Krimi

FOTOD SÜNDMUSKOHALT | Raplamaal rongi alla jäänud naine hukkus

Ohtuleht.ee, 14. september 2018, 18:14

98 KOMMENTAARI

m
marko/ 17. september 2018, 14:26
see ei ole rong vaid politsei buss
K
_/ 16. september 2018, 09:44
v
Vaatasin/ 15. september 2018, 11:22
Selles loos just pildid head ongi, kõik muu kahetsusväärne. Kaastunne igaljuhul.
k
kurb/ 15. september 2018, 10:50
kahju on vedurijuhist ,tema peab sellise taagaga elama.
aga kerge ja rahulik elu on selline, et igaüks ei pea vastu. Nii see hukkunud inimenegi.Rahu talle.
s
Sammalhabe/ 15. september 2018, 10:16
kas siis kodus ei suuda leida peotäit tablette, kui eluisu otsas...? aga ei, nii egoistlik, et ei mõtle vedurijuhile ja teistele, kes jäänuseid peavad liipritelt kotti toppima!
t
Täitsa sooda/ 15. september 2018, 10:46
KUST sa seda võtsid, et inimene on teinud enesetappu?
m
15. september 2018, 09:26
miks lastakse kommentaaridesse panna laenuhaide reklaame
<
15. september 2018, 09:57
[Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele.]
k
kui pärast/ 15. september 2018, 10:47
ei jõua laenu tagasi maksta, teedki enesetapu.
m
Miinused/ 15. september 2018, 10:47
Meile meeldivad kommentaarid, mis viivad inimesi enesetapuni
h
haige galerii/ 15. september 2018, 06:29
vaatasin galeriid selle mõttega, et mida on seal pildistada? ja sain aru, et fotograaf on ilmselt haige inimene. tugevalt nihkes peab olema. laibaga kotti pildistan vasakult, paremalt, pealt, kui saaks sisi ka alt, siis liipreid, siis rööpaid, siis verd, siis jälle laibakotti, siis seda, kuidas surnukeha ära viiakse... fotograaf on ka ilmselt väga pikka aega sündmuskohal ja muudkui klõpsib pilte teha. kas ta tegi galeriid koostades ka mingi valiku, või uhas välja kõik, mis aparaadist leidis? ühel juhul ta natuis kogu oma töövilju veel korra, et selle pildi panen ja teise mitte.
iga tahes... mõelge enne, kui selliseid galeriisid (erigi haige sõna sellise sündmuse kohta) avaldate.
k
15. september 2018, 09:58
Kui terve oled sina, kes neid vaatasid, mina panin teise pildi järgi kinni,
s
15. september 2018, 10:04
Sellel fotograafil ja ka galerii koostajal pole tõesti inimlikkust ollagi.Mõtlete ise ka selle peale, mis on sobilik avaldamiseks. Ime veel, et lömastatud laiba juurde neid raisakotkaid ei lastud. Kas mingi ajakirjaniku kutseeetika ka veel ikka olemas on?
p
piltide/ 15. september 2018, 10:48
ä
ära sõima piltnikku/ 15. september 2018, 10:51
muidugi on eriti haige sündmuse avaldamine ,mitte töötus,vaesus ega vägivald.
k
Kahju,/ 14. september 2018, 23:41
et ilus Eestimaa on saanud paljudele inimestele surmaoruks.
m
mõtlik/ 15. september 2018, 07:10
aga 30 aastat tagasi oli palju hullem !
t
taastatud EV pole nii vana/ 15. september 2018, 10:52
v
vana kesik/ 15. september 2018, 07:20
oleme rikkamad kui kunagi varem ja õnn on saabunud ka meie õuele või kuidas ?
a
Ammu teade tõde/ 15. september 2018, 09:59
Igaüks on oma õnnesepp
n
nõuka ajal/ 15. september 2018, 10:50
olid pensionid 3 korda suuremad, kui võrrelda min. palgaga, nüüd lisaks veel elamiskulud suuremad.
r
RS2/ 15. september 2018, 11:01
Ei olnud see nõukaaja min.palga saaja pins kah *itt suurem asi. Ja mis see maksimum 120 rublane pinski oli, kui just selle kõrvalt tööd ei teinud.
s
15. september 2018, 12:13
Siis polnud ka kodutuid,töötuid,narkomaane,ega korruptsiooni.
r
RS2to 12:13/ 15. september 2018, 14:27
Kes sulle ütles, et narkomaane ja korruptsiooni polnud? Kas pravda veergudelt lugesid? Mispuutub töötuid, siis jah mingit palka kõik said, kas või teiste arvelt, aga kas nad ise ka tööd tegid?
m
militsionäär/ 15. september 2018, 15:22
ma ei näinud küll ühtegi narkomaani.
n
Nõuka ajal/ 15. september 2018, 15:24
algasid tööl käinud inimeste pensionid min. palgast, praegu ei ulatu isegi keskmine pension min. palgani. Näiteks minu isa töötas terve elu lukksepana ja pension oli 132 rubla ehk siis natuke üle 1,5 min. palga. Mina töötasin bussijuhina ja minu pension 320 euri ehk siis natuke üle 0,5 min. palga.
v
valeinfo/ 15. september 2018, 15:30
Oli küll töötuid ja kodutuid. Nemad olid omal soovil seda. Ja nende jaoks oli koht nimega tööprofülaktoorium. Sest töötamine oli inimese kohustus. Seepärast ei töllerdanud nad ka avalikult.
r
RS2 to Nõuka ajal./ 15. september 2018, 19:19
Ja see 132 rutsi oli muidugi mingi väärt pins, lubage naerda?? Seda enam , et kõik seda ei saanud. Nii mõnigi elu aeg rügaja, pidi endale vanaduse põlves pinsi ajal juba sellepärast tööd rügama ,et seda 120-ki saada.

n
Naine/ 14. september 2018, 23:40
Mina saan elus esimest korda enesetapjatest aru- täielik tühjus, usud täielikult et teistel on ilma sinuta parem ning elu võtmine kodust väljas näitab vaid appikarje suurust. Mul on hea meel, et depresioonist järjest rohkem räägitakse ja see on tõepoolest haigus mis inimese sisemiselt täielikult hävitab. Sügav kaastunne lähedastele ja loodan, et vaesekes hing saab rahu.
f
fernada kredit/ 14. september 2018, 23:59
[Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele.]
k
kredit/ 15. september 2018, 08:36
Sa oled poolearuga krediidi pakkuja.
e
ei ole, see just sobib siia/ 15. september 2018, 10:54
sest õigetel eestlastel on IGAST SURNUST ainult rõõm ja iga laipa nad sõimavad.
See raha-reklaam sobib kut rusikas silmaauku.
1
10:54/ 17. september 2018, 19:26
Sina selle ÕIGE EESTLASE tüüpiline näite.
e
Eutanaasia oleks väärikam/ 14. september 2018, 22:19
Kahju, et meeleheites tuleb astuda rongi ette ja valida muid hirmsaid viise. Traumeerivad pealtnägijate jaoks, kõigi jaoks kes sellega kokku puutuvad. Ei saa mina aru, miks ometi ei võiks lubada asja normaalselt teha? Sadistlik asjade korraldus.
e
ETTEPANEK/ 14. september 2018, 22:39
LUMESAHK panna rongi ette! See lükkab pimedad ja kurdid rongi eest KRAAVI!
c
crazy eights to ETTEPANEK./ 14. september 2018, 23:03
Rongil on Iehmapüüdja täitsa olemas ja see tuleb oma kohustustega suurepäraselt toime.
e
Ei pea astuma./ 14. september 2018, 23:02
Piisab kui virutad naabri tagant mõni meeter pesunööri.
k
15. september 2018, 00:54
e
ei olnud/ 15. september 2018, 07:14
aga kaudselt oleme nendes suitsiidides siin kõik süüdi, sest oleme muutunud südametuteks, egostlikeks ja meie südamed on kivistunud, ega tahagi enam märgata abivajajat.
t
To eo ole/ 15. september 2018, 10:00
i
irvita julgesti/ 15. september 2018, 10:55
t
to Mis/ 14. september 2018, 21:29
Inimestel pole midagi viga,elavad oma normaalset elu.Vigased on kommenteerijad ja enesehävitajad ja see on juba nende enda mure ja elu.
2
21:29/ 14. september 2018, 22:40
[Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele.]
v
Vaimselt vigased kommenteerijad/ 15. september 2018, 00:55
Ja sinna viinud on sinusugused kommenteerijad-südametud, kurjad ja ükskõiksed
k
kõige suuremad kuriteod/ 15. september 2018, 07:15
toimuvad maailmas ükskõiksete inimeste kaudsel toel.
t
Tõeleid/ 15. september 2018, 07:17
hullemad õhutajatest on ükskõiksed , sest tänu nende olemasolule toimuvadki suitsiidid.
t
To tõeleid/ 15. september 2018, 10:51
Nt mul on ükskõik, kas sina oled jota või mitte, oma asi, kuidas sa ennast hävitad, jotad on lootusetud, ja kokkupuute nendega on mind ükskõikseks teinud, kahju oma tühja raisatud ajast ja energiast
t
tolerant/ 14. september 2018, 21:07
miks räägitakse siin naisest, meil kehtib euroopa väärtustele põhinev zooneutraalsus
e
eestlane/ 14. september 2018, 21:27
Teil kolhosnikel ja kremlikesikutel kehtib, eestlastele ei kehti!
k
Kristiina/ 14. september 2018, 21:01
Pildid jah, aga keda huvitab see raudtee. Miks pole pilte naisest, mitmes poosis, näeks kes oli. Miks varjatakse?
o
Omamoodi hobbi/ 15. september 2018, 00:57
Kui tahad naha laipu, külasta surnukuuri
k
kõik/ 15. september 2018, 02:38
Kristiinad tunduvad olevat opakad.
r
ralliäss, peale saldejumsi on/ 15. september 2018, 10:56
ilmas olemas sarkasm, iroonia, õelus ja muudki.
k
Kohalik/ 14. september 2018, 20:59
2
20:59/ 14. september 2018, 22:40
t
Toomas Greenfeldt/ 14. september 2018, 20:40
k
kirja/ 15. september 2018, 08:13
läheb kui õnnetus. enesetapjaid on eestis niigi palju.
t
To kirja/ 15. september 2018, 10:01
e
Ebanormaalne/ 14. september 2018, 20:33
Et nagu iga ajakirjanikuahv lastakse sündmuskoha siseperimeetrisse trampima enne kui uurimistoimingud on lōppenud?! Mismōttes nagu. Pildistagu eemalt kui tahab, mitte asitōendite otsas.

5
55/ 14. september 2018, 19:50
est ei võta keegi kergelt tööle,inimene valis enesetapu,kahju, Eesti on enesetappude esireas,kaastunne omastele.
k
kurb/ 14. september 2018, 19:58
Valitsus, mida võtate ette ? 250 suitsiidi aastas .
1
19:58/ 14. september 2018, 22:42
Ratase valitsus peaks suitsiidi tegema!
e
15. september 2018, 00:59
Eestlased orjavad Soomes, Norras, Iirimaal, ukrainlased eestis
m
mis/ 15. september 2018, 10:54
s
ja astrofüüsikutele eluruumi
Valgeid ei ole vaja.
j
ja Rollo. teil on tõsi/ 15. september 2018, 10:58
nad peaksid oma paar ministrikohta teile tagasi andma.
Aga kannatage tsipa, saate oma edukat hävitustööd jätkata
e
eestimees/ 14. september 2018, 19:45
"Ettevaatust rong"! Ilmselt oli tegu vene keelt kõneleva isikuga, kes pole "viitsinud" eesti keelt selgeks õppida.Või siis teine variant, et kuulas kõrvaklappidest tümakat ja/või näppis nutifööni.Kahtlane muidugi, et niipalju juhtub õnnetusi nende uute rongidega.Ei mäleta küll, et vanade rongidega oleks niipalju olnud.
s
Selles kandis/ 14. september 2018, 20:09
ei peaks ühtegi venelast elama, elan ise Kohilas.
s
Selles kandis/ 14. september 2018, 22:08
Käi silmad lahti, muidugi on siin venelasi 😑
j
just käisin,/ 15. september 2018, 10:55
c
crazy eights to eestimees./ 14. september 2018, 23:09
Sellepärast ei mäleta, et pole seda maailma läbi veduri esiklaasi kunagi vaatanud.
j
Juba nagu ameeriklane oled/ 15. september 2018, 01:12
Ilma kirjaliku hoiatuseta ise ei tea, et rööpadel käimine on ohtlik.
m
muide/ 15. september 2018, 10:24
Sovjeedi ajal oli neid hoiatusi lademetes.
a
Arvab/ 14. september 2018, 19:33
Olen üsna veendunud, et kellele elu kallis on, astub üle raudtee ettevaatlikult. Enamus hukkunud on ikkagi enesetapjad vôi umbjoobes inimesed. Igal juhul päris kurb, seda eriti nende perekonna pärast, kes ei toibu sellisest asjast mitte kunagi.
j
Jah, muidugi on hea rääkida/ 14. september 2018, 20:25
Päev päeva järel tunnen, et enam ei taha siin maailmas olla.
Ja tead, isegi hingeline tahtmine, soov selelst rääkida, et leiaks tuge, et edasi elada, tegelikult mind edasi ei aita, ei ole inimesi kes sulle toeks on kui sa juba nii mõtled, ei ole, see on vaid jutt, et tuleb lähedasi aidata. See on jutt, kui sa julged rääkida otse, et miks nii mõtled ja mis sul aitaks ilmselt sellest mõttest välja tulla ei ole isegi materiaalsed, ometi sind peetakse siis pigem no saad isegi aru, peetakse sind inimeseks kes peab olema pehmes toas. Ma usun, et see lahkumisviis läheb aina ulatuslikumaks kuna tegelikult ei tegele ennetusega keegi, ainult tagantjärgi räägitakse.
v
14. september 2018, 20:56
Vahel võib kõigil selline tunne olla. Tagantjärele on imelik mõeldagi, kui kõik tore on.
http://peaasi.ee/enesetapp-muudid-ja-tegelikkus/
a
Arvan/ 14. september 2018, 21:02
Jah, selles osas nôustun, et elava inimese appikarjele ei osata reageerida, hiljem pisaraid valada ja tagantjärele tark oskab igaüks. Maailm ongi muutunud pigem mitte elamiseks vaid ellujäämiskursuseks, igal sammul. Ainult üks konkurents ja inimese "orjastamine" miljon viisil. Oled oma soovide, laenude, tunnete jne ohver. Sünnid selleks, et maksud laekuks. Kui palju on vanematel laste jaoks aega? Kui palju on paaridel teineteise jaoks aega? Tohutu ego pushimine, et olla ilusam, edukam, silmapaistvam. Päeva lôpuks on see kôik tühine,, kui su ûmber puudub armastus, hoolivus, lähedase inimese tähelepanu.
m
14. september 2018, 21:05
müüdid on seal kirjas jah,aga suitsiidikul küll miskit tarka sealt lugeda pole.
r
Reet/ 14. september 2018, 22:12
Jah, vahel tekibki tunne,et pole ühtki lähedast inimest. Eriti raske, kui lähedane inimene on sinuga sigatsenud. Aga looduses viibimine võib aidata. On vaja hobisid, tegutseda värskes õhus. Elada kasvõi nende ilusate päikseloojangute pärast, kevadiste õite ja looduse tärkamise vaatamiseks. Alati on suureks abiks kui on häid sõpru, kel on aega sind kuulata, nõu anda. Vanasõnagi ütleb - jagatud mure on pool muret. Ja ehk vahel isegi kirikutee ette võtta.
e
Enamus/ 15. september 2018, 01:13
Olid kõiki hukkunuid kontrollinud?
v
venelased koksasid/ 15. september 2018, 11:00
lükkasid,saatsid vabasurma.
Ikka ja ainult venelased, eriti veel see Vollipoeg .Tema rõõmustab teid igal päeval.
j
juudas/ 14. september 2018, 19:28
Ei saa aru, kas enamus meie ümber on puudega või vaimsete häiretega? Kuidas on võimalik, et inimesed on nii ükskõiksed. Raudteel töllerdatakse täiesti suvalt, rongi tulekut ei vaadata või joostakse rongi eest läbi. Kuhu on kõikidel nii kiire? Kas tõesti 1-2 minutit seismist ja hingetõmbamist on nii karm, et pigem joostakse rongi rataste alla? Mõtlen seda kõike üldises mõttes, mitte ainult tänase artikli kohta.
J
+/ 14. september 2018, 19:31
Ja lisan veel, et kui ka keegi enesetappu tahab teha, siis tehku seda omaette kuskil metsas või tiigis. Milleks peab teised inimesed selleks kaasama? Ega rongijuhtidel pole hea elada teadmisega et nad kellegi surnuks sõitsid.
e
Ei ole hea elada/ 14. september 2018, 20:29
Aga kui sa seda võsas teed siis ei ole see signaal, sellest on ju tabu rääkida meie eestimaal.
Seepärast nii tehaksegi, need inimesed on tegelikult väga õnnetud, nende teguviisi järgi sa ehk mõistad, et nad tahaavd kindlast lõppu ainult endale, ilmselt ei ole nad sisimas õnnelikud, et rongijuht sellega kokku puutub aga nad loodavad pigem, et see ükskord midagi muudab, vähemalt mina mõtlen nii. Ma muidugi rongiette ei plaani minna aga see uudis jõuab kaugemale kindlasti. Ehk inimesed mujal mõistavad, et tegelikult ei ole NSV ajaga võrreldes küll midagi paremaks läinud kahjuks
k
14. september 2018, 21:06
kusagi metsas või tiigis kükitades ei pruugi asi õnnestuda,aga rongi alla hüpates õnnestub pea 100 protsendiliselt,selles ongi vahe.
K
+-/ 15. september 2018, 01:15
Kust sa seda võtsid, et tegu on enesetapuga!?
e
ei tea,/ 14. september 2018, 19:09
e
ei usu/ 14. september 2018, 19:18
[Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele.]
j
jah/ 14. september 2018, 20:00
ka päikeseloojangus on lõpu tunnuseid.
l
lugeja/ 14. september 2018, 22:14
Aga kui need kilekotid seal raudtee kõrval olid hukkunu omad, siis ei usu, et enesetapp. Selleks pole ju ometigi kilekotte vaja kaasa.
5
14. september 2018, 19:07
55 aastasel on veel igasugu lootust. Õnn vpib saabuda päeva jooksul.
v
14. september 2018, 20:00
Vaevalt. Selles eas on õnnesepp loobunud sinu heaks töötamast.
o
oh,/ 14. september 2018, 22:34
mida jura.... ma 59 ja iga paevaga laheb paremaks...olgu Issand kiidetud
i
14. september 2018, 22:58
Iga päevaga sammuke surma poole.
m
Mh!?/ 15. september 2018, 00:51
r
RS2 to 20:00/ 15. september 2018, 11:13
Võtta asja positiivselt, meil ei tule tselluloosi vabrikut mis väidetavalt reostab, meil jäid päris mitu farmi ehitamata, mis pidasivad h.ais.ema, meil ei tule RBd, meil ei tule ka palju muud poolitavat, müruistavat ja s.aasta,vat. Ja sina nutad sellise tühja asja pärast, et tööd pole. Ha-ha-ha-ha-haa
m
Mis..../ 14. september 2018, 19:02
Inimesed,mis teil ometi viga on?
l
lumekakk/ 14. september 2018, 19:02
Esimene artikli foto on Tallinnast Tondi ülesõit.

5
59 laipa täis, EV 100/ 14. september 2018, 18:58
Enam pole palju jäänud, et saab aastalõpuks 100 laipa täis küll, kui arvestada, et sügis, pimedus ja muidugi iga aasta korduvalt ja korduvalt "OOTAMATU LUMI" nagu alati.
v
vikat/ 14. september 2018, 20:22
59 on vähe pakutud sul.. neid on rohkem!
t
to vikat/ 14. september 2018, 21:17
Liikluses ongi tänasega 59 laipa

PÄEVATOIMETAJA

+372 5199 3733
online@ohtuleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 2233
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee