elektroonika, arvutid, nutitelefonid...……………..teevad täpselt seda, mida inimene neil teha käsib. Kurb, et paljud (noored) enam tänapäeval ise ei mõtle ja usuvad kõike, mida helesinine ekraan ütleb ja näitab.
http://www.ajamargid.com/666-margi-tehnoloogia-ulevaade-ja-tutvustus
Biokiip.ajamargid_2Toome teieni esmakordselt eesti keeles ilmuva 666 märgi ehk biomeetrilise kiipkaardi tehnoloogia tutvustuse.
Kahjuks ei tea suur osa kristlasi sellest Piiblis ettekuulutatud saatana märgist mitte midagi. Kas see on juba võimalik lähima kümnendi vms. jooksul? Vastus on JAH! Tehnoloogia on juba väga kaugele jõudnud ja me võime peagi leida selle kõige eelmängu keskelt!
Kui mu bussipilet ongi pangakaardi peal, st ma kasutan oma pangakaarti nii bussipileti kui ka pangakaardiga, kas ta siis hakkab lisaks valideerimisele veel raha ka võtma ? Mul ongi ainult 1 kaart telefoni vahel kaasas, millega saan kõik tehtud, aga nüüd siis hakkab mingi JOKK süsteem mult salaja raha lisaks võtma ?
süsteemianalüüs - milleks? Me oleme agiilsed ja prototüübime kohe! 2. november 2018 08:20
maksud maha jne... Mõistusega saate aru et kolmekordne euroopa inimese kuupalk 10000 eurot see ei ole põhjus miks seda viipemaksetega süsteemi arendada. Kogu selle arendamise üledimensioneerimise mõte on saada maksumaksjate rahal põhinevalt lihtsalt endale toimiv reaaleluline (mitte arvutimudeli simulatsioon) testkeskkond, tootearenduskeskond erafirma tootele mida siis saaks reklaamida enda tooteportfoolios kui edukat kohalikku teenust mis oleks eksporditav..
Me ei pea olema tasuta beetatestijad või siis beetatestijad kes maksavad ise testimise lõbu eest tehes tasuta tööd erafirmale Ridango, mis tahab müüa enda teenuseid ka välismaale.
Süsteemianalüüs peaks algama sellest, palju neid pangakaardiga pileteid ostvaid turiste üldse oleks ja on, et see pangakaardiga pileti ostmise protseduurika ennast ära tasuks. Meile ei ütle keegi neid arve. Kas keegi ütleb, et näiteks Tallinnas 5000 turisti ostis see ja see kuu pileti pangakaardiga, mis teeb siis piletite maksumuseks selles kuus 10000 eurot. Kümme tuhat eurot on ju naeruväarne summa, sealt lähevad
Viipekaart on tegelikult n õ m edus. Tean juhust, kus poes "maksis" enda teadmata võõra arve see, kes järjekorras kassa ees seisja seljataga oma kaarti välja võttis. Ja kassapidaja siin aidata ei saa. Mine klaari asi pangas,, mille lähim kontor on maakonna keskuses.
viipekaart on kasulik vaid pangale 1. november 2018 17:24
ja mitte ainult bussis, paljud inimesed ei malda oodata, kui teevad viipekaardiga makset ja vehivad aga uuesti, hea on, kui kassas inimene, kes tahab ja jõuab jälgida, muidu läheb topelt või enamgi veel
Tegelikult piisab sellest et keegi tänaval kõnnib kotist mööda vastava aparaadiga, mis viipemakse stiilis pangakaardilt raha näppab. Selle kaitseks on loodud spets kaitset pakkuvad rahakotid.
Aga teemasse, kui minul on roheline kaart ja pangakaart koos, siis Tartu bussides viibet piletiaparaat ei tunnista nii või naa...
Minu meelest küsib validaator ikka enne kinnitust, mitu piletit ostad ja siis alles läheb raha maha, aga ise sõidan juba ammu eraldi kaartidega hoides üht rahakotis ja teist mobiilikaante vahel segaduse vältimiseks!
Sellest kirjutisest tuleb nii aru saada, et nüüdsest on pangasulide elu lihtsamaks tehtud. Enam ei pea arvutis vaeva nägema kellegi pangakontolt raha kättesaamisega. Piisab õigele validaatorile suvalise pangakaarti näitamisest, ja kaart tühjeneb võlujõul.
Ma ka päris hästi ei saa probleemist aru. Kuna mina ostan oma pileti ja hea mugav (ning ka turistidele) on osta kaardiga viibates, siis on antud lahendus kõige mugavam viis üldse piletit osta.
See on loomulik, et kui sa viipad süsteemi ees ebamääraselt mitut kaarti, kas siis süsteem peaks su mõtteid lugema, et sa ei tahtnudki pangakaardiga viibata?!
"Uued validaatorid paigutatakse kõigepeale sõidukite esiuste juurde." - siis pole probleemi - juhid ju tavaliselt esiust ei ava, et neile tuul peale ei puhuks. Sõidavad hästi kaugele peatuses inimestest mööda, et esiuks jääks mururiba kohale. See nende enda jutt...
vanasti nimetati sellist asja (avalikuks) varguseks, taskuvaraste eest hoiatavad sildid praegugi bussides üleval - ehk tuleks need nüüd nende piiksumasinate juurde kleepida?
KOMMENTAARID (24)