VÕIB kimada taatlemata kiirusemõõdikuga samas kui buss peab oma sõidumeerikud iga kahe aasta tagant taatlema? Paraku artikli autor ei jaga matsu ja näitab oma IoIIuse välja.
Bussidel on spidomeetrid taadeldud, tavalisel sõiduautol kahjuks mitte. Niisiis tavaline omaarust reeglitest kinni pidav sõiduauto juht liigub ca 5-7 km/h aeglasemalt spidomeetri vea tõttu pluss veel rehvide kulumisest tingitud viga spidomeetri näidus (paljudel sõiduautodel on lubatud erinevas mõõdus rehvid, nii et viga võib lisanduda ka sealt).
Ma arvan, et bussijuhid sõidaks rahulikumalt, kui graafikud seda võimaldaksid. Minu kogemuse järgi on graafikud üsna sellised, et ehk öösel tühja teega õnnestuks piirkiirusega graafikujärgselt läbida. Aga niipea, kui on mingi teetöö, aeglasema sõiduki sabas sõitmine vms, on oht graafikust maha jääda. Siis tulebki võimalusel see kiire sõiduga "tasa teha".
Igapäevaselt bussiga linna tööle ja pole küll veel kordagi näinud piirkiirusel sõitvast autost mööduvat liinibussi. Ei tea, kuskohas artikli kirjutaja liikleb, aga Viljandimaa bussid peavad küll liiklusreeglitest kinni
maakonnaliine teenindavad bussid ei kannatagi kolmekohalisi kiirusenumbreid, jutt käib ikka enamasti Tallinn-Tartu-Pärnu-Narva jmt liine teenindavatest bussidest.
1 "spets" välja ilmunud. Mille järgi kodanik arvab et buss 110ga sõidab. Olen enam kui kindel et oma auto spidomeetri järgi. Tegelikult ei ole see täpne näit, kui gps järgi maksimaalse kiiruse ja lubatud kõrvalekaldega sõita siis näitabki spidomeeter vähe vähem kui 110. Mõne jaoks ka 110 kui viltu vaadata. Nii et äkki on hoopis asi selles et bussijuht jälgib täpsemalt kiirust sest tal on kohustus reisijad õigeks ajaks kohale viia.