Seisukoht

Seisukoht | Miks buss võib? (10)

Laur Uudam, arvamustoimetaja, 11. september 2018, 17:39
 Alar Truu
Eesti teedel on mõned teistest võrdsemad. Ei pea siin silmas mitte teistest mööda kihutavaid politseiautosid või vilkurite saatel riigiasjus ühest kohast teise kiirustavaid poliitikuid. Piirkiirusega sõitja jääb igal pool jalgu hoopis bussidele. Olgu see siis 90 või 110 alas, ikka kütab tavaliiklejast mööda mõni liinibuss, üks uhkem kui teine.

Need möödasõidud pole mingid erandid, vaid kindel reegel. Kiire sõit meeldib kindlasti ka reisijaile, kes tahavad võimalikult kärmelt sihtkohta saada. Kui suvel võib kihutamisest lõbu tunda, siis talvel on tuisu ja libedaga näha lihtsalt kraavi sõitnud või suisa külili busse. Võta nüüd kinni, kas tegu on teehooldajate lohakuse või hoopis liiga ulja sõiduga.

Busside sõidustiilist on näha, et nende juhtide arvates on neile kõik lubatud. Ei räägi siin linnaliinibusside peatustest pimesi väljakeeramistest, vaid maanteekuningate manöövritest: ähvardavast eessõitja tagumikus sõitmisest või 110ga kulgejast otsekui mängeldes möödumisest. Uudistest on näha olnud, et vahele jäävad bussijuhid vaid puhumisreididel või liiga logude liiklusohtlike busside tõttu, mitte kunagi aga kiirustamise pärast. Sõitjate huvid ennekõike?

10 KOMMENTAARI

m
Miks artikli autor 12. september 2018, 19:15
VÕIB kimada taatlemata kiirusemõõdikuga samas kui buss peab oma sõidumeerikud iga kahe aasta tagant taatlema? Paraku artikli autor ei jaga matsu ja näitab oma IoIIuse välja.
b
Bussijuht 12. september 2018, 13:46
Bussidel on kiiruse piirajad 100 kmh, jutt üle 110 kmh mööda kihutavatest bussidest on lihtsalt jama.
Loe kõiki (10)

Põnevat ja kasulikku

PÄEVATOIMETAJA

+372 5199 3733
online@ohtuleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 2233
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee