Loomad

Eestlane tegi oma koerast sotsiaalmeediakuulsuse: fännid kirjutavad, et ootavad Ottost uusi pilte! (2)

Keit Paju, 19. september 2018, 16:04
“Korgid on maailma kõige lõbusamad koerad, neil oleks nagu kogu aeg nägu nalja täis ja nägu naerul!" iseloomustab Otto omanik Raul oma koera.Foto: Kristiina Tammik
50-aastane Raul on tavaline eesti mees, kelle suureks armastuseks elus on koerad. Praegu rõõmustab Rauli ja tema perekonda väike korgi tõugu Otto. “Otto on meil kolmas koer. Eelmine koer suri üle aasta tagasi ära, meil oli suhteliselt kindel otsus, et ei võta uut koera, aga jaanuaris otsustas abikaasa, et ei, võtame ikka uue!” naerab ta.

Kuna Raulil on palju vaba aega, on ta lemmiktegevuseks Otto pildistamine, koerast tehtud pilte on nüüdseks juba tuhatkond. 

Samal teemal

“Instagram, mis see on?”

Mõte huvitava välimusega koerale Instagrami konto teha sündis ühel ilusal maipäeval. “Esimesel ilusal kevadpäeval tegime väljas grilli ja Otto mängis seal meie ümber. Ma ütlesin oma täiskasvanud lastele, et „Vaadake, kui fotogeeniline ja ilus on meie koer! See on ju patt, et me seda kellelegi ei näita!“. Selle peale poeg kehitas õlgu ja ütles, et siis tuleb Instagrami konto teha. Mina ütlesin selle peale: „Instagram, mis see on?“,” meenutab Raul naerdes. 

Viis minutit hiljem avaski Rauli poeg Instagramis konto. Jälgijaid ja fänne on Otto kontol üle 13 000, mis on Eesti mõistes väga korralik jälgijaskond.

“Tundub, et Otto tegemised lähevad inimestele jube hästi peale, sest 13 000 inimest hoiab tal iga päev silma peal,” arvab ta. Kusjuures, suurest jälgijaskonnast moodustavad eestlased vaid imepisikese, vaid paariprotsendilise osa.

Kindlasti huvitab paljusid, kuidas Raulil küll nii suur hulk jälgijaid õnnestus koguda. “See on see küsimus, mis huvitab paljusid, kes tahavad Instagramis kuulsaks saada,” vastab ta. “Ma olen jõudnud aastaga sellele arusaamisele, et tegelikult sul peab olema teatud mõttes julgust hakata tegema, jõudu seda teha ja siis kui tuleb õige juhus, peab olema teatud mõttes jultumust, et sellest kinni haarata,” nendib ta. 

“Tegelikult me oleme kõik unikaalsed ja kõik oleme brändid. Iga brändi juures, kui oled selle konto teinud, pead vastama küsimusele, miks sa selle tegid,” räägib Raul.

Korgi on kõikide lemmik!

Lisaks läbimõeldud brändimisele mängib suurt rolli Otto suure fännibaasi juures kindlasti ka Otto ise. Niivõrd armast ja ilmeka näoga koera igal pool ei näe. “Korgid on maailma kõige lõbusamad koerad, neil oleks nagu kogu aeg nägu nalja täis ja nägu naerul. Ta kogu aeg nagu tahaks kõigiga rääkida ja suhelda, see on üks põhjust, miks kuninganna Elizabethil on neid nii palju olnud kogu aeg,” tõdeb Raul.

Mees ütleb, et Instagrami piltide puhul on nad vastu võtnud otsuse neid mitte lavastada, samuti ei taha nad Ottot riietada või muul moel ebaloomulikke tegevusi tegema panna. “Me jälgime teda tema tegelikus elus ja mina pildistan teda põhiliselt. Kõike, millega ta tegeleb. Mõned asjad on ikka täiesti fantastilised ja ootamatud, avastad täiesti müstilisi asju!”

Kuna Raul tööl ei käi, on tal palju aega, et Ottoga koos aega veeta. “See on ressurss, mis on enamustel inimestel suhteliselt piiratud. Me käime kuskil kaks korda päevas jalutamas, esimene jalutuskäik on umbes poolteist-kaks tundi, sealt tuleb enamik pilte, ja siis on õhtune jalutuskäik. Me üritame temaga mujal ka käia, aga ma ei käi temaga spetsiaalselt kuskil, ta tuleb lihtsalt kaasa. Ma tean, et paljud viivad oma koeri spetsiaalselt eksootilistesse kohtadesse, näiteks rabasse. Meie käime ka rabas, aga meil tuleb koer lihtsalt kaasa. See on igapäevane koeraelu ja see, millega ta tegeleb,” jutustab ta.

Korgid on maailmas väga populaarsed, isegi Instagramis on eraldi korgikommuun, kuhu kuuluvad ka liikmed kel endal veel korgit ei ole, aga kes seda koera tahaks, oskab Raul rääkida. 

Kõige rohkem elab selle tõu sõpru Aasias, eriti Jaapanis. Rauli sõnul on aasialaste korgi-armastust tunda ka siis, kui nad turistina Tallinna külastavad. “Kui käin kesklinnas ja on kruiisipäev ning Jaapani grupist mööda lähme, oi, siis kõik pildistavad ja kiljuvad vaimustunult,” naerab mees.

Fännid ootavad iga päev uusi pilte

Mehe sõnul moodustavad Otto Instagrami konto jälgijatest poole ameeriklased ja kanadalased, hästi palju jälgijaid on ka Venemaalt. 

“Osad fännid on lausa kirjutanud, et nad ootavad iga päev Otto uusi pilte. Me paneme tavaliselt päevas kaks pilti Instagrami ja samad pildid Facebooki. Facebookis on vanemad inimesed, Instagramis on tavaliselt kuni 45-aastased. Vanemad inimesed lausa kirjutavad, et Otto on nagu päikesekiir!” rõõmustab ta.

Uurides Raulilt, et kas suure jälgijaskonnaga Instagrami konto taga on ka isiklik kasu ja kas ta mõnes mõttes oma koera ei ekspluateeri, vastab ta: “Kõikidesse asjadesse võib suhtuda, et see on inetu ja ekspluateerimine. Aga ma suhtun sellesse ikkagi nii, et kui sul on võimalus pakkuda inimestele rõõmu, on ju tore, kui inimesed selle meie kontolt leiavad. Kellegi käest me Instagrami kaudu ei ole saanud mitte midagi, aga ega me väga ka ei pretendeeri.”

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee