Eesti uudised

Importlaps: kui Eestis on asendusemadus keelatud, siis too laps võõrsilt!

Kristiina Tilk, 9. oktoober 2018, 20:50

162 KOMMENTAARI

t
Tiit/ 11. oktoober 2018, 13:18
Tulevikus tumedanahalised antropoloogid väljakaevamistel moistatavad mis heledapäine rahvas Eestimaal küll elas.
d
dilemma/ 11. oktoober 2018, 03:32
kui kõvera psüühikaga peaks inimene olema, et ta ei pahandaks selle üle, et ema ta maha müüs?
p
Paber ja peller/ 10. oktoober 2018, 17:29
asjad liiguvad viimasel ajal ikka jube kiiresti geide poolt...hirm tuleb peale
1
17:29/ 10. oktoober 2018, 20:49
Sa, ekrelane, oled nende geidega kõvasti mestis...
q
qqqq/ 10. oktoober 2018, 16:38
Eestis on kanep keelatud , toome Hollandist. Kas siis on kanep legaalne.
e
Erinevad asjad/ 10. oktoober 2018, 17:58
Erinevad asjad siiski, Eestis saab 18-aastane inimene alkoholi osta ja tarvitada, ameerikas aga ei saa. Kogu see protsess ja lapse sünnitamine pole mõnes kohas lubatud, see ei muuda last ju peale sündi illegaalseks?
k
kas nii?/ 10. oktoober 2018, 15:31
aga paneme need paremate geenidega naised mehed üldse puuri ja müüme siis nende lapsi ka lastelembelistele kirikumeestele ja muidu meestele, kes mänguväljakul krabamas käivad.
p
Palju juttu/ 10. oktoober 2018, 17:59
Kui sa nii hästi tead, kes kus mänguväljakul krabamas käib siis miks pole juba kuhugi teada andnud?
a
Anna-abi/ 10. oktoober 2018, 14:23
Uued ametid-erialad eestis ! 1) )pederaat 2) lamp-kasti gurmaan 3) toidujäätmete tagant sorkija-torkija
m
10. oktoober 2018, 13:25
Mehed kes soovi lahutuse korral naisega vara jagada võivad siis nüüd osta reisi kuhugi moslemi riiki kus on lubatud naise kividega surnuks loopimine väidetava truudusetuse pärast.
j
Jaa/ 10. oktoober 2018, 13:37
Reis kividega viskamise maale! Kaks ûhe hinnaga. Sest edasi-tagasi pilet naisele ei kehti.
m
10. oktoober 2018, 13:14
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
v
vahet pole, mis soost/ 10. oktoober 2018, 13:50
Geenid on võimsad asjad ja kui ema poolt tuleb kaasa lihased lapsed loovutama võimeline olev eelsoodumus ning "pere" poolt gei-elu loomulikuks pidav ellusuhtumine, siis ....
ainus lootus, et hea lapsehoidja satub, kes seda veidi korrigeerida suudab.
t
Tegelikult/ 10. oktoober 2018, 14:25
surrogaatema ei pruugi olla bioloogiline ema. Üks nendest isadest on ilmselt laste bioloogiline isa, seega suhteliselt JOKK olukord, kui surrogaatemadus välja arvata, mis Eestis lubatud ei ole.
t
Teeline/ 10. oktoober 2018, 18:26
Surrogaatema on igal juhul bioloogiline ema. Vaevalt, et talle teise naise munarakk istutati.
t
Tegelikult/ 10. oktoober 2018, 22:57
surrogaatema ei ole bioloogiline ema, siis oleks ta ju ema, mitte asendusema. Antud juhul on ilmselt just nimelt tegemist surrogaatemaga, st munarakudoonori munarakud on viljastatud jasurrogaatema töö on ainult kanda rasedus lõpuni ja lapsed sünnitada. Laste ioloogiline ema on munarakudoonor.
j
Jah/ 10. oktoober 2018, 18:00
Maailmas on piisavalt inimesi, see, et paar tülki pereinimesteks ei taha hakata pole ju tegelikult mingi kaotus. Milleks muretsed inimeste pärast, kes oma eluga rahul on?
"
10. oktoober 2018, 18:23
"ShiShi omanikud Taivo Piller ja Mart Haber räägivad LP-s ma armastuse loost ning sellest, et juba peagi jõuavad nende perre kaksikud – poiss ja tüdruk."

t
Taat/ 10. oktoober 2018, 12:26
Ilmaelu on sassis,nagu Kört-Pärtli särk pühapäeva hommikul!
k
10. oktoober 2018, 12:25
Kaks isekat ja edevat vanameest! Asjapulkadel suu vett täis-ikkagi rikkad homod,uued värsked tuuled,kaunid läänelikud väärtused,tehke järgi!
j
Jaa/ 10. oktoober 2018, 13:35
Neil on kõik kõige parem! Vaadake kuidas isegi võrno viskus rinnuli nende kaitsele, et tema perele pakuti seal kakaod ja ninnu-nänni ja seal nende pool oli nii tore ja ilus ja kõik nurgad olid kallist kraami täis, et sellise kûlluse ja rikkuse ja hea maitse keskel on lastel ikka hea kasvada. No antiik antiigiks, aga laste ostmine on juba liig. Kasvatagu oma koeri, sellest peaks piisama. Mul jäi sellest artiklist mulje, et võrno on ka mûrgist konna lakkunud, et sellist pooldavat juttu ajab.
v
10. oktoober 2018, 15:09
Võrno on eriti hea seletama. Võiks ise oma lastele isaks olla. Eks Võrnol õigus ka tegelikult. Sest ilmselt nood geid ongi paremad lapsevanemad kui see rongaisast Võrno.
e
Ei lasta läbi/ 10. oktoober 2018, 12:03
aga ikka tahan küsida-miks seadused ei ole täitmiseks kõigile? Miks vaikivad igasugused mtü-d ja organisatsioonid konkreetse seadusetuse kohta??? Miks ei ole seadused sallivatele moraalseteks indikaatoriteks?MIKS JA VEELKORD MIKS?
s
Saa/ 10. oktoober 2018, 11:42
Tegelikult võib veel kaksikuid ootev surrogaatema loobuda laste üle andmisest. Jõuga lapsi ei võeta ja sünnitaja eelnevad lepingud on õigustühised. Kaksikute ootamine on keeruline, oodata raha eest- absurd mu meelest. Raha eest on inimesed hullemaidki asju teinud. Kuid kõige kurvem on laste jaoks see, et ema neil polegi. Igal lapsel peab olema õigus emale, see on ülim armastus üldse. Ostetud lapsed- väga kurb saatus.
l
Lugeja/ 10. oktoober 2018, 11:59
On küll kurb, aga sellise ema omamine võib veelgi kurvem olla. Ema puudumist, keda pole kunagi olnud, on kergem taluda.
t
to lugeja/ 10. oktoober 2018, 12:38
ema teeb seda rahahädas ilmselt ju.
j
jah/ 10. oktoober 2018, 13:37
rahahädas müüb hinge.
k
kuidas ei tehta!/ 10. oktoober 2018, 13:07
Summas lepitakse alati kokku.
t
To Saa/ 10. oktoober 2018, 18:02
Tegelikult päris loobuda ei saa, kui üks meestest on samuti bioloogiline lapsevanem.
n
10. oktoober 2018, 23:18
Noh, üks meestest bioloogiline vanem, sellega pole küsimust. Aga teilel mehel tuleks adopteerimiskadalipp läbida.
j
10. oktoober 2018, 11:26
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
n
nõus/ 10. oktoober 2018, 11:41
koligugi ameerikasse elama, kui soov elada ameerika seaduste järgi. kui elavad eestis, on meil oma seadused. seniks, kuni veel on, kuigi juba brüsseli omad on ülemad.
miks õiguskantsleri käest õhtuleht intekat ei küsi, ei julge?
1
11:47/ Eestis kehtivad/ 10. oktoober 2018, 12:18
Eesti seadused ja mulle need on täitmiseks aga kui sulle ei ole, siis kes oled Sina, et neid rikkuda???
t
to juba küüditad/ 10. oktoober 2018, 12:40
ma elangi riigis, kus minu vaated on põhilised, vähemalt selles kõsimuses küll. eestis nimelt on surrogaatemadus keelatud, täpselt kattub minu vaadatega. ära soki, troII.
e
Eesti seadused/ 10. oktoober 2018, 13:19
s
Sinu vaated/ 10. oktoober 2018, 13:19
on iseloomulikud Venemaale või mõnele teisele moslemiriigile.
t
Teeline/ 10. oktoober 2018, 18:30
Kui Eesti ja Brüsseli seadused lähevad omavahel vastuollu, on Brüsseli oma ülimuslik ja Eesti oma õigustühine.
t
Teeline/ 10. oktoober 2018, 18:31
Ja USA seadused ei kehti meil.
o
Orav rukkipõllult/ 11. oktoober 2018, 11:14
Õiguskantsleril on suu vett täis,peab ju alluma oravate partei käskudele.
t
totule/ 10. oktoober 2018, 11:45
fiktiivne abielu on see, kui abiellutakse vaid formaalselt ja koos ei elata.
e
ei ole, õs defineerib nii: fikt`iiv+, fikt`iivne näilik, väljamõeldud, pette-./ 10. oktoober 2018, 12:42
seega see on ka fiktiivne, kui abielu, mis meie riigis lubatud ei ole, korraldatakse teises riigis teadlikult meie riigi seaduste petmiseks. tee endale mõiste selgeks.
j
Jauram/ 10. oktoober 2018, 11:19
Ehk keegi aitaks ja seletaks lahti sõna - P-E-D-E-R-A-A-T !? Ehk haakub see sõna selle artikliga ?
a
aita ennast ise!/ 10. oktoober 2018, 11:45
kui eestikeelset sõna, mis on ÕS-is ilusti ka sees, ei lubata tsenseerijate poolt sel moel kirjutada, nagu ta eesti keeles olemas on, siis tuleb leiutada sarnaseid.
j
Jauram/ 10. oktoober 2018, 11:57
No ja ... lampkasti gurmaan ?! Seletage ära !
j
Jauram/ 10. oktoober 2018, 11:47
Kes on ... lamp-kasti gurmaan ?!
s
seletan siis, kuna palud/ 10. oktoober 2018, 12:42
lampkastigurmaan = jauram, lihtne.
j
Jauram/ 10. oktoober 2018, 13:05
To 12.42 Eksid ! Selleks peab olema eriline kolba ehitus ja ,,anne" et ....-kasti gurmaaniks saada, mulle loodus, jumal tänatud sellist ,,annet" pole andnud !
Mõned lihtsalt tahavad teise ,,inimese" toidujäätmete laos sorkida-sorida ! ....
k
10. oktoober 2018, 10:52
kui see eestis keelatud on,siis miks ei ole laste toomine siia keelatud?kuidagi nagu vasturääkiv värk?
k
kuidas/ 10. oktoober 2018, 11:08
sa hakkaksid kõiki lapsi piiri peal kontrollima, kas on ikka ise sünnitatud? Kas nendele lastele tuleks mingi märk otsa ette lüüa sinu arvates?
1
11:08/ Kas inimene/ 10. oktoober 2018, 11:36
reisib siis ilma dokumendita, kui tahetakse, saab kõike. Sina siis arvad, et inimkaupa ei kontrollitagi, nii mäda see värk ka veel ei ole. Kui aga Anvelt piirivalvele käsu annab kanepikottidega üle lasta, siis nii ongi.
t
to kuidas/ 10. oktoober 2018, 11:46
haha. just mehe sünnitatud ja ostetud lapse paberites pole mingit vahet, nii raske vahet teha ju, kui saabuvad eestisse ja soovivad end siin regada :D
k
kas dokumendis/ 10. oktoober 2018, 11:50
on siis kirjas, kes sünnitas? Kas sugulane näiteks ei või tulla sugulase lapsega, näita, kus seaduses see kirjas?
m
muide/ 10. oktoober 2018, 12:45
sugulane ei või tulla sugulase lapsega ilma notari paberita, see on ammu nii, isegi isa ei või ilma ema kirjaliku loata lapsega välismaale reisida.
aga jutt käib ju mitte ainult piiri ületamisest, vaid lapsed saavad siin ju kodakondsuse ja isikukoodi jne, selleks kõigeks on ju vaja sünnitunnistust ja seal ju sünnitaja peal, või mis? lisaks on vaja adopteerimispabereid, mis tõestavad, et laps nüüd nende laps. kas sul on tõesti nii lihtsatest asjadest keeruline aru saada? oeh.
1
11:50/ Ükski laps/ 10. oktoober 2018, 13:28
ei saa reisida ilma dokumendita.Ka mõnekuuse lapsega pidin selle vormistama. Näiteks ära jaura, kui seadusi ei tunne, või sulle peab kõik lubatud olema?
1
12:45/ See inimene polegi / 10. oktoober 2018, 13:31
ju adekvaatne, möllab siin pidevalt, kord ähvardab, kord mängib totukest, ise ei tea ilmaelust tuhkagi.

n
nii on/ 10. oktoober 2018, 10:50
L.Oviir on küll hea targutaja,eks ta teeb oma ema-isa ja sotside
meeleheaks kõik.
h
Hoopis / 10. oktoober 2018, 11:10
Põlluaas ajas pas---ka suust välja, võrdles last narkootikumisega. Narkootikumide toomine on keelatud, aga laste sisenemine Eestisse mitte. Lisaks kommenteerib siin maksumaksja raha eest.
1
11:10/ Inimene, miks Sa vaatad/ 10. oktoober 2018, 11:40
saadet, kui põhimõttest aru ei saanud?Tuleb veel siia targutama? Mis on mujal lubatud, pole seda ju automaatselt meil, ikka aru ei saa või?
k
Kus on keelatud/ 10. oktoober 2018, 11:51
laste sisenemine riiki? Keelatud on Eestis niisuguse ema tegevus, aga siin ju keegi nii ei sünnitagi.
i
inimkaubandus/ 10. oktoober 2018, 13:24
on sinu haige fantaasia, isegi sinu parteikaaslane ütles eile, et tegemist emaka rendiga ainult. Rent ja ostmine 2 eri asja.
j
Ja/ 10. oktoober 2018, 16:16
prostitutsiooni puhul, mis on ju nii paha-paha, naiste ekspulateerimine ja suisa inimkaubandus, on ju tegemist vagiina rendiga, on ju nii? IRW
t
Teeline/ 10. oktoober 2018, 18:37
Laps saab Eestisse tulla koos vanemaga. Kui ema tuleb siis koos kaksikutega, aga lahkub üksi, on tegemist inimkaubandusega.
p
Pettumus/ 10. oktoober 2018, 10:45
Täielik pettumus Liisa Oviiris, mida küll kõike promotakse?
o
ohhoo/ 10. oktoober 2018, 11:47
olen üllatunud, et sa veel suutsid pettuda temas :D mu meelest on ta juba nii madalal, et pettuda on raske, kõik on ootuspärane.
p
10. oktoober 2018, 13:39
poliitikutes pole võimalik kunagi pettuda...
o
olen kassiarmastaja/ 10. oktoober 2018, 10:42
aga kassipojal ja beebil on erinevus
t
tõukasse/ 10. oktoober 2018, 11:11
ehk siis ka nende kassipoegi ostetakse ju ka, kas keelame Eestisse toomise?
t
tase ikka/ 10. oktoober 2018, 12:46
kui inimene võrdleb inimlast ja kassipoegi, tõesti tase.
v
võrreldakse/ 10. oktoober 2018, 13:25
ostmist. Kas lapse ja narkootikumi võrdlemine on õigem, mida sinu parteikaaslane tegi?
t
Teeline/ 10. oktoober 2018, 18:39
Ongi! Nii inim- kui ka narkokaubandus on mõlemad keelatud.
v
varsti selgub/ 10. oktoober 2018, 10:38
et need nn isad ikka ei taha oma kaksikuid enam ületalve pidada, pole see potitamine ja kakatamine nii lahe ühti
1
10:38/ ega nemad siis ise/ 10. oktoober 2018, 11:04
hakka seda musta tööd tegama, selleks on jälle raha ja selleeest saab kõike, ka orjad.
r
raha eest/ 10. oktoober 2018, 11:12
käid vist tööl, kas pead ennast orjaks?
a
Aga loomulikult/ 10. oktoober 2018, 11:44
härjad on ju avalikus sektoris ja neid peame toitma.Loomulikult ka iseenese vajaduste ori.
v
Vaikus majas/ 10. oktoober 2018, 11:15
Kõik, kes on valitsuse toiduahelas kinni ja globalistide tööriistad, on hääletorud lukku keeratud. Ei feministid, ei lastekaitse, ei õiguskantsler, ei loomeliidud pole võimelised sõnagi ütlema. Seadusetus ongi ok? Aasta-emad-kus te kõik olete, või ongi võltspaatos teretulnud nähtus ja uus normaalsus.Kadriorust midagi loota, see enam ei pane kedagi imestama.
t
Toslem/ 10. oktoober 2018, 10:36
Näib, et kui küsimus on homodes siis on ka inimkaubandus sallitud.
m
Mis inimkaubandusest/ 10. oktoober 2018, 11:14
sa räägid, isegi Ernits nimetas eile seda korrektselt emaka rendiks. Jalgpallureid ju ka müüakse, keelame ära?
1
11:14/ Mine rendi omale/ 10. oktoober 2018, 11:47
mõistus ka USA, kodumaine ei toimi enam.Liiga palju on punast vedelikku pesuks kasutatud.
k
keegi/ 10. oktoober 2018, 13:26
polegi Eestis seda rentinud.
e
-23 ekrelast/ 10. oktoober 2018, 13:27
ei vaadanud eile "Otse kümnesse" saadet?
t
To 11:49/ 10. oktoober 2018, 18:06
Emakarent keelatud, aga lapsed ju Eestis keelatud pole! :)
k
Kasulik teada/ 10. oktoober 2018, 10:34
Teatavasti eraviisiline organdoonurlus on ju keelatud aga lapse väärtuseks on pelgalt kaup letil, mida osta võib. Ehk siis, kui Hollandis on kanep legaliseeritud, toimiks sama lapseostu näitel ka meil, mida Liisa Oviir ka eile TTV-s väitis.Võibki kottidega Eestisse tuua, Liisa on loa andnud.Extremismus tuleb sotsidest, hea teada enne valimisi.
k
kuule Põlluaas/ 10. oktoober 2018, 11:16
laps ja narkootikum ei ole võrdsed. Kui on siis sinu lapsed tuleks ka välja saata ja sind vangi panna narkootikumi sarnase tegemise ja hoidmise eest.
o
osta mõistus,/ 10. oktoober 2018, 13:28
kui ainult trollimise eest raha jätkuks :).
a
Ameerika,Ameerika/ 10. oktoober 2018, 09:54
esmalt arvasin,et lastetutele naisele,mehele vöiks ju lubatud olla,et keegi pereliige aitab.Aga ei, äratöugatud lapsi piisavalt, keda lapsendada! Ah tänapäeval enam paljud ei soovigi lapsi, peaasi et piiikad geelküüned.
e
ei/ 10. oktoober 2018, 10:21
tasu arvata,et lapsendamiseks lapsi vabalt jätkub. Järjekorrad pikad ja m&ned ei suvatse loobuda vanemlikest 6igustest jne...
a
arvan ikkagi/ 10. oktoober 2018, 10:25
maailm on nälgivaid lapsi täis
k
kas oled / 10. oktoober 2018, 13:29
nõus, kui keegi näiteks võtaks sinu nälgiva ära?
õ
Õudne./ 10. oktoober 2018, 09:29
Valitsejatel on kõigil suud lukus. Kus see meie imetabane president siis nüüd on?! Võrrelge seda tegevust nõukogude ajaga! On midagi võrrelda ?! Nõukogude ajal elati normaalset elu ja kasvatati lapsi.Poleks iial arvanud,et eesti rahvas niisugust ebainimlikku aega peab veel nägema.Orjaaeg on tagasi. Siis ka osteti ja müüdi inimesi.Uskumatu,mis toimub.
ä
ära uduta !/ 10. oktoober 2018, 10:28
kõik on korras ja valitsus on õigel teel.
1
10:28/ siil udus/ 10. oktoober 2018, 10:40
ja mida udusem, seda parem ekstremistidele, ikka ja alati kõik korras? Kas käisid juba Hollandis manepijärel ära, Oviir eile otseeetris kinnitas, et lubatud ülepiiri tuua. Kui ei usu vt. 11.00 otse kümnesse.
1
11:54/ Ära / 10. oktoober 2018, 12:24

a
.../ 10. oktoober 2018, 09:19
aga meditsiinis sellele ei tulda, miks pole paljud naised enam võimelised ise rasestuma, uurige siis, võib olla on meditsiin liiga palju hormoone noortele välja pahvinud ja sellega pikka aega kasutamisel võib jäädagi paljude puhul viljatuks, seda ei taha meditsiin ju kuuldagi, epaasi et ärid ravimifirmadega ÕITSEKSID.
l
Lugeja/ 10. oktoober 2018, 09:52
Alati ei ole asi naises vaid mehes! Mehed aga ei taha seda tunnistada ,et viga vöib ka neis olla.Uuringud on aga väga kallid mölemile.Vot siin vöiks haigekassa rohkem rahastada.Nemad aga töstavad vaid endal palkasi .
m
mees/ 10. oktoober 2018, 11:18
ma tunnistan seda ja tegin juba ammu kindlaks ja siis?
s
Siis/ 10. oktoober 2018, 17:18
annad naisele loa teiseks võimaluseks ja ei ilma armukadeduseta.
o
.../ 10. oktoober 2018, 09:15
ostke ostke aga uhkelt, vartsi peale ostu võib ilmneda sama lugu 2-3 aastal, et lapsel selline haigus hakkab, nagu alles kodutundes näha oli, siis on ju teine suund, viiakse see haige laps uuele ringile, sest kas kõik ikka on võimelised kasvatama puudega lapsi.Keegi ei tea täpselt 100% peale sündi, mis edasi lapsega tulla võib kui ta sünnitaja kohta täpselt pole olemas geeniskaalat.Võtke aga uhkelt ja ostke kasvõi terve uus maailma kokku.
k
kahju sinusugusest,/ 10. oktoober 2018, 11:19
kui selgub, et sinu elukaaslane haigestub raskelt, vahetad kohe välja?
m
.../ 10. oktoober 2018, 09:10
maaiolmal varsti vist katus täiesti läinud, või tähendab selline paigastsõit paljudel üldse maailmas mingeid katastroofe.Peagi tuleb see, et suur osa hakkab salaja kodu sünnitama ja edasi müüma, suurt äri ajama, miski pole enam imelik.Kus me küll elame, kuidas küll ajud paigast, ilmselt see meeletu elektroonika mõju me ümber ja kõrva juures, igasuguse pahna kättesaadavus jne....kahju kohe inimestest.
r
rooma imperaator/ 10. oktoober 2018, 10:30
meie senatis kontrolliti ja selgus, et raha ei haise.
b
Brunn/ 10. oktoober 2018, 09:06
Sellise loogika alusel on siis võimalik kanepit Hollandist sisse tuua. Täiesti sots teema.
n
narkootikumide/ 10. oktoober 2018, 11:21
toomine on enamus riikides kuritegu, laste toomine ehk sisenemine riiki, mitte. Kui laps on narkootikumidega võrdne, siis tuleks kõik lapsevanemad kohtu alla anda.
t
Teeline/ 10. oktoober 2018, 18:49
Ostad narkootikume, tood Eestisse, on kuritegu.
Ostad lapse, tood Eestisse, kas ei olegi kuritegu?
Kõik on ju üks - ühele sama.
p
pvm ajakurjanikud/ 10. oktoober 2018, 08:49
diplomeeritud moraalsed eba rdid
n
narkot/ 10. oktoober 2018, 08:44
ju ei tohi postiga tellida maalt kus see lubatud on?? miks siis inimkaubandus eestis on lubatud?
m
milline seadus/ 10. oktoober 2018, 11:22
keelab laste sisenemise Eestisse?
a
ameerikas abiellunud/ 10. oktoober 2018, 08:44
doonorlaps indiast, eesti seadused ka nagu hane selga vesi. mida te siin üldse teete??? reklaamite oma erinevust kõigist teistest, ise julgemata normaalsel moel isegi endale järglasi soetada...te olete sõna otseses mõttes haledad.
m
mis siis!/ 10. oktoober 2018, 09:20
aga see eest uhked ja õnnelikud.
k
kuidas/ 10. oktoober 2018, 11:23
meesterahvas saaks normaalsel moel sünnitada :)?
l
Lastekaitse Liit vaikib !?/ 10. oktoober 2018, 08:36
Enam lapsi ei kaitse ? Minge siis laiali , kui olete vaid LGBT ja muude liberastide käepikendus.
s
10. oktoober 2018, 08:46
See jõuk n ainult raha vastuvõtmiseks, nemad ei kaitsegi kedagi. Kõik liidu lõpulised katusorganisatsioonid on isehakanud võimustruktuur.
n
niisugused / 10. oktoober 2018, 11:24
on siis ekrelaste ja toetajate mõistusekurrud :)?
1
11:24/ Ja eile nägime sotside kurde/ 10. oktoober 2018, 11:56
Kanep vabalt sissetoodav, pange ärid tööle, mis siin nutate:)?

ä
Ärikas/ 10. oktoober 2018, 08:16
Ma surfasin veidi netis ringi ja leidsin ka hinnad erinevates riikides. USAs saad sündiva lapse osta e. adopteerida 65000 ja Valgevenes 20000 taala eest
e
Einstein/ 10. oktoober 2018, 08:05
“Many of the things you can count, don't count. Many of the things you can't count really count” Ehk siis asjad, mida sa saad loendada ei loe ja asjad mida sa ei saa loendada, loevad. Rahasse ei saa arvestada õnne, rõõmu, vabadust, emaarmastust.
e
eestis on keelatud/ 10. oktoober 2018, 08:01
aga miks? miks ei või keegi siin kellelegi last sünnitada. aga niisama sünnitada ja kohe lapsest loobuda on "lubatud". riik võtab lapse endale ja parseldab ise maha. eesti riik võtab endale jälle õiguse keelata inimeste eraelu. inimene kuulub täiega riigile. igas asjas on riiklik kontroll.
s
10. oktoober 2018, 08:48
Selle pärast ei tohi, et see hkkab siin sündivust vähendama. Loomulikult ei saa sinusugune sellest aru. Mis asi on populatsiooni kaitsmine, mis on surrogaatemaduse tagajärjed.
m
miks sündivus/ 10. oktoober 2018, 13:32
vähenema, hoopis vastupidi, kes ei saa lapsi, lasevad kellelgi sünnitada.
t
to 08.01.../ 10. oktoober 2018, 09:24
....sinu eraelu ja lapse tulevane elu on ikka kaks täiesti erinevat asja.
m
Mõtlik/ 10. oktoober 2018, 08:01
On asju, mida ei tohiks osta ega mûûa. Pole lihtsalt eetiline. Kuid kuna pärasoole kaudu eostumine on ilmselgelt võimatu, siis aitab raha. Tellin lapse, täpselt nagu telliksin kataloogist riideid või valiksin tõukoera, mille pesakond on alles planeerimisel. Inimene arvab, et ta on jumal, aga eksib sûgavalt.
t
tundeküllane/ 10. oktoober 2018, 08:15
Kui vene ajal oli õnn pluff, siis täna on see hingeseisund reaalselt kättesaadav ja isegi silmaga nähtav. Vaatad peale valimisi riigikogusse pääsenute nägusid ja võid 100% tõenäosusega õelda - õnn on olemas, ta eksisteerib reaalsuses .
n
10. oktoober 2018, 11:24
a
avaldasin oma arvamuse ,kõik ilusti viiskalt ,aga ikka modereerimisele./ 10. oktoober 2018, 07:56
nüüd kirjutan ja tahan näha ,kas läheb läbi--- .ÕL on kõige parem leht .---
o
osata ,ja/ 10. oktoober 2018, 07:54
j
Juulius / 10. oktoober 2018, 07:06
Kõik mûügiks!!! Selline kena parool, peaasi, et ikka raha oleks. Ja kui raha on , siis teeb rikas Itaaliast toodud marmorist põranda, ostab antiikmööbli ja ostab ka lapsed. Huvitav, kas laste sugu saab valida?
Vaesel seda lõbu pole. Nii et kûüniliselt öeldes, on ràske raha see, mis paneb asjad paika. Ja asja eetiline pool? Ei see nûüd rikkale korda lähe, küll rahaga toetades ajapikku saab ta osta vajaliku seaduse.
Kas sellist Eestit lootsid saada laulva revolutsiooni tegijad?
t
Tõeleid/ 10. oktoober 2018, 08:42
Müüakse seda mille järele on nõudlus. Kui aga tekib liikumisel seisakuid , siis paneb raha rattad uuesti liikuma ja kui vaja, siis peatab liikumise. Nii lihtne see kõik rahaühiskonnas , mis on ellujäämise aabitsaks, ongi.
i
imelik/ 10. oktoober 2018, 10:32
Pannakse miinuseid ? Kas tõesti enam ei usuta raha kõikehõlmavasse jõusse ?
t
Tv/ 10. oktoober 2018, 06:59
eile õhtuses Tallinna TV väitis üks daam,et kui Hollandis on kanep lubatud,siis võib seda kraami ka Eestisse tuua -huvitav,kuidas kommenteerib seda hr Anvelt
s
10. oktoober 2018, 09:16
sa küsid seda sotsilt, kes propageerib multikultit!!
t
Teeline/ 10. oktoober 2018, 19:14
Hollandis ei ole kanep lubatud, lihtsalt tolereeritakse.
"Tolerantsuse suunised leiduvad "Opium acti" lisas. "Opium act" sätestab selgelt, et iga kanepi taime osa, peale seemnete, on keelustatud - see on kooskõlas mitmete rahvusvaheliste lepingutega, millele Holland on alla kirjutanud. Seepärast ei ole võimalik kanepit Hollandis legaliseerida. Seega seaduste järgi illegaalne, aga muidu lubatud."

j
JAH/ 10. oktoober 2018, 06:46
lapsi saavad ainult rikkad osta . Kunagi hakkasid soome mehed taist naisi ostma. peaasi, et kõik oleks rõõmsad.
t
10. oktoober 2018, 08:02
Taist saab naisi tasuta. Soome mehed hakkasid naisi Taist tooma ,kuna soomlannad ei taha keskmise sissetulekuga meest.
o
Oh jah/ 10. oktoober 2018, 08:23
Olen neid Taist toodus ``abikaasasid `` siin Soomes palju näinud ja töö tôttu ka kokku puutunud. Anektootlikke lugusid vôiks neist rääkida mitu tundi, aga.. Tai naise puhul on tegu kaine arvestuse ja rahaga. Tunnetel Euroopalikus môttes pole küll kohta ,ent see on nende naiste endi valik. Ostetud vastsündinul sellised valikud puuduvad. Tema on kaup, kellel puuduvad igasugused inimôigused. Aga kogu riigi ladvik on vait nagu kult rukkis. Kôigil suu head ja paremat täis.
k
10. oktoober 2018, 09:10
kogu riigi ladvik oli ju nende vastuvõtul, sellest ka vaikimine ja takkakiitmine
k
Kunagi tellisin endale välismaalt kataloogi järgi lemmiklooma/ 10. oktoober 2018, 05:01
Ma ei teadnudki, et nüüd lennutatakse kohale ka lapsi. Telli ainult milliselt emalt tahad, punapea või blond, ühte last või kaksikuid. Ja kõik võivad tellida. Kus on lastekaitse silmad. Hiljuti ei lastud meil siin ühel pere emal isegi oma õe last lapsendada. Telli lapsed Ameerikast, siis pole probleemi
n
no mis teha/ 10. oktoober 2018, 06:49
poisid üritasid pikalt aga ikkagi kumbki ei jäänud rasedaks. Äkki ütles üks neist- aga kui me ise ei saa, siis ostame. mõeldud- tehtud. tublid eesti poisid.
k
10. oktoober 2018, 08:56
Kõik ei olegi viljapuud.
t
tomm/ 10. oktoober 2018, 03:45
Parafraseerides: kui Eestis on laste varastamine keelatud, siis varasta võõrsilt.
p
10. oktoober 2018, 08:57
Paistab tõesti, et teatud seltskonnale on seaduste rikkumine iseenesest mõistetavalt lubatud.
e
Ema armastust ei saa võrrelda / 10. oktoober 2018, 03:23
med õdede, lapsehoidjate jne palgatud tiimiga, kes teevad oma tööd raha eest
n
neil/ 10. oktoober 2018, 06:49
p
10. oktoober 2018, 08:59
Pole neil seda kah, on tahtmine normaalse inimese moodi välja paista.
o
10. oktoober 2018, 09:08
ole palun konkreetne: isade armastus
p
Prr/ 10. oktoober 2018, 10:26
Isa on ikka see isik, kes on emaga abielus.
Isa n kogu perekonna pea ning vastutab kogu perekonna eest mehe kombel. Selleks, et isa olla, peab ka ema kõrval olema. Mõlemil, nii emal kui ka isal, perekonnas omad ülesanded ning perekond on tasakaalus.
o
oleks tore,/ 10. oktoober 2018, 12:03
siis ei peaks ka alimente maksma, kui pole abielus ja pole ka isa.
s
sarnaselt/ 10. oktoober 2018, 03:02
legaliseeriti ka danske rahapesu. alles suure surve all hakati uurima. eesti loobub oma õigusruumist varsti täielikult.
n
10. oktoober 2018, 09:01
Normaalse mõistusega inimesed ei hakka selle pärast lausrumalusi tegema, et need on lubatud. Inimestel kehtivad omad seadused ja nad teavad neid sünnist saati.
j
10. oktoober 2018, 09:08
jep, selle asemel nad lähevad valivad sotse.
m
Miki/ 10. oktoober 2018, 10:15
Tere tulemast liberaalsesse Euroopasse, kus ruulivad kõik pseudoväärtused ja tervemõistuslikkusele on kuulutatud kõigi vähemusgruppide poolt "sõda", allahu akbar euroopalikud väärtused! irw...
s
Scaramanga/ 10. oktoober 2018, 00:21
Normaalne.
Üksik, 50-aastane mees, tuleb Tai reisilt 10-aastase tüdrukuga tagasi ja ütleb, et ta lapsendas tüdruku ja on nüüd üksikisa :)
Normaalne.
a
araabia/ 10. oktoober 2018, 03:05
reisilt võib ta 10-aastase naise ka tuua. eestis ohitakse ja öeldakse jälle, et jokk.
e
10. oktoober 2018, 09:04
Eesti mehe puhul on asi kahtlane, aga moslemimehed nii teevadki ja tulevad 8 aastased näpus, mitmetes EL liidu riikides on sellised abielud lastega juba legaalsed. Varsti on titt taga ja keegi ei süüdista neid pedofiilias. Sama ei kehti kohalike rahvuste kohta!
m
10. oktoober 2018, 03:12
miks ka mitte?
Teistest еrinevus ju rikаstab.
e
Ehh/ 10. oktoober 2018, 04:37
On meile sellist rikkust ja "kuulsust" vaja?
n
9. oktoober 2018, 23:44
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
e
Eino Taruk/ 10. oktoober 2018, 00:14
See on just see tõeline inimkaubandus, mitte pseudo inimkaubandus, milleks feministid nimetavad prostitutsiooni. Muidugi ei ole feministid selle tõelise inimkaubanduse vastu, sest see ei kuulu nende sfääri. Ja feminismi poputavad põhivoolupoliitikud samuti.
n
10. oktoober 2018, 09:08
Need uusfeministid on samasugused inimsuse vastased kurjategijad.
m
mismoodi inimkaubandus/ 10. oktoober 2018, 08:31
eks munarakud viljastati isade sp*rmaga, seega lihased lapsed
m
10. oktoober 2018, 09:05
mh, tegelikult isa pidi olema heauskne, irw
k
10. oktoober 2018, 09:09
Kui kasutati keelatud tehingut siis on inimkaubandus.
e
ehhee/ 10. oktoober 2018, 09:22
Kas üks peagi sündiv kaksik viljastati ühe isaga ja teine kaksik teise isaga?
e
10. oktoober 2018, 09:07
Eks see olegi juba peaaegu legaalne, Ukrainast on kuulda olnud, et sealt kaudu vahendatakse 60 000 organit aastas. Hoidke oma lapsed silma all!
o
on/ 9. oktoober 2018, 21:20
siis edasine elu seal mõningates osariikides jah?Millina sõna-asendusema...ema ei saa keegi asendada ja emapiimaga tuleb lapsele immuunsus tulevaste hm.haiguste vastu k.a.
l
lapsele, ema ja ka isa/ 10. oktoober 2018, 13:38
on see, kes kasvatab, mitte see, kes kohe jalga laseb.

j
9. oktoober 2018, 21:17
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
d
Dff/ 10. oktoober 2018, 07:11
Ole hea ja tee selgeks endale mis on pedofiilia. See,et kaks meest last kasvatavad, ei tähenda seda.

TOIMETAJA

+372 5199 3733
online@ohtuleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 2233
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee