282 kommentaari

T
Tegelikult  /   19:21, 13. okt 2018
Ok, küsimus siis Yokole: Kas selle geipaari tellitud lapsed toob ilmale keegi geipaari sugulane altruistlikul kaalutlusel? Miks ma kahtlen selles? Teisel juhul on ju ikkagi tegu inimkaubandusega!
A
aga  /   16:32, 13. okt 2018
Kulla naised! Geene te juba jagate heldelt. Järsku te olete paremad surrogaatemad kui kehva tervisega ameeriklannad?
  /   11:43, 13. okt 2018
mulle tundus saatejuht oli liiga ref esindaja poolel. Madisson rääkis ikka täitsa õiget juttu ja toetus faktidele,
J
Jüri Valgamaalt  /   23:41, 12. okt 2018
Kuigi olen arvutiga tegelenud 16 aastat, vaatasin läinud ööl esimest korda venekeelse Ameerika Hääle kodulehte. Ja mis ma näen: USA president Trump on avaldanud lõppenud päeval, et USA tugevdab võitlust inimkaubandusega.
Venekeelne artikkel suure presidendi portreefotoga on aadressil:
https://www.golos-ameriki.ru/a/associated-press-trump-human-trafficking/4609810.html. Pealkiri on: Трамп заявил, что США усилят борьбу с торговлей людьми ja artikkel algab lausega: Президент заверил, что не остановится, пока это позорное явление не будет уничтожено «раз и навсегда».
Oli seal veel mingi lugu rahvusvahelise inimkaubanduse kaudu seksuaalorjusse müüdud noortest.
V
valija  /   23:39, 12. okt 2018
kas jaaku on neiud noorena kiusanud, kui vaadata ta kehakeelt siis tundub et ta on hujedas ründe positsoonis ja ei oska naistega inimväärselt suhelda. väga rumalat juttu ajas ka veel.
M
mikk  /   16:42, 13. okt 2018
hujedas??? - kas mingi venekeelne roppus?
  /   20:37, 12. okt 2018
Õudne, mis meie riigis toimub! Peaminister pidi kristlike väärtuste austaja olema, mis näoga ta küll Jumala ees kord aru annab.
L
lotar  /   20:29, 12. okt 2018
Näpu annad,käe vötavad.Esmalt kolm last aastas ja, aga homopaar on head vanemad. Liiga palju karjuvaid naisi. Andke selles punktis järele. 3-5 last aastas,lähisugulane.Kui RE tuleb jälle.oleme kadunud, ärge siis üldse lapsi enam tahtke
U
Urmas  /   19:43, 12. okt 2018
Vaatasin klipi otsast lõpuni ära ja nägin, et Madison tegi Alendrile 1:0. Kuidas Reformierakond nii lahja esindaja saatis, kellega Madison tegi kohe üks-null??? Varem räägiti, et Madison on harimatu pervert jne...
Vabandage väga, aga kuidas see nn. harimatu pervert saates Joko Alenderi nii ilusti paika pani???
P
pole ju palju nõutud  /   19:30, 12. okt 2018
p.ederastid tehku omavahel, mida tahavad aga lapsed jätku rahule ja ärgu kuulutagu oma haigust!
  /   19:05, 12. okt 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
  /   19:19, 12. okt 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
U
Urmas  /   20:02, 12. okt 2018
Kas tahaksid ja kujutaksid enda elu ette kahe omasoolise lapsena ja su ema elab Ameerikas ja müüs su maha!!!???
A
aga  /   23:25, 12. okt 2018
miks meedia peab sellest pasundama,3-4-5-10 aasta pärast loeb laps mis triangel käis tema ümber,kes soovib lapsi saab kuidas tahab ja millal tahab,jube traumeeriv ikka see asendusema avalikuks tegemine,mulle ei meeldi mitte kuidagi selline avalik esinemine kus kannatajaks on lapsed.
J
Jaan  /   21:35, 12. okt 2018
Kuule õõnespuit peaga inimene. Nii arvate teie. Tegelikkuses käib kõva äri nende lastega. Kel raha on, siis nendel pole aega siin rasedana ringi kõmpida. Meil Eestis ju üks tuntud sportlane ka esimest last ei kandnud ise. Lihtsam oli raha välja käia.
E
ema on see,  /   23:28, 12. okt 2018
kes sünnitab.
N
naine  /   18:43, 12. okt 2018
Vaatame siis keda me õige valime...
  /   18:36, 12. okt 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
  /   18:50, 12. okt 2018
Madissoni oli nii hale vaadata.Ka paneb imestama,miks selline inimene pandi nii tähtsast teemast rääkima,kuid ilmselt ongi selle erakonna pink nii väike ja möttetu.Alati vaid paar inimest ,kellel kunagi midagi öiget öelda pole.
V
Vaadake selle mehe /18:50-18:36-19:05-19:19 jne.....  /   19:35, 12. okt 2018
võimet trükkida minutiliste vahedega iganenud tekste! Haruldane alzheimeri eelne seisund, mida põhjustab tehisintellekt, kui seda kuritarvitad.
K
kas tõesti?  /   21:46, 12. okt 2018
Oot-oot! Vaatasin ka saadet ja mul jäi küll Madissonist teistsugune arvamus. Temaga väitlev Alender tundus ju päris sooda. Mitte ühegi asjaga ei olnud ta end kurssi viinud. Elementaarne olnuks seda aga teha, kui tuled saatesse.
J
Jaagu lõppsõna oli super!  /   17:39, 12. okt 2018
Aga Alenederile tahaks öelda, et Holland pole tõesti riik, mida eeskujuks tuua.Punaste laternate tänavad, legal, narkomaania, eutanaasia ihalus, veidrikest narrid juba ajaloost teada jnejne.
  /   18:47, 12. okt 2018
Enamus eestlasi, kes on TARGAD, valivad ainult Reformierakonna kandidaate
J
Jaak, ole tubli!  /   17:00, 12. okt 2018
Kel valus, küll see kiunub aga saatejuht võiks lasteaeda minna ja kasvatajalt küsida, kuidas käituda .Hale, kui hale oli lumehelbeke veeklaasis, sulas lõpuks päris ära. Kui inimesel midagi öelda pole, vaatab kaugusesse või joob.
T
tsaar1918  /   16:55, 12. okt 2018
ja see mätsitakse kinni.see ongi eesti poliitika tulevik.
O
opmann  /   17:07, 12. okt 2018
Keskerakond on õigel teel ! Nemad teavad kuhu minna ja mida teha.
J
just  /   18:23, 12. okt 2018
vasak- ja paremäärmuslased, keskerakond ja ekred on meile kõigile väga õigel teel
mõlemad kukuvad riigikoguvalimistel nagu edgari mädanenud kartulid.
K
kuulasin ka saadet praegu  /   16:13, 12. okt 2018
ja respect Jaak! Ei allunud naiste kambakale, kes vahepeal kaks ühe vastu lõrisesid aga Jaak ei ärritunud ja pani oma selge jutu ja lõppsõnaga asja ilusti paika! Edu Jaak!
S
Sarnasus  /   15:42, 12. okt 2018
Kas peeter võsa ja jaak madison on poolvennad we?
S
sarnasus  /   16:17, 12. okt 2018
kas kõik sotsid on ühest perekonnast?
1
15:42 / Oh ei  /   16:33, 12. okt 2018
aga Sina 15:42, oled Kim-Jong-Un-iga ikka päris vennad. Tema on nüüd vähemalt maha rahunenud, Sinul neid märke veel ei tähelda.Kaua seda jura veel tuleb?
V
veel...  /   15:37, 12. okt 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
S
sots on kade  /   16:27, 12. okt 2018
et ekre-l on põhimõttekindlus ja ühesed arusaamad, mis ei ole kauplemise ega müügi objektid nii nagu vingerdavatel sotsidel, kes müüks ka vanaema maha.
L
leitud...  /   15:05, 12. okt 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
M
mida..  /   15:24, 12. okt 2018
...sa siis siin korrutad?Vaikimine teeb sind targemaks kui tgl.oled.
E
est  /   15:01, 12. okt 2018
saade oli halb.Alender pidevalt vett juues näitas närvilisust ja põhjalikult teema mittevaldamist.
Saatejuht oli äärmiselt kallutatud ja ei suutnud saadet juhtida.Madison teadis ja argumenteeris
teemat.Isiklikult ei tahaks ostetud lapsena - kahele isale,või kahele emale - ilma sündida.Kah-
juks ei saa nende veel olematute titade käest nende tahtmist küsida.Mõelge nende laste tu-
levikule!
T
Ta ei saa lihtsalt ju aru  /   15:29, 12. okt 2018
Rumalaga vaidlemine teeb iga inimese närviliseks!
N
nii on  /   15:48, 12. okt 2018
vasikaga võidu joosta v vastutuult lasta-mõlemal juhul tulemus nutune
L
lootusetu!  /   14:52, 12. okt 2018
Alender loodab kahe p.ederasti häälega Riigikokku sõita. Pole lootustki!
N
Nüüd siis lisaks  /   14:24, 12. okt 2018
külmkappidele, võeti ette ka pesumasinad? Ja sinna võib toppida nii elusolendid, kui raha. Peaasi, et töötaks kasumlikult ja eliidile kohaselt populistlikult. Kas asi on siis tõega nii hull, et need mõned homode hääled päästavad liberastid hukust?
Ü
üldiselt  /   14:48, 12. okt 2018
Asi pole enam homodes. Täiesti teadlikult ja alatult rünnati lastetute abielupaaride võimalust saada asendusemaduse kaudu omale laps v lapsed.
J
Jaak  /   15:01, 12. okt 2018
vist vihkab lapsi, endale ka ei taha tulevikus valijaid?
M
minge ja lapsendage  /   16:15, 12. okt 2018
lastekodust.
M
MadMax  /   16:40, 12. okt 2018
Madisson lähtus kehtivatest seadusepügalatest. Alender ajas lihtsalt rumalat joru.
Pealegi ei võetud kellegilt ära võimalust/lootust. Tuleb seadust täiendada lisadega, mis lubaksid asendusemadust seaduslikult teostada. Saates aga selle debatini ei jõutudki, lihtsalt Alender hakkas soppa loopima esimesena ja Madisson vastas samaga. Poliitkoomikud.
  /   18:26, 12. okt 2018
mine ja lapsenda ise võõraid lapsi
S
See  /   19:14, 12. okt 2018
fraas on ilmekas näide, millised kahepalgelised need lapseostjad on.
J
jah just   /   19:21, 12. okt 2018
abielupaarid on mees ja naine ,mitte samasoolised ! EMA ja ISA !
M
mine ise..  /   21:08, 12. okt 2018
kui on võimalik ka oma laps saada..
F
fakt  /   00:08, 13. okt 2018
asendusemaduse kohta pole ühtegi kehtivat seadust ega kohtupretsedenti v -lahendit. Mingist lastekaubandusest jahvatamine on seega üks suur mull ja eriti haige on sellelt pinnalt veel krim karistusega ähvardamine
P
pisisuli...  /   14:15, 12. okt 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
1
14:15 / Ära vahuta  /   14:27, 12. okt 2018
ära oled tüüdanud, kui midagi öelda pole.Ja Sina 105 aastane tead muidugi temast paremini ja lällad iga minuti tagast siin?
P
Peeter  /   14:02, 12. okt 2018
Kui Madisson surrogaatemaduse kasutajaid inimkaubitsejateks tembeldab, siis ärgu pahandagu, kui talle endale ükskõik milline tempel otsa ette lüüakse. EKREle toob tema positsioon igatahes kahju.
N
noo  /   14:28, 12. okt 2018
paljudele teeb muret, mida hekki ta neist kajutivõtmetest järgi tegi ja kas ka kunagi kasutas ja kui kasutas, siis kelle juurde sisse hiilis ning mis põhjustel
K
Kui  /   15:18, 12. okt 2018
teil paljudel on mure, siis esitage politseisse kaebus. Küll siis hiljem selgub, kes vale, kes õige. Niisama külajutte levitada on vaata et kriminaalne.
N
Nägu on inimese peegel  /   13:46, 12. okt 2018
Küll võib noor inimene olla nii harimatu. Vaadates tema näoilmeid, siis peegeldub sealt üleolevat ülbust. Hirmsale iseloomule on antud ka kole välimus.
?
??  /   13:51, 12. okt 2018
Milline kolmest?
M
Mis inimene Sina küll oled  /   14:30, 12. okt 2018
100 kommentaari ritta, üks rumalam, kui teine. Vaata ennast ka lähemalt, sul vaesel puudub ju keha, mille otsas saaks peanupp olla. See alumine ei lähe arvesse, sealt see sopp ju tulebki.
R
Reiting  /   13:38, 12. okt 2018
milleks on vaja Madissonil ja teistel asendusemadust demoniseerida?
K
Kordan  /   14:27, 12. okt 2018
Saates rääkis Yoko, et lapsendamine on vajalik nendele paaridele, kellel on lastesaamise takistuseks meditsiiniline rike või puue. Homod (homopaarid) on ju täiesti terved, juba aastast 1980. Sellele oli see Jaagu vastus, ehk vaataks ikka saate kordust ja siis kommiks.
T
terved jah..  /   21:13, 12. okt 2018
sellepärast neil ongi need kaksikud ju bioloogilised lapsed
J
Juula Juurakust  /   14:32, 12. okt 2018
No kui asendusema, kes sünnitab talle siiratud võõrast päritolu embrüost arenenud lapse ja laps antakse seaduslikele vanematele on inimkaubandus, sest maksti kogu protseduuri (nii embro siirdamis, loote kandmis kui ka sünnitus kulud) eest, on inimkaubandus, siis võib öelda, et ka loovutatud spermast või munarakust sündinud lapsed (ka need protseduurid ju tasulised) on ka inimkaubanduse "ohvrid"? Noh ja ka riik ju "ostab" lapsi, makstes nii emapalka kui ka lastetoetust, seda on isegi Norras välja öeldud, et kuna riik maksab laste kasvatuse eest, kuuluvad lapsed riigile, põhjendades küllaltki kergekäelist laste vanematelt äravõtmist ja teise peresse kasvatada andmist, sama ka Rootsis, kus on laps ära võetud perest, sest lastekaitse töötaja arvates olevat lapsel vähe mänguasju, teine juhus - pealtnägija kaebus, et vanemad jooksid ülekäigu rajal kihutava auto eest, tõstes oma last kätest õhku, või selle eest, et ema tõmbas ise lapse peaaegu lahtise piimahamba välja (kahjuks lingid aegunud).
Jah, mulle ka eriti ei meeldi kui omasoolistele antakse kasvatada teisest perest äravõetud lapsi (masu ajal Rootsis elava sugulase perest võeti 3 last ära sellepärast, et mees koondati ja ei saanud 3 kuu jooksul uut tööd leida, ei lugenud ka see, et jõukal järjel olevad naise vanemad neid toetasid, 2 aastat kohut ja naisevanemad saavutasid võidu ning oma lapselapsed geide perest tagasi), aga asendusemasid kasutavad ametlikult juba aastaid need, kel naine ei saa mingil põhjustel ise sünnitada.
O
Otsus  /   15:36, 12. okt 2018
Väga palju mööda rääkimist ja asjaga mitte seonduvate faktidega manipuleerimine tekitab kahtluse, et tahetakse segaduse varjus rikastuda inimkaubandusest saadava hõlptuluga. Seega asja hetkel arutusele ei võeta.
M
Mida ta veel ootab?  /   13:34, 12. okt 2018
Kas jaagul poleks juba aeg perekond luua? Või on probleem selles, et ükski naine ei taha sellise piiratud mõtlemisvõimega ja ainult käske sooviva tegelasega abielluda? Mõni jehoovatunnistaja peaks talle ikka sobima. Olen kindel, et õnnetu saab selle naise elu olema, kes temasugusega abiellub.
K
käis ju  /   15:04, 12. okt 2018
homobaaris, kas seal ka keegi teda ei tahtnud ja nüüd maksab kätte?
K
Kits kärneriks  /   15:31, 12. okt 2018
Imelik, et selline pätt abipolitsenikuks võeti!
T
Teele  /   16:30, 12. okt 2018
Kas peab sinu käest luba küsima?
  /   18:29, 12. okt 2018
ta ise ju trügis
K
kes  /   19:18, 12. okt 2018
sind kinni hoiab. Trügi ka kui arvad end selleks sobivat.
1
15:31/ No tõega oled kits  /   19:18, 12. okt 2018
keda SINA siin pätiks sõimad- politseid?
P
pole  /   13:33, 12. okt 2018
enam debatte, need on surnud,,kaks ühe vastu, kallutatud,,,häbi
H
Harimatus  /   13:31, 12. okt 2018
Madison vaadaku viimast "Radarit," kus oli see katseklaasilaste teema. Ka seal maksab riik kõik kinni, kus üks toiming on 2-3 tuhande euro vahel. Kui mõni saab lapse alles 10-ndal katsel, siis see on samasuur summa, mida keegi maksab surrogaatemale. Kapitalismis ei ole tasuta lõunaid. Lastekodust võetav laps on ikkagi võõras laps, mitte sinu liha ja veri. Surrogaatemadel või katseklaasis viljastamisel kannab laps ikka sinu enda geene. Ei saa aru, mis vanas ajas elamist see ekre tahab? Kui rahvad ainult piibli põhjal elaksid, siis ei oleks ka arengut ja elaks mingis eelajas veel.
Ü
üldiselt  /   13:43, 12. okt 2018
ülevõlli keeratud teemadega manipuleerimine olla psühholoogilise sõja õpikutes omaette peatükk
N
Need  /   19:20, 12. okt 2018
õpikud on sinu raamaturiiulis kõige kõrgemal au kohal.
I
ikka  /   00:10, 13. okt 2018
vaatad, et ekrenaudid on aktsioonis, võtad õpiku lahti ja vead sõrmega järge- üks ühele
M
marksism...  /   14:12, 12. okt 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
J
just  /   14:29, 12. okt 2018
rahvavaenlase otsimise ja leidmise koha on küll omale väga selgeks treinud
T
Taat  /   13:27, 12. okt 2018
Olgugi,et saatejuht toetas Alenderit,jäi ta Madissonile selgelt alla!
J
jah  /   15:06, 12. okt 2018
rumaluses :).
K
kas  /   13:04, 12. okt 2018
Alender jõi kogu aeg vett klaasist,ei tea ega saa aru,millest on juriidiline jutt,
saatejuht ei suutnud juhtida saadet,Madison räägib tõesti Eestit ähvardavast
ohust.
EKRE -s on palju arukaid poliitikuid,edu valimistel!
A
arvad,  /   15:07, 12. okt 2018
et kui pidevalt valet korrutad, siis keegi peale sinu jääb ka uskuma :)?
M
malle  /   13:00, 12. okt 2018
Teil kõigil on hea öelda ,et lapsendage.Ka minul oli probleem lapse saamisega aga ma kunagi ei mõelnud lapsendamiase kasuks kahjuks tol ajal ei olnud selliseid võimalusi nagu tänapäeval oleks kohe sellist võimalust kasutanud.Minu tutvus ringkonnas on lapsendatud lapse kes vaatamata heale kodusetele tingimustele ikkagi solvavad oma vanemaid sänadega ,et mida te tahate te pole ju minu vanemad ja seda juhtub sagedalt nn. bubeka aeg.Pole just hea kuulda selliseid sõnu kui oled teinud kõik,et ta ei tunneks end võõrana.
K
kalle  /   16:09, 12. okt 2018
tead omadki lapsed hauguvad pubeka ajal vanematele vastu ja on lõpuks raisku läinud, kasvata kuidas tahad.
  /   18:30, 12. okt 2018
kalle on üks neis raiskuläinust?
6
666  /   12:59, 12. okt 2018
Asendusemadus on lihtsalt üks teenindusliik, millel võib olla kogunisti suurt tulevikku.
T
to 666  /   16:34, 12. okt 2018
Ehk pigem ikka teenimisliik.
L
Lühidalt  /   12:37, 12. okt 2018
Elagu EKRE.
H
hale naerualune, pisivaras  /   12:34, 12. okt 2018
see jaak küll hetero pole
1
12:34/...  /   12:42, 12. okt 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
K
Kommenteerija  /   15:09, 12. okt 2018
ei käi TV-s hüsteeritsemas.
S
Selle  /   16:33, 12. okt 2018
eest "Kommenteerija" siin muud ei teegi kui hüsteeritseb.
S
See polnud saade  /   12:24, 12. okt 2018
mida vaadata tahtnuks. Saatejuht ei tohi olla ründav ainult ühe poole suhtes ja anda voli Yokole pidevalt vahele kaagutada.Kas yokol oli pohmell või pole närvid korras, igatahes paha oli vaadata.
N
no aga  /   12:38, 12. okt 2018
nii paratamatult juhtub, kui saatejuht pole erapooletu, vaid tahab kõigest hingest enda suhtumist välja näidata.
H
hehh  /   12:21, 12. okt 2018
oma ju ikka oma , aga enne tuleks ikka need kodutud lapsed ja lastekodu lapsed kodudesse sättida ja nende seadustega tegeleda kui hakata siin uusi tegema . miks ei lasta neil rahulikult leida uus kodu mis on soe ja armastav.enne tuleks parandada olemasolevad kui hakata uusi tegema .
  /   12:32, 12. okt 2018
Võõras on ikka võõras.
N
Njah  /   12:18, 12. okt 2018
Yoko ütles, et lapsendamine on vajalik nendele paaridele, kellel on takistuseks lastesaamiseks meditsiiniline rike või puue. Homod on ju täiesti terved, juba aastast 1980.
N
No nii  /   11:54, 12. okt 2018
Mida kõike on teinud 17 aastata ohjeldamatut ainuvõimu. Ilmeksimatud võimukandjad ongi elanud oma reeglite järele ja nüüd, kui keegi nendelt aru nõuab, on kohutav kisa lahti. Ei suuda leppida rahandusminister tõigaga, et võtan sealt, kust ise tahan(Danske), et murran maha kõik seaduse sätted, mis pähe tulevad. Kui on keelatud inimkaubandus, siis seda ikka tõlgendada miskitpidi õigeks on ülim nahaalsus.Nii, nagu käib organidoonorlus, pole võimalik ka väikest inimalget suvaliselt osta-müüa.
Ü
üldiselt  /   12:14, 12. okt 2018
päris ok riigi on loonud aga millele mölakpoliitikud loodavad ajupesu ja vaenamisega küüsi taha ajada
1
12:14/ Oled ka   /   12:28, 12. okt 2018
samast kambast, ikka veel vähe saanud? Vaata peeglisse, kas sealt näed mölakpoliitiku alget või juba paadunut? Kõik pole müügiks, püüa sellega leppida!
Ü
üldiselt  /   12:41, 12. okt 2018
on normaalses riigis sissetuleku aluseks tööga ja andekusega teenitav. Mölakpoliitikud aga püüavad meeleheitlikult näidata ja sellega lihtsameelsete ajusi küürida nagu eksisteeriks "eliit", kes saab varastamisega kõik ja kelleldele kõik lubatud. Jahh, ka selliseid riike on olemas aga nende hulgas pole Eestit.
1
12:41/ Tõsijutt  /   13:32, 12. okt 2018
Ongi aeg mölakpoliitikutelt võim üle võtta, et Eesti päästa hullemast. Absurditeatrit on nähtud 27 aastat ja kuhu jõutud on, hullumeelsete seaduste seadustamisega kaosesse.
S
samas  /   13:45, 12. okt 2018
Kui rahvas elab paremini, kui ei kunagi varem, siis see"Absurditeatrit on nähtud 27 aastat ja kuhu jõutud on, hullumeelsete seaduste seadustamisega kaosesse." kõlab ikka väga veidralt. Tervisekontrollile pole mõelnud?
1
13:45/ Näed endas probleemi  /   14:35, 12. okt 2018
hakka minema! Sa ei muretse ju ometi kellegi teise, kui enda heaolu eest?
A
aga  /   11:54, 12. okt 2018
kuidas saab siis Sõritsa kliinik töötada kui see kõik on ostmine ja müümine ja inimkaubandus... tehke ikka vahet, et mis on mis asi
1
11:54/ Tõepoolest inimesed  /   12:17, 12. okt 2018
...aru peab ka millestki saama, kui kaasarääkima hakata. Paar seltsimeest siin vahutavad vahetpidamata , isegi elementaarset arusaama omamata. Sellised isendid loogu kodutänavale, veel parem oma korterisse punanurgake avalike naiste jaoks. Rahaeest seda, teist ja kolmandat teenust pakkuma ja asi lahendatud.Seaduse hoovad ju nende tahtjate käes, siis pole mingit ülepiiri kaubandust vajagi. Kanep on juba Oviiril vaba, tehke siis juba kõik, mis meeldib.
Ä
ära muretse  /   12:18, 12. okt 2018
lihtsameelsetele ja muidul*llidele ongi maailm üks kole ja kahtlane koht, mida tuleb nende arusaamade järgi ringi teha nagu kunagi staalini joss ja hitleriaadu ette näitasid
P
pisisuli...  /   11:51, 12. okt 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
L
liiga...  /   12:22, 12. okt 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
1
12:22/ Sa ka peast lihtne  /   12:49, 12. okt 2018
Kas yuku oligi purjus ja jaak kasutas teda ära? Mina seda toredat pilti ei näinudki, lülitasin televiisori poole saatepealt välja. Arvasin juba, et yoko kukub varsti lauaalla.
1
12:49 ekre"lauaall Yuku"  /   18:34, 12. okt 2018
on purupurjus või laksu all
1
18:34 Just nimelt YUKU  /   19:27, 12. okt 2018
Jälle räägid endast, ja kohe nii avalikult?
E
Ega  /   12:23, 12. okt 2018
Yoko erakonna kaaslane targem ole või külmkapi taga võib ja on normaalne aga Tallinki kajutis on taunitav.
Ü
üldiselt  /   12:43, 12. okt 2018
kui kaks inimest meeldivad teineteisele, siis pole vahet, kus nad nahistavad, peaasi, et seda avalikult ei tee. Purjus inimese ärakasutamine aga on tavaline vägistamine
K
Kui  /   13:14, 12. okt 2018
vahet ei ole, siis tehku või avalikult aga see Tallinki kajuti vägistamise teema on kõrgem pilotaaž. Hoidsid jalgu kinni või?
Ü
üldiselt  /   13:26, 12. okt 2018
olen harjunud, et ekreiidile peab asju järjest ja järjest kordama, kuniks siis pärale jõuab, kui üldse. Aga üritame: /Purjus inimese ärakasutamine aga on tavaline vägistamine/
A
anekd.  /   13:31, 12. okt 2018
Räägiti siis parlamendi kuluaarides krõbe poliitiline anekdoot. Kui rääkija oli lõpetanud ja ringi vaatas, siis palus, küsiva näoga, seltsimees kõrvalt korrata. Rääkija nagu jäi kõhklema, et kas ikka tasub v võib, mine tea a paluja oli lahkus ise:mulle mitte lihtsalt ei või vaid peab! Ma olen EKRE`st.
1
12:43/ Millest sa hull siin kräunud?  /   13:37, 12. okt 2018
Mis väljamõeldiste vabrik sul kodus töötab, ongi punane tänav(tuba), kust andmeid ammutad?Või siis omal, mis meelel, see keelel? Vana mees, häbi polegi või?
M
Millest  /   14:09, 12. okt 2018
sa aru ei saa? Süüdistuste esitamine ilma aluslike põhjusteta on karistatav. Kui sul ei ole konkreetseid fakte esitatud süüdistusele, siis oleks sulle endale kasulikum, kui sa seda rohkem ei tee, seda enam, et tegemist on siiski avaliku ruumiga. Kui sul olemas asitõendid ja faktid, siis oled kohustatud need esitama lähimasse politseijaoskonda. Vastasel juhul oled kuriteos kaasosaline.
Ei ole nagu teada, et Jaak Madison vägistamis süüdistusega karistust oleks kandnud ja et keegi talle selle süüdistuse esitanud on. Kui sa nii kõva tegija oled, siis mine tee asi ametlikuks, mitte ära mõnita ja süüdista siin nagu sa üldiselt oled harjunud.
S
sellest  /   14:35, 12. okt 2018
Siin on korratud lihtsalt üldteada ja tunnustatud käibetõdesi ning viisakusreegleid inimeste omavahelisest suhtlusest. Mis nurga pealt keegi Jaak siia puutub, ei oska arvata v mis kärbes kedagi on kuskilt hammustanud.
A
Appi ÕL! 3-4 vägistamissüüdistust reas  /   14:41, 12. okt 2018
Kas ei peaks See KÄGU juba kohtus olema alusetu süüdistuse eest? Hullem ,kui Korolevi kottijad juba???
V
vägistamine  /   15:14, 12. okt 2018
on vägivalla tarvitamine, kus teed midagi teise tahte vastast, aga kas purjus inimene ei võigi sexi tahta? Paljud just siis hakkavad tahtma, kuna muidu ei julge.
1
15:14/ Ikka ei saa aru  /   16:49, 12. okt 2018
Miks Sina oma tahtmisi siin korrutad? Keda Sinu väljamõeldised huvitavad ja sellist lastakse kogu päev siin trükkida?
V
vastus rahuldamatule 18:46  /   20:25, 12. okt 2018
Loe oma vastus "Ega"le uuesti läbi. Seal sa ju ise räägid vägistamisest. Nüüd sa juba väidad et seda ei toimunudki. Sa pea järge oma ütlustel. Suurest hirmust hakkasid tähti närima ja õigustust otsima. Muidu olid küll kõva tegija.
Ja kui sul ikka nii hirmsasti kipitab see Jaagu teema Tallinkil, siis sul juba paluti pöörduda vastavatesse õigusorganitesse. Saad sealt kindlast abi. Enda ego tõstmiseks siin kedagi mõnitaval toonil süüdistada, küll vägistamises, ahistamises, liputamises ei ole eriti mõistlik.
1
18:46/ putleripilotaaž  /   18:33, 13. okt 2018
1. 13:26 Purjus inimese ärakasutamine on vägistamine
2.12:43 purjus inimese ära kasutamine on aga tavaline vägistamine
Oota kohtukutset sotspiloot !
S
siss  /   11:50, 12. okt 2018
Mõttetu jauramine sel teemal. Elu paneb kõik ise paika , ei aita siin mingid käsud-keelud.
Mis puutub antud telesaatesse , siis läks see telemeeste sõnastuses "lappama" , aga see oli ka oodatav nähes kes seal on.
Olgem mõistvad !
P
Paluks  /   13:26, 12. okt 2018
saadetesse enam mitte yokot kutsuda, puudub elementaarne viisakus, räägib vahele, väga labane. Ka saatejuht ebapädev, suutmatu saadet ohjata.
K
kiss  /   16:17, 12. okt 2018
Ainult vilets saatejuht saab olla põhjuseks miks saade lappama läheb
T
Tülgastav   /   11:33, 12. okt 2018
Väga jälk on kui poliittibu käitub nagu führer ja ei kujuta ette, et peaks sellise käskude - keeldude järgi elama hakkama. 🙄
O
on tõesti tülgastav  /   13:22, 12. okt 2018
aga yoko kohta poliittibu on päris hea väljend :D
1
11:33/ No jah  /   13:44, 12. okt 2018
aga 17 a. olid nõus selle plaattina blondi tibu käsku käima.Halb muidugi aga vahetame märtsis plaati, saame kodanikeks ja elame inimeste moodi.Minule ka on inimkaubandus jälk ja reformi füürerid vastikud, seda saab ju muuta.
T
Taat  /   11:29, 12. okt 2018
Ilmaelu on täitsa segamini,mis arvatavasti lõppeb suure "pauguga"!
H
Halleluuja  /   11:24, 12. okt 2018
..kus need kõik, kellejaoks riik on tühipaljas õhk ja kus kehtivad maffia seadused, on nüüd lapiku maa serval alla kukkumas. Kohe, kui oma tahtmist ei saa, hävitame maakera. Mõelda vaid, üks EKRE nõuab seaduse täitmist, mis nad endast õige mõtlevad.Mis meil rollodega ja roosadega viga oli, tegime, mis tahtsime. Isamaad lohistasime ka järel, kus minister silma kinni pigistas, kui miljoni üle kandsime. Ja nii nad selle väikese maa hävitavad, lausa mõnuga.
A
aamen  /   12:03, 12. okt 2018
millegipärast meenutavad ekreiitlikud ponnistused midagi eelmise sajandi viiekümnendate alguse rahvavainlase tagaotsimisi, kui siit ja sealt töökollektiivist avastati, madalalaubaliste ja piiratud mõttemaailmaga kolleegi pealekaebuse põhjal, vainlane ja tõmmati tollele siis kogu represseerimise aparaadi võimsusega tuli peale. Vot need praegused ekreiitlikud aktivistid meenutavad milleski toonaseid aktiviste...
1
12:03/ Kas see on nüüd  /   12:32, 12. okt 2018
Vaimude hääled Kawe keldrist? Nii sarnane ühe KGB-lase ponnistustele aeg tagasipöörata, kus valitsen ainult MINA.
T
Toomas...  /   11:14, 12. okt 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
  /   11:22, 12. okt 2018
sina rohepõllu tom saad aga sotsidelt soolikasse nii et sabasuled sahisevad.
K
Kõik õige  /   11:08, 12. okt 2018
Kui on RIIK, siis selles kehtivad seadused on täitmiseks, mitte plaattina blondide mängumaa. Päris jube oli seda yokokest vaadata, kas ta oli pohmellis, et ainult jõi ja jõi? Asi on käest lastud, iga karvane mõtleb omale õigused juba välja ja vilistab seadustele.
  /   10:56, 12. okt 2018
5-10 aasta pärast muutuvad tavaliseks sellised vestlused: "Issi, palju ma maksin?" - "..." - "Nii vähe! Kas sa ostsid mind second hand'ist? Meie rühma Kalle maksis küll 2x rohkem"
O
olge mureta  /   12:04, 12. okt 2018
maailm ei lähe kindlasti mingide pervertide nägemust pidi
T
to 10.56  /   12:42, 12. okt 2018
no nii labast nime, kui kalle, need ostjad küll oma võsudele ei pane. heal juhul siis juba challe.
E
ekre tahavad ainult karistusi  /   10:28, 12. okt 2018
Kas madisonid ja ekred on tõesti nii madala haridusega, et seda ei teagi, et asendusema 9 kuud kantud ja hiljem sünnitatud laps ei ole selle asendusema laps, vaid tal on hoopis oma bioloogiline ema ja isa olemas. Asendusema emakasse toimetatakse kunstliku seemendusena lastsooviva naise munarakk, mis on juba eelnevalt retordis viljastatud lastsooviva mehe spermaga. See sünnitatud laps on siis bioloogiliselt ja ka geneetiliselt ema ja isa OMA soovilaps.
Milleks karistada näit. sellist abielupaari, kes pöördub asendusema poole, kes mingitel põhjustel lapsi ei saa
L
Lex  /   10:34, 12. okt 2018
Täpselt nii ongi.
  /   10:40, 12. okt 2018
terve see ekrepunt on otsast lõpuni täis viha, õelust, kadedust, aga mis kõige hullem, nad on otsast lõpuni täis veel rumalust ja harimatust.
Nagu selle asendusema teema juureski, millest neil pole õrna aimugi, aga muudkui lahmivad, mis sülg aga suhu toob.
Ü
üldiselt  /   12:06, 12. okt 2018
ongi puutini psühholoogiline sõda suunatud peast lihtsamatele inimestele ja nendega manipuleerimisele. Ekre on ainult vahelüli, kas teadlikult v mitteteadlikult
N
NETI  /   10:53, 12. okt 2018
Jätke EKRE rahule,EKRE ajab õiget asja.
  /   10:58, 12. okt 2018
oma suguvõsas abielupaar, kus naine ei tohi tervislikel põhjustel /ränk vähiravi/ rasestuda, sünnitusest rääkimata.
Mõlemad soovivad aga lapsi.
Sellisel juhul aitabki ainult asendusema.
Madison paneks sellised kohe vangi...või kuidas?
K
kahjuks  /   12:07, 12. okt 2018
jahh
P
pidurdage hobuseid  /   11:02, 12. okt 2018
Konkreetsel juhul siin me räägime kahe last ostva MEHE juhtumist. Millisest kehaosast ja kumbal mehel see munarakk välja võlutakse?
T
tegelikult  /   12:08, 12. okt 2018
räägitakse siin asendusemadusest, millele ekreiitlikud perverdid üritavad meeleheitlikult negatiivset fooni luua
N
Nii ongi  /   13:41, 12. okt 2018
Mis teha, kui inimene on harimatu. Rumaluse vastu tuleb võidelda. Kahju, et ekre hirmutab lihtsameelseid. Viimane uuring näitas ka, et seda erakonda valivad madalama haridusega meesterahvad.
E
eesti kõige rumalamate esindus  /   00:25, 13. okt 2018
kellele sa seda siin räägid :A
K
key  /   10:13, 12. okt 2018
No võib ju tsirkus olla, aga kui mujal maailmas seda aktsepteeritakse, siis võiksime meie ju ka pisut leplikumad olla. See nn teistsugune paar kasvatab ju ise oma lapse(d) üles ja võib-olla veel paremini. Pole ju vaja toppida nina igale poole. Las nad olla.
E
ei saa  /   12:10, 12. okt 2018
mõni erakond loodab siin lihtsameelsete hullutamisega rasvaseid reitingupunkte noppida aga vägagi võib ka vastupidiseks kujuneda, sest tegelikult liiga paljude perede jaoks tegu valusa teemaga ja teps pole asjad nii nagu EKRE püüab meeleheitlikult olukorda kujutada
E
eksid  /   12:46, 12. okt 2018
meil oli kontoris just juttu - paljud, kes enne ekre valijad polnud, ütlesid, et nüüd on küll piir käes ja selline lasteostmine ei sobi. kui see on eestis keelatud, siis olgu keelatud ka rikkale ho-mole. ja kuna kogu see mo-mopropaganda on üle piiri, seetõttu valivad nad nüüd ekre.
V
vaataja  /   10:07, 12. okt 2018
Kui on ikka abielupaar,see tähendab naine+mees,siis ei oleks probleeme asendusemadega. Aga ,,abielupaar,, nagu mees+mees,no see nagu juba tsirkus!!
M
millised võhikud  /   10:24, 12. okt 2018
Abielupaar mees+naisel pole probleeme?
oma suguvõsas abielupaar, kus naine ei tohi tervislikel põhjustel /ränk vähiravi/ rasestuda, sünnitusest rääkimata.
Mõlemad soovivad aga lapsi.
Sellisel juhul aitabki ainult asendusema.
N
NETI  /   10:57, 12. okt 2018
See on hoopis teine teema. See ei puuduta antud artiklit. Ära tekita paanikat.
  /   12:21, 12. okt 2018
Kuidas ei puuduta, see on täpselt sama teema, ainult et last saada sooviv paar on teine. Kasutatakse samuti asendusema, sperma tuleb isalt.
S
seda et  /   12:47, 12. okt 2018
ränga vähiraviga ema pole suuteline ka last kasvatama, ära aja iba suust välja. kui väljub tervena (mida ma muidugi soovin!), siis sünnitabki ise.
N
nii v naa  /   12:48, 12. okt 2018
aga eesti seadustega on see hetkel keelatud. seega kõigile. kuniks seadust on muudetud, ON SEE KEELATUD, saad aru?
1
12:47 ränga vähiraviga ema pole suuteline ka last kasvatama,  /   14:55, 12. okt 2018
Need trollivabrikus viha, vaenu ja õelust täistuubitud ekriidid pole muidugi heast, lastest hoolivast ja lapsiarmastavast ISAST midagi kuunudki, samuti perekonna st vanaemade-vanaisade, onude-tädide abivalmidusest.
Ja lõpuks paraneb ja kosub ka ju ema vähiravist.
L
leitud väga hea ja ekre torujüridele õpetlik kommentaar  /   09:41, 12. okt 2018
Kas / 08:44, 12. okt 2018
keegi seletaks Madisonile, Põlluaasale ja Ernitsale, mis on surrogaatemadus. Kuidas see on inimkaubandus, kui konkreetse inimese (lapse isa!) sperma külmutatakse ja keegi naine kunstliku viljastamise teel sünnitab perele lapse??? See on läbi kaalutud otsus ja siin küll ei teki küsimust, et peaks sündimata imikult küsima, kas ta üldse tahab sellesse peresse sündida. Seda peaks küsima sel juhul ka joodikute peresse loomulikul teel sündiva imiku käest. EKRE mehed teevad sellest poliitilise palagani. Täpselt sama, kui "lubati", et meile tuleb 50000 pagulast naisi vägistama. Tõestage enne üks "lubadus", siis tulge järgmise asjaga lagedale. Surrogaatemaduse teema on tõsine, aga mitte poliitiline.
.
..   /   10:48, 12. okt 2018
Asju saab nimetada erinevate ja "pehmemate" nimetustega, aga tegelikkus on ju sama. Lastega äritsemine ükskõik mis moel on inimkaubandus. Vaadakem ikka tõele näkku.
E
Ex ovo omnia  /   11:03, 12. okt 2018
Kas tead, kummalt munarakk võeti- Pillerilt või Haberilt?
K
kas  /   12:24, 12. okt 2018
tuli omal puudus kätte? Kajuks ei saa aidata, a võid ise otse küsida
H
heh  /   12:52, 12. okt 2018
vaadates neid, üks ju selgelt emane ja ilmselt isaseid tooteid ei tooda.
M
miks..  /   13:25, 12. okt 2018
munarakk, meestelt ikka seemnerakk
või arvad, et naised saavad üksi lapsi
M
mõtle  /   12:13, 12. okt 2018
oma peaga ka midagi. Mitte ära tule siia kellegi teise segadust tekitava kommentaariga vehkima. Seni kuni sa ei ole tuvastanud end kui selle ala ekspert, siis võiksid teemat valdavate EKRE liikmete ja torutöid tegevate Jüride/Maride suunal oma nõmedad mõnitavad kommentaarid endale jätta.
T
to leitud väga hea...  /   12:51, 12. okt 2018
sa vist üldse ei tea, mis euroopas toimub? või ei suuda sa mõista, et kui köögis on veeavarii ja vett voolab elutuppa, kuid ust magamistoa ja elutoa vahel polegi, siis voolab vesi ka magamistuppa? aa, õige, sa pole ju "torumees", see kõlab ju sinu öelduna halvasti, midagi, mis sinusugusele muidugi ju ei sobi, perv.
1
12:51/ Nii rumalaid hüüatusi  /   13:55, 12. okt 2018
suudab lendu lasta vaid vihakõnede expert oma trükivabrikust. Miks Sinu puhul mõistus välistatud on? Sõim, viha, vaen aga argumendid olematud. Pange kinni see viha ja valede vorstivabrik, peaks ju ometi ilma selleta ka elada oskama, või Sinupuhul välistatud, kohe on lõpp käes endaga????Kägude paradiis see ÕL.
E
est  /   09:41, 12. okt 2018
Mis komme see õhtulehel on artikli autorit mitte enam lisada, kas õhtuleht võtab kollektiivse vastutuse? See nagu vene ajal, kui vastutavad kõik, siis tegelikult ei vastuta keegi?
A
artikli autor puududb  /   10:08, 12. okt 2018
est - teeb ju tigedaks, et sa ei saanüüd artikli autorit mustata ja sõimata
S
see sellelks  /   12:25, 12. okt 2018
et kui ekre l*llid võimule saavad, siis ei saaks lambist nn rahvavaenlaste protsesse organiseerida
E
eriarstid  /   09:38, 12. okt 2018
Kurb ja piinlik oli kuulata mitteasjatundjaid. Madisoni empaatiavõime puudumine on kahetsusväärne. Probleemist on tasemel teadlikud viljatu paarisuhtega tegelevad naistearstid.
F
Faktid lagedale  /   09:52, 12. okt 2018
Arstide nimed palun.
E
ekstra sinule  /   12:26, 12. okt 2018
K.P.
U
uku  /   15:49, 12. okt 2018
Kohe tulevad kaabud ja hakkavad nimekirjade alusel karistama.
I
Imbi,  /   19:03, 12. okt 2018
küll kohe tulevad.
A
Antonina  /   19:11, 12. okt 2018
Juba kirjutavad nimesid, armas sõber.
J
jeah  /   12:53, 12. okt 2018
naistearstid :D just, pane tähele, NAISTEarstid. mitte oma tagumikku naisena ette kujutavate meeste arstid.
M
mees  /   09:37, 12. okt 2018
Selline artikli pealkiri on poliitiline tellimus, kus püütakse EKRE lt hääli ära võtta. Loomulikult kui naisterahvas, kelle jaoks on lapse saamine prioriteet, loeb sellist pealkirja, siis üldiselt ta ei hakka vaatama telesaadet uuesti, kus võiks selguda, et see on tegelikult kontekstist välja rebitud. Ma räägin teile, igasugune katse Sotsidel, IRL, Reformierakonnal, lõpeb sellega, et ma toon kõik oma sugulased, kes muidu valimas ei käi, ise valimispäeval hääletuskasti juurde ja anname löögi sellele silmakirjalikule ja valele juhtimisele.
0
09:37 püütakse EKRE lt hääli ära võtta.   /   10:06, 12. okt 2018
ekre hääli ei püüa keegi ära võtta.
tühikargajad ekred teevad ISE oma mõttetute, ainult sooja õhku täispuhutud teemadega kõik selleks, et nende viimasedki valijad kaovad.
Seda näitasid juba viimased KOVI valimised, kus EKRE sai üle-eestiliselt kõige vähem hääli - 7%, Tallinnas ainult näruse 5% hääli.
Või arvab keegi, et selle naisteahistaja madisoni esinemine tõi Ekrele nüüd hääli juurde? Hoopis vastupidi – ekre toetajate arv kahaneb ja sulab nende helmede, ernitsate, põlluaasade, madisonide jt samasuguste poliitvõhikute sõnavõttude järel nagu kevadine lumi.
N
nii on  /   12:27, 12. okt 2018
omast võttest seljakile
K
Kui  /   12:28, 12. okt 2018
need sinu poolt nii "armastatud" tegelased nii tühised on, mis pagana pärast sa siis iga asjasse puutuva või mitte, artikli all nii paaniliselt oma psüühilist erektsiooni demonstreerid? Ega see sinu pime "armastus" EKREt olematuks ei tee, see on fakt.
L
looda sa  /   12:54, 12. okt 2018
see teema toob pigem siiski valijaid juurde ekrele.
M
Mis küll Jaak Madisonist on saanud miks ta seda rida ajab?  /   09:35, 12. okt 2018
Kunagi oli Jaak Madison andekas ja mitme külgne mees! Koolis probleeme ei olnu armastas alati arvestada teistega. Võibolla Helmetid tegid temast selliseks kes kunagi oli taibukas ja tehnikahuviline ning ettevõtluse loov isik.
S
selge näide sellest, et diktaator ja   /   10:12, 12. okt 2018
marksismi-leninismi propagandist oskab oma erakonna ekrelasi manipuleerida
normaalse mõitusega inimestele on selline manipuleerimine nagu hane selga vesi.
N
näiteid mujalt  /   12:29, 12. okt 2018
pole võtteid, mida puutinimaffia oma tahtmise saamiseks ei kasutaks
H
haha  /   12:56, 12. okt 2018
jälle su vana valetamisplaat. leninismi propagandist peaks ikka olema olnud ka kommunistlikus parteis? helme pole kunagi olnud, küll aga on olnud nestor, ansip ja tarand. vot nemad on kommunistiks jäänudki.
.
..   /   10:50, 12. okt 2018
Leian, et Jaak Madissonil on veel terve mõistus peas.
U
uku  /   13:29, 12. okt 2018
Madisson on tubli poiss. Tunneb telefone ja teab, mida võtta, mida jätta.
T
Tubli  /   14:32, 12. okt 2018
jah. Ei tegele tõega manipuleerimisega, ajab õiget asja ja julgeb oma valijate eest seista vastupidiselt sinule.
H
Huvitav, huvitav,  /   15:02, 12. okt 2018
kus küll Madissoni andekust ja mitmekülgsust näha on ja veel et ta oli taibukas loov isiksus? Miks siis see mitmekülgselt andekas noor mees on keskkoolitasemele pidama jäänud? Öeldakse küll, et kõrgharidus ei tähenda veel haritust, aga silmaringi annab ta küll ning just silmaringist ja maailmaasjadest arusaamisest sel noormehel puudu jääb. Suutsin eile vaadata vaid pool saadet, sest Madissoni ülbus ja arrogantsus ei lubanud rohkem. Noorhärra oleks võinud endale selgeks teha, mis see surrogaatemadus õieti on (meesterahvas, nagu ta on) ja tulla siis väitlema. Aga ei, kõik ta repliigid, ülbe muie ja pidev vahelerääkimine näitasid, et tema on asjatundja ja teised ärgu piiksugu. On teine seal RK-s küll juba istunud, aga poliitilist kultuuri, näe, pole külge hakanud.
N
No nüüd  /   23:21, 12. okt 2018
on sul kõik segamini nagu pudru ja kapsad. Madison on see tumeda peaga ja Yoko on see heledam karvamari, mitte vastupidi.
K
kus...  /   09:28, 12. okt 2018
...kohalt läheb piir?Kui kaks või kolm pe do t tahavad "värsket liha" kas siis on neil võimalus osta endile mujalt nii palju lapsi kui tahavad ja vajavad?
T
Tonquois Encheek  /   10:10, 12. okt 2018
kes oled sina, ja mis ütleja oled sina, et seista teiste õnnel ees?
R
Reet  /   11:14, 12. okt 2018
Aga lapse õnn või õnnetus? Temast on saanud lihtsalt ostu-müügi objekt. Pane ennast sellisesse olukorda, et sind oleks tellimuse peale valmis tehtud ja siis kahele homole maha müüdud. MIDA sa tunneksid? Ma saan aru kui laps eostatakse kunstlikult last sooviva naise ja mehe rakkudega, siis on see laps tõesti nende oma, aga antud juhul on kaks homo lihtsalt tellinud lapse. Ma ei tea, kas seejuures on mängus neist ühe seemnerakud või mitte. Aga mida peab see laps hiljem tundma kui näeb,et kõigil teistel on ka ema olemas, aga temal mitte? Mida tunneb tema emadepäeval...? Ja kõigil teistel päevadel.
Õ
õnnetuseks  /   12:32, 12. okt 2018
sarnaselt võiks öelda, et iga lapse eostamine on omamoodi "tellimus" aga vahel läheb lihtsalt nihu, nagu siinjuures on näha
K
Kes   /   12:35, 12. okt 2018
sa ise oled, et teiste konfidentsiaalset infot välja pressid mingi segase ettekäände alusel?
J
ja..  /   13:31, 12. okt 2018
mida tunneb poisslapss isadepäeval, kui kõigil on isad olemas, aga tema EKRElasest isa ei soogvi temaga tegemist teha... elust enesest...
A
aga..  /   13:36, 12. okt 2018
mida peab tundma (poiss)laps isadepäeval, kui kõigil teistel on isad.
kuid tema isa ei soovi temast midagi teada..
1
12:35/ Aga Sina ju  /   14:04, 12. okt 2018
presenteerid ennast, kui kõiketeadjat, lausa peensusteni välja. Ikka ühe munarakk ja teise kanarakk ja kokku saab 2 kukerakku. Kogu konfidentsiaalsus nädalaid ajalehe veergudel , parasteile, nüüd korjake kokku oma saastakonfidentsiaalne pori ja olge vahepeal vait ka.
P
pipar  /   14:39, 12. okt 2018
Reet, laste käest yldiselt ei kysita ette arvamust vanemate kohta. mitte ykski saamislugu pole nende otsustada. kyll saavad nad pärast öelda, kas nad on rõõmsad ja õnnelikud oma vanemate juures. kui ma lastekodust lapsendan, siis arvestatakse ka minu soove vanuse ja soo osas. ka seda võib ostu-myygi tehinguks tembeldada, sest alles teatud vanuses lastelt hakatakse kysima, kas nad on yldse sellise protseduuriga nõus. siin tuleb endale selgeks teha, mis sind tegelikult häirib. tegelikult häirib kahe samasoolise eraelu. mis ei ole jälle tegelikult sinu asi. kohe yldse mitte.
S
Sa Vaene Vanemateta Hing  /   14:54, 12. okt 2018
Okkaline saab su tee olema püha tõeni. Julge endale tunnistada, et su meeltes valitseb üldine segadus ja kadedus. Oled sunnitud alla andma sellele, mida sa kogu hingest vihkad. Aga on üks võimalus. Mõtle ise.
L
Loll jutt suhu tagasi  /   09:28, 12. okt 2018
Siin ei ole tegemist inimkaubandusega, see on organi rent. Naine üürib oma emakat ja loomulikult makstakse talle selle eest "üüri", lisaks ka rendiga seonduvad kulud.
M
mingi organi renti pole olemas  /   10:47, 12. okt 2018
"rentimine ehk üürimine " pole siin tõesti eriliselt õnnestunud väljendid.
.
..   /   10:51, 12. okt 2018
Nimetage kuidas tahate, aga inimkaubandus on see ikka.
  /   13:09, 12. okt 2018
see on kaubandus, kus lastelt nõusolekut ei küsita. Mina näiteks häbeneksin väga, kui mul oleks kaks isa. Ma erineksin ju kõvasti tavaperekonnast. Kindlasti tuleb ette ka narrimisi.
V
Vana prost  /   11:49, 12. okt 2018
Osad naised rendivad ka oma tuppe, tihti mitu korda õhtu jooksul. Huvitav miks see on taunitav?
A
arusaadav  /   12:34, 12. okt 2018
eks vana prost võtab kõike oma malliga
1
11:49 / Ongi identsed asjad  /   14:07, 12. okt 2018
aga eelistatakse vaikida, kuna nii on vaja.Ühed organid mõlemad, mida rentida või müüa saab.
P
plätu  /   09:25, 12. okt 2018
Hea et on teada et seda erkonda ma nende vaadete pärast kindlasti ei valiks. Ja see on RE. Alenderi esinemine oli nõrk ja mitteusutav, saatejuht ründas julmalt, Madison esines argumenteeritult.
P
pilkad või?  /   10:27, 12. okt 2018
Madison oli täiesti hale kuju, ei saanud millestki aru, ajas demagoogiat, näitas kajutipoisi taset. Kukkus kohtuga ähvardama, kui mainiti Ernitsa tegu, nagu Ernits ei kuulukski ekresse jne.
P
Palun  /   12:43, 12. okt 2018
vaata saadet veelkord ja ära levita valet. Kui ise nähtust ja kuuldust aru ei saa, siis palu adekvaatset inimest, kes selle arusaadavaks teeks.
  /   09:18, 12. okt 2018
Millal EKRE oma pealekaebajad tagasi kutsub? Iga afro krabina peale ei ole vaja raporteerida.
  /   09:03, 12. okt 2018
Mina saan aru, et Eesti riigis kehtivad valikuliselt Eesti riigi seadused või oskab keegi täpsemalt seletada.
V
valikuid ei ole  /   09:07, 12. okt 2018
seaduste kehtestamisel on indikaatoriteks raha ja võimu kohalolu. Rahatute valikud ei lähe arvesse.
J
jaah  /   08:56, 12. okt 2018
saan aru kui laps lapsendatakse. Aga , et homodele hakatakse lapsi müüma, see on juba absurd. Kui palju selline laps maksab? Kindlasti ei ole see heategevus. Ei saa aru nais(t)est, kes 9 kuud rasedust ja sünnituse rahaks suudavad teha.
M
mõtlik  /   09:12, 12. okt 2018
Keskerakond on õigel teel !
L
lõpeta see lapsemüümise jura  /   10:55, 12. okt 2018
Aga arvan ka, et selle vastu pole mitte kellegil, kui mõni lapsekodulaps adopteeritakse…aga see lastekodulaps on oma adoptiivvanematele nii bioloogiliselt kui ka geneetiliselt VÕÕRAS LAPS.
Asendusemale siirdatakse aga kas ainult mehee spermaga viljastatud doonori munarakk või lastsooviva mehe ja naise viljastatud munarakk.
Sellisel juhul on see asendusema poolt ilmaletoodud laps nii bioloogiliselt kui ka geneetiliselt selle abielupaari OMA laps.
said midagi aru, ekriid?
.
...  /   08:49, 12. okt 2018
no ei ole meditsiiniline näidustus, kui kaks meest, või naist omavahel lapsi ei saa.
K
kas võtsid  /   10:29, 12. okt 2018
neilt analüüsid, et tead?
A
a.. sa ise  /   12:45, 12. okt 2018
võtsid?
K
Kas  /   08:44, 12. okt 2018
keegi seletaks Madisonile, Põlluaasale ja Ernitsale, mis on surrogaatemadus. Kuidas see on inimkaubandus, kui konkreetse inimese (lapse isa!) sperma külmutatakse ja keegi naine kunstliku viljastamise teel sünnitab perele lapse??? See on läbi kaalutud otsus ja siin küll ei teki küsimust, et peaks sündimata imikult küsima, kas ta üldse tahab sellesse peresse sündida. Seda peaks küsima sel juhul ka joodikute peresse loomulikul teel sündiva imiku käest. EKRE mehed teevad sellest poliitilise palagani. Täpselt sama, kui "lubati", et meile tuleb 50000 pagulast naisi vägistama. Tõestage enne üks "lubadus", siis tulge järgmise asjaga lagedale. Surrogaatemaduse teema on tõsine, aga mitte poliitiline.
E
Eluvesi  /   09:11, 12. okt 2018
Ära ole nii rahutu! Oota ja saad juba mõne aasata pärast nägijaks kui tänane poliitika jätkub ja seda võimult eemaldada ei suudeta.
K
Kui üldse  /   10:30, 12. okt 2018
Jaak peaks kunagi lapsi saama, kas nende laste käest ka enne küsitakse, kas tahavad niisugust isa?
M
Miks  /   12:47, 12. okt 2018
nad ei peaks tahtma?
U
uku  /   15:45, 12. okt 2018
Seda minagi, et tulevane tubli isa. Tunneb igasugu telefone ja teab, mida võtta ja mida jätta.
R
reku  /   08:43, 12. okt 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
A
Andrus  /   09:22, 12. okt 2018
Aga kas kahe naise kasvatada laps ei ole kuritegu?
Õ
õige  /   10:31, 12. okt 2018
kui isa ja vanaisa kasvatavad last, siis vangi panna? Nii arvab ekre.
N
NETI  /   11:05, 12. okt 2018
Ära lahmi valet teemat.
R
Reet  /   11:18, 12. okt 2018
Nemad pole seda last ostnud.
P
pohmakas või   /   08:41, 12. okt 2018
mis alenderil viga oli, et ta nii palju vett larpis, isegi tühjast klaasist üritas mitu korda, või fem in at sid ongi sellised
M
Mul  /   08:47, 12. okt 2018
kodus teleka ees kulus ka mitu klaasi vett, kui Madisoni ääretult argumenteerimata ja rumalat vihast juttu kuulama pidin. Inimkaubanus, inimkaubandus...…..
T
To Mull  /   09:14, 12. okt 2018
Olenemata isiklikust seisukohast, oli Madisoni jutt väga argumenteeritud.
M
mis argumenteeritud  /   10:33, 12. okt 2018
kui pidevalt öeldi, et räägime Eestist, aga ikka toppis sinna väljamaad, sest mingeid argumente ju polnud. Aga pooletoobised sellest jah aru ei saa.
S
See  /   13:30, 12. okt 2018
on muidugi hea, et sa ennast pooletoobiseks kritiseerid. Siis veel arengruumi on. Aga, et sa midagi aru ei saa, see on juba karm ja kurb.
  /   08:33, 12. okt 2018
Ei jõua ära oodata mida see white power ära suudab kurta. Kõik on õhus... täpselt nagu Soome odine sõdurid kes siis näeb igalpool ohtu.
N
No aga  /   08:33, 12. okt 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
A
aga küsiti ju,  /   10:34, 12. okt 2018
kui peaks Jaagul niisugune probleem tulevikus tekkima, käib ju ka teatud baaris?
P
Pets  /   08:33, 12. okt 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
P
Preester  /   08:50, 12. okt 2018
Loodetavasti seks kirikus kooripoistega, mis on jumala valvsa silma alla ja konservatiivne asi, aastasadu kestnud traditsioon?
N
Nojah  /   09:55, 12. okt 2018
Kas teil on laste kaubandus meelepärane?
O
otse -kümmnesse  /   08:31, 12. okt 2018
väitit Oviir et eestisse VÕIB Hollandist kanepit tuua-ja seda juttu ajab sotside partei inimene-siin jääb mõistuses puudu et seda uskuda.
Ü
Ülimalt tark ja arukas  /   08:21, 12. okt 2018
jutt ja Madisson on haruldaselt arenenud mõistusega noor mees jõudu talle ja EKREle.
V
vähk  /   08:36, 12. okt 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
H
heteromees  /   10:36, 12. okt 2018
mul ka lapsi pole, on med. probleem, miks neil ei või olla?
K
Kus on EKRE positiivne programm?  /   08:18, 12. okt 2018
Selle asemel, et sõna otseses mõttes kisada vooditeemadel, peaksid poliitikud esitama oma programm hariduse, tervishoiu, teaduse rahastamise, ettevõtluse jm parandamise kohta.
A
aga nende  /   10:37, 12. okt 2018
arvates ongi positiivne, kui kõigil vastastel pead maha võtta.
L
lihtsama vastupanu teed  /   12:52, 12. okt 2018
on lihtsameelseid kõnetada ja vahule lüüa
S
silmakla...  /   08:06, 12. okt 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
Ä
ära...  /   08:23, 12. okt 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
A
Aplaus  /   10:20, 12. okt 2018
Said oma sapist lahti?
N
Naine  /   06:29, 12. okt 2018
Lõpuks ometi
L
LOE JA...  /   05:07, 12. okt 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
K
kas lastel   /   10:41, 12. okt 2018
ei ole õigust saada normaalse mõistusega isa, mitte mõnd pooletoobist ekrelast?
K
kvaliteetžurnalistika järgmiseks 20ks aastaks (sest inimesel vist pole ambitsiooni välismaale minna, so we are all stuck with this...)  /   04:06, 12. okt 2018
https://err.ee/868413/
video algusest kerida 20minutit 59 sekundile. Transkriptsioon:
Gavronski:
"Kas teie arvates võiks siis kaa-aaa .. sss..
mingil määral seadustada, et ka
samasоolised lapsed saaksid surrogааtema abil lapsi?"
.
See ei ole lihtne keelevääratus , vaid see tuleb sellest, et saatejuht pingsalt mõtleb enda seisukohtade peale, mis tal nii hingel on ja sealtmaalt ta ei kontrolli ennast ega enda keelekasutust.
Ja küsimusele vastaja on jühm,
kes ei vasta üldse saatejuhi esitatud täpsele küsimusele-formuleeringule mis küsitakse,
sest ta ilmselgelt vist ei kuulegi seda, vaid ebaviisakalt näib eeldama mida küsitakse
(ta ei ole ka viisakas, et ta täpsustaks esitatavat küsimust kuivõrd see kõlas vigaselt, mis on see et kas lapseealised võiksid vanemate fеrtiilsete võõraste naistega lapsi teha ja siis need lapsed endale saada),
vaid räägib ikka oma zоmbeeritud püsivaraga programmilist algoritmijоru nagu rоbot.
Tühistuste tühisus, kõik on tühine! (Kg)
.
P.S.
Pärast saadet on kõik jälle semud ja kollegid omavahel ja naeratavad üksteisele ja tunnistavad sisimas endale et teineteist on spektaakli tegemiseks vaja, kuidas muidu siis palka ja polulaarsust välja teenida kui vastaspoolt ei oleks.. väike sümbioos. Ja kui teatud aja ära istud Rigikogus siis saad lahkumishüvitiuseks ka 50000 euri, nii et mida pikemalt jаurata, seda tõenäolisemalt saabub aeg mil 50 000 mitte millegi eest sisse kasseerida saab :D
E
Est  /   09:18, 12. okt 2018
Samad mõte, saate formaat eeldab profesionaalset saatejuhti.
P
Piibeleh...  /   03:28, 12. okt 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
J
järelikult  /   10:43, 12. okt 2018
on andekad, sinusugused võitlevad nende vastu, kuna kadestate.
K
kuritegu ja karistus  /   01:47, 12. okt 2018
Kui Kender kirjutas kuskil U.S.A.-s mingi koleda raamatu, siis küll leidis Eesti prokuratuur, et Eesti seadused laienevad ka U.S.A.-sse. Nüüd kus kaks eriseksualisti ostavad omale U.S.A-st lapse, siis igasugused oviirid ja muud sotsid kisavad, et Eesti ei saa sekkuda teiste riikide seadustesse.
M
mind  /   02:47, 12. okt 2018
üllatab, et naised soosivad lastevabrikuid, emaka üürimist ja sellega raha teenimist. naised on rumalad ja neid tuleks nende endi eest kaitsta. sarnaselt võiks üürida naine ka oma v...u. siis ei kehtiks enam ka vägistamisparagrafid, vaid naine saaks pöörduda kohtusse seoses asja omavolilise kasutamisega ja peaks tõendama kahju tekitamise. ka peaks riik kaaluma vastava maksu kehtestamist, kui naistel sellised rahateenimise vahendid olemas.
T
tont paneb tinti  /   03:12, 12. okt 2018
kas see
v...u
tähendas
vAIMu ?
H
hulgus  /   06:27, 12. okt 2018
loomulikult. mida siis veel võiks tähendada
R
Reet  /   11:20, 12. okt 2018
Ära nüüd pane kahe naise põhjal kõiki eesti naisi nendega ühe mütsi alla.
E
Eeldan  /   13:01, 12. okt 2018
et need teise mütsi all olevad naised ja ka mehed teevad õigel ajal õige otsuse ja Eesti Riik saab valitsuse, kes iga seksuaalhälbega inimhakatise raha krõbistamise peale neile vajalikke seadusi tegema ei hakkaks.
K
kvaliteetarutluskäigud   /   03:11, 12. okt 2018
ei-ei, kuidas te nüüd raamatut võrldete lapsega.
te räägite hoopis teisest asjast - toote uue teema sisse..
mina räägin sellest, et kenderi lähedane oleks pidanud saama altruistlikult selle raamatu kirjutada ja siis kenderile andma kui kender ise ei oleks seda kirjutama võimeline olnud
;D
J
Just!  /   01:43, 12. okt 2018
Laste müümine on eriti kole kuritegu.
K
kuidas  /   10:46, 12. okt 2018
saab isa oma last osta, selgitage? Kui mees ja naine lahutatakse, saab naine osa mehe teenitud rahast endale, aga kui laps jääb isale, kas see on ka inimkaubandus?
N
Naabrimees  /   01:05, 12. okt 2018
Kuidas oleks anonüümse asendusisadusega?
S
stuntcock  /   02:58, 12. okt 2018
et oled nagu kaskadöör ja teed trikke?
S
spermadoonoritest  /   10:48, 12. okt 2018
oled kuulnud, neile ka makstakse.
U
uku  /   12:43, 12. okt 2018
Kohe tulevad kaabud ja hakkavad karistama.
1
12:43/ oi uku  /   14:15, 12. okt 2018
Sa ei kujuta ette, kuidas mina rõõmustan, kui sind ka päriselt oma vihakõnede eest karistatakse.Sina ei ole väärt inimese nime, sa oled sa. di. st.
Sul uku  /   15:03, 12. okt 2018
on vägevad kaabud. Vaata, et need kaabud kogemata sind ennast ei karista.
M
mh  /   01:03, 12. okt 2018
Eestis pole vist asendusemade juhtumeid olnud. Minu teada pole meil sellist seadust isegi kaalutud. Seda aga, mis mõnes teises riigis on lubatud, Madison muuta ei saa. Kas kavatsetakse juba minna ka teiste riikide seadustesse oma nina toppima?
K
kohe  /   10:49, 12. okt 2018
esitab Madison Trumpile ultimaatumi, kui ära ei keela, siis ... enam sina meie iidol pole :).
P
proks võiks taas proovida  /   14:31, 12. okt 2018
Eesti ju topib pidevalt oma nina teiste riikide seadustesse. Kuulsaim juhtum oli Kenderi juhtum, kus Kenderit prooviti karistada võõrsil kirjutatud ja võõrsil avaldatud raamatu eest. Inimkaubandus on meil kuritegu ja kurjategijaid saab takistada Eestis oma hirmsaid asju ajamast. Kindel see.
D
dsa  /   00:57, 12. okt 2018
Jaagu lõppsõna oli ilus.
P
Parim näide kuidas lapsega ärid on keelatud  /   00:46, 12. okt 2018
New York: Surrogacy agreements are illegal and carry a fine of up to $10,000. Lawyers and agencies may be fined and/or charged with a felony for arranging surrogate procedures.
K
Kas  /   10:49, 12. okt 2018
keeleseadus Eestis enam ei kehti?