Eesti uudised

ÕL VIDEO JA GALERII | Lõputud nummerdatud kastivirnad, hiigelkäru ja autokülmik ehk Kuidas jõuab toidukaup veebipoest kliendi ukseni?

Kristel Veerus | Video: Robin Roots ja Märt Niidassoo, 18. oktoober 2018, 21:40

6 KOMMENTAARI

a
aga tavatarbijana/ 19. oktoober 2018, 20:15
on üsna vastik käia selkus, koopis v maximas, riiulivahed on neid komplekteerijaid täis, enne oli tavaline vahekäigu ummistaja mediteeriv vanamutt suure käruga, nüüd lisaks komplekteerijad
p
pensionär Eedu/ 19. oktoober 2018, 14:41
Teenus mingitele laiskadele õgarditele, kes ei viitsi ise poes käia ja istuvad kodus arvutite ees ja aina paksenevad oma liikumatusest.
t
19. oktoober 2018, 10:18
tglt oli juba 1997. aastal olemas mingi desktopmarket.ee kust sai ka mõningaid toidukaupu tellida, aga muidugi nad kõrbesid kähku, sest sellise kontseptsiooni jaoks oli siis liiga vara.
t
toidu tellimisega/ 19. oktoober 2018, 10:12
veebipoest kaasneb - kilekotiuputus. Iga jubin pannakse omaette kotti. Kuid maailma jaoks on see probleem - ikka rohkem ja rohkem taastumatut toorainet läheb raisku.
j
Juba 4a/ 18. oktoober 2018, 22:07
Ikka ja jälle on midagi puudu v yle Aga maxstakse kinni v tuuakse järgmine päev vöi ka sama päev
r
rahulolev õhtulehe klient/ 18. oktoober 2018, 22:01
Minule meeldib see väga, et Coopi ning Selveri veebibrauserid on mobiilisõbralikud.

PÄEVATOIMETAJA

+372 5199 3733
online@ohtuleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 2233
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee