Eesti uudised

Maineka Eesti ettevõtte firmapidu lõppes vägistamisega: tegin silmad lahti ja juhatuse liige oli minu peal

Ohtuleht.ee, 30. oktoober 2018, 23:20

172 KOMMENTAARI

m
Mingi õigussüsteem on aga läbi kadaliku ja töökoha kaotamisega./ 1. november 2018, 01:24
Kui saa selle probleemi avalikustad ja suurekella külge paned siis jah hakkab inimõigused ja õigussüsteem tööle. Aga mõni naine kellel on ka tõestused ja tahab vaikselt seda õigust saada. Siis öeldakse aga suu ülemus on mees ja ka omad vajadused. Mis saa tahad siis nüüd? Olen näinud seda asja kõik kiidavad ülemust ja nais koleeg ei julge kellegile rääkida et ta näperdab mind või lööb pidevalt külge.
k
kalev/ 1. november 2018, 01:05
marginaalne on nende naiste arv, kes tõtt räägivad
s
siimule/ 31. oktoober 2018, 21:29
Ja siis, oled näinud, pole teinud...miks arvad, et siinkohal vägistamine kohustuslik on? Arvatavasti on siin-seal ka mehi purjekil nähtud, kas peab kohe rammina või? Või mida täpsemalt sa siin öelda üritasid?
s
Siim/ 31. oktoober 2018, 20:32
Vaevalt, et seal midagi oligi. Ajakirjanduslik eksperiment "mined muudetud" tegelastega. Töökoha kaotuse nimel leppida nii räige asjaga - kas inimesel eneseaustust üldse ei ole? Avalikkuse ette läheb kaebama, aga politseisse mitte? No ei ole usutav see lugu. P:S. Olen ise peol näinud näinud poolkoomasse joonud tüdrukuid, ei ole keegi neile korgijooki andnud, piisab lihtsalt shampusest ja veinist ja konjakist.
x
xMees/ 31. oktoober 2018, 19:10
Järsku olid mõlemad ebaadekvaatses seisundis? Või vastutab sellises seisundis ainult mees?
p
puhhile/ 31. oktoober 2018, 18:52
Lisaks pole sind mõrvatud ka, mis tähendab et tapjaid pole. Sulle teadaolevalt pole sul vähktõbe, mis tähendab et vähk on ilmselgelt väljamõeldud... Kulla puhh, oled sa nati kuku? Või lausa palju?
k
kalev/ 31. oktoober 2018, 18:32
enamikes kommentaarides ei näe mingit loogikat. Süüd tuleb tõestada faktide ja tõendite põhjal. Kui mingi ell tuleb 36 aasta ja tine ell krt teba mis aja pärast halama, siis tuleks sellist asja mitte menetleda. See on haiglane....aga mida saabki olla ühiskond, kus on sündinud ja võimust võtmas feminism. Feminism on radikaalne ja väärastunud nähtus, mis on tekkinud patriarhaalsest ühiskonnast. Kuna esimene variant st patriarhaalne ühiskond pole ka õige, siis ongi hetke tulemus see, et saast on sünnitanud saasta...puudub õigus ja õiglus. Selle asemel kätemaksuihast pimestatud meestevihkajad
k
kopp ees/ 31. oktoober 2018, 16:44
kui oli midagi mine politsesse. keeruline on uskuda inimest kes keeldub ise enda eest seismast.

m
mälu/ 31. oktoober 2018, 15:14
Mul oli sõbranna, kellest ei saanud absoluutselt aru, et ta purjus oleks olnud - lihtsalt lõbusalt tipsune. Järgmisel päeval rääkides tuli välja, et ta ei mäleta eelmisest õhtust midagi.
p
paljud/ 31. oktoober 2018, 15:55
o
ohh/ 31. oktoober 2018, 13:03
Õudne, et jällegi süüdistatakse naist. Mis inimesed need eestlased küll on.
e
Eino Taruk/ 31. oktoober 2018, 13:05
Seda enam, et toodud situatsioon on puhtalt hüpoteetiline (so. ei põhoine faktidel) ;)
k
Käbi/ 31. oktoober 2018, 12:53
mida advokaat ütleks - tegi lennu harjutust ja maandus telik väljas. Kuna oldi napsused ka siis nõnda uinutigi.
m
mees/ 31. oktoober 2018, 12:44
Nii tore. Ära mine jah kaebama, kuna töökoht ohus. Tee seda 20 aastapärast, siis võetakse juttu tõsiselt, sest vastupidist ei saa vägistaja kuidagi tõestada.
p
puhh/ 31. oktoober 2018, 12:43
kahjuks on minu atrektiivsed ajad möödas ja õnneks võisin mina nooruses ööd läbi tantsida. Mitte kunagi ei kippunud keegi kallale. Mis on aeg inimestega teinud, et neid vägistatakse. Et pead igaühte kartma?
Ju ikka naised käituvad väljakutsuvalt, väljapakkuvalt, ülbitsevad, solvavad . Neil on muidugi ka õigustus olemas - Eestis pidid olema kõige ilusamad naised. Kui ilu ja uhkelt väljapakutud ülim seksikus on käpas, siis laamendavad oma "moraalse" seksikusega...Ju siis mehed ei ole veel oma arengus kaasaja naistele järele jõudnud ja võtavad asja tõsiselt, nad pole ju nannipunnid, kes kaunile kutsele ei proovi vastu tulla. Kui aga saad mõned korrad räigelt solvata, ehk tekib siis kättemaksuhimu valimatult.
k
Kärnaneärni/ 31. oktoober 2018, 16:59
ega alla keskmise naised ei lähegi peale,neil olek täitsa turvaline
t
teadja3/ 31. oktoober 2018, 12:36
Eestlane ei oska ilma alkota pidutseda, .!
s
31. oktoober 2018, 12:30
Siine õigussüsteem on sama nagu pakistanis ja afganistani ning iraani. Ei hakka naist kaitsma keegi!
e
Eino TAruk/ 31. oktoober 2018, 13:09
Vale! Hakkab küll. Aga kõigepealt tuleb juhtum viia politseisse ja kohtusse, mitte Sass Henno kätte. Alles siis võiksime öelda kui palju naisi kaitstakse ja ka seda kui palju väidetavatest korgijoogijuhtumitest ka tõestamist leiab.
j
Juhatuse liige./ 31. oktoober 2018, 12:13
Täna sai siis selles ettevõttes töötamise isu otsa või?
s
sekretär/ 31. oktoober 2018, 15:45
kui juhatuse liikme juuresolekul peo või koosoleku käigus uinuda, siis ei ole ametikõrgendust ega palgatõusu oodata!

e
Ei usu!/ 31. oktoober 2018, 12:09
Kas ta on tänaseks omale siiski uue töökoha saanud? Miks ta kirjutab sellest ajalehes?
s
Sass Henno/ 31. oktoober 2018, 12:00
ära ole kade, kui paaril on hea. Tee parem järgi, siis on ka hea.
x
xMees/ 31. oktoober 2018, 11:46
Kindlasti on esinenud ka väljamõeldud vägistamissüüdistusi, aga käesoleval juhul ilmselt puudub ohvril vähimgi huvi midagi niisugust välja mõelda, seega on see suure tõenäosusega õige. Uimastavat ainet ei pruukinud toosama mees kasutada, aga nähtavalt ebaadekvaatses seisundis naist ära kasutada on igal juhul ülim sigadus. Kahju, et karistusest pääseb, aga tagantjärgi midagi tõestada pole enam võimalik.
h
Hmm/ 31. oktoober 2018, 11:34
Kui jutt on tõene, siis aitab KARMA.
l
Looja on loonud/ 31. oktoober 2018, 11:28
naise mehele seximiseks ja nii lihtne see ongi.
a
Allu/ 31. oktoober 2018, 11:27
Ah et juhatuse liige, siis muidugi ei anna kuriteole ametlikku käiku, oleks trantsporttööline Jaak olnud, siis poleks kurikaelal mingit halastust olnud oodata. Naiste loogika on pahatihti nii öökimaajav.
l
lugeja/ 31. oktoober 2018, 14:20
Antud juhul oli ju naisele tähtis see,et saab firmasse edasi tööle jääda. Jaagust ei oleks tema edasitöötamise võimalus sõltunud.
ä
äge/ 31. oktoober 2018, 11:24
juhatuse liikmel ongi eesõigus.
j
juhatuse liige/ 31. oktoober 2018, 11:36
Jõudsin vaevalt tõusta, kui alluv mind pihku haaras ja tasakesi silitama hakkas. Jällegi olin tal hambus ja peagi saatis ta mind taas pimedasse kohta. Lõpuks purskasin kogu viha endast välja.
a
Ausalt/ 31. oktoober 2018, 11:18

m
midagi / 31. oktoober 2018, 11:12
Midagi on jäetud rääkimata, kui see lugu üldse tõsi on. Nii pika aja tagant midagi raske tõestada. Peol suhtles paljudega ja midagi ei juhtunud, "pilt" oli selge. Aga tee peal järelpeole hakkas rääkima juhatuse liikmega ja kohe kadus pilt. Kas juhatuse liige hingas peale ja sellest piisas, et pilt kadus?
a
aili/ 31. oktoober 2018, 11:12
Ei läinud politseisse,kuna mees oli juhatuse liige ja naine oleks "rikkunud" oma tuleviku firmas???Aga mis probleem tal siis nüüd on?Kas tulevik ei olnudki helge?
l
Ljoha/ 31. oktoober 2018, 10:34
Rske pole teada saada, mis firma oli ja kes see mees on. Firmas ju kõik teavad, kes on see kuulus ratsutaja...usun, et ta isa ka nüüd peab häbenema, sest silmad ju reedavad tema hirmu..krt. kas tõesti juba kollektiiv teab,mis tegin...
e
Eino Taruk/ 31. oktoober 2018, 12:28
Eeldusel, et firma ja ratsutja eksisteerivad...
k
kalev/ 31. oktoober 2018, 10:30
tead Henno, sa oled omadega täitsa sassis. Naised just valetavadki, et neid vägistati. Tahavad käkki keerata ja raha ja tähelepanu jne. Ära võta asju enda seisukohalt. Hljuti oli tartus mingi naine, kes väitis, et buss sõidab ringi ja naised kistakse bussi ja vägistatakse. Pärast tuli välja, et see oli vale. Võtame selle ameerika juhtumi, kus kohtunikukandidaati tuli üks ell süüdistama vägistamises, mis toimus 36 aastat tagasi. no minuarust on kommentaarid liigsed. See on puhas pahatahtlikkus, et ära rikkuda mehe elu. See on väga ohtlik tendents, kui me ei karista neid naisi, kes valesüüdistusi esitavad.
j
Jah/ 31. oktoober 2018, 10:35
Kui ikka naised ei lase endale liiga teha ja pahategijad avalikkuse ette toovad, siis on see 'meest elu ärarikkumine'?
k
kaelv/ 31. oktoober 2018, 11:05
sa oled ka ilmselt naine, võibolla isegi feminist. Feministidega suhtlemisel ei kehti loogikareeglid ja nendega pole võimalik konstruktiivset vestlust arendada. sellised naised oma valesüüdistustega on ise ahistajad. Saage ometi aru.
j
Jah/ 31. oktoober 2018, 11:16
Kui naine julgeb oma arvamust avaldada, siis võib tema kohta mida iganes eeldada? Ja ükski mees ju kunagi naisele käsi vägisi ligi ei aja, kõik puha naiste väljamõeldised ja valesüüdistused ?
E
./ 31. oktoober 2018, 13:57
Ei tea, kuidas naised selle peale tulid, et sellised asjad nagu käp.rdamine ja v.gistamine välja mõelda, kui ükski mees kunagi nii ei käitu ega hakka käituma ?
k
kättemaks/ 31. oktoober 2018, 16:00
j
Jah/ 31. oktoober 2018, 16:24
Mees läheb naisele käsipidi kallale või vägistab ära ja kui naine sellest räägib, siis on ta kättemaksja?
n
noh/ 31. oktoober 2018, 11:09
marginaalne on nende naiste arv, kes mehe elu ära rikuvad (mida ma muidugi ei toeta), aga tuhandetes on ende meeste arv, kes väqistavad ja sellega naise elu ära rikuvad. see ei lähe meelest kunagi.
seega räägime ikka asjast, mitte marginaalsest osast.
e
Eino Taruk/ 31. oktoober 2018, 12:25
Arv ei tähenda midagi, probleemi(de)ga peab tegelema võrdselt ja õiglaselt nii, et süütud ei kannataks ja süüdlased saaksid karistada. Olenemata soost või seisundist.
e
Eino Taruk/ 31. oktoober 2018, 12:28
Kui Henno oleks sassis, siis võiks talle andestada, aga paraku ta teab hästi mida räägib. Tegemist pole lolli vaid teise l'iga...
v
väga/ 31. oktoober 2018, 10:28
u
31. oktoober 2018, 10:27
a
Aga minul oleks selline küsimus/ 31. oktoober 2018, 10:09
et kui juhatuse liige sai,mida tahtis,kas siis see väidetav ohver ei saavutanud loodetud "tulevikku" selles firmas ?
m
ma ei saagi aru vägistamisest/ 31. oktoober 2018, 10:04
Milleks vägistada? Kas ilusti rääkimine ja küsimine ei aita? Ütled vastaspoolele, et oled atraktiivne mees (naine) ja võiksime koos lähedaseks saada üheks õhtuks. Ma iial ei usu, et ära öeldaks.Pole probleemi saamisega ju.
e
Eino Taruk/ 31. oktoober 2018, 12:20
Peale selle on vahekord uimastatud naisega ju täiesti pointless. Parem juba pihu pille või kumminukk.
e
Eino Taruk/ 31. oktoober 2018, 12:21
Vahekorra võlu seisneb just nimelt parteri aktiivsuses, mitte passiivsuses. Eks neil korgijoogivendadel peab mingi nihe olema...

k
31. oktoober 2018, 09:43
Korgijoogi kasutamise tuvastamine polegi võimalik. Vähemalt meie politsei selleks võimeline pole. Sellest ka selle nii laialdane kasutamine.
k
Kurvem oleks olnud/ 31. oktoober 2018, 09:53
Ärkad üles ja oled ise PEAL?
Kes jääb süüdi?
Häbi ka ja nii see jääbki.
s
süüdi / 31. oktoober 2018, 10:35
jääb siis see, kes peal. enam ma peale ronida ei julge.
e
Ei no.../ 31. oktoober 2018, 09:35
...inimene õpib tõesti kogu elu.Ah,et naised peavad nüüd alkoholi ise peole kaasa võtma,kui pitsikese võtta tahavad. Pole elu sees niisugust asja kuulnud. Nõukogude korra ajal naised ei joonud ka nii palju kui nüüd. Aga hea,et sellest kirjutatakse. Nüüd ei julge tõesti vett ka enam võõras kohas küsida. Uskumatu,mis toimub.
t
tyyp/ 31. oktoober 2018, 09:31
Mina oma naist firmapeole ei lase kunagi üksi...omad õppetunnid käes juba.
i
irw/ 31. oktoober 2018, 09:43
A naine sind ikka lubab üksi õue?
r
rt / 31. oktoober 2018, 09:31
tänapäeval ei lahenda neid asju ainult politsei - ka firma nõukogu saab ebaväärika käitumise tõttu lahti lasta juhatuse liikme, ja lastakse lahti ka ilma et kaebaja nimi avalikuks tuleks,
lisaks - Läänes meediaväljaanded kirjutavad lahtisema tekstiga ja uurivad sügavuti - meedia paneb ise firmadele surve peale mitte ei jäta kogu avalikustamise tööd ohvri kanda,
n
Noh/ 31. oktoober 2018, 09:20
Tean omast nahast, et politseiga tegelemine on nagu vastu tuult pissimisega tuleb enda peale tagasi.
t
targem/ 31. oktoober 2018, 11:02
Asi on seadustes, mitte politseis.
e
Eino Taruk/ 31. oktoober 2018, 12:18
Ei tule endale tagasi, midagi ei tule tagasi. Kui tuleks endale tagasi, siis oleks vähemalt mingi reageering.
m
Mann/ 31. oktoober 2018, 09:11
Isahane ei saa kunagi uskuda (usaldada). Et Mari jättis asja niisama, andis sellele juhatuse liikmele ainult uut hoogu ja karistamatuse tunne süvenes. Kas töökoht kaalus tõesti üles naise eneseväärikuse? Kuidas suudab sellise meeslojusega koos edasi töötada?
ä
ära/ 31. oktoober 2018, 10:38
nüüd ägestu. pole ju sellist asja juhtunud.
j
jajah/ 31. oktoober 2018, 11:03
Vägistajad kinnitavad alati nii.
a
Arvo/ 31. oktoober 2018, 08:59
Setukeeles on üks hea ütlemine ei tea ainult kas õieti välja tuleb. Ega pini enne jalga tõstai ku hatt handa tõstai.
j
Jah/ 31. oktoober 2018, 09:18
Need naised, kes spordirajal põõsasse tõmmatakse ja ära tapetakse, on ka ise 'handa' tõstnud ?
ä
ära/ 31. oktoober 2018, 10:40
nüüd näppu m-iga võrdle. saad ise ka aru, et see on juba midagi muud.
j
Jah/ 31. oktoober 2018, 16:26
Äärmuslik näide küll, aga on mehi, kes naise kindlast ei sõnast ennast heidutada ei lase.
p
Pets/ 31. oktoober 2018, 08:54
Kui Kertu emaga peole jõudis, oli juhatuse liige juba sees:D
Nali naljaks, aga mis firma see selline üldse on, kus ülemused oma alluvaid vägistavad???
Sellises firmas vist väga küll töötada ei tahaks.
g
Googeldades/ 31. oktoober 2018, 09:19
Ainult 1 firmanimi tuleb välja.. pole palju mõelda vajagi..
t
to Pets/ 31. oktoober 2018, 11:33
reeglina on see kõikjal ja teise reeglina on mõlemad osapooled süüdi, sest kui naine ikka ütleks konkreetselt ei, siis on ka ei, aga kui kobisetakse midagi moka otsast, siis on see ja.
j
Jah/ 31. oktoober 2018, 14:01
Sellisel juhul ei saaks ju ühtegi v.gistajat süüdi mõista, sest need väidaksid, et naine ei röökinud/ei rabelenud piisavalt tugevalt.

K
ei usu korgi juttu/ 31. oktoober 2018, 08:48
Kuna tegemist oli juhatuse liikmega ja mina tahtsin endale selles ettevõttes tulevikku, siis ma teadsin, et kui ma politseisse läheks, siis ma pean lihtsalt endale uue töökoha otsima Mari käis pärast juhtunut küll arstlikus kontrollis ega haigust pole
k
31. oktoober 2018, 08:41
Kui ei julge õige nimedega rääkida - järelikult valetatakse, või kuidas?
e
Et/ 31. oktoober 2018, 10:36
Isikuandmete kaitsest ei ole mõned midagi kuulnud?
m
me too/ 31. oktoober 2018, 08:37
Ja ei liitugi aktsiooniga Me too??? Seal põlve silitamisest tehakse ka 50 a. hiljem asja.
mida/ 31. oktoober 2018, 08:29
aasta edasi seda kergemini langevad kooliõed klassikokkutulekutel.
d
düsgraafik/ 31. oktoober 2018, 08:12
Kas vastab tõele mõned üliõpilased said indet jne kirja seksi teel vene aial.
Kas praegu on ka nii.jne
v
31. oktoober 2018, 08:33
Vene ajal oli õppejõududel üliõpilastega suhete loomine palju suurem risk kui nüüd, sellega jäid töökohast ilma, ebaväärika käitumise tõttu. Porr läks lahti uue vabariigi ajal.
e
Eino Taruk/ 31. oktoober 2018, 12:16
Pigem tänapäeval, sest nõuka ajal ei tulnud ülikoolidest düsgraafikuid, aga praegu on neid palju. Kõiksugu bakad, aga kirjutavad alla põhikooli taset.
h
Huvitav info/ 31. oktoober 2018, 08:05
Mesakaitsjateni on jõudnud info, et 1984 aasta nääripeol loomaaias oli suguliselt väärkoheldud jääkaru Vasjat. Kes hiljem stressi ja Gorba kuiva seaduse tõttu rabanduse sai ja suri.
t
Tädi Maali/ 31. oktoober 2018, 07:52
Varem nimetati neid abielunaisi naisi lipakateks kes üksi pidudel käisid . Tänapäeval on loomulik ,et suhtes daam siirdub ülemusega järelpeole.
j
järelpidu/ 31. oktoober 2018, 10:44
ju 100 prossa toppimispidu. seda teab iga naine.
m
murueit/ 31. oktoober 2018, 11:09
Tead, Maali, vanasti ei võetudki teist abielupoolt kaasa, sest oleks läinud paljuks nii ruumi kui raha poolest. Minul on mälestus kaugetest aegadest, kui Tall.Keemia-Farmaatisatehase insener, kuulsa jalgpalluri Martin Reimi isa, keeldus sellele soovitusele allumast ja tuli peole oma naisega---ta oli ainus, kel abikaaa kaasas!...
s
sellega/ 31. oktoober 2018, 07:46
võis juhatuse koosoleku pidada lõppenuks!

n
Naine/ 31. oktoober 2018, 07:36
Neid haigeid mehi, kes naisi uimastavad ja ära kasutavad on nii palju, et ei taha juba aastaid väljas käiagi. No tahaks, aga ei julge enam.
t
tean/ 31. oktoober 2018, 08:23
vaid selliseid juhtumeid, kus naised on mehi uimastanud ja nad paljaks varastanud. on isegi inimesi selle tagajärjel surnud.
m
31. oktoober 2018, 08:35
Mürgitamine on ju IN ja karistada selle eestt ei viitsita, eriti hooldekodude sukate mürgitamise eest ravimitega.
t
Tölpa/ 31. oktoober 2018, 08:57
Et siis mida tahaks??? Välja minnaksegi enamuses ühte puuduvat asja otsima! Mind ei kutsu üldse välja, sest kõik olemas.
j
Jah/ 31. oktoober 2018, 09:37
Inimesed, kes tõemeeli arvavad, et kõik kes kodust välja mõnele üritusele või olengule lähevad, otsivad 'puuduvat asja', peavad ikka uskumatult primitiivsed olema.
s
31. oktoober 2018, 12:09
Siin artiklis ongi juttu kuidas kaks erineva usuvoolu esindajat kokku said.
m
Mann/ 31. oktoober 2018, 09:07
Aga ära lase meestel endale välja teha. Ja sõbranna peab seni klaasi valvama kui lauast ära käid.
p
peale/ 31. oktoober 2018, 10:45
saab see, kes rohkem välja teeb.
m
Mees/ 31. oktoober 2018, 10:07
Väljas võib julgelt käia, pole mingit ohtu!. Sisse minna äkki tõepoolest pole soovitav. Selle vastu on ka väga tõhus rohi olemas- paarkümmend ülekilo ja risk on maandatud.
e
Eino Taruk/ 31. oktoober 2018, 12:12
"Neid haigeid mehi, kes naisi uimastavad ja ära kasutavad on nii palju"
Kust sa tead? Faktid? Anna politseisse! Sõbrantsid rääkisid? Siis kaalu võimalust, et jutt on jama. Samas "tean" ülevalpool kirjutab tõde: turiste on korduvalt röövitud olles neid enne korgijoogiga uimastatud, on teada vähemalt üks surmajuhtum. Kaks prostituuti mõisteti süüdi tahtmatus tapmises, sest jätsid paljaksröövitud soomlase lumehange ja see külmus surnuks.
n
Naine/ 31. oktoober 2018, 07:36
Neid haigeid mehi, kes naisi uimastavad ja ära kasutavad on nii palju, et ei taha juba aastaid väljas käiagi. No tahaks, aga ei julge enam.
n
No/ 31. oktoober 2018, 07:24
Sellised korgijoogi valajad lõhnavad RE järgi. "Tööandjad" ikkagi?! Külmlapid on minevik. Aktuaalne on otsene uimastamine. Kole küll.
m
mees/ 31. oktoober 2018, 07:24
Vanasti nimetati seda voodi kaudu töötingimuste parandamiseks ja palgatõusu saavutamiseks, nüüd räägitakse anonüümselt vägistamisest. Kas seal korgijooki üldse oligi, ilmselt paljudel on juhtunud, et purjus peaga kaovad piirid ja kainenedes hakkab suht piinlik.
s
31. oktoober 2018, 08:37
Seda peeti nagu iseenesest mõistetavaks, mõne asutuse kohta levis info, et seal töötavadki kõik endised ja praegused armukesed ja naised.
n
no/ 31. oktoober 2018, 08:55
Päris nii see ei olnud. Erandiks oli ehk Tartu Eksperimentaaõlletehas, mille autoritaarse seksinäljas direktori abielus olnud Lutsu armukesteks olid paljud naistöötajad, nii abielunaised kui vallalised. Ühel armukesega väljasõidul tegi Alfons asutuse Volgaga maanteel avarii, kus ise surma sai.
v
Vanamees/ 31. oktoober 2018, 07:19
Kas peost jäi väheks ,et pidi järelpeole minema ?!
p
pidule/ 31. oktoober 2018, 09:24
"Ma sooviksin puhkuse ajaks supelkostüümi osta," räägib kena daam poes.
"Kuidas see peaks välja nägema? Kas soovite mingeid elamusi või lihtsalt puhata?"
j
järelpeole/ 31. oktoober 2018, 07:29
lähevad need, kes nõus kõigeks. kui ikka juhatuse liige peal, see annab edasiseks investeeringuks väga hea väljavaate.
j
31. oktoober 2018, 08:39
Juhatuse liige ei määra kedagi paremale ametikohale ega mujale. Täiesti mõttetu on selliste alla ronida.
w
willy/ 31. oktoober 2018, 08:42
Sõita pärast ametlikku firmaüritust purjus meestega järelpeole, no ma ei tea... Peab ikka peoloom olema. Tead, vanasti öeldi, et tegijal ikka juhtub. Joodikud ja nende mured....
w
Wälja, Pääs/ 31. oktoober 2018, 06:37
Tark neiu/naine läheb ka firmapeole oma kaasavõetud "lapikuga". Baarides muidugi keerulisem, sest avalikut ju ei tohi seal oma jooke tarbida.
t
tark/ 31. oktoober 2018, 07:30
neiu, naine alkoholi ei tarbi.
o
Onari Kämmal/ 31. oktoober 2018, 08:29
Ega see ei päästa, GHB-d saab samamoodi valada ka vee või mahla sisse.
u
uitmõte/ 31. oktoober 2018, 09:01
kas sidruniveeklaasi ei õnnestu korgijooki tilgutada - hoiad siis piigal silma peal ja kui ära kustuma hakkab, tõttad abivalmilt talle appi...?
t
tark naine/ 31. oktoober 2018, 10:08
Tark naine läheb peole seljakotiga kus on sees oma alkohol, kokteili materjal, mahl ja vesi. Kott on lukustatud ja alati käeulatuses.
ä
ärakustuta/ 31. oktoober 2018, 06:34
Kõige suurema kannataja selles loos on m mees, kes ei vääri tõe teada saamist. Ja see on jälk. Politseil ma süü ei näe, ega lapsehoidmisteenusega tegemist ei ole. Öelge mulle ausalt, miks läheb üks suhtes olev naine firmapeolt edasi tundmatule labrakale?
j
jaa-jaa/ 31. oktoober 2018, 09:41
Muidugi on süüdi naine, kes julgeb peol osaleda, mitte mees kes seal naisi uimastab ja vägistab? Päris suur osa kohalikke mehi ei arva sugugi nii väga teistmoodi meile võõra usuvoolu meestest - naine istugu kodus, heal juhul kott peas, pidagu suu ja teenigu meest, või muidu on ta vääritu olend ja ise süüdi, kui talle liiga tehakse.
k
kui/ 31. oktoober 2018, 11:00
ise riskantselt käitud, ei jää ka negatiivne tulemus saabumata. see reegel kehtib kõigi kohta. selge on see, et liigub ringi igasugust elementi - vaba maa. kuid ise pead olemas arukas, mitte taguma vastu rinda, et mina võin käia igal pool, kus tahan.
a
Ahsoo/ 31. oktoober 2018, 11:19
Töökaaslastega koos firmapeol osalemine on naise poolt riskantne käitumine ?
e
Einot Taruk/ 31. oktoober 2018, 12:07
"Kõige suurema kannataja selles loos on m mees"
Kõige suurem kannataja (kannatajad) selles loos on meedia usaldusaväärsus ja objektiivsus. See lugu on puhtal kujul anonüümne kuulujutu tasemele hüsteeria õhutamine. Aga võib isegi öelda, et valeuudis. Sest fakte meile pole toodud. See võib väga hästi olla täielik ajakirjanduslik luulu, aga tagajärjeks on meestevastane paranoia. Ehk siin on mõned nn. vihakõne karaketristikud.
m
mikk/ 31. oktoober 2018, 06:31
Iga päev toimub tuhandeid fentanüüliga, kokaiiniga, amfiga, ...mürgitamise juhtumeid. 99,999% juhtumitest mürgitatakse end ise.

p
puhh/ 31. oktoober 2018, 06:27
peolt järelpeole... Oli uhke, et juhatuse liige teadis ta nime... Elukaaslast, abikaasat ei sobi firmapeole kaasa võtta... Kui palju jõi pidutsedes...
Oli üldse mingi võimalus, et ta ise ei olnud purjakil olles huvitatud - ikkagi JUHATUSE LIIGE ja töökoha kindlustamine...
ä
ätt./ 31. oktoober 2018, 06:55
..ja pealekauba oli hea ka!
t
taat/ 31. oktoober 2018, 07:54
no vaevalt et hea oli,selleks et hea on,peab naine ka ise leili minema ,,oled sina vist ka ainult see toppija ,naist taevasse viia pole sul kunagi önestunud
t
Tölpa/ 31. oktoober 2018, 09:00
Võimalik, et oligi hea, aga hommikul saabus koos pohmakaga kassiahastus ja siis hakkas mõtlema, et ma nüüd tegin ja hea muutus halvaks.
m
Moor/ 31. oktoober 2018, 09:03
kui hea otsa lõppes, alles siis ärkas üles!
r
Rr/ 31. oktoober 2018, 07:18
Kes on juhatuse liige? On see kõrgeltharitud , kõrge moraaliga, tark ja aus inimene, kellele vaataks alt üles nagu iidolile, kelle võimuses on su elust kunstiteos teha?
Kahjuks enamasti mitte - ei tarkust, ei haritust, ei moraali.
o
Onari Kämmal/ 31. oktoober 2018, 08:29
Paljud firmaüritused on siiski töötajatele, elukaaslasi-abikaasasid pole kutsutud. Kui Sul on firmas juba 100-150 inimest, on päris oluline vahe, kas teha pidu 150-le või 300-le.
j
juhatuse liiges/ 31. oktoober 2018, 06:23
a
ants/ 31. oktoober 2018, 06:01
mis firma see oli???,KES NII OMA NAISTÖÖTAJATEGA KÄITUB.
j
31. oktoober 2018, 05:56
jama värk jah nende pidudega,kedagi ei tohi usaldada
no mina teen nii,kui lään peole on mul paar lapikut pudelit ikka taskus,mina neid firmapoolt välja tehtud jooke ei maitse,oma pudel taskus,kui tahan rüüpan märjukest.üks otsas võtan teise lapiku,ja elu rõõmus
k
kesik/ 31. oktoober 2018, 05:51
Pole võimalik,et keegi nägi.
a
abilinlane/ 31. oktoober 2018, 05:50
See pole võimalik,meil ei ole korruptsiooni,meelehea pakkumine,
m
31. oktoober 2018, 08:42
Mürgitamine küll meelehea pakkumise alla ei käi, pigem juhatuse liikme poolt ja initsiatiivil ette võetud vägistamine.
m
Matvei Murakas/ 31. oktoober 2018, 05:46
Ametnik-meil on valimised tulemas ja selle asjaga tegeleme hiljem.
p
31. oktoober 2018, 08:43
PPA eelistab selliste asjadega üldse mitte tegeleda, statistika on piisavalt ilmekas, kuidas kõik need juhtumid sahtlisse lükatakse.

n
no mitu jooki/ 31. oktoober 2018, 05:06
Mari ikkagi lõpuks kokku jõi? See selgitaks kõik.
t
tasuta/ 31. oktoober 2018, 08:19
nõrkemiseni, tasuta joovad isegi täiskarsklased ja moslemid. väga tihti näeb seda. naistest ei räägigi, nähtud neid hulgim. muutuvad äärmiselt labaseks ja tüütuks ning valmis kõigeks, äraütlemist ei salli ja hakkavad mehi siis solvama. eriti ilge on, et siis veel lesbitsevad. antud juhul, et oli tegemist juhatuse liikmega, on mõistetav, vähemaga nad ei lepi. täielik meeste ärakasutamine ja nende nõrkustel mängimine.
m
Mis/ 31. oktoober 2018, 04:15
mõte on sellel kui räägitakse umbes juttu.Kui see on töde siis ju vägistaja teeb oma tegusid ikka edasi ning on tehtud inimene.
k
Kui juba nõukogus!/ 31. oktoober 2018, 07:08
Siis ikkagi keegi lugupeetud poliitik!
p
piduline/ 31. oktoober 2018, 09:06
Mari ütles ju, et soovib selles asutuses edasi töötada ja sellepärast ei teinud politseisse avaldust...
i
ilmselt/ 31. oktoober 2018, 11:03
sai mari juba karjääriredelil tõusta ja on ise juba ärgates peal.
e
ew/ 31. oktoober 2018, 03:58
Miks Sa nn.Mari oma mehega siis selle suur firma pervertide peole ei läinud?Ja nüüd tööta edasi firmas ja tunne elust rōōmu et oled maganud juhatuse liikmega ja vb. tuleb uus pidu ja korgijook...
n
nii/ 31. oktoober 2018, 03:26
Avalikkuse ees krokodillipisaraid valavad inimesed on kõige suuremad manipulaatorid.
j
31. oktoober 2018, 01:57
Ja kui töökoht e idele tähtsam kui kuriteo selgitamine, siis kõik korras ju.Viska järg kord veel reied rõuku
t
tavaliselt/ 31. oktoober 2018, 07:09
Naine oli purjus ja nõustus ise seksiga.Pärast oli piinlik oma mehe ees ja tõlgendas juhtumi vägistamiseks.
l
lugeja/ 31. oktoober 2018, 01:50
Ei noh, kaanis ennast täis ja nüüd järskuu ei mäleta. Süüdi "loomulikult" mees. No on eided!
p
Peter/ 31. oktoober 2018, 01:43
Oot-oot.. Kas Kanal 2-l on analüüside vastused juba käes? Et oligi GHB?
k
kas/ 31. oktoober 2018, 01:38
mitte ei kasutanud naine meest ära. kui heterod seksivad, siis karatakse kohe mehele turja ja süüdistatakse ärakasutamises.

l
31. oktoober 2018, 01:28
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
m
mh/ 31. oktoober 2018, 01:32
Otsi 1 naine, kes uhkust tunneb, siis räägi edasi. Kui mõni mees ei saa naist muul viisil kui mürgitamise läbi, noo hale hale hale ...
s
suurim/ 31. oktoober 2018, 08:33
probleem oligi vist selles, et juhatuse liikmel oli järgmisel päeval naise nimi ja nägu meelest läinud. selline asi ajab naised tigedaks.
o
oeh/ 31. oktoober 2018, 01:25
_See, et naised mõtlevad välja vägistamisjuhtumeid, on kõige absurdsem idiotism, mida mehe või naise aju suudab toota._
See tüüp seal lõpus on oma piiratud mõtlemisega ise sellel idiotismi tasemel. See pole esimene kord, kui selliseid lugusid välja on mõeldud. Terve internet on neid lugusid täis, kus on kohtus lausa tõendatud, et selliseid lugusid on välja mõelnud. Mõni on isegi mitu aastat vangis olnud- VanDyke Perry, Gregory Counts, Ross Bullock jne näiteks 2014 oli Inglismaal 109 sellist väljamõeldud valesüüdistust.
e
Eino Taruk/ 31. oktoober 2018, 01:41
Jah, need on mõned üksikud näited sellest mis hakkab juhtuma kui ühsikonnast kaob kriitikameel ja hakkavad prevaleerima "eeldused". Juhtub see, et kohtud teevad sama. Sinu toodud keisside puhul oli kohtute töö puudulik ja ilmselgelt olid süüdistavate suhtes juba algselt välja kujunenud eelarvamused. Märkimisväärne, et valesüüdistajast, kelle tõttu hävitati kahe süütu inimese elud, ei ole midagi teada ega avalikustatud. Kuigi, kui maailmas oleks veel õigust ja õiglust, siis peaks ta saama eluaegse - mõema mehe süütult istutud aja kombineeritult.
a
Aga / 31. oktoober 2018, 10:42
Naiste kohta muidugi võib eeldada, et need nagunii valetavad ja esitavad valesüüdistusi? Ükski mees ju mitte kunagi mitte midagi valesti ei tee?
o
oh,/ 31. oktoober 2018, 00:09
Vana-kooli mehed said ikka naasama katte.....lumehelbe-poisid peavad miskit korgijooki kasutama.....tyrbikud siuksed.
e
Eino Taruk/ 31. oktoober 2018, 00:28
Kui rääkida kõlakatest ja faktidest, siis on ka kohtusse jõudnud korgi juhtumeid. Röövimised. Üks neist lõppes ohvri surmaga kui soomlase uimastanud prostituudid ohvri liumehange jätsid...
m
Mall/ 30. oktoober 2018, 23:41
Kahju neist naistest! Pole ju normaalne, et ka kinnisel peol ei saa kedagi usaldada. Hea, et sellest on hakatud rohkem rääkima ning loodetavasti võtab politsei kah asja tõsisemalt.
e
ei te konkreetset juhtumit,/ 31. oktoober 2018, 00:40
kuid tänapäeva ühiskonnas eeldaks ennem, et naine maga juhatuse liikmega, et paremat kohta saada ja kui ei saanud, siis mõtles välja korgijoogi loo, mida ei saa tõestada
o
ok, magas v ei maganud/ 31. oktoober 2018, 00:54
a misvärk selle häälega on? Mindi moondamisega liiale v oligi sellise häälega-bassihäälega?
e
Eino Taruk/ 31. oktoober 2018, 01:09
Me ei peaks jõudma olukorrani, kus mingi isehakanu tekitab meediahüsteeria, mis omakorda tekitab ühiskonnas peamiselt emotsioonidel põhinevaid "eeldusi". Seda enam, et mina kahtlen selle isehakanu motiivide siiruses.
e
Eino Taruk/ 30. oktoober 2018, 23:36
Palju kõmu, veel rohkem tehakse sooja õhku, ehk tühje sõnu. Kõige traagilisem oleks, kui sooja õhu ja kõmu tulemusena seadusandlust muudetakse. Kõigepalt sooviks fakte! Konkreetseid keisse! Süüdimõistvaid otsuseid! On seda palju tahetud!? Või teeb üksnes selline nõue ja soov minust misogünisti ja vägistamiseõigustaja? ;)
a
Aga/ 30. oktoober 2018, 23:35
Ei peagi olema korgijook,noorel inimesel võib kergesti ka alkoholi tarvitamisest pilt eest minna.Ja samuti on neid kerge ära kasutada.
f
fds/ 31. oktoober 2018, 00:30
Seega tuleks alkoholipiiranguks kehtestada vähemalt 25 aastat. Ajateenistuse läbimine võtaks piirangu maha.
t
to aga/ 31. oktoober 2018, 06:51
Aga mis mees see on kes paneb pildituks joonud naist?
e
enamasti/ 31. oktoober 2018, 06:58
on nad väikse n.. quasimodod kes ei suuda muud moodi seda asja leida.
o
On nohikuid./ 31. oktoober 2018, 10:39
Õige küsimus, aga mõned ostavad ja panevad kumminukku ka. Issanda loomaaed on kirev.
e
Eino Taruk/ 30. oktoober 2018, 23:33
Siiun all on lugu: "ASJAD SAID LIIKUMA! Politsei kontrollib isikute andmeid, kes on Sass Henno sõnul naisi korgijoogiga mürgitanud "
Mis on muidugi kiiduväärt, et asi ei jäänud feissbuugi, kuulujuttude ja eesnimede tasemele. Aga teisest küljest tahaks teada kuidas uurimine on edenenud. Pakun, et nulltulemusega.
e
Eino Taruk/ 30. oktoober 2018, 23:28
Miks seda isehakanud "eksperti" Sass Hennot pidevalt nina peale hõõrutakse? Öelge mulle palun
a
Absurd/ 30. oktoober 2018, 23:30
Sest ta võitleb õige asja eest. Kuulasid tema juttu? See on tõsi, mis Eestis toimub.
e
Eino Taruk/ 30. oktoober 2018, 23:40
Võitleb õige asja eest, aga kas ka õieti? "See on tõsi, mis Eestis toimub. " Tõesti? Ja millistel FAKTIDEL põhineb sinu (ja tema) väide? Sass Hennol on pakkuda hulk lugusid ja ka konkreetsed juhtumid saadeti nüüd politseile. OOtaksime ära tulemused, enne kui hakkaksime väitma "eestis toimub". Kriitikameelt paluks! Isegi nii tõsise teema puhul.
e
Eino Taruk/ 30. oktoober 2018, 23:52
Probleem on pigem selles, et Sass Henno tegevust motiveerib tema ega ja nartsissism. Nii sta iseloomuga inimene suudab ainult solkida, sest vahendeid ei valita. Tema võidab alati, juba sellest, et teema püstitas, mis sest et teema kokku kukub, tema on taas oma 15 minutist kuulsust saanud...
e
Eino Taruk/ 30. oktoober 2018, 23:58
Mis mina teeksin? Koguks andmed, saadaks politseisse. Mis Henno teeb? Tõstab meedias kisa ja võtab sõna. Kogub andmeid, jälle tõstab meedias kisa, ja kogub laike sotsmeedias. Lõpuks siis, jumal teab kelle nõudmise peale, saadab andmed politseile. Kas sina ja tõesti ei märka, et seda inimest ei motiveeri altruism? ;)
a
Absurd/ 31. oktoober 2018, 00:01
Kriitikameelt soovin sulle endale ja reaalse eluga tutvumist. Selleski loos on selgitatud, MIKS inimesed politseisse ei pöördu.
e
Eino Taruk/ 31. oktoober 2018, 00:22
Selgitustest üksi ei pida, FAKTE on vaja, inimene!!!
e
Eino Taruk/ 31. oktoober 2018, 00:22
v
Võta teadmiseks/ 31. oktoober 2018, 03:17
Jah,muidugi. Sel kirjatsural on üks kole luukere kapis , lisaks kõigele ...
k
Kiks/ 31. oktoober 2018, 04:31
Ehk ongi selgelt kirjutanud, et võimalik kuritöö tähtsusetum kui töö ja karjäär ja sama inimese "võimu" talumine.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee