Poliitika

GALERII | Haridusministeeriumi ees avaldati meelt samasoolisi paare kujutavate õpikute vastu (141)

LISA KOMMENTAAR

Vana tõde 5. oktoober 2018 10:23
Ametisse tuleb panna normaalne haridusminister. Praegune ei valda ühtegi teemat.
Sirje (hetero) 3. oktoober 2018 16:04
Kui inimene avaldab arvamust, et homoseksuaalid on haiged inimesed, seepärast tuleb neid järjepidevalt hukka mõista ja põlata, siis näitab selline lause ühtteist ka ütleja kohta. Kui ta on oma arvates täna terve, aga jääb ühel päeval haigeks, kas ta organiseerib siis ise enda hukkamõistmise ja põlgamise ?
ojah 3. oktoober 2018 13:31
vaadake neid nägusi ja sõnu polegi vaja, ekreiitlik vaimupupuue on kaugele näha ;)
mööduja 2. oktoober 2018 21:14
Läksin seal mööda, no olid ikka parajad tegelased koos, ei sellistega küll ühes ruumis taha viibida. Õnneks oli neid hale käputäis.
marinta 2. oktoober 2018 11:23
Mitte samasoolised kooselajad ei ole eesti rahvast omavahel tylli ajanud, ikka poliitikud! Minge tanavatele loosungitega venestamise, kriminaalide ja poliitvaraste vastu! Aga seda Te ei julge!
www 1. oktoober 2018 23:48
Omal kurval moel on see isegi koomiline, kui Malle Pärna sugune inimene tuleb rääkima pereväärtustest.
Lugupeetud korraldajad. 1. oktoober 2018 22:31
Andke ,palun,teada,kui midagi teete.Arvan,et kogu Eesti normaalne rahvas tuleb kohale. Me peame oma lapsi ja tulevikku kaitsma. Tublid olete ,aga korraldame edaspidi midagi suuremat.Siin enam teisiti hakkama ei saa.
2. oktoober 2018 08:25
Pensionäridel on hea potestida, neid ei saa keegi pärast töölt lahti lasta. Teised peavad ka selliste asjade peale mõtlema, eriti Tartu taolises linnas, kus tööga on väga kitsas.
08:25 2. oktoober 2018 19:42
Aga tore ju , et tööga kitsas,. Muidu veel ehitatakse paberivabrik või veel midagi mis tööd pakub. Aga muidu ju väga tore häid mõtteid mõlgutades pudeleid korjata ja p r ü g ikastides toitu otsida. ;)
nix 2. oktoober 2018 12:12
Meele avaldused ei tööta, töötaks nt see kui lapsevanemad teataks, et nad ei saada oma lapsi enne kooli kui need raamatud on müügilt eemaldatud, kui 10 000 last on 2 nädalat koolist puudunud siis peaks valitsus juba mõtlema hakkama. Samuti iga mu probleemi vastu maksu tõusudest riigi varguseni aitab kollektiivne tegutsemine millel on riigi jaoks tagajärjed, kujuta nt ette kui 50 tuhat inimest ei osta kütust kuu aega ja ei lähe tööle, riigi jaoks on tagajärjed meeletud.
??? 2. oktoober 2018 21:12
Normaalne rahvas? Kus nad siis normaalsed olid? Käisin sealt mööda ja nägin haledat punti mingeid fanaatikuid koos, üks hullema väljanägemisega kui teine. Natse meenutasid.
...käisin sealt mööda 3. oktoober 2018 00:49
Sina ju piilud meelalt ainult püksitagumike poole.
Jüri Valgamaalt 3. oktoober 2018 01:07
Selline raamat on väga vajalik ja asendamatu siis kui see trükitakse pehmele paberile. Praegu on sügis ja saadaval palju aiasaadusi. Juhtud ülearu neid sisse ahmima või on mõni teiste hulgas tooreks jäänu ja juba hakkab kiire kakkla poole. Siis on hea selline väärt materjal hoobilt kaasa kahmata ja saab ohtralt kasutada ka.
1. oktoober 2018 21:38
Austus Looja vastu on ühiskondadest kadunud ja kuna loodus tühja kohta ei salli, on kiire taandareng tekkinud.
Nii ongi. 2. oktoober 2018 19:11
Olen ka mõelnud,et Eestimaa lapsed ei peaks üheski Eestimaa nurgas enam enne kooli minema ,kui niisugused raamatud on koolidest kõrvaldatud.
Meeleavaldustele kindlasti kõik tulla ei saa,aga neid,kes saaksid ,on kindlasti väga palju.Kes see eestvedaja ka ei oleks,andke teada ja teeme midagi ära. Ainult jutud neid haigusnähtudega inimesi ei peata.

Kalev 1. oktoober 2018 21:13
Ämmaemanda amet jõusse mehaselt!
2. oktoober 2018 08:28
Just, ega põllul ja metsas sünnituste vastu võtmine polegi naljaasi. Mul käis vanaisa sünnitusi vastu võtmas.
Mari 1. oktoober 2018 20:37
Kui oleks teadnud et pikett on, oleks ka kohale tulnud.
aga 1. oktoober 2018 23:10
see kuulutus oli üleval Uuueduudised.ee ja Objektiiv.ee, ning ka ekre sõprade klubi leheküljel facebookis.
lugeja 2. oktoober 2018 10:35
Seda on ilmselgelt vähe.
mull 2. oktoober 2018 18:54
Kahjuks vasak pevoolumeedia sellistes asjades kaasa ei lähe, seal selliste asjade teatamine on võimatu. Eriti veel kui EKRE on miitingus tegev.
qq 1. oktoober 2018 20:31
Kas amm saabub koos lastega? Või kõlbab eestlane? Aga vahest keegi põgenikuks klassifitseeruv?
Ja kõikidele 1. oktoober 2018 20:15
geyõiguslastele ei tule pähegi, et Eesti Vabariigis kehtib PÕHISEADUS- , imekombel ikka veel alles? Tuletage meelde mõnekuutagust Rootsi noorte nõudmist-seadustada vahekord surnute ja loomadega. Ja pole seegi meist eitea, mis kaugel, see tuleb, ikkagi 21 sajand.
aga 1. oktoober 2018 23:12
need seadused ei tule kui euroklubi uueneb või läheb laiali,liite mis on suured nagu nsvl ei suuda mitte ükski vägi koos hoida,sest seal elavad ainult ametnikud ja bürokraadid hästi.
2. oktoober 2018 08:34
Unusta ära! Euroklubi iseenesest ei uuene, Lääne-Euroopa on juba kaotatud.
2. oktoober 2018 08:33
Siinsamas on taolist jampsi avaldatud, pedofiilid olla erilised lastearmastajad, kaugel see loomade ja surnute ärakasutamine siis on. Paari aasta jooksul raudselt tuleb see ilgus ka siia. Meil on pisut nihkes see soroslaste propaganda.
pole 1. oktoober 2018 20:03
ju normaalne kui lapsel on kaks isa aga kus siis ema on.samas lehes oli rõõmusõnum,et kaks p-d-et saavad isadeks.lihtsalt õudne.
tundub 1. oktoober 2018 19:45
et vägisi tahetakse EKRET võimule upitada.
mida tugevamat homo ja islamipropagandat tolerastid teevad - seda suurem saab olema EKRE saak valimistel.
irw 2. oktoober 2018 08:35
Väga hea ju, lasku aga käia!
Ekre 1. oktoober 2018 19:41
ja kari vanu inimesi kohale veetud.Kui ei oleks valimisi tulemas vaevalt et oleks sinna ronitud.
19:41/ Unustasid juba 1. oktoober 2018 20:18
kui palju rahvast Toompeal oli, kui seadus vastu võeti? Kuipalju kodudes teavad, mis perekonna kohta Põhiseadus ütleb?
Andres 1. oktoober 2018 22:24
Olite kohal ja teate rääkida? Kui ei, siis oleks arukam suu kinni hoida. Ja rohkem lugupidamist eakate suhtes!
2. oktoober 2018 08:36
Pensioniealised ei pea enam töökoha kaotuse pärast muretsema, neil on julgust rohkem oma seisukohtade eest seista.
kuller 1. oktoober 2018 18:42
lastest nad küll ei hooli, tahavad ainult et nendesuguseid rohkem oleks, muidu ju valik nõnna väike!
aga 1. oktoober 2018 23:15
teate ekre noori on juba üle 4000nde.ekrelasi oli vist üle 8000nde.valijaid on ikka kordades rohkem,sest muud ei kuule kui et seekord valime ekre ja just noorte ja meeste seas.

Kui juba selline 1. oktoober 2018 17:06
No aga rääkige siis ausalt. Narkomaaniga pered, pedofiilist isaga pered, sadistist vanemaga pered, pere, kus isa või ena armastab “kuldset dušši” Ah et mis see on? Seletame täpselt ära. Kusagilt läheb sûndsuse piir. Miks võib avalikult imetada, aga avalikult sugutada ei ole lubatud..? Miks miks miks?
aga miks lastele 1. oktoober 2018 17:12
veel häda juurde luua?
Propaganda 1. oktoober 2018 16:52
oleks ikka see, kui millesti reaalsuses ja looduses alaliselt eksisteerivast jäetakse teadlikult rääkimata, et püüda objektiivse reaalsuse põhise maailmavaate kujunemist takistada...
Elagu avamuse sõnavabadus! 1. oktoober 2018 15:08
Kahjuks osutus siin oma arvamuse avaldamine täiesti võimatuks. Moonuta sõnu kuidas tahad, ikka modereeritakse ära. Polegi kedagi sõimata vaja. Piisab vaid imestuse väljendamisestki. Liiast veel küsimuse esitamisest meie tuleviku arengute kohta. Ilmselt on lubatud vaid laulukooris kaasa laulvate tolerantide arvamused.
Heteromees 1. oktoober 2018 15:02
Memmed ja Taadid! Palun minge koju! Me ei taha olla selles pimedas stagna ajas. Me tahame, et meie tulevik oleks läänelik. Te ainult aeglustate meie arengut parema maailma suunas liikumises.
Eino Taruk 1. oktoober 2018 17:01
"Te ainult aeglustate meie arengut parema maailma suunas liikumises. "
Oma aliase oled siis küll vale valinud...
!!! 1. oktoober 2018 15:01
Need inimesed lihtsalt on olemas. Aga ma arvan, et nad ei vaja kasvueas laste ees erilist reklaamimist. Kui nii edasi läheb, kas ning millal tuleb siis aeg kui asume relaamima ka kõiki teisi seksuaalse orientatsiooni hällvetega inimesi. Näiteks piilujaid, liputajaid või neid, kes pesunööridelt võõrast aluspesu näppavad ning neid kannavad.
Koolides... 1. oktoober 2018 14:52
...niisugust haiget juttu õpetada ei tohiks. Kes on haige,elagu omaette ja vaikselt.Jätke meie lapsed rahule!
Jah 1. oktoober 2018 15:20
Koolis tuleb väita, et kõik pered on täpselt ühesugused ja igas peres on kindlalt olemas isa ja ema. Kõik muu on vale.
Jah 1. oktoober 2018 15:43
Tähendab suur osa meie peredest on ' valed'.
to jah 1. oktoober 2018 16:15
perekond on mehe, naise ning laste traditsiooniline koos elamise vorm, mis on meie kultuuri ning meie esivanemate tavadega kooskõlas, seadustega reguleeritud ning meie põhiseaduseski kirjas.
On ka mitmesuguseid muid koos elamise vorme, kuid need ei ole siiski PEREKONNAD traditsionilises mõttes. Juhin tähelepanu sellelegi, et meil ei võetud vastu mitte homoabielu, vaid ainult kooselu seadus. kooselu ei võrdu automaatselt abieluga. Seega oleks kõikide perekonnale omase sellele laiendamine kunstlik.
??? 1. oktoober 2018 16:17
Vahest peaksime lastele tutvustama ka näiteks polügaamiat, pr0stitutsi00ni, inimkaubandust ja muud taolist, sest ka need nähtused on ju tegelikult olemas.
To ??? 1. oktoober 2018 16:23
Noo, kas siis peaks lastele rääkima, et üksikvanemaga pere polegi pere? Ja meie pere pole pere, sest isal ja emal on mõlemal ka eelnevast abielust laps? Need pildid on ka seal õpikus.
Šurik-Jurik 1. oktoober 2018 17:47
Jesli tšalavek durak, do eto nadolga
!!! 2. oktoober 2018 10:34
Seelause polnud mite Shuriku lugudest vaid fi´ilmist "briljantkäsi"
Ei 2. oktoober 2018 15:31
olnud! Seelause oli kindlalt "terminaator" ist, kui ei usu vaata üle.
Sentinel 1. oktoober 2018 14:48
Homoseksuaalsus esineb ka looduses, kena ja armas ja "teaduslikult tõestatud". Kuid kui homoloomapaaride "lapsendatud" loomapoegadest midagi asjalikku saaks, siis oleks ju ka selle kohta ometi "teaduslikke tõestusi" ja kuhjaga videoid. Kuid ei ole ju, miks?
Kui lastele seletatakse, 1. oktoober 2018 14:45
et ka selline teistmoodi elu on olemas, siis see EI OLE propaganda! See on maailmapildi lahti seletamine. Ärge ometi unustage, et on 21.sajand!
väkk 1. oktoober 2018 14:59
aja edasi minek ei pruugi olla sugugi elu positiivne edasiminek, antud juhul on see negatiivne ilming
ajaga kaasaskäimine ei pea tähendama allakäimist
nii et 1. oktoober 2018 15:27
maakera ülerahvastumise kiirrong on positiivne ilming?
1. oktoober 2018 18:12
Eestis pole mingit eestlaste ülerahvastatust.
juga 2. oktoober 2018 02:25
Aga miks te siis oma lapsendamistega seda ülerahvastamist hoogustate?
to/ 2. oktoober 2018 11:02
Aga ometigi propageeritakse seda iivet vähendaval homovärgindust siin MEIL,kus on niigi negatiivne iive, mitte aga ülerahvastuvas Aafrikas, Jeemeenis, Pakistans või Bangladeshis. Kas selleks, et me üldse maa pealt kaoksime ning pagulaste tarvis koha vabastaksime?
1. oktoober 2018 18:10

Ei ole seegi targem 1. oktoober 2018 14:29
kui teeme näo, et neid teistmoodi inimesi pole olemas. Lõpuks jõuame Venemaale järele ja kriminaliseerime hoopis kõik need kodanikud? Meenutab nõukaaega, pole m idagi öelda.
olge ise ka tublid 1. oktoober 2018 14:38
Nad ongi kogu aega olemas olnud, ka vene ajal, aga nad ei surunud (ehk neil ei lastud suruda) oma väärastumust teistele normaalsetele inimestele agressiivselt peale!
To kell 14:38 1. oktoober 2018 14:53
Ja heteropaaridele on siis kõik lubatud? Olgu selleks siis, abielulahutused, vallasemadus (hüljatud naised), kärgpered jne.
tjotja 1. oktoober 2018 14:17
Ega nüüd ei julgegi kommida, näitleja Korolev võttis ju kõik teda "laimajad" vahele, kuigi tegu on anonüümsusega. Nii et tuleb takka kiita.
Tagasi jalgadel 1. oktoober 2018 14:16
Pikka aega vihkasin oma jalgu:)
Krdi hea reklaam kommentaaride vahele.
Loodame, et armas eesti rahvas kukub tagasi jalgadele, kui eurouimast välja pääseme.
Elagu EKRE, kes muu:)
Astra Tamm 1. oktoober 2018 14:15
Mu kümneaastane lapselaps kihistas pihku, kuuldes sõna "gei". Ju neil koolis käib sõprade vahel omaenese tarkusest "seletamine". Selgitasin talle, et kui kaks inimest teineteist armastavad, pole oluline, mis soost nad on. Mida nad teki all teevad, pole kellegi asi. Kui aga tahetakse last saada, peab olema nii emme kui issi, nii emas- kui isasrakk. Üldselt jäi ta sellega nõusse.
. 1. oktoober 2018 14:41
Siin paljud arvavad, et lapsed peale õpikute kuskilt midagi teada ei saa ja infot ei leia. Keelame õpikud ära ja lapsed ei saagi teada, et kõik pered ei ole ühesugused?
. 1. oktoober 2018 15:23
Pered on ühesugused? Üksikemaga, üksikisaga, paljulapselised, vanavanematega, sugulastega elavad lapsed, võõrasvanematega elavad lapsed? Kõik on ühesugused?
Ühiskond on selline 1. oktoober 2018 14:13
Silmaklappidega jälle üürgamas! Tehku oma silmad lahti ja elagu reaalsuses!
valge 1. oktoober 2018 14:55
ühiskond ei ole selline. ühiskond ei saa olla teeskluslik. ühiskond on selline nagu inimesed ta teevad ja homosus ei kuulu ühiskonda.
to to valge 1. oktoober 2018 16:42
ühiskonnas on ammuilma kuritegevus vägivald, kelmused, mereröövlid, sõjad, vangilaagrid, t i mukad, piinad, pr0stitutsioon, polügaamia, inimkaubandus, naiste ostmine, 0rjad ja palju muud halba ning ebaoraalset. Kuid see ei tähenda veel, et peaksime neist lastele kui normaalsusest jutustana, neid idealiseerima.
Muidugi saavad lapsed sellest kõigest ka kord teada. Aga mõnevõrra hiljem, eakohaselt. Mitte aga lasteaias.
Filles d'Europe 1. oktoober 2018 14:11
Kõik, mis on siin ilmas inimese loodud, on sündinud naise ja mehe ühtest, sest ainult sellest ühtest sünnib uus inimene. Küsimus ei ole isegi mitte niivõrd religioosne, kuivõrd just filosoofiline. Kui samasooliste suhteid võrdsustada kuidagi abieluga (nii nagu seda on meelevaldselt teinud praegu meie Riigikohus), siis on see vaid algus kõige hullemale. Peagi nõutakse õigust lapsendamiseks. Selline võimalus on homodel olemas praeguse kooseluseaduse raames vaid nii palju, et lapsendada võidakse neid lapsi, kes on homodel eelmistest heterosuhetest. Lesbidel, kel eelmistest heterosuhetest lapsi ei ole, on võimalus rasestuda kunstliku viljastamise kaudu, sõbra abiga või lihtsalt korraks üle aisa lüües. Geidel on aga ainsaks võimaluseks „lapsi saada“ kasutada surrogaatema. Surrogaatema rasestatakse kas ühe või mõlema gei spermaga (loomulikult rasestub ta vaid ühe mehe spermast) või kasutatakse sperdmadoonorit. Surrogaatema sünnitab lapse, kes antakse kasvatada geipaari kätte. Sündinud laps ei saa iialgi tunda oma ema armastust, ja spermadoonori puhul ei saa tunda ka oma päris isa armastust ja on üldse geneetiliselt oma vanemate jaoks täiesti võõras inimene. Sama kurvas seisus on ka lesbide laps, kes küll kannab ühe oma vanema geene, kuid kel pole võimalust tunda oma isa, seda inimest, kelle geene ta edasi kannab. Selliselt talitades on homopaaride jaoks laps justkui mingi toode, nagu piimapakk, mida Maxima toidupoest osta saab. Kas sina, kallis inimene, oled nõus olema lihtsalt piimapakk letil? Ilma sugupuuta, ilma mälestusteta oma vanematest, vanavanematest, .... ? Mina ei ole nõus olema toode „Heas uues ilmas“. Minu lastele pole kooseluseadust vaja, veel vähem homopropagandat koolitunnis.
https://www.facebook.com/FillesDEurope/photos/a.169742829865316/1077192335787023/?type=3&theater
Uss 1. oktoober 2018 14:29
Selgeim jutt, mida iganes lugenud olen selle teema käsitlemisel.
Aga ka puust ja punasest ette tehes ei saa teatud seltskond millesti aru. Sest nendel on ÕIGUSED lörtsida kõik püha. Vahel mõtlen, et tulgu sõda või islam, mis saasta minema pühiks. Me ei oska ju elada Looja seaduste järgi.
Uueks hulluseks saab abiellumine oma nutitelefoniga ja sellega laste saamine kusagilt x-august.
V 1. oktoober 2018 14:44
Kas keelaks üksikvanemad ka ära, sest 'pole õige peremudel'?
loomasõber 1. oktoober 2018 14:55
mis on propaganda? 1. oktoober 2018 14:09
Garth S. Jowetti ja Victoria O'Donnelli järgi on propaganda tahtlik süstemaatiline püüd vormida ettekujutusi, manipuleerida tunnetusega ning suunata käitumist saavutamaks vastukaja, mis edendaks propagandisti soovitud eesmärke. Sageli käsitletakse propagandat negatiivse tegevusena, s.o kavalate retooriliste võtete ja valedena, eesmärgiga (rumalasse) massi juurutada ühekülgset arusaama mingis küsimuses.
Muu maailm: meil on erinevaid perekondi ehk siis eksisteerib vaadete paljusus.
Konservatiivid: ainus õige peremudel on mees ja naine ja nende lapsed ehk siis ühe kindla vaate ja mõttemudeli pealesurumine.
Kes teeb propagandat?
see 1. oktoober 2018 14:03
samasooliste teema on ühiskonna liikmetele niivõrd tähtis, et nõuab lausa referendumit. Kas enamik soovib v ei soovi koolidesse samasooliste ajupesu.
Vau 1. oktoober 2018 14:56
on vaid üks võimalus seda solki peatada, valida teatud erakond.

Tegelikult 1. oktoober 2018 13:17
No pole hullu, elame üle. Eelmine reziim väitis õpikutes samuti, et lenin armastas lapsi. Nii, et teatud ajupesu on käinud iga reziimi ajal. Oluline on lastele selgitada reziimie.
Refi agent 1. oktoober 2018 13:06
iibe seisukohalt oleks Eestis parem propageerida peret, kus on üks asjalik isa ja näiteks 1 - 3 ema. Islam läheneb ning küll ka sellise peremudeli promomine hakkab mingil ajal pihta.
täitsa õige, 3 ema 1. oktoober 2018 14:42
Tänane leht:
"Mida te õhtuti teete?" küsib psühhiaater patsiendilt.
"Vedelen niisama kodus."
"Kas te mõne neiuga väljas ei käi?"
"Ei."
"Kas teil puudub selleks seksuaalne huvi või on asi muus?"
"Minu potentsis küll viga pole!"
"Milles siis asi on?"
"Lihtsalt naine ei luba..."
Uss 1. oktoober 2018 13:01
Ära muretse väljatulnud seltskonna vähesuse pärast.
Asi nimelt on enamusele eestlastele nii selge, et sellepärast ei tasu retke ette võttagi.
Peremudel on ja jääb: mees, naine ja lapsed.
Vastukaaluks võiks tänavale minna see seltskond, kes arvab, et homopaaridele toovad lapsi kured.
Ja et meesema ja meesisa on väikesele tüdrukule või poisile väga lahedad lapsevanemad.
Ärge minge Looduse ja Looja vastu, niipalju peaks ikka oidu peakeses veel olema.
tõsiasi 1. oktoober 2018 13:48
Eesti samasoolised paarid kasvatavad reeglina ühe poole bioloogilisi lapsi.
Peremudel ei ole mees-naine-lapsed, sest meil on üha enam nn kärgperesid, üksikvanemaid ja mitme suguluses oleva täiskasvanu ja lastega peresid. KÕIK on perekonnad. Tahame või ei. Nii on see olnud aastasadu.
muide 1. oktoober 2018 14:01
Ei ole meesisa ja meesema, vaid on kahe isaga lapsed ja kahe emaga lapsed. Lapse enda jaoks on see umbes nii, et ühel lapsel on isa ja kasuisa ja ema ja kasuema ka ehk siis oma ema ja isa ning nende uued kaasad. Samuti on ühel lapsel kolm vanaisa, teisel vaid üks ja kolmandal pole ühtegi. Mõnel õnnelikul on ka vanavanaema, teisel on kõik surnud. Tean ka lapsi, kelle "vanaema" on hoopis eakam peretuttav või naabritädi.
Lapsed ei kaevu sügavuti ega määra suhteid seksist lähtuvalt. Lapse jaoks on kallis see inimene, kes teda hoiab ja kellega on turvaline olla. Nii võib ka kasuisa ühel hetkel palju rohkem isa olla kui vägivaldne bioloogiline isa.
Peresuhted ei ole vaid bioloogiline protsess, vaid need on tugevalt sotsiaalsed teemad. Kummaline on, et 21.sajandil püütakse panna inimesi raamistikku elama, mitte ei tehta raamistikku inimkonna järgi.
Tiit 1. oktoober 2018 12:57
Olgu need imelikud omaette, miks peab ennast reklaamima ja vägisi peale suruma. Koige jubedam on homopropaganda lasteasutuses.
Üldse neil arunatukest peas ei ole.
jah 1. oktoober 2018 14:07
Olgu need vastased omaette, miks peab end reklaamima igapäevaste artiklitega ja vägisi peale suruma oma maailmavaadet. Kõige jubedam on homopropaganda, mida tehakse süüdistades teisi homopropagandas.
Lapsed ei saa hommikust õhtuni infot, et normaalsem ongi samasoolisega koos olla, vaid see on üks teema sadade hulgas, mis tõdeb, et ongi erinevaid peresid olemas. See on fakt ja kool peabki faktipõhiselt õpetama.
Kõige rohkem räägivad teemast need, kes väidavad, et teised kogu aeg ja ainult seda propageerivad. Kes siin siis lõpuks propagandat teeb?
No 1. oktoober 2018 17:21
Sellepärast peabki tegema propagandat lastele, et kasvatada ûles uus sallijate põlvkond. Lugege eelmiseid kommentaare, kuidas piltidel olevaid vanainimesi mõnitatakse. Kus teie sallivus nûûd on..? Kõik ei pea olema samal arvamusel homode suhtes!
mina 1. oktoober 2018 12:57
Tuleb hakkama mõtlema üle EKRE,sse minemisele!
Refi agent 1. oktoober 2018 12:43
Õige, rohkem füüsikat! Isa ja ema annavad noorele mehe ja naise eeskuju ning arusaama soorollidest. Samasooliste pere võib hästi kasvatada, kuid nagu öeldakse universaalsete tööriistade kohta, et asja ajavad ära, kuid korraliku töö tegemiseks need ei kõlba.
heh 1. oktoober 2018 12:31
ei ole ju 1. aprill, ikka 1. oktoober juba, aga nii kolekoomid tegelased fotodel :)
nigu rändtsirkus tuli külla vms
Aga 1. oktoober 2018 12:21
Jah, lastele tuleb rääkida võimalikult kaua kurejuttu ja seda, et kõik pered koosnevad emast, isast, tütrest ja pojast. Kõik muu on kahjulik propaganda ja laste maailmapildi rikkumine.
Noo 1. oktoober 2018 17:06
Lapsed sûnnivad siis pärasoolest või?
Kassisabaalune 1. oktoober 2018 19:52
Issake. Muidugi. Ise ju näed ka, kui palju on kaka(o)värvi uuseestlasi pealinnas.
Mõni kergeusklik valge naine on toonud ilmale karamellikarva u usasukaid meile imetlemiseks, kuid, isegi olles lastelemb, ei suuda mina neid armastava pilguga seirata ja neile tulevikulootusi panna.
Võõras veri on ohtlik.
To Noo 1. oktoober 2018 20:57
Pere ei võrdu automaatselt sünnitamisega. Olen lapsendatud ja meie pere oli parim! Hiljem mu kasuisa kahjuks suri , kuid oma kasuemaga olime kokkuhoidev pisike pere.