Eesti uudised

Mart Helme valetas telesaates, et soomlased venelasi kaitsejõudude saladuste juurde ei lase

Toimetas Silja Ratt, 13. september 2018 11:52

99 KOMMENTAARI

g
G/ 14. september 2018 10:37
Mullle ei meeldi Helmed sugugi, aga tõele au andes, ei saa küll päris aru ,miks väidetakse ,et Helme eksis? See ,et seaduse ees on kõik võrdsed on ju selge see, aga mitu venelast on Soome kaitseväe peastaabis ? Vat seda tahaks teada? Või SUPO s( Soome Kapo).
s
14. september 2018 10:24
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
s
Sinuga on lihtne/ 14. september 2018 17:08
k
Kas/ 13. september 2018 20:43
homseks juba halvustav uudis välja mõeldud-imetud?
e
eks ülimalt negatiivsed helmed ise ju/ 14. september 2018 09:21
mõtlevad ja imevad isegi luuavarrest neid halbu uudiseid välja.
"
13. september 2018 20:40
"Soome on kindlameelselt topeltkodakondsust ja vene päritolu inimesed riigisaladusest eemal hoidnud. "
oleks vale, kui te näitaksite ära mõne Soome- Muu topeltkodakondsusega isiku juurdepääsu Soome riigisaladustele (kus Muu on suvalise riigi kodakondsus). Mis vene päritolu inimestesse puutub, siis see on keerulisem, sest soomlastel on Nõukogude Liiduga seotud pärand nagu Eestilgi
Kui te ise sellele infole ligi ei pääse, siis ei saa te väita, et Helme on valetanud.
Silmaringi avardamiseks: Toivo Flink: Inkeriläiset Suomessa - suhdanteita ja politiikkaa. https://sananvapauteen.fi/artikkeli/2787
On varsin todennäköistä, että kummankin maan salainen palvelu, siis KGB ja Supo olivat tietoisia, mitä paluumuuton edetessä aikanaan tapahtui. Uusimmassa suojelupoliisin toimintaa esittelevässä tutkimuksessa inkeriläisasia tuli esiin Supon silloinen päällikön Seppo Tiitisen ja KGB:n Helsingin päällikön Felix Karasevin tavatessa 2.6.1988. Tiitisen mukaan Koivisto totesi herrojen keskustelun tiimoilta, että "jos ovat valmiit antamaan muuttoluvan, annetaan tulla, vaikka olisi mittatappiotakin"
m
13. september 2018 20:36
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
s
sul on õigus/ 14. september 2018 09:25
aga elrelaste kirjutatud hr. Ratast ja teisi eestlasi mõnitavad ja sõimavad kommentaarid on kõik alles.
h
13. september 2018 20:25
Helme ei pidanud silmas normatiivakte(seadusandlikke akte). Helme pidas silmas VENEMAA EELISTUSI, mitte Soome eelistusi.
Helme ei viidanud normatiivaktidele, mida teie tõlgendate õigeks või valeks, vaid valikutele (lähtudes VENEMAA EELISTUSTEST, mitte Soome eelistustest). Selge on ju see, et Solovjovi saates esineb Yana Toom (sünninimi Jana Tšernogorova; varasemas abielus Litvinova[Yanast | Yana Toom, yanatoom.ee/about/], aga mitte Mart Helme, sest see on VENEMAA ADMINISTRATSIOONI VALIK. Süüria presidenti külastab Toom aga mitte Helme( Euroopa Parlament välistas parlamendiliikme Süüria presidendi külastuse, seega külastas Yana Toom Süüria presidenti eraviisiliselt või Venemaa administratsiooni kutsel, sest vaatamata Süüriat külastanud ja seal koos Vene föderatsiooninõukogu saadiku Konstantin Kossatšoviga president Bashar al-Assadiga kohtunud Yana Toomi väitele, et ta esindab oma valijaid, on see Euroopa Parlamendi andmetel VALE. "See ei ole Euroopa Parlamendi ega ühegi tema allüksuse ametlik visiit ning selle sõidu kulusid ei tasuta Euroopa Parlamendi eelarvest," ütles Euroopa Parlamendi asepressiesindaja Marjory van den Broeke BNS-ile. "Seega on see reis täielikult nende enda vastutusel," lisas van den Broeke, märkides et siin ei ole europarlamendi poolt midagi rohkem kommenteerida. ERR.
Panite tähele: TÄIELIKULT NENDE ENDA VASTUTUSEL.
e
Eks nüüd neid / 13. september 2018 19:14
georgilintide kandjate tellimustöid alles hakkab tulema. Ratas läks appi ähkima aga käsu jõudis enne veel ÕL-le sisse anda. Mida rohkem valetate sotsrattakesed, seda parem EKRE-le. Terad tulebki sõkaldest eraldada, ja viha on selle väljenduseks parim vahend valitsejate poolt.
t
13. september 2018 18:24
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
1
18:36/ Mina nägin küll/ 13. september 2018 19:18
ühelpool lauda kahte könni turmtule all, kes ainult suud oskasid kõverdada ja reformimoodi ennast kiita. Kel jõud, sel õigus, nii nad endast arvavad.

õ
õige/ 13. september 2018 18:19
partorgid tohivad valetada, mis partorg see oleks, kes õigust räägib! Teistele suuvoodritele jagatakse parteisse astumisel suitsupüüdurid välja, et kui valetavad, siis vähemalt suu ei suitse
i
Ise küsin, ise vastan/ 13. september 2018 19:20
Jumal küll ja ära ei tüüta juba ennastki? Mis SUL ometi viga on?
õ
õige/ 14. september 2018 00:22
sügaval sisimas juba oli aga veel ei usaldatud
s
13. september 2018 17:30
See vasak-äärmusliku Õhtulehe ja Postimehe propaganda, ei miskit muud.
j
13. september 2018 17:06
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
K
??/ 13. september 2018 17:35
Kas Helme on oma päritolu varjanud?
k
13. september 2018 18:57
kui ära lasi muuta. siis Helmed ikka varjavad ju oma vene päritolu.
Igatahes vikipeediast lasi ta juba ammuilma selle ära muuta, et ta oli kompartei liige. Enne oli see kirjas, nüüd enam mitte.
m
ma/ 13. september 2018 16:53
Jutupaunik sai eile rääkida aga asjadest mida paljusid ei huvita!!
<
13. september 2018 16:14
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
j
Jah, nõus/ 13. september 2018 16:36
Selline üldine suhtumine venelastesse kui rahvusesse häirib.
Kuigi nad ehk ei pea silmas lojaalseid eesti venelasi, osale Eestis elavatele muust rahvusest inimestele jääb see mulje, et nad on tõrjutud.
Ei kiida ka kategoorilist Venemaaga majandussidemete lõpetamist heaks - see toob ainult kahju Eesti arengule.
Me ei ela ju kusagil Vahemere ääres, naabriks on Venemaa ja peab veidi mõtlema turu peale.
Soome meedias paar päeva tagasi oli kirjutis, kui palju on see EL ja Venemaa vahelise kaubanduse piiramine Soomele kahju toonud. Arvud olid ikka muljetavaldavad, paljud piimafarmidki lõpetavad ...
s
soome on liiga kallis maa/ 13. september 2018 20:43
venelane ostab või siis ostis palju odavamatestriikidest, soome eksport venesse oli ennem sanktsioone 10 % piires kogu ekspordi mahust.
v
valija/ 13. september 2018 15:55
Helme rääkis ju täiesti õiget juttu! Sellised mõtted on iga eestlase peas ammusest ajast.
h
Helme on/ 13. september 2018 16:33
selgeltnägija, nägi ette, et kunagi võetakse see seadus vastu, natuke ainult vääratas. Aga Soomes pole vaja luurata, president kohtub tihti Putiniga, äkki on ka ise agent?
s
Soome president on rahva valitud ja lugupeetud inimene/ 13. september 2018 17:40
Kas see on häbiasi suure naberriigi presidendiga kohtuda aeg-ajalt?
On sul kohe uhkem tunne, et Ilves ainult 9.mai ajal võidupüha pidustustel Moskvas käis, rohkem pole kutsutud ei teda ega ilmselt ka praegust pressut?
-
e
et rahvas valib ei loe midagi/ 13. september 2018 19:02
Aga et Soome Venemaa ees poeb, koogutab ja noogutab, on ju kõigile teada.
Ja muideks, Hitler oli ju ka rahva valitud.
t
tamm saare/ 13. september 2018 15:53
pealkirjad on ÕL -s võimsad.Aga Helme paraku ei valetanud.Seal Soome kaitseväes oli selline ametkonnasisene korraldus et topeltkodakondsusega isikud tuleb teatud ametikohtadest eemal hoida.See lekkis ajakirjandusse ja tekkis väike paanika.Seejärel hakati seda seadusesse kirjutama ja nagu ka saatkonna nõunik mainis,siis varsti topelkodakondsetel teatud kohtadesse asja pole.
l
LEKKINUD pole midagi - see on avalik teave!/ 13. september 2018 16:39
Ma allpool ka kirjutasin sellest, et see topeltkodakondsuse muudatus on juba kevadest paberile pandud ja kõik on AVALIKUKS LUGEMISEKS:
https://www.defmin.fi/tehtavat_ja_toiminta/lainsaadanto/saadosvalmistelu/hanke_kaksoiskansalaisuutee...
.
j
jah jah / 13. september 2018 20:46
soome saadab neid topeltkodakondseid ajateenijaid abiteenistusse, relvateenistusest nood osa ei võta

<
13. september 2018 15:36
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
p
Parandus/ 13. september 2018 16:01
Jutt on siiski kõrgematesse riigikaitse ametitesse pääsemisest, mitte ajateenistusest.
Ja kaitseminister Niinistö esines selle avaldusega kohe järgmisel päeval pärast Eesti spiooniskandaali, et kevadel kavasse võtud seadusemuudatuse projekt kohe vastu võtta. Kas mitte see riigireetur ka Soomes "praktikal" polnud?
.
e
13. september 2018 15:36
Ei valetanud,Soome ei lase kedagi kaksoiskansalaist soome armeesse,vaid ainult soome kansalaiset pääsevad. Ville Niinistö andis paar päeva tagasi sellekohase intervjuu.
a
Alar1/ 13. september 2018 15:29
EKRE toetus kasvab ja on muutunud punaparteidele ohtlikuks. Nüüd püütakse EKRE-t kõigi vahenditega mustata. Eesti poliitika...!
1
19:09/ Ehk aitab juba/ 13. september 2018 19:51
Keda Sa laimad siin? Helme pole midagi valetanud, 2017. a.juba läks eelnõu töösse, et välistatakse sõjaväeteenistuses just venelased kõrgematel kohtadel. See toimib täielikult. Mida on lällata?Jahub ja jahub oma mullusuvist lund taga, nagu papagoi?
r
rein/ 13. september 2018 15:25
iga normaalne riik ei lase oma saladuste juurde neid, kellel lähikonnas või ka ise on nostalgia n-liidu ajastu vastu. ja suurem osa sellisest kontingendist on paraku vene rahvusest.
võib-olla nad ei taha tagasi n-liitu, kuid suurvenemaa impeeriumi kuvand on paljudel unelmaks.
see pole solvang venelaste kui inimeste suhtes vaid erinevalt euroefoorsetest poliitikutest lihtsalt tavainimese arusaam
k
krt/ 13. september 2018 15:10
m
Minagi/ 14. september 2018 08:44
ja köik tuttavad pooldavad EKRE-t.
Mida rohkem selliseid artikleid tuleb, seda rohkem inimesi neid pooldab.
k
Kuusik Kaasik/ 13. september 2018 14:56
Ainus, kes saates adekvaatselt küsimustele vastas ja saatejuhtidele vahele ei seganud, oli järgmiste valimiste kindla võitja EKRE esindaja Mart Helme.
t
Tsurad ,hammustage peale ,kui võtate/ 13. september 2018 14:40
valetate ja vassite nagu torust tuleb .peaasi . et EKRE mustata .... Mart ei maininud mingit Soome seadust ,aga teie jahute mingist seadusest ,mille kohta Mart olevat valetanud
o
O/ 13. september 2018 14:51
Soome kaitsevägi võttis venelased erijälgimise alla juba 2017. aasta algul ning piirama hakati venelaste ajateenistust.
Soomes võeti erijälgimise alla venelased ehk need, kel on nii Soome kui Vene kodakondsus, seda eriti seoses sündmustega Ukrainas, vahendab Yle.
ä
13. september 2018 15:01
Ära seleta, mis iganes aastal see oli, kui venelased hakkasid ostma suvilaid mingi olulse sõjalise objekti kõrvale, juba siis oli kisa lahti, et tuleb nende laiutamist piirata.
e
13. september 2018 14:38
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
a
Ants/ 13. september 2018 14:59
Kui kena ja sõralik sõnaseadmine sul, kohe näha, et tegu on eriti kõrgelt haritud ja inteligentse inimolevusega. Loodame, et sa vaeseke atakki ei saa.
m
maire/ 13. september 2018 15:21
Tõesti hivitav, et Teie EKRE toetaja ei ole. On ju rahvale selgeks tehtud, et EKRE-t toetavad madala hariduse ja - inteligentsiga inimesed.
1
14:38/ Ülimalt haritud sots/ 13. september 2018 15:58
näitab oma partei klassi. Korrutab ja korrutab ja kuhu välja jõuab- mitte kuhugi peale sõimu. Sisu neid ei huvita, ja sildid ka ei muutu, ikka lärakas alla, silt selga. Kui pressiesindaja ikka ise ka asjaga kodus pole, siis nii juhtubki, et jälle EKRE süüdi.Vaadake, kui palju linke sellel teemal juba ainuüksi siin üles pandud on ja ikka raiuda ja sõimelda, peab ikka madal olema.

a
A/ 13. september 2018 14:33
Ae ÕL ! Mis on Eesti lühima jõe nimi ?
r
rt / 13. september 2018 14:30
valest on asi kaugel kui eelnõu on töös:
Küll aga märkis Valkeeniemi, et Soomes on töös seadusemuudatus, mis olukorda muuta võib. Nimelt algatas ministeerium eelnõu, mille järgi võib topeltkodakondsusega kodanike pääs kõrgematesse riigikaitse ametitesse tulevikus piiratud olla.
Samuti on Soome ohvitserite liit teinud avalduse, et vene-soome topeltkodakondsusega isikud on teatud sõjalistesse ametitesse sobimatud:
https://yle.fi/uutiset/osasto/news/officers_union_dual_finnish-russian_citizens_not_suitable_for_cer...
k
Kes YLE uudiseid jälgib,/ 13. september 2018 14:25
see teab,et see just nii ongi ja solvunud Venemaa on nõudnud korduvalt selgitusi.Soomlastele omaselt,on see praktika poolsalajane ja sellest räägitakse ainult "keel keset suud".
m
Marika/ 13. september 2018 14:25
Kogu see poliitika on nagu ühes heas vene multikas.Pealkiri oli ;;Seente ja herneste sõda."
m
Murakas/ 13. september 2018 14:20
Ossinovski kolju ümbermõõt tuleks ära mõõta,enne,kui,järgmise hullusega hakkama saab.Miks Tartu linna elanikud sõidavad linnaliinidel bussipiletiga,aga Tallinna linn naudib tasuta bussisõitu?Kui Keskerakond soovib sotsiaalset võrdsust,siis tuleks teha seda ka kõigis ülejäänud eesti linnades.Huvitav oleks,teada saada,mida Jüri Ratas sellest kõigest arvab?Või on tasuta bussisõit ainult mõeldud Tallinna sakstele???Kus siis nüüd on see roheline mõtlemine ja autod koju või garaazi?Halloo,rohelised ärgake üles!
r
RS/ 13. september 2018 14:17
Paremal pool ekraanil istusid kolm KLOUNI.
h
Helmel on õigus/ 13. september 2018 14:11
tahate seda või mitte. Soome rahvas ja valitsus teavad ise paremini, kui siin kisajad. Ja ongi FAKT!

k
13. september 2018 14:03
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
1
14:03/ ÄRA karju siin!Lõpeta ära see lõppematu kisa!/ 13. september 2018 14:09
Villand sellest ühest ja samast torust tulev imaami palve!
m
möh/ 13. september 2018 14:28
mis sa jaurad, mina olen ekre palgaline nagu sinagi, mitte mingi imaam, r s k!
t
13. september 2018 14:03
Tegelikult on Helmel õigus. Tean seda .... FAKT!!!!
k
13. september 2018 13:59
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
j
jajaa, teame.teame - EKRE võidab alati!/ 13. september 2018 14:15
ekre-mart võitis ju oma 16 häälega ka presidendi valimised
ekre võitis ka viimased kovi valimised, NAD OLID esimesed OMA.6,7% häältega,
ja seda nimelt - TAGANTPOOLT ESIMESED!
Ekre erakond sai siis üle-eestiliselt kõige vähem hääli!
l
13. september 2018 13:54
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
l
Lugeja jt samasugused / 13. september 2018 14:21
ekre ummad ülistavad igal pool seda ekre erakonna ülimalt halba st negatiivset reklaami!
Laske aga nii edasi ja te kukute veel hullemini kui viimastel KOVi valimistel, kus ekre erakond sai üle-eestiliselt KÕIGE VÄHEM HÄÄLI!
k
13. september 2018 13:48
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
e
Ehk / 13. september 2018 14:13
Annad teada mis praegune sots-soroslaste propaganda parem on?
m
Mart Helme/ 13. september 2018 13:46
räägib alati tõtt ja just seda, mis on kremli juhtnööride ja ekre leivaisa meele järgi.
1
13:46/ Mis kreml/ 13. september 2018 14:16
mis leivaisa? Millest Sa vaeseke üldse räägid?Lähete enne valimisi ikka päris pöördesse, lähete juba iseendaga ka vastuollu. Ühe lausega hirmus venelaste vihkamine, teiselausega kreml ja leivaisa? Kumb siis ikkagi õige on?
1
14:16 ära tee ennast rumalamaks/ 13. september 2018 14:34
kui sa juba oled.
Räägime siis kindlatest faktidest, mida teab juba vaat, et iga koolilapski.
Venemaa rahastab kõiki äärmuslasi nii Prantsusmaal, Itaalias, Ungaris, Austrias kui ka mujal. Muidugi rahastatakse siis ka Eesti paremäärmuslasi.
Ja nii ongi Kremli poolt rahastatud ja ekre partorgide juhitud ja nende alluvuses oleva ekre trollivabriku trollide ülesandeks just see, et segaduste tekitamisega, valeinformatsiooni levitamisega, vihaõhutamisega, ka võõrviha õhutamisega, õhkkonna mürgitamistega ja rahva lõhestamisega õõnestada ja destabiliseerida sisemiselt Eesti riiki.
Kõik see kuulub ju nende kremli palgaliste infooperatsiooniliste töö eesmärkide hulka.
1
14:34-le/ 13. september 2018 14:50
Selle vihaõhutamise ja lõhestamisega saab EL ja Eesti valitsus siin ise väga hästi hakkama ka ilma Kremli abita.
1
14:34/ rumalamat sinust/ 13. september 2018 16:10
ei ole kogu venemaal. Ja Sina arvad, et Valitsus ilma Sinu abita kohe kuidagi Eesti rahva hävitamisega hakkama ei saa, et lärmad siin? Kuni märtsini ehk saabki, aga mis edasi, kui vahitorni pasunad suletakse, on küsitav.Liiga vähe aega on tõelistel kemljovskitel jäänud ülbust nautida, kas Sina nii ei arva?Ikka ja alati-PARIM KAITSE ON RÜNNAK.
h
Helmedel on alati/ 13. september 2018 13:38
õigus ja nad on alati tõtt rääkinud,siin lugedes lameda stiiliga, haledalt mahategevaid labaseid komme,tuleb naer peale,EKRE t valivad nüüd juba väga paljud.
h
Hea reklaam./ 13. september 2018 13:34
See on EKRE-le järjekordne reklaam. Ega rahvas rumal ole, küll aru saavad, kes valetab ja kes mitte.
t
teame teame/ 13. september 2018 19:16
ekre ummad ülistavad igal pool seda ekre erakonna ülimalt halba st negatiivset reklaami!
Laske aga nii edasi ja te kukute veel hullemini kui viimastel KOVi valimistel, kus ekre erakond sai üle-eestiliselt KÕIGE VÄHEM HÄÄLI!

E
.. / 13. september 2018 13:34
Ei valeta Helme midagi. Topeltkodakondsusega tuttav ei saanud isegi presidendilossi koristajaks, peetakse julgeolekuohuks :)
v
Võts/ 13. september 2018 14:10
Kas Eestis on lubatud topeltkodakondsus?
n
13. september 2018 13:16
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
1
13:16/ Sina enne/ 13. september 2018 13:23
kui siin kisama hakkad, loe läbi artikkel, kus öeldaksegi, et topeltkodakondsusega ei võeta kaitseväkke kunagi. Ja siis valetas ju artikkel, mis siin samas lehes mõniaeg tagasi ilmus.
m
maire/ 13. september 2018 15:26
Loomulikult pole sisu Teie jaoks. Aru saad saada ikka niipalju, kui endal tarkust on.
n
13. september 2018 13:07
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
m
Mille pealt/ 13. september 2018 14:04
kärsad ennustavad? Külmunud varese põrna pealt või?
h
hea silmakirjalikkus sellelt hannelelt/ 13. september 2018 13:06
et siis soome on imetabaselt võrdõiguslik blaa, blaa, blaa, aga siis järgmises lauses, et seadusemuudatus tulemas, et ikkagi vaja teha tõhusamat kontrolli topeltkodakondsusega isikutele. kui see pole kahepalgelisus, siis mis üldse on?
k
kusti/ 13. september 2018 13:05
Sain taaskord kõhutäie naerda nõmeda pealkirla üle. Tehke enne faktid selgeks, kui poriga hakkate loopima ja silte kleepima.
m
Mida siis ikka Helme valetas?/ 13. september 2018 13:03
HELME: "Me põhjanaabrid soomlased on väga selgelt ja resoluutselt ÖELNUD, topeltkodakondsusega venelastel ei ole asja kaitsejõudude saladuste juurde,…” – ta oleks valetanud, kui oleksd öelnud, et selline seadus ON OLEMAS!
Ja ongi ÖELNUD seda kohe pärast Eesti spiooniskandaali KAITSEMINISTER NIINISTÖ, kes rõhutas riigikaitsekursuste avamisel, et kaitseministeerium on valmis muutma seadust kohe, et kaitseväe teenistusse võiks nimetada VAID Soome kodaniku, kellel ei ole muud kodakondsust.
Hetkel teatud ametites nõutakse küll kodakondsust, aga Soome kodakondsuse nõue ei tähenda, et isikul ei võiks olla veel teise riigi kodakondsust.
Seaduseelnõu on alustatud kevadel:
2.3.18 Hallituksen esitys eduskunnalle laeiksi puolustusvoimista annetun lain 37 §:n ja Maanpuolustuskorkeakoulusta annetun 16 §:n lain muuttamisesta
ESITYKSEN PÄÄASIALLINEN SISÄLTÖ
Esityksessä ehdotetaan muutettavaksi puolustusvoimista annettua lakia siten, että Puolustusvoimien sotilasvirkaan voitaisiin nimittää vain Suomen kansalainen, jolla ei ole muun valtion kansalaisuutta. Säännökseen liittyisi mahdollisuus myöntää hakijalle erivapaus.
Maanpuolustuskorkeakoulusta annettua lakia muutettaisiin siten, että upseerin virkaan johtaviin opintoihin edellytettäisiin, että valittava henkilö on Suomen kansalainen, jolla ei ole muun valtion kansalaisuutta. Myös tästä edellytyksestä voitaisiin myöntää erivapaus.
Lait on tarkoitettu tulemaan voimaan vuoden 2018 aikana. Siirtymäsäännöksissä säädettäisiin sotilasvirkaan nimitetystä tai upseerin virkaan opiskelemaan valitusta, opintoja suorittavasta tai opinnot suorittaneesta, jolla on lain voimaan tullessa myös muun valtion kuin Suomen kansalaisuus.
n
No nii/ 13. september 2018 13:28
..ja kes siin nüüd siis valetab???Vaadake ikka üle need, kes kohe süüdistama hakkavad.Lugege ka saadiku sõnavõtt veelkord üle, KUS ON SIIN VALE?
s
Suomi Poika/ 13. september 2018 12:59
Ükskord me võtame Karjala tagasi niikuinii!
j
Jäta see ikka soomlaste otsustada/ 13. september 2018 13:24
Territoorium tuleks tagasi võtta koos elanikkonnaga.
s
Soome/ 13. september 2018 13:31
ei taha seda Karjalat enam tagasi.
t
Tume tulevik/ 13. september 2018 14:00
n
njah/ 13. september 2018 12:57
De Facto ei lastagi ühtegi venelast riigisaladuste juurde. Lisaks on pikalt räägitud ka sellest, et peaks piirama mõningate välismaalaste (vihjati selgelt venelastele) kinnisvara ostmist, kuna venelased on Soome teinud oma väikese sõjaväeosa, kus saab kuulu järgi Venemaa sõjaväeteenistust läbida.

a
Ants Tutt/ 13. september 2018 12:50
Järjekordne kivivise EKRE pihta. Seekord siis "väärtajalehe" Õhtulehe poolt. Igati nõrk vise ja läks täiesti mööda.
e
Eino Taruk/ 13. september 2018 12:50
Pealkirjas, et valetas, sees, et eksis. Aga on suur vahe valetamise ja eksimise vahel.
e
Ei valetanud/ 13. september 2018 12:46
Lugesin ise artiklit, kus see kirjas oli. Topelt kodakondsusega on samuti välistatud. Ajakirjandus ise kirjutab ja siis vaidleb ja süüdistab. Tüüpiline Eesti propaganda enne valimisi. Konkreetselt, mitu venelast on Soomes kaitseväes juhtivatel kohtadel, ah?? Enne, kui lahmite, esitage faktid?
a
13. september 2018 12:46
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
1
12:46/ Sina räuskaja/ 13. september 2018 12:54
lase ÕL-l see artikkel välja otsida, kus see kirjas oli ja süüdista teda. Soomes ei ole ühtegi venelast kaitseväes nii kõrgel kohal, kui oli meie reetur. Üldist jama ära siin jaura, matsoled.
õ
Õhtuleht valetab!/ 13. september 2018 12:45
Paluks Õhtulehel loetleda need venelased, kes on lastud Soome sõjaväe saladuste juurde.
p
peeter/ 13. september 2018 12:42
Helme väite aluseks on ilmselt Soome Yle uudis (Yle Soomes on umbes sama mis ERR Eestis) 2.2.2017 pealkirjaga ”Puolustusvoimat laittoi Venäjän kaksoiskansalaiset erityistarkkailuun – myös varusmiesten toimintaa on alettu rajoittaa” . https://yle.fi/uutiset/3-9433295
Eesti keelde on see tõlgitud siin https://eestinen.fi/2018/09/soome-kaitsevagi-vottis-venelased-erijalgimise-alla-juba-2017-aasta-algu... Seega väidetu juba toimub praktikas, seaduseks alles vormistatakse.
m
13. september 2018 12:41
Meie ja meie, neil meiedel on selged nimed ja mitte igaüks ja igal pool ei ole valvsust kaotanud.

a
A/ 13. september 2018 12:34
Ae Õhtuleht ! Kui palju siis on Soomes venelasi ,kes kaitsejõudude saladuste juurde on lastud ???
k
kaitsejõudude saladused avanevad ka ajateenijatele/ 13. september 2018 12:54
ei pea olema tingimata ohvitser olema. ja venelastest ajateenijaid soome püsielanikena on arvestatav hulk.
r
reamehi/ 13. september 2018 13:07
seifi juurde ei lasta, isegi soomlasi.
a
13. september 2018 12:28
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
l
Lugemisoskus puudulik?/ 13. september 2018 13:20
Miskipärast ei tunne keegi sarkasmi ära. Miinuste -plusside järgi otsustades ei oska enamus hindajaid lugeda. Teade on ju pealkirjastatud selgelt "Ajupestu".
1
12:28/ MIKs nii kahepalgeline jutt/ 13. september 2018 13:59
Alles eile ja üleeile oli Sul ÕL EKRE mode ajaleht, täna kiidad, et Sinule allub? Mis need tuulelipud siin tilbendavad?
o
oioi/ 13. september 2018 12:12
Mäletan ühte soovitust eestlastele tuntud kultuuritegelase poolt NL ajal, et kui olete targad, siis minge kõik parteisse, et siia ei toodaks propaganda õppejõududeks ega kõrgetele ametipostidele NL-st spetsialiste.
a
A/ 13. september 2018 12:31
q
Qwert/ 13. september 2018 12:05
Ei ta valetanud ühti, sest minu teada neil on praegu arutelus, et topeltkodakondsusega (eelkõige, kui üks neist on Vene oma) kodanikke ei võetakse kaitsejõududesse. Siiani ei saa keelata nende palkamist (teoreetiliselt), kuid praktiliselt seda ei tehta.
s
saatkonna pressiesindaja sogab/ 13. september 2018 12:20
soomes sees räägitakse nimelt seda et topeltkodakondsed tuleb eemal hoida soome sõjaväest ja nad juba teevadki seda. seda on aegajalt soome meediaskajastatud . soomet kaitsevad soomlased nagu nende kaitseminister on korduvalt rõhutanud ja seda mitte ainult natoga ühinemise üle arutledes.
v
13. september 2018 12:00
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
n
No vähemalt/ 13. september 2018 12:41
mees teeb oma tööd südamega. Sinu ajud ei saanud ainult pestud, vaid on väga hoolikalt ka tärgeldatud.
1
13:15/ Esimene võimalus/ 13. september 2018 13:39
..et Helme seda kindlasti praegu ei tee, teine võimalus, et Sina jääd seda eluaeg tegema ja omandasid selles põhjalikud teadmised kuni surmani, püüdes ka see kõike ellu viija. Muidu ei karjuks nii kõrvulukustavaid loosungeid siin.
ä
Ära oled tüüdanud!/ 13. september 2018 12:48
Sa ka ei väsi. Proovi stiili vahetada ja sõnu kombineerida, sest sa oled tüütult äratuntav ja igav oma markisismi-leninismi osakonnaga.
k
kuule putja jünger/ 13. september 2018 14:35
et siis vaikime sm. helme marksismi-leninismi marupropageerimise täiega maha?
või salastame 75. aastaks?
j
jõudu kremli tsensor!/ 13. september 2018 15:03
et siis vaikime selle ajalooetapi täiega maha, kui seltsimees helme marksismi-leninismiga tudengite ajusid pesi?
või äkki hoopis salastame 75 aastaks?
teiesugused kremli kasulikud i3ioodid on juba ammu eesti rahva ära tüüdanud!!!
j
Ja edasi?/ 13. september 2018 15:33
Tol ajal olid kõik kirjanduse ja ajakirjandusega seotud osakonnad Lenini ja Marxi nimelised, osad ka Stalini nimelised. Kindlasti asusid mõned ka Lenini alleedel või Marxi puiesteel. Ma elasin Komsomoli tänaval. Mõned käisid Kullmani nimelises koolis. Tartu Raekoja plats on olnud Adolf Hitleri plats. Ja mis siis? Kuidas see Helmet iseloomustab?
1
15:03 / Aga palun/ 13. september 2018 16:23
Sina karju või oimetuks, 50 aastat oli nõukogudeliitu ja okupatsiooni, mis on Sinu ajud päriselt tsementeerinud. Kes seda teha ei lasknud, on praegu inimesed, mitte marjonetid interrindele.Sina ja Eesti rahvas-tule taevas appi!
t
to 16:23 marJonet/ 13. september 2018 17:17
õpi eesti keel selgeks, putinoid!
1
17:17/ Kremli/ 13. september 2018 19:37

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee