Elu

Kapten Ülo Kollo: „Küllap saadi Georg Otsast kõvasti manti heade naelte või nõelte näol. Selle laeva kere oli ju tugev.”

Aigi Viira, 13. september 2018, 00:01

29 KOMMENTAARI

k
13. september 2018, 19:17
Kasiino oli hea koht. Oli koht, kus aega sai surnuks lüüa selle 4-tunnilise sõidu ajal..
o
olgem täpsed/ 13. september 2018, 16:14
kas kalaevakaptenit ikka kutsutakse peale ameti lõppemist kapteniks. ei usu. mina olen siis Anton Ludvig Kusipüks.. arvake mu töökoht ära.
a
arvan/ 13. september 2018, 16:18
o
olin kade 80datel/ 13. september 2018, 17:37
olen kade ka järgmisel aastatuhandel. "toredad" on ikka need eestlased.
t
tüürimees/ 13. september 2018, 10:49
Jõudu ja jaksu kapten Ülole.
e
elite/ judo /officer / 13. september 2018, 18:27
TERVITUSED ORISSAARE ÖÖRIKULT, RAUMA MEREKOOLIST
8
80'nendatel ikka / 13. september 2018, 10:43
paar korda nädalas.90'nendatel hakkas käima iga päev.Aga uhke laev oli.
t
Tubli mees./ 13. september 2018, 10:14
Tervist ja jõudu veel paljudeks aastateks!
n
nostradaamus/ 13. september 2018, 09:55
kes pani tasku uurimislaeva august veimer rahad
k
Kapten Ülo/ 13. september 2018, 09:52
on mehelik mees.tervist ja jõudu talle.

m
Mälu/ 13. september 2018, 09:47
Selle tehingu üks võtmekujusid oli ka täna lahkunud Rein Merisalu. ( Vetelpääste Komitee tollane esimees ). Ajas küüned igale poole taha kuhu sai.
m
mäletan Mefisto baari/ 13. september 2018, 09:40
sai ikka seilatud selle laevukesega,vene ajast algas
d
...mingil hetkel selgub ,et Georg Ots küll müüdi ära kuid vanarauaks ei lõigatud. Tekib küsimus miks Kollo seda varjab ?
g
Gees/ 13. september 2018, 11:08
Mis vahet seal on? Lõigati või mitte. Müüdi või mitte . Omanik võib sellega teha mida ise heaks arvab. Mis sina sellepärast muretsed. Omanik võib sellest kasvõi nuudlisuppi keeta kui tahab. Mis see sinu asi on.
k
kas said/ 13. september 2018, 14:25
kuidagi haiget nüüd....
m
marinetraffic/ 13. september 2018, 20:32
hiinas loigati volgade katteks vanarauaks,juba mitu..mitu aastat tagasi!
a
ARST/ 13. september 2018, 08:45
see et praeguse aja mitte ainult mehed hakkavad haigestuma ja invaliidistuma 50-6o aastaselt on õige ja sinna kuuluvad ka naised kes selles vanuses juba raugastuvad kuna esiteks töötavad üle oma võimete ja mõned toidud on kemikaalide ja säilitusainetega mürgitatud !
k
kalur/ 13. september 2018, 08:35
Laeva kapten on väga raske ja vastutusrikas amet ! Ühest küljest oled nagu tehase direktor ,et vastutad kõikide osakonda töö eest aga ainukese vahega ,et tehases vastutab juhatus aga laevas ainuisikuliselt kapten vastutab ja otsustab ning teised saavad ainult anda nõu ning kapteni enda otsus , kas võtab seda arvesse või mitte . Pealegi on laev erinevalt tehasest pidevas liikluses ja muidugi vastutab laeva turvalise ja ohutu laevaliikluse jne. eest jälle kapten. Ei ole ilmaasjata tekkinud sellised ütlused:
Jumal taevas ,kapten laevas .
Või siis naljaks tehtud kahepunktiline laevareegel :
1.Kaptenil on alati õigus
2.Kui kaptenil ei ole õigus ,,siis vaata punkti nr. 1
a
Anvelt/ 13. september 2018, 08:27
Ei tea kas need reisid olid ikka vajalikud, sellega muutus õhemkas kommunistlik kord Eestis.
e
13. september 2018, 08:52
ei olnud vajalikud , nüüd oleme näljas ja paljad , lapsed kondistunud
k
kas laeva kapten/ 13. september 2018, 07:48
e
et siis/ 13. september 2018, 08:11
Kindlasti testsugune töö kui näiteks juuksur, kokk, kunstnik jne.
m
13. september 2018, 08:53
a
13. september 2018, 09:04
Annaks ehk veel rumalamalt küsida?
p
puri/ 13. september 2018, 13:25
Kapteni kohustuste ja voimaluste juurde kuuluvad ka naiteks pulmatunnistuse kinnitamine, kui ka naiteks surmatunnistuse kinnitamine. Kapten voib olla ka naiteks kohtunik. Ja palju muud tavaelu aspekte...seda koike muidugi laevas kohustusena, valjaspool vastavalt kutsutuna.
v
villu/ 13. september 2018, 13:54
kapten laevas/jumal taevas

PÄEVATOIMETAJA

+372 5199 3733
online@ohtuleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 2233
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee