Poliitika

Ekrelased ristküsitlesid Ratast: kas peate inimkaubandust ja lastega äritsemist tõesti eetiliseks?!

Toimetas Silja Ratt, 10. oktoober 2018, 13:42

344 KOMMENTAARI

k
K.P./ 11. oktoober 2018, 21:54
Ma ei pea seda meest mitte millekski
l
leitud/ 11. oktoober 2018, 10:42
to eu / 22:55, 10. okt 2018
Mis või kus on siin inimkaubandus?
Asendusemale on siinkohal 9 kuu - küllaltki raske rasedusaja ja ka sünnitustressi eest vastav kompensatsioon.
Või töötab mõni ekrenaut 9 kuud ilma kompensatsioonita ehk ilma palgata?
to 20:27 / 23:01, 10. okt 2018
aga sina müüsid ennast ka trollivabrikule igasuguseid tobedaid komme kirjutama, mille eest sulle siis makstakse.
Sa oled siis ju ka inimkaubanduse maffia osaline.
e
Elukutseline Setu/ 11. oktoober 2018, 11:40
Neid kes ei pea lastega äritsemist ja ilma emata kasvavat last normaalseteks nähtusteks nimetatakse meil ju sakkumatuteks ja vihkajateks.
ü
üldiselt/ 11. oktoober 2018, 14:12
annab jumal erakonna, võtab mõistuse. Surrogaatemaduse võrdlemine inimkaubandusega on märk, et inimesel kellele see nii tundub, päramine aeg tervisekontrolli pöörduda
t
Tuleb tuttav ette?/ 11. oktoober 2018, 01:46
Genotsiid on tegu, mille eesmärk on mingi rahvusliku, etnilise, rassilise või usulise ühenduse osaline või täielik hävitamine. Genotsiidi eesmärk (kavatsetus) eristabki genotsiidi teistest inimsusvastastest kuritegudest.
Genotsiid võib toimuda vastava ühenduse liikmete tapmisena, kehavigastuste või vaimsete häirete tekitamisena, ebasobivate elutingimuste pealesurumisena, sündimuse takistamisena, küüditamisena või muul kujul.
v
väga hea ja õige jutt/ 11. oktoober 2018, 10:42
aga mis see siia teemasse puutub?
v
Vägagi puutub/ 11. oktoober 2018, 13:41
Ostame vaeste riikide naiste emakad üles ja nii jäävad omad lapsed sünimata.
t
tuline kahju/ 11. oktoober 2018, 17:48
et mõistust vabal turul saada pole-mõnele kuluks kohe mitu kotti marjaks ära
j
juga/ 11. oktoober 2018, 01:27
Kas tõesti nii suur osa Eesti rahvast on lollid? Lugedes neid kommentaare tahaks tõesti loota, et enamuses tegu sotside ja kelle iganes palgalistega. Näiteks ka igasugu vikerkaareliikumiste aktiiviga. Aga kui seda protsentuaalselt vaadata, siis tuleb hirm peale. Aga mingid erakonnad igatahes küll kirjanike palkade pealt kokku ei hoia. Ja see ei ole küll EKRE, kelle trollid siin säravpärleid külvavad.
K
!!!/ 10. oktoober 2018, 23:43
Kui Brüsseli isakesed ning emakesed sedasi arvavad, siis kahtlemata. Siis tõstan nõusoleku ning toetuse märgiks lausa kaks kätt korraga.
m
mis sa luiskad, ekrenaut/ 11. oktoober 2018, 10:28
sina tõstad oma käsi ikka oma leivaisa kremli isakese toetuseks.
r
Ratas lubas/ 10. oktoober 2018, 22:40
minna emakarentnikuga debatti pidama. Ehk kaupleb odavama hinna välja.
2
22:40/ 11. oktoober 2018, 10:29
ekriid, sa kordad ennast.
j
Jürka...../ 10. oktoober 2018, 22:11
....peab tõsiselt oma rahutute kätega midagi ette võtma, sest see on juba rohkem, kui koomiline, mida ta kogu aeg nendega teeb! Võib- olla palvehelmed aitavad?
k
Kloun mis kloun./ 10. oktoober 2018, 21:37
Jürit ei tohiks üldse tõsiselt võtta. Olen vaadanud seda riigikogu infotundi ja mida ma näen. Jüri istub taas oma kohal ja pilk suunatud alla poole. Tema ongi see kapten kes juhib meie riiki läbi nutitelefoni, vahest viskab ka Dawni sündroomile vastavaid nägusid sekka. Nii meie riik siis Avamerel triivib. No Küsida ei ole sellelt mehelt midagi kuna peale sooja auru ja mulle ei tule sealt midagi tarka.
Kui teised on seal istuvad ja kuulavad, milles ma ka kahtlen. siis Jüri poiss mängib oma telefonis city villet või Age of Impeeriat. Tema teab kuidas riiki juhtida, kuna tema on kapten.
Mees kodus üldse ei istu vaid käib kogu aeg nagu kutsikas seda brüsseli vahet, et mida siis vanamutt ja vanataat jälle Jürile kõrva sosistab. "Et nii Kallis eesti. Tehke nüüd nii ja naa. Ärge rahvast kuulake, rahvas on loll, nad ei mõista meid. Nii et seda Jürit ei tohiks tõsiselt võtta, kuna Jüri elab omas roosamanna maailmas. Ta teeb seda mida vanamutt ja vanataat käsivad.
o
Olen..../ 11. oktoober 2018, 23:34
....ka infotundi vaadates väga hämmeldunud olnud - Ratas istub ilma vähimatki häbi tundmata peadpidi telefonis! Sel ajal saavad ta käed vist puhkust, mis muidu paigal ei püsi? Väga mr. biinilik riigijuht.

j
Ja/ 10. oktoober 2018, 20:49
Ilmselt on ka raha pesta aitamine edaspidi altruism.
t
Tülgastus tuleb peale/ 10. oktoober 2018, 20:31
Lähen teemast veidi välja ja küsin: Kas tõesti on Eesti Vabariigis nii palju homosi, et nendest iga päev kirjutama/rääkima peab? Kui neid on nii palju, siis võiks neile teha mingisugused oma meediaväljundid, kus nad saaksid omale olulisi teemasi lahata. Et nagu lahutaks sikud lammastest. Koos eksisterimisest ei tundu peale nende "kapist väljatulekut" midagi välja tulema. Või on see nn kapist väljatulemised mõeldud lihtlabase provokatsioonina, jälgimaks lihtrahva reaktsiooni "euroopalikele väärtustele"? Kogu see teema on tülgastav. Neid tegelasi on alati olnud, aga praegused on oma provokatiivsusega eriti tülgastavad.
v
veelkord puust ja punaseks/ 10. oktoober 2018, 20:18
Ikka need ekreummad ei jaga ööd ega mütsi.
Kisavad ja karjuvad siin selliseid totrusi, et üks k u t s i k a s ka seda ei sööks.
Kisa käib ikka inimkaubandusest, laste pilastamisest, laste müümisest ja ikka selle vaimus edasi.
Jutuks tuuakse isegi lastekodulaste adopteerimist. Arvan, et selle vastu pole mitte kellegil kõrvalseisjal, kui mõni lapsekodulaps adopteeritakse…aga see lastekodulaps on oma adoptiivvanematele nii bioloogiliselt kui ka geneetiliselt VÕÕRAS LAPS.
Kas ekred on tõesti nii madala haridusega, et seda ei teagi, et surregaatema ehk laenuema ehk asendusema 9 kuud kantud ja hiljem sünnitatud laps ei ole selle asendusema laps, vaid tal on hoopis oma bioloogiline ema ja isa olemas. Asendusema emakasse toimetatakse kunstliku seemendusena lastsooviva naise munarakk, mis on juba eelnevalt retordis viljastatud lastsooviva mehe spermaga. See asendusema sünnitatud laps on siis bioloogiliselt ja ka geneetiliselt ema ja isa OMA laps.
Ehk mõikate midagi, ekred? Või on teie pead ainult saepuru täis.
M
./ 10. oktoober 2018, 20:36
Milline liberaali vihakõne! Meil on ju praegu tegemist kahe mehega, kes saavad lapse. Kuidas siis üks on ühe mehe sperma ja teise naise munarakk? Asendusemadus on suur äri ja kõik ei ole nii ilus nagu arvad. Geneetiliselt võõras?Mida see tähendab?
m
Kuidas kaks meest saavad lapse?
Võetakse ühe munarakudoonori munarakk ja siis viljastatakse see last sooviva mehe spermaga, millise siis asendusema ilmale toob.
ja nii saabki üks üks mees või ka kaks meest omale lapse või lapsed, kelledele ta on bioloogiline isa, vähemalt osaliselt.
///Geneetiliselt võõras?Mida see tähendab?
Jeekam, seda sa ka ei tea?
Genetiliselt võõras tähendab seda, et sellel lapsel ei ole ei sinu ega sinu esivanemate pätilikkuse tegureid ehk geene.
s
sorry/ 10. oktoober 2018, 23:06
ikka päRilikkuse tegureid
l
lugeja/ 11. oktoober 2018, 06:07
See ongi perversne, et lapsest tehakse müügiartikkel. Gei tahab ennast paljundada.
d
diagnoos/ 10. oktoober 2018, 20:56
sorose rahadest kinnimakstud kisakõri.
e
10. oktoober 2018, 22:08
s
11. oktoober 2018, 07:45
t
Trallalla/ 10. oktoober 2018, 20:59
Mine vôta ôhtused rohud àra ja àra tee mûrtsu, sanitar on ka inimene.
m
Mm/ 10. oktoober 2018, 21:01
Kuku! See, et lillad munaraku eest maksavad, teeki asja inimkaubanduseks.
k
Kuusik Kaasik/ 10. oktoober 2018, 21:36
PUUPEA20:18. Ehk on kunstlik viljastamine. Kunstlik seemendamine käib lehmalaudas. Nii paljukest siis seda tarkust on.
t
to veelkord puust.../ 10. oktoober 2018, 22:14
nendele jobudele ei ole mõtet mitte midagi selgitada
t
to veelkord puust ja punaseks / 10. oktoober 2018, 22:33
sa ajad mind oksele. Sõna otseses mõttes.
See pole terve inimese jutt.
a
10. oktoober 2018, 23:18
ajab oksele?
mitmendat kuud oled juba käima peal?
2
20:18/ Keda huvitab Sinu/ 10. oktoober 2018, 22:51
ainelise koostise raport, ainult Sind ennast.Emaka rent on äri nagu prostitutsioon, millega teenitakse raha, Sina ära püüa rääkida aiaaugust, vaid üldisest olukorrast , mis seostub inimkaubandusega. Sina võid jäädagi siia oma luulusid trükkima, see ei muuda asja olemust. Ja ära palun valeta ka, Oviir ütles selge sõnaga, munarakk on selle naise oma ja geneetiline osa kandjast. Aga see polegi tähtis, tähtis on tehing.Ära risusta lehte oma valede andmetega.
2
22:51 väga lahja argument/ 10. oktoober 2018, 23:11
Sinu jutu järgi on ekre trollivabriku palgaline kommenteerimine ka äri ehk lepinguline tehing, mille eest sa ju raha saad, seega siis ka prostitutsioon!
2
Kõik Sinu luuludega kaasa ei lähe! MOTT=mida oligi vaja tõestada!
2
20:18/ Kas said rahulduse kätte?/ 10. oktoober 2018, 23:01
Vihakõne vihakõne otsa, kas tõesti pole inimesel muud oma ajaga teha? Keda huvitab eostamise protseduur, tundub, et ainult Sind ennast. Minul on jumala savi, kelle vili kusagile külvatud on, mina olen eluaeg teadnud , et lapsi saavad mees ja naine esimese augu kaudu.Jäta juba rahule need lapsed ja mehed.Ära muutu vastikuks juba iseendalegi.
e
esimene / 11. oktoober 2018, 11:48
2
20:18/ 10. oktoober 2018, 23:05
aah, kuidas mulle nende ekrepalgaliste massilised miinused meeldivad.
See on nagu indikaator, mis näitab, et eelpool kirjutatud tõde torkas neid nagu tulise oraga.
2
23:05/ Ora on Sul.../ 11. oktoober 2018, 09:59
Nii odavalt ennast globalistide naerualuseks teha, seda saab endale lubada vaid täielik mats.
a
ahoi!/ 11. oktoober 2018, 10:33
mats alati on tubli mees
ei kedagi ta pelga
ei kooguta ta ekre ees
ei tõmba küüru selga
l
lugeja/ 11. oktoober 2018, 06:04
Oh sind sotsi või kesikut! Kas Ekre on nii pinnuks silmas, et kõik sinust erinevalt arvajad tembeldad nende partei liikmeks? Odav lahmimine.
s
saepurupea/ 11. oktoober 2018, 09:21
lugupeetav, ehk oskate vastata, kust need kaks meest selle naise munaraku said?
t
Teie iidoli,/ 11. oktoober 2018, 11:50
g
gil/ 11. oktoober 2018, 16:18
Kaks meest väitsid, et kasutati mõlema spermat, kummalt see munarakk siis oli või mõlemalt?
j
Jumaluke/ 10. oktoober 2018, 20:15
oli ka inimene, kelle käest midagi küsida.Jüri on alati paugu otsas, kui puu käib, tema peab konsulteerima, arutama, temal pole ei iste- ega seisukohta, temal on leping putjaga.
l
Lihtsalt / 10. oktoober 2018, 20:12
küsin - kas pane ennast põlema on kuidagi peenemalt öeldud kui : siis hakkavad pead lendama ?
p
Pane, pane/ 11. oktoober 2018, 10:02
Ikka kahtled veel? Kui soovid, tee ära!
e
eu/ 10. oktoober 2018, 19:50
Kus on inimkaubanduse vastu võitlevate eestkõnelejate naisosside ( oviiride, mikkode, pikhofide) sõnavõtud/vastutegevused?
o
Oviir kiitis/ 10. oktoober 2018, 20:21
eile TTV-s kõik heaks, Pühajüri tegi täna seda sama. Õigluse nimel on lapsed samastatud renditööriistade ja muu kila-kolaga, mida tellida saab.Feministid on ennast prostideks müünud ja õigus on vaid sõnakõlks.
t
to eu/ 10. oktoober 2018, 22:55
Mis või kus on siin inimkaubandus?
Asendusemale on siinkohal 9 kuu - küllaltki raske rasedusaja ja ka sünnitustressi eest vastav kompensatsioon.
Või töötab mõni ekrenaut 9 kuud ilma kompensatsioonita ehk ilma palgata?
l
Laps/ 10. oktoober 2018, 19:21
Mul on ükskõik, kas inimene, kes mind ootab ja armastab, on mees või naine.
e
eu/ 10. oktoober 2018, 19:39
Lp. laps 19:21
Kas ikka tõesti ükskõik?
Lp. laps, kas teate, et oma sooiharate koosluses üleskas vanud las tel on täiskas vanuks saades tõsiseid raskusi elus hakkamasaa miseks?
Kas teate,et omasoo iharate koosluses üleskasvanud las tel on enesetapu kalduvus mitmeid kordi suurem, kui perekonnas( ema+isa+lapsed ) üleskasvanutel?
Nagu tavapäraselt selline kirjutis läbi ei lähe!
j
Ja nüüd .../ 10. oktoober 2018, 19:58
... palun lisa siia viited uuringutele, millele need väited tuginevad. Ootan suure huviga.
k
Kes sul seda / 10. oktoober 2018, 20:23
avaldada laseks, naljamees?Oleks aju, leiaksid ise.
l
Lisasin eelmine nädal viited ja lingid/ 10. oktoober 2018, 21:06
tulemuseks oli Delfi blokk ja hoiatus jms
v
Viide:/ 11. oktoober 2018, 11:51
s
10. oktoober 2018, 19:15
Sellist rumalat ämbrisseastumist pole ekrel enam kaua aega toimunud.
Nii see ekresse ülejooksik, see vana ekskesik kui ka vana ekrenaut, ekre palgalistest rääkimata,
kes siin oma suurimat võhiklust nüüd üles näitasid, ei teagi kuidas ja millistel põhimõtetel üldse toimub surregaatemandus.
My god, surregaatemandus on nende arust inimkaubandus?
Või lastega äritsemine?
Ekred, kas olete haiged või olete laksu all?
p
10. oktoober 2018, 19:41
paistab tõesti, et neil toimub sääl vabrikus kohe kollektiivne laksutamine.
s
saad/ 10. oktoober 2018, 20:16
endaga hästi läbi? Jämejala ootab sind.
k
Kui ostad raha eest/ 10. oktoober 2018, 20:27
emaka kasutamise, siis on see kaubandus.Kabandus ikka toimub ostja ja müüja vahel.Lapse saamise eesmärgil maksmine ongi inimkaubandus, sest laps on samuti inimene nagu iga teine.
t
tasu/ 10. oktoober 2018, 21:12
Raha maksmine on siinkohal pigem kompensatsioon, mitte ostutehing.
Kas kunstviljastamine on siis ka inimkaubandus - see ju ka tasuline?
t
to tasu/ 10. oktoober 2018, 22:37
aga loomulikult. Te siis pooldate inimkaubandust, orjapidamist jne.
Kus jooksen teie eetikapiir, või see puudub sootuks?
t
to 20:27/ 10. oktoober 2018, 23:01
aga sina müüsid ennast ka trollivabrikule igasuguseid tobedaid komme kirjutama, mille eest sulle siis makstakse.
Sa oled siis ka ju inimkaubanduse maffia osaline.
2
23:01 /Tohoh/ 11. oktoober 2018, 10:15
Ei ole mulle Sinu sandisente vaja olnud aga sel juhul oled ise ju topeltagent. Võtad soroselt ja partieikontorist ka.
1
19:15 jep, juba üle SAJA miinuse/ 11. oktoober 2018, 10:39
kuidas mulle küll nende ekrepalgaliste massilised miinused meeldivad.
See on nagu indikaator, mis näitab, et eelpool kirjutatud tõde torkas neid nagu tulise oraga.
o
Ohates/ 11. oktoober 2018, 12:57
Praegu naerad, peale valimisi nutad!

s
sid/ 10. oktoober 2018, 19:14
Lillasid oskab erke kottida aga see on ka nende lagi.
Kõiges muus ja eriti selles, mis puudutab riigijuhtimist, on nad täielikud lambad.
a
Aeg Läheb Nii Kiirelt/ 10. oktoober 2018, 20:20
et polegi tähele pannud, millal EKRE riiki juhtima pääses.
l
lugeja/ 11. oktoober 2018, 06:15
Ja sinu lagi on Ekre kottimine? Ja miks siis sina ei õpeta teisi riiki õigesti juhtima? Ekre pole saanud seda veel teha, aga senine juhtimine viib kuristiku poole.
l
Lastekodus/ 10. oktoober 2018, 19:12
kasvanu,nutsin pidevalt,laps ,kes pole iialgi ema näinud,siis taipasin ,et mind ei armastata,muutusin vastikuks,järjekordselt tõi mind elule õpetaja Kurmiste.kummardan ta ees igavesti ,tänu temale hakkasin armastama ajalugu ,poliitikat ,Suur jumal hoidku sellist õpetajat ,kes oskas ka vene tüdrukul potensiaali näha.
i
igasuguseid on/ 10. oktoober 2018, 18:41
meie oleme EKRE valijad ja las siis kesikuid valivad savisaarlased ja uinamuinat armastavad vähese haridusega mõttetud...
a
ammu teada, et / 10. oktoober 2018, 18:53
ekre trollid peavadki ju ekret valima, muidu se.ek.leid neile enam ju ei anta.
k
kui../ 10. oktoober 2018, 20:04
sa nii räägid siis oled ise ka vähese haridusega uinamuina..
s
seisukoht seegi/ 10. oktoober 2018, 18:37
Ah et peaminister ei võta inimkaubanduse suhtes seisukohta.
o
Orvis/ 10. oktoober 2018, 20:02
Vähe sellest, Ratas ütles, et ta tahab selle üle veel lausa debatti pidada.
e
ei saa võtta/ 10. oktoober 2018, 20:28
enen peab Merkeliga arutama, et mis tema arvab
p
Päevastpäeva/ 10. oktoober 2018, 18:34
pe_enduse teema! Nagu maailmas polegi peale selle kiiksu muust kirutada.
s
Sentinel/ 10. oktoober 2018, 18:31
Eesti mehed ja naised, tekitame siis selle debati. Kes rohkem kursis sotsvõrgustikega (olen ise küll HW, Gaming, IT-friik, kuid kahjuks sotsvõrgustik on nõrk külg) tehku algust (kui oma naha pärast ei värise) ja paneme asja käima. Hoiatus! Kui asi kisub karmimaks, siis eestlased müüvad Su tavaliselt maha, mul omad kogemused varnast võtta.
t
to sentinel/ 10. oktoober 2018, 18:48
Koomiline on see suure algustähega "su". Suure algustähega kirjutatakse see viisakusavaldusena siiski vaid ja ainult siis, kui see on otsene pöördumine kellegi konkreetse isiku poole, mitte sellises lauses, kus kasutad lihtsalt ainsuse teist pööret.
s
Sentinel/ 10. oktoober 2018, 19:17
Vaata, kulla sõber, selliseid ongi üksikuid.
s
Sentinel/ 10. oktoober 2018, 19:23
Koomiline? Võimalik. Aga kui asi juba traagiliseks kisub, siis ära halise, tähenärija.
h
hahah/ 10. oktoober 2018, 21:36
sentinel üritas olla wannabe-peenutseja, väga udupeen muidugi :D
piinlik ka muidugi :D
a
Aiku/ 10. oktoober 2018, 18:29
Oi kui ilusti Ratas räägib aga kahjuks ei ütle mitte midagi. Tõeline peaminister!
t
tegelikult siiski/ 10. oktoober 2018, 18:48
a
Andres/ 10. oktoober 2018, 18:04
Ratas: "on täiesti kohatu, kui ühel hetkel räägitakse peade lendamisest ja teisel hetkel kellegi üles poomisest." Ja reimo mets eilses RIIGITELEVISIOONI saates "suud puhtaks" Eesti rahvale: " näidispoomisi tuleb ka teha, et inimesed saaksid aru, et sõnadega tehakse liiga"
t
täpselt/ 10. oktoober 2018, 18:31
aeg oleks need ähvardajad kohtu ette viia.
v
10. oktoober 2018, 19:19
vihaõhutajad ja teisi alaliselt mõnitavad ekre trollid ja nende väljaõppe propagandistid saadetakse esimesena kohtu ette.
h
Halloo/ 10. oktoober 2018, 20:28
Reimo Mets ei ole EKRE-s, kes lubas näidispoomise teha.Niipalju siis Sinu "õiglusest"?
t
to 19.19/ 11. oktoober 2018, 09:07
Kui nüüd sinu, siin juba vist mitmekümnendat kommendaari lugeda siis, suuremat vihakõne esitajat vist polegi. Huvitav, et kõik sinu vihakõned ja solvangud läbi lastakse, ei mingit moodereerimist.Tähendab, et sa oled kuidagi selle sees. Varem vahutas siis samade tekstidega mingi kratt Pärnust .Kui siin üldse keegi palgaline on,siis oled see sina,ka sinu ip aadress on võimalik tuvastada ja seda tulebki teha, ekreiidid, ekrenaudid ekre trollid, Puutini trollid jne..Tean fb kaudu mõnda, kes sarnase teksti ja sõnadega kõiki sõimavad, vahest oledki see sina?
t
to 19. 19/ 11. oktoober 2018, 09:22
Kui lugeda sinu siin juba mitmekümnendat kommentaari, siis suuremat mõnitajat ja vihakõnelejat annab otsida, aga tundub, et sa oledki üks palgalistest kommentaator, kelle kõik teisi solvavad kommid läbi lastakse. Varem esines sarnaste mõnitustega keegi kratt Pärnust. Tean läbi fb veel mõnda kelle teks on üsna sarnane ja kasutavad täpselt sarnaseid sõimusõnu nagi ekre trollid, ekrenaudid, ekreiidid jne. Võbolla oledki see sina? Ka sinu fb aadress on tuvastatav. Kirjutasin seda juba korra ja ei läinud isegi modereerimisele, üldse ei läinud läbi. See näitab vaid üht, kaks korda võite arvata, teisel korral panete täppi.
l
lisaks/ 10. oktoober 2018, 18:50
i. tyrand otseeetris: kes ei taha pagulasi eestisse, pange end põlema!
ja mis see rändper(s)e ütleski, et laseks kuuli kuklasse?
topeltstandardite ajastu ja variseridest tegijad.

s
See on siis/ 10. oktoober 2018, 17:55
nüüd riigi juhtimiseks kõige pakilisem asi, mille eest tuleb kõrgeid tasusid ja kuluhüvitisi maksta? Ekre pidi ju hoolima riigi rahakotist, nüüd loobib raha laiali.
p
10. oktoober 2018, 18:16
Paistab,et kaks söpra erakonda kisuvad riidu,muidu nii sama meelt tv-s.Silmakirjalikud mölemad
t
Tegelikult/ 10. oktoober 2018, 17:42
ei tohiks sm.Rattale nii keerulisi küsimusi esitada.Kuulid jooksevad lihtsalt kokku.
t
trewq/ 10. oktoober 2018, 17:41
Näidake poliitikut, kellel on oma arvamus, mida ta julgeb välja öelda.
a
aga vaata/ 10. oktoober 2018, 18:51
helmesid näiteks. kuula ja mõtle.
j
jah/ 10. oktoober 2018, 17:24
Lapsed on samasugune kaup nagu puuvili , porgandid jne. Tahan müün , ei taha ei müü. tubli, nii peabki.
ü
üks kaup on veel/ 10. oktoober 2018, 20:32
naised.Seekord feministid kiidavad kaubanduse heaks, sest naise emaka eest makstakse korralikku hinda - aus kaubandus ?
k
kas ekrelased/ 11. oktoober 2018, 12:02
polegi kaup, kuidas Putin teile siis tasub?
n
no/ 10. oktoober 2018, 17:21
ratta kodarad ütlesid vist üles.
g
Ghu/ 10. oktoober 2018, 17:03
Mida mida.? Altruismi mõiste on saanud aboluutselt uue tähenduse.
n
nohh_jahh/ 10. oktoober 2018, 17:36
eks olene ka sellest, kes vaatab v ütleb. A selge see, kuhu pervert küüned taha saab, selle teema ära lörtsib
l
lastekodud / 10. oktoober 2018, 20:34
on altruistide lapsi täis? Tegelikult mitte, lapse äravõtmise otsustavad spetsialistid.Kui lapsele hind määrata, sest altruism on tore, kas leiduks palju neid kes ärikateks hakkaksid?
h
Homoseksualism on ravitav/ 10. oktoober 2018, 16:53
l
Lahto Objakas/ 10. oktoober 2018, 17:27
i
Indrek2/ 10. oktoober 2018, 18:09
Torusiil on mõnusalt aluseline, kallake nendele wäärakatele seda pool liitrit sisse ja ongi asi lahendatud.
.
10. oktoober 2018, 18:47
... lugesin kusagilt ühest paksust raamatust, oli ta Tsinghis- või Batu-khaan, et ravitakse ... kui pannakse aiateiba otsa ,,istuma", no sealt kus ta kaheharuliseks läheb ... Üks teivas ... aga asi seegi, ajab asja ära ... !
t
tohmu/ 10. oktoober 2018, 16:49
Juhtusin raadiost kuulma üht küsimust Ratasele. Puudutas 2. pensionisamba väljamakseid ja kindlustusfirmade nuumamist. Ja vastuseks tuli suur ümargune mull, et küll see 2. sammas on ikka hea ja kuidas riik 4% ise juurde paneb jne. Selle jättis mainimata, et selle 4% võtab riik inimese esimesest sambast, mitte ei pane omalt poolt juurde. Kindlustusfirmadele rahakinkimisest ei sõnakestki. Küsimus jäi ühesõnaga täielikult vastuseta. Vihale ajab, et meil selline jo.bu peaminister on.
ä
ära valeta/ 10. oktoober 2018, 17:27
kuidas saab riik sinu sambast praegu võtta, kui sa polegi pensionär, raha võetakse nüüd ja praeguste pensionäride arvelt.
i
investor/ 10. oktoober 2018, 21:08
Riik lisab töötaja palgalt arvestatava sotsiaalmaksu arvelt 4% ja selle võrra jääb su riikliku pensioni (I sammas) kindlustusosak väiksemaks.
j
Jep/ 11. oktoober 2018, 05:31
Ja selle 2 või 4% võrra saavad praegused pensionärid vähem pensioni, 2% on nimeline, aga riigi 4% on ühine raha, seda maksavad ka need, kes ei kavatsegi selle nn elatisraha juurde jääda.

k
kesk/ 10. oktoober 2018, 16:57
EKRE-ga on kooga.Te ei ületa valimiskünnist isegi.
e
10. oktoober 2018, 17:55
Ei ole meil varsti ei EKRET ega Keskerakonda. rahvas saab lihtsalt targemaks.
u
unista / 10. oktoober 2018, 20:35
edasi, unistada on ju tore.
k
KE kukub niikuinii!/ 10. oktoober 2018, 19:26
Aga EKREL pole ammugi enam mitte mingit pidu.
Mis pidu sa ikka 7% häältega pead, nagu nad viimastel KOVI valimistel said.
Ekre on juba madalam kui maarohi.
p
pealtvaataja/ 10. oktoober 2018, 16:41
No nii, olemegi jõudnud uude ajajärku: parteipilet pensionäri taskus annab nüüd õiguse teha otsuseid globaalses külas naisteõiguste üle!
r
Ratas pole/ 10. oktoober 2018, 17:28
pensionär, aga mõtled Mart Helmet, tema on.
k
kats/ 10. oktoober 2018, 16:32
siin pole enam midagi teha ... rahvas väärib oma valitsejaid !! ... sattusin kuulama vikerraadio peaministritundi ...v. igatahse seal see ratas veeres oma absoluutselt ümarguste vastustega ... inimesed kes küsisid ... ilmselt ka tzensuuri poolt hakitud , mitte otseeeter .. mökitasid oma ... no häbi , häbi , häbi oli .. küsimusi ... et kullla peaminister, austatud peamisnister jne . ??? kus maal me elame ??? see on kordades hullem , kui Breznevi aegadel !!!
t
Truth/ 10. oktoober 2018, 18:08
Kas praegune valitsus valiti valimistel?
Kas rahvas valis?
Missugune rahvas valis praeguse valitsuse?
e
eks ikka/ 10. oktoober 2018, 18:33
Eesti rahvas, kui just Putini häkkerid e-valimistel sobi ei teinud.
e
ekrenaut / 10. oktoober 2018, 19:30
ei tea isegi seda mitte, et
Keskerakonda EI OLE MITTE ÜKSKI INIMENE EESTIT VALITSEMA VALINUD.
Ainult irlitside ja sotside reetmisega sai KE ilma rahva mandaadita pukki.
ü
ümmargune/ 10. oktoober 2018, 16:31
ümarratta jutt peasi,et kodarad vastu peavad
t
Taibud/ 10. oktoober 2018, 16:30
Kas Eesti riik tahab seadustada,lapsepilastamise.
v
Valitsus on seda juba teinud/ 10. oktoober 2018, 16:39
s
seda on/ 10. oktoober 2018, 17:30
ikka ekre teinud oma ajudes ega muidu iga päev sellest jahuks, mis keelel, see meelel.
a
aga / 10. oktoober 2018, 19:33
ekretrollid on kõik juba marksismi-leninismi propagandistide poolt vaimselt ära pilastatud.
ä
ää/ 10. oktoober 2018, 16:20
Kui sotside jura peale jääb, siis varsti hakkame nimetama prostituute ka surrogaatnaisteks. Müüvad ka ju oma keha kasutamiseks. Justkui nende inimväärikust alandavate äride ümbernimetamine muudaks asja sisu. Kui mängus on raha, siis pole kunagi enam mingist altruismist juttu. Siis on tegu juba äriga, kus antud juhul on mängus inimesed ise. Enesemüümine võib küll väliselt tunduda vabatahtliku tegevusena, kuid paraku on sel tihti taga sotsiaalsed põhjused. Just seetõttu on keelatud ka prostutsioon ja Eestis ka surrogaatemadus. Ei inimkaubandusele Eestis!
ä
ää/ 10. oktoober 2018, 16:48
Kõige hullem on asja juures veel see, et müüdav kaup on inimlaps. See kõige kaitsetum ja abitum, kes ei saa kuidagi enda eest seista. Keegi ei küsi kunagi selle lapse käest, kas tema on nõus selle tehinguga? Kas ta on nõus, et tal ei hakka kunagi olema ema? Kel on ema see mõistab mis tähendus on emal ja mida tähendab lapse emast ilma jätmine. Kogu teema üritatakse keerata vaid homoõiguseks, nende soovide rahuldamiseks. Aga kas lapse peale enam keegi ei mõtle? Tema õiguste peale omada ema? Sind on sigitatud selleks, et keegi saaks rahuldada soovi saada laps seal kus seda kunagi looduse poolt pole ettenähtud olema. Tulemuseks on kõik see mida tähendab emata kasvanud lapseks olemine.
v
vasikas/ 10. oktoober 2018, 16:14
No lastekodudes lapsi küll,kes tahaksid endale kodu. Aga kindlasti kus on ema,isa.
s
seal on/ 10. oktoober 2018, 16:21
pikad järjekorrad, kuna enne ei saa lapsendada, kui vanemlikud õigused lastelt ära võetud, seal aga paljudel nii pole.
L
../ 10. oktoober 2018, 18:08
Loogika ütleb, et lastekodudest homopaarid lapsendada ei taha, sest ego on nii suur, et tahavad oma. Kuid omavahel lapsi saada pole võimalik ja nii ongi lastest tehtud äriobjektid. Kurb.. Kindlasti on ka normaalseid homopaare kes lepivad sellega kes nad on ja elavad rahulikult oma elu ilma lasteta.
a
A/ 10. oktoober 2018, 16:06
No issvertussver ,her Ratas ,kas nutikat ei oska kasutada vää ? -Kui vastata ei oska ,siis võta telefon välja helista frau Mürkelile !
t
10. oktoober 2018, 16:16
Ta eelistab jätta vastus riigikohtu pädevusse, sealt hakkab tulema samasugust sousti nagu Kanadas https://www.youtube.com/watch?v=9LQBZWv7dOQ

e
ei/ 10. oktoober 2018, 16:01
oska me oma vabadusega muud peale hakata kui teiste sabas sörkida ning seega oma ühiskonda lõhestada.
o
10. oktoober 2018, 16:18
Ole normaalne, meie i ole kunagi lubanud sellist inimkaubandust, mida sallijad ja feministid siin praegu edendavad! Meil ei ole nende sionistidega mingit pistmist!
t
tore on,/ 10. oktoober 2018, 16:25
siis varsti niisugune rahvas väljasurnud, kes võitlevad laste vastu.
e
Eino Taruk/ 10. oktoober 2018, 15:56
"et lapse ära andmine on küllaltki altruistlik tegu."
Kui alternatiive ei ole siis jah. Seda esiteks. aga jutt oli MÜÜMISEST. Kui raha tuleb mängu seal altruismi pole, seal on inimkaubandus.
e
Eino Taruk/ 10. oktoober 2018, 15:58
"et teema vajab ühiskondlikku debatti"
Enne debatt, siis tegu, äkki võiks nii. Seda esiteks. Teiseks pole debatti vaja: inimkaubandus on seadusvastane.
a
A/ 10. oktoober 2018, 16:11
Hiiumaal juba süvendatakse Orjaku sadamat ( muistsel ajal käis seal teatavasti äge inimkaubandus)
p
pooletoobised/ 10. oktoober 2018, 16:27
kleebivad ikka oma fantaasiaid külge. Tegu oli emaka rendiga, mehed ei saa oma lapsi osta! Isegi teie Ernits kinnitas seda eile TV-s. Rent ja ost on 2 täiesti eri asja. Loe komme, seal palju selgitusi, kui muidugi pime viha ja bossi käsk, lubab aru saada.
e
Eino Taruk/ 10. oktoober 2018, 16:41
"Rent ja ost on 2 täiesti eri asja."
Jah, üks on inimkaubandus, ja teine on topelt inimkaubandus
1
16:27 7Ikka aru ei saa/ 10. oktoober 2018, 16:44
Oviir rääkis rahalisest lepingust aastapalga ulatuses. Mida sa siin rendid, ka renti peab maksma. Täistoobine ikka kaagutab.
k
kas sina/ 10. oktoober 2018, 17:32
saad midagi rendile tasuta või annad ise?
j
jajah/ 10. oktoober 2018, 20:44
prostituudilt jällegi rendid keha,et seda oma huvides kasutada - kuid seegi on inimkaubandus ja seega loomuvastane normaalsele inimesele.
l
Lastekodud on LAPSI TÄIS!/ 10. oktoober 2018, 15:55
Kallid omasooiharad palun LAPSENDAGE!!
Lõppetage see inimkaubandus!
Inimkaubandusega tegelejate koht on VANGALS mitte arutada, et kui tore elu saab lapsel olema!
Mis järgmiseks ostan 14 aastase lapse naiseks?
EV seaduste järgi jumala OK!
e
Eino Taruk/ 10. oktoober 2018, 15:59
"Mis järgmiseks ostan 14 aastase lapse naiseks?"
Feministid-silmakirjatsejad, kes praeguse juhtumi puhul on vait kui emised rukkis, kisuksid su siis lõhki
e
Einot Taruk/ 10. oktoober 2018, 15:59
"Mis järgmiseks ostan 14 aastase lapse naiseks?"
Feministid-silmakirjatsejad, kes praeguse juhtumi puhul on vait kui 3mised rukkis, kisuksid su siis lõhki
l
10. oktoober 2018, 16:23
Lastekodus ei ole lapsendamiskõlbulikke lapsi, see on nüüd asenduspere.
n
No eks/ 10. oktoober 2018, 20:46
omasooiharad võivadki siis ju oma seemnest/munarakust kasvatatud lapse lapsendada, kui see üldsusele rohkem meeldib?
k
kastõesti/ 10. oktoober 2018, 15:39
Kuhu on nüüd jäänud niipalju hüütud lause: ema pole see,kes sünnitab, ema on see,kes kavatab ja isa pole see,kes eostab, isa on see kes kasvatab. Kui paljud meie rahvast kasvatavad teise naise last ja teise mehe last? Kõik kärgperelased muidugi. Ja kasuvanemad muidugi.
j
ja veel/ 10. oktoober 2018, 17:21
a
Annaabi/ 10. oktoober 2018, 18:29
... ja neile toovad kured pärakasse lapsi, lausa kaksikuid !
v
väga tublid/ 10. oktoober 2018, 15:38
u
Uku/ 10. oktoober 2018, 20:39
Kas pulmad tulevad varsti?
a
Annaabi/ 10. oktoober 2018, 15:35
Vanasti olid literaadid, demokraadid, kartograafid, nüüd on pederaadid = (eh)k pedekraadid ?
1
15:13/ anatoomiline anomaalia/ 10. oktoober 2018, 15:29
on lapsi teha või saada ostes või müües. Lapsi saadakse mehe ja naise koostöös, kes koos lastega moodustavad perekonna. Mott! Sellest kõrvalekalded on anomaalia, mis ei kuulu seadustamisele.
a
anomaaliale/ 10. oktoober 2018, 15:48
Sa vist ei tea päris täpselt lühendi MOTT tähendust?
k
kui aju pole,/ 10. oktoober 2018, 16:31
siis ei saagi teada, tuleb käsku täita, mida mõisahärra käskis rääkida, kuigi kommentaarides puust ja punaselt ette tehtud.
1
16:31/ kui inimene on haige/ 10. oktoober 2018, 16:48
läheb arstijuurde, mitte ei vaagu siin hinge.
e
ei suuda/ 10. oktoober 2018, 17:35
neid ekrelasi ka arst enam aidata, kui aju pole, ost ja müük ju keelatud :).
t
Truth/ 10. oktoober 2018, 18:13
MOTT > mida oligi tarvis tõestada
t
teadmiseks/ 10. oktoober 2018, 16:59
Tgaaugu kaudu lapsi ei tehta.
u
Uku/ 10. oktoober 2018, 20:38
v
Valija/ 10. oktoober 2018, 15:15
Millised on siis need EURO nõuded ja direktiivid uue kaubanduse ja kaupluse avamiseks? Kas meie armas EESTI VABARIIK tahab olla järekordne teerajaja nimetatud valdkonnas ? Edu EKRE-le .
o
olge nüüd, EKRE ?/ 10. oktoober 2018, 15:58
Vaid keskerakond on tänaseks leidnud õige tee ja vaid see tee viib meie rahva rikaste rahvaste etteotsa.
Õ
?/ 10. oktoober 2018, 16:12
ÕIge tee inimkaubandusse ?

1
14:30 juba kirjutas/ 10. oktoober 2018, 15:13
#Surrogaatema ehk asendusema on naine, kes sünnitab talle siiratud võõrast päritolu embrüost arenenud lapse.
Omaltpoolt lisan veel neile selgituseks, kes üldse seda teemat ei valda:
See laps ei kuulu mitte sellele asendusemale, kes seda last kannab ja ilmale toob, vaid sellele mehele, kelle spermaga see laps üldse viljastati st eostati.
Seega ei ole sellisel juhul lapse MÜÜGIGA mitte mingit seost.
Ekrelased puhuvad ühe teema, siin siis surrogatema teema üles, millest neil endil pole õrna aimugi.
Selliseid inimesi nimetatakse tühjatuuletallajateks ja ainult sooja ning paha õhu üleskeerutajateks.
Ja nüüd minge nurka ja häbenege oma rumalusi!
1
15:13/ Rahune maha/ 10. oktoober 2018, 15:24
Võta palderjani ka vahepeal, muidu lõpetad Jämejalas. Keda huvitab Sinu strateegia, siis räägi ja korruta ka, kuidas üks õige perekond lapsi teeb ja saab. Lahka probleem sügavuti, millest see kisma tekkinud on, kedagi ei huvitagi, kes kus mida pani.
a
aa/ 10. oktoober 2018, 15:32
Müümine on see siiski. Ega see naine ei kanna, sünnita, ega läbi kogu meditsiinilist kadalippu ju aitäh eest! Kindlasti on see tasustatud. I
k
kas sina/ 10. oktoober 2018, 16:32
teed mingit tööd tasuta? Müüd siis ennast? Oled prost?
l
loogiline/ 10. oktoober 2018, 18:20
kui ma oma naist ja laste ema üleval pean... ergo, mu naine on järelikult nii prostituut kui ka inimestega kaupleja!? hästi paned
v
väike tähelepanek/ 10. oktoober 2018, 20:09
kodanik "kas sina", "14:30 juba kirjutas" on ilmselgelt suures segaduses ja proovib iseendale vastu rääkimisega ka teistes segadust tekitada. Kuri kahtlus ütleb, et tegemist võib olla palgalisega.
v
või siis / 10. oktoober 2018, 20:57
1
15:13/ Kas Sa ikka saadet vaatasid? / 10. oktoober 2018, 15:50
Oviir tunnistas, et leping on sõlmitud rahaeest ostuks. Millest Sa ikka aru ei saa?
i
isegi teie / 10. oktoober 2018, 16:33
Ernits ütles, et tegu on rendiga mitte ostuga. Kui rendid endale mõne tööriista, pead kohe enda omaks?
1
16:33/ Eriti/ 10. oktoober 2018, 19:18
tola, et siis kaksikud on homode tööriistad? Nüüd siis ütlesid välja, milleks neid tegelikult vaja on.Neid ei peetagi omaks, nii ajutine vajadus või?Sellel siin kõik kruvid logisevad, räägib ennast päris sisse.
u
Uku/ 10. oktoober 2018, 20:35
Ekrelase onn on ümmargune ja ei saa nurka minna. Aga see on ka hea, et keegi ei lähe nurga taha kysele.
m
miks ainult mehele?/ 10. oktoober 2018, 20:55
Kelletki on ka munarakk, seeme ilma selleta ei kasva ei üüritud ega üürimata emakas.
T
´õpetaja/ 10. oktoober 2018, 15:05
Tänu eestlaste konservatiivsusele on jäänud püsima eesti keel, eesti kultuur, eesti meel. Kui me oleksime tuulelipud ja kogu rämpsu, mis läänest tuleb võtaksime kohe vastu, hääbuksime varsti nagu on kadunud väga paljud väikerahvad. Õnneks 60 protsenti on eetilised, oma Eestit armastavad ja ülejäänud on teadagi, kes...
a
aga nüüd,/ 10. oktoober 2018, 15:40
tänu konservatiivsusele, jääd varsti töötuks, kuna võitlete ju laste vastu oma ekrega.
j
jajah/ 10. oktoober 2018, 20:59
ainult haige inimene võib ette kujutada, et kaks meest hakkavad omavahel lapsi saama ja lastega maad täitma,
o
"vaene penskar" võib/ 10. oktoober 2018, 14:55
osta omale "teise poole", aga mitte lapsi.
m
mul ongi/ 10. oktoober 2018, 15:20
teinepool olemas, aga lapsi ei saanud.
1
15:20/ Aga mine siis osta/ 10. oktoober 2018, 15:31
a
anna / 10. oktoober 2018, 16:35
1
16:35/ anna sööb taevas manna/ 10. oktoober 2018, 19:23
Sina pidid ju rentima ja seda ka ei taha maksta, kasutad ajutise tööriistana, Hulludel polegi lastega midagi teha, hoidku taevas selliste lapsevanemate eest.
h
Hullemad kui eided/ 10. oktoober 2018, 14:51
Ära hakkab tüütama selle erakonna päevast päeva käiv ving ja hala!
v
vaene penskar/ 10. oktoober 2018, 14:48
Põlluaasa loogika järgi, kui inimene üürib korterit, siis tegelikult ostab selle sisu? Nii pika elu jooksul pole küll nii "tarku" inimesi näinud, kui ekrelased :).
v
Vaesele penskarile/ 10. oktoober 2018, 15:04
Kutsu kadunud ohoo koju ja ära tee totakaid võrdlusi !
t
totakas/ 10. oktoober 2018, 15:21
võrdlus on ikka lapse ja narkootikumi võrdlemine, nagu su Põlluaas võrdles.
n
no/ 10. oktoober 2018, 16:50
totakas oled jah, millestki enam aru ei saa.
u
Uku/ 10. oktoober 2018, 20:32
Huvitav, kas Põlluaasa lastele anti võimalus omale vanemaid valida? Ma arvan, et ei antud. See on karjuv ülekohus ja inimõiguste jalge alla trampimine. Kohe hakkavad pead veerema.
j
just nii, vaene penskar/ 10. oktoober 2018, 21:04
Kui inimene üürib korterit, siis tagastab korteri koos sisuga, mitte ei võta sisu endale.Järelikult ei ole emaka sisule õigus kellelgi peale ema.
o
ohjah/ 11. oktoober 2018, 01:44
Kui inimene koos sisustusega üüritud korterisse ostab ka ise mõned asjad, siis üürilepingu lõppedes võib ta need asjad ka kaasa võtta.
o
Oleneb/ 11. oktoober 2018, 09:38
kokkuleppest ja asjadest. Ja üleüldse ei ole inimese organism ja korter kuskilt otsast võrreldavad.
j
Jüri, vasta!/ 10. oktoober 2018, 14:31
Aga miks peab üks mees naistepesu ostma?
j
Jüri vastab 14:31-le/ 10. oktoober 2018, 14:40
Kuna minu naine on lapsega kodus ja mina rändan maailmas palju ringi, kus ilusat pesu odavalt saada, muidugi ostan. Milles küsimus, võin Sullegi tuua! Võin mõne lapse ka mängukanniks , kui vaja, tuua.
m
muidu/ 10. oktoober 2018, 14:41
ei saa toksu. Ka seda peab ostma, aga kas see on eetiline, vasta Põlluaas, ma tean küll, et sa siin kommenteerid töö ajal maksumaksja raha eest. Kas ka see on eetiline?
p
paljusid huvitaks ka/ 10. oktoober 2018, 14:50
miks küll ostis see naiselik ilus mees Helme Martin oma firma arvelt naistepesu ja igasuguseid stringe?
n
näiteks/ 10. oktoober 2018, 15:23
armukesed tahavad kingitusi saada või oli seal hoopis lõbumaja, seega töövahendid?
n
naine/ 10. oktoober 2018, 14:57
MIks ostab naine jälle meestepesu?
s
sellepärast,/ 10. oktoober 2018, 15:45
et naised hoolitsevad pere eest ja ostavad niisuguseid kaupu, meeste kohus on raha teenida. Kas konservatiividele on see mõistmatu? Tuhvlialune mees võib käsu korras ka naisele osta.
u
Uku/ 10. oktoober 2018, 20:29
Miks taimetoitlasest naine on orgasmi ajal vait? Sellepärast et ta ei saa aru kuidase see lihatükk nii mõnus on.
t
Taadu/ 10. oktoober 2018, 15:36
a
Annaabi/ 10. oktoober 2018, 16:01
Jüri on juba naistepesus, järgijaid on .... !
k
Kas/ 10. oktoober 2018, 16:36
t
Tehe nüüd omad järeldused/ 10. oktoober 2018, 16:08
Reeglina ostab mees naistepesu armukesele või siis on tal mingi fetish!
j
Jüril juba armuke ka/ 10. oktoober 2018, 19:26
kõik puha teil soroslastel ka teada.No las olla, mis kadetseda.
i
igasugused / 10. oktoober 2018, 14:30
ekriidid ei jaga sellel teemal ööd ega mütsi, muudkui lahmivad, mis sülg aga suhu toob.
Tehke endale kõgepealt selgeks, mida üldse tähendab surrogaatemadus.
Surrogaatemadus ja oma lapse ära müümine on kaks ise asja, nagu päev ja öö.
<
Surrogaatema ehk asendusema on naine, kes sünnitab talle siiratud võõrast päritolu embrüost arenenud lapse.
k
kkk/ 10. oktoober 2018, 14:45
s
10. oktoober 2018, 17:07
Surrogaatema ehk asendusema on naine, kes sünnitab talle siiratud võõrast päritolu embrüost arenenud lapse.
Kasvumaterjali ammutab see beebi ikkagi kandja ihust - kuivõrd võõras ta 9 kuu pärast on tegelikult?
k
kusjuures/ 10. oktoober 2018, 21:07
teine osapool ehk munaraku omanik on lapse pärisema.
10. oktoober 2018, 17:08
a
aga pärisema/ 10. oktoober 2018, 21:06
on see, kelle oma oli munarakk.Paljast seemnest ei kasva ükski laps, nii palju võiks teada ka see, kes hiljuti kirjutama on õppinud ja kommenteerida tahab.
e
Euroopalik õiglus/ 10. oktoober 2018, 14:30
käib läbi olemasolevate seaduste ignoreerimise? Sa püha risti vägi, kuhu punased on välja jõudnud? Isamaa on ärganud,võiks EKRE-ga ühineda, vanad jamajad välja visata, saaks korraliku valitsusegi veel.

s
10. oktoober 2018, 14:27
Surrogaatemadus pole ju oma lapse ära müümine. Tegu on siiski võõra lapsega.Endale tuleks teema enne selgeks teha kui hakata lahmima.
j
Just!/ 10. oktoober 2018, 14:42
Ja see surrogaatema kannab ju nende meeste spermaga viljastatud lapsi. Laste isad on bioloogilised vanemad ju. Ja mis puudutab seda surrogaatema, siis on ta soovijate lapsed kandnud ilmale nii enne ja juhtub seda ka pärast.
t
Tee Vahet/ 10. oktoober 2018, 15:13
Eesti riigis on see kole asi seadusega keelatud ja ajutiselt võimul oleva peaministri käest päritakse: kas teisest riigist, kus selline jama on lubatud, osta seda, mis siin riigis ei ole lubatud on eetiline. Kas järgmiseks mõni "tarkpea" kasvatab kuskil riigis, kus see on lubatud, kanepit või midagi sarnast. Toob selle siia ja kiidab veel takka, et ise istutasin ja kasvatasin
n
nii nii/ 10. oktoober 2018, 15:22
Ja las nad siis üheskoos kasvatavad neid lapsi riigis, kus on surrogaatemadus lubatud, meil on see KEELATUD.
j
jah/ 10. oktoober 2018, 15:24
meil niigi palju lapsi nagu hiinlastel, vaja keelata.
a
Aga ûmberlõikamine..?/ 10. oktoober 2018, 15:32
See on ka ju peen komme, või siis kividega surnuks pildumine? Äkki saab siin ka juurutada.
m
meil on/ 10. oktoober 2018, 15:47
laste kasvatamine ka keelatud või? Miks nad peavad seal kasvatama?
e
Ei saa aru/ 10. oktoober 2018, 16:00
miks Sa niiväga ühte varianti pooldad? Kui juba rikastada, siis rikastada, kõik ebanoormalsed aktid ausse ja vaatame, mis välja tuleb. Moslemitekivid, venelaste peks, kommionude lastearmastus, loomakeste lembus- laske neil siis kõigil olla ja midagi ei pea siin hulluks seletama 10 kordi.
k
10. oktoober 2018, 16:29
Kahe isa last ei saa olla!
s
saab küll,/ 10. oktoober 2018, 17:43
on ju veel võõrasisad, vanaisad, ristiisad jne.
t
Taat/ 10. oktoober 2018, 14:26
Mingitki väärtushinnangud peaksid pühad olema,kuid paraku ei ole!
p
püha on/ 10. oktoober 2018, 14:52
siis, las Eesti hävib, lapsi pole juurde vaja?
l
10. oktoober 2018, 16:30
Laste illegaalset ostmist ei saagi lubada.
k
kus need/ 10. oktoober 2018, 17:44
n
naine/ 10. oktoober 2018, 14:25
Paistab, et seal riigikogus istuvad küsimusi esitavad vanad mehed üldse ei teagi, kudas toimub surrogaatemaduses lapse kandmine, kuidas asi alguse saab, et laps naise kõhus üldse kasvamist alustab. Saan aru, et Peaminister ei hakka neile asju seletama,mis ja kuidas. Härrased õppige ja harige end, dr Sõritsa käest võite ju küsida ,internetis on ka palju materjali selle kohta.
1
14:25/ liba sõritsa/ 10. oktoober 2018, 14:36
Ära hakka jälle peale, kui sulle ikka selge omale pole, milles probleem seisneb, siis ole lihtsalt vait!
n
naine/ 10. oktoober 2018, 14:54
MIna tean,mida tähendab surrogaatemadus ja see pole mingi müümine ega ostmine, mis sunnib Peaministrilt uurima surrogaatemaduse järgi kui nad kodus vastuse ka oma naise käest ,mis see on. Piinlik kohe, nad ei teagi mida tähendab surrogaatemadus ja milleks see vajalik on.
m
Merje/ 10. oktoober 2018, 16:29
Väga hirmus, et üks naine on surrogaatemaduse poolt - see ju taandab kõik naised prostituutideks. Miliine mõistusega olend on nõus olema inkubaator? Sama hästi siis võiks juba lubada ka organite müümise.
1
16:29 / Ei ole need kommentaarid siin/ 10. oktoober 2018, 19:37
naise omad. Üks paadunud puurmasin püüab alibit leida oma vägitegudele ja karjub või hingetuks. Mis tähtsust sellel on , kus neid rendi tööriistu ajutiseks kasutamiseks valmis tehti( nende endi väljend siin eespool), hirmus on hoopis tõsiasi, et selliseid lihtsalt ongi olemas.
i
Issand/ 10. oktoober 2018, 15:29
Kas sõritsa siis paljundab ka juba salaja lapsi või? Ma kûll ei usu.
k
10. oktoober 2018, 16:32
Keegi pole kontrollinud, mis seal firmas tegelikult toimub.
r
rooja hais/ 10. oktoober 2018, 17:42
levib juba naabertänavale
m
Mann/ 10. oktoober 2018, 14:21
Selliste teemade üleskerkimisel tuleb küll mõte, et lõpu algus on käes. Kui kaubitsemise objektiks tehakse kõige nõrgemad- kaitsetumad, s.t. lapsed. Et mõnede arvates võib neid osta - tellida nagu lemmikloomi .... Kus on nüüd lastekaitseorganisatsioonid? Vait kui kuldid rukkis.
k
kus on/ 10. oktoober 2018, 14:55
hoopis hulluarstid, et sinusugused vabaduses? Kas klaps kuulub vaid sünnitajale, isad hoidku eemale?
k
Kus on / 10. oktoober 2018, 15:27
On vist konna l.akkunud et asjale pihta ei saa. Mis on lapse mûûmisel isaga pistmist?
a
Aa/ 10. oktoober 2018, 15:31
Sorri, sa mõtlesid klaps. Kuigi ma ei tea mis või kes see on. Klaps võib kûll isade oma olla, jah.
i
isale/ 10. oktoober 2018, 17:46
ju laps lähebki kasvatamisele, teie nimetate ju, et isa ostis, või sinu arvates on Püha Vaim isa?
k
Kui kaks meest rendivad emaka,/ 10. oktoober 2018, 22:10
et laps ilmale tuleks, kes siis munaraku müüs?
m
mart ise enam ei julge / 10. oktoober 2018, 14:18
ja nüüd on ta enised kesik-poliitprostid ja muud oma alamad tanki lükanud
1
14:18/ enine/ 10. oktoober 2018, 14:23
ära jälle ulu, Sinu aeg saab varsti otsa.Mis alamad, Sinu kolhoosis on alamad, Eestis on inimesed ja 82% nendest on konservatiivid.
e
Kus küll elutsevad need 82% eestlastest konservatiive? Lähtru mõisa kuuskede all või?
Viimastel valimistel said Ekred AINULT 7%,
Tallinnas saite ainult närusemast närusema 5% hääli!
Seega, ÜLE-EESTILISELT SAI EKRE KÕIGE VÄHEM HÄÄLI!
82%?? No, naera kohe ribadeks!
NB! Mart õpeta oma trollid vähemalt nii valetama, et mõni ullike neid ka uskuma jääb...mega naer.
1
14:46/ MIda Sa karjud/ 10. oktoober 2018, 14:56
See on tänane Posimehes Sesteri öeldud lause. Tema hakkab jälle möirgama, kõik konservatiivid siis EKRE-s pole, Isamaalased on ka lapskaubanduse vastu.
a
aga Putin ju/ 10. oktoober 2018, 14:57
ütles talle seda, minu toetajad on ekre toetajad ja protsent on seega õige.
m
mis sa / 10. oktoober 2018, 15:24
nii kõvasti kohe erutud, et lausa röökima pead. Kui sul midagi karta ei ole, siis ei ole ju põhjust hüsteeriaks. Aga ju sa ikka kardad.
u
Uku/ 10. oktoober 2018, 19:22
Mart oskab ainult kaabuga lüüa.
j
jaa.../ 10. oktoober 2018, 19:40
Mõtlesin ka , et valin EKRE, aga neid kommentaare lugedes.... ei
ä
Ära/ 10. oktoober 2018, 20:49
rohkem mõtle. See ei ole sinu jaoks.
o
On ikka ümmargune null/ 10. oktoober 2018, 14:14
küll. Kui tal juba see kommentaar jutuks oli, võinud tallegi soovitada.Ei austa need riigiisad ka vanasõnu-pista pea tulle, kas kohe läheksid tegema? Mis ta siis ise vaeva ja aega raiskab laste tegemisega, toonud kiirel ajal ka usast ära.
a
Altruistlik tegu/ 10. oktoober 2018, 14:12
suure raha eest, liberid paneva segast möla.See on puhas inimkaubandus, müüa oma laps mingitele võõrastele ongelitele.
k
kui ma / 10. oktoober 2018, 14:59
üürin sinult elamispinna, siis tegelikult ostan sinu sisustuse?
m
Merje/ 10. oktoober 2018, 16:31
See näitab ju ülimat küünilisust ning suhtumist naisesse kui inkubaatorisse - üürin ainult emaka. Milline täie mõistusega naine on valmis kandma võõrast last 9 kuud ning selle siis sünnitama ja lihtsalt ära andma? Ja millised inimesed on nõus sellise lapse vastu võtma?
m
Milline ja milline/ 10. oktoober 2018, 16:59
Majanduslikult mõtlev, salliv, ühiskonnale avatud ja tolerantne naine muidugi!
l
lisaks/ 10. oktoober 2018, 17:49
kes mõtleb ka teiste peale, mitte pole egoist, nagu teised.
u
Uku/ 10. oktoober 2018, 19:20
Ja kõik need spermadoonorid, kes käivad kliinikumis pornolehtede vahele paugutamas, need tuleb kastreerida. Apteekidest tuleb kondoomid ära korjata. Iga pauk peab minema asja ette ja peab olema üles tähendatud kirikuraamatus. Seks lihtsalt mõnu pärast tuleb keelata ja karistada keelust üleastujaid ihunuhtluse ja jäseme amputeerimisega.
e
Ei/ 10. oktoober 2018, 19:35
sa ei osta mult midagi vaid maksad mulle renti/üüri ja kui mul sinust villand saab, siis saad jalaga p r se ja ongi tehtud.
t
Tohib ma vastan/ 10. oktoober 2018, 19:41
Arvan, et see on selline naene, kes arvab, et tema jalgevahe on üks üüratu suur solkeauk ja need teised nimetet inemesed on siis see solk sääl augus.
m
Muix/ 10. oktoober 2018, 19:53
Mitte teiste, vaid ikka raha peale mõtleb, olgem ausad.
r
Ratta käest küsi mida tahes,/ 10. oktoober 2018, 14:11
tema keerutb end igal juhul välja, on sel alal proff, "...oleme peredele raha andnud, pensione tõstnud..." jne. jne..

u
Unistage edsi!/ 10. oktoober 2018, 14:10
Vaba maailm elab oma reeglite järgi. Mingi ekrelaste soovide kohaselt ei hakka see kunagi eksiteerima!
e
ega siis Ratas/ 10. oktoober 2018, 14:06
loll pole, et ütleks välja oma arvamuse, ütleb ikka seda, mida "keegi" kuulda tahab, et saaks edaspidigi võimul püsida.
k
kuidas nii,/ 10. oktoober 2018, 15:01
kui ekrelaste protsent pidi 80% olema, siis ju Ratas julge mees, et julgeb selle zombi kamba vastu hakata ja jääb kindlasti kohast ilma.
u
Uku/ 10. oktoober 2018, 21:18
Valimiste vahel on ekre protsent reipalt üle saja. No aga valimiste ajal on see umbes kümme. Vahest tiba alla või üle.
k
Kuusik Kaasik/ 10. oktoober 2018, 14:05
Ümmargunemula Ratta suust. Ootaks siin lihtsat vastust. Kas EI või JA
s
seda peab/ 10. oktoober 2018, 15:02
arutama ja siis otsustama, ega ta pole teie iidol Putin, et ütleb ja nii on.
u
Uku/ 10. oktoober 2018, 21:16
o
Oled/ 10. oktoober 2018, 21:47
sa Ratas? Või oled tema suuvooder? Kui oled, siis loe seda artiklit, mille all kommenteerid. Kui ei, siis ära ennast nii õhku täis tõmba, lähed veel lõhki ja kõik kohad paha haisu täis.
u
Uku/ 10. oktoober 2018, 22:15
Ei, ma olen hoopis see, kes end lõbustab ekre ja keski sõnasõja vaatajana. Andke minna, heheheee.
p
Päris/ 10. oktoober 2018, 22:32
haiglane lõbustamisviis. On sul kuskilt valus ka või oled juba ära harjunud? Las doktor vaatab üle.
m
Mis ei või jah?/ 11. oktoober 2018, 13:24
EKRE vihakõnele polegi midagi vastata. Inimkaubandus? Ekrelane kipub juba tõepoolest olema diagnoos.
f
Füürerid/ 10. oktoober 2018, 14:01
Kui ekre võimule saab, siis hakkavad tulema piirangud, kus kaob kunstlik viljastumine ja abordi keeld. Ja kõik peavad ristiusku kummardama hakkama. Ei tohi olla enam vallasemasid, kärgperendust, rääkimata seksuaalvähemustest.
u
Uku/ 10. oktoober 2018, 17:27
Kõik peavad käima mustades kaabudes.
j
ja/ 10. oktoober 2018, 18:08
k
Kaabu võib ju must/ 10. oktoober 2018, 19:42
olla aga püksid peavad pruunid olema, see on enam kui kindel.
u
Uku/ 10. oktoober 2018, 22:47
Naistelt tuleb valimisõigus ära võtta ja silma piluga kott pähe tõmmata. Pead peavad ka veerema kui muidu aru ei saa. Kõik tulb kaabu usku pöörata.
n
noo.../ 10. oktoober 2018, 19:48
tean EKRElasi, kes väga vihkavad ristiusku, ...aga võimule nad ei saa..
u
usu/ 10. oktoober 2018, 21:52
või vanapaganat aga EKRE on võimule käeulatuse kaugusel. Ja kui saavadki võimule, lööd ennast risti või
r
Ratas/ 10. oktoober 2018, 14:00
on kuulekas võõraste seaduste asjus aga Eesti seadused teda ei morjenda.Ämeerikalik Eesti saabki see plakati õiglus olema.
k
Küsimus/ 10. oktoober 2018, 14:00
Miks õhtuleht valetab ? Neid pooldajaid ei ähvardanud keegi ,oli vaid "soe"soovitus .
e
EESTLANE/ 10. oktoober 2018, 14:00
Vasta konkreetselt, kui sul ei ole oma seisukohta ja vajad kogu aeg mingit debatti siis sa ei sobi peaministriks.
j
jah/ 10. oktoober 2018, 15:04
ainult Putin sobiks, sest nagu tema ütleb, nii ka jääb.
u
uku/ 10. oktoober 2018, 15:13
Puutin ütleks küsijale, et me uputame su lampkasti.
1
15:13/ Mis putin/ 10. oktoober 2018, 17:02
Yana on see käskija ja keelaja, kui tema pihku lahti ei lase, oletegi lampkastis kogu täiega.
r
ratta / 10. oktoober 2018, 17:46
munad tatt-yaani pihus :)
u
uku/ 10. oktoober 2018, 15:12
Ratas köki-mökitab tõesti liiga palju. Oleks võinud need ekrelased joonelt p. saata.
s
siis oleks/ 10. oktoober 2018, 17:51
alles seakisa lahti läinud :).
u
Uku/ 10. oktoober 2018, 22:11
1
12.09/ 10. oktoober 2018, 13:59
Kui Rataselt küsida, et mis hinnaga ta oma lapse (d) ära müüks, siis ehk jõuab olukorra karmus talle kohale...ja põhjus, miks surrogaatemadus on Eestis keelatud.
u
uku/ 10. oktoober 2018, 14:16
Surrogaatemadus ja oma lapse ära müümine on kaks ise asja. Ei maks ikka pastakast probleemi välja imeda. Kogu tsiviliseeritud maailmas on surrogaatemadus heaks kiidetud teema. Meil siis Eestis tahetakse 500 aastat ajaloos tagasi minna. Edu ekseistidele ...
5
500 ja rohkemgi aastat/ 10. oktoober 2018, 14:25
Ekred ja nende juhid on oma võimuhulluses nõus ka kiviaega tagasi minema
k
Küsimus Ukule/ 10. oktoober 2018, 15:26
Jätame hetkeks laste ostmise ja müümise kõrvale ning räägime naise keha müümisest. Mis vahet on sellel, kui naine müüb raha eest oma vagiinat (mis on ju väga-väga paha ja naiste alatu ekspluateerimine, suisa inimkaubandus) ja sellel, kui naine müüb raha eest oma emakat (surrogaatemadus)? Mina naisena seal vahet ei näe.
u
Uku/ 10. oktoober 2018, 19:06
Mina mehena ka vahet ei näe, kui end sinuks üritan mõelda. Ma ostaks seda va vagiinat igapäevasks tarbimiseks ja vajadusel ka lapse saamiseks.
o
Oot, oot 19:06/ 10. oktoober 2018, 20:57
..järg läks sassi. Ütle uuesti
u
Uku/ 10. oktoober 2018, 21:12
Siis küsi Sassi käest.
m
Mida/ 10. oktoober 2018, 21:55
peab Sassi käest küsima? Äh..?
1
12.09/ 10. oktoober 2018, 14:41
Ongi erinevad asjad, ka paljud muud veidrused on tänapäeval "uus normaalsus".
Ent kui selle mõttega edasi minna, siis tulebki küsida: Kui surrogaatemandus on okei, siis kust maalt jookseb piir teenusest kaubani. Mõni "surrogaat" annab "kauba" üle, siis kui laps on 5, 10 aga miks mitte ka 15 aastat vana nagu araabias plikad vanameestele naisteks müüakse. Samasugune teenus ju, kas pole...lihtsalt kaup valmis kauem, aga kvaliteet on paremini tuvastatav...
u
uku/ 10. oktoober 2018, 15:11
Keelame abordi ka ära? Keelust üle astujatel paneme pead lendama?
1
12.09/ 10. oktoober 2018, 15:28
Muideks, abort ongi keelatud (osaliselt) st piiritletud ajaga e loote vanuseni, millal kasvamise katkestamine e hädatapp on veel "humaanne".
Kui te olete valmis õigustama surrogaatvanemlust, siis võiks teil lisaks veendumusele, et see , lahendus on õige olla ka omapoolne arvamus, kustkohast jookseb piir e tingimused.
Peaministrilt küsiti tema arvamust. Peaminister ei osanud vastata, sest tal pole asjast muud infot kui delfi ja fb.
See on peaministri probleem, mitte surrogaatemade probleem.
u
uku/ 10. oktoober 2018, 17:31
u
Uku/ 10. oktoober 2018, 19:09
Ei, ma olen täiesti hetero, 59 vana ja 40 aastat sama naisega õnnelikus abielus. Võtke eeskuju, lapsed.
k
Kui/ 10. oktoober 2018, 21:07
sul on lapsed, siis neile võidki oma "kapi" sisu välja kallata ja nõuda sellest eeskuju võtma. Mitte ära sunni siin teisi seda tegema.
u
Uku/ 10. oktoober 2018, 21:14
Ma olen vanamoeline inimene, mul kapis riided. Ainult riided.
ä
Ära ole/ 10. oktoober 2018, 22:03
nii kindel. Pika aja jooksul võivad koid riided pudedaks närida, siis on seal ruumi ka sellele, mida sa eales ei usuks, et seal see on. Sinu eelnevate kommentaaride alusel võib arvata, et seal on palju sellist jama. Pane mürki, ehk veel päästab midagi.
e
ekrelased/ 10. oktoober 2018, 15:30
jahuvad ju kogu aeg ostmisest, kas uurivad hinda, palju saavad oma laste eest?

PÄEVATOIMETAJA

+372 5199 3733
online@ohtuleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 2233
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee