31 kommentaari

H
Henrik vastutusele võtta  /   14:43, 12. okt 2018
Kas riigiametnik on kunagi vastutanud. Aga rumal oli, kes seda ilusat Kaunissaare-Orava tilu-lilutamist uskusid nii, kes selle sigaduse eest vastutuse võtab, kes tagasi astub? miks siiani on valetatud? Valetaja ongi Henrik Hololei ja järjepidevalt.
Euroopa Komisjoni liikuvuse ja transpordi peadirektoraadi peadirektori Henrik Hololei ütles seepeale, et raudteetrassi rajamiseks loodud Balti riigi ühisettevõtte ja siseriiklike rakendajate vastutus vajab paika loksutamist, ent koostöötahe kolme riikide vahel on olemas. Jätab alati ütlemata oma suurte lõugadega, et asi läheb esialgsest mitmeid kordi EESTI Riigile kallimaks. Eestile ei ole vaja sellist jama ja lõhkuda isaisade maakodusid väikse pakutud tasu eest!
M
maalt ja obesega  /   11:31, 12. okt 2018
Iga ehituse juures on nö. 2x3 rusikareegel, mis tähendab objekti valmimise venimist kahekordselt ja maksumust kolmekordselt esialgsest.
Q
qwe  /   09:33, 12. okt 2018
Küll seda maksumust saab veel korrutada,see praegune on esialgne.
K
konsa  /   07:42, 12. okt 2018
Rail Balticu Eesti territooriumile jääv trass läheb viiendiku võrra kallimaks
.-.-.-.-
selle RB sundehitusega tahetakse EESTI PANGA poolt ringlusse paisatud VALE EUROSEID (valeraha)
kanaliseerida.
algselt käis raha sadade tuhandete nn. pagulaste nuumamisel
E
Ei saa aru  /   07:32, 12. okt 2018
Miks vana Pärnu raudteetrassi ei saanud kasutada? Poleks vaja olnud inimeste kogusid lõhkuda.
T
Tiit  /   07:57, 12. okt 2018
Siis ei oleks suurtel ehitusfirmadel suurt sissetulekut. UUe tammi ehitamine on nagu kullaauk, valad koorma kruusa kirja läheb kolm. Muudkui makstakse, kes pärast enam uurib.
E
Ei..  /   08:41, 12. okt 2018
Tahtsin öelda, et inimeste kodusid
E
et mälu poleks lühike  /   07:29, 12. okt 2018
Juba hakkab pihta pole veel alustatutki mida veel siis kui töö käib
T
Tiit  /   05:08, 12. okt 2018
Kas keegi lootis midagi muud?
T
Tiit Kirss  /   06:45, 12. okt 2018
Ilmselt on poti juurde kogunenud suurem seltskond. Et kõik midagi saaksid tuleb kulu näidata suuremana.
K
kiir mõisavalitseja, kiir minister  /   04:22, 12. okt 2018
läheb 150% kallimaks nagu projektijuhtimise raamatutarkuse teooriad oma lugu räägivad
O
on  /   00:37, 12. okt 2018
kahju, et meie külast mööda ei sõida , saaks ka kiirelt Riiast midagi tuua, nt.alus oleks esmane ja edasi...no korra tahaks ikka sõita aga et teises eestimaa otsas see niit jookseb, siis jääbki unistuseks.Kas loomadele ka seal mõeldakse, aiad ette ja vabadus lännü...
  /   00:43, 12. okt 2018
Susla trass läheb paljudest küladest mööda ja üle. Aga peatusi pole...
J
juga  /   00:32, 12. okt 2018
Kes sellega õige sõitma hakkab? Saksas näiteks rongipilet üks suhteliselt kallimaid asju. Sõitsin hiljuti Hamburgist Berlini, vahemaa 280 km. Rongipileti hind oli 82 euri. Kas nüüd keegi hakkab väitma, et sellele raudteele tuleb mingi erisoodustus? Milleks see lausrumaluste genereerimine? Seda ei ole siia ilmselgelt mõistuslik ehitada, kaubatransiiti ei tekita see olulises mahus samamoodi.
Q
qwe  /   03:54, 12. okt 2018
Küll simsonimutt tasuta sõidu orgunnib.
J
Jüri Mina paljastab kohutava vandenõu  /   04:33, 12. okt 2018
sellega hakkavad sõitma sinu juurde sinu kultuuri rikastajad
ja sa maksad ka infra omaosaluse kinni, et sind kultuuriliselt rikastataks.
Asustustihedus on üks euroopa madalamaid, siia mahub vabalt 10 miljonit inimest.
Rong on efektiivseim moodus masse liigutada.
See on nagu tapirong, ainult et futuristlik ja ilma loomavaguniteta.
Strateegiline projekt, mille ise omaosalusega ka veel kinni maksad.
Und es ist gut so! ;-7
  /   09:14, 12. okt 2018
vaadates "tegijaid"-pole imestsda.
T
tonn  /   00:19, 12. okt 2018
lumpen kisa kisa lumpen valjemalt
K
Kaasik Kuusik  /   23:50, 11. okt 2018
Kui Juhan Liiv andis oma pintsaku Estoonia Teatri ehituseks, siis Reil Baltik võtab Eesti rahvalt peale pintsaku ka püksid jalast.
K
Kardan  /   23:54, 11. okt 2018
Et rehvide ajal tehtud hiigelplaan võtab ka selle milleks neid pükse kantakse.See pole kindlasti viimane taoline teade.
S
SEDA TÕESTATI  /   23:38, 11. okt 2018
Ju kohe alguses,et varjatakse tõelist hinda.Kes oli sel ajal vastutav teede-transpordi minister,küsiksin mina.Ja kas võtab vastutuse....
  /   09:16, 12. okt 2018
ei vastuta keegi.
A
Amme enne!  /   23:29, 11. okt 2018
Ronge lasti õhku ja rikuti raudteid juba 19 sajandi lõpus, st üle 120 aasta tagasi.
K
Kuusik Kaasik  /   23:14, 11. okt 2018
See on ühesõnaga "MonumentLollusele" . Taiese autor on Siim Viimsi külast.
J
Jälle see raudtee  /   23:14, 11. okt 2018
Ja kes maksab selle eelmise sajandi monstrumi kallinemise kinni-meie loomulikult, sest ega muidu oravatel peale loodetavat võitu valimistel meeles mõlgu mitme uute maksude kehtestamine.Meid tuleb pigistada elumahladest nagu sidrun tühjaks,pea et saaks ehitatud see mitte kellelegi vajalik raudtee.Poolakad pidavat hoopis maanteid juurde ehitama ja olemasolevaid remontima,raudteest neile kama kaks.Naljaninad on öelnud, et see raudtee on nagu S.Kallase ausammas, ainult et lamavas asendis.
K
Kuusik Kaasik  /   23:19, 11. okt 2018
Täpselt!
  /   22:54, 11. okt 2018
Meil pole seda niinimetatud Rail Balticut vaja, meil on raudtee olemas.
D
deja vu  /   22:45, 11. okt 2018
Lugu on kahtlaselt sarnane idapiiriehituse eskiislahendusega, mis kallines üksvahe lausa kordades. Vähemalt selle puhul on loota, et kusagil Läti piiri ääres metsas ei lõpe see lihtsalt ära...
E
Ei  /   23:57, 11. okt 2018
Lätis ilmselt mitte. Poolas, aga kindlasti.
O
olgu  /   22:43, 11. okt 2018
NEETUD SEE RAUDTEE.
  /   22:34, 11. okt 2018
juba isamaasõja ajal osati raudteid õhkida,näis.

Päevatoimetaja

Telefon 51993733
online@ohtuleht.ee

Õhtuleht sotsiaalmeedias

Õhtuleht Mobiilis