Kommentaar

Igor Gräzin | Reformierakonnast on saanud vasakpartei

Igor Gräzin, Euroopa Parlamendi liige, Reformierakond, 5. november 2018, 17:54

30 KOMMENTAARI

h
20. detsember 2018, 08:24
Harri, ära joo nii palju, funktsionaalne lugemisoskus on juba kadunud!
t
to Soovitaks/ 10. november 2018, 10:18
Enne oli Keilas turg, aga platsi oli inetu vaadata. Nüüd ei ole Keilas turgu, aga on kena vaadata. Muid muutusi ei ole.
g
8. november 2018, 10:45
Gräziniga 99% nõus. Ref-is sul enam kohta pole. Aeg oleks edasi liikuda EKREsse.
j
Juhan./ 7. november 2018, 08:09
Mille järgi eristatakse parempoolset vasakpoolsest?
r
Riina/ 7. november 2018, 07:48
Olen prof. Gräziniga nõus 100 ja 1%. Olen jälginud EKRE tegemisi, lugenud nende programmi ja järjest enam saab mulle selgeks, et teiste erakondade ühisrinne EKRE vastu tuleneb ''jämeda'' otsa kaotuse kartusest, kui EKRE peaks võimule saama. Olen siiani olnud reformierakonna poolt, aga päev-päevalt hakkan neisse usku kaotama. See muuseas on minu isiklik arvamus ja absoluutsele tõele ei pretendeeri.
s
Soovitaks/ 6. november 2018, 19:14
austet professoril ära käia Keilas, et vaadata, mis reformierakondlikust Keila turust saanud on.
p
pesto/ 6. november 2018, 16:29
üldiselt olen Igori jutuga päri, kuid ta ei ava tegelikke põhjuseid, miks me sinna jõudnud oleme. Tegelikult EL-ga liitumisel liikus laev vasakule, kogu see projektimajandus ongi vähendanud turumajanduse jõudu. Kogu see riigihangete poliitika hoiab meie suuremaid eraettevõtteid riigi lõa otsas, tegelikult sellega turgu rikkudes jne. Ehk siis sotsialistlik EL on selle kõige põhjuseks, sealt tulevad regulatsioonid ja suunad, erineva nimetusega (kuid tegelikult üksteisest vähe erinedes) valitsuse erakonnad viivad seda kõike ellu
i
irrah/ 6. november 2018, 16:20
Uskumatu, et sellist jama on gräzin võimeline kokku kirjutama. Ju on see ep-s aja surnuks löömine ohtra alkoga ikka mõju avaldanud. Jaburaid väiteid on palju - siinkohal ainult näiteks ainult üks: gräzin väidab nagu koguks Eesti Energia endale mingit elektrimaksu. Reformierakondlasest Euroopa Parlamendi liige ei viitsi endale isegi selgeks teha, mis makse kogub riik ja kuidas nad täpselt tarbijalt riigile liiguvad. Lahmime parem niisama - EE on paha, riigipraamid on pahad, kõik on paha. Küll oleks hea, kui EE oleks eraomanduses, praamidega mängitaks ettevõtlust edasi.

s
see on veel lapsikum tekst kui agraarbolševistliku kolhoosierakonna EKRE jutt/ 6. november 2018, 15:34
t
Tark mees see Igor....kuid....las koerad hauguvad,karavan läheb ikka edasi....ida poole..../ 6. november 2018, 15:15
s
Sass/ 6. november 2018, 14:12
Ma arvan, et põhjus on väga ratsionaalne - kuna vaeseid valijaid on palju rohkem kui arukaid, siis mängitakse lihtsatele nootidele - anname teile tasuta suppi, teie andke meile oma hääl. Asi paistab hästi töötavat ja seetõttu keeratakse aga lugu valjemaks - saad veel tasuta bussisõidu, hääle eest, tasuta lasteaiakoha, tasuta huviringi, jne. Valimisvõidud tulevad. Raha voolab eelarvesse priskelt ja laenu saab ka, miks mitte lubada veelgi. Täiesti normaalne areng. Kui majandus upakile kukkub, siis tuleb kainenemine ja jõuab taaskord kohale vana tõde, et tasuta lõunaid pole olemas.
t
teadja/ 6. november 2018, 14:06
Viimane parempoolne valitsus oli Savisaare ajal. Sellepärast tuli see likvideerida mingi pseudoprobleemiga. Praegu kuulatkse kõiki (salvestatakse) pealt. Sekkutakse otse poliitikasse (ühe erakonna jälitamine presidendivalimiste ajal). Peale seda valitsust on makse järjekindalalt tõstetud ja jõutud juba yevroimpeeriumi tippu. "Eesti madal maksukoormus on Maailmapanga aruande kohaselt müüt". Eriti kibe tõus algas peale 2010. a (49,6%). Praegu on see juba üle 70% https://www.eesti.ca/eesti-madal-maksukoormus-on-maailmapanga-aruande-kohaselt-muut/article38074?fb_action_ids=10151186145124849&fb_ac
e
Edgar/ 6. november 2018, 13:51
Igoril jäi jälle midagi saamata....
m
maakas/ 6. november 2018, 13:39
no kes siis ei mäletaks Enelini ja Tihemetsa Tiinat! Enelin oli kohe Savisaare jaoks eesti ärinaine nr.1 Oli see Savisaar tol ajal majandusminister, või midagi muud, seda EI MÄLETA!
m
maakas/ 6. november 2018, 13:16
eks nüüd enne valimisi tuleb lõputult mõtetut mula...?
m
mis tark/ 6. november 2018, 12:39
Reformierakond polevat vaestelt raha võtnud? Rumalamat väidet ei saagi enam esitada.

r
Rebanar/ 6. november 2018, 12:08
Murueit, kas Sul on tabletid võetud?
v
VOOVIK/ 6. november 2018, 12:05
Mida nad ka ei räägiks metsikutest 90.-test, aga kihvt aeg oli. Kommer ja Pikaro ja Mõis ja... Keskturu vend lasti maha, Tallinna abilinapea lasti maha, SEBi arvutimees lasti maha. Kapitaliskmi oli nii mis tapab! Tõsi, rikkust ikka kah tuli. Kes mäletab veel Enelin Meiusit.
j
Joosep/ 6. november 2018, 11:59
Seda erakonda, kes edendaks turumajandust Eestis ei ole. Komsomol Ansip koos partsiga riigistas ära kõik, mis võtta andis ja jättis rahvale vaesuse
k
konsa/ 6. november 2018, 10:29
Igor Gräzin | Reformierakonnast on saanud vasakpartei .-.-.-.- arvestades sellega, kui palju paisus avalikus sektoris ametnike hulk, rehvormi võimul oleku ajal, siis väga õige hinnang austet igorilt tegu on klassikalise vasakparteiga
v
Vasjokk/ 6. november 2018, 01:02
u
Uku/ 6. november 2018, 00:23
Kas ta mitte ei teatanud, et ta EI kandideeri
k
kõik on spektaakel/ 5. november 2018, 23:49
Ta on kontrollitud siseopositisooni näitejuht. Vaadake Žirinovskit Venemaal..
t
tartu taara/ 5. november 2018, 23:02
Grazini tulevik kisub morniks. Ta on alati olnud isepäine, aga seekord vist läks üle võlli.Nii aus reform olla ei luba. või siiski? Ja see jutt on kaja kallase tellimus? Kui see on kaja korraldatud artikkel siis läheb tumedaks paljudel lumehelbekestel.

p
pigem ikka/ 5. november 2018, 22:43
üks vähestest, kes julgeb asju õigete sõnadega nimetada!!
t
tänud Igor/ 5. november 2018, 22:42
meie tänane eesti on igas valdkonnas vasakule kreeni, ikka sinna rumaluse ja labasuse poole nagu seda tõestas täna oma vihkamisega vakra tv3es.
e
Endine komnoor/ 5. november 2018, 18:44
Järelikult on juhtoravad oma olemuselt ikka vasakpoolsed olnud. Väliselt teinud natuke 'facelifti' saamaks rohkem toetajaid enne valimisi.
e
endine refi valija/ 5. november 2018, 18:32
kahetsen, et kunagi refi valija olin, enam ei eales.
e
Elukutseline Setu/ 5. november 2018, 18:06
Lihtne järeldus on, et Igor Gräzin on bolševik, sest kuulub vasakpoolsesse erakonda. Kui talleseal ei meeldi siis miks ta sealt ometigi ei lahku? Just teatas oma landideerimisest selle vasakpoolse erakonna nimekirjas. Kas ta on nagu kunagised "eestimeelsed" kommunistid, kes õõnestasid asja seestpoolt?!
e
Ew/ 5. november 2018, 17:46
Täitsa tark jutt. Küsiks ainult hr. Gräzinilt ja ka teistel RE liikmetelt miks nad on lasknud oma erakonna vasakule kallutada? Ja mis õigusega - mina ja ma arvan paljud RE valijad ei ole selleks küll kunagi mandaati andnud.

TOIMETAJA

+372 5199 3733
online@ohtuleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 2233
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee