Eesti uudised

Ernits: las politsei tegeleb ähvardustega

KUS ON PIIR? Ernitsa poolehoidja soovitas poliitiku tütrel ja Pakostal end üles puua

Ohtuleht.ee, 8. oktoober 2018, 14:27

422 KOMMENTAARI

l
Laps/ 9. oktoober 2018, 23:16
Laps ei ole asi mid haiged võivad osta , Kus on nüüd need üliagarad lastekaitsjad kes lapsi normaalsetest peredest lastekoduse viivad, see ei ole enam normaalne riik mida juhib haige mõtteviis kõikelubav liberaalsus.
j
Ja nüüd/ 9. oktoober 2018, 19:10
Pakosta ka Kavanaug-ilt andeks paluma! Vaja ka enne kaagutada võõrastel teemadel, kui kodus kõik segamini pööratud oma homodega ja laste äri käima lükatud.
k
kuulake ise homondusest saate teises pooles/ 9. oktoober 2018, 16:33
www.mixcloud.com/raadiosaade/r%C3%A4%C3%A4gime-asjast-07102018/
n
Nagu tõelised titad koos selle Pakostaga/ 9. oktoober 2018, 15:18
Keegi ütleb, pista pea tulle! Kas Pakosta tormab täitma kohe? Asi millega sõna võtta, parem rääkigu oma lapsele, kuidas 2 last võõrastele onudele antakse ja ema ei saagi kunagi olema. Kui see tema lapsi nutma ei aja, siis eelnev jutt nutust on propaganda laste arvelt igatahes.
-/ 9. oktoober 2018, 18:34
Pakostat ju keegi põlema ei ähvardanud panna , ärgu tegelegu jamaga -parem vastaku esitatud küsimusele -kas peate õigeks ,et lapsi saab raha eest osta -müüa nagu kaupa ?
k
kaos/ 9. oktoober 2018, 13:40
naised kaitsevad, mehed materdavad,peresisesed konfliktid juba. Need homod on kuidagi meeldivad inimesed tundub mulle.Ütleks isegi, et Vähesed " munadega mehed" seisavad näoga pildis. Aga lapsendamisele ei.
l
läbisõela/ 9. oktoober 2018, 12:58
kuigi minu kommentaar üksikvanema võrdlusest kustutati, siis sooviksin tolle grupi liikmetele siiski midagi südamele panna. Ärge pidage end teistest paremaks, te ei ole seda. Pole ka teie asi õelutseda, kes ja kui palju lapsi saab. Teema puudutab nii homosid kui eksmehi.
n
NÄT/ 9. oktoober 2018, 11:25
Eesti keeles käskivas kõneviisis edastatud soovitust ei saa lugeda ähvarduseks, seda enam et
soovitus anti neile endile, mitte ei lubatud tulla pooma.
Lühidalt võib pildi kokku võtta järgmiselt: kari lambaid vaatab ja ootab käsku mille peale täna solvuda.
p
piiritu lollus/ 9. oktoober 2018, 11:18
jälle järate ettevisatud kondi kallal, samal ajal kui kitsekesed te selja taga rahus parimat nosivad.
n
9. oktoober 2018, 12:34
näitesks Fukushimast pole aastaid enam kuulda olnud

a
Arvan/ 9. oktoober 2018, 10:00
Et varsti tekib selline olukord, et luuakse riik riigis. Ehk siis teatud osa ûhiskonnast grupeerub ja eraldab ennast muust ûhiskonnast. Umbes midagi sarnast nagu on amishid Ameerikas. Muud moodi on võimatu elada. Kindlasti on peale minu veel perekondi, kes ei taha homondust ja multikultit ja muid selliseid rikastavaid asju, vaid tahavad elada rahulikult, nii nagu meie vanemad aastakûmneid tagasi.
p
Pakosta / 9. oktoober 2018, 09:54
Nn lapsed võiksid nuttes lugeda uudist sellest, kuidas kaks veel siia ilma sûndimata last jäävad kohe peale sûndi ilma oma emast ja peavad elama hakkama koos kahe mehega.
o
olen ja jään Peetriga/ 9. oktoober 2018, 08:15
ühele arvamusele .pereväärtusi saab ainult mees ja naine edasi viia ja anda .või üksik isa ja üksik ema lapsega või lastega .ÕL ise ka soosib selliseid artikleid kommima ,põhiline ,et lehele pappi tuleks .
k
kindlasti mitte/ 9. oktoober 2018, 09:18
Lühidalt, traditsioonilisi pereväärtusi suudab luua tervik. Ema ei ole isa ja isa ei ole ema. Miks on meie ühiskonnas nii palju ebaõnnestujaid,üksikvanemaid? Seda tarkust paraku koolis ei õpetata ja h..modele ajujahi pidamise asemel võiks kõik ülejäänud keskenduda mitte 1% vaid 99% (üksikvanematele). Kuna justiitsministeerium ja kohtud on aastaid arvamusel, et laps on ema ainuomand ja raha on isa ja raha kasvatab last, siis päriselt ka, öelge mulle palun, mis pereväärtusi me taga ajame! FB temaalgatuse pärast on piinlik. Mind samasoolised ei häiri, pigem on nad huvitavad kui ebameeldivad.
p
preväärtus/ 9. oktoober 2018, 11:36
on siis see, et mees elab naise tuhvli all? Miks mehed surevad varem, sest perekonna vangimajas võib ainult surma oodata jne.
t
TT/ 9. oktoober 2018, 07:57
Kuidas see pe.de.dus Eesti elu edasi peaks viima? Nöör on soovitus, kui ei kannata noraalsete inimestega koos elada!
k
kas nad/ 9. oktoober 2018, 11:37
ei teegi tööd, üldjuhul on ka sinusugustest andekamad ja annavad ühiskonnale rohkem.
p
9. oktoober 2018, 06:47
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
j
ja/ 9. oktoober 2018, 06:50
i
Inimesed palun kuulake. Inimene ütles lihtsalt oma arvamuse ja küsis kas see on okey./ 9. oktoober 2018, 02:13
a
aga sina/ 9. oktoober 2018, 02:52
inimesed....oled harimatu, kes ei saa aru, mida tähendab pealkiri!
a
A/ 9. oktoober 2018, 18:40
Ükski normaalne inimene ei peagi sellist viisakat küsimust ja oma seisukoha väljaütlemist mingiks vihakõneks -pealegi Eesti seadused sellist asja inimestega niikuinii teha ei luba
e
Eesti kodanik/ 8. oktoober 2018, 23:55
kus on eestis politsei ja julgeoleku organisatsoonid? mis moodi on vöimalik et nii EKRE kui nede kummardajad saavad avalikult solvata päevat päeva oma kodanikke ja vähemuslasi, kuskilt maalt peaks minema normaalsuse piir ja see on juba ammu ületatud. seega ootan et avalikult laimavad inimesed ka vastutusele vöetakse, nagu seda tehakse soomes.
ü
üks piir/ 9. oktoober 2018, 02:20
-süüdimatus. Kilplased ei vastuta
l
loomasõber/ 9. oktoober 2018, 06:33
p
Politsei/ 9. oktoober 2018, 08:59
peab raviasutustega läbirääkimisi, et sellised närvivapustuse saanud Eesti kodanikud enda ja teiste tervise huvides normaalsest ühiskonnast isoleerida.
k
ka eesti inimene/ 9. oktoober 2018, 10:33
Just! Miks ühed peavad täitma seadusi, aga teised mitte! Kas meil on eesti riiki või mitte? Miks seostatakse kõike EKREga , kas sellepärast, et nad pidevalt liigutavad näppu seadusest väljaspool olijatele??? Igat normaalset inimest ajab vihale see soodoma ja kamorra
t
to eesti kodanik/ 9. oktoober 2018, 23:36
Kõik need propagandad heast ja halvast teevad teed suukorvistamisele,mina leian,et pole vaja lubada teemast kõrvale kalduvate inimeste kommentaare ja sõimu kommentaaridesse.
k
8. oktoober 2018, 23:21
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
k
./ 9. oktoober 2018, 06:51
a
Aga/ 9. oktoober 2018, 08:12
Mina mäletan oma lapsepôlvest juhtumit, kus kohus otsustas alkoholiga liialdavatelt vanematelt lapsed ära vôtta. Otsust määrati täide viima üks tolleaegse külanôukogu töötaja. Paraku oli ta selle järgselt nii suures emotsionaalses vapustuses, et nuttis päevi ja vandus, et midagi sellist ta oma elus enam läbi ei tee. Jah, need lapsed polnud just kôige paremini hooldatud, ka mitte kôige paremini toidetud, ent neid ahastavaid karjeid, mis kostus, kui selgus, et nüüd tuleb kodust minna, olevat olnud vôimatu taluda. Ema on ema, olgu ta milline tahes. Ja isa on isa.
n
Neid lapsi / 9. oktoober 2018, 09:57
Poleks ju olemas kui poleks olnud tellimust. Sama nagu koertevabrikuga. Lapsed ja tõukoerad on sama pulga peal, mõlemaid vorbitakse, sest nõudlus on suur.

k
Kristiina/ 8. oktoober 2018, 23:20
Jah surrogaatemadus ei pea ma ka parimaks lahenduseks kuid see vihakülvamine on jälk. Ma lugesin seda lugu täismahus ja tegu mõistlike ja edukate noortega. Ma pooldan lapsendamist põhjaliku taustauuringuga. Parem ikka kui hooletuses kasvamine..
k
Kristiina/ 8. oktoober 2018, 23:18
Jah surrogaatsust ei pea ma ka parimaks lahenduseks kuid see vihakülvamine on jälk. Ma lugesin seda lugu täismahus ja tegu mõistlike ja edukate noortega. Ma pooldan lapsendamist põhjaliku taustauuringuga,et poleks hingel karistusi vägivalla eest vastutusea algusest jms. Parem ikka kui alkohooliku peres või lastekodus kasvamine..
n
Noore hinge / 8. oktoober 2018, 22:40
protest ja appikarje kõige traditsioonilise vastu
t
tead/ 8. oktoober 2018, 23:22
kunagi oli traditsioon rihmaga lapsi peksta
s
sa Hanna,/ 9. oktoober 2018, 04:00
oled ülbe ja isekas plika.
s
see oli ju südamlik ja ehtsalt eestlaslik soov/ 8. oktoober 2018, 22:37
keegi teeb kõva häält, et EKRE omadele poogitakse külge foobiaid ja vihkamist
EI usu, et see kommentaar päevavalgust näeb ,aga toksin.
k
kaio/ 8. oktoober 2018, 22:00
j
jah kaio/ 9. oktoober 2018, 04:06
tütar on ülbe ja isekas, ehkki Hr.Ernits püüab teda kaitsta, aga intelligentsust ei paista selles plikas kuskilt otsast. Ükski hästikasvatatud laps ei hakkaks oma isa vastu avalikus meedias sõna võtma. Igalühel on õigus oma seisukohale, kuid pereringis tehakse seda kodus, mitte avalikusse ees. Kas Hanna on kinnimakstud, ja kelle poolt, tahaks teada?
v
8. oktoober 2018, 21:48
Varem olid ikka M+M sõbrad, mis siis nüüd juhtunud on!? Kuhu sõbrad kadusid?
a
ajakirjaniku fantaasia/ 8. oktoober 2018, 21:22
Mina ei lugenud küll sealt välja, et soovitaja Ernitsa poolehoidja oleks olnud. Soovitus oli igati asjalik.
i
8. oktoober 2018, 21:42
j
Jah ,üleskutse poomisele on/ 8. oktoober 2018, 22:52
aga millegipärast ei usu ,et Pakosta seda täitma hakkab
k
kingpigistab/ 8. oktoober 2018, 21:20
poliitik õpetab poliitikut, assa, anname politseisse- selle asemel, et küsida: P. miks see teema üldse vajalik oli? Uskuge,ei erine need h...mod mitte kuidagi üksikemadest. Või väidate, et see on pereväärtus, kus üks tekitab ühepoolselt paberile tõestamata väljaminekud ja nõuab kohtus teiselt nende väljamaksmist!
e
ei/ 8. oktoober 2018, 23:49
saanud pointile pihta. Et siis kui h-d h-de käest raha nõudma hakkavad, siis probleemi ei ole. Alimendid polnud teemaks ju. Mu meelest on nende Eltoni poegadega juba mingi kisa UK ajalehtedes. Aga peab ju liberaalne olema, et ikka riigikogusse valitaks.

p
pragma/ 8. oktoober 2018, 21:13
soovitada võib kõike..
see ikka inimese oma südametunnistuse asi, et kas ka soovitusi järgima hakkab..
n
8. oktoober 2018, 21:44
Nende nn soovituste pärast inimesed on vabasurma läinud
t
8. oktoober 2018, 21:01
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
k
Kasuisal hea meel, kasutütart nüüd saab mugavalt kasutada/ 8. oktoober 2018, 21:45
k
katmandu/ 9. oktoober 2018, 06:35
kusjuures lastekaitse teeb hälvaritega koostööd.
p
Peeter/ 8. oktoober 2018, 20:35
Keegi sōltumatu ajakirjanik vōiks nii 16 aasta pärast kaksikutega intervjuu teha ..ega alles siis saab asi selgeks
n
neid/ 8. oktoober 2018, 21:04
adopteeritud laste intekaid on üle maailma küll ja küll, kes üldse rahul pole, et neid homodele anti lapsendada.
j
Ja mitte adopteeritud/ 8. oktoober 2018, 21:48
Uusimaa maakonnas Lõuna-Soomes ilmsiks tulnud juhtumis, kus isa tegi rasedaks oma 12-aastase tütre, on kahtluse alla langenud ka pereema, keda kahtlustatakse perepoja ärakasutamises.
o
Oli/ 8. oktoober 2018, 21:59
üks (vist Kanada) naisteadlane, kes julges oma isiklikust kogemusest sellest homoperes kasvamisest ja selle varjukülgedest rääkida, mille peale "sallivad ja sõbralikud" teda mõnitama ja sõimama kukkusid!
e
eiseediebaõiglust/ 8. oktoober 2018, 20:33
Vaadake inimesed, Ernits võib kirjutada, et tema arvabki nii. Seega, kas ta on neutraalne asja suhtes? Ei ole ju. Vana mõtleb pea liiva alla pista ja teisi süüdistama hakata. Häbematu!
Aga kui mees läheb kohtusse, et elatismaks on ülejõu käiv, siis saadetakse pikalt. Eksnaine tapab oma pilguga ja kohtunik küsib suurte silmadega: "miks sa neid lapsi siis juurde tegid?" Nii et Ernits, palun öelge, miks teie selle teema üldse tegite. Andke enda politseile palun üles ja vastutage, nagu mees, nagu üks korralik põliseestlane!
p
peegel/ 8. oktoober 2018, 20:18
Üks provokaator teeb lambiteema, ja kui inimesed sellele reageerivad, on nagu pahasti. TASE! Käime kohut, raha ju ei haise. Ma ütlen nii selle kui ka eelmine nädal ilmunud teemade ja kohtuähvarduste kohta nii palju, et vastutus on tegelikult mõlemapoolne. Ka teemaalgataja peab vastutama ja mõtlema, mida ja kui palju tasub suust välja ajada. Inimeste reageerimine ja päris mitte kõigega leppimine on pigem normaalsus. Aga Eestis võib ainult avalikuelutegelane veel midagi arvata. Hambaid ei ole vaja ravida taguotsa kaudu, vaid see, kes leegi süütas, see ka kohtus vastutagu. Viie lapse ema lapsed peaksid küll teemaalgataja peale nutma puhkema ja niinimetatud pereväärtusi austav ema võiks lastega koos kohtu kaud küsida, miks onu üldse sellise teema algatas.
Teiseks, kui ma kirjutan mehest, kellel on kokku 5 last ja neist 4 last nutavad, kuna Tallinna kohus määras nemad vältimatuga elama ja ühe lapsega eksi igakuiselt nuumama, siis lõuatakse sari-sigijaks, siis ei ole pereväärtusi, siis peab lihtsalt vastupidama!
a
Anti/ 8. oktoober 2018, 20:17
Kodanik siiski soovitas Brüsselisse kolida. Poomine oli abstraktne vist.
j
8. oktoober 2018, 20:11
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
p
p.edeterror'ist/ 8. oktoober 2018, 21:19
EU käsk! Muudkui anna ja anna raha selleks, aga edenemist ei ole...Käsk vist lõpuks tankiga üle sõita!
r
Roosamanna/ 8. oktoober 2018, 20:02
Viimane aeg must valgeks rääkida.
v
või/ 8. oktoober 2018, 23:51
vähemalt heleroosakski.

<
8. oktoober 2018, 19:54
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
t
tõesti,/ 9. oktoober 2018, 03:18
olen sinuga nõus -tubli ja julge mees, kuid vanakoolimehe moodi kaitseb oma tütart, kes ei ole kahjuks intelligentne, kui ründab avalikult oma isa. Minu sarnase sisuga, väga viisakas komm, kus polnud ühtegi nime ega ühtegi halvustavat sõna, korjati ikkagi ära, huvitav miks?
t
toetan ka / 9. oktoober 2018, 04:19
Härra Ernitsat. Kahjuks on lapsed tänapäeval minetanud austuse vanemate vastu, meie elukogemuste vastu. Mõtlen minagi, et mida ma valesti olen teinud, kui mu tütar kuulutab, et sina ema, ela oma elu, võta kass kui igav on, mind sinu kogemused ei huvita, laste vabakasvatus ruulib! Vaid tema põhitõed on ainuõiged. Mina emana, kannatagu üksindust, ma ei näe oma lapselaste kasvamist, mult on ära võetud nendega suhtlemine, mind ei peeta meeles ei jõuludel , ei sünnipäeval ega Emadepäeval. See on nõukaajal kasvanud põlvkonna reaalsus.
q
qq/ 8. oktoober 2018, 19:46
Kas pr Pakosta esitas vastulause, kui hr Ligi rääkis samal viisil?
Riigikogulase sõnum ajakirjanikule: nakatunud raibe, pane end põlema! 14. mai 2009 Õhtulehes.
j
8. oktoober 2018, 19:26
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
e
eks ta ole/ 8. oktoober 2018, 20:12
jauram sa oled ja jauramiks jääd, kui sind jauramiks löödi....
j
Jauram/ 8. oktoober 2018, 23:25
Ja arvatavasti tütar siis sinu li,ts ....
n
nii tore/ 8. oktoober 2018, 19:23
Isa Juku ja ema Möku palun panna vastavasse multifilmi!
p
Piir/ 8. oktoober 2018, 18:56
Igal juhul on piir ületatud kui 𝓅ederastid saavad omale lapsi osta. See on juba kõvasti üle piiri.
k
kahju,/ 8. oktoober 2018, 19:37
et sa ei saa mõistust osta :(.
t
to kahju/ 8. oktoober 2018, 21:06
sina vist arvad olevat endale ostnud? normaalse inimese moodi see sul küll ei tööta, kui sa aru ei saa, mis valesti on laste ostmise juures.
h
Huiallukas/ 8. oktoober 2018, 18:56
Mina küll ei julge oma lastele öelda, et , kuidas, 2 meest järglasi võivad saada
r
8. oktoober 2018, 19:11
Räägi nii nagu tegelikult on . Ole lapsega aus ja laps saab aru , et 2 meest ei saa mitte kuidagi last saada .
r
rs/ 8. oktoober 2018, 19:12
s
saavad küll/ 8. oktoober 2018, 19:15
kumbki annavad oma seemne mõnele naisele ja sealt sünnib laps.
j
ja siis tuleb küsimus, et/ 8. oktoober 2018, 19:53
kas ema jätab siis oma lapse maha?
s
saavad ju!/ 8. oktoober 2018, 20:09
Aus olekski ju öelda, et kui kahel pe.rvol on piisavalt raha, siis saavad nad riigi heakskiidul omale lapsi osta kui palju tahavad. Selles probleem ongi!
1
19:15 / Jee / 8. oktoober 2018, 20:15
Sinu seemet keegi tahab ja veel hulludele kasvatama? Ikka papi eest...nagu see MEIE MEHE laul, ärikorras saab ikka.
1
19:15 / Jee / 20:15/ 8. oktoober 2018, 23:24
noh aga homod ongi seemest sündinud, just heterode omast, muidu
j
Juut/ 8. oktoober 2018, 18:52
n
nõus juudiga,/ 9. oktoober 2018, 04:21
kas Eesti riigis pole Ajakirjanduse Eetikanõukogul mitte mingisuguseid õigusi enam???
m
Mickina/ 8. oktoober 2018, 18:44
Olen tähele pannud, et alati võetakse konservatiivsemaid vaateid esindavatest kommentaaridest need kõige äärmuslikumad ning asjalikke, seisukohti viisakalt ja loogiliselt väljendanute kommentaare millegipärast ei avaldata ega tsiteerita. Samas (üli)liberaalseid seisukohti esindavate kommentaaride seas on samuti lahmivaid (mina lilleke pasameres) sõnavõtte, kuid nende seast valitakse pealkirjadesse ikka need viisakamad. Ei pea silmas ainult antud sõnavahetust ja konkreetses artiklis esinenud väljavõtteid vaid üldine trend on selline. Tekib küsimus miks ja kelle huvides? Lisaks ajakirjandus pidi ju erapooletu ja objektiivne olema....njah
m
muidugi kallutatud,/ 9. oktoober 2018, 03:03
s
Sest/ 8. oktoober 2018, 19:17
Intelligentsete inimeste sõnavõttudes on selliseid soovitusi ja sõimu poole vähem, pealegi suurem osa neist ei vaevu kommentaarides õiglust nõudma ja kaeblema. Seega mõttekam on selline uudis sellise arengutasemega inimestest kirjutada, kuna teised arengukaaslased tõttavad vapralt võitlusesse ;)
j
jah Sest,/ 9. oktoober 2018, 03:30
võtan sõnasabast kinni. Tütre avalikku sõnavõttu oma isa seisukohtade vastu ma kindlasti intelligentseks ei pea, ehkki isa kordas seda sõna tütre kohta mitu korda. Tohutult kahju on sellest, et enda pildipeale saamise nimel kaotatakse austus oma isa suhtes. See- austus oma vanemate, ja üldse endast vanemate ja kogenumate arvamuste ja väärtushinnangute suhtes hakkab meie noores ühiskonnas kahetsusväärselt hääbuma. Kisav iseteadvus võtab maad, see on kohutav tendents.
s
sa Mickina/ 9. oktoober 2018, 03:02
vajutasid väga õigele nupule. Siin veebiveerus on õige see küsimus esitada proua uuele loomejuhile, kes on need, kes teda kinni maksavad?

a
autist/ 8. oktoober 2018, 18:22
Tegemist ei ole ähvarduse, vaid soovitusega. Äärmisel juhul on tegu kihutamisega su.itsiidile. Aga selline tegevus on kri.minaalne ainult siis, kui seda tehakse sui.tsiidikalduvusega inimese aadressil. Aga vaevalt, et kumbki neist kahest selline on.
Mis siin muud öelda on, et kui seda, et hoopis rahva vaimne tervis on va.sakäärm.uslaste poolt murdepunkti aetud. Vasakää.rmuslaste tegevus on igapäevane provokatsioon. Pole siis ime, et inimesed sääraseid "soovitusi" ei suuda vaka all hoida enam.
i
idealist/ 8. oktoober 2018, 17:47
Nojhh, tütreke sai ka pildile, kas aga see saamine talle edasises elus önne toob? Vast toob samasoo ja eluks ajaks?
i
idealist/ 8. oktoober 2018, 17:55
Võibolla ei saagi kunagi teada, mis tähendab mehe armastus?
i
idealist/ 8. oktoober 2018, 18:11
Nagu need pillerkaarutajad ei adu vast kunagi, mis tähendab armastada naist?
k
kas lesbid/ 8. oktoober 2018, 19:39
e
8. oktoober 2018, 20:08
ei ole,mingid mutandid on.
p
Profet/ 8. oktoober 2018, 18:03
Tegelikult on sellest kõigest selgelt näha, kuidas sallivuslaste, vasakliberaalide, kultuurmarksistide ja äärmusfeministide juhtimisel on ühiskonnas kõik kruvid nii põhja keeratud, et inimesed on valmis juba üksteisele kõrri kargama.
KÕIGES selles on süüdi need nn uuskultuuri loojad ja nn progressiivsed liberaalid.
AINUKE pääsetee on algpõhjuste kõrvaldamine ehk selle jama tekitanud õigusaktide tühistamine ning lõpetada (vähemalt maksumaksja raha eest tehtavas meedias) homo- ja transu- jms... reklaamid, sealhulgas igasugused L G B T ???... pervoparaadid.
Alustama peaks aga kooseluseaduse tühistamisest, et ühiskonda normaalsusse ja lepimisse tagasi viia.
p
Profet/ 8. oktoober 2018, 18:04
Tegelikult on sellest kõigest selgelt näha, kuidas sallivuslaste, vasakliberaalide, kultuurmarksistide ja äärmusfeministide juhtimisel on ühiskonnas kõik kruvid nii põhja keeratud, et inimesed on valmis juba üksteisele kõrri kargama.
KÕIGES selles on süüdi need nn uuskultuuri loojad ja nn progressiivsed liberaalid.
AINUKE pääsetee on algpõhjuste kõrvaldamine ehk selle jama tekitanud õigusaktide tühistamine ning lõpetada (vähemalt maksumaksja raha eest tehtavas meedias) h omo- ja t ransu- jms... reklaamid, sealhulgas igasugused L G B T ???... per voparaadid.
Alustama peaks aga kooseluseaduse tühistamisest, et ühiskonda normaalsusse ja lepimisse tagasi viia.
h
Häbi, tütrele!!!/ 9. oktoober 2018, 03:13
Mul on tõsiselt kahju, et härra Ernitsal on selline ebaintelligentne ja kasvatamatu tütar, kes ei tea (või on kinnimakstud), mida tähendab austus oma vanemate vastu. Oma seisukohti võid sa esitada ja isaga vaielda köögilaua taga, aga haukuda oma isa vastu avalikus meedias, on äärmuslikult taktitundetu, ükskõik mida sa ka tema seisukohtadest arvad.
Kahjuks on selline tendents, st.iseteadev kasvatamatus, uue , pealekasvava põlvkonna seas ohtlikult levinud. Noorte seas vohab kultuuritus, kahjuks.
p
Põhjus ja tagajärg/ 8. oktoober 2018, 17:35
Selle pärast meid eestlasi nii vähe ongi ja selle pärast meie riik nii väike ongi, et me ei oska enda eest võidelda ega seista. Allume võõrastele käskudele ja lapsed annavad omi vanemaid üles.
j
Juula Juurakust/ 8. oktoober 2018, 17:51
No eks igaühel võib olla oma arvamus ja hea kui lapsed ja vanemad selgitavad omavahel endi arusaamu, eluhoiakuid ja oskavad ka põhjendada - vaidlustes tekivad ju tõed.
Aga no mitte ei mõista, miks seda peab tegema sotsmeedias "suure häälega" kõigi ees!??
Kas tõesti ainult selleks, et oma ego rahuldada vastukajadest, saades nii kiitusi-laitusi kui lausa soppa kaela? Ju siis mõnele meeldib, aga ärge siis virisege, et mõni vastus teie provokatiivsele vestlusele, mille ise rahvale hambu pistsite, osutub räigeks sõimuks.
t
to juula../ 8. oktoober 2018, 19:10
isegi hea, et läks suure kella külge.
j
Juulale/ 8. oktoober 2018, 23:57
kui ma vait olen, siis keegi ju ei teagi, et mul on suundumus. See on lihtsalt väga POP praegu. Kui 10 aasta pärast enam ei ole pop, siis ka ei kisa enam keegi.
j
Juula Juurakust/ 9. oktoober 2018, 01:40
Ei tahaks nagu uskuda, et poliitikasse pürgija oma reitingut sellega tõsta lootis, et avalikult oma suundumust sellisel kombel avaldab (avalik diskussioon oma tütrega), pigem tundub see vaimse masohhismiga, sest oli ju ette arvatav, milline vastukaja tekib.
j
jah,/ 9. oktoober 2018, 04:36
sest sellise tütre üle mina küll rõõmu ei tunneks. Kahju Hr. Ernitsast, tõsiselt!
v
vihje/ 9. oktoober 2018, 04:34
väga hea selle iseka ülbari tütre kohta. Ma ei hakkaks mitte iialgi oma isa vastu avalikus meedias välja astuma, kuigi ma pole oma lapsepõlve meenutades õnnelik.
Häbi sul olgu Hanna!!!!
h
8. oktoober 2018, 17:27
Hom oseksu alismi puhul ei ole tegemist kultuuriga aga on nakkusega mis levib vere kaudu. Ho moseksualistid kraabivad hammastega mitteho mode pee nise sisse viiruse ja siis varsti neil ilmuvad haiguse sümtomid: 1)Lil lad huuled. 2)Põselihased lahevad krampi ja hoiavad ees pidevalt irvitust(naeratust). 3)Huuled muutuvad paksuks,vedelaks,paistetuvad ja huulte lihased on halvatud. 4)Hääl muutub pardi taoliseks, eb ardlikuks. 5)Käed hakkavad zestikuleerima pe de moodi. 6)Taguotsa augu ümber tekib sügelus,punased punnid. 7)Lihaste toonus muutub viletsaks. Homo käepigistus on vedel,pehme,va stik. 8)Keha kattub vas tiku tundega, tekib selline muretu tunne ja ükskõiksus,et enam pole vahet millisesse auku topid oma riista. 9) Tekib naistevi ha. 10)Kaob maskuliinsus. 11) Unes näed homoseksuaalseid vahekordi ja saad sellest orgasmi. Kui viirusesse nakatunud isik hakkab ennast ravima siis paljud sümptomid kaovad varsti. Homoseksualismi haigust ravivad : 1)Võilille juurika tee. 2)Aluseline vesi.
h
8. oktoober 2018, 17:22
Homoseksualismi puhul ei ole tegemist kultuuriga aga on viirusega mis levib vere kaudu. Homoseksualistid kraabivad hammastega mittehomode peenise sisse viiruse ja siis varsti neil ilmuvad haiguse sümtomid: 1)Lillad huuled. 2)Põselihased lahevad krampi ja hoiavad ees pidevalt irvitust(naeratust). 3)Huuled muutuvad paksuks,vedelaks,paistetuvad ja huulte lihased on halvatud. 4)Hääl muutub pardi taoliseks, eb ardlikuks. 5)Käed hakkavad zestikuleerima pe de moodi. 6)Taguotsa augu ümber tekib sügelus,punased punnid. 7)Lihaste toonus muutub viletsaks. Homo käepigistus on vedel,pehme,vastik. 8)Keha kattub vastiku tundega, tekib selline muretu tunne ja ükskõiksus,et enam pole vahet millisesse auku topid oma riista. 9) Tekib naisteviha. 10)Kaob maskuliinsus. 11) Unes näed homoseksuaalseid vahekordi ja saad sellest orgasmi. Kui viirusesse nakatunud isik hakkab ennast ravima siis paljud sümptomid kaovad varsti. Homoseksualismi haigust ravivad : 1)Võilille juurika tee. 2)Aluseline vesi.
h
Homoseksualismi levitatakse nakkuse kaudu/ 8. oktoober 2018, 17:20
ja see on ravitav aluselise vee abil.
e
enne öeldi,/ 8. oktoober 2018, 18:09
h
Homoseksualismi levitatakse nakkuse kaudu/ 8. oktoober 2018, 17:07

p
pidage nüüd hoogu!/ 8. oktoober 2018, 17:05
soovitamine ei saa ju olla ähvardamine? kas näiteks kui soovitan kellelegi, et mine tööle!, siis loetakse ähvarduseks ja sunnitakse talle palka maksma?
a
aga/ 8. oktoober 2018, 19:19
Kas tööle minemise soovituse kuuldavõtmine on samasuguse tagajärjega mis antud uudises oleva postituse soovitus? Mis haridustase muidu on, et selliseid võrdlusi tehakse?
t
to aga/ 8. oktoober 2018, 21:11
sinu haritustaset ei julge isegi küsida, arvestades su kommi rumaIust. räägi siis välja, mis tagajärjega selline soovitus nüüd oli? ajalehes kaeblemine on see tagajärg või millest sa räägid?
o
Oma/ 9. oktoober 2018, 09:25
iroonilise haridustaseme küsimusega võid kuu peale sõita või lihtsalt p. r. semin na. Valik on sinu. Kui abi vajad, siis vaata konspektist.
t
10. oktoober 2018, 04:38
töö tegemine siiski-siiski rikub tervist
s
8. oktoober 2018, 18:00
Ssee, pole üldse mainimist väärt, ssee oli nii ammuu!
r
reku/ 8. oktoober 2018, 17:00
No näete, millise piirini on inimesed viidud hom´otamisega, et kaotatakse enesevalitsemine. Rahvale on siiski abielu püha, ja selle mõnitajad langevad kindlasti põlu alla. Tervet mõistust soovin siiski nii Pakostale, kui ka Ernitsa tütrele.
a
ahah/ 8. oktoober 2018, 17:24
Omasooiharatest polnud enne kellelgi sooja ega külma. Teati, et on olemas ja suva. Alles puutini psüholoogiline sõda Euroopa vastu tõmbas teema lipuvardasse-hea lihtsameelsetel ajusi pesta, et nendega pärast manipuleerida.
p
8. oktoober 2018, 18:02
Putin ei rahasta omoparaade ja kogu seda jampsi, see on puhtalt sionistide agent Sossu töö.
s
Sentinel/ 8. oktoober 2018, 18:21
Kass see jättis pojad maha, süüdi Putin, vana paha. Ja taas uuele ringile.
s
Sentinel/ 8. oktoober 2018, 19:31
Ja vasakpoolsele seltskonnale toovad raha Jõuluvana ja Lihavõttejänku.
s
sa kreml/ 9. oktoober 2018, 04:44
oled vähe l.o.l.l.a.k.a.s! Mis puutub putin Ernitsasse ja tema türesse?
n
Nüüd/ 9. oktoober 2018, 09:28
teavad kõik, mis raha eest sa netti maksad ja arvuti ostsid
j
Jep/ 8. oktoober 2018, 16:59
Tegelikult on see uskumatu, milliae viha ja vihkamise on ekreiidid Eestisse toonud.
j
Jep/ 8. oktoober 2018, 16:58
Täiesti normaalne kommentaar ekreiitide arvates. Tegelikult on see uskumatu,
d
Dedovzina/ 8. oktoober 2018, 16:58
Tüüpiline ,et vähemus rõhub enamust.Demokraatial on nii kombeks...
t
täpselt/ 8. oktoober 2018, 17:22
ekre pooldajaid on umbes 20 %, järelikult vähemus karjub siin iga päev.
o
Oleneb teemast/ 8. oktoober 2018, 17:38
homopropa ja multikulti vastu on ca 70% rahvast, selles nad küll vähemust ei esinda.
t
to eestlane/ 8. oktoober 2018, 21:16
ja väga kahju, sest needsamad kesk ja irl ongi need, kes homovärki lubavad ja multikultit pooldavad. kui kõik sellised valiks ekre, tuleks mingigi muutus.
m
./ 8. oktoober 2018, 16:58
mis puutub pakostasse siis see naisterahvas võiks seda kaaluda aga tütar on veel noor ja kergesti ümberkasvatatav.
k
kas/ 8. oktoober 2018, 17:23
koonduslaagris kavatseda ümber kasvatada?
j
Just!/ 9. oktoober 2018, 09:34
Sa oled ikka väga taibukas. On sul juba kohver pakitud?
m
mis noor?/ 8. oktoober 2018, 17:34
30 vähemalt kui mitte 40.
h
8. oktoober 2018, 16:53
Homoseksualismi levitatakse nakkuse kaudu.

t
tütreke-lumehelbeke/ 8. oktoober 2018, 16:47
ongi suuure vihkamisega salliv, et nii meedias vihast kõneleb.
E
𝑷ederastia/ 8. oktoober 2018, 16:26
Eesti NSV Kriminaalkoodeksi § 118 oli kaudne tõlge Vene NFSV kriminaalkoodeksist, kus see oli tähistatud venekeelse sõnaga "мужеложство" (VNFSV KrK §121); karistusena oli vastavates paragrahvides ette nähtud 2 kuni 10 aasta pikkune vabadusekaotus. Eesti NSV viljeldud kriminaalõigus käsitas p.ederastia terminit samuti ainult anaalseksi ehk suguühet päraku kaudu, mitte meestevahelise sugulise vahekorra üldises tähenduses.[3]
Eestis oli p.ederastia kuritegu kuni maini 1992.
e
Eino Taruk/ 8. oktoober 2018, 16:39
Mida praktikas küll sisuliselt ei rakendatud.
r
rakendati/ 8. oktoober 2018, 16:48
Rakendati ikka. Sellega ei liialdatud. Kui p.ederast esile ei tükkinud või kedagi ei seganud, siis teda ei puudutud. Kui aga hakkas lapsi tülitama või jäi kellelegi mujal ette, siis sai ka selle eest. Kui mõni p.ederast oleks proovinud last osta, siis oleks istunud elu lõpuni, ma arvan.
p
P.EDERASTIA SEADUSTES/ 8. oktoober 2018, 17:02
Eesti Vabariik võttis üle tsaariaegse nuhtlusseadustiku, mille §995 käsitles “p.ederastiat" ehk kõlblusvastast ühendust omavahelisel kokkuleppel, kusjuures nägi ette nii aktiivse kui ka passiivse poole vastutuse. 1929. aastal vastu võetud ja 1935 kehtima hakanud kriminaalseadustik (§479) ei karistanud enam kahe täiskasvanu vaba tahet, kuid nägi ette karistused homoseksuaalsete seksuaalaktide eest “1) neljateistkümne kuni kuueteistkümne aastase alaealise kallal [-]; 2) isiku kallal, kes teadvalt ei võinud aru saada ta kallal tehtava teo iseloomust ja tähendusest [–]; 3) isiku kallal, kellel ei olnud võimalust hakata vastu süüdlasele ja kes ei olnud nõus p.ederastliku teoga." Eesti NSVs kehtinud kriminaalkoodeks oli sisuliselt naasmine tsaariaegse nuhtlusseadustiku juurde, mis kriminaliseeris igasuguse pe.derastia (§118): “(1) P.ederastia eest - karistatakse vabadusekaotusega kuni kahe aastani," Seaduse täpne sisu selgub kommentaarist: "Kommenteeritava paragrahvi lõike üks järgi kvalifitseeritakse p.ederastia mõlema poole nõusolekul eeldusel, et passiivne pool on täisealine. Seejuures kuuluvad vastutusele mõlemad osavõtjad pe.derastiast." Iseenesestmõistetavalt oli kuritegu ka vägivaldne ja alaealise vastu suunatud p.ederastia. Aastatel 1960-1989 toimus Eesti NSVs §118 alusel kokku umbes 150 kohtuprotsessi.
e
Eino Taruk/ 8. oktoober 2018, 17:13
Nagu ma ütlesin, sisuliselt ei rakendatud. Pedofiilidest ma ei räägi. Homod ei paraaditsenud tänaval jmt. aga oma kogunemiskohad ja saunad neil olid. See oli loomulikult teada õiguskaitseorganitele või KGB'le.
s
sama ju/ 8. oktoober 2018, 17:36
P.ederast on ka pedofiil. Võib olla kõik p.edofilid pole p.ederastid.
e
elektritsaabtasuta/ 8. oktoober 2018, 16:56
Samasugused seadused olid peaaegu igas riigis,nii euroopas kui ka mujal ja vangi pandi.
n
Nüüd/ 8. oktoober 2018, 17:54
on kapitalism ja kõik on lubatud.
ü
Üleskutse/ 8. oktoober 2018, 16:11
Teeme Pakosta nutmapuhkenud lapsele korjanduse!
a
8. oktoober 2018, 18:11
Aga paljun, korja talle siis raha, et veel rohkem nutaks.
k
key/ 8. oktoober 2018, 16:09
Miks te kõik ohite selle teema ümber (samasooliste abielu). Las nad elavad nagu soovivad, teie aga elage nii nagu ise tahate. Ei ole vaja toppida nina igale poole!
p
P.eded topivad end igale poole/ 8. oktoober 2018, 16:27
Nemad topivad end igale poole. Juba nädal aega lehe esikaanel.
t
to-key/ 8. oktoober 2018, 16:34
Lapsi ei tehta tagumise augu kaudu.
e
8. oktoober 2018, 16:09
Eks sel lapsel tekkis kahtlus, et ta ise ka tehnoloogilise "tootmise" produkt on, ja küll on kahju, kui teadmine tuleb "aia taha läinud vasikaks" olemise kohta.
v
Väga/ 8. oktoober 2018, 16:06
e
Ess tea ,/ 8. oktoober 2018, 16:00
kas nüüd peaks kogu EKRE oma 'poolehoidja' pärast karistatud saama või - aga võib olla oli hoopis Reformi poolehoidja ?
h
hetero/ 8. oktoober 2018, 16:12
Homoks olemine tuleks seadusega karistada.Meie elame normaalses ühiskonnas,kus pere mudeliks on ema ja isa.
a
A/ 8. oktoober 2018, 15:53
Küll teie, kirjatsurad , hakkate veel teist laulu laulma ,kui Napolen Pariisile läheneb !

k
Kus on piir?/ 8. oktoober 2018, 15:41
Kaua võib ÕL seda pedepaari reklaamida???
r
8. oktoober 2018, 16:17
Reklaamitakse ikkagi läbinisti ebaseaaduslikku tegevust.
e
Eile/ 8. oktoober 2018, 16:29
küsisin sama küsimuse,kuid kommentaar suunati kestvale modereerimisela ja see käib siiani!Kui mõni asjalik artikkel seisab üleval mõnikord pool päeva,siis Anu Saagimi tegemised ja need kaks homo ilutsevad lehes juba vähemalt nädala.Kas see ongi normaalsus?
o
ohjah/ 8. oktoober 2018, 15:35
Ernits pole õige isa, kui ta selliste ülespoomiskommentaaride peale oma tütart ei hakka kaitsma. Mõned inimesed on lihtsalt omadega täitsa sassis ega taju enam piire.
o
Ohjaa, / 8. oktoober 2018, 15:55
ikka kõik pedagoogilised võtted tuleb ära kasutada ,et Peetrist Jaani teha !
a
Andres/ 8. oktoober 2018, 17:05
,et Peetrist Jaani teha ....Võin mürki võtta et Peetrist ei saa Jaani. Olen kindel, et Peeter EI TEE Jaani.
t
8. oktoober 2018, 16:19
Täiskasvanud tütar vastutab ise oma otsuste tagajärgede eest, isa kasvatamise aeg on ammu möödas.
e
Eino Taruk/ 8. oktoober 2018, 17:36
Tütar arvab, et isa kasvatamise aeg on just nüüd kätte jõudnud ;)
e
8. oktoober 2018, 18:15
Eks proovigu siis vana karu tantsima panna, ilmselgelt jääb ta ise selles kisklemises kaotajaks.
t
Tütrele/ 8. oktoober 2018, 21:35
Tütar võiks eestlaste väljasuretamise lõpetada.
h
homopere lahutab/ 8. oktoober 2018, 15:32
siis kellele jäävad lapsed??
e
emale ikka/ 8. oktoober 2018, 15:58
Isad panevad seitsme tuule poole minema.
j
8. oktoober 2018, 16:20
Jagatakse vanemate vahel poleks, kui üldse on enam, mida jagada.
n
nagu ikka/ 9. oktoober 2018, 22:57
j
jutt jääajast/ 8. oktoober 2018, 15:32
kaks opossumit ja mammut, kes arvas, et ta on opossum. multikas aga väga õpetlik kui lapsest saati muud ei näe kui li,ll,at peret
e
Eksid/ 8. oktoober 2018, 19:22
Esimesed väiksed meeldimised on juba lasteaias, armastus ei ole toidueelistus mida mõjutada saaks. Selle loogika järgi ei peaks maailmas geisid olema, sest ometigi on nad ju teiste heteropaaride juures üles kasvanud. Kuida seda seletad.
p
paljudel/ 9. oktoober 2018, 00:10
algab see h-mondus nooruki eas, kui ei julgeta vastas.sugu.poolele läheneda. Lisaks oled mitte midagi tegemata kohe pildil ja kõik räägivad. Ja pole ka ime, et poisid poisse vaatavad. Naised kaebavad ahistamise üle ka 20 a tagasi toimunut silmas pidades. Nõuavad raha ka. Pole veel kuulnud, et omas oo iharad oleksid üksteist vägi.stamises süüdistanud.
h
8. oktoober 2018, 15:32
Homoseksualismi levitatakse nakkuse kaudu
j
Jaak käis/ 8. oktoober 2018, 15:55
homobaaris, kas sai nakkuse?
h
Homo / 8. oktoober 2018, 16:01
käis sinust tänaval mööda -kas said nakkuse ?
j
ja nakatas/ 8. oktoober 2018, 18:16
pärast teised ekrelased ka ära.
m
8. oktoober 2018, 15:31
Miks homode huuled on lillad ? Homodeks nakatutakse homoviirusest...Ta ise pani endale suhu teise mehe peenise ja nuttis... Homoviirusesse nakatunud mees pani oma suhu teise mehe peenise ja nuttis...Ta oli ahastuses,aina ohkas...keegi ei sundinud teda selleks...Miks ta seda tegi ? Ta ei imenud aga kraapis hammastega teise mehe peenist...Ta ei nautinud seda akti ja ei pakkunud naudingut,ei otsinud naudingut. Oli õnnetu. Jube pilt,eks ju,nuttev mees peenise otsas ja ohkab,ta ise sundis ennast selleks koleduseks. Homoseksualismi puhul ei ole tegemist kultuuriga aga on viirusega mis levib vere kaudu. Homoseksualistid kraabivad hammastega mittehomode peenise sisse viiruse ja siis varsti neil ilmuvad haiguse sümtomid: 1)Lill ad huuled. 2)Põselihased lahevad krampi ja hoiavad ees pidevalt irvitust(naeratust). 3)Huuled muutuvad paksuks,vedelaks,paistetuvad ja huulte lihased on halvatud. 4)Hääl muutub pardi taoliseks, eba rdlikuks. 5)Käed hakkavad zestikuleerima pe de moodi. 6)Taguotsa augu ümber tekib sügelus,punased punnid. 7)Lihaste toonus muutub viletsaks. Homo käepigistus on vedel,pehme,vastik. 8)Keha kattub vastiku tundega, tekib selline muretu tunne ja ükskõiksus,et enam pole vahet millisesse auku topid oma riista. 9) Tekib naisteviha. 10)Kaob maskuliinsus,tahad naist aga ei õnnestu sest mehelikkus on kadunud,naised jooksevad eest minema. 11) Unes näed homoseksuaalseid vahekordi ja saad sellest orgasmi. Kui viirusesse nakatunud isik hakkab ennast ravima siis paljud sümptomid kaovad varsti. Homoseksualismi haigust ravivad : 1)Võilille juurika tee. Parima tulemuse annab kui otse põllult toores juurikas koos lehtede,varrega ja õiega koos otse kaanega teepotti panna. Pesed puhtaks,tükeldad ja valad keeva vee peale. Kui tee on joodud siis siis saab kasutada leotisena s.o. valad külma vett peale ja hoiad mingi aja kui veele tekib mahla maitse. Nii saab paarist juurikast mitu päeva kuni nädal aega juua kosutavat võilille leotist. 2)Austraalia teepuu õli,ingl.keeles tea tree. Kuigi sellele rohupudelile on kirjutatud,et kasutada ainult välispidiselt siiski saab seda kasutada ka sisemiselt. Saja grammi vee kohta segada tilk toda õli ja juua sisse. Miks homoseksualistid ei tohi anda verd ? Miks homo huuled on lillad ? Homoviirusest... Ma tean neid isikuid : 1) Seda homo kes kraapis viiruse mittehomo peenisesse. 2)Seda mittehomo kelle peenisesse kraabiti homoviirus. 3) Isikuid kes leidsid,et nende majakaaslane muutus pe deks... Loodetavasti saan ma panna need inimesed kokku ja tuua avalikkuse ette kui tunnistajaid homoviiruse olemasolu kohta. Lugu oli sedasi: Maani purjus mees tatsas kodu poole. Pargis talle tulid vastu kaks neidu kes pakkusid endid ja lubasid teha 20 euro eest suuseksi. Purjus mees andis raha aga siis neiu virutas rusikaga munadesse ja ei teinud suuseksi,jooksis minema. Eemalt vaatasid seda pealt kamp inimesi. 1 meesterahvas eraldus neist ja liikus purjus mehe poole ja pakkus minna nurga taha sest tahtis imeda peenist. Siis mindi nurga taha.Ta pani purjus mehe peenise oma suhu ja ei hakanud imema aga hoopiski kraapis hammastega...siis purjus mees taipas,et homo ei otsi ega ka tahagi pakkuda naudingut aga tahab levitada viirust siis purjus mees tahtis murda homo kaelaluu aga oli liiga purjus ja sai peksa hoopiski ... Peale kaklust homo ütles mittehomole:" Arvatavasti-loodetavasti nüüd sinagi said selle viiruse. " Viirusesse nakatunul 24 tundi hiljem ilmnesid homoviiruse symptomid... Viirusesse nakatunud mees otsis abi haiglast,Dublinis The Mother hospital-st. Palus teha seksuaal haiguste testi ja vere testi, jutustas mis temaga juhtus,millised muutused toimusid tema organismis peale seda kui homo kraapis ta peenist. Arst koputas otsa ette ja ytles,et homo on olla normaalne,homoviirust ei eksisteeri. Viirusesse nakatunu vihastus ja selle peale arst kutsus turvamehed... P.S. See mittehomo kelle peenisesse kraabiti homoviirus on endine politseiametnik. Teatavasti politseisse tööle homosid ei võeta.
p
Punaseid/ 8. oktoober 2018, 15:30
Ei sallitud enne ega sallita ka praegu, toodavad ainult hävingut ja allakäiku
ü
Ühed mustad mõlemad!/ 8. oktoober 2018, 15:34
Valged on need, kes punaseid sigitavad!
e
Eino Taruk/ 8. oktoober 2018, 15:30
Praegused vasakradikaalsed noored hakkavad meedias, poliitikas jmt. mõju savutama. Ajab ikka hirmu nahka kui näed kuidas kaheksakümnendate Baaderid ja Meinhofi põhivoolustuvad. Ja siis kardetakse veel EKRE't. Naerukoht...
j
Juba / 8. oktoober 2018, 15:40
otsitakse tänavatel Sorose rahade toel uusi ' Hitlereid ' et neid eos tükkideks rebida
m
8. oktoober 2018, 16:23
Mis projektide nme all see toimub?
n
nimi/ 8. oktoober 2018, 17:29
1
17:29/ 8. oktoober 2018, 18:55
n
ned/ 9. oktoober 2018, 21:12
baaderid olid vähemasti nagu korporatsioonide vastu muidu ebaselge

e
Eino Taruk/ 8. oktoober 2018, 15:27
Pakosta kaitses Priit Dievese vallandamist, mille kohus tunnistas hiljem ebaseaduslikuks. Ei saa kaasa tunda.
e
Eino Taruk/ 8. oktoober 2018, 15:25
"Postitus tekitas tulist vastukaja, mille käigus lasti lendu ka tõsiseid ÄHVARDUSI: Hanna Ernitsal ning Liisa Pakostal SOOVITATI end üles puua."
Kas ÕL kirjatsura teab mida kirjutab? Kas ÕL kirjatsural on nii lühike mälu, et lause algus ununeb enne kui lõõuni on kirjutatud? Või üritab ÕL kirjatsura teadlikult elevandist sääske teha, et klikke saada? (mina usun viimast)
j
Jakob/ 8. oktoober 2018, 15:22
Kiruge mis te kirute, aga praegu pole EKR-est paremat isamaalikku parteid.Vaatame kuidas M. Helme peaministrina toime tuleb?
n
nii on/ 8. oktoober 2018, 16:56
ekre pole ideaalne, aga võimalikest kaugelt parim valik. valin ekre.
m
mina/ 8. oktoober 2018, 17:31
ei vali ekret, aga niisugust riigivastast kommentaari ei tohi kirjutada, varem kõik maha võetud, kuna ei vasta ÕL kommenteerimise reeglitele.
t
toetan/ 8. oktoober 2018, 18:29
kuidas saaks kommunistliku partei manifesti toimetajat mitte toetada
h
Helme saab/ 8. oktoober 2018, 18:18
peaministriks alles siis, kui Putin siin võimul, siis saab teenete eest.
h
8. oktoober 2018, 15:17
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
t
8. oktoober 2018, 16:26
Toote endale moslemid lapsi tootma? See on küll päeva parim nali!
h
heh/ 8. oktoober 2018, 16:57
sarkasmi võiks ikka ju ära tunda
i
Indrek2/ 8. oktoober 2018, 15:13
Üks lugupeet poliitik lubas maha lasta kõik teisitimõtlejad ja kõik oli koššer. Nüüd ühe asjaliku soovituse peale on libtardid pöördes.
a
Aga/ 8. oktoober 2018, 15:33
See poliitik on ju pärit kuulsast perekonnast,meie eliit ja lgp eurosaadik.Paealegi sots, meedija lemmik!
p
pead silmas/ 8. oktoober 2018, 16:58
e
ei ikka/ 8. oktoober 2018, 17:32
n
nojah?/ 8. oktoober 2018, 15:09
See ei olnud ähvardus, vaid soovitus. Ühinen.
n
nõuka ajal/ 8. oktoober 2018, 15:58
õpetati ridade vahelt lugema, oskan ka sinusuguste ridade vahelt lugeda, argpüks.
s
Seda haigust levitatakse sugulisel teel nakkuse/ 8. oktoober 2018, 15:08
kaudu ja on ravitav aluselise vee abil.
i
Ise küsite/ 8. oktoober 2018, 15:06
See marksistlik terror viibki ühiskonna sinnamaale, et lõpuks kui marksistid-globalistid võimult kukutatakse, hakkab rahvas per.verte ja nende kiitjaid laternapostide otsa riputama. Seda on varemgi olnud.
s
8. oktoober 2018, 16:29
Selgubki, et eestlased ongi hullemad moslemid kui moslemid ise
s
sellepärast/ 8. oktoober 2018, 17:34
sõimavadki neid, kuna kardavad konkurentsi.

e
8. oktoober 2018, 15:04
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
p
perekonna õpetus/ 8. oktoober 2018, 16:13
Lapsi ei tehta tagumise augu kaudu.
õ
õige/ 8. oktoober 2018, 18:20
lapsi toob toonekurg. Igati konservatiivne õpetus.
e
8. oktoober 2018, 14:52
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
m
mis ajast soovitus/ 8. oktoober 2018, 14:59
x
xMees/ 8. oktoober 2018, 14:48
Avalik tõsine räiges käskivas vormis üleskutse enesetapule peab kindlasti moodustama kriminaalasja koosseisu! Kui see nii pole, siis tuleb seadust kiiremas korras täiendada. Riigikogu õiguskomisjon võiks vajadusel asja arutada.
s
soovitus/ 8. oktoober 2018, 14:59
lihtsalt, üliemotsionaalne.
t
Tohoh, sallijad!/ 8. oktoober 2018, 16:03
P.e.d.e võib olla aga enesetapp on keelatud või? Enesetapjate diskrimineerimine pole või?
l
lavastatakse/ 8. oktoober 2018, 18:21
ekrelaste poolt enesetapp.
s
8. oktoober 2018, 14:48
Seda levitatakse nakkuse kaudu
s
Siiri/ 8. oktoober 2018, 14:37
See läheb küll juba üle piiri, kui inimesel soovitatakse end üles puua, kuna too ei nõustu teise inimese arvamuse või veendumusega!
Ja mis jutt see on, et kõiki püütakse omasooiharateks muuta? Kui ma naisena ei tunne tungi teise naise vastu, mismoodi saab mind millekski sundida? Nii nagu mittemeeldivale mehele ütled "ei", nii saad ju ka pealetükkivale omasooiharale "ei" öelda!
Samas kui mehele meeldivad mehed, noh, siis pole ju midagi teha. Mina küll ei tahaks elada mehega, kes tegelt ho.mo, kuid minuga koos vaid selleks, et kapis edasi istuda ja "normaalne" paista. Siis pead nuputama, miks mees mind ei taha, mis mul viga on, võib-olla elab mees oma frustratsiooni veel minu peale välja, aga tegelt mees ei taha naisi. Ja nii lõpuks oleme mõlemad õnnetud ja rahulolematud. Kas see on Ernitsa ja EKRE meelest parem, et inimesed valetavad, petavad, vassivad? Kas nunnad ja mungad on samuti midagi ebanormaalset, sest nad ei seksi ja ei tooda järglasi?
s
Siirile/ 8. oktoober 2018, 14:47
Aga päevast-päeva tampida heterotele oma õigusi ja tahtmisi, pole ju ka normaalne? Sina tkka sellest aru ei saa, et asi on läinud üle piiri koolides ja lastega kaubitsemises.
p
Põhjus on mujal/ 8. oktoober 2018, 14:54
Meedia vahutab selle teemaga! See homoteema kogub klikke ja aitab lehte müüa! Ega siis ilmaasjata sopaleht facebookist arutlusi üles nopi ja siia kommenteerimiseks too. Pole see kommenteerijate arv sugugi siin nii suur, mõni esineb kümneid kordi, tekitades mulje, et nii paljud inimesed kommenteerivad.
1
14:53/ Pigem Sinu ähvardusi/ 8. oktoober 2018, 15:08
Ekre aadressil, oled nagu joobes oma sättumusest ja püüad seda teistelegi peale suruda.Lõpetage oma tegevuse afišeerimine ja kedagi ei huvita, millega tegelete. Kas on vaja nädal kedrata rahajõmmide armastust ostetud lapse suhtes, mis meil keelatud on? Mis trall selle ümber käib? Kaua võib?
m
mina/ 8. oktoober 2018, 18:24
olen vaene penskar, kes elab koos naisega, pole elus ühtegi parteisse kuulunud ega komnoor olnud ja minu jaoks on kõik poliitikud pätid. Seega mina kedagi ähvardada ei saa muuga, kui niikuinii valimas ei käi neid pätte. Elu on mul elatud ja ootan, millal ekrelased mul pead maha võtma tulevad.
1
18:24 /Aga äkki nad ei jõuagi/ 8. oktoober 2018, 19:02
Mis sa vaeseke põed, tee sama, mis nendel kästi.
m
ma / 8. oktoober 2018, 19:48
t
Tulge ometi mõistusele!/ 8. oktoober 2018, 14:52
Sina saad öelda "ei" aga laps keda müüakse, ei saa! Asi on palju sügavamal kui sinu õiguses valida millegi vahel. Enamus nendest p.e.derastidest on ise lapsena vgistatud ja sealtmaalt peast segi. See on kuritegu, mitte valik.
l
laps/ 8. oktoober 2018, 16:01
on lihtsalt isa juures, nagu ka lahutuste puhul vahel.
a
Aga/ 8. oktoober 2018, 19:25
Äkki soovib heteropasri laps omale kahte ema või isa? Tema ka ei saa öelda ei ega valida! Loogika tase on ülikõrge!
m
Meenub keegi kodanik tarand/ 8. oktoober 2018, 14:53
indrek ,kes käskis (ka ei ähvardanud) kõigil immigratsioonis kahtlejatel end põlema panna .
Norm inimene saab ju aru ,et ka toona oli tegemist metafooriga . Pole kuulnud , et see peale Eestis oleks massiliselt enesepõletamisi toimunud .
Kulla ülisallivad ! Hakake normaalseteks . Draama-kunigannatsemine ei vii arutelu edasi .
Eriti pakiline soovitus mõnedele kõrgematele riigiametnikele . Hoida külma pead ja kuuma südant !
Nõustun tsensuuri ja glavlitiga ja igasugu muude piirangutega .
e
Eino Taruk/ 8. oktoober 2018, 15:18
"Ja mis jutt see on, et kõiki püütakse omasooiharateks muuta? Kui ma naisena ei tunne tungi teise naise vastu, mismoodi saab mind millekski sundida?"
Sundida ei saa, KASVATADA saab. Seksuaalkäitumine ja moraalne vaatenurk saab alguse kodust ja koolist, mitte geenidest nagu homoaktivistid püüavad väita.
s
selle loogika/ 8. oktoober 2018, 16:02
järgi peaksid siis kõik juba homod olema, sina ka.
j
jah/ 8. oktoober 2018, 16:05
enamus p.e.d.eraste ongi lapsena ise onude poolt vägistatud. Nüüd peast segi.
s
8. oktoober 2018, 18:31
Seda nad hakkavadki tegema lasteaias ja koolis, mujal see jant juba käibki, peaasi, et saab lapsi ruineerida.
t
To 15:18/ 8. oktoober 2018, 19:26
Miks enamus geisid siis heterovanemate kooseludest tulnud on?
a
aga/ 8. oktoober 2018, 22:33
ikka seepärast, et homo on elanud salaelu ja pole tahtnud, et teised teaks, seetõttu on kosinud naise ja saanud lapsi. mul tuttav homo rääkis, et ma ei kujuta ettegi, kui palju abielumehi elab salaelu homosuhtes.
o
Oijeerum/ 8. oktoober 2018, 14:35
Konservatiivid andsid nüüd oma pereõpikud välja: https://bit.ly/2zYEl4I
j
8. oktoober 2018, 14:34
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
j
Just!/ 8. oktoober 2018, 14:54
See on hinnang inimkaubandusele.
k
Kiisu/ 8. oktoober 2018, 14:24
Miks nii suur kisa? Selliseid paare võib Eestis ühe käe sõrmedel üles lugeda. Kas see ongi kõige tähtsam probleem Eesti poliitikas. Elage ise ja laske teistel elada. Kuidas need homopaarid teid segavad? Mind küll mitte. Kuhu jäävad joodikute, töötute ja narkomaanide lapsed. Kas neid ei olegi
vaja katsta. Neid sadades kordades rohkem.
h
häirib väga/ 8. oktoober 2018, 16:07
Mind segavad sellega, et esinevad ajalehes perekonnana. Nad pole mingi perekond. Mind häirib see, et nad ostavad omale lapse ja keegi ei sekku. Riik ei asu seda last kaitsma vaid laseb rikastel p.e.rvertidel lastega äritseda. Häirib see, et need p.e.r.verdid on iga päev ajalehe esiküljel.
t
To 16:07/ 8. oktoober 2018, 19:27
On küll perekond, sina kahjuks või õnneks pole mingi perekonna mõiste defineerija :)
l
8. oktoober 2018, 16:32
Libameedial pole paremaid uudiseid.
l
8. oktoober 2018, 21:47
Lapsi osta närvisüsteemi ruineerimiseks pole sünnis.

p
Putin ka,/ 8. oktoober 2018, 16:03
et tulla meid homode käest päästma.
v
Vihkamist täis riik / 8. oktoober 2018, 14:10
Sõjaolukorras pööravad pooled eestlased esialgu relvad oma kaaslase (sisevaenlane) suunas, mitte ei torma välisvaenlase vastu!
a
A/ 8. oktoober 2018, 15:03
Vata ikka laiemalt ,see pole ainult Eesti probleem - Saksamaa ,Rootsi , Inglismaa ,Prantsusmaa jne. on lõhestatud ja vihkamist täis ,mille on tekitanud rahvastele pealesurutav ' uus kord ' . Meie pääsetee on kiiremas korras pöörduda tagasi konservatiivsete väärtuste juurde
t
To A/ 8. oktoober 2018, 15:18
Konservatiivne ühiskond pole vaba ühiskond! Normaalses vabas riigis saavad kõik elanikkonnagrupid teineteise kõrval elatud.
a
A/ 8. oktoober 2018, 15:35
Tohoh tilli ! Minu teada on ka praegu isegi Euroopas konservatiivseid riike ja kaaaa saavad kõik elanikegrupid isegi üksteise kõrval elatud
t
To to A/ 9. oktoober 2018, 00:21
ja mis meil siis häda on? Kas ei saa elatud või? Milles asi ehk räägid, mis Sind konkreetselt elamast segab? Kas tõesti see, et ei saa h-perena last kasvatada?
s
Sentinel/ 8. oktoober 2018, 14:05
Hei, Pakosta! Kui I. Tarand käskis eestlastel end põlema panna, kas oli siis tegu ainult massimõrvaga või hoopis genotsiidiga? Ja kes ja miks lapsele seda materjali tutvustas ning mida see inimene oma lastele veel on tutvustanud, see peaks olema Lastekaitse selgitada.
a
A/ 8. oktoober 2018, 15:06
Eurotarand soovitas ka juudid seebiks või ahju -kes neid sõnakõlkse ikka tõsiselt võtab - aga noh ,kui mängus naised ,siis need juba mustast huumorist aru ei saa !
e
Eino Taruk/ 8. oktoober 2018, 15:27
Pakosta kaitses Priit Dievese vallandamist, mille kohus tunnistas hiljem ebaseaduslikuls
m
mis see/ 8. oktoober 2018, 18:28
siia puutub, kas on homo? Oled temaga voodis olnud?
a
A/ 8. oktoober 2018, 15:37
Juutitega käskis ka midagi teha ,aga kes seda musta huumorit niiväga tõsiselt võtab ...ahjaa ,naised
o
On aeg!/ 8. oktoober 2018, 14:03
See sopaleht võiks ka siin lõpetada selle nö. näilise anonüümse kommenteerimise!
p
Pakostale./ 8. oktoober 2018, 13:59
Ei tea kui vana see "laps" kah on, kes nutma puhkes? Kui kooliealine, kes lugeda oskab, siis ärge ajage naerma... Ma olen kuulnud taolisi "nutmapuhkejaid" rääkimas sellise sõnavaraga, et hoia mütsi. See lause pigem ajab neid naerma!
õ
õigesti ütles/ 8. oktoober 2018, 13:55
kui kaks vanameest ostavad endale kaks last... nad peaksid juba kinni istuma, siin aga ti binad õigustavad veel inimk aubandust ja per ve1rssust
t
Tiit/ 8. oktoober 2018, 14:00
Minul on nendest lastest kahju, nendest. keda need mehed ostavad. Kas SELLISED teevad oma lastele eraldi koolid? Tavakoolides hakatakse neid lapsi taga kiusama ja mitte vähe.
t
tegelikult/ 8. oktoober 2018, 14:14
on omasooiharatel läbi ajaloo lapsi olnud ja neid kasvatatud. Eriti lesbidel. Ja enammasti on neist täiesti tavalised ja tublid inimesed ja kodanikud saanud.
m
marinta/ 8. oktoober 2018, 16:24
Kasvatage oma lapsi siis nii, et nad ei kiusaks. Seksuaalset suundumust muuta ei saa, kyll aga sallivust ja armastust.
t
To Tiit/ 8. oktoober 2018, 19:28
Lapsed kiusavad ka siis kui kellelgi on näiteks erivärvilised sokid, kas probleem on sokkides või lapses ja tema kasvatuses?
t
to tegelikult/ 8. oktoober 2018, 22:37
OMAD lapsed on teine asi (kuigi minu ema oli lesbisuhtes ja mulle see üldse ei meeldinud, et nn tädi meie juures elas), aga jutt on praegu laste ostmisest, mis on eestis seadusega keelatud ehk siis surrogaatema kasutamine. tee vahet ikka.
k
kaks/ 9. oktoober 2018, 00:23
ema vist ei paista ka nii palju välja, kui kaks isa. Õnneks ei tunne kedagi.
m
8. oktoober 2018, 13:53
Ma veel soovitaks lisaks Pakostale veel Lobjaka kaasa võtta. Saaks Isamaa puhtamaks
a
Ants/ 8. oktoober 2018, 14:36
Väga õige. Lobjaka taolise leo koht on teadagi kus.
1
13:53/ Päris ilusa kamba saaks kokku/ 8. oktoober 2018, 15:18
Suutropp, lubjakott, sooidru ja kümneid lambipõletajaid veel kokku korjata, kes Eesti rahva on omale sihtmärgiks võtnud, mis või kes nad kõik nendearust on. Kaua sa kuulad kurbade laulu, lõpuks saabki villand.
v
varsti/ 8. oktoober 2018, 16:06
pidite ju võimule saama, Mart unistas peaministri kohast, siis teete teoks?
p
Pakosta valetab!/ 8. oktoober 2018, 13:51
Laps hakkas nutma kui postitust luges:) Ise ka usub mida räägib, no täielik tsirkus!
o
oled/ 8. oktoober 2018, 15:04
selgeltnägija või olid juures?
m
mui hakkas,/ 8. oktoober 2018, 17:01
siis tuleks see laps viia ps.ü.hhiaatri juurde, tal on midagi tõsist viga.
(läks modele, ei teagi, miks arsti ametinimetust ei tohi mainida)

r
R/ 8. oktoober 2018, 13:45
Pakosta tulisest sõnavõtust järeldan, et ongi põlema läinud, seega soovitan, mitte ei nõua, tal ennast ära kustutada.
Usutavasti ei lase politsei end väärastunud mõttelaadiga inimestel provotseerida ja suhtub tõsisele probleemile reljeefselt tähelepanu juhtinud isiku sõnavõttu rahulikult.
Üldse kui midagi uurida siis lastega kaubitsemise seaduslikkust.
k
kus kohas/ 8. oktoober 2018, 13:55
siis lastega kaubitsetakse Eestis?
1
16 miinust,/ 8. oktoober 2018, 19:55
vastake siis, või panete partei käsul miinuseid?
e
ei ole põlemas/ 8. oktoober 2018, 13:56
a
Aga/ 8. oktoober 2018, 13:41
vaata kui võtavadki kätte ja teevad mis kästud.
j
jah/ 8. oktoober 2018, 13:56
ekrelastelt võib kõike oodata.
1
13:56/ No ekrelased / 8. oktoober 2018, 15:21
nüüd küll ennast nende homode pärast poo. ma ei lähe. Ära seda ootama jää, saad petta!
H
???/ 8. oktoober 2018, 13:35
Huvitav kus seal kirjutises ähvardus oli ? Lihtsalt mõned "soojad"soovitused
a
aivar/ 8. oktoober 2018, 13:33
Õiguslaslik pealkiri loole pandud. Mis Ernits siia puutub?
t
Ta ei/ 8. oktoober 2018, 13:56
astunud tütre kaitseks välja, vaid ise samas kambas.
1
13:56/ Kelle asi/ 8. oktoober 2018, 15:22
lähed teda sundima jälle või?
a
argpüksi/ 8. oktoober 2018, 16:08
ei saa sundida, hundikambas peab koos ulguma.
p
PIIR/ 8. oktoober 2018, 13:32
Piir on seal kus hakatakse lapsi rikastele ṕederastidele müüma.
ä
äkki/ 8. oktoober 2018, 13:57
on see ka tema laps? Naisterahvas üksi ei saa hakkama, kui just Neitsi Maarja pole.
l
leo/ 8. oktoober 2018, 13:25
Üles puua ennast vast küll ei maksa, aga kuna tänapäevased liberaalidest uuskommunistid võtavad eeskuju kunagistest Venemaal võimuletulnud bolshevikest, võiks hakata propageerima naiste meestele ühitamist. Kõik naised vanuses 16 kuni 32 aastat kõigi meeste ühisomandiks, nagu seda kunagi nõukogude Venemaal hakati ellu viima. Saaksid teha ka midagi kasulikku
k
Kodanik / 8. oktoober 2018, 13:23
Julged inimesed, kes oma arvamust teistega jägavad!
a
Aga siin teile kommentaar, mida ei kustuta keegi/ 8. oktoober 2018, 13:23
kena isa/19.06, 7.okt.2018 kes on nendega ühes kambas, kes nõuavad tema tütre surma???? Kes või kus seda nõuab?
ä
ära üle pinguta!/ 8. oktoober 2018, 13:30
kus keegi nõuab kellegi surma? saa üle, trollike.
1
13:30/ Sina trollike/ 8. oktoober 2018, 13:56
Seda siin ju kirjutadki ja mitte ükskord, vaid mitukorda. Oot, oot sadist, varsti oled Sina esikaanel oma üllitistega, ma luban!
e
eks ikka/ 8. oktoober 2018, 19:56
see, kes ülespoomist nõudis ja kõik ekrelased talle plussi panid.

e
Ei imesta!/ 8. oktoober 2018, 13:23
Mingil ajal saab mõõt lihtsalt täis.
l
Laste hind/ 8. oktoober 2018, 13:23
𝑃ederastiast rohkem inimväärikust ja moraali alandavamat asja on raske välja mõeldagi. Ehk Nekrofiilia ja zoofiilia? Mis siin üldse vaielda on? Vaidlete selle üle, kas lastele panna edaspidi hinnalipik külge? Raha eest võib kõike?
t
to laste hind/ 8. oktoober 2018, 15:40
Sina mine pane surnud kitse, kui nii väga salasoov on! Aina jahub siin mingist olematust negofiiliast ja zoofiiliast!
e
ekre antireklaam/ 8. oktoober 2018, 13:17
käbi ei kuku kännust kaugele.
q
qqqq/ 8. oktoober 2018, 13:17
Niikui pe-dede kohta midagi ütelda kohe modereerimisele. Õhtuleht on vist pe-dede häälekandja.
t
trrrra/ 8. oktoober 2018, 13:45
e
ei ole,/ 8. oktoober 2018, 14:00
on ekre häälekandja. Kui vastan mõnele ekrelase küsimusele, on varsti minu vastus kustutatud, ainult ekrelaste räuskamine on alles.
m
maakas/ 8. oktoober 2018, 13:14
Milleks tähelepanu pöörata kapitaalsele ajupuudulikkusele???
m
milleks?/ 8. oktoober 2018, 14:01
niisugused on ju ennegi kirjutanud oma plaanidest ja kui lõpuks teoks teinud, küsitakse kohe, miks varem midagi ette ei võetud?
k
konsa/ 8. oktoober 2018, 13:09
KUS ON PIIR? Ernitsa poolehoidja soovitas poliitiku tütrel ja Pakostal end üles puua
.-.-.-.-
jah
n
Njamh,soovitus vist ikka pole ju ähvardus/ 8. oktoober 2018, 13:09
Need Pakosta ja teised soovitavad ka rahvale täiesti vastuvõetamatuid asju ja ähvardavad et kui te nii ei tee nagu meie ütleme SIIS...
l
Lapsi osta ei tohi!/ 8. oktoober 2018, 13:07
Ma usun, et Peeter, vana rebane teeb meile tsirkust oma tütrega, et ilusti pildil püsida ja rohkem hääli saada. See on tal ka väga hästi õnnestunud praegu. Kui see pole nii, siis võiks Ernits oma tütart ka märtsi alguses korra provotseerida ja ta teeks Helmedega võrreldava tulemuse valimistel. Võtke vabalt.
k
kui tütar/ 8. oktoober 2018, 14:03
selleks ajaks enam elab, sest ekrelased on kättemaksulised, teisi seisuhkohti ei talu, kohe pea maha.
1
14:03/ Oi kui armas/ 8. oktoober 2018, 15:26
Jälle võtad päid maha ja see polegi keelatud?
e
ekrelased/ 8. oktoober 2018, 17:45
võtavad ja kes neid keelata saab, kui võimul.
m
Mina pole/ 8. oktoober 2018, 18:33
Martin, kes Riigikogu puldist nõudis ja luges nimedki ette, et jüngrid teoks teeks ja tema saaks ennast välja keerutada.

i
iconoclast/ 8. oktoober 2018, 12:59
Pigem on siin küsimus sellest piirist et laps ei tohiks avalikult oma vanemale vastu vaielda, eraviisiliselt on teine asi aga avalikult on küll piiri ületamine aga muidugi ilmselt on vanem ise ka siin midagi tegemata jätnud st. lastetuba on olnud puudulik.
e
ei ole!/ 8. oktoober 2018, 13:27
Siin on küsimus kõlbelisuses. Küsimus on selles, kas lapsi võib osta selleks et oma ṕedesuhet reklaamida. Küsimus on laste ärakasutamises. Nende hinnas. Mis hinnaga võib lapsi müüa?
l
8. oktoober 2018, 14:34
Laps ei ole ori, ka temal on oma arvamus ja ei pea vanemate seisukohaga nõustuma!
s
Seda, et/ 8. oktoober 2018, 12:59
Kulla poliitikud ( Liisa Pakosta kaasaarvatud), saage ometi aru, et inimeste ôiglustunnet on sügaval riivatud. Kaks rahakat meest ostavad endale lapsed, vilistavad Eesti Vabariigi seaduste peale, ja ükski poliitik ei julge asja kohta midagi arvata ( need môned näpuviibutused facebookis ei tule arvesse). Eestis on loodud pretsedent, mis nôuaks hinnangut nii ôiguskantslerilt kui ka presidentilt, aga mida pole, on nende arvamus. Muidugi, tegu pole ju moosivargusega, tegu on lastega, kes on juba praegu orvud, sest on jäetud ilma emaarmastusest- suurimast privileegist maailmas. Aga ega selline pisiasi meie eliiti muretsema pane. Kuhu suunda me küll ometi selliste väärtushinnangutega liigume?
p
pole mehed ju!/ 8. oktoober 2018, 13:36
l
lõpeta valetamine,/ 8. oktoober 2018, 14:06
kuidas saab iseenda last osta? Kas laps kuulub vaid emale? Lihtsalt emale hüvitati sünnitusega ja lapse kandmisega seotud kannatused.
m
mina/ 8. oktoober 2018, 15:03
ei saaks iialgi ei raha eest ega niisama last kanda ja ära anda.Te ilmselt ei tea et ema tunneb lapse liiiigutusi ja saab ka südant kuulata.Need on kõige ilusamad ja paremad helid maailmas...Olgu kelle embrüod ja seemnerakud kelle omad on ta ikkkagi tulev beebi, kes peaks saama ka ema omale...mitte mingi asi keda raha eest osta-müüa.Jah müümiseks ongi ilmselt kannatus,millal küll pappi saab ja oma ilus keha tagasi,..
1
14:06/ Ja USA politsei/ 8. oktoober 2018, 15:29
lasi oma naisele haaberkuke ligi? Ära aja naerma, see kõik on väljamõeldis mingist vastutulelikust perekonnast, kui omal 2 tütart olemas.
m
mõnes riigis/ 8. oktoober 2018, 16:13
on sünnitusmaja juures isegi vastavad kastid, kuhu pannakse laps, kui ei soovita teda.
t
to:lõpeta valetamine/ 8. oktoober 2018, 16:17
Kas sa arvad, et see ameerika surrogaatema sünnitab neile meestele need lapsed tasuta? Valesti arvad. Selle eest makstavad summad on tavainimese jaoks ulmelised. Pealegi on surrogaatemadus midagi niisugust, mida vähegi südametunnistust omav inimene aktsepteerida ei suuda. Anda ära oma sündinud laps! Ei suuda seda ette kujutada, sest minu jaoks pole see lihtsalt môeldav.
l
Lõpeta ise valetamine/ 8. oktoober 2018, 17:44
Nad ostavad võõraste vanemate lapsed endale. Misajast on lapse kandmine ja sündimine kannatus, mida peab emale hüvitama? See on iga ema jaoks kõige ilusam ja püham aeg.
k
kunstviljastamisest/ 8. oktoober 2018, 18:34
t
To mina/ 8. oktoober 2018, 19:31
Kõiki naisi ei pane loote jalatogimised ribidesse ja keerutamised heldinult ahhetama :)
t
To 17:44/ 8. oktoober 2018, 19:33
Jah, seda ilusa aja muinasjuttu võib rääkida neile kes seda läbi pole teinud, ülejäänud teavad.
m
ma arvan/ 9. oktoober 2018, 00:30
et oma seemet ikka kasutatakse ja surrogaatema. Paljud riigid on selle keelustanud, paljud ei ole.
s
seda/ 9. oktoober 2018, 00:32
hullem, kui sind taob laps, kes polegi oma. 5-6 kuud pead kannatama raha eest enda tagumist. Mul läheks süda pahaks paljalt sellisest mõttest.
m
mina / 9. oktoober 2018, 08:29
näen jh seda,seepärast on hüljatud lapsi ja ka müüdavaid olemas.Peab täitsa tundetu olema, et sellist asja teha sooviks.Rahatähed silme ees võib mõne naise tõesti last nagu asja kanda ja ära anda.
l
Lapsed / 8. oktoober 2018, 17:40
pole orvud, nad on praegu alles emaüsas. Muus osas nõustun kommentaariga.
c
Common Sense/ 8. oktoober 2018, 12:53
Kommentaari kirjutanud Heiki Eamets ise ühtegi erakonda ei kuulu - viimane aeg EKREMLi astuda. Nüüd võetakse rõõmuga vastu.
a
ahi/ 8. oktoober 2018, 13:27
EKRE-sse sobiv kandidaat tõesti. Mõttemaailm ja väljendusviis on sarnane.
s
Sotside väljendusviisi kõrgpilotaaž/ 8. oktoober 2018, 17:38
Sotsist eurosaadik tarand KÄSKIS rahvuslased põlema panna ja sotsminister mikser saatis rahvuslase karu p--e.
k
kuidagi / 8. oktoober 2018, 14:07
tuttav nägu, ta on ennegi millegi taolisega kuulsaks saanud.
l
lambad/ 8. oktoober 2018, 16:45
määgige nüüd,määgige.
r
rahvavaenlase vihakõne/ 8. oktoober 2018, 12:51
Siis on ka piibel vihakõnet täis.
h
8. oktoober 2018, 16:52
Homoseksualismi levitatakse nakkuse kaudu.
h
Häbi Teil olgu!/ 8. oktoober 2018, 12:50
Kuidas saab üldse nii öelda -et pooge üles ja seda ütleb täiskasvanud inimene? Väga piinlik peaks ütlejal olema.
a
Alati on nii läinud/ 8. oktoober 2018, 13:01
Läbi kogu inimkonna ajaloo on alati olnud nii, et need, kes teisi kiusavad, rahvast rõhuvad jne- need on kaelapidi üles riputatud, nende pead veerevad tapalaval või miskit sarnast.
ALATI on lõppenud need asjad ühtemoodi, vahet pole, kas troikade, Nürnbergi kohtuprotsessi, Hiina kultrevolutsiooni või mille tahes käigus.
k
8. oktoober 2018, 13:30
Kuidas saab lasta kahel mehel lapsi kasvatada?????????kui lapsed küsivad ühel päeval miks meil ema pole mida teie siis vastaksite????????see on teie arust ok??????
m
Muidugi on ok/ 8. oktoober 2018, 16:54
Kui kaks isa teineteist armastavad, siis on lapsed hoitud ja armastatud. Ja kui neil pole ema olnudki, ei tee nad sellest numbrit ega hakka ka küsima. On aeg kõigil endale selgeks teha,et kui inimesed on sündinud sellistena nagu nad on, siis peab neid ka aktsepteerima ja laskma rahus ja õnnelikena elada.
K
"Kui inimesed on sündinud sellistena"/ 8. oktoober 2018, 17:34
Kei sega homodel rahus elamist ja õnnelik olemast. Aga kaksikud ei ole sellistena sündinud. Mis mõttes pole ema olnudki? Kaksikud on ju hetkel alles ema üsas ja sündi alles oodatakse. Kuidas saavad need veel sündimata lapsukesed OMA ÕIGUSTE eest seista? Kas keegi küsib nende käest, soovivad nad juba esimestel tundidel jääda ilma emasoojusest, -armastusest, sidemest, mis on igale inimesele loomulik vajadus terveks eluks? Mida ütleb nende laste hing ja süda - see ei huvita kedagi, isegi mitte pakostat (viie lapse ema!!!).
Tolerastid ja homod näevad ainult oma õigusi ja seavad need kõrgemale kaitsetute laste õigustest. See on inimkaubandus
k
küll/ 8. oktoober 2018, 14:09
su erakonnakaaslased teevad, kui võimule saavad.
e
Eino Taruk/ 8. oktoober 2018, 12:49
"Mul tekkis jah nisuke mõte, et kui jah kodanik mingis riigis, olgu siis vabas või vähem vabas on tõesti meeleheitel mingi täiesti vale poliitilise suunaga, mida siis see valitsus ja parlament ajavad, siis nõukogude ajal Tšehhoslovakkias pani Jan Palach iseennast protesti märgiks põlema ….Aga kui tõesti keegi soovib praeguse migratsioonikriisi olemasolevate nõrgukeste või tugevamate lahenduste vastu protesteerida, siis MINGU PANGU ENNAST PÕLEMA! Jätku teised rahule
Indrek Tarand. KUKU raadio Keskpäevatund.
e
Eino Taruk/ 8. oktoober 2018, 12:51
Tarandi ütluse vastu protesteeris EKRE Riigikogus. Meedia sellest numbrit ei teinud. Huvitav millest selline silmakirjalikkus? Et kui soovitab vasakpoolne poliitik, siis nagu on hästi? Aga kui soovitab parempoolne netikommentaator, siis on äkki paha? Selgitage, palun?
1
12 punkti Tarukile/ 8. oktoober 2018, 13:03
i
iseennast / 8. oktoober 2018, 14:11
ju võid. Keegi ei ole konkreetne inimene. Kui keegi soovib, sina ekrelasena muidugi nii lihtsatest asjadest aru ei saa.
e
Eino Taruk/ 8. oktoober 2018, 15:14
"Keegi ei ole konkreetne inimene"
Hullem veel, inimeste grupp. Tuhanded ja tuhanded.
e
Ernitsa tütar/ 8. oktoober 2018, 16:16
või Pakosta, ühes kommis lisati veel nimesid, ei ole konkreetsed isikud?
j
ja kui sinu/ 8. oktoober 2018, 18:39
väike füürer kõnepuldist nõudis nimeliselt kohtunike peade mahavõtmist, miks siis ekre ei protesteerinud? Topeltmoraal?
e
Ernitsuga kurvad lood/ 8. oktoober 2018, 12:48
Armukolmnurk Etkari ja Anatoliga rebenes.
j
Ja kui tore see veel oli/ 8. oktoober 2018, 12:45
...kui Tarand kõik pagulastevastased lausa käskis, mitte ei soovitanud, põlema panna? Ah,et ongi nii, ühed võivad kõike, teised mitte midagi. Pakosta juttu ma nüüd ka ei usu, ei lugenud seda lapsed ise, lihsalt hea alibi, millega välja tulla., ikka lapsed. Ja kui neid samu lapsi, müüakse-ostetakse-vahetatakse, pole probleemi, eks ju Liisake???
t
Tädi Pakosta/ 8. oktoober 2018, 12:48
valetabki kogu aeg. Põlema soovitati ennast ikka ise panna. Kedagi ei tahetud süüdata!
j
Just nimelt, pange ennast/ 8. oktoober 2018, 13:29
j
just/ 8. oktoober 2018, 13:47
p
pange/ 8. oktoober 2018, 13:29
pea tulle, pooge end üles, pange end põlema. jumal küll, kui palju on vaja vahtu üles lüüa ja politseid ka veel tülitada. need ei suuda isegi inimkaubandusele reageerida, mis peaks olema antud juhul aktuaalne. hulluks olete läinud selle homopropagandaga. kas tõesti ei oska inimesed muuga raha teenida, kui homopropaganda levitamisega. häbi ernitsa perekonnale, minge ükskord juba tööle!!!

s
SIIN ON PIIR!/ 8. oktoober 2018, 12:44
Inimkaubandus lastega on see krdi piir teile haledad perverdid uusmarksistid! See laste ostmine mida te õigustate oma jubeda ideoloogiaga on kuritegu! Ja teil on veel nahaalsust teisi süüdistada kui nad teie kuritegeliku tegevuse vastu on! Tegemist on lasteahistamise õigustamisega nii nende hullunud tädide kui ÕL poolt. Kas võtate vastutuse?
See mis siin praegu toimub on ainult üks väike killuke suures pildis.
Lääne ühiskonnad on lootusetult lõhenenud.
Progressivistid arvavad, et võivad ükskõik kelle peal tarvitada vaimset vägivalda.
Ah ta ütles midagi meie "progressiivse tegevuse" vastu - mahalaskmisele!
Nad ise aga teevad midagi mis on loomalikult jõhker - ei mingit probleemi! Ja ärge mölisege seal!
Konflikt terve mõistuse ja uusmarksistliku hullumeelsuse vahel lõpeb sõjaga.
k
kas / 8. oktoober 2018, 12:43
lapsed üldse peaksid niisuguse teemaga tegelema, kasvagu ja arenegu veel.
M
???/ 8. oktoober 2018, 13:38
M
???/ 8. oktoober 2018, 15:02
Millised lapsed? Ernitsa 30 aastast tütart pead lapseks või?
n
no/ 9. oktoober 2018, 00:36
algkooliõpik tehti ju, kus samasoolised vanemad.
a
Ametlik seisukoht/ 8. oktoober 2018, 12:43
Politsei on kord juba öelnud, et verbaarsed ähvardused pole ohtlikud.
Oht on siis kui keegi juba midagi teostab.
Niiet ärgem raisakem rahva raha, et selle eest enda kuulsaks teha enne valimisi !
s
siis/ 8. oktoober 2018, 15:11
on juba hilja, kui teostatakse.
k
keegi/ 8. oktoober 2018, 16:18
kunagi ka nõudis: kommunistid a... Pärast sai kriminaalkaristuse.
n
8. oktoober 2018, 22:04
Nendel homodel ju lapsed ostetud.
a
ab/ 8. oktoober 2018, 12:43
Uus eesti poliitiline kultuur siis! Ärbelge kodus omavahel!
e
ehh/ 8. oktoober 2018, 12:42
Kulla ajakirjanikud. Aga vastavate koraani tsitaatide siia postitamine teid ei morjendaks? Ja kui morjendaks, siis kas kuulutada too raamat viha õhutavaks?
e
Eino Taruk/ 8. oktoober 2018, 12:42
Võib olla oli postitus eluliseks näiteks milline on reaalne nn. vihakõne, et ikka mõned inimesed vahet teeks? ;)
j
ja jah/ 8. oktoober 2018, 14:13
püüad ikka oma erakonna nägu puhtaks pesta.
1
14:13/ Mis haugud/ 8. oktoober 2018, 15:35
vaata peeglisse! Kui Sinu ähvardused saaks siin üles loetud, vist peaks 3päeva lugema, ikka otsa ei lõpeks.
l
Laps pole kaup!/ 8. oktoober 2018, 12:42
Laste ostmine- müümine on ikka väga amoraalne. Eriti hull on sellist asja teha oma väga egoistlikest eesmärkidest lähtuvalt ja perverssuste reklaamimiseks. Laps pole kaup. Inimesed kes sellist jubedust takka kiidavad polegi väärt, et nendega kenasti suheldakse.
e
Eino Taruk/ 8. oktoober 2018, 12:43
Jah. Sallitud inimkaubandus. Müüakse lapsi ja kiidetakse heaks, aga see, et mingi narkar ennast kangi all müüb on "oi kui paha"
k
kas/ 8. oktoober 2018, 14:14
oled siis mõne narkari ära ostnud, et tead?
ä
ära levita/ 8. oktoober 2018, 15:13
v
vabandust/ 8. oktoober 2018, 12:41
aga need tädide näod uudise juures kohe on sellised vihkavate sallijate ja antifade omad...

h
8. oktoober 2018, 12:40
Huvitav, miks p e d *ede pooldajatel on rohkem õigus, kui nende vastastel. Loogiliselt oleks ju mõlemal õigus oma seisukohti väljendada aga ei kui pooldad normaalseid suhteid ja jilged seda avalikult väljendadai oled sa hirmus inimene ja vihakõneleja.
s
8. oktoober 2018, 13:28
Sellepärast et kuri läheb kurjemaks ja tõe teadjad ei pea vait olema ning noogutama et jah teil on õigus tõe eest on ka vaja seista.
s
8. oktoober 2018, 14:55
Seda levitatakse nakkuse kaudu ja on ravitav aluselise vee abil.
j
jah, KUS ON PIIRID?/ 8. oktoober 2018, 12:38
indrek tarand (käsi ei tõuse seda nime suure tähega kirjutama) käskis raadio otseeetris kõigil neil, kes soovivad eestimaad eestlastele ja ei soovi siia musta islamimassi, end põlema panna. nii ütleski, see oli vao põlemisskandaali ajal umbes, kui eestlasi rassistideks jne sõimati valitsuse poolt, et: pange end põIema!
aga siis ma ei näinud, et keegi seda pahaks paneks? kui aga mõni rahvuslane ütleb, et pooge end üles, mis on täpselt sama, siis on kisa teavani, eks ju? oi variserid, oi variserid olete.
m
mitu korda/ 8. oktoober 2018, 14:15
oma demagoogiat kirjutad? Kas partei käskis?
j
jah, KUS ON PIIRID?/ 8. oktoober 2018, 17:04
pean tunnistama, et seda konkreetset asja olen küll ainult 1 korra kirjutanud. pole midagi teha, kui on palju inimesi, kes samamoodi mõtlevad.
m
Mitte kaitseks, vaid - / 8. oktoober 2018, 12:37
Ähvardus? Kuidas saab soovitust midagi teha, ähvardusena võtta? Keegi pole, nagu ma aru saan ähvardanud kedagi üles puua. Siit saab lugeda soovitust seda ise teha. Iseasi on muidugi küsimus, et kui eetiline-moraalne selline soovitus iseenesest on või olla saabki.
e
ehk allub ravile?/ 8. oktoober 2018, 12:36
Kohe pooma minna oleks ehk pisut ennatlik. Enne võiks ikka migitki ravi proovida.
j
juku/ 8. oktoober 2018, 12:44
Vaevalt, et mingi ravi aitaks, see vist geneetiline viga, kuid ega seetõttu ei tohiks selliseid vigu propageeridaja võtta üleriigiliselt otsus vastu, et selline käitumine on väga IN
j
jah/ 8. oktoober 2018, 13:50
seatina kompress otsaette
e
elektritsaabtasuta/ 8. oktoober 2018, 14:53
Seda levitatakse nakkuse kaudu ja on ravitav aluselise vee abil.
k
kas sama/ 8. oktoober 2018, 16:20
vee, mida paaki valatakse?
a
8. oktoober 2018, 16:39
Aluselisel ja happelisel veel on erinevus. Paaki sobib mistahes vesi.
e
eremiit/ 8. oktoober 2018, 12:36
multikulti tolereerijad ja maaletoojad on oma riigi ja rahva reetnud
j
jah/ 8. oktoober 2018, 14:16
tõelised eestlased võivad oma rahval pead maha võtta?
1
14:16/ Papagoi/ 8. oktoober 2018, 19:20
lõpeta see kisa, pead ja pead. Saepuru pead ei taha keegi, võid rahulik olla ätike.
j
Jauram/ 8. oktoober 2018, 12:34
Õige, ainu-õige õpetus-soovitus ! Kui Pets peaks ka kapist väla tulema, ehk praegu varjab, saab erakonda ja kogusse, siis see õpetus on ka talle ...!
s
See Pets tõmbas nüüd küll endale vee peale/ 8. oktoober 2018, 14:52
Tal kõik ainult riigikokku pääsemise nimel. Aga selliseid ülejooksikuid rahvas ei armasta ega vali.
n
Naine/ 8. oktoober 2018, 12:33
Mina ei pea normaalseks et kaks meest ostavad lapse see pole ega saa olema normaalne otsin täna edasi piiblist kirjakohta mis seda kinnitab lapsed jäägu ikka mehele ja naisele või kui emaga isaga peaks midagi juhtuma ja lapsed jäävad vanavanematele aga mitte kaks meest või naist seeda ei hakka kunagi pooldama
j
just-just/ 8. oktoober 2018, 12:51
Lauseid kontekstist välja rebides on sealt kõik endile meelepäraseid kirjakohti leidnud ja nende toel maailma kurja lisanud.
j
just-just/ 8. oktoober 2018, 13:25
Palun loe seal on kõige kohta tõde mitte ainult see kirjakoht aga noh igaüks saab ju nii aru nagu ise soovib
h
8. oktoober 2018, 16:50
Homoseksualismi levitatakse nakkuse kaudu.
p
peab tõdema/ 8. oktoober 2018, 12:27
et tõde võib vahel valus olla

n
nujah/ 8. oktoober 2018, 12:26
Jube, milliseks paariaks lambivihkamine inimesed muudab.
n
nõus/ 8. oktoober 2018, 12:39
igasugu antifasid ja feministe vaadates võib nii öelda küll - jube, mis nendega juhtunud on.
l
lambi?/ 8. oktoober 2018, 12:47
Pole siin mingit "lambivihkamist" vaid mõistusega inimesed avaldavad arvamust ebamoraalse käitumise peale. On väga ebamoraalne kiita inimkaubandust kus moraalset allakäinud inimesed ostavad omale lapsed, sest nel on see majanduslikult võimalik. Ostavad, et ülejäänud maailmale seda nina peale kirjutada- meil on raha ja teie võite oma moraaliga kuu peale sõita. ℙederastia on inimväärikust alandav ṕerverssus ja selle reklaamimine on sügavalt amoraalne.
s
8. oktoober 2018, 15:15
Seda haigust levitatakse nakkuse kaudu.
n
No nii ÕL/ 8. oktoober 2018, 12:25
Aga mitte sugugi nii õndsalt ei käitu Te EKRE sõimajate puhul? Neid võib igapäev küll võlla, küll giljotiini, küll trellidetaha ja veel lihtsalt ta. ppa. Isegi kustutada ei viitsita. MILLEKS SELLINE KAKSKEELSUS, tahaksin väga teada??? Ernitsa tütart pidavat nüüd ekre tap. ma?
o
oot/ 8. oktoober 2018, 12:40
kakskeelsus ja kahekeelsus on ikka erinevad asjad, siin on tegu kahekeelsusega (kakskeelsus on, kui vanemad on eri rahvusest ja laps õpib kohe kaks emakeelt).
1
12:25/ See ongi/ 8. oktoober 2018, 13:41
poliitiline kakskeelsus, räägin üht aga teen teist.Siin pole enam ammugi kahekeelsusega tegu, tuure võtab üles juba tuhandekeelsus kuubis. Teadlikult aetakse rahvast marru, et selle varjus musti tegusid teha. Provotseeritakse lausa, terve nädal pildid kahest rahajõmmist, me sülitame teie seadustele.
j
jah/ 8. oktoober 2018, 14:19
ekre täidab Putini tellimust, et siis saaks siia vabastama tulla ja ekre saaks vihatud EL-ist ja natost vabaks.
1
14:19/ Ah juba oled jälle hoo sisse saanud/ 8. oktoober 2018, 15:40
Mitmes jama tuleb, loe kokku? Ja siis imestad, miks midagi ka lõpuks öeldakse? Valedest on villand, saad aru?
a
aga selgita/ 8. oktoober 2018, 16:24
miks Putin äärmuslasi rahastab ja tema häkkerid neid võimule aitavad, kas ilusate silmade eest?
m
Mai/ 8. oktoober 2018, 17:45
Õige isa hoiab ikka oma lapse poole. Ernits oleks õige mees kui astuks ekrest välja,need ei vii teda niikuinii riigikogusse. Nüüd on nagu supinahk, ei suuda oma last kaitsta.
a
ats/ 8. oktoober 2018, 12:25
Soomes oli selline laste ja vanemate vastasseis 60-ndate lõpul . 20+ aastat peale sõda .
Vanemad panustasid riigi heaolu eest veri ninast väljas , tulemus selline , et lapsed , kes pole pannud kõrdki risti , hakkasid kritiseerima endi vanemate valikuid . Neil ei tule meelde , kes valasid verd riigi vabaduse eest . Meil hakkab ka see välja tulema , mida paremal järjel ...helbekene , seda tolerantlikum möla
v
korra/ 8. oktoober 2018, 13:53
vastutatti sellisele ja mõistus kohe kodus.
j
Jajaa/ 8. oktoober 2018, 17:00
No Ernits nüüd küll Eesti vabaduse või muu taolise eest verd pole valanud. Suvaline jorss, sorry.
m
Masendav!/ 8. oktoober 2018, 12:21
Kui kirjutasin et ajakirjanikud - jätke inimesed (isa-tütar) ometi rahule ja ärge urgitsege nende hingedes siis loomulikult saadeti kenasti .... modereerimisele.
Et siis v+i+h+a+kõne süüdistus?
l
minu säuts/ 8. oktoober 2018, 13:54
läks kah p e de ree rimis ele,
o
oi,oi/ 8. oktoober 2018, 12:20
et siis kohe nutma puhkes?Nüüd tahetakse miljon valuraha või?Meie nutame kogu perega ,kui seda riigikogu rämpsu näidatakse!
j
Joel Reinaru/ 8. oktoober 2018, 23:01
Tahaks lihtsalt rahu sellest pe.erasmi propagandast ometigi. No nii kuradi kõrini on sellest pe..erastide vingumisest.
k
kodanik/ 8. oktoober 2018, 12:16
h
8. oktoober 2018, 17:19
Homoseksualismi levitatakse nakkuse kaudu.
q
qq/ 8. oktoober 2018, 12:16
Kuigi ei meeldi ja ise ei kasuta, aga 'pane ennast põlema' on muutunud lihtsalt tavaliseks ütluseks ega võrdu ähvardusega. Ähvardus oleks see, kui oleks kirjutatud: Ma panen...
a
argpüksid/ 8. oktoober 2018, 14:26
ei julge otse öelda, sellepärast öeldaksegi kaudselt, sama käib ka Martini kohta, lootuses küll jüngrid asja korda ajavad ja mina pesen käed puhtaks.
q
qq/ 8. oktoober 2018, 19:44
See on eestlase jaoks tuntud äärmiselt sagedase rahvaliku väljendina. ÕL-st: Riigikogulase sõnum ajakirjanikule: nakatunud raibe, pane end põlema!
m
mmm/ 8. oktoober 2018, 12:16
Pakostal on teksti mõistmisega raskusi. Ei kusagil ei ole ähvardust, ega ka mingeid nõudmisi, kõigest mõned soovitused ju.
z
zz/ 8. oktoober 2018, 12:41
Ekse see olegi täpsuse ja aususe küsimus. Tõde siin ei armastata.
s
8. oktoober 2018, 15:14
h
8. oktoober 2018, 16:37
Homoseksualismi levitatakse nakkuse kaudu.
j
jah/ 8. oktoober 2018, 18:04
Jaak sai siis homobaarist nakkuse ja teised ekrelased tema käest :)? Kõige suuremad vihkajad pididki olema ise kapiomad, tahavad sellega endalt kahtluse kõrvale suunata.
p
Profet/ 8. oktoober 2018, 18:11
Tegelikult on sellest kõigest selgelt näha, kuidas sallivuslaste, vasakliberaalide, kultuurmarksistide ja äärmusfeministide juhtimisel on ühiskonnas kõik kruvid nii põhja keeratud, et inimesed on valmis juba üksteisele kõrri kargama.
KÕIGES selles on süüdi need nn uuskultuuri loojad ja nn progressiivsed liberaalid.
AINUKE pääsetee on algpõhjuste kõrvaldamine ehk selle jama tekitanud õigusaktide tühistamine ning lõpetada (vähemalt maksumaksja raha eest tehtavas meedias) homo- ja transu- jms... reklaamid, sealhulgas igasugused LGBTQVZX???... pervoparaadid.
Alustama peaks aga kooseluseaduse tühistamisest, et ühiskonda normaalsusse ja lepimisse tagasi viia.
p
Profet/ 8. oktoober 2018, 18:11
p
Profet/ 8. oktoober 2018, 18:12
Tegelikult on sellest kõigest selgelt näha, kuidas sallivuslaste, vasakliberaalide, kultuurmarksistide ja äärmusfeministide juhtimisel on ühiskonnas kõik kruvid nii põhja keeratud, et inimesed on valmis juba üksteisele kõrri kargama.
p
Profet/ 8. oktoober 2018, 18:13
Tegelikult on sellest kõigest selgelt näha, kuidas s allivuslaste, v asakliberaalide, k ultuurmarksistide ja äärmusf eministide juhtimisel on ühiskonnas kõik kruvid nii põhja keeratud, et inimesed on valmis juba üksteisele kõrri kargama.
KÕIGES selles on süüdi need nn uuskultuuri loojad ja nn p rogressiivsed l iberaalid.
AINUKE pääsetee on algpõhjuste kõrvaldamine ehk selle jama tekitanud õigusaktide tühistamine ning lõpetada (vähemalt maksumaksja raha eest tehtavas meedias) h omo- ja t ransu- jms... reklaamid, sealhulgas igasugused L G B T ???... p ervoparaadid.
Alustama peaks aga k ooseluseaduse tühistamisest, et ühiskonda normaalsusse ja lepimisse tagasi viia.
p
Profet/ 8. oktoober 2018, 18:14
p
Profet/ 8. oktoober 2018, 18:17
Tegelikult on sellest kõigest selgelt näha, kuidas s-allivuslaste, v-asaklib-eraalide, k-ultuurmar-ksistide ja ä-ärmusf-eministide juhtimisel on ühiskonnas kõik kruvid nii põhja keeratud, et inimesed on valmis juba üksteisele kõrri kargama.
KÕIGES selles on süüdi need nn u-uskultuuri loojad ja nn p-rogressiivsed l-iberaalid.
AINUKE pääsetee on algpõhjuste kõrvaldamine ehk selle jama tekitanud õigusaktide tühistamine ning lõpetada (vähemalt maksumaksja raha eest tehtavas meedias) h-omo- ja t-ransu- jms... reklaamid, sealhulgas igasugused L-GBTQ-VZX-???... p-ervoparaadid.
Alustama peaks aga k-ooseluseaduse tühistamisest, et ühiskonda normaalsusse ja lepimisse tagasi viia.
p
Profet/ 8. oktoober 2018, 18:18
Tegelikult on sellest kõigest selgelt näha, kuidas sallivuslaste, vasakliberaalide, kultuurmarksistide ja äärmusfeministide juhtimisel on ühiskonnas kõik kruvid nii põhja keeratud, et inimesed on valmis juba üksteisele kõrri kargama.
KÕIGES selles on süüdi need nn uuskultuuri loojad ja nn progressiivsed liberaalid.
AINUKE pääsetee on algpõhjuste kõrvaldamine ehk selle jama tekitanud õigusaktide tühistamine ning lõpetada (vähemalt maksumaksja raha eest tehtavas meedias) homo- ja transu- jms... reklaamid, sealhulgas igasugused LGBTQVZX???... pervoparaadid.
Alustama peaks aga kooseluseaduse tühistamisest, et ühiskonda normaalsusse ja lepimisse tagasi viia.
p
Profet/ 8. oktoober 2018, 18:19
_Sinu kommentaar ei vasta meie reeglistikule, palun muuda kommentaari!_
Paluks täpsemalt MIS ei vasta reeglistikule?
s
sa ei aja prsetpüstija ei/ 8. oktoober 2018, 18:37
lase ennast äralöhkuda
p
Profet/ 8. oktoober 2018, 18:25
Kui muud võimalust t.sensoritest mööda minna pole, siis tuleb postitada kommentaar pildifailina.
http://elamugrupp.ee/kommentaar.png
a
Agenda/ 8. oktoober 2018, 19:08
See ju ongi suurem eesmärk. Vägisi tundub, et Siioni tarkade protokollid on ikkagi ehtne dokument ja seda viiakse järjekindlalt ja tasapisi ellu. Samm sammu haaval õõnestatakse inimeste kõlbelisi väärtusi ja moraali kuni inimest ei seogi teise inimesega miskit, ei rahvust ei peresidemeid ei moraalinorme.
1
18:25/ tuline õigus/ 8. oktoober 2018, 19:28
sellest tulekski alustada, aga mõni läheb siis vabatahtlikult sinnasamusesse.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee