Eesti uudised

GoBus on juba mitmel tasuta maakonnaliinil pidanud väikesed bussid suuremate vastu vahetama

PAHANE LAPSEVANEM: Parem tasuline pilet, kui et laps õhtul koju ei saa!

Arvo Uustalu, 7. september 2018, 22:00

198 KOMMENTAARI

m
mõistlikum tegu/ 10. september 2018, 13:45
Mõistlikum oleks anda igale tööl käivale kodanikule lisaks palgale bussi sõidu raha riigi poolt ja lastele tasuta sõit.Siis oleks bussid puhtad ja viisakad inimesed bussis.Kõik see suur asja ajamine ja karjumine jääks ära.Kõige hullem on rikkuda ära elustiili ja inimese iseloomu,kujundades vääraid mõtteid ja ahnust kõike tasuta saama.Laste külmetatud varbad bussist maha jäädes suure pakasega on väga krõbe hind,kui kodutute ja joodikute kohad on bussis täidetud.Kes vastutab.
k
kuidas hinge pugeda/ 9. september 2018, 17:50
Üks skeem,kuidas hinge pugeda on anda tasuta,siis on kohe kõik sillas.See on suur pettus.
Inimese mõistus on siis kohe taskus ja kadunud ,sest ta ei saa aru,et ükski asi pole tasuta.
Vastu aga tahetakse kuulekust ja alandlikkust.Ei saada aru,et kõik maksumaksja raha on rahva tööga saadud ,millega mängitakse,et võimul püsida.
k
kui/ 10. september 2018, 13:00
ei taha sõita.ära sõida.las sõidavad need,kellele on seda vaja.ärge tulge kiunuma ju teil ei ole rahaprobleeme.proovige äraelada mõnesaja euroga,penskarid,väikse palga saajad,siis teate,mis on euro väärtus.näe riik leidis raha aafrikale.saagu see raha parem oma rahvale.
u
uudised/ 9. september 2018, 13:36
tasuline liin sõidab ka miks ta sellega siis ei läinud?
e
Ei/ 9. september 2018, 19:49
sõida ju tasuline liin sinna.Ainult takso sõidab.Keegi aga ei taha,et tema laps istuks võõrasse taksosse
t
Tarts/ 9. september 2018, 10:10
Loen siin kommentaare, kus arvatakse, et kõik probleemid lahendaks suuremate busside liiniletoomine. Kas keegi selle peale mõtleb, et liiniload antakse välja VÄHEMPAKKUMISTE alusel? Odavama pakkumise peale ei saa loota Lux Expressi taolist teenindust.
a
AUTOJUHT RAKVEREST VOLVOGA/ 9. september 2018, 07:00
millal puid liha leiba japiima saama hakkab
m
mine/ 9. september 2018, 11:34
v
Vähemalt midagigi läks maal paremaks/ 9. september 2018, 02:18
Aga meil siin asunduses Valgamaal: Postkontor suleti, nüüdsama hiluti lõpetas tegevuse apteek, väga hea ja suure kaubavalikuga kauplusbuss võeti käigust maha (asemele käib nüüd kusagilt kaugelt äärmiselt väikese kaubavalikuga ja hirmkallis kaubikukene). Vähemalt saab nüüd rahulikult istuda kuna aga soovi on bussi ja sõita mitmekümmne kilomeetri kaugusele Valga linna kõige vajaliku järele.
Sealsamas on ka Valka oma kauba ja muude ahvatlustega. Töölkäijad on ka väga rahul.
p
piiks ja puuks/ 8. september 2018, 20:34
aga täname meie parteisid ja valitsusi kes koolid likvideerisid ja seepärast peavad lapsed kümneid kilomeetreid iga päev bussiga läbi sõitma.
t
täna/ 9. september 2018, 11:35
ikka naisi, kes sünnitada ei taha ja kapitalismi, mis inimestelt kindlustunde võttis.
m
Marii/ 8. september 2018, 20:11
Minul on väga hea meel tasuta ühistranspordi üle. Tänud Kadrsi Simsonile ja teistele. Ma näen kui suureks abiks on see lihtsale maainimesele, kellel puudub peres auto. Maapoed, arstiabi on kaotatud maal. Selleks tuleb käia linna kui soovid neid teenuseid saada. Maal pole enam midagi peale värske õhu ja kauni looduse ningrahu. Kõik muu on linnas. Suure rahvaarvu sõiduga tuleb lihtsalt kas suuremad bussid käima .või tihendada liine. Aitäh, maarahvas on õnnelik ja tänab südames. Jõudu selle loojatele ja ärga laske häirida. Päikest ja edu :)
s
see pole/ 9. september 2018, 11:37
rahu, kui käiakse varastamas ja röövimas.

m
Maali/ 8. september 2018, 20:09
Kui neid tasuta busse nüüd nii palju on võiks mõni olla ainult õpilastele. Soomes viiakse laps otse koolist taksoga koju kui muud võimalust ei ole. Last ei jäeta kusagile ootama. Nendel jobudel on uhked kallid autod tagu miku all ja ei jaga tegelikust elust midagi. Pole kunagi bussiga sõitnudki. Ainult jahuvad ühest valimisest teiseni.
j
jobu/ 8. september 2018, 23:09
Mis sul on tasuta busside vastu?
m
mikk/ 8. september 2018, 18:39
Alles paar kuud tagasi pasundasid ajakirjanikud, et tasuta bussidega ei hakka keegi söitma, rahvas boikoteerib.
s
sidemed/ 8. september 2018, 18:24
Kes on Simsoni äri sõbrad,kelle huvides see tasuta bussi sõit loodi väga suure raha eest.
Miks lõhuti vana süsteem ära.Pileti veidi alandamisest oleks olnud kõigil rohkem rõõmu.
Nüüd on ebavõrdsus ja ka ahnus tasuta saada veelgi suurenenud.Kõik ei mahu bussi nõrgemad lükatakse kõrvale.Kui nüüd pileti eest peaks jälle maksma siis on kõigil nutt kurgus.Miks mängib Simson inimeste tunnetega enne valimisi.
a
aga/ 9. september 2018, 11:39
riigile kuuluval Elronil tõsteti piletihindu, mina saan vaid sellega sõita, tegelikult ei sõida hindade tõstmise pärast, vaid olen kodune vang.
t
Toslem/ 8. september 2018, 17:53
NSVL- ei suutnud Eestit kommunismile viia aga meie geniaalne valitsus tegi selle ära. Ma ei saa aru vaid sellest, miks Savisaare küttepuid ja kartulaid ei vöetud?
k
kas/ 9. september 2018, 11:10
s
Sarvik/ 8. september 2018, 17:41
Võiks ükskord lõpetada selle sõna Tasuta kasutamise.Mitte midagi pole eesti riigis tasuta.Mina kes ma ei kasuta seda TASUTA sõitu maksa n kõik kinni aktsiiside ja igasugu maksudega.Kas kõik need "tasuta" sõitjad on tõesti nii juhmid,et ei saa aru,et oma sõidu maksavad nad kinni maksutega.Ja lisaks maksavad nende "tasuta" sõidu kinni autoomanikud.
m
8. september 2018, 17:43
p
pikalt võib kuhu tahes/ 9. september 2018, 07:39
minna aga nii on. Tasuta sõidu maksab kaudsel t kinni see kes sõidab ja ka see kes seda nn tasuta teenust kasutada ei saa. Maksad kõrgemate aktsiiside, käibemaksude ja veel kümne maksu näol. Bussid neelavad diislit isukalt, juhid tahavad palka, ülemused kasumit jne. Selle jaoks maksame raha meie kõik.
e
Est/ 9. september 2018, 08:07
Kui oled terve inimene ja maksad ausalt makse,siis sinu sots maksudest ravitakse teisi inimesi . Need kes kasutavad seda bussisõidu teenust on meie enda inimesed,kas eestlase kadedus on nii suur?
k
KUI/ 8. september 2018, 20:42
tasuta sõite ei oleks, kas Sarvik siis makse ei pea maksma. Parem ütle välja, et oled nii kade inimene, et ei suuda kannatada, et see vaesem maainimene seda kasutada saab. Makse pead niiehk-nii maksma, aga kuhu, või milleks neid rahasid kasutatakse , see on iseasi. Edu Sarvikust autoomanikule.
t
totule/ 9. september 2018, 11:43
keegi pole rääkinudki absoluutsest tasuta sõidust, vaid kellelegi on tasuta. Mina pean näiteks oma aiatagust maad korras hoidma, muru niitms, kuigi see kuulub omavalitsusele või riigile, nemad saavad selle teenuse tasuta. Isegi kui olin sissetulekuta töötu, pidin oma kulul seda harima, toetust ei saanud sentigi.
m
meie ka/ 9. september 2018, 17:22
oleme tööd teinud ja makse maksnud,nii,et meil on õigus tasuta sõita,aga ära sa kadedusest lõhki mine,et pead autoga sõitma.
t
Taimi/ 8. september 2018, 17:28
Asi pole mitte selles et tasuta buss tegi asja hullemaks vaid selles et pole suudetud arvata ,et inimesi nii palju hakkab sõitma.Selleks on lahendus olemas ja see on et lihtsalt tihedamalt bussid liikuma ja asi ongi jokk.
a
asi selles/ 8. september 2018, 18:16
Vähemalt mingi sümboolne tasu võiks siiski olla, nii jätab ehk mõnigi niisama lustisõitja bussi ummistamata.
m
mikk/ 8. september 2018, 18:40
Niisama, lusti pärast söitis keegi bussiga ehk 100 aastat tagasi.
l
lugeja/ 8. september 2018, 15:58
Tasuta bussi vastased sõitku siis juba taksoga, kui nii närvidele käib,et tasuta saab sõita.
t
To;lugeja/ 8. september 2018, 16:21
Bussijuhid räägivad,et see tasuta sõit lõpeb peatselt ja alles siis saame tunda,palju maksab bussipilet.Pidi ikka tohutult kalliks minema.Kõik selle tasuta värgi maksame ikkagi ise lähiajal kinnikallineva pileti hinnaga.
t
Tasuta asju pole olemas/ 8. september 2018, 15:39
Ma pole varem nii väikeseid busse üldse näinudki. Ilmselt otsitakse varsti veneaegsed marsad RAF-bussid ka välja. Nii on nende tasuta asjadega. Poleks mingit probleemi kui bussid oleksid normaalse suurusega. Tartust Otepääle sõites olen kahel korral näinud, et juba Tartu bussijaamas jäävad osad inimesed maha, sest kohti pole rohkem ja osad inimesed seisavad niigi kogu tee Otepääni. Vedaja hangib varsti Hiinast sellised bussid kuhu mahub ainult bussijuht üksi peale.

t
talve külmad/ 8. september 2018, 15:37
Kui talvel suure külmaga kooli laps tasuta bussi ei mahu ,siis on tulemused väga kurvad.
Külma kraadid,vali tuul,tuisk,udu...
Ükski tasuta asi pole õige,kui see on pole inimesele ohutu.
n
no kuidas küll/ 8. september 2018, 16:53
meie siia ilma sattusime, kui esivanemad külma, tuule, tuiskudega toime poleks tulnud. Abituse "kõrgkool" teadmata kraadiga... nn lumehelbekeste nimel ja hüvanguks.
j
8. september 2018, 23:11
Ja kus on sinu jutus point?
o
Okas/ 8. september 2018, 15:34
Esimene hea samm on tehtud tasuta transpordi kehtestamisega, nüüd on vaja teha nii, et see transport oleks ka loodetav ja inimesed kindlad võivad olla, et tööle-kooli-koju saavad. Siis on super!
k
8. september 2018, 17:44
kooli mingu tipa-tapa, nagu ennemuiste.
m
Malle/ 9. september 2018, 12:34
j
ju siis/ 9. september 2018, 12:50
tulevad nö tagasi ka internaadid, tänased õpilaskodud, kus Tõukre omad (kaugelt tulijad) esimesena kohal on. Arengute spiraal muutuvas ajas. On igapäevaseid sõitjaid vähem, bussides mõistlikult ruumi, individuaalset sõitmist vähem, ka mugavust. Üksteisega arvestamist ehk rohkem...
k
Kurb kogemus/ 8. september 2018, 13:46
Sõitsin kolmapäeval Tartust Võrru ja buss sai juba bussijaamas rahvast täis,ehk siis ühegi vaba kohta enam polnud.Linnast välja Ülenurme peatuses seisis tütarlaps ja soovis bussi tulla,kuid bussijuht teatas ,et kõik kohad on täis.Kurb oli vaadata,kui tüdruk hakkas oma telefonis numbreid valima ja jäi kurvalt seisma.Teel Võrru aga oli veel veel mitu bussipeatust,kust inimesed soovisid bussile saada,kuid kordus sama,et kohti pole.Kambjas jäi vanahärra kurvalt vaatama.Kuidagi kurb ja kahu,et selline olukord on tekitatud ametnike poolt,kuigi tegu ei olnud TASUTA bussiga.Kas need kurjami ametnikud ei saa asjadest aru,et kui saabub sügis ja õpilased hakkavad nii kooli kui ka kodu sõitma,tuleks liinile saata suur buss.Kurb,kui lapsed ei saa kooli ega ka kodu sõita.Ja ehk rohkem busse sinnapoole ei lähegi.Aga see ei huvita ametnike karvavõrdki.Kõik uued asjad,mis enne valimisi tehakse on mõrumaiguga.
t
8. september 2018, 23:12
Tartusg Võrru on tasuta buss!?
t
To,23,12/ 9. september 2018, 12:00
13;45 väljuv buss on täitsa tasuline,pileti hind Tartust Võrru 5,20 eur.
Peatus.ee näitab samuti,et kõik väljuvad bussid Võrru on tasulised.Kassast öeldi samad sõnad.
p
Pidev sõitja/ 8. september 2018, 23:14
Tartust Võru poole on päris mitu bussi, kest tahab, saab koju köll
k
kui see / 9. september 2018, 11:48
polnud tasuta buss, mis need valimised siia puutuvad?
i
ilmselt/ 8. september 2018, 13:31
tõesti sõidavad nüüd ka need, kes varem autot kasutasid. Osa liine jäid ka tasulisteks ja ju on nendegi sõitjad valdavalt tasuta liinidega sõitma hakanud. Maaliinide bussid on tõepoolest kõik väikesed, aga kui mõelda, et selle pisikese bussi peale on tulnud 3-4 seni autoga sõitjat ja 3-4 tasulise liini kasutajat, siis ongi juba 6-8 inimest rohkem. Seda on väikese bussi kohta palju. Ka on linnas suurenenud koolilaste arv, sest maakoole on jätkuvalt kinni pandud. Need lapsed liiguvad samuti bussidega. Hetkel on tõepoolest teatud kellaaegadel Tartu kesklinnast väljuvad bussid tuubil täis ja kusagilt mujalt kedagi peale ei võetagi.
k
kes käivad/ 8. september 2018, 13:43
kohalikes koolides, neid veavad ju koolibussid, aga kes tahavad lapse panna linna kooli, sest kohalik kool ei sobi, siis probleem jah.
k
Kõik/ 8. september 2018, 14:34
t
To;kes käivad/ 8. september 2018, 15:21
Räägime hetkel linnalähedalt lastest,kus pole koolibusse.Teiseks räägime sellest,kelledel uus koolitee jalge all,kuna igal pool pole ju kk.Kolmandaks räägime kutseõppes käivaid noori,kes võiksid saada kodunt koolis käia,kui kool pole väga kaugel.Kui õpilane käib kodunt tsirka 10km.kooli,siis pole ju tegelikult palju tahetud,kui õpilane hommikul bussiga kooli ja pärast kodu ka saaks.No ei ole raketiteadus,et targutama hakata.
e
ee/ 8. september 2018, 15:24
Kuidas ei mahu? Pearaha ju makstakse kohalikku valda, peab saama!
w
www/ 8. september 2018, 17:10
Meie nn koolibuss on ka nüüd maakonnaliinide nimekirjas ja lapsi kooliõuest peale võtta enam ei tohi ,Kuna bussipeatusse on pikk maa ja buss väljub 5.min peale tundide lõppu ,siis ei ole sellest kasu , Ja bussiaegu muuta eisaavat,pealegi istub peaaegu iga päev kontroll bussis ,kes jälgib rangelt ,et buss ühtegi vahepeatust ei teeks Hommikul astuvad lapsed 2km peatusesse ,sest buss ei tohi mujalt peale võtta ,
l
Lii/ 8. september 2018, 17:20
kui kohalik kool on 4 või 6-klassiline, siis peab laps minema linna kooli edasi.
m
Matilda/ 8. september 2018, 21:54
Igasugused pea- ja muud maksud tuleks maksta omavaitsusele, kes hoolib. Kui inimene käib kaugelt Tartusse tööle (andis töökoha, linnaliini busssid väljuvad raudteejaamast pärast rongi saabumist, bussid peavad ajast kinni). Miks peaksin maksma makse elukoha järgi, kus kapsapead asju ajavad.
e
elan/ 9. september 2018, 11:17
Tartumaal. Üheski vallas mu teada koolibussi pole.
s
siis/ 9. september 2018, 11:53
nõudke oma vallast, vald peab kindlustama lastele transpordi. Raplamaal on küll koolibussid olemas.
h
hm/ 9. september 2018, 15:18
veidi palju tahetud. Kui gümnaasium on Ülenurmel ja lapsed tulevad nii lähedalt kui kaugelt väga erinevatest kohtadest. Kuidas see koolibuss küll sõitma peaks ja palju neid busse olema peaks, et lapsed normaalsel ajal koju jõuaksid? Tasuta bussid sõidavad ka ainult põhisuundi. Laste kojusaamisega ei ole küll arvestatud.
t
Teeline/ 8. september 2018, 15:37
"...kuigi tegu ei olnud TASUTA bussiga."
r
Rumalale lapsevanemale/ 8. september 2018, 13:20
Ega süüdi pole tasuta sõitmine, vaid bussi reisikohtade arv ning bussiliikluse tihedus. Kui su laps saab koolis kahe, kas sa siis sõimad tema vanaisa, kelle geenid muutsid lapselapse loodriks?
h
haisev Tartu bussijaam/ 8. september 2018, 12:55
nüüd võiks Tartu bussijaama ooteplatvormid ( eriti post 10) piirkonnas ka üle pesta.
Post 10 juures haiseb uriini järgi ja sein on väljaheidet täis. See on kohutav kuidas inimesed peavad sellistes tingimustes bussi ootama. Kas teekatte pesu siis üldse ei tehta ja eluheidikud võivad bussijaama platvormi välikäimlana kasutada.
e
eestimees rakverest/ 8. september 2018, 12:39
tuletage minu sõnu meelde peale valimisi muutub kõik.tuleb pilet jakindlasti kallim
ä
ärge/ 8. september 2018, 13:44
siis valige neid, kes kallima pileti kehtestavad.
p
8. september 2018, 12:03
pange siis reede õhtuks ja ilmselt ka pühapäeva õhtuks lisaliinid.
k
kust/ 8. september 2018, 13:44
neid lisabusse ja juhte võtta on?
e
Est/ 8. september 2018, 14:30
Bussifirmad saavad raha liinikilomeetri järgi,sellest räägiti raadios. Tulevad suuremad bussid,aga sõidu täituvust näitab ikka valideerimine
j
juhid/ 8. september 2018, 16:03
on võtta kommertsliinide pealt, mis käigust ära jäävad, aga kust KE oma ülla ürituse jaoks raha juurde pigistab, see on hoopis keerukam teema.
p
paraku/ 8. september 2018, 16:04
e
ei/ 8. september 2018, 14:28
Lisaliinideks pole juhte. Ainult lõõtsabussid aitavad.
p
pange?/ 9. september 2018, 11:56
bussivedajad on ka teenusepakkujad vastavalt sõlmitud lepingule ühistranspordi keskusega, seega ise panna ei saa, peab olema liiniluba jne.

e
eesti moodi/ 8. september 2018, 11:55
Keskerakonna loogika järgi on kõik mured murtud, kui transport tehti tasuta teenuseks. Virisemise kohtagi ei tohi olla.
h
8. september 2018, 11:59
Hakkavad ka teised aru saama,et tasuta asju pole olemas.
M
?/ 8. september 2018, 13:04
Mis teil häda? Kas kadedus on nii suur,et inimesed saavad tasuta sõita.? Sõidan tihti ja rahvas on väga rahul tasuta transpordiga.
t
to ?/ 8. september 2018, 23:19
Mulle ei meeldi, et alkashid, pohmakas olijad, pudelikorjajad, pesemata kodutud, sokkidekuivatajad ja muu selline kontingent ühistranspordi hõivab. Korralikele inimestele ei jääseal enam ruumigi. Peale selle, suureneb oht sealt sügelised või juusterarasiidid külge saada.
e
ei/ 8. september 2018, 14:28
ole ju kõik paigas,alles sätitakse.miks kohe hakatakse kaeblema..ükski asi ei sünni kohe.kui palju kisa oli selle tulumaksvaba 500 .nüüd on rahu majas ja meil natuke raha rohkem taskus.miks endised valitsejad tegid rahva nii vaeseks,et maakad ei jaksand linnas käia.
i
inimene/ 8. september 2018, 11:47
Kuidas saab kedagi maha jätta, et buss on täis? Las võtavad kokku,kes sees on, koomale oma pekid ja mahuvad ka teised peale. Vanasti ei olnud sellist et jäetakse kedagi maha, tõmmati või lae alla kokku aga hooliti teistest.
n
nüüdsed/ 8. september 2018, 13:45
q
qq/ 8. september 2018, 14:27
Tuleb osta maaliinidele lõõtsbussid.
s
sõitja/ 8. september 2018, 14:36
Eelmine aasta oli tasuline , kuid Kambjast enam Tartusse ei saanud, sest buss oli täis. Reisijad jäid maha, millest oli eelmise aasta juunikuus ka lugu lehes. Probleem pole mitta tasuta sõidus vaid liinides
k
8. september 2018, 15:23
Kui buss oli täis, siis keegi ikka sai.
l
laste kahjulik/ 8. september 2018, 11:31
See tasuta bussi sõit on läbi kukkunud projekt.Kui talvel väike laps bussi peale ei mahu on kindel lumehanges surm või paremal juhul külmunud jäsemed ja haigla.Lapsed on õrnad nad ei julge nõuda,abi paluda.Kõik see jääb Simsoni hingele.Kui suuremaid busse juurde pannakse tihedama graafikuga läheb see maksma rahva raha mitu korda rohkem.Töötud joodikud sõidavad aga lõbu sõite viina järele tasuta kandes endas igasuguseid haigusi ja parasiite.
n
no/ 8. september 2018, 11:30
et su laps ulapeal on ikka sinu enda kasvatuse vili!
l
lugeja/ 8. september 2018, 11:06
Kui buss on täis, siis olgu see tasuline või tasuta-ei saa rohkem peale võtta.
k
ka lugeja,/ 8. september 2018, 14:38
viga on selles, et hoitakse raha kokku, busse ei jätku, aga lase siis inimestel püsti seista vahekäikudes. Rongis peab ühtelugu püsti seisma kui istekohti ei jätku, aga miks bussis ei lubata? Kogu oma nooruse sõitsin püstijalu bussides, ei juhunud midagi. Käisin pojal külas lähi-välismaal, seal ei keela keegi bussis püsti seismist, suvisel ajal rannast tulles mahutas rahvast püsti seisma sama palju kui istekohti oli. Ainult eestlased on snoobid oma tobeda turvalisuse seadustega. Kas sellest on liiklusõnnetusi vähenenud? Ei ole!
r
REIN/ 8. september 2018, 18:18
Bussis võib püsti seista maakonna liinidel, mille kiirus on alla 60ne või 60, linnadevaheliste busside sõidukiirus on palju suurem ja sellepärast ei tohi linnadevahelistel liinidel püsti seista, see on liiklusohutuse pärast.
õ
ÕL_!!!/ 8. september 2018, 10:40
Miks kustutate kommentaare???
s
sellepärast/ 8. september 2018, 13:03
[Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele.]
j
ja sellepärast/ 8. september 2018, 14:40
et õllis on l.o.l.l.i.d tööl. Kommenteerige Delfis, seal ei kustutata.
l
lugeja/ 8. september 2018, 10:38
ÕL ei lase kritiseerida,kustutab kommid!!!
k
kas/ 8. september 2018, 13:46
nendest kirujatest ei piisa, kas sa kiruksid kuidagi teistmoodi?
t
Tsensuuriti ära kuna ütlesin..../ 8. september 2018, 10:18
Minu kommentaar tsensuuriti ära kuna ütlesin et tasuta bussid on räpased ja haisevad ning mustad!
ü
leidsin ,et teksapüksid olid istumise alt , vasakult küljelt määrdunud , mhhh ,
aga need on need mutid ,kes panevad poest tulles bussi ,oma kilekotid esimene asi pingile ja siis istuvad ise kõrvale ...

s
!!!/ 8. september 2018, 10:06
see on ju erakondade valimiseelne reklaamitrikk!
aga oodake sügist või talv, kui külmetavad alkašhid bussi sooja lähevad, vindised peatäit välja magavad või kodutud seal märgi sokke kuivatavad. Siis ei saa korralikud inimesed enam üldse peale.
T
.../ 8. september 2018, 10:24
Tartus istuvad niigi alkassid busside tagaotsas, kuigi Tartus on bussid tasulised.
k
kuhu/ 8. september 2018, 10:24
need kodutud ikka sõidavad ega see pole linnatransport, pole nagu Tallinnaski niisugust probleemi?
t
8. september 2018, 12:01
Tallinnas trammides ammu kusesed ja täised istuvad tagumistes pinkides.Kas tasuta ikka on öige,tahaks väga keskidelt uurida
t
Tallinnast/ 8. september 2018, 12:47
Olid istmed samas seisukorras ka siis,kui ühistranspordil oli kuupilet
E
???/ 8. september 2018, 10:48
Et siis tead kohe oma sõprade hingeelu nii hästi.Isegi seda,millal nad selliseid rõvedusi tegema hakkavad.Mine viinaravile ja hakka inimese kombel elama.
s
siiri/ 8. september 2018, 10:52
lõpetage ükskord maaliinide kommentaarid! mina pildi peal ei näe ühtegi vanurit, alkohoolikut, kes lõbusõitu teevad! seal kõik noored, kes käivad tööl ,koolis. .Mitte tasuta sõit pole ainult süüdi vaid ka maakondades suletakse koole. Nüüd on ka noortel peredel soetatud elamised maakondadesse, tore ju .Bussiliiklus tuleks ümber korraldada nii nagu Tartu linnas(seal ka muidugi bussid hommikuti täis)
r
Räpane koht on ühistransport/ 8. september 2018, 09:42
Tasuta ühissõidukisse kus haiseb ja on räpane! Autoga sa oled puhtalt, ja sa tead et koristad enda järgi ilusti ära. Bussid on tihti istmikud räpased torud on pesematta kleepuvad tuhandete inimeste peopesa higist.
g
gee/ 8. september 2018, 09:38
Parem tasuline pilet!
Hm, kui kõigil, kes sõidavad, on tasuline pilet ja buss on rahvast umbes, kuidas see laps siis ikkagi koju saab?
t
Suuremaid busse on vaja mõnedel kellaaegadel/päevadel juba 20 aastat. Või siis normaalsed logistikud paneks siis vähemalt 2 bussi samale kellaajale! Siis pole vaja erinevaid busse osta.
See on kõigile ohtlik, kui maakonnaliinil maanteel osa inimesi peavad seisma, kuskilt pole kinnigi hoida.
Mis sest kasu on kui rihma peale paned ja bussis lendab tonni jagu inimesi lahtiselt pähe.
a
Ah jutt või asi./ 8. september 2018, 10:28
Ma rääkisin oma liinil sõitva juhiga, ütles, et sõitjaid ikka palju. Et varem kui tasuline pilet oli, et sellega võrreldes meie liinil üle poole rohkem inimesi nüüd.
Olen ise ka siis sõitnud mitu korda. Probleeme olen märganud, probleem on selles, et maal on kauplus, pensionärid ostsid sealt ka varem, osteti ka kallist alkoholi (mida väikese pensioni juures nagu ei ostaks ju?), samas nüüd sõidavad nad bussidega linna ja probleem on, et kuigi elatakse maal, vesi tuleb oma kaevust siis ikkagi ei leia niisugused penskarid aega, et oma hapu kehahais leige vaagagi maha pesta.
Päris bomši ei ole mina aga üheski bussis näinud. Probleem on jokkis tegelastega, kord nüüd vast juulikuus oli juhus kui mingiilma särgita j0rss hüppas bussi ja maandus tagumisel pingil, bussijuht korduvalt ütles, et pangu särk selga, et avalik koht..
Tüüp ei pannud ja seletas omaette, et higi jooksvat - huvitav, kas tõesti peab linnapeal mõni tund lakkumaskäinu higi jooksma sinna istmeporolooni?
Bussijuhtidel võiks olla rohkem õigusi, samas vist ongi aga enda tervise seisukohast vahel lihtsalt ei ole võimalik rikkujat korrale kutsuda - reformierakonna õhukese riigi poliitika ju on tinginud ka asjaolu, et kui politseigi kutsuda kulub sel pool tundi aega, buss peaks siis ju ammu liinil olema. Seega pole siin midagi kiita ja hõisata. Kedagi maha jäämas ei ole küll näinud. Mida aga ei saa ütelda tasulise Tallinna liini kohta (nägin eilegi kuidas inimesed meeleheites olid) - kui ikka seal kodu ei ole, on tarvis ööseks kuhugile oma koju sõita, kasvõi Tartusse siis Tallinn on viimane koht kus ma öösel oleks, mul hiljuti vedas, sain rongipeale aga pole normaalne, et poolest päevast on bussipiletid KÕIKIDELE väljumistele välja müüdud, see ei ole normaalne lihtsalt - siis ju tuleb panna lisabussid.
Talvel ei tule keegi ka sinna tasuta bussidesse sokke kuivatama ja mitte keegi ei jää ka maha sealt, olen näinud, et seistakse püsti - ütle, et see pole normaalne, et sina või su laps nii peen, et teile ei sobi seista? Aga ma käisin 2000-2003 3a koolis ja tihti sõitsin kogu tee 60km Tartust koju püsti sest mammid võtsid endaalla koha omale+kaubakotile. Ja nüüd ka laiutan ise - aknaall ei meeldi istuda ja kui puhas-korralik inimene kasvõi küsib seda kohta siis mul näiteks ei ole raske tõusta aga vihane altkulmu põrnitsemine ei vii sinna kohale sest tänapäeval kõigil ninad vingus ja ma ei tea mis sulle parajasti tuska teeb. BTW - isegi need koolilapsed, need nooremad, need kes "õhtul koju ei saa" on omaeneste vanemate poolt rikutud ja õpetatud teistesse lugupidamatult suhtuma, õpetatud on seda võõrapaanikat - kui võõras kogemata külge puutub siis on probleem kohe. See tingib ühiskonna lõhestumise, varem istusid põhikoolimudilased 3 kaupa istmel kui ruumi oli vähe, nüüd on 2-3klassi pätakad suht nina vingus kui isegi pakud talle kohta, vaadatakse imelikult, siis oleks muidugi istumas kui annad oma koha ka käest, et põnii sõber saaks ka, võõra iniemse kõrval aga ei sobi istuda.. Seega pole see "õhtul koju mittesaamine" üldse seotud tasuta bussisõiduga vaid on seotud antudjuhul jälle valimiseelse propagandaga (refide propa), oma abituses ja oma häbematuses ja enesekesksuses :) Tasuta bussisõit on hea, see on OK, aitab ka neid kes väikese palgalisi töid peavad tegema, inimesed hoiavad kokku ja saavad ka endale midagi lubada. Vingatsitel oleks aeg hakata ise neid töid tegema, siis ehk jääb vähem aega m ö l isemiseks :) Elagu Tasuta ühistransport!
n
no tasuliste/ 8. september 2018, 11:56
peal oli ruumi. Nii lihtne ongi.
t
to no/ 8. september 2018, 14:25
aga ei ole ju. sama jama oli nende tillukeste partsu rongidega. tasuline aga inimesed otsast otsani sees.
t
to gee/ 8. september 2018, 21:59
m
mis/ 9. september 2018, 11:22
siis veel saama hakkab, kui mittetasuvad kommertsliinid septembri lõpus kinni pannakse? Praegu ikka mõnigi veel sõidab raha eest. Neid mittetasuvaid liine on ilmselt päris palju. Siit saab nii busse kui juhte juurde, aga tasuta sõidu jaoks raha juurde saada on pea võimatu.
k
kui/ 8. september 2018, 09:13
autobuss on täis,siis jääbki inimene maha.bussid ei ole kummist.miks te kohe paanitsete,alles esimene koolinädal sai läbi.küll vaadatakse need sõidugraafikud üle ja pannakse busse juurde.rahunege maha.kõik loksub paika.kadrile aga suured tänud vaesema eesti rahva poolt,tasuta sõidu eest.teie rikkad ja ilusad, ei teagi kuidas selle väikese rahaga äraelada ,iga sent on kallis.
h
halleluuja/ 8. september 2018, 09:42
kuule keskerakondlane, pannakse sul neid busse juurde jee. selgub, et viis inimest jääb maha ja sellepärast ei pane keegi midagi kuhulegi. mul pole tasuta transpordi vastu midagi, kuigi ise pole veel ühtegi sõitu tasuta saanud, kuid nüüd hakkavadki selle tasuta sõidu viljad kooruma alles. niisiis soovin, et sul tihedamini juhtuks, et pead mitte alguses peale minema ja sinustki buss mööda sõidaks. täna siis Kadrit kohe kättpidi! kas sa aru ei saanud - jutt käis lapsest ja vanem oli mures! sul pensionärina on muidugi aega ja tahtmist ka lähimas heinakuhjas magada, kuid jätame äkki lapsed sellest mängust välja. taheti teha tasuta buss, oleks kohe pidanud ka koolibussid käiku panema. kui sinu lapselaps mööda eestit oma ranitsat järele veab, eks siis räägime uuesti.
a
aga/ 8. september 2018, 10:57
lapsevanemad, paluge oma lastel ikka sõit ära tuvastada, vahel tuleb kümmekond last bussi ja ei tuvasta oma sõitu, siis ei tea ju keegi palju inimesi tegelikult sõidab
t
tartumaal/ 10. september 2018, 07:23
on nii, et sa ei saa bussi sissegi, kui ei ole kaarti valideerinud. Ma ei tea mismoodi mujal asi käib, aga mina ilma kaarti valideetimata küll bussi ei saa.
u
Unista edasi!/ 8. september 2018, 11:05
Pannakse sul ja busse juurde ja vaadatakse graafikud üle. Demagoogidel on sellest sügavalt pohhuj.
u
unistan küll,/ 8. september 2018, 14:48
aga sellest, et kommenteerijad ei piirduks väljaelamisega veebis, vaid leiduks keegi, kes korraldaks ühe tõeliselt jõulise protestistreigi Majandus-ja Kommunikatsiooniministeeriumi ees.
Ma tuleks ka omajoonistatud plakatiga, et tahan bussiga õhtul Haapsalust Pärnusse sõita ja tahan õhtul Paidest Pärnusse sõita! Kumbagist linnast ei liigu ühtegi bussi õhtusel ajal.
m
sõitis mööda , olgugi ,et vehkisin käega !? see Tartus Võru tn Kastani peatuses ( olevat nõudepeatus )
ütles selle bussijuht ,kellega linna sõitsin ,aga kui pärast poeskäiku ootasin ,et koju tagasi sõita , siis sõitiski buss , väljumisega bussijaamast 12 ,15 ja oli seal pestuses 12,32 ja ei peatanud , sõitis mööda , bussijuht oli valge särgiga turskem , noorem mees , vaatas ja nägi küll ,et soovisin peatust !?? Aga kuna olen vana inimene ja liikumine raskendatud ,ei jõudnud ka järgmisse peatusse liikuda ,mis asub Ropka-Tamme kalmistu juures ,aga sinna umbes 2 km ... ja need bussid on ühised Elva ja Ülenurme suunal ,mingiaeg Ülenurmesse ja siis Elvasse bussijaamast pidi saama uue marshruudi ja läheb Elvasse .
"
8. september 2018, 09:42
"Nulleurose piletiga bussid teevad mitu peatust Tartu linnas, kus ühistransport on tasuline. Seepärast kehtivad neis kohtades maaliinibussidesse sisenemisele ja sealt väljumisele piirangud."
m
aga meil oleks vaja saada Võru tänavale näiteks Tõrvandist , aga näe ei saa ja tagasi kindlasti ka mitte ,kuna buss ei käi seda marshruuti pidi , vist kord või kaks keskpäeval Kastani peatusse saad siis ,aga tagasi mitte kuidagi , mine alla bussijaama siis ainult , nõmedus !?
k
ka Tõrvandist/ 9. september 2018, 15:26
Kastani polegi veel kõige hullem variant, saad jala Pauluse kiriku juurde lipata. Kui tahad aga nt Ringteele saada või Võru ristmiku juurde, siis sealt ei saa miski trikiga tagasi mineva bussi peale. Tõrvandist käiakse ka kommertsliiniga tööle. Väljumisega leivatehase, vangla ja Prisma juures. Kuidas see rahvas tööle saab, kui mittetasuv kommertsliin maha võetakse?
k
ja millest on jutt eelmistes kommentaarides , kommertsbuss enam ei sõida ju Võru tänavalt , mis mulle leivakas , vangla jne jne. kui räägiti Kastani peatusest , ehhh aga mul näiteks äkki vaja Maxsimasse või lillepoodi tööle saada ... noh mis nüüd siis saab ? Aga võid üldsegi Tõrvandisse Võru nurgalt tagasi l i p a t a .mis targutad muidu .
k
kommertsliin / 9. september 2018, 21:12
praegu ainult leivatehase, vangla ja Prisma juurde lähebki. Sinna ei sõida ükski muu transport. Kui see liin kinni pannakse, siis rahvas sinna kanti enam bussiga ei pääse. See tasuta liin, mis mööda Võru tänavat linna tuleb sõidab nii harva, et linna saad - Võru risti ja Kastanisse, aga tagasi ei ole millegagi minna. Kui on raske aru saada, milest räägitakse, siis ära vähemalt seleta.
k
Kuule...penskar../ 8. september 2018, 10:33
Mis nõudepeatus?
A liiguta end bussijaama ja siis ei oleks sind keegi maha jätnud, nii mugavaks ka ei tasu minna.
Kui see niigi tasuta bussitransport sulle ei sobi siis käi jala, kui tahad, et sind treppi viiakse ja treppi tuuakse siis sõida taksoga.
Õige, et neid "nõudepeatusi" väljastpoolt tulemiseks ei tehta - bussisolijad peavad sellepärast kannatama, sa röövind nende aega. Võta, jaluta sinna bussijaama või sõida linnabussiga, sealt saad peale ja ei pea siin tulema jonnima, et maha jäid.
ü
üks uimas bussijuht võtab sõna , / 8. september 2018, 11:04
ilmselt torkis tema tagumikku see artikkel :D :D
k
khmm/ 8. september 2018, 17:50
Nõudepeatus tähendab nõudeväljumispeatust. Nulleurostel bussidel nõudesisenemispeatust Tartu linna piires ei ole.
e
et sa siis tahad targem olla kui / 8. september 2018, 19:36
Otepää - Pangodi bussijuht , kuulsin ise kui ütles küsijale sellised sõnad !?
e
8. september 2018, 23:01
Elus sees pole näinud, et Võru tänavas võtaks maaliinide buss kedagi peale enne Pauluse surnuaia ees olevat peatust.
k
... o l e v a t . või o n ???/ 8. september 2018, 23:29
kui täpselt ei tea ,siis ära pläkuta , onju !!! ja esiteks s e e . e i i i . o l e
m a a l i i n , see linnalähis , millest jutt praegu !
k
kas linna/ 9. september 2018, 12:03
piiri taga polegi maa? Linnaliin on see, mis sõidab ainult linna piires.
m
maxima/ 9. september 2018, 15:30
ees on Tõrvandi ja Haaslava suuna bussidele peatus. Maaliine pole tõesti seal peatumas näinud. Samas Kambja buss peatub Tõrvandis Tartu-Võru maantee ääres küll. Kuna needki bussid on osaliselt tasuta, aga mina nendega ei sõida, siis ei tea, kas maantee servas ootajad on maha jäänud või ei. Tõrvandi tööstuspark aina laieneb ja töölisi on sealkandis palju.
l
Liina/ 9. september 2018, 20:12
Kontrolli igaks juhuks üle, mis kell see buss kuskil olema pidi. Mina ei suutnud leida ühtegi kell 12.15 väljuvat bussi, mis Kastanis peatuma peaks. Kastanis peatub bussijaamast kell 11.15 väljuv Tartu-Pangodi-Nõo buss ja on Kastanis kell 11.18. Isegi kui mingi buss väljub bussijaamast kell 12.15, siis ei saa ta kuidagi Kastanis olla kell 12.32, selleks ajaks on ta juba Ülenurmes.
r
räägime/ 9. september 2018, 21:13
neist bussidest, mis maalt linna tulevad.
r
Ringtee/ 9. september 2018, 21:15
kaudu bussijaama ja sealt kaubamaja ette sõidab tasuline kommertsliin. Ringtee otsas saad küll tasuta bussi pealt maha, aga alla jõe poole pead juba linnaliiniga sõitma, mis on tasuline.
i
inimene/ 8. september 2018, 09:07
Tasuta võib ju olla aga busse tuleb tihmini käima panna. rti suuremate linnade ja kaugemate maakondade vahel. Miks? hariduse prast, kultuuri pärast, spordi pärast. Ise me ju kõik halame, et noortel pole mdiagi teha, et vanad ei pääse arstile ja mis peamine, mitte keegi ei saa õhtul teatrist, konsterdilt, spordiürituselt koju. Kas sellist Eestit tahtsime, et õhtustelt üritustelt ja teatrist ei pääse inimesed koju. Vaadake või jalpalli, hilja õhtul lõppevad võistlused, samuti teatrietendused. Tasuta või tasulised bussisõidud, vahet pole, peamine, et inimene pääseb linnast ja hilja koju.
m
8. september 2018, 09:18
Mis see jalgpall asjasse puutub?
i
inimene/ 8. september 2018, 11:44
Kas sina arvad, et jalgpallivõistlustelt saavad inimesed lennates koju? Miks arvad, et kui sinule jalgpall ei meeldi, et teised ei käi võistlusi vaatamas?!
t
to inimene/ 8. september 2018, 11:57
ja sa tahad, et ühe, kahte jalgpalli matsi pärast 363 päeva aastas buss peab tühjana sõita
t
to // 8. september 2018, 14:21
puutub nii palju, et spordisõbrale on jalgpallivõistlused sama tähtsad kui teatrisõbrale etendused, ei saa ühte eelistada teisele.
Selge on see, et peaprobleem kogu Eestis on hilisõhtuste -nii linnaliinide kui maaliinide totaalne PUUDUS.
r
Rahaeraldisi/ 8. september 2018, 12:30
tuleks mitmekordistada. See lahendab probleemid.
k
kahjuks/ 8. september 2018, 16:10
jääb busse aiunult vähemaks, sest tasuta buss tõmbab kommertsliinidelt sõitjad ära. Kõik need, eks kommertsliine kasutasid sõidavad nüüd tasuta. Kommertsliin pannakse kinni, sest sõitjaid ei ole. Nokk kinni, saba lahti. Kui juba mindi seda tasuta tsirkust tegema, siis oleks kogu piirkonna bussiliikluse võinud tasuta teha. Vähemalt oleks sõitjad jaotunud nii nagi varem. Loomulikult ma ei lähe raha eest sõitma, kui samal kellaajal väljub samas suunas ka tasuta buss. Mis sest et raha eest saaks veidike lähemale ja veidike kiiremini.
j
joodik/ 9. september 2018, 12:04
mina tahan öösel kõrtsist koju saada, tuleb panna buss käima :)?
k
kõik on uus septembrikuus/ 8. september 2018, 09:06
Andmed, mis kogunevad, peaksid Excel'i abiga, sedakorda tõsiselt ja eesmärgikindlalt, töödeldud saama - liikujate arv, suund, ajaline koormus, liinide omavaheline sobivus ümberistujatele, linna- ja maakonnaliinide pidajate koostöö. Ega see mõne varasema olümpiamängu ajakava klapitamine ole, mida käsitsi teha suudeti - Eesti riik väike, sõitjate arv ammugi kahanemistrendis, masin peaks algandmetest toimiva sõidusüsteemi loomisega hakkama saama küll. Noorte käitumist-suhtumist loovad nende vanemad - kui juba selge uksest-ukseni sõitmise "trend", siis hakatakse pirtsutama niikuinii. Hea, et lapsukesed koos suuskadega bussidesse mahtuma ei pea... Trügimise ja ülekoormatud busside aegki on olnud, ja ei saanud sugugi igal ajal igale poole. Hea aeg ajaplaneerimise olulisuse teadvustamiseks. Kui see tasuta sõidu teema vaid valimiskampaania osaks ei jääks. Transpordiettevõtete jaokski on rahastuskindlus oluline kasvõi bussipargi soetamiseks-ülalpidamiseks. Aga raha on (kõigil) alati vähe.
i
isa/ 8. september 2018, 09:05
las tuleb talv.siis kodutud kõik bussis soojas.õigust välja ajada pile lapsed käivad jala või tulevad hilise bussiga

t
8. september 2018, 08:56
Tasuta buss on asjatu raha raiskamine, va lapsed ja eakad ja puudega inimesed. Kes tööl käib, peab ikka maksma. Minul ei käi siit ühtegi bussi, pean paratamatult autoga tööl käima ja seda ei maksa keegi kinni. Väga läbimõtlemata otsus, pigem selle raha eest remontida teid, koolimaju või parandada arstiabi kättesaadavust, oleks asjal mõtet.
K
//// 8. september 2018, 09:24
Kadedus räägib,"teised saavad ,mina ei saa midagi"
m
Maakas/ 8. september 2018, 09:37
Selliseid busse, kes igast õuest läbi käinud ei ole olnud ja ei tule kah
k
Kui sul raha autot osta ja / 8. september 2018, 10:37
sellega laiutada siis miks peaks maksumaksja panustama teeremonti?
Autojuhtide eralõbu see ikka.
On vaks vahet kas sina oma 2 tonni kaaluva autoga või 10 tonnine liinibuss, maksukoormus peaks olema teeremondile niisugune, et kui bussis on 50 inimest siis autos on 1 tonni kohta inimesi palju vähem ja koormus teekattele on suruem, see tähendab, et üksi autodega laiavad ja maasturimehed peaksid veel eriti kõrgemat maksu maksma teehoolduseks :)
s
selle/ 9. september 2018, 12:09
loogika järgi peaksid jalakäijad kõige rohkem maksma.
a
Abc/ 8. september 2018, 08:41
Mina olen küll tasulisest bussist ka maha jäänud, kuna buss oli täis. Mis teha, juhtub selliseid asju. Jumal tänatud, et meil ühiskonnas lapsi vähe on. Rohkemat ei jõuaks küll keegi üleval pidada ja poputada.
j
ja/ 8. september 2018, 10:59
veel vähemaks jääb kui mõni bussijuht on nii kuri nagu Viljandi linnas üks tüsedam heledapeaga mees, enda sõidustiil on selline nagu veaks kartuleid aga esimese klassi lastega õiendab juba esimesel koolinädalal kui voorimees, kas sellel mehel on nüü hea olla kui laps läheb nuttes koju
e
ei maksa/ 8. september 2018, 13:52
siis bussis ringi joosta, kui laps kukub, lööb pea lõhki, süüdistad jälle bussijuhti.
d
düsgraafik/ 8. september 2018, 08:01
Tegelikult peakski tasuta pussid olema.Paljud käivad maalt linna tööle.
Ja palgad on närutad väiksed.Tööotsimine on ka parem .Inimesed saavad ka kodutest välja .
l
Lugeja/ 8. september 2018, 08:22
l
Lugejale./ 8. september 2018, 08:44
Alati ei ole. nii mõnigi kes pussi saanud, pidi ka rahakotti loovutama.;)
k
kus/ 8. september 2018, 10:30
t
Telefoni/ 8. september 2018, 10:38
ka tihti pidanud ära andma ja kui on siis ka ehted :D
m
mai/ 8. september 2018, 11:00
Puss- nuga, Buss- liiklusvahend
p
paraku/ 8. september 2018, 08:50
Pärnus pole tööinimene isegi tasuta sõitu väärt, mis sest et palgad paljudel imepisikesed
m
Maksumaksja/ 8. september 2018, 09:01
Selle eest parasiteerimine teiste kulul tasub ära küll
l
Linnas need bussid ei sõidagi , / 8. september 2018, 09:22
need maakonnaliinid , ehh maalt linna saan tasuta ,aga linnas pean tasuma ,kasvõi 1 peatus 1. 50 euri juhi käest ostes ,aga mul ei ole ka seda kaardi ,mida valideerida , kuna ei sõida tihti ,siis pole sel kaardil mõtet ,aegub ju ära ,kui kord kaks kuus sõidaks . Asi täielik jama ja läbimõtlematult tehtud, vähemalt kõrges vanuses inimestele võiks - peaks olema ikka mingi teine kaart , kui muidu ei saa siis ü h e k s . aastaks võiks see kaart olla !
n
No peksupealinnas/ 8. september 2018, 10:40
On ausees peks. Kallid j00ma ja nark0labrakad kui toimuvad ja külastajaid on kümnetest tuhendetes siis nagu näib, et tasuta seal pole midagi nagu vaja. Pm. Pärnu vastas, eesti idapiiril siin, ma ei mäleta kuna siin viimati kinofilmi näidati või kuna siin viimati mingi kohaliku kaliibriga ürituski oli..vot, aga siin on vähemalt tasuta bussiühenduski suuremate asulatega.
k
kui ma/ 8. september 2018, 14:00
Pärnus käin, käin ikka jala igale poole, väike linn ju.
j
ja ongi/ 8. september 2018, 14:54
põhjust üleskutseks, et vanurid, registreerige end lähima linna sugulase, tuttava juurde elama, saate linnaliini tasuta sõidukaardi, segadust kui palju.
t
to kui ma,/ 8. september 2018, 14:57
sa ei saa aru. Kodanik osa sõnu ära kaotanud, tahtis vist öelda, et elab maal idapiiril, lähim linn Pärnu, kus mingid üritused ja kino, mida maal ei ole, aga saab nüüd vähemalt tasuta linna sõita.
m
Misasja?/ 8. september 2018, 17:56
Kaart ise ju ei aegu, kui kaardi peale kuukaardi ostad, siis see aegub. Kui nii harva sõidad, ei ole kuukaarti tõesti mõtet osta, laed lihtsalt mingi summa raha peale ja sõidad. Kaardile laetud raha ei aegu, vahel lihtalt pead kontrollima, palju veel alles on ja vajadusel juurde laadima.
k
kõik maksab,/ 9. september 2018, 12:14
see kaart, siis sinna raha laadimine ja lõpuks sõit.
k
kaart/ 9. september 2018, 15:34
kestab kogu aeg. Laed raha peale ja sõidad seni kuni raha otsa saab. Kaarti uuendada ei ole tarvis. Mina ostsin endale küll kaardi. Raha saab bussijaamas pangakaardi pealt sinna laadida ja see ei maksa midagi. Võid laadida kasvõi 5 euro kaupa, kui vähe sõidad.
k
kaart/ 9. september 2018, 15:37
vist maksis 2 eurot. Kui kaardiga pilet maksab ainult 86 senti ja bussijuhilt ostes 1,50, siis nelja sõitmisega on kulud tasa ja oled plussis. Raha laadimine bussijaamas - pole küll kontrollinud, aga arvan, et ei maksa midagi.
j
just,/ 9. september 2018, 16:32
ja raha saab internetis ka ise oma kaardile laadida ja see ei maksa ka mitte midagi.
j
joodik./ 8. september 2018, 07:58
Lapsed käigu jala-meie sõidame ja joome bussis mitu ringi.
l
leninlik kommunismiehitaja/ 8. september 2018, 07:55
Simsoni tasuta kommunbism on haige sünnitis
m
mis sul/ 9. september 2018, 12:14
sellest, sõida taksoga.
t
teate/ 8. september 2018, 07:27
ega see ainuke buss elva suunale ole ja jällegi poolik lugu.
T
//// 8. september 2018, 09:19
Tartu -Elva väljub väga palju busse viimane neist 22.30. Lukele 21.30. Www.tpilet.ee
Vähem vingu. Ja selle aja peale ,kui hakkas kehtima tasuta bussireisimine on omajagu piletiraha ka kokkuhoitud,selle kokkuhoiuga võib alati sõita ka taksoga,kui soov maksta.
e
kaks bussi ainult sõidavad Ülenurmesse sisse , poe parklasse ,mis hiljem edasi lähevad Võru tn . pidi linna , kella 11 ja 14 vahel , mul on liikumisega raskusi ,siis soovin ikka nii ,et saaksin võimalikult lähedale külastatavale poele .
a
ahah/ 8. september 2018, 10:30
aga see on Tartus hästi mõnus onju, väike laps istub kuskil tänaval tund aega keset ööd ja ootab bussi, (mis kas võtab peale või ei võta...)
saab vahepeal mõnusalt bomšidega juttu puhuda või
Ä
//// 8. september 2018, 10:48
Ära üle ka pinguta"keset ööd". Mõned inimesed ongi lihtsameelsed ja ei saagi elus hakkama. Mõnedel depressivsetel on iga lahenduse jaoks uus probleem välja mõeldud. Kristjan Jaak Peterson kõndis omalajal jala Tartust Riiga
v
vaatleja/ 8. september 2018, 12:42
Mina läksin jala Tartust-Tallinna,see ei võt higisekski!
n
nõus ahah,/ 8. september 2018, 15:03
küllap oli eestlasest bussijuht, mõned neist on vastikud seaduse tagaajajad, las laps jääb maha, aga vahekäigus seista ju ei tohi!! Venelastest juhid on palju südamlikumad, tulevad vastu ka inimlikust soojusest, ei karda oma naha pärast.
s
sa //// 8. september 2018, 15:07
oled ikka tõitsa l.o.l.l., et siis koolilaps, mahajäänud koolitüdrukust oli jutt, peaks koju minema jalgsi teab kui mitu või mitukümmend kilomeetrit maale ja võidu möödakihutavate autodega sõidutee veeres?
e
Est/ 8. september 2018, 15:38
Peatus.ee Tartu-Elva,kui lugeda ei oska käi jala!!!
a
Arvamus/ 8. september 2018, 07:11
Olgu see tasuline või mitte, maha jäetakse sellegipoolest. Kõigepealt tuleks ikka arvestada reisiate hulgaga ja liinile panna ka vastav buss. Praegused kilukarbid on kokkuhoiu mõttes nii väikesed et tavareisijad ja koolilapsed sinna paraku enam ei mahu. Muidugi peaks ikka omavalitsus ka sellepeale mõtlema, et enda valla lapsed ikka kõik koju pääseksid, kui koolipäev läbi.
j
jah/ 8. september 2018, 06:54
kui bussid on vaikesed ,siis tuleb panna liinile veel uks vaike buss ,aga mitte nii et opilased ei saa koju voi kooli.Vald voi linn peavad asjad paika panema.

e
eestimees rakverest/ 8. september 2018, 05:59
tänage kadrit kui te last talvel lumehangest leiate
k
kasutage taksot. see ongi tasuline./ 8. september 2018, 06:54
[Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele.]
t
Tasuta liikumise/ 8. september 2018, 07:53
võimalus peab olema koolilastele, pensionäridele ja puudega inimestele. Kui inimene käib tööl, siis tuleb transpordi eest maksta. On vaja elamisväärset palka maksta.
T
.../ 8. september 2018, 09:05
Tee firma ja hakka maksma head palka.
a
A miks sa siis ei maksa?/ 8. september 2018, 10:44
Kas arvad, et 800 on elamisväärne kui üür+kommunaalid on seejuures 1 toa eest 400?
Elamisväärne nende kulude puhul algab umbes 2 000 kätte (neto). Alla selle, tee ise, vaata oma äriplaan ringi - see pole jätkusuutlik kui sa ei suuda maksta töölisele väärilist tasu, tee plaanid ringi või hakka ise tööd tegema, su ettevõtmine ei tasu lihtsalt ära :)
n
nõus / 8. september 2018, 13:22
kui tööinimestele tahetakse tasuta bussisõitu võimaldada peaks see käima töökoha kaudu. Töökohal teatakse mitu korda sa oled kuu jooksul tööle tulnud ja selle raha võiks maksuta paslgale juurde panna.
k
8. september 2018, 00:29
kasutage taksot. see ongi tasuline.
M
??/ 8. september 2018, 00:21
t
TK/ 8. september 2018, 07:49
Partei ja valitsuse liikmed sõidavad mersuga või hummeriga.
Tehtud.
j
Juku/ 7. september 2018, 22:42
Ise ju kirusite et sõitjaid ei ole - sellepärast ostetigi väikesed bussid (kütuse kokkuhoid)
m
maakonnaliini/ 8. september 2018, 10:35
kunagine bussijuht, palk oli miinimum ja pension nüüd 320 euri, pean sellega veel elamist remontima.
s
sõitja/ 9. september 2018, 15:41
pole mõtet bussijuhte solvata. Nendes bussides, millega mina sõitsin viimasel ajal, ei pannud ükski bussijuht midagi taskusse. Kõik võtsid alati pileti. Vahel mõni laps oli õpilaspileti maha jätnud, siis sai noomida ja lasti ilma sõita, aga mõni bussijuht viskas nad välja ka.
j
jah/ 8. september 2018, 12:17
Alles meie libameedia kirjutas kuidas selle tasuta ühistranspordiga keegi ei sõida. nüüd on oravate jooksupoistel jälle teistmoodi häda, et liiga palju sõidetakse.

PÄEVATOIMETAJA

+372 5199 3733
online@ohtuleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 2233
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee