Maailm

ÖÄK! Õnnetu reisija istus lennukis hunniku koeras**a sisse (9)

Toimetas Greete Kõrvits, 8. november 2018, 08:28
Matthew pildistas labradorikutsikast jäänud „kingitust“ lennuki tualetis Matthew Meehan / Facebook
Lennufirma Delta Airlines lennul Atlantast Miamisse sattus üks ebaõnnega koos reisija ebameeldivasse, haisvasse olukorda. Lennuki meeskond aga ei teadnud isegi, kas ebameeldiva üllatuse oli istmele jätnud koer või inimene, vahendab New York Post.

„Istun siis oma kohale ja kohe tunnen, et mingi ebameeldiv lõhn,“ kirjeldab Matthew Meehan oma reisi eelmisel neljapäeval. „Mõtlen veel, et jummel, järjekordne haisev lennuk.“

„Vaatan, et kõrvalistuja hoiab nina kinni,“ jätkab Matthew. „Ma siis kummardun, et akulaadijat kotist välja võtta ja siis saan aru, et tegu pole pelgalt lõhnaga, vaid kellegi väljaheited, mu säärte tagumine pool on sellega koos, see on kogu põrandal, isegi lennuki seinal.“

Matthew ja tema naaber kiirustasid lennukimeeskonna juurde, kes andsid neile puhastamiseks mõned paberrätikud ja pudelikese džinni. Desinfitseerimiseks. Hiljem sai Matthew teada, et tegelikult peab iga lennuki pardal olema biojäätmete puhastamise vahenditega pakike. Tema lennu meeskond kas ei teadnud sellest, ei viitsinud seda välja otsida või rikkus Delta reegleid sellega, et polnud puhastusvahendeid sellesse lennukisse muretsenudki.

„Minu pahkluud olid sellega koos,“ kurdab Matthew. „Ma ei saanud neilt kindaid ega midagi. Pidin püksid jalast võtma, sest nende tagumine külg oli sellega koos, nii et roe satub juba ka mu kätele, pole mingit sanitaarset vahendit, et see jama ära puhastada - ainult üks minipudelike džinni.“ Stjuuardid kehitasid selle peale õlgu ning ütlesid Matthew'le, et pole nende asi koristada. Firmat, kes lennukites puhastustöid teeb, oli koerajunnidest teavitatud ja kust nemad teavad, miks koristajad seda ei puutunud. Kui Matthew'le miski ei meeldi, võib ta pardalt lahkuda, nemad lubavad teised reisijad sisse ning lend toimub plaanipäraselt.

Korraks tuli pardale ka Delta Airlinesi esindaja, kes Matthew' hinnangul oli tema suhtes väga negatiivselt meelestatud ning teatas, et mees kas istub oma kohale või jääb maha.

Selleks ajaks olid närvi läinud ka mitmed teised reisijad, kes Matthew'ga juhtunut pealt olid näinud (või aromaatset istet lõhnameeltega tunda saanud). Lennufirma töötajad ei osanud isegi öelda, kes õnnetuse põhjustas. Teenindajad pakkusid, et saksa lambakoer, väravas töötanud ametnik, et tegu oli eaka mehega, kellel oli halb hakanud.

Hiljem kinnitas Delta, et soovimatu „kingituse“ jättis istmele lennuki eelmisel reisil kaasas sõitnud labradorikutsikas, kes oli temaga pardale tulnud reisija tugikoer.

Matthew pildistas labradorikutsikast jäänud „kingitust“ lennuki tualetis Matthew Meehan / Facebook

Matthew'l oli järgmisel päeval ees tähtis kohtumine, samuti polnud tal kohe võtta sellist raha, et uus pilet osta. Kuna lennukis polnud ühtki vaba kohta, ei saanud ta ka istet vahetada. Nii ei jäänudki muud üle kui paar tundi sõna otseses mõttes s**a sees istuda.

Delta Airlines vabandas Matthew' ja teiste reisijate ees, keda intsident häiris ning lubavad tagastada nii nende piletiraha kui maksta Matthew' rikutud ülikonna ja kingade eest. Lisaks pakub firma talle ka 50 000 miili jagu tasuta lende.

Matthew ei ole kompensatsiooniga rahul - tema hinnangul oli tegemist ohuga tema ja teiste reisijate tervisele ning lennumiilide eest juba seda kinni mätsida ei õnnestu.

9 KOMMENTAARI

n
Normaalne nali. 8. november 2018, 20:22
Selle peale ütleks, et võiks ikka enne vaadata ka, kuhu istud või astud.
r
reisumiis 8. november 2018, 14:46
kus see õnnetu teab, et see koerakaka oli? äkki oli see basseinikakaja kaka?
Loe kõiki (9)

Põnevat ja kasulikku

PÄEVATOIMETAJA

+372 5199 3733
online@ohtuleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 2233
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee