Krimi

Saaremaal tappis roolijoodik jalgratturi

Ohtuleht.ee, 6. september 2018, 17:18

46 KOMMENTAARI

j
Jaan/ 7. september 2018, 09:15
Väga hea, et asju õigete nimedega nimetatakse: ongi mõrtsukas!
k
Kergliiklus. T./ 7. september 2018, 08:04
Eestile on kombeks, et paljud enda meelest rattaprofid, ei sõida kergliiklusteedel, ehkki see on paljudes kohtades juba olemas. Tallinna ümbruses sõidab 75 % "rattaproffe" tiheda liklusega sõiduteel.
j
Jaan/ 7. september 2018, 09:16
Kas olete proovinud sõita jalgrattaga 30 km/h rulluisutajate ja väikelaste vahel? See oleks ju suisa kuritegu.
l
Leps/ 7. september 2018, 09:55
Kas oled proovinud sõita autoka 50km/h tuigerdavate jalgratturite vale?
a
7. september 2018, 10:08
Autoga sõit pole eesõigus. Arvestama peab kõigi liiklusvahenditega.
k
Kuidas/ 7. september 2018, 00:38
nad küll seda rooli joovad? Lahustavad kuidagi või mis?
d
Dr. Aadu Kadakas/ 7. september 2018, 01:26
Küll sa oled vaimukas! Ma ei suuda naeru pidama saada.. Kustkohast sa nii hea huumorisoone oled pärinud?
o
oma bioloogiliselt issilt Aadult/ 7. september 2018, 14:34
oma perenime , seda Kadakat, ta mulle ei pärandanud ,aga naljasoolikast polnud tal kahju.
m
Mõrvaritest siiber. / 6. september 2018, 23:33
Pealgiri on jumala täppi. Kui mees oli joobes ajas teise alla on ta mõrtsukas. Ja sellistelt tuleks elulõpuni juhtimis õigus ära võtta. See et kus keegi paiknema oleks pidand või. Pealgiri on vale. See on küll õieti öeldud. Tapja Kahju minul sellistest pole.
k
Kadri/ 8. september 2018, 20:23
Kui ka jalgrattur oli liigeldes purjus siis kumb neist rohkem süüdi? Ja kui purjus jalgratturi manööver põhjustaski õnnetuse?
m
Martt/ 6. september 2018, 23:17
e
Eino Taruk/ 6. september 2018, 23:33
Mis pealkirjas ebaõiget oli?
p
Peeter/ 7. september 2018, 01:34
Tehniliselt ebakorrektne, sest ametlikku joovet pole veel tuvastatud. Aga varasemaid liiklusrikkumisi arvesse võttes - ega ta mingi leeripoisike ka ei ole. Nii et tundub ok..
a
andres/ 6. september 2018, 22:10
Millal tulevad teedele tagasi patrullid. Sellest ei ole midagi kasu kui trahvid teha mitmekordseks. Suurlinnadest eemal on liikluspolitsei haruldus. Punase raamatu vääriline
i
6. september 2018, 23:41
Igale külavaheteele üksikule autole patrull?! Miks roolikeeraja ei täida politseiniketa liikluseeskirju, miks ei olda tähelepanelikud, miks ei valita sobivat kiirust vastavalt teede ja ilma olukorrale?
j
ja/ 7. september 2018, 12:39
miks minnakse joobnuna rooli
r
Ratturid seinaäärde!/ 6. september 2018, 21:13
Samuti lapsed, nagu ütleb üks armastatud naispoliitik, sest ka nemad ei oska maal elada. ratturid samuti. Üldse oleks vaja seadust, et teed on ainult roolijoodikutele! Vast siis lõpevad õnnetused jalgratturitega.

j
juht/ 6. september 2018, 20:48
need rattamehed sõidavad seal,kus neile sobib,purjus juhtimine pole alati liiklusõnnetuse põhjuseks
s
samuti juht/ 6. september 2018, 20:58
Mina sõidan igapäev vähemalt 250km. Näen jalgrattureid piisavalt palju. Eriti just vanema põlvkonna inimesi, kes kuskilt linnalähedalt maalt linna sõidavad, et poes käia. Ja matkalisi näen. Kõik sõidavad alati väga tee servas ja vanemad inimesed sõidavad autot kuuldes peaaegu kraavi. Mina küll ei näe selliseid rattureid kes sõidavad risti-rästi üle kogu tee. Ilmselt olen kuskil väga valedes kohtades sõitnud.
t
Teeline/ 6. september 2018, 22:21
Ju siis oled. Mul on tulnud mitu korda nelja jalaga piduritele hüpata, kuna rattur teeb täiesti süüdimatult , ilma kuhugi vaatamata, vasakpööret. Siis sõidetakse valel pool teed, sõidetakse üks ühel, teine teisel pool teed. Pimedal ajal valgustamata ja tumedates riietes ratturist rääkimata.
1
1234/ 6. september 2018, 20:42
Väga suur soov on jalgrattaga sõita, kasutada tervislikumat eluviisi. Jalgsi kahjuks ei jõua väga pikki maid kiiresti läbida. Kuid kuuldes pidevalt neid roolijoodikute ja muude hullude teemasid, siis kuidas kurat peaks julgema rattaga kuskil sõita? Igal pool pole ju turvalisi kergliiklus teesid. Liiklus on nii hukka läinud, et kuskil paksu metsa sees julgeb ainult jalgratta välja võtta.
t
Tervise, Ratas/ 7. september 2018, 07:36
Kahjuks näitab elu ise, et avalikel teedel rattaga sõit on eksstreemsport - enamik pääseb eluga, mõned mitte. Linnades rattaga liikudes on lausa rumal rääkida tervisespordist: hingatakse ju sisse liiklussaasta, mis vähemalt autoga sõites tuleb läbi salongi õhufiltri. Meil on lisaboonuseks ka ikka veel suur räigelt saastavate diislite hulk. Arenenud maailm, k.a. Hiina, hakkab loobuma diislitest.
n
Nups/ 6. september 2018, 20:14
Kas pealkiri vähe ennatlik pole?
t
Tiit/ 6. september 2018, 20:51
Kindlasti on! Indias oli üks guru, kes oli 11 aastat surnud ja ärkas jälle ellu. Miks ei või saare jalgrattur ellu ärgata.
s
somatid võivad ellu ärgata/ 7. september 2018, 14:36
ka enam kui 11 aastat hiljem.
Midagi pole välistatud.
k
Kätlin Heinsoo/ 6. september 2018, 20:10
Purjus peaga autoga sõitmine on ohtlik. Autoroolis sõiduajal mobiiltelefonis olemine ei ole tegelikult ohtlik.
t
Teadmiseks/ 7. september 2018, 07:53
Katsetes vabatahtlikega on ammu kindlaks tehtud, et mobiiliga autoroolis rääkimine on võrdne ligikaudu 1,5 promillise alkosisaldusega juhi veres, ehk siis keskmise astme joobega. Vahet polnud - kas "käed vabad" või mitte.
t
To teadmiseks./ 8. september 2018, 10:36
On vahe ja suur. Kui sa räägid telefoniga ilma "vabade käteta" siis sa samal ajal jälgid ka liiklust. Kui aga "vabade kätega" siis on pidevalt jama , et sina kuulad sind mitte või vastupidi. Teine kord ujub ja kajab see heli et teisel pool toru ei saa inimene sinu jutust mõhkugi aru ja siis sa ei jälgi enam liiklust sest tegeles n.ussitava "käed vaba" süsteemiga , teed telefonile restarti ja üritad uuesti abonendi numbrit valida. Seega oled sunnitud tegelema kõrvaliste asjadega.
k
Kati/ 6. september 2018, 20:05
Iga jalgrattur on liikleja. Jalgratas on paraku sõiduvahend-liiklusvahend ja sellega maanteel sõit on lubatud võrdväärselt teiste liiklemisvahenditega. Paraku jääb Eestimaa liikluses vajaka liiklusreeglistiku mitte jälgimises. Seega auto ja jalgratas võivad mõlemad maanteel sõita. Ei loe, et jalgrattur sõidab keset oma sõidurada nagu autogi. Kes pole aru sellest saanud, et rattur peab liikuma sõiduteel, mitte tee ääres või kraavis. Mõõdasõitu tuleb osata teha ka mootorratturist ja jalgratturist. Samuti nagu jalakäijate ylekäigukohtades tuleb lasta jalakäijad yle tee, mitte neile otsa sõita või mitte peatuda, et jalakäija ei saaks yle tee. Õppige liikluseeskirjad selgeks.
Jalgratturil peab olema ka helkurvest seljas, et end nähtavaks teha. Lisaks jalgratta valgustusele, milleks on pimedal ajal töötavad esi- ja tagatuled. Või nõutakse Eestis ainult ripphelkuri olemasolu?
k
Katile/ 6. september 2018, 20:31
Muidu ju õige jutt sul. AGA iga liikleja peab hoidma võimalikult PAREMALE POOLE teeäärt. Seda ka jalgrattur, mitte aga jõlguma KESET sõiduteed.
s
Sebija/ 6. september 2018, 21:52
"Võimalikult paremal" on suhteline mõiste. Kui mõni tolbajoob on pudeli tee äärde puruks visanud, siis ongi hetkeline "võimalikult paremal" juba keset sõiduteed.
n
nonoh/ 7. september 2018, 07:53
sellisel juhul on tegemist möödasõiduga takistusest, järelikult anda teed vastusõitjale ja takistusest möödasõidul anda märku möödasõidust.
k
kebija/ 7. september 2018, 10:00
"Võimalikult paremal" on hea mõte ja eriti pimedas, kõik need kes seal paremal teeääres sebivad jäävad alla nii, et ei saa arugi oli tegu kitse, jalakäija või jalgratturiga. Muidugi on hea kui kannab helkurvesti, jupid jäävad vesti sisse ja kergem pärast kotti koguda.
s
Sebijale/ 8. september 2018, 10:27
Sellisel juhul peab veenduma oma manöövri ohutuses. Ja hea oleks ka käega märguande teha. Näiteks mina näitan suunda isegi kui vastu tulevast jalakäiast mööda sõidan, sest sõidan reeglina keskmisest suurema masinaga ja seetõttu taga sõitjad saavad teada ees varitsevast ohust. Samas väga vähe on jalgrattureid kes käega suunda näitavad.
t
Teeline/ 6. september 2018, 22:26
Liikluseeskiri ei kehti meil juba ammu!
Liiklusseadus Hetkel kehtiv
§ 31. Jalgratturi, tasakaaluliikuri juhi, pisimopeedi- ja mopeedijuhi kohustused
(2) Jalgratta ja pisimopeediga võib sõita jalgrattarajal või jalgrattateel või v õ i m a l i k u l t sõidutee p a r e m a ä ä r e lähedal, välja arvatud käesoleva seaduse § 48 lõike 1 kohase manöövri ajal. Jalgrattaga võib sõita ka jalgratta- ja jalgteel ning teepeenral, kui see on selleks kõlblik, ohustamata jalakäijat.
j
6. september 2018, 23:45
Jah ja kui sõidab teepervest veidi rohkem tee keskjoone poole, võib kindlasti otsa sõita.
k
Katike!/ 7. september 2018, 12:52
Jalgratturil ei pea olema seljas helkurvest! Võib-olla soovitad veel vilkuri ka pähe kinnitada? Kui autojuht on juua täis või ninapidi telefonis, ei päästa ratturit ka sireen.
1
12:52/ 8. september 2018, 10:30
Jah eriti kui veel jalgratturil silma ja kõrvaklapid peas, pimedas üleni tumedat tunked seljas, siis ei päästa teda tõesti midagi.
õ
Õnnelik autojuht?/ 6. september 2018, 19:54
Iolmselt tuli lätist ja imetles ilusat pudelit, mille sai maru odavalt! Lätis on joogid maru odavad, lauaviin ja karuõlu. Seal riik hoolib lihtrahvast.
s
Süüdi s0rtsipojad/ 8. september 2018, 10:39
Poleks nii IoIIi aktsiisi poliitikat teinud, polnuks tarvis ka Lätis käia ja nii mõnigi liiklusõnnetus jääks olemata.
p
Purjus/ 6. september 2018, 19:47
juht on purjus. Kus asus jalgrattur ei omagi enam tähtsust. Lõuna Ameerikas teetöölised lasevad leiba luusse peaaegu keset teed pikali maas asfaldil. Keegi selga ei sõida, kõik mahuvad mööda.
t
tom/ 6. september 2018, 20:23
Eksid. Joove pole automaatne liiklusõnnetuse süüline põhjus. Seaduse järgi on süüdi see, kes teeb vale manöövri.
j
6. september 2018, 23:47
Juht sõitis autoga otsa. Õige manööver.
a
arvamus/ 6. september 2018, 19:16
Riigis, kus isegi siseminister on roolijoodik ei ole see üllatav
i
7. september 2018, 01:13

PÄEVATOIMETAJA

+372 5199 3733
online@ohtuleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 2233
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee