:43
LiIhtsalt enam ei saa lapstetoetuse peal vegeteerida ja ongi nutt lahti.
t
Tyuiop/ 14. november 2018 15:40
Ja, jah aga võlgu võtta ja siis maksmata jätta on inimõigus.
t
Tyuiop/ 14. november 2018 15:37
Mehed on maridele narrida ja näägutada. Nüüd kasvata õlgu ja ära vigise.
h
Hennaly/ 14. november 2018 15:36
Üldse pole sellest pereemast kahju. Kui võtad laenu, tuleb ka tagasi maksta! Juba laenates peab teadma, kuidas suure pere kõrvalt tagasi maksta. Laen on võõra oma!
m
mis krdi kinnisvara või üldse mõistus on inimesel kes võtab 500 ja tagasi ei pane ????/ 14. november 2018 15:28
t
Teadmiseks/ 14. november 2018 15:26
Õigusteadmisteta inimese kohtussepöördumine on võrdne suitsiidiga. Nimelt siis määratakse temale ka vastaspoole õigusabi ja kohtukulud kraesse. ÜÕigusabi maksab Eestis 120 eur tund ja lihtsama kaebuse, hagi vms koostamise eest küsitakse kuni 1000 eurot. Sellele on ehitatud kogu justmaffia süsteem ja toiduahel. Õigus ja õiglus on rikastele.

a
aaa, Bondora/ 14. november 2018 15:22
Need tegelased on orienteerinud oma tegevuse inimese vaesustamisele ja tema kinnisvara kättesaamisele. Skeem on selles, et võetakse ehk 500, kuid siis tuleb jama ja jama ongi Eestis kogu aeg. Bondora pakub lahkelt võetud summa + "intressid, kõrvalkulud jms "refinantseerida, ehk inimene petetakse sõlmima lepingut, milles ta selle summa, ehk siis nüüd 1000+ laenab ja koos intressidega saab sellest nüüd 2000+. Jne- ma olen näinud nõuet, mis nii 48 000-ni kasvatati, et Pääsküla korter kätte saada.
v
veto / 14. november 2018 15:11
no ei lasta kommentaari läbi,kuna see aitaks pereema ja hävitaks täiturid.mida te kardate Süsteem?
r
14. november 2018 14:49
Riiklikke lastetoetusi ei tohiks üldse putuda, need on laste rahad!
k
14. november 2018 14:41
Kohtusse pöördumine ka maksab! Selleks ei ole rahatul ammugi raha, isegi riigiabi saamise taotlemine maksab!
s
14. november 2018 14:38
Siis ongi ainus variant nõuda toimetulekutoetust või võtavad täiturid selle ka ära kui see sotsosakonnast laekub? Siis pole tõesti muud varianti kui hambad varna.
k
kiwi/ 14. november 2018 14:19
Jaanuaris k.a. kaotati ära miinimumsissetuleku(500€) puutumatus.Põhjenduseks oli kohtutäiturite jätkusuutlikkuse tagamine(so.nende materiaalse olukorra parandamine) ja alla 500€ sissetulekuga isikute kaasamine täitemenetlusse(so.ivaliidid,pensionärid, madalapalgalised, jne). Eelnõu nr 280 SE arutelu juurde ei olnud kaasatud mitte ühtki nö. vaest. Olid ainult mammonakummardajate esindajad. Vaeste ja santide ellujäämise võimalust isegi ei arutatud-ei peetud vajalikuks.Õiguskomisjoni liikmetest pole tänaseni keegi veel avaldanud ellujäämisretsepte. Antud juhul olid 45 täituri huvid kaalukamad...
A
!!!/ 14. november 2018 14:13
Asi on hinnakäärides. Lastekaubad on meil kallimad kui Rootsis. Palgad-abirahad aga 3-4 korda madalamad
v
vanasõna/ 14. november 2018 14:11

n
nonoh/ 14. november 2018 13:21
asi polnud maksmata jätmises vaid selles, et kaardilt võeti kõik. see on seadusevastane ja inimene võiks kohtusse pöörduda.
k
Khm/ 14. november 2018 12:58
Täitur pole riigiametnik. Nad võivad oma volitustega ptsi sõita. Justminni koostatud reglement täiturite osas on täielikult seadusevastane.
m
Maamees/ 14. november 2018 12:54
Kohtutäiturid võtavadki sealt, kust on lihtne saada. Tõeliste pättide vastu nende hammas ei hakka.
n
Naine metsast/ 14. november 2018 12:37
rääkige enda eest mitte ärge sildistage iga vastutusvõimelist inimest rikkuriks ega karjeristiks. Otsustasime abikaasaga, et kasvatame ja koolitame täiskasvanuks neli last. Nii me ka tegime. Muidugi ilma igasuguste laenude ja maksegraafikutega. Käisime mõlemad tööl, ei elanud üle jõu. meie kõik lapsed elavad ja töötavad Eestis ning teenivad nn. teistele pensionit ning lastetoetusi. Küll tean mitmeid suurte perede lapsi, kes varakult siirduvad välismaale tööle nn. parema elu peale ning siia riiki ei tule mingit maksuraha. Veelkord - ei maksa üldistada.
m
Mari/ 14. november 2018 12:23
Ja rahvas surebki sellepärast välja, et kogu lastekasvatamise koorem tahetakse naiste õlgadele jätta. MILLE jaoks need mehed siis on? Ainult laste tegemiseks? Jaa, raske töö see neil....
m
Mari/ 14. november 2018 12:20
Jah, nii ongi tavaliselt, et kellel materiaalseid võimalusi oleks, ei muretse ikka üle 1-2 lapse. Sest neile on tähtis mugavus ja isiklik vabadus. Ja rikkad kindlustavad ennast pensionieaks teisiti - soetavad kinnisvara, mida siis hiljem müüvad või välja rendivad.
a
ab/ 14. november 2018 12:14
Ei muutu ka siin maailmas midagi, täid panevad süüdimatult nahaalselt edasi ja keegi neid ei kontrolli ega karista!
h
Härra täitur./ 14. november 2018 12:08
Ükski kohtutäitur ei taha maksegraafikut teha või ei pea sellest kinni. Isegi kui võlausaldajaga kokkuleppele saab. Maksuamet tegi mulle soodsa pakkumise, aga täiturid takistavad maksegraafiku täitmist. Täiturite eesmärk ei ole vist enam ammu võlgnikult võimalikult lihtsalt raha kätte saada. Kas jupikaupa või mitte midagi, siis nemad eelistavad mitte midagi. Seda juttu ei ole siin mõtet ajada, et regulaarse maksmise korral täitunud peavad KIRJALIKUST kokkuleppest kinni.

s
san/ 14. november 2018 12:03
lugu on lihtne.need kes saaksid endale materjaalselt lubada 3-5 last ei sünnita ka 2 last.need inimesed kes on karjeristid.meeldib meile või mitte kuid tänu karjeristidele sureb varsti rahvas välja ja mida te vingujad teete siis kui pensil olete.kes teilee pensioneid teenima hakkab,needsamad vaestest peredest lapsed,sest teie rikkurid ei tooda lapsi juurde,see kesklassi ja rikkamate probleem-lapsetus,max 1 laps 2 täiskasvanu kohta.ei õigusta ema lohakust asjaajamisel,kuid ärge rünnake teda lastearvu pealt.poleks neid tublisi emasi poleks meil ka lapsi.
s
san/ 14. november 2018 11:54
to minni ,kus sa oskad ennustada kuna võib hapuks minna.sul võib olla sissetulek ka 4000 eur kuid 10.a pärast võid ka töötu olla,kas lapsed peab maha lööma kui tuleb välja et üks hetk oled raskustes.kas sinule on garanteeritud kogu elu vältel hea sissetulek.kui nii oled üks väheseid siin ilmas,kellel eluaegne kindlustus sissetulekute poolest.tavaelus võib ka rikkur avastada ennast pankrotis olevat.
s
s.oooo/ 14. november 2018 11:39
Maksegraafikut ei tühista kohtutäitur vaid see kellele võlgu ollakse. Nemad annavad asja kohtutäiturile. Kohttäituriga annaks ka mingi maksegraafik koostada ja sellest peab kinni pidama. Kui inimene ei reageeri kirjale mis tuleb kui asi kohtusse jõudnud siis on kohttäituril õigus konto arestida. Ja esilagu ongi kohe mingi kindel summa mis kätte peaks jääma kuna tema ei tea kas on peres lapsi v ei. Nad ei hakka nii uurima. Neile vaja kõike tõendada. Ja siis võimaldavad suuremat summat kuus kasutada.
v
vanem mees ladaga / 14. november 2018 11:26
siit me näeme,et riigis läheb aina paremini iga päevaga.
a
Arvo/ 14. november 2018 11:24
Lisaks kui jääda kuhugile võlgu ja tahetakse panna maksehäiretesse üless siis see on sulaselge pettus sest inimese andmeid ei tohi levitada ja vabanduseks tuuakse et lepingus kirjas et võib kolmandale osapoolele aga see on ainult andmetöötluseks mitte levitamiseks
a
Arvo/ 14. november 2018 11:19
Krt ei tohi inimese kontot arestida ja raha ära võtta minul võeti raha kontolt nulli ja kui juristiga sai konsulteeritud ja vastulause esitatud ja kohtus sain kõik raha tagasi ja veel kena summa mitte materjalse kahjunõude eest. Inimesed ei tea et koguaeg peab neile vastu hakata kõige lihtsam kohe esitada vastulause . Inkassol pole õigust raha nõuda . Kõik see tee läbi käidud
a
Aga/ 14. november 2018 10:46
Ega peale laste sündi ju inimesi hädad ja õnnetused tabada ei saa? Need, kes ainult enda lõbuks elavad ja raskusi pole näinud, peavad ju iga tavalist peret, kus laps või lapsed mingiteks asotsiaalideks.

k
Kohtutäiturite ohver/ 14. november 2018 10:39
LHV kaardiga saab poes ka maksta, toetage eestimaist!
m
möku/ 14. november 2018 10:37
ainult jutt,et on võimalik,saab teha,tulevikus teeme...tüüpiline eesti vaba riik
n
nonoh/ 14. november 2018 10:32
Saan aru, et õpetate, kuidas võlausaldajatel kergemini nahk üle kõrvade tõmmata?
k
keegi/ 14. november 2018 10:32
Üksikemad on nagu poliitilised kabenupud, täiesti tühjast kohast üles ässitatud. Kaks esimest last on sündinud kindlasti ennem jõhkard elatisseaduse jõustumist, seega ei tohiks seadust tagatjärgi nende laste puhul üldse rakendada. Te naised kaevate ju tegelikult auku oma lastele. Tulevastele elatisvõlgnikele.
m
minni/ 14. november 2018 10:32
Naine sünnitab nii palju lapsi kui ta ise on võimeline üles kasvatama. Ära elas siis üle oma võimete ja vorbi neid õnnetud lapsi siis maailma.Kahjuks on väga palju rumalaid naisi ja aina rohkem tuleb juurde.
n
nonoo/ 14. november 2018 10:30
Et siis lastesõbralikus riigis võib vanem süüdimatult laenu võtta, selle tagasi maksmata jätta ja keegi ei tohi seda isegi küsida?
e
E/ 14. november 2018 10:27
SEB pangas saab ülekandeid teha ja ka raha välja võtta. Ainult poes kaardiga maksta ei saa
k
Kaastunne./ 14. november 2018 10:26
Kas riik võttis saamatule emale kiirlaenud vägisi kaela ? Telli aga kataloogist, maksa hiljem või üldse mitte.

o
ohjah/ 14. november 2018 10:26
Need olid erinevad kohtutäiturid. Ja et Soomest elatisraha kätte saada, peab laste ema pöörduma Justiitsministeeriumisse. Midagi tuleb endal ka teha, mitte niisama lakke vahtida.
k
kisse tegi?/ 14. november 2018 10:24
n
naine metsast/ 14. november 2018 10:22
arestiti kõik ema kontod. Aga kus on nelja nooremate laste isa? tema saaks ju lapsi toita, sest tema kontod pole arestitud. emale on vaja vallast tugiisiku abi, kes õpetab võlanõustamist ja loomulikult majandamist. kahjuks on vähevõimekatel suur võimekus laste sünnitamiseks, aga mitte kasvatamiseks-koolitamiseks. Meil oli selline lugu, et poja eksnaine ja ühe lapse ema helistas ja kurtis, et lapsel pole midagi süüa, puuduvad riided ja jalanõud. Poeg palus lapse tema juurde saata, et tal on süüa küll ning läheb poodi vajalikku ostma. mis te arvate, kas naine tegi seda?
a
Aadu/ 14. november 2018 10:12
Saad küll segi välismaalt tellida,aga miinimumi ulatuses.endal seb konto ja seb paneb ülekandeid teha.
n
naine metsast/ 14. november 2018 10:08
mis see riik siia puutub? esimesed kaks last tehti vastutustundetu mehega. ilmselt ei olnud ema nende laste kasvatamise ajal olnud võimeline sääste koguma. sellele vaatamata otsustas uuest suhtest veel neli laast sünnitada endale tunnistamata, et need tuleb kõik täiskasvanuks töövõimelisteks kasvatada-koolitada.
t
*/ 14. november 2018 10:04
tundub, et see ema ei taha eriti tegeleda ametkondadega suhtlemisega, talle sobib lihtsalt kui kõik rahad ja toetused ise arvele potsataksid. Ja kui ni iei lähe tuleb sõbranna õhtulehte?!?!
e
eestlane / 14. november 2018 10:02
ebanormaalne on see et kui kohtutäitur on peal ja ei saaa pangas ylekandeid teha
s
saab/ 14. november 2018 10:01
neid toetusi ka sularahas kui avalduse teed ja postiljon koju toob, pole probleemi.

k
kl/ 14. november 2018 10:00
no ku ita ei suvatse oma pabereidki esitada siis mis õiglast otsust ta ilma paberiteta nõuab??? Ka kõik sinu poolt loetletud organisatsioonid nõuaksid tõendusdokumente.
a
Aga/ 14. november 2018 09:58
Kuidas sai üks Ema olla nii vastutustundetu , et sattus kohtutäituri ots?ise tegi, ise tegi
k
kas/ 14. november 2018 09:57
Kas Soomes tuleb raha seina seest või kasvab puu otsas? Miks peaks laste isa toetama oma lapsi läbi eksnaise pangakonto? On äärmiselt alatu süüdistada. Kõik, kes oma kätega raha on teeninud, teavad, et raha ei tule kuskilt niisama, vaid on suure töö tulemus. Mis püha olend on lapse ema, et ainult suupärani peas ootab ja nõuab. Ja mis lasteaed- organisatsioon on eesti riik, et Soomes elava mehe raha hakkab laiali jagama. Lapsed Soome isa juurde elama ja emale elatisvõlg kraesse. Vaatame siis, mis laulu hakkab laulma.
k
kle loodame/ 14. november 2018 09:57
kui isa oleks elatist maksnud, poleks tal liisitud autot ega katustki ehk mitte, mis viga nii elada kui kohustused üle lastakse.
o
On/ 14. november 2018 09:47
Kutsmei tuleks uurimise alla vőtta,see pole esimene kord
e
et siis/ 14. november 2018 09:47
Jutustuse kokkuvõte on umbes selline. Jätsin vastamata ja reageerimata kirjadele ja teavitustele. Nemad aga võtsid ja arestisid kontod ja võtsid raha ära. Ise jätan kõik tegemata ja süüdi on keegi teine. Olukorra süüdlase leiab nagu alati peeglist.
o
orav/ 14. november 2018 09:42
Kohtutäitur paneb ikka täiega. Rongaisalt 20 000 kätte ei saa ja siis arestib pere arve.
e
14. november 2018 09:42
Eesti riik oma kohtutäituritega lähevad ikka kõige nõrgema kallale. Tugevast nad ei saa lihtsalt jagu. See aga näitab, kui äpu on kogu Eesti riik.

a
ann/ 14. november 2018 09:41
asi ongi nii. ei tohi võtta kõik ära aga võetakse. sa pole esimene kellega nii kohtutäitur käitub.
a
aga/ 14. november 2018 09:38
küsiksin:kuidas sai küll pereema vajalikud toimingud tegemata jätta, et selline asi juhtuda sai? Olukorrast on kahju kuid ära hakkab juba tüütama, kuidas võlgu olevad inimesed süüdistavad küll panka, küll kohtutäiturit, kes nendelt nagu vägisi raha võtvat. Kas siis enne laenu võtmist tõesti aru ei saa, et see tuleb tagasi maksta, milleks pärast laenuandjaid röövliks tembeldada.
l
Lihtsurelik/ 14. november 2018 09:37
Meie elame ju maailmas, kus kõike määrab RAHA. Tema käsutab ka kohtutäitureid.
k
Kas riik peaks siis süüdimatu ema võlad kinni maksma või tahate ise need kinni maksta? Sünnitan 6 la/ 14. november 2018 09:31
n
no/ 14. november 2018 09:30
mis puutuvad siia nimetatud isikud? Huvitav, keda soovitad siis valida? Kas "eestlaste Eestis" on võlgade võtmine-maksmine suvaline ja kohtutäiturite omavoli karistamatu?
s
Si/ 14. november 2018 09:30
Järjekordne hääl kõrbes, kus keegi ei kuule ja keegi ei näe. Meie riigis kahjuks neid palju, aga meie riigiisad näevad teise riigirahvast rohkem abi vajavat, kui meie omi. Hale, lihtsalt hale!!!!
t
Tyuiop/ 14. november 2018 09:23
Mina saan aru, et kõigepealt on pereema võlausaldajale näkku sülitanud ning võetud kohustused pikema aja jooksul täitma jätnud. Ja nüüd ongi selline olukord, et nii nagu koer külalae nii küla koerale.
l
loodame/ 14. november 2018 09:23
Loodan siiralt, et laste isa on soome kodanik ja võtab ühendust Soome lastekaitsesse ning nälgas lapsed määratakse isa juurde elama ja kasvama. Las ema väntab isale elatismakse maksta. See et isa on suutnud omale auto liisida ja omab katust peakohal näitab oskust rahaga toimetada. Ema ei saa ka ju niisama lapsi vorpida, tema panus 6 lapsele peaks olema suisa 1500 eur/ kuus

m
Mari/ 14. november 2018 09:22
Et vastutustundega naine ei too last (lapsi) ilmale? Näed sind toodi ka ilmale. Hea et mehed millegi eest kunagi vastutama ei pea.
m
Mari/ 14. november 2018 09:19
Et ärgu siis naised parem üldse sünnitagu? Tänu eesti naiste kangelaslikkusele me rahvas veel kestab üldse. Ja välja sureb ta just lõbuhimuliste ja vastutustundetute eesti meeste pärast. Mis ei tähenda siinkohal,et kõik eesti mehed on vastutustundetud, aga neid on tuhandeid.
h
halloo, mikkod, käsperid ja looned/ 14. november 2018 09:17
iseloomulik on, et söögirahata jäetud ema ei näe ükski neist arvukatest nn inimõiguste eest võitlevtest instituutidest ja mtü-dest ning naisõiguslastest
a
ajuvaba/ 14. november 2018 09:16
Ma ei saa aru, kas neid kohtutäitureid ükskord keegi vastutusele ka võtab või elavad mingid krahvid riik riigis. See on ju ajuvaba mida tehakse inimestele, teerulliga käidakse üle ja pärast veel sülitatakse näkku nagu sellele pereemale.
t
tibu/ 14. november 2018 09:16
Kohturil ei ole ilma vastava kohtu otsuseta ÕIGUST tühistada mingit maksegraafikut ja minna ninimese rahakoti kallale.Lugege seadusi...
f
fe/ 14. november 2018 08:58
kohtutäitur karistada ja tagatipuks 6-kuuks vanglasse,emale naga raha koos dividentitega tasuda ja vabandada sellise juhtumi pärast
k
Kurb/ 14. november 2018 08:52
Kohe näha, et lastesõbralik Eesti riik.
o
Oi lihtsameelne/ 14. november 2018 08:48
Võtad võlgu ja ära ei maksa- oled tavaline kurjategija. Ära nüüd hädalda

t
to Mihkel/ 14. november 2018 08:46
Sa oled väheke kohtlane või? Inimesed tulevad su ellu viimati nagu pesumasinad juhend ja garantii kaasas? Väga vähestel on selgeltnägija anne!
s
s.ooo/ 14. november 2018 08:45
Kui kohtutäitur on juba konto arestinud ja raha tema kontole kantud siis on täpselt 3 päeva aega, et see raha tagasi saada muidu kantakse see kellele võlgu ollakse. Ja siis enam ei saa tagasi midagi. Iga lapse pealt saab toimetuleku summat suurendada ja selleks tuleb saata laste sünnitõendite koopiad ja kontoväljavõte (kohtutäitur ise ei näe midagi siin kontot) ja teha avaldus, et soovida suurendada. Ja kui kõik dokumendid saadetud kantakse raha tagasi ja seda mõne päeva jooksul. Uue seaduse kohaselt mille meie toredad riigikogulased vastu võtsid lubab kohtutäituritel emapalka arestida.
g
14. november 2018 08:42
Gert Silling 10 tundi tagasi Et Eestit ei tabaks enneolematu kütusehindade languse tõttu majanduse kiire jahtumine, on nüüd õige aeg tõsta kütuseaktsiisi, tagamaks stabiilne kütusehind ja koos sellega kindel majanduskeskkond. Vali keskerakond , vali suuremad maksud, saad "64 puhtalt"!
j
14. november 2018 08:39
Jajah, valige ikka neid Kaljulaide ja Toome, kes eestlaste Eestile varsti kriipsu peale tõmbavad.
h
hehh/ 14. november 2018 08:38
Küllap on ka töövõimetustoetus endale välja sebitud. Terve Lõuna-Eesti elab nii. See on ka UK-s nii, et terved põlvkonnad elavad toetustest.
v
Vaatleja/ 14. november 2018 08:36
See tädike kutsmei on oma ogarat usinust praktiseerinud ka minu tuttava pere peal kui tegi tühjaks ja pani lukku pereisa konto kuhu laekusid samamoodi lastetoetused ja ema vanemapalk.
h
hmm/ 14. november 2018 08:36
ja riigipoolsed lastetoetused laekuvad ka sularahas ja mitte pangakontole? Ilma pangakontota tänapäeval eriti ei saa, kui just täitsa metsas ei ela...
m
mell/ 14. november 2018 08:21
ärge tegelege pankade ja kontodega,vaid sularahas.pole ju kohustust omada pangaarvet

r
Retooriline küsimus/ 14. november 2018 08:03
Kui sulle jalg kõri peale panna, kas õpid laulmise selgeks?
m
Mihkel./ 14. november 2018 08:01
Mnjaa eks omad vitsad peksavad enne tuleb ikka mõelda kellega lapsi teha ja missuguseid väljaminekuid korraldada, sest egas kõike ei saa ka laste arvele kirjutada.Vanasti olid ka liigkasu võtjad ja olid ka probleemid, kuid sellega tuli arvestada.
e
Ee/ 14. november 2018 07:58
Selle kohtutäiturite varastamise viisi on välja mõtelnud reformierakondlasesest justiitsminister Michal ja irlits Reinsalu. Ärge neid rohkem valige. 15 aastat on räägitud, et täiturite tegevusel on kuriteo tunnused, aga ei mingit tulemust.
a
Ar/ 14. november 2018 07:58
Uskumatu, milline õpitud abitus tundub sellel emal olevat! Miks on võetud seisukoht, et riik peab kõik tema eest ära tegema? Kohtutäitur oli ju seletanud, mida on vaja teha, et raha (toimetulekupiirist madalamat) ei arestitaks, ema lihtsalt eiras ja tulemuseks oligi konto arestimine. Nüüd aga ei ole süüdi mitte ema, vaid muidugi riik. See, et Soomes elav isa ei maksa alimente on kole, kuid jällegi, on võimalik pöörduda justiitsministeeriumi poole ja saada alimendid kätte. Seniks on ju riik loonud ka süsteemi, et maksab ise lastele alimente - 100 EUR kuus lapse kohta.
x
Xxx/ 14. november 2018 07:27
Toimetulekutoetust nad ei anna, sest seaduse järgi on kóik korras.Väljaminekute arvestusse ei arvestata mingil juhul kohtutäiturile makstud summasid. Heal juhul annavad ühekordset toetust, halvemal juhul õpetavad elama. Kui lugeda xxx valla toimetuleku määramise pabereid, siis toimetuleku määramine on viimane aste. Enne lihtsalt nõustatakse inimest. Ja rahade viimine laste pangaarvetele ei anna ka erilist kokkuhoidu, sest toimetuleku määramisel soovitakse ka laste kontode väljavõtteid. Ja iga iga laekumine loetakse tuluks. Aga sellele pereemal oleks kindlasti vaJalik ka nõustamine.
s
seadus/ 14. november 2018 07:04
see seadus on täitsa olemas, ainult et sellega saab poole aasta jooksul sada eurot kuus. Mitte rohkem.
x
xxxx/ 14. november 2018 02:08
selline eesti ongi elavad teiste rahade peal mis vastu saame tühi paljas leht mitte midagi rikkurid istuvad toompeal sirutavad jalgu riik mis sugune ahnuse riik eesti rahva peale ei mötle keegi welcome do estonia .......
n
no/ 13. november 2018 23:52
Naine on ise ka midagi mööda pannud ja oma elu keeruliseks teinud. Laste arv ei näita just vastutustunnet pere eest. Rajada oma elu toetustele?

t
Teatja/ 13. november 2018 23:09
Justiitsministeerium paneb alimendid peale ju Soomes elavale isale. Tuleb lihtsalt taotlus teha.
m
Mia/ 13. november 2018 23:00
Pereema peab kuidagi saama juristi jutule.Tean isiklikult jutumit,et Soomes töötavalt isalt elatusraha kätte saadud.Õige jurist aitab.Soomes on Ulosotto,kes paneb selle isa maksma.Ja maksab ka juhul,kui täiskasvanud laps veel õpib.
e
Eestlane / 13. november 2018 22:36
Kõik rahad laste arvele ja ükski täitur ei näe sentigi. Ainult palk või vanemahüvitis isiklikule kontole. Ja praeguses olukorras peab kohtutäitur raha tagastama, vähemalt elatis miinimumi perele.
p
PP/ 13. november 2018 22:07
Kui ajakirjanik pidi edastama olulise teabe siis on rikutud TMS§55 4) võlgnikku ei ole olulises osas teavitatud tema õigustest täitemenetluses ja see tõi kaasa võlgniku õiguste rikkumise. Kaebus tuleb vormistada 10 päeva jooksul sellest teada saamisest. TMS §66 Ei arestita3) võlgnikule ja tema perele üheks kuuks vajalikud toiduained ja eluruumi kütmiseks üheks kütteperioodiks vajaminev küte või kui täitmise ajaks sellist varu ei ole ja selle muretsemine ei ole muul viisil tagatud, siis varu soetamiseks vajalik rahasumma; Sissetulek mida arestita on TMS §131 ja 132.
k
kuhu jäi?/ 13. november 2018 21:57
No kuhu jäi see seadus, et riik maksab alimente ja vanatolgus jääb mittemakstes võlgu r i i g i l e , kes teps mitte võla kättesaamiseks teda rahule ei jäta kasvõi haua ääreni?
t
Tuleb ise ka midagi teha (loe: ära laena)/ 13. november 2018 21:24
Soomes töötavad soomlastest täiturid. Kohtuotsusega väljamõistetud elatise saab nende abil kätte, Justiitsministeerium vahendab.
n
13. november 2018 21:01
Nüüd tuleb vallalt raha nõuda, pole ju toimetuleku rahagi jäetud.