Poliitika

Kaja Kallas: iga riigikogu liige võiks saada endale abi

Toimetas Silja Ratt, 10. september 2018, 11:20

103 KOMMENTAARI

k
KANNUSEID TEGEMA/ 4. oktoober 2018, 11:02
Riigikogusse veel vaja abilisi !! Proua Te teete nalja,olete REAALELUST oma rahvast väga kaugel seal Euroopas .PALUN viige kurssi KUIDAS EESTIMAAL elatakse-vaesus,vaesus.Millised on riigikogulaste palgad,hüvitised,haridus pädevus ??? EBAVÕRDSUS on suur ja sellepärast,et ei esindata RAHVAST.KUS ON RAHVA TAHE -töötada surmani,vireleda,kannatada.Meil om erakonnad,kes omavahel viisakalt öeldes võistlevad, kas lapsnõunikud ka ministrid.Ei ole vaja tulla Euroopa väljundiga (seal ehk ongi igaühel abiline) vaesesse EESTI riiki juhtväljundiga ABILINE.Kes riigikogus hakkama muidu ei saa (pole teadmisi,oskusi,haridust) lahkugu sealt-sest temast pole kasu.Rahva oma hääl jääb hüüdjaks hääleks kõrbes.
n
Nii / 12. september 2018, 09:12
harimatuid saadikuid pole veel olnud kui nüüd, kellele vaja veel tentsikuid. Aru, tule koju!
a
aada/ 11. september 2018, 21:04
Kas on vaja ABI suurtemateks soodustukseks....KES MIINIMUMPALGA SAAJAT ABISTAB!!!???
e
ei tea/ 11. september 2018, 14:54
Aga milleks on riigikogu liikmel veel abi vaja,kas tal omal ajud ei tööta?
v
villu/ 11. september 2018, 11:44
kui sa ilma abita hakkama ei saa siis mine põllule tööle.
e
ets/ 11. september 2018, 11:35
eriti raju on selline sõnavõtt peale kolm kuud kestnud suvepuhkust
a
Allan/ 11. september 2018, 11:26
Tugiisikut mõtleb või? Võib olla tõesti, siis oleks keegi, kellel on reaalse elu kogemus ka olemas. Aga, selle eest peaks saadik maksma oma palgast või vähemalt ei peaks sellel tugiisikul olema sotsiaalseid garantiisid. Ikka samamoodi nagu erivajadusega inimeste tugiisikutelgi.
j
JuSS/ 11. september 2018, 11:22
Lenin väits, et igast köögitüdrukust võiks saada minister.
Aga kui seaduseandjad vajavad seaduse mõistmiseks abiliste abi, siis tekib küsimus, kas nad asuvad ikkagi õigel tööpostil. Mulle näib, et seaduseandjad peaksid olema ikkagi vastavad spetsialistid. nagu näiteks juristid, ökonomistid, sotsioloogid, ajaloolased, filosiifid, õppeõud j.n.e. Mitte aga telestaatid, näitlejad, sportlased, seltskonnadaamid ja muu taoline kontingent, kes ei ole võimelised oma töö peensusi mõistmagi.

m
Maamees/ 11. september 2018, 10:15
Milleks valida riigikogu liiget, kes vajab veel abi. Valime siis kohe riigikogusse ainult abid. Ja kui üks toimekas abi teeks veel mitme riigikogulase töö ära siis saaks ka riigikogu arvu vähendada. Abi palk oleks ka kindlasti väiksem kui riigikogulasel. Nii, et see oleks mitmekordselt kasulik. Seda tasuks kindlasti mõelda.
p
pensionär,/ 11. september 2018, 11:08
nõus maamehega. Kui riigikogulane soovib abi, siis tasu olgu riigikogulase palga arvelt.
a
aga/ 11. september 2018, 11:11
kaja, ära siis trügi riigikokku kui ilma abita hakkama ei saa
k
Kajakesel õigus/ 11. september 2018, 09:32
igal seapoisil olgu oma toapoiss!Vanarahva tarkus!
n
Nüüd on näha.../ 11. september 2018, 09:17
..., kaugele inimese mõistus küünib.Tilluke riik,niigi ametnik ametniku kukil . Kõigepealt tuleks teha seadus,millise haridusega inimesed üldse võiksid Riigikogusse kandideerida.Selge see,et näitlejad,tantsijad,telediktorid ,sportlased,ei saa seal hakkama,sest neil ei ole vastavat haridust.Ei oleks uskunud,et Siim Kallase tütar nii naiivne on.Pettumus.
l
Leen/ 11. september 2018, 08:28
Riigikogus peab olema nii tark ja võimekas inimene, kes saab ise oma tööga hakkama. Selle palga juures abid on riiklik kuritegu. Saamatud ärgu kandideerigu suurele palgale. Ja ei paista see ülisuur töö tegemine kusagilt välja, istungid ona nagu näitemängud ja sellega nende töö piirdub. Ministrite nõunikest juba aitab.
K
../ 11. september 2018, 08:57
Kas neid asjamehi veel vähe on?Täiendame aga ridasid spordipoiste ja puukallistajatega .Millisesse kategooriasse "majandusteadlane "ja ettevõtluse spets Baruto ja kõrgelt algharidusega haritud abilinnapea Zuzy mahuvad?Neile oleks ju vaja mitut abilist.
o
oo/ 11. september 2018, 08:14
no näed sa, raha sees sündinud ja terve elu supelnud Kajake ei tea rahast midagi - ku,lutame riigikogu peale kõik selle, mis rahvale kuulub. Nagu Kesk-Aasia ülik - supleb riigi rahas ja kasvatab ametnike armeed.
Iga erakond olgu INIMESTEkogum, kes võitleks selle eest, et riigikogusse saaks valida targad, ausad, töökad , parimad. Nüüd siis valime pisikese ajuga inimesekesi ja palkame kõrbvale abilised ja abiliste abilised.
Häbi, rikkuriproua. Nüüd alles mõistan, miks rahvas ei soovi ei siimu ega sind.
h
Hea idee!/ 11. september 2018, 06:52
Näiteks järvamaal sadu töötuid, võtke nendest endile abid ja abide abid. Osa neist töötuist ei pea üle kahe kuu vastu tavatööl, ministri abina peab. Endine rimi müüja vajab eluaset ja tööd!
k
kk/ 11. september 2018, 06:15
Osta kummist nuku ,saab abi ikka
a
arvamus/ 11. september 2018, 00:12
Kas ei peaks rohkem tegelema rahva, vaeste, üksikemade, madalapalgaliste, vanade, pensionäride, ekspordi tegeliku suurendamisega reaalselt, ettevõtluseks parema pinnase loomisega ?
Hoopis vähendage riigikogu, munitsipaal koosseise-kulusid, ja looge lõppude-lõpuks eesti maksupolitsest, vabama ettevõtlusega VABAriik.
Kes ka poliitikasse kaasatakse, see kohe ka hakkab enda ja kaaslaste heaolu parandama, koosseise, sissetulekuid suurendama.
Miks keegi pole kunagi pakkunud vähendame võimurite, saadikute, munitsipaalsektorite koosseise ja töötasusid, hüvitisi jne..
Uskuge, "lugupeetud" poliitikud riik elab ka ilma teieta ! PÄRIS KINDLASTI KOHE, "asendamatud" ärmatajad.

t
Teeline/ 10. september 2018, 23:08
Ma olen seekord Kaja Kallasega täiesti nõus. Riigikogulase palk on piisavalt suur, et tööga mittehakkmasaamisel endale üks (või isegi mitu) abilist palgata.
t
Tõnu Lääts/ 10. september 2018, 22:07
Ots ümber ja kindlalt edasi-kellele ei meeldiks Reformierakond.
k
kullerkup/ 10. september 2018, 22:25
Ühest abist on vähe. Tööl peab keegi abistama, kodus peaks abi olema ja puhkusereiside tarbeks on kindlasti vähemalt kahte abi vaja.
k
10. september 2018, 22:01
Kui sa ise oma tööga kallis, Kaja , hakkama ei saa siis võta või kümme abilist ; ainult et oma palga eest mitte maksumaksja rahaga. Annab ikka idee peale tulla. Tule taevas appi!
e
Ehaline/ 10. september 2018, 22:27
Sellised mõtted on keskerakonna ridades juba pikka aega liikunud, aga kuna seal arad , siis pole keegi ka julgenud sellesarnase unistusega päevavalgele tulla.
e
Endel/ 10. september 2018, 21:45
Nii abitud ja ülekoormatud tööga.
j
ja-jah/ 10. september 2018, 21:42
See Kaja Kallase ettepanek annab selgelt mõista, kui rumala inimesega on tegu. Miks on vaja sinna kandideerida, kui ise hakkama ei saa.
r
Refi agent/ 10. september 2018, 20:33
Küsitlejad helistavad ja KaKake kohe mõttetu teemaga esilehel.
v
Vikatimees/ 10. september 2018, 20:21
pättidele ja ultra tolbanitele veel abi tolbanid
v
vaarikas/ 10. september 2018, 20:01
Mis te olete seal puudega kõik, et ei saa oma tööga hakkama?

s
seda et/ 10. september 2018, 19:32
seni tegelased justkui abitud
õ
Õelus/ 10. september 2018, 18:48
Kas tööd on liiga palju selle "väikese" palga eest? Huvitav, mis peaks siis olema abi töötasu? Raha on vist liiga palju, et peab seda lausa lennukilt külvama.
t
Taibud/ 10. september 2018, 18:34
Veneaeg olid parteikongressid.Kas Kaja tahab Saksa laadseid Kongresse korraldama hakkata??
k
kossa/ 10. september 2018, 17:25
abid peavad olema,eriti hea kui saaks sugulased sellele tööle
r
rahvas tahaks/ 10. september 2018, 17:24
Miks mitte? Miks ühega piirduda? Kolm võiks olla.
t
Toits/ 10. september 2018, 17:13
Iga riigikogu liige peaks läbima IQ testi vähemalt 140 -ga. Siis saavad ise hakkama.
v
valija/ 10. september 2018, 16:45
tuleb valida sellised esindajad ,kes ise endaga toime tulevad
v
VIISAKAS.../ 10. september 2018, 16:40
mina arvan, et abidel võiksid omakorda ka veel abid oll ja abidel abilised.

ä
ätt./ 10. september 2018, 16:39
Igale riigikogulasele tuleks vähemalt kaks assistenti määrata ja komisjonide esimeestele neli. Kuna riigikogu koosseis koosneb poliitikavõõrastest loe.eluvõõrastest siis suudavad asemikud asja kõvasti parendada.
s
S./ 10. september 2018, 16:34
Tule taevas appi otseses mõttes!
"
10. september 2018, 16:22
"Kallas arvustas ka Eesti 200 esindajate välja käidud ettepanekut, et riigikogu töö poleks täiskohaga töö, vaid saadikud jääksid oma igapäevaametisse. Poliitik märkis, et selline mudel oli Nõukogude Liidu ülemkogul ning Eestile see küll ei sobi."
Papa on sind vähe koolitanud või oled mõne tunni papa kommunistliku partei ülesehitustundidest nukkudega mänginud. Eeldavalt ei sobi eestlastele üldse puna-lilla-sinised kameelionid ja nende punasete laste ideed. Ei ole valitsusse vaja poolearulisi kes ei jaga majandusest vaid oskavad ainult demagoogilisi vestlusi pidada nagu näiteks sm. ligi ja nende nn. " abid "
s
S./ 10. september 2018, 16:11
Toompeal kõige suuremad parasiidid! Kuidas küll saaks õiged inimesed sinna, kes on haritud nii mõistuselt kui ka südamelt...Taevas tule appi sõna otseses mõttes!
a
Ants/ 11. september 2018, 07:24
Valimiste ajal jalad kõhualt välja.
k
kahjuks meie valimised/ 11. september 2018, 07:37
parteiesimeeste poolt pandud nimekirjade alusel ei võimalda valida, keda tahame.
v
valimisseadus ei võimalda/ 11. september 2018, 07:38
a
anu/ 10. september 2018, 16:04
See ei ole ebapopulaarne ettepanek Selle taga on väga pingelised mõttetalgud olnud. Lausa ninast veri väljas
o
otse/ 10. september 2018, 16:44
vereni,vähemalt avalikuse ees,ei ole sealmajas vist veel jõutud
s
see tõesti jamas/ 10. september 2018, 15:45
miks siis mitte kaks abi või veel rohkem? no ärgu tükkigu kogusse kui abi vajab
n
nüüd pani küll pirni/ 10. september 2018, 15:31
k
Kas ma saan õigesti aru, et/ 10. september 2018, 15:22
Toompea hooldekodu asukad vajavad hooldajaid?

e
E/ 10. september 2018, 15:14
Vist on Kaja ka koolis õpetajale tõotanud, et hakkab komsorgiks või partorgiks, aga päristööle ma küll ei hakka.
e
Ettepanek/ 10. september 2018, 14:59
Aga palun! Kui riigikoguja nii äpuke on, et oma põhitööga, rahva esindamisega ise hakkama ei saa, eks siis palgakugi endale abiline, kes tema eest töö ära teeks. Ainult et omaenda palga või kuluhüvitise arvel. Mitte aga maksumaksjate rahakoti pealt.
e
eluke/ 10. september 2018, 14:58
Ja seda räägib inimene, kes peaks oleme ettevõtjate ja efektiivsuse ja õhukese riigi jne eestkõneleja.
Kes selle abitamise kinni maksab?
Tule taevas appi!
S
!!!/ 10. september 2018, 15:03
Sina ise maksadki, Ja mina kah. Meie kõik maksama. Ainult saamatu saadik ise mitte.
Kuigi oleks loogiline, et kui saadik oma põhitöö, saadikutööga ise hakkama ei saa, siis ta astub sellelt kohalt lihtsalt tagasi ja valib mingi muu, võimetekohasema ameti.
a
annetaja maksavad/ 11. september 2018, 07:39
ja ostavad seadused, mis vaja.
m
Ma/ 10. september 2018, 14:50
Käin tööl. Tihti on tööd palju, mida peab ära tegema. Tahaks ka abilist aga võiks võtta, kui ise talle palka maksan. Pakun välja, et kui iga riigikogulane omast taskust abilise kinni maksab, ei vaja seda abilist mitte keegi. Liiga laisaks olete muutunud, pooled nii kui nii puuduvad pidevalt istungitelt või magavad seal.
j
JuSS/ 10. september 2018, 15:07
Kui ma oma asjadega jänni jään, siis ma palkan omale abilise. Kas koristaja, lhooldaja, apsehoidja, autojuhi või remondimehe. Aga on selge, et sel juhul pean ma temale seda palgaraha ikka ise maksma. Miks peaks saadikute puhul kuidagi etisiti olema?
S
!!!!/ 10. september 2018, 14:46
See Kaja on vist suure kausitäie seemneid alla kugistanud ja nüüd peksab segast.
c
Cato/ 10. september 2018, 22:10
Masendav, et pealkirjas mainitud persoon pidevalt pakub meediale lollakaid hüüatusi. No ei pea ju rääkima kui mõttetegevus ei vea välja ja selle asemel, et esitada arukas ning konstruktiivne mõtisklus, saastatakse keskkonda tühja lobaga. Ühtlasi tervitus lahtivajunudsuuuurijatele kes otsivad valest kohast kuldmune.
a
arvamus/ 10. september 2018, 14:45
Kuule Kaja, mine Brüsselisse tagasi, seal jagatakse raha, Eesti Sinu jaoks liiga vaene...
v
vasikas/ 10. september 2018, 14:29
Kaja Kallas,kuidas sul häbi pole inimesed kes teevad 3 eest tööd ja saavad alamaksustatud ja sina ilma,et silm ka ei pilgu saad raha selle eest,et abiline teeb sinu tööd. Tõmba endale nüüd korralikult külm vesi peale ja ehk tuleb siis natuke mõistus tagasi. Ära üldse aja seda liini see on viimane piisk karikasse.
m
marii/ 10. september 2018, 14:28
oleksin valinud reformid, kui ei oleks eesotsas tütarlast kajat...nüüd valin ekre...

e
eu/ 10. september 2018, 14:27
Kaja Kallas, Kristina Kallas, Siim Kallas, Aigar Kallas! Kallase nimelised on kuidagi eriti kurjad Eesti ja eestlaste vastu!? Kipuvad küüned kuidagi nagu muuseas maksumaksja rahadele taha jääma!?
t
Taat/ 10. september 2018, 14:25
Sellel tütarlapsel on küll peas midagi väga valesti!
a
Ann/ 10. september 2018, 14:22
Võtku kohe mitu kui omast taskust maksavad
a
aux / 10. september 2018, 14:12
igale riigikogu saadikule oleks tarvis armukest oleks õigem.
v
vana parm/ 10. september 2018, 14:19
need abid saaks siis maksumaksja raha eest riigikogu liikme lapsehoidjad olla, ilmselt seda kallas vajab
n
Nõrkus on su nimi/ 10. september 2018, 13:40
Valides Kaja Kallase saate juurde 101 töökohta riigikogus.
n
Nips/ 10. september 2018, 13:29
Selline seisukoht viib Kaja Kallase aktsiad langusesse. Ebapopulaarsed mõtted peaks jääma küll peale-valimisi-aega.
v
veel vähe/ 10. september 2018, 13:16
n
nojah,/ 10. september 2018, 12:58
selle kohta öeldi vanasti, et seapoisil pole küll toapoissi vaja...
'
10. september 2018, 13:05
''Seapoisil olgu toapoiss järel!''

s
See/ 10. september 2018, 12:43
Kallas oskab kohe tuju rikkuda oma tobeda irvega.
t
Tiit/ 10. september 2018, 12:30
pikka aega feformi valija, kuid nüüd läheb liiale.
l
lapsega tüdruk/ 10. september 2018, 12:23
n
No nüüd läheb asi päris käest ära!/ 10. september 2018, 12:20
Sisuliselt suurendaksime riigikogu liikmete arvu 2 korda!! Kaja reaalsustaju on olematu
s
saarlane/ 11. september 2018, 07:11
kas ikka NII NÕRK inimene võib NII RASKET ametit pidada ???
k
Kallas ärgu kandideerigu,/ 10. september 2018, 12:17
kui ta arvab, et ei saa riigikogu tööga hakkama ja peab juba enne valituks osutumist hakkama endale abisid kauplema.
Mingi reaalsustaju võiks inimestel ikka säilida, mitte aga kasvatada töötegemist teesklevate sahmerdajate arvu.
k
Kaili/ 10. september 2018, 12:37
Millal ennem preili Kallasel reaalsustaju on olnud?
m
Maalane/ 10. september 2018, 12:12
No küll on raske töö , pikad pühad vabad , suvi kolm kuud vaba, tahaks teada,kas Kajakene üldse teab, kuidas elab Eesti penskar ja maainimesed, kelle palgad ei ole tuhandeid eurosid, tulgu maale ja tutvugu üldse vaesemate inimestega, kes elavad peost suhu. Kaja Kallas, suur tükk ajab suu lõhki, katsu ise oma tööga hakkama saada.
l
Linlane/ 10. september 2018, 14:09
Ega Tallinnaski saavad paljud alla 1000.- Vaesus on meil ümberringi. Riigiametnikud loodavad abilistega enda töömahtu vähendada, et ei peaks saaligi tulema.
o
Oh aegu/ 10. september 2018, 12:08
Soomes on 5 ja pool miljonit inimest, eduskunda kuulub 200 liiget ja saavad hakkama, meil on igal lapsministril ja riigikogu liikmel mitu nõunikku, kuna on kohe plakatikleepimise töö pealt riigikokku saanud, muidugi ei tea midagi ja vaja kedagi arukat kõrvale.
m
Mis kuradi abi rahva raha eest!/ 10. september 2018, 12:05
Kui Sul on abi vaja, siis maksa ise abile konkurentsivõimelist palka.
Ja kui Sa ilma abita hakkama ei saa, siis tõmba uttu!
k
Kaili/ 10. september 2018, 12:34
5+kommentaar. Olen 100% nõus. Kui ei saa oma tööga ise hakkama, siis oleks mõistlik otsida jõukohane töö.

k
Kratt/ 10. september 2018, 12:04
Kui ise ei oska või ei jõua tööd teha, siis ei maksa riigikokku kandideerida.
a
riigikoguliige peesitaks Tenerifel ja kasutaks kuluhüvitisi ja koduigatsustasu.
k
käskjalg./ 10. september 2018, 12:04
See pole valimis toon, et peab saama.
b
bürokraatia/ 10. september 2018, 12:01
riigikogu fraktsioonidel juba on kümneid abisid ja nõunikke,
miks neid 101 peab olema? vohavat bürokraatiat võiks hoopis kärpida
r
Raivo/ 10. september 2018, 11:59
Pigem vähendaks seda riigikogu, niigi neid muidusööjaid palju.
e
ehk/ 10. september 2018, 11:58
et siis üksi ilma abiliseta ei jõua oma tagumiktunde täis istuda?
Neid on ju niigi seal 101 üksteisele abiks, aga no kui ikka hakkama ei saa, siis tuleb mäe otsast alla tulla ja tööle hakata!
t
10. september 2018, 11:58
tõmbas endale ise kriipsu peale.
n
No/ 10. september 2018, 11:55
mina olen kohe Kajale abiks hakkama, ongi pinsiga raske hakkama saada.

v
Võiks/ 10. september 2018, 11:54
siis juba kohe valida inimesi, kes asjadest ka aru saavad, aga meie valimissüsteem ei luba!
j
jaa, joodik-eestlased on röömuga nõus/ 10. september 2018, 12:06
riigi lüpsjatele igaühele vähemalt 10 abilist palkama nii 4000-5000 - eurose palgakesega
Kaja annab odavat viina boonuseks ja elu kut …..
Ega see kõlbaks kui Senatis, Etuskunnas, Duumas ,Riigikogus, Parlamendis oleksid mõtlemisvõimelised inimesed.
j
juga/ 10. september 2018, 11:52
No ikka peks keegi kaasas käima, kes lugeda-kirjutada oskab. Asjadest mõistuslikult arusaamist lisaks oleks esialgu vist palju loota.
7
77 / 10. september 2018, 11:49
Kas neid parasiite veel vähe rahva kukil!
v
vähe VÄHE/ 10. september 2018, 12:07
meid ju ropult palju, meil peaks olema Ametnikke vähemalt 800 tuhat.
k
10. september 2018, 11:48
Kas on puudelised,et oma niigi napi tööga hakkama ei saa?
r
rahvas/ 10. september 2018, 11:45
annab kogu aeg nõu, aga keegi ei võta kuulda!
1
10. september 2018, 11:44
101 riigikogu liiget on veel vähe!!
v
Võiks jah olla teisi/ 10. september 2018, 15:17
o
Olen / 10. september 2018, 11:43
sellest juba juttu teinud, et milleks meile need ministrid kui igaüks omab kümmet nõunikku. Nüüd siis tahetakse lihtsalt asi avalikkuse ette tuua. Nüüd saavad ka tavaliikmed endile nõunikku sest muidu võivad kogemata valele nupule vajutada
g
gee/ 10. september 2018, 11:37
Jah, muidugi, veel parem oleks asetäitja, selle abi, siis mõned peaspetsialistid, siis rodu spetsialiste, nõunikuid kuni puhastusteenindaja ja tema asetäitjateni välja.

PÄEVATOIMETAJA

+372 5199 3733
online@ohtuleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 2233
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee