106 kommentaari

N
nüanss  /   14:04, 13. okt 2018
Seoses mustalt töötamise ja ümbrikupalga saamisega laekub ka sotsiaalmaksu tunduvalt vähem.
E
Elukutseline Setu  /   12:34, 14. okt 2018
Meil pidi ju kõik jube hästi olema ja üha paremaks minema. Kuidas siis nüüd selline kriitika?
R
rmp  /   08:35, 13. okt 2018
Tühistasin eriarstide vastuvõtuajad, sest abikaasa suri enne ära. See on kohutav... Muidugi diagnoosi panekuga oli samuti raskusi, sest lihtsalt uuriti midagi, lasti jälle haiglast koju, et ei ole näiteks südamel midagi viga ja jälle uuesti haigla ja jällegi koju...
V
VIISAKAS...  /   19:06, 12. okt 2018
...ja kui pääsedki läbi kadalipu arsti juurde, ei huvita sinu jutt ja tervisemure arsti mitte sendigi eest. Õega saad veel rääkida ja vahel head nõugi.
V
VIISAKAS...  /   18:47, 12. okt 2018
Oli jah tervishoid 30 aastat tagasi parem! 50 aastat tagasi tegi arst koju raske haige juurde ka kutsumata kordusvisiidi, et oma silmaga näha, mis seisus haige on. Tänapäeval tuleb surijad ka tervisekeskuse ukse ette viia ja jääda siis numbrit ootama. HÄBI!
T
tiia  /   19:07, 12. okt 2018
30 aastat tagasi tegi jah arst kojuvisiite ja rasked haiged surid enamasti kodus. Meditsiin on aga selle 30 aastaga ikka tohutult arenenud ja aitab inimestel kauem elus püsida, ka haigetel inimestel.30 aastatt tagasi ei osanud keegi unistada sellistest ravipalatidest haiglatest ja erilistest operatsioonidest.
J
Jajah,  /   20:56, 12. okt 2018
nüüd kärvad ära ilma selle 30 aastaga tohutult arenenud meditsiiniabini jõudmata!
Seda saavad ainult rikkamad.
J
Jajah,  /   20:58, 12. okt 2018
nüüd K Ä R V A D ära ilma selle 30 aastaga tohutult arenenud meditsiiniabini jõudmata. Seda saavad ainult rikkamad.
T
to aga  /   18:14, 12. okt 2018
just, 45 päeva- siis pead saama arstile. Nii ütleb seadus .Aga kus on nüüd meie õiguskantsler.Rikutakse ju inimõigust....
Ä
Äbardriik  /   22:51, 12. okt 2018
... ja inimõigused???
T
tsaar1918  /   16:50, 12. okt 2018
see ongi selleks,et inimesed sureksid töökohal ja siis ei oli vaja pensioni maksta.milline kokkuhoid oma rahva arvelt.aga pagulastele antakse kõik,mida nad soovivad.
K
K'verkael  /   17:02, 12. okt 2018
kui pappi on siis saad kõikjale väljaspool järjekorda ja kohe. Mis mees sa siis oled kui arstiabi ka ei jõua enam kinni maksta.
J
Julmad naljad  /   22:21, 12. okt 2018
.
K
Kesiklas...  /   14:36, 12. okt 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
M
mõtlik  /   17:03, 12. okt 2018
äkki aitab surrogatemaduse käima tõmbamine. Seal on vahendeid ja võimalusi.
M
Mõni siin süüdistab Ratase valitsust, mõni reformareid  /   13:21, 12. okt 2018
Kuid ärge unustage: arstiabi kättesaadavust on järjekindlalt vähendatud kõik valitsused alates sotsialistliku korra kukutamisest peale. Ükskõik kes "praegustest" parajasti võimul oleks, üle kapitalismi varju hüpata pole võimalik kellelgi neist. Kapitalismi poliitika on ja jääb rahvavaenulikuks. Arstiabi on muudetud äriks ja patsiendid klientideks. Tuhandetel eesti inimestel puudub ravikindlustus ja nende jaoks on arstiabi kättesaamatu. Ka kindlustatutel on riiklikust meditsiinist abi saamine problemaatiline - lõputult venivad järjekorrad, süvenev rahapuudus, ravimiärikate ja "haige kassa" käske-keelde kuulekalt täitvate arstide tülpinud vaenulik ükskõiksus "klientide" suhtes.
Mäletatavasti oli ENSV ajal arstiabi kõigile kättesaadav ja tasuta. Arsti vastuvõtule sai reeglina samal päeval. "Praeguste" arvates oli muidugi ka see üks neist "kommunismi kuritegudest". Vähemalt nemad võivad nüüd küll rahul olla: see "kuritegu" on edukalt ära lõpetatud.
Aga selle-eest on neil nüüd vabadus.
Meie aga saame ajalehe esiküljelt vabalt lugeda tähtsat uudist, et "Silvia Ilvesel on varsti neli last kolme mehega", et "Brigitte Susanne Hunt tõmbas Anu Saagimil naha üle kõrvade", et "Tenerifel pidutsenud inglanna tupest leiti kilpkonn" ja teada saada seda, et "tuleb lõdvestuda ja olla vooluses"...
N
nii  /   12:22, 12. okt 2018
Eesti nokia on HAIGEKASSA.
L
lasna meedikumis  /   11:54, 12. okt 2018
samuti mingi neli kuud läks numbri saamiseni ja veel kolm, et arstile saada. põhi tekst on, et võta tasuline ja saad kohe. see ongi ainult üks äri ja muud ei miskit.
+
+++  /   11:37, 12. okt 2018
tervitusi teisest ilmast-ei jõudnudki arstiabi ära oodata.
S
Sama siin  /   11:27, 12. okt 2018
Läksin mina registratuuri et küsida aega arstile. Vastus lihtne et ajad on nii kinni et kiikriga ka lõppu ei näe. Mina muidugi ütlesin et mul pole kehtivat haigekassat ja maksan ise külastuse kinni. Kohe tehti uus otsing ja olin tunnipärast arsti juures. Kõiki ei pidanud küll rahaeest saama, kuid arstiaja saab küll ja kiiresti.
  /   12:30, 12. okt 2018
No aga Haigekassa rahastatavad ajad olidki kinni, ega arstid süüdi pole
A
Ants Tutt  /   18:12, 12. okt 2018
Kulla Sama siin, 12 pointi 12-st Sulle. Teema valus aga selle esitamine ( eriti see kiikri värk !) on vabanda, naeran siiamaani. Oled hea sulesepp.
Edu
R
Raul  /   11:20, 12. okt 2018
Haigekassa tulrb lihtsalt igal juhtimil kui ri suudeta tagada eedkirjadejärgset vastuvôttu vôi ravi kohtusse kaevata. Ei ole absoluutselt kodaniku mure, kust raha võetskse!
R
Raul  /   11:20, 12. okt 2018
Haigekassa tulrb lihtsalt igal juhtimil kui ri suudeta tagada eedkirjadejärgset vastuvôttu vôi ravi kohtusse kaevata. Ei ole absoluutselt kodaniku mure, kust raha võetskse!
Q
Qwert  /   11:07, 12. okt 2018
Parafraseerides Hamletit, siis miski on mäda Eesti Vabariigis. Lapsed on valitsuses, selle asemel, et liivakastis mängida, ja asjatundjad on visatud minema.
M
Ma ei saa ka aru.  /   11:02, 12. okt 2018
Sama arst, kabinett, arstiriistad ja teatud kellaajast eraart. Rendib kogu seda kabinetti ja seadmeid.
See on ainuke kiire võimalus arsti juurde pääsemiseks raske haigestumise puhul. Hea et selline võimaluski on veel olemas.
T
T.  /   11:14, 12. okt 2018
Ei ole eraarst, tasuline vastuvõtt tähendab seda, et haigekassa ei ole rohkem raha selle teenuse jaoks eraldanud, st HAIGLA peaks selle n-ö "omast taskust" kinni maksma. Sellist "oma raha" aga haiglal ei ole, et tasuta vastuvõtte kinni maksta, ikka haigekassa antud rahal põhinevad need raviteenused. Tasuline vastuvõtt tähendab seda, et patsient maksab ise haiglale selle teenuse st kulud kinni.
A
ann  /   10:56, 12. okt 2018
Neuroloogile aja panekuks saan helistada 2.jaanuaril. Mis te arvate, kas saan aja?
K
Kuule, mode!  /   13:05, 12. okt 2018
Mina pääsesin nii neurokirurgile.
!
!!!  /   10:43, 12. okt 2018
Kümmekonna aasta eest oli mul kirurgi juurde sageli asja. Iga nädal ja paaril aastaljärjest. Oli selline pikaajaline tervisehäda. Mäletan, et kirurgi vastuvõtt oli siis igal päeval. Ja mõnelpäeval koguni nii hommiku kui õhtu poole. Üks hommikul, teine õhtul. Aga praegu? Heitsin hiljuti polikliinikus käies pilgu infotahvlile. Vastuvõttu ei ole isegi mitte enam iga päevgi. Hommikust-õhtust rääkimata. Näib, et haigekassa tellimus on kuidagi kokku kuivanud.
R
Raha ei ole  /   11:16, 12. okt 2018
HK rahad on kokku kuivanud aga selle ärikast juhi palk tõsteti kahekordseks!?
K
Kummaline  /   17:31, 12. okt 2018
Nime muutmiseks jagub ressurssi küll!
I
Indrek  /   10:43, 12. okt 2018
Nii ta on.Haigekassa järjekord eriarstile oli kolm ja pool kuud.Tasuline vastuvõtt oli nädala pärast.Maksin ja läksin kliinikumi kohale nagu kord ette näeb 15 minutit enne 14.00, milleni kestis Haigekassa vastuvõtt,pärast 14.00 algas tasuline vastuvõtt.Siis kutsutigi sisse,sama arst,sama kabinet,kõrvalkabinetis protseduurid jne.Vahe oli ainult kellaajas.
R
Rahvusvaheline koostöö  /   10:38, 12. okt 2018
Arste lihtsalt ei piisa.
Meie koolitame siin maksumaksja rahadega hulgemini uusi arste välja. Aga pooled väljakoolitatud võtavad jalad selga ja rändavad pika raha taga ajades Soome.
Mõni aga ei asugi arstiametile vaid hakkab äri ajama. Näiteks mingit söögikohta pidama.
Oleks loogiline, et välja koolitatud arst oleks kohustatud näiteks kümmekond aastat omas riigi oma erialal töötama või siis riigile koolitusraha tagasi maksma. Aga kahjuks ei lubaks midagi sellist ette võtta meie euroseadused.
A
Ants Tutt  /   15:58, 12. okt 2018
Kõik pole nii lihtne. Kunagi oli 3 aastane sund/suunatud töötamine. Praegu isegi seda 3 aastakest on raske toimima panna. Ja küssa ei ole teps mitte ainult selle "pika raha tagaajamises". Kui võtta meie põhjanaabreid siis mitte ainult rahanumber on teine vaid ka sageli tingimused on hoopis teised. See viimane maksab vast isegi rohkem, tean seda omast käest, Veel üks külg. Praegu on palju tublisid residente, kes peaks ka varsti kuskile maanduma aga kuhu - pole lihtsalt kohta. Tööjõu kulude ökonomiseerimine on jõudnud juba ammu ka arstiabisse. Ja õnnetuseks meie 1,3 miljonit on jaotunud enamuses suurte linnade vahel ja kuna arst saab olla tasemel vaid siis kui tal on praksis siis .... katsu kuskile KapaKohilasse kedagi tööle saada. Nii et probleeme on palju.
L
Liit või asi :(  /   10:36, 12. okt 2018
Kuidas on arvukate regulatsioonidega EL-s sellised vintsutused võimalikud?
Samamoodi nagu see, et vanur ei suuda oma sissetuleku eest maksta hooldekodu eest?
K
KH  /   10:36, 12. okt 2018
Valitsus raiskab mõttetult raha ebaolulisele asjadele ja tegeleb võimu säilitamisega aga mitte rahva elu parandamisega. Kas on arukas valida jälle reformi, keskerakonda, sotse riiki juhtima??
N
No valige siis kommuniste!  /   22:16, 12. okt 2018
Nende võimu ajal mõttetu klantsi peale raha ei raisatud. Ehitati rahvale tasuta kortereid. Arsti järjekordi ei olnud üldse.
S
sularahaga Registratuuris makstes saab ka kohe "letti".  /   10:25, 12. okt 2018
Osades registratuurides on ka kohe vastav hinnakiri olemas.
S
Sheeple  /   10:21, 12. okt 2018
Riik tegeleb varjatud hinnakontrolliga mis toob defitsiidi ja ratsioneerimise. Meil pole veel graafikut, jne...
T
to Ratase / 10:04, 12. okt 2018  /   10:13, 12. okt 2018
Ära valeta!
Nõukaajal sai arsti juurde praktiliselt kohe. Järjekordi praktiliselt ei olnud üldse.
J
Jah, sai küll. Olin sel ajal üsna tihti haige.  /   10:27, 12. okt 2018
Kohe samal päeval olid läbivaatus, röntgen, vereproov. Ning kui asi halvem, lükati ka koheselt sealsamas haiglasse.
  /   10:07, 12. okt 2018
Aga mida teeb inimene ise,et terve püsida? Kas peab ikka Lätti viina-ja suitsurallile minema? Kas kroonilisele alkohoolikule peab töövõimekaotuse tegema? Miks vanemad ostavad oma võsukestele nutitelefonid? Pärast häda,et lapsel pea valutab,nägemine vilets,selg valutab? Kuidas tagada arstiabi,kui füüsiliselt arste ei jätku? Miks on siin maal niipalju kurjust,sõimu? Meedik ei saa korraldada meditsiiniteenust Seega tuleb nooled suunata valitsuse ja riigikogu ning parteide poole . Sellest ei võida küll keegi,kui abivajaja sõimab abiandjat . Ehk on meie suurim puudus suurema pildi nägemine ?
T
to: /  /   10:17, 12. okt 2018
Iga päevaga lähevad Teie kommentaarid rumalamaks; kas olete ka alkorallil käija?
R
Ratase  /   10:04, 12. okt 2018
valitsus töötab nagu vene valitsus,kui kõigest oli puudus ja järjekorrad olid suured.Autode,
telefonide ja muud järkekorrad olid aastate pikkused.Mina vene ajal telefoni ei saanudki.
Ka praegu on isegi perearstile ühe kuu pikkune järjekord.Reformierakonna valitsuse ajal sai
perearstile ühe nädalaga.
  /   12:35, 12. okt 2018
no kus selline perearst küll vastu võtab, kel kuu pikkune järjekord? Meie perearsti juurde on järjekord maksimum nädal ja seda ka mitte alati ja kui on midagi tõsisemat või pakilisemat, mis ei kannata oodata, saab järgmisel päeval kindlasti.
E
Ex-soomlane  /   10:03, 12. okt 2018
Solidaarne / "tasuta" tervisehoiu süsteem tähendab seda et inimine saab enda kuritarvita nii palju kuid tahab ja muud maksavad arve + ootavad järjekorras nende Homer Simpson paksude ja Christer Petterson joodikute järel.
V
Vegan   /   10:00, 12. okt 2018
Elage tervelt ja keegi ei sure ega oota arste kes nagunii midagi teha ei oska.Sööge Gemüset ja jooge vett ning ravige ennast ise.
T
tippsaavutus  /   09:54, 12. okt 2018
meie kliimas täiesti tavapärane nähtus,läks veel hästi,aga vahele võivad tulla "erakorralised" juhtumid
O
Ongi nõnda:  /   09:43, 12. okt 2018
Eestlane otsib reeglina arstiabi alles "VIIMASEL MINUTIL" ja siis see järjekord... HILJA!!! Pahatihti jõuame arsti juurde alles KIRSTUS... JÄRJEKORD!!!
V
veebiregistratuur  /   09:33, 12. okt 2018
Uus veebiregistratuur.ee on abiks, ka kodulehed naistearst.ee, kliinik.ee jms
E
eks ta ole  /   10:21, 12. okt 2018
kliinik.ee-s saab südame sondeerimise kohe ära lasta teha.
E
Ei toimi  /   11:00, 12. okt 2018
See veebiregistratuur on inimeste mõnitamiseks. Proovisin täpselt 4 kuud igal tööpäeval, et günekoloogile aega saada ja ennnäe imet, 4. kuul saingi. Aga ma töötan igapäevaselt arvuti taga, mul on suhteliselt lahe töö ja ma ei unustanud pidevalt tsekata sealseid aegu. Ära jõudsin oodata. Aga kas nii peabki või? Kõigil inimestel ei ole selliseid võimalusi, et iga päev vaatab, kas aegu on või mitte. Proovisin selle 4 kuu jooksul ka registratuuri kaudu saada aega. Helistades. Vastus oli alati, et graafikud on tulemata ja ei tea millal tulevad ja eile tulid ja juba ajad kõik otsas ja ette me ei registreeri kedagi ja minge üldse EMOsse. Ja saatke kiri haigekassasse, kui teile süsteem ei meeldi.
  /   11:17, 12. okt 2018
Ei no kuidas sa siis tahad, et süsteem oleks? Et keegi teine valvab neid vabu aegu ja helistab sulle, kui vabaneb? Aga kui inimesi, kes aega tahaks on kümneid, sadu? See oleks küll veidi imelik koht, kuhu meditsiinivaldkonna inimeste aega raisata.
A
Aadu  /   09:26, 12. okt 2018
Tuletage nüüd meelde mis eelmine kord enne valimisi lubati. Kas on ikka neid samu tagasi valida on mõtet.
K
Kati  /   09:06, 12. okt 2018
Pensionieelikud suretataksegi välja --pole vaja maksta pensioninatukest, Kuulun ise ka sinna --kuigi vene ajal oleks juba7a.pensil olnud.
T
T.  /   10:04, 12. okt 2018
Aga kiviajal poleks üldse pensionit saanud, tervis poleks sinnani vastugi pidanud, rääkimata sellest, et süsteem puudus. Ajad muutuvad ja targem on sellega leppida.
R
RAA  /   09:05, 12. okt 2018
Kus sai nahaarstile 3 kuuse ootejärjekorraga.Mind ei võetud isegi järjekorda öeldi et sel kolmap.järjekorda ei pane helistage järgmine kolmap.--siis ei pääsenud löögile isegi ei kuulmiseks.
  /   11:18, 12. okt 2018
Proovi teist linna. Bussipiletid ja rongipiletid ei ole nii kallid. Kas või teine suurlinn, a la elad Tallinnas, aga lähed Tartusse vms.
K
kriminaalne keskerakond, punasotsid ja isamaamüüjad  /   09:04, 12. okt 2018
Suur tänu küündimatule punavalitsusele.
K
Kas  /   09:28, 12. okt 2018
sinu arust tekkis see probleem praeguse valitsuse ajal?
H
H.T  /   08:57, 12. okt 2018
Mis te nüüd hädaldate, Meie kaitseväelastel on raha vaja, nad vaesekesed peavad oma elu pärast värisema Afganistanis, et jänkid saaksid seal röövida ja te tahate mingit arstiabi ja veel tasuta. >Meil vaba maa, keegi pole keelanud teil ära surra või minna sinna kus saab abi
S
Star Dollar  /   08:56, 12. okt 2018
Süda seiskus, süda seiskus... järelkult oli vilets süda! See ju teada asi, et arstile pääsemiseks peab tugev tervis ja austri kannatus olema.
O
Ossi kõrvad ja habemetutt  /   08:50, 12. okt 2018
paistab Sikuti silueti tagant välja.See mees jõudis palju ja silumine saab,järgnevatele valitsustele,prioriteediks.
A
asjalik  /   09:00, 12. okt 2018
arstiabi tasuliseks, siis kaovad probleemid. Kellel raha pole see arstiabi ei saa ja vastutab oma tervise eest ise . Riiki ja Sikutit selles süüdistada siis enam ei saaks. Loodame keskerakonnale ja uutele maksudele, sest küttehinna tõus orbiidile on esimene pääsuke käibemaksu , aktsiisi ja veel mõne maksukese enamlaekumisest riigikassasse.
  /   15:46, 12. okt 2018
Arstiabi ongi tasuline. Kus sa seda tasuta arstiabi nägid? Raviasutustel, kel haigekassaga leping, tuleks need tasulised kiirjärjekorrad keelata. Lootuses topelt tasu saada venitatakse ravijärjekorrad ebanormaalselt pikaks.
E
erialaar...  /   08:46, 12. okt 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
S
Sil  /   12:26, 12. okt 2018
Väga õigesti öeldud. Mul oli tartus sama lugu,kui reumatoloogi juurde oli aeg tasuline oli suhtumine suurepärane ja poole aasta pärast sain tasuta koha siis jutustas oma praktikandiga ja minu jaoks leidis vaid paar sõna
R
reku  /   08:45, 12. okt 2018
Ja siis imestatakse, et miks inimesed joovad MMS-i , uriini ja muud solki.
S
sabajupp  /   10:37, 12. okt 2018
kust sa saad neid muid solke nii vabalt
R
reku  /   14:46, 12. okt 2018
Vetsus ise lased.
T
Tiit  /   08:38, 12. okt 2018
Kõik on korras, elagu HK.
P
Perstident  /   08:34, 12. okt 2018
See on Eesti edulugu! Puhas, ilus, särav edulugu!
A
Aga  /   08:15, 12. okt 2018
Ometi on olemas seadus:Arsti juurde peab saama 45 päeva jooksul.Kuna seda seadust ei täideta siis mille jaoks on üldse vaja valitsust kui nende tehtud seadusi ei täideta?
K
kannatus  /   10:05, 12. okt 2018
inimene areneb läbi kannatuste ja kes kannatab,see elab kaua ning seadusi teeme ise läbi enda valitud esindajate,kes üldjuhul unustavad oma valijad ümber meepoti trügides.Mis teha, selline on maailm ümmargune oma vigadega,mida me ise teeme
1
12  /   07:54, 12. okt 2018
Ega inimelu ei maksa meil midagi.
  /   08:56, 12. okt 2018
See pole hinnas mitte kusagil.
T
Tiit  /   07:44, 12. okt 2018
Jah, tänapäeva Eestis peab raudne tervis olema, kui tahad arsti juurde pääseda.
  /   09:07, 12. okt 2018
See on tõsi, aga ise läksin Soomes esmaabisse kuna mul oli kaal paari päevaga 5 kilo alla läinud, olin väsinud ja keel oli valge. Kuna kõndisin omal jalal, vastuvõtja soovitas, koju minna ja järgmise nädala esmaspäeval oma arsti juurde minna. Aga olin nii väsinud, et ei jaksanud koheselt reageeridagi. Siis millegipärast mõõtis ta mu veresuhkru, mille järgselt hakkas tal kiire, tahtis mind ratastoolile istuma panna,aga mina seda vajalikuks veel ei pidanud. Hiljem selgus, et mul on tekkinud diabeet 1 ja oleksin ilmselt hinge heitnud enne esmaspäeva.
L
lugeja  /   06:37, 12. okt 2018
Numbreid ilma rahata arstile pole võimalik saada, sest arstid töötavad ühe tööaja sees lisaks riiklikule haiglale veel ka paaris erahaiglas ja veel kuskil maakonna haiglas...Hädalised ei ole, peaasi, et arstidel raha tuleb ja siit ära ei läheks. Nii, et harjuge ära, arstiabi on ammu juba tasuline kui just pool aastat oodata ei taha.
T
T.  /   10:08, 12. okt 2018
Ära levita müüte. Arst töötab ikka nii palju riiklikus haiglas, nagu on talle vastuvõtte ette nähtud st haigekassa poolt kinni makstud. See, et ta kuskil erahaiglas lisatööd teeb, on siiski riikliku haigla tööaja väline.
T
tõesti õudne  /   06:15, 12. okt 2018
kui oled haige,siis jooksutatakse sind edasi tagasi ja ka seda pead ootama, milline tobe erakond mõtles sellise arstihäbi välja inimeste piinamiseks.
T
Tiit  /   05:05, 12. okt 2018
Pole inimest, pole enam probleemi. Muidu peab Haigekassa ravi äkki konni maksma.
J
jubeelust  /   00:12, 12. okt 2018
Nii väike riik ja isegi arstiabi ei saa...!
E
Eino Taruk  /   00:31, 12. okt 2018
Juba praegu saaks Riigi Põhiseaduse rikkumise eest kohtusse anda, kuna ei tagata kõigi õigust tervise kaitsele. Rahvas vs. Riik.
  /   00:08, 12. okt 2018
Tundub ja, et ennem jõuab teise ilma minna kui arsti juurde.
  /   09:09, 12. okt 2018
Minul just nii peaaegu juhtuski.
S
School Stationery - Bing - Shopping  /   23:51, 11. okt 2018
Stradivarius België / Belgique - Collection Printemps-Été 2018 | Web officielle
K
ketcut  /   23:36, 11. okt 2018
sama siin. öeldakse et vähi avastamine varajases staadiumis..haha... Nahaarstile ei saa ju aega, Helistasin kõik kohad läbi, helistage uue kuu alguses siis ehk... oii ma olen vihane. Oleks vene aeg, pakuks altkäemaksu ja saaks kohe või otsisik tuttava tuttava üles. Aga paistab et peielaua saab kiiremini kinni panna.
  /   00:02, 12. okt 2018
''Vene ajal'' (nõuka ajal) ei lastud inimest enne haiglast väljagi kui inimene ikka terveks sai, aga nüüd visatakse kohe välja.
  /   10:09, 12. okt 2018
ja arst või õde tulid koju, kui haigeks jäid
E
Eino Taruk  /   00:33, 12. okt 2018
Nahaarstid ise levitavad melanoomipaanikat sisuturunduse abil ajaleheted/portaalide terviserubriikides. Nad ootavad, et sa järjekorraväliselt tuleks. Nahhaalarstid...
  /   10:11, 12. okt 2018
Kui ütled, et "oleks ja saaks, siis pakuks kohe altkäemaksu ja saaks kohe". Aga milles probla, võta siis tasuline vastuvõtt ja saadki kiiremini. Ei pea mingit althõlma tasu maksma, vaid valid tavapärasest aegade nimekirjast endale vastuvõtu. Ise olen ka tasulisi vastuvõtte kasutanud, samamoodi nahaarsti puhul, kui ikka kiire asi on. Seni tunnen, et kiirelt arstile pääsemine on seda väärt olnud, igasugused põletikud jm mured, mis mul olnud on, oleks pakju hullemaks selle ooteajaga läinud. Ja kui on võimalik oodata, kasutan tavalist vastuvõttu. Võimalus on ka teise linna minna, vahel saab sinna kiiremini.
P
pajepaet  /   23:31, 11. okt 2018
tere tulemast Eesti äbariiki!
E
esitada sõnakomisjonile!  /   00:14, 12. okt 2018
Oo, "äbariik",milline tore sõna! mulle meeldib ka Ilvese "taristu"!
K
kui juba  /   08:54, 12. okt 2018
siis võiks ju olla ärmariik.
Ä
Äbardriik  /   22:34, 12. okt 2018
klõlab veel paremini. Sisuliselt ka õigem.
S
Selline  /   23:04, 11. okt 2018
olukord on tôesti absurdlik!!Reeglina pöördub inimene arsti poole kiire probleemiga,mis ei eelda mitmekuulist ootamist.Panin järjekorda nahaarstile ja esimene vaba aeg oli peaaegu kolme kuu pärast.Proovisin siis huvi pärast tasulisse vastuvôttu erahaiglasse ja pakutav aeg oli NELJA päeva pärast 40€ eest!!Millest selline vahe ja kui kaua meie meditsiinis selline ebaôiglane olukord kestab??!!
N
Noh  /   08:38, 12. okt 2018
See kestab niikaua, kui haigekassa lõpetab arstidele pearaha maksmise ja arstid peavad hakkama oma töö eest raha teenima.
  /   10:12, 12. okt 2018
Vahe on sellest, et haigekassa eraldab erinevate valdkondade vastuvõttudele teatud summa. Kui see otsas on, siis rohkem vastuvõtte kirja panna ei saa. Sina ka ju tasuta tööd ei tee, arstid ei pea ka tasuta lisavastuvõtte tegema, kui neile selle eest ei maksta. Ja kui nemad ka teeks, siis tegelikult ka uuringud maksavad eraldi raha, ja päris palju, ja seda nad nagunii tasuta teha ei saaks.
A
Alati terve   /   21:46, 11. okt 2018
Miks te terved ei ole.Haige on väga ebanormaalne olla.
N
nüüd panid küll endale sõnad peale  /   23:35, 11. okt 2018
Hoidku sind jumal!
S
sulev  /   03:23, 12. okt 2018
mina olen "alati terve " poolt, lihtsalt pole raha, et haige olla ja et ma saaksin mingi lohutava sõna või isegi vereproovi lasta spetsarsti soovitusel teha, ei ole kannatusi väärt . valitsus ju hoiab meid
K
kodanik  /   21:32, 11. okt 2018
tegelikult on see järjekord puhta jama jutt,minul ei ole haigekassat ja maksan teenuse eest rahaga,ja pange tähele saan kohe ei mingit järjekorda
M
Mart  /   00:49, 12. okt 2018
Ega ootama ei pea teenuse (arsti) järjekorras.
Oodata tulebki just haigekassa raha järjekorras. Raha on näiteks iga kuu mingile konkreetsele haiglale antud vot sellise arvu kardioloogiauuringute jaoks.
Kui maksad arstile ise palka, siis loomulikult saad kiiremini.
Sina ju ei teeks ilma palgata tööd. Miks peaksid arstid palgata töötama?
M
Mh  /   08:40, 12. okt 2018
Ja kes vastutab kvaliteedi eest?
A
aadu  /   09:37, 12. okt 2018
tasuta-arst saab ju palka ,arvan kuupalka
  /   10:13, 12. okt 2018
Arvata võib paljugi. Arst saab ikka vastavalt oma koormusele palka, ei ole päris nii, et saab täiskoha palga, aga vastuvõtte polegi.