Katsuge kedagi reedel või pühapäeval bussile viia või pealevõtta-peatumiskohti pole, parkla on olematu, kitsaste vahedega. Tõeline ekstreemsus. Bussijaam ise on pisike, ülerahvastatud, pole kompsegi kusagile panna. Tõeliselt igal levelil ajale jalgu jäänud.
Praegusel kohal on bussijaamal üks suur puudus. Tipptunnil sõidab buss Ülemistelt bussijaama pea pool tundi! Parem oleks, kui kaugliinibussid Ülemistest kaugemale ei sõidakski, aga reisijatel oleks edasisõiduks kasutada peale trammi (kesklinn) ka bussid Lasnamäele ja piki Ülemiste teed Musta- ja Õismäele.
Tallinna Bussijaam on igati sobivas kohas, ainult pisut kitsuke teine - kui hommikul väljub kümmekond bussi peaaegu korraga, siis on ooteruumis paras trügimine. Aga asi toimib korralikult ja peaks jääma sinna, kus ta on. Pealegi ei ole lennujaam sealt eriti kaugel ja ühendus on hea. Loodetavasti võidab mõistus ja seda raudteed, kus keegi ega miski sõitma ei hakka, siiski ei tule.
transpordi ühendus? Algul ostad trammis 2 eurise pileti, et kesklinna sõita ja siis trollis 2 eurise, et näiteks Mustamäele või Õismäle sõita, odavam tuleb autoga, sest Ülemistelt Mustamäele küll 4 euri eest kütust ei kulu, lisaks kiirus ja mugavus. On ka kohti, kuhu kesklinnast otse ei saa, järelikult tuleb kokku 6 euri eest pileteid osta.
Tunni pileti hind on 1.10 Eurot, millega saab sõita tunni aja jooksul nii trammis kui bussis ja trollis. Ülemistelt Mustamäele saab otse bussidega 12 ja 13, mida see tramm siia puutub? Milleks kesklinna kaudu ring teha kui saab otse??? Tallinnlastele on ühistransport tasuta !
Saab,saab, eriti kui pead kaks korda ümber istuma ja õhtuti igat järgmist bussi 45 minutit ootama. Teiseks türistunud talinas bussijuhi käest seda tunnipiletit samuti osta ei saa.
Pole sellel bussijaama praegusel asukohal häda midagi. Sealt väljuvad liinid võivad ju teha peatuse ka Ülemistel, et siis oma sihtkoha poole teele asuda. See saab lihtne olema, kuna varsti tekib ju ka Tallinna väike ringtee.
ringtee neil t0hmannitel ei teki veel nii pea. Igatahes meie silmad seda ei näe. Vaadates Smuuli silla ehitamist ja remontimist, kus esimene silla ärk tuli kõver ja jkuba laguneb , nins pool suve seda ikka veel parandatakse ja teisest silla poolest pole veel h.ais.ugi.
Kinnisvara arendajatele ja/ 15. september 2018 08:03
autoliitudele võib see meeldida.Ja Need teevad selle linnaotsustajatele "meeldivaks",sest on ju tegu korruptsiooni erakonna seibide ja pooljuhtidega.Aga reisija tahaks saada kesklinna ja kesklinnast koju.Loodetavasti on bussifirmad ja bussijaam piisavalt tugevad,et ahnitsejatele vastu seista,sest nemad oleksid sama suured kaotajad kui reisijad.
lisatud fotol on bussijaam või vana hea buss.Või mõlemad.Ja kui see Baltic isegi kunagi peaks juhtuma siis võiks ju lõppjaam olla Tallinna sadamas.Kohe hea astuda laevalt rongi ja Riiga.
RailBaltika võtab busssiliiklusest ikka suure osa ära. Nii et kas on mõtet. Tartu suunas liiklus väheneb nii kui nii, sest seal rahva arv trastiliselt väheneb.