Eesti uudised

Smartlynx peab maksma reisijatele tohutu summa hüvitisi (3)

Toimetas Silja Ratt, 6. november 2018, 10:03
Smartlynxi lennud hilinevad pidevalt, mistõttu peavad reisijad pikemalt ootama, kui planeeritudFoto: Robin Roots
Lennuhüvitiste väljanõudmisega tegelev Lennuabi saavutas Harju Maakohtus võidu lennuettevõtte Smartlynx üle, millega mõisteti 160-le kliendile välja kompensatsioonid selle eest, et operaatori lennud on hilinenud või ootamatult tühistatud. Vastavalt Euroopa parlamendi ja nõukogu määrusele on kõigil inimestel õigus kuni 600eurosele hüvitisele, kui nende lend tühistatakse või see hilineb rohkem kui kolm tundi ning pole põhjustatud ettenägematust asjaolust.

Lennuabi tegevjuhi Karl Gustav Annuse sõnul moodustasid 160 inimese nõuded kokku veidi üle 80 000 euro, mida Smartlynx keeldus kahjukannatajatele kohtuväliselt väljastamast.

Samal teemal

„Smartlynxi ükskõikne suhtumine reisijatesse, keda solgutatakse tunde teadmatuses erinevates lennujaamades, pole aktsepteeritav ning kõigil inimestel tekib automaatselt õigus hüvitisele, kui lend hilineb rohkem kui kolm tundi ning see pole põhjustatud ettenägematust asjaolust,“ selgitas Annus.

Probleeme Smartlynxi teenustega on meedias käsitletud korduvalt ning tarbijakaitsele on esitatud arvukalt kaebusi, kuid Annuse sõnul esineb reisijatel tõrkeid ka paljude teiste operaatoritega. „On ainult õiglane, et reisijad, kes peavad kannatama lennufirma süül hilinenud lennu tõttu, ootama tunde lennujaama pinkidel, saavad selle eest ka ausa ja kiire kompensatsiooni. See ongi Lennuabi missioon,“ ütles Annus.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee