156 kommentaari

T
Tiit  /   10:44, 15. sept 2018
valge vend pandi peale kodusõda venemaal vangi ja vangist tulles oli peagi minister. Punane vend aga peale sõda tehses treis polte, trei, treis...Punane vend valgelt küsima: kuidas nii? Valge vastu: vaata venńnas, sinu ankeedis on mainitud, et vend on valge, aga minu ankeedis, et vend on punane
Päike pöörleb ühtviisi edasi!
S
sõjaveteran  /   11:41, 9. sept 2018
Kilises, kolises ja mölises ning trügis järjekordades mööda
H
haige värk  /   15:39, 7. sept 2018
Savisaare kiusamisega nii palju tegemist ,et ei näe kuidas riik vaikselt maha müüakse.
O
Ohtlikud...  /   18:10, 10. sept 2018
Riigireetur kahjustas riiki, Savisaar eliiti.
B
beti  /   08:07, 7. sept 2018
ahahaaa ,ja alles nüüd tehakse taustauuring? muidugi, eestlasele meeldib ju ainult eestlase järgi nuhkida ja kaevata ja laimata .
N
naine  /   07:56, 7. sept 2018
väga huvitav taust
M
maamees  /   15:53, 7. sept 2018
Ja selline on Kaitseväe kaadripoliitika, kui Putin vannuks Eesti riigile truudust siis oleks tal meil kõik teed avatud ...
K
ka   /   07:22, 7. sept 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
J
just-just  /   08:43, 7. sept 2018
Erinevalt Leedust ei avaldatud meil ka KGB kaastöötajate nimesid. Rääkimata veel nendest kes avalikult on riigireeturite järeltulijad. Kahjuks on see kaasus ülimalt hea tunnistus sellele, et geenid mängivad rolli. Kui eelkommenteerija nimistut vaadata, siis pole neist ka keegi ettevõtja/talumees vms. vaid ikka sotsialistist riigiametnik. Käbid ja kännud!
T
Tiit  /   10:47, 15. sept 2018
meil ei saanud. KGB -ga ka formaalselt seotud olid liiga kõrgetel kohtadel.
E
Eit  /   07:10, 7. sept 2018
Ega käbi kännust kaugele kuku!
T
Teeline  /   23:25, 7. sept 2018
Oleneb käbist. Siberisse küüditatu pojast sai KGB kindral. Eesti Wabariigi diplomadi pojast väidetav KGB agent Nikolajev.
B
blokeerija  /   13:18, 9. sept 2018
T
TUBLI...  /   06:31, 7. sept 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
K
Kontroll  /   06:23, 7. sept 2018
Selle tüübi töölevõtjad "ei teadnud" seda, kes on tema esivanemad! --- naerukoht.
M
Meil  /   07:15, 7. sept 2018
valitsuseski tegelased kellede esivanemad olid päris elukutselised Eesti riigi kukutajad. Siis " õõnestasid " nõukogude võimu seestpoolt ja nüüd on need kameelionid taas ümber kasvanud eesti riigi eest seisjateks. :)
V
vanasõna  /   03:00, 7. sept 2018
Toida hunti kuidas tahad, kuid hunt vaatab ikka metsa poole!
N
Njahh  /   23:28, 6. sept 2018
Ei loe värv, lõhn, kodakondsus..
Neid on olnud alati igas riigis, igas ühiskonnas, samuti sitsivad arvatavasti meie praeguses riigikogus.
D
deniska seiklused  /   22:10, 6. sept 2018
Ja millise lollusega järgmisena välja tulete? Et metsavase vanavanavanavanaisa varastas mõisaaiast ôunu? Mis vahet, seal on, kes olid riigireeturi vanavanemad, kaua vôib selle teema seljas sõita?
!
!!!  /   03:25, 7. sept 2018
Kahjuks praktika põhjal tundub, et kommunism võiBvist ka geneetilisel teel levida. Muidugi väikeste mutatsioonidega. Nii Võib suurest Stalini-armastuse geenist välja kavada Putini-armastus. siin oleks pärilikkuse uurijatele veel suur tööpõld ees.
I
inimkonn...  /   21:47, 6. sept 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
M
meeldid  /   22:09, 6. sept 2018
miks sind alati äää kustutatakse?
A
Arvaja  /   21:36, 6. sept 2018
Putin vist lubas talle krahvitiitli, nii ta tegutses krahvitiitli nimel. Teda on ahvatledud krahvitiitlifgaga. Irw.
A
ab  /   21:42, 6. sept 2018
E
Eesti riigis tehakse otsused lapse aruga  /   22:03, 6. sept 2018
Soomlased (kelle suhted venelaste ja Venemaaga on kordades paremad) ei usalda ega eduta venelasi, siis miks peaks eestlased seda tegema?
P
peaks hoopis uurima, kes paneb Denissid ja Ivanid  /   21:30, 6. sept 2018
riigisaladuste juurde ja miks? Korruptsioon on ikka palju sügavamal kui ainult isa - poega kes ohvriks tuuakse.
K
kunagi  /   21:29, 6. sept 2018
meri utles et koik peab olema labinahtav mis kuradi saladusi riigil on puutin teab kus kohver on
  /   18:53, 7. sept 2018
Meri kuulus ise kahtlasse VEKSA ühingusse!
V
veksalane  /   13:20, 9. sept 2018
T
Tubli vanaisa oli siis  /   21:13, 6. sept 2018
Lõi fritse mättasse ju!
N
nii ja naa  /   10:16, 7. sept 2018
fritsud andsid sõjaajal mu isale šokolaadi, vene sõdur tuli ja lõi kanadel pead ja viis sea kaasa!
T
to 10.16  /   13:19, 7. sept 2018
see ei olnud šokolaad ,vaid keemilistes ainetest kokkukeeratud toode,mis maitses veidi šokolaadi moodi ehk puhas mürk,magusaks tegemiseks kasutati teist mürki sahhariini,ega ka soomlased sõja ajal ja mõnda aega peale seda õiget kohvi ei joonud,kuigi kutsuti kohviks.
V
Vot,  /   17:19, 8. sept 2018
kus nüüd on tark välja tulnud!Nõukogude ajal polnudki kohvi peaaegu üldse saada ja kogu rahvas jõi kuni selle ajastu lõpuni ;kodu" ,,Sakala" jne.kohvi,milles oli kohviubade sisaldus kuni 25 protsenti.Õiget oakohvi joodi pidulikumatel puhkudel ja sellega polnud nii,et lihtsalt lähed poodi ja ostad.Sellist vaestemaja nagu nõukogude liidus -polnud kusagil mujal,olgu sotsriikides-kapitalistlikest ma parem ei räägigi.Aga,mis puutub saksa sõduritesse,siis olen vanematelt inimestelt ainult positiivseid hinnanguid kuulnud.Samuti nagu vene mundris tegelaste kohta enamasti negatiivset.
:
:(((  /   13:26, 9. sept 2018
Alates aastast 1962 on septembri teine pühapäev fašismiohvrite mälestuspäev.
http://vana.kesknadal.ee/est/uudised?id=1977
Aga sedagi, et peale Wehrmachti sõdurite saabusid Sonderkomandod, Einsatzkomandod, politseipataljonid, SD - pataljonid, Abwehrkomandod, Julgeolekupolitsei ja SD, Gestapo, kes enam "šokolaadi" ei pakkunud.
V
vene hinge imetleja  /   21:13, 6. sept 2018
meie,eestlased väriseme igaüks oma nurgas enda pärast, me oleme nii eraldi kisutud,ei näe mingisugust ÜHTSUST enam
K
kangelaspioneer  /   21:10, 6. sept 2018
tegi ära,tänapäeval! Kahtlen! Ja loodan,et meil nii täbaralt ei lähe,et ta kangelaseks-tuhandete inimeste päästjaks nimetame paari aasta pärast.Kardan ja annan sellele mehele paraku au!
K
kangelaspioneer  /   21:27, 6. sept 2018
tahaks ka Eesti väes näha selliseid mehi, Eesti kaitseks! Tehke silmad lahti! Kus on vaenlane?
A
Ann  /   21:03, 6. sept 2018
Rõhutatakse reeturi poliitilisi põhimõtteid ja räägitakse põhjalikult suguvõsast. Ma ei tahaks uskuda, et ta edastas tundliku informatsiooni ilma rahalist kompentsatsiooni vastu saamata. Küsimus on siiski ka rahas mitte üksnes poliitilistes põhimõtetes ja suguvõsa juurtes. Huvitav suure summa eest ta oli nõus seda tegema? Paljudel juhtudel on riigikaitsjate palgad närused ja 100% eesti juurtega inimest on veelgi keerulisem vahele võtta.
I
Irf  /   21:22, 6. sept 2018
No ei tea - briti luures kõrgel kohal olnud Kim Philby ja ylejäänud Cambridge'i kamp olid näiteks kõik kommarid ja reetsid Ühendkuningriigi saladusi oma kommunistlike veendumuste tõttu. Igatahes tegi briti luure end Philby ja teste palkamise tõttu reaalselt täis ja seda ei kompenseeri ykski James Bond.
  /   13:33, 9. sept 2018
London Citys olid jõud, kes mahitasid Churchilli ja nn sõjaparteid. Oldi seotud USA selliste jõududega, kes soovisid Euroopa sovjetiseerimist.
Enamust neist jõududest ühendas ka ühine etniline päritolu.
Selle seltskonna olemasolu ja tegevuse tõttu ei olnud Eestil aastatel 1939 - 40 peale Saksamaa mitte kusagilt abi oodata. Tuli loota kas iseendale või õnnele.
U
Urmas  /   21:02, 6. sept 2018
Õnneks me oleme NATO liikmed ja Venemaa saab kui vaja sama moodi vastu hambaid nagu sai Serbia 1999a.
https://www.youtube.com/watch?v=PoPWWYyf1x8
Spioonid peaksid saama surmanuhtluse, erandkorras peaks see olema lubatud!
Kas see on normaalne, et maksumaksjate raha eest neid vangis toidetakse?
O
oh ja  /   21:28, 6. sept 2018
Serbia polnud tuumariik Venemaa on maailmas kas esimesel kohal või teisel kohal tuumarelvade arvu poolest ja seega sõda NATO ja Venemaa vahel on ilmselt kogu tsivilisatsiooni häving
M
Must  /   21:47, 6. sept 2018
Üks lahendus võib olla ka see, et Trump lepib Putiniga lihtsalt kokku ja pisikese Eesti eest NATO vahele segama ei hakka.
P
Petros  /   00:04, 7. sept 2018
Urmasega põhimõtteliselt nõus. Häda selles. et asi on pandud suure kella külge. Nüüd jääb tõenäoliselt oodata millal vene pool leiab ja "valmistab ette" võrdväärse vahetuskauba. Venelaste silmis, nagu Dressengi, pole see mees spioon, vaid razvetsik st kangelane. Olen aastaid öelnud, et elukutselised, oma kuritegudele pühendunud (ka sari-vargad) tuleb võimalikult vaikselt kinni võtta, info kätte saada ja seejärel mulla toidule.
T
to 00.04  /   08:05, 7. sept 2018
aga meie kohver,kes läbi võsa läks,kes tema on,spioon või kangelane.
T
to 21.06  /   08:02, 7. sept 2018
nato on organisatsioon,mis julgeb ainult endast nõrgemate kallal ülbitseda-serbia,liibüa,afganistan,süüria ja sedagi kõrgelt-kaugelt rakette ja pomme kasutades.
  /   13:35, 9. sept 2018
V
Valija  /   20:47, 6. sept 2018
Juured , kännud , käbid ja lõpuks seemned ...
R
Rahvuslane  /   20:44, 6. sept 2018
See on täielik KAPO ämber. KAPO-l oleks pidanud lambi punaseks lööma see ,et Metsavase isa on endine NSVL-i piirivalve ohvitser. Piirivalve allus otseselt KGB-le ja piirivalve ohvitser oli ka KGB kaadri ohvitser.
E
ega tea midagi  /   21:37, 6. sept 2018
Kapo võis ka aastaid Metsavasele valedokumente ette sööta ja seega ka GRU-d lollitada.
A
Arpp  /   21:49, 6. sept 2018
Mõned funktsionäärid peaks selle skandaali tõttu välja vahetama küll!
K
Kristjan  /   20:37, 6. sept 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
  /   21:02, 6. sept 2018
Et näitad "punast partisani"?
S
selle mehe puhul  /   20:32, 6. sept 2018
jäi kapol taustakontroll tegemata.
  /   20:21, 6. sept 2018
Kolm põlvkonda usse ennast Eesti rinnal soojendanud.
  /   20:37, 6. sept 2018
Näiteks Nõukogude Venemaal toimunud kodusõja ajal aastatel 1918 - 23 lasid ukraina valged vangistatud eestlased, lätlased, juudid ja kommunistid kohapeal maha. Teistega vaadati, mis edasi saab.
  /   20:43, 6. sept 2018
Mis see siia puutub ja paluks viidet algallikale.
P
punane kütt  /   21:04, 6. sept 2018
Mõningate rahvuste esindajaid peeti automaatselt revolutsionäärideks.
J
ja  /   20:09, 6. sept 2018
kapo ei suutnud riigisaladustele ligipääsuluba andes uurida selle reeturi päritolu.
R
rainz  /   20:06, 6. sept 2018
ma loodan et kui vend saabki kuidagi süüdistustest vabaks siis annab ta ajakirjanduse laimu ja eraelu laimamise eest kohtusse! Minu esivanemad,nagu paljudel,plid kah kommud/sotsid! Mis siis? Liidu ajal sa lihtsalt ei saanudki muudmoodi kui tahtsid teistega matkata,reisida või suurtest üritustest osa võtta! fkit,kui ma ei astunud pioneeriks ei võetud mind klassiekskursioonidele kaasa ega ei saanud pioneerilaagrisse! Olen kah nüüd punane või! idoodi kari need noored "ajakirjanikud ja teadjad/hukkamõistjad",kes ei tea vene ajast midagu kuna olid siis alles planeerimisel,või apsakad!
  /   20:29, 6. sept 2018
Huvitav, mina sain küll ilma elatud, ei olnud pioneer, kommunistlik noor ega parteilane. Olukord sundis jutt oli hea ka küüditajatel varnast võtta.
L
lugesin  /   19:54, 6. sept 2018
kommentaare ja tueb välja,et eesti riigis ei ole ühtegi riigitegelast,kelle esivanem ei olnud punane.aga küll on maru,et kõik kaebavad kõikide peale,ennast aga ei näe keegi.
M
mida sa  /   19:59, 6. sept 2018
jahud?
E
Eks ta seda ole  /   20:09, 6. sept 2018
Kunagi Nõukajal sai kaebamas käidud, ja seda valetamist oli ka parteiridades kuni suitsuruumi suitsetajate omavahelises vestluses. Ka isegi parklates ja garaaži ühises joomingus käis valetamine.
E
eks  /   17:58, 7. sept 2018
lapse aruga sai ikka oktoobrilapseks ja pioneeriks astutud- see polnud mingi poliitiline veendumus. Sealt edasi komsomoli ja parteisse võib küll öelda, et inimesel pidi juba asjast oidu olema. Paljud astusid hüvede pärast ja ega spiooniametit tasuta ka keegi tee- ikka hüve eest. Müüdavat materjali leidub alati, kõik sõltub hinnast!
O
ootame siis ära  /   19:48, 6. sept 2018
kes eestlastest arreteeritakse ja asjaosaliste vastu vahetatakse..ohjaa!
K
kas  /   19:45, 6. sept 2018
nüüd on siis kuni 10 põlveni kõik esivanemad reeturid.esitage süüdistus,siis uurige ja siis kohus teeb otsuse kes on kes.miks te ruttate enne rongi.rakett ka oli 95 protsenti leitud,läks luhta.et raketist saite teada alles 2,5 tundi peale raketi väljatulistamist.kas see on normaalne.kus on see mees,kes tulistas meie pihta selle raketiga.kas te ei olegi kurjategija.ma olen vist natuke tige,aga kui nii võtta ,siis kumb on suurem kurjategija.
E
e-maalt  /   19:44, 6. sept 2018
selge pilt miks vastutust ei võeta.
K
Kalev  /   19:43, 6. sept 2018
Miks valeinformatsiooni talle nii pikka aega ei söödetud?
T
Tubli...  /   19:41, 6. sept 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
K
Kalev  /   19:33, 6. sept 2018
Sõja olukorras on see tegu surmanuhtlus !
T
Talendid  /   19:30, 6. sept 2018
Ukraina olid pooled sõjaväelased venelased või venemeelsed kui pauk käis. Kui Eestis pauk käib on enamus venelastest meie vaenlase poolel ! 5.kolonn ... Tehtud!
N
nh  /   18:11, 7. sept 2018
osade sõjaväeosade valvekaamerad olid online netis vaadatavaks tehtud, kuni need rünnaku ajal likvideeriti. Sõjaväeosad võeti ikka jõuga üle- polnud seal mingit avatud uste poliitikat. Ma ühte valvekaamerat vaatasin õhtuti iga päev ja sattusin sissetungihetke ära oodata, siis tõmmati juhe seinast. Tõsine sebimine käis, aga samas paistis, et nn. omasi ka nagu ei tahaks lasta. Eks selle nahka see Krimm läkski.
L
leo  /   19:29, 6. sept 2018
Keegi küsib, miks Laidoneri usaldati. Kui sakslased 1918. aasta veebruaris Eesti okupeerisid, põgenes Laidoner bolshevistlikku Petrogradi ja olevat end seal varjanud üle poole aasta nii et tsekistid teda kätte ei saanud. Naljakoht. Tsekistid olid siis peadega poisid
  /   20:10, 6. sept 2018
1918 oli venemaal selline kaos, et anna olla.
N
Nii see on.... ja ühed võivad  /   19:28, 6. sept 2018
Aga FBI ja CIAle jagatud informatsioon ei ole riigi reetmine? ja kui lähed küsima siis vastuseks VAIKUS või kisa "kes sa selline oled?" Ja siis tehakse elu kibedaks. Üks ainus kommipaber või koni mis läheb prügikastist mööda keeratakse elu tagurpidi.
L
leo  /   19:21, 6. sept 2018
Ma võin isegi avalikustada, mida muuhulgas Moskvasse teatati. Nimelt, et kõik need Eesti Vabariigi eesotsas olevad kõrgemat sorti " valitud " on ( võib - olla!?! ) lollid. Aga kui nüüd jälle mõtelda igasuguste Anveltide, Lauristinide jne peale? Eks Moskvas SVR - is ja GRU - s teatakse seda paremini
V
viljandlane  /   19:03, 6. sept 2018
Ma tahaksin väga uskuda,et on olemas aateliselt meie riigile truud venelastest kaitseväelased.Ajaloost on teada hulgaliselt näiteid,kus esimesel eestiajal ja ka saksaajal teenis venelasi meie relvajõududes ja seda päris kõrgetel kohtadel.Aga üldiselt venelased meie kaitseväes on 1000 protsendiline julgeolekurisk.Vene poisid teenivad meelsamini sõjaväes kui eeslased,kuid nende poliitiline ja rahvuslik lojaalsus meie riigile on enam kui küsitav.Seega teen ettepaneku kaitseväe ajateenistusse värvata ainult eestlasi ja kui venelased soovivad vabatahtlikult teenima minna-siis teha ülipõhjalik taustauuring.Mida antud indiviid mingil ajahetkel teinud ja,mida oma tuttavatele olmevestlustes pajatanud on.Ei ole eriti normaalne kui sõjaolukorras pead seljataha vahtima,et mitte samasugust mundrit kandva ,,kamraadi"käest mitte kuuli selga saada.
T
to 1903  /   08:21, 7. sept 2018
loe 2.maailmasõja ajalugu,ka venelased ei usaldanud eestlasi,kõigepealt olid eesti soost sõjamehed venemaal laagrites,siis moodustati eesti rahvuskorpus ,kes sai velikie luki all kõvasti räsida ja siis saadeti eestit vabastama ja korpuse eesotsas olid oma eestikeelsed ohvitserid ja jutt-käsklused olid eestikeelsed,peale sõda ,mõne aasta möödudes likvideeriti see korpus ja sama on praegu usas,kus hiina päritolu inimesi tundlikule infole ligi ei lasta,kuigi olrd kõrgeltharitud usa kodanik.( vaata videoid,palju sa näed hiina,vietnami,korea välimusega usa kõrgeid ohvitsere,mina veel näinud ei ole).
O
Olga  /   18:46, 6. sept 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
J
just nii  /   19:21, 6. sept 2018
nende vanaisad oli punapartisanid, jõhkrad lauskommunistid. ja nende lapselapsed üritavad sedasama siin jätkata, eriti anvelt ja lauristin.
L
lihtsalt tahaks teada  /   19:43, 6. sept 2018
Kuidas nad Teie arvates üritavad sedasama siin jätkata? Palun fakte?
N
nimekirjast tuleb välja jätta   /   19:22, 6. sept 2018
pr Ingrid Rüütel
T
to 19.22  /   08:23, 7. sept 2018
tema isa on Neeme Ruus ,marupunane eesti kommunist,loe eesti ajalugu 1940a.
1
19.22 -le   /   09:43, 7. sept 2018
aga tema i s a . kas ka nimekirjast välja jätta ???
ilus laul oli , mu vanaisa ikka vahel laulis ,kui Ingritid nägi mööda minemas ,
... lendas Vares , Barbarus ja tema järel Neeme Ruus ... kes oli see viimane nimi ??
V
vältigem sõda  /   18:37, 6. sept 2018
Peab ikka väga naiivne olema, kui arvata, et siinsed venelased asuvad sõja korral oma kaasmaalasi tulistama. Egas nad vaenlased ei ole. Vaadake või, mis Ukrainas toimub. Vahele jäänud venelastest spioonid saavad aga suht muretud olla, peagi vahetatakse nad välja mõne venes "süütult kinnivõetud ärimehe" vastu.
E
eestlane  /   18:07, 6. sept 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
N
no  /   18:03, 6. sept 2018
mu vanaisa oli kah no ja mis siis? Ajad olid sellised kirjatsura-õpi ajalugu!
A
Ants Tutt  /   19:05, 6. sept 2018
Sorry, pean ennast kordama. Kunagi öeldi - veri on paksem kui vesi. Kirjatsura ajaloo tundmine ei puutu asjasse. Olen nõus, lapsed ei pea vastutama vanemate pattude eest. Võib-olla sobib siia termin - karmavõlg - ei tea.
Aga igal juhul on see jama väga häbiväärne lugu. Mis oli motiiviks - raha ( vaevalt küll, see reedab kohe), adrenaliini soov ( võibolla ) või siiski see juurte värk ?! Lihtsalt ei tea, keda saab siin Maarjamaal üldse usaldada.
K
k...  /   18:02, 6. sept 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
O
Olen lugenud, et ta kinkis piibleid  /   19:02, 6. sept 2018
B.-l oli suur suguvõsa, osa väljaspool Eestit ja see poleks mingil juhul lasknud suguvõsa vara pillata, Kui huvitab, siis B. kohta on andmeid piisavalt. Võite ka võrrelda kuulujuttude andmeid temaga seotud talude arvuga. Küll on aga õige, et talunikud suhtusid temasse hästi.
Üsna hiljuti oli vist "Postimehes" artikkel selle kohta, et nn 1. öö õiguse jutud on legendid.
K
Kas  /   18:00, 6. sept 2018
Härral naine ja laps ka maha jäi.
U
Uskumatu   /   17:40, 6. sept 2018
Kellegi nimi on Oktoobri revolutsioon? Oktrev! See on ikka julm, kui ajupestud inimesed panevad lapsele sellise nime.ei imestaks, kui kusagil ilmub välja Vladput?
E
eks  /   18:22, 7. sept 2018
osad olidki ajupestud- mu venemaal sündinud vanaema rääkis, et ühele poisile pandi nimeks Traktor. Traktor I olla vanapoisiks jäänud, kuna ükski naine ei tahtnud omale väikesi traktorilapsi, ehk Traktorovitšeid. Nii et Oktrevi vanemad pidid ikka küll paadunud punased juba olema.
K
kommunistidest partisanid  /   17:35, 6. sept 2018
olid terroristid,kes kasutasid rahulikke elanikke elava kaitsemüürina
V
valija  /   17:25, 6. sept 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
M
marksism...  /   18:28, 6. sept 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
K
Kui  /   18:50, 6. sept 2018
minule ja mu perele ei oleks kasulik, siis ma ei oleks seda erakonda juhtima hakanud.
E
et see ka üksikjuhtum, anna kannatust..  /   17:10, 6. sept 2018
P
pikk  /   17:01, 6. sept 2018
Kus nüüd on see põhjalik taustauuring mida tehakse kuni kõigi sugulasteni välja?
E
ei tehta  /   18:04, 6. sept 2018
anvelt ja lauristin pöörlevad endiselt poliitikas
M
mis  /   18:14, 6. sept 2018
need surnud sugulased asjasse puutuvad? Endised tippkommunistid ise on praegu ka kõige kõrgematel kohtadel, isegi ekre auesimees on eesti kõige kõrgem kommunist olnud.
S
Sinine veri :D  /   16:59, 6. sept 2018
Eks seal krahvi mõisas töötasid ka seakarjused ja isegi hobusevargad. Ju on deniska esiisa just selline ametimees
E
ettepanek  /   16:58, 6. sept 2018
Arvan, et Denissi värgas ta isa. Tuleb isa suhteid kontrollida, ta võib olla GRU võrgustiku lüle Eestis.
A
ab  /   18:02, 6. sept 2018
mitte võib-olla!
H
hea,  /   18:15, 6. sept 2018
et ütlesid, muidu poleks ju kontrollitud.
1
1  /   16:51, 6. sept 2018
Haloo, kus on rekry silmad?? Ma tahan kah FB.I tööle, aga ...
2
2  /   17:14, 6. sept 2018
mõistust pole?
A
anu  /   16:47, 6. sept 2018
Kuidas taustauurimine nii nigel on. Küsige rahva käest. Kes on kes. Nii ongi et kaitseväes töötavad metsavendale ja nkvd järeltulijad. Ja need zahharzenkod on kogu aeg olemas. Korralikus riigis sellised küll ette ei saa
N
No  /   16:56, 6. sept 2018
Ühtegi metsavenna järeltulijat sel nüüd küll ei tööta selles olen kindel??!! Need mehed oleks kohe välja praagitud😆
S
soomes juba ammu ei võeta vene emakeelega( ja neid seal on ka) nn. relvateenistusse  /   17:01, 6. sept 2018
suunavad sujuvalt nn. abiteenistusse kus ei saa sõjaväe kohta infot lekitada
O
Olev Ait sõltumatu  /   16:46, 6. sept 2018
Eks see ole sm.Terrase moodustatud komisjoni viga , et KGB-lase poeg ja umbkeelne vene vanka saadetakse Peastaapi. Isegi peldiku koristamine on selliste jaoks liiga auväärt amet. Selle kohta öeldakse. Jäämäe veepealne osa, nicht war. Olevat olnud kavas saata vana Kaitseliidu skeeme välja andma. Kas midagi õpitakse? Kindlasti. Ja seda, et vene agendid anveldid ja lauristinid vaatavad, kuidas saaks veelgi rohkem sit-ta keeta EESTILe.
M
m  /   16:57, 6. sept 2018
Peastaabis on ette nähtud koht näidisvenelasele.
S
seniilile  /   18:19, 6. sept 2018
kes see KGB-lane oli? Paljud eestlasedki piirivalves teeninud, kas kõik nad kgb-lased? KGB-le andsid käske jälle kõrged kommunistid, siis ei tohiks neid ka sõjaväkke võtta jne?
M
Mulle tundub!  /   16:44, 6. sept 2018
Et meie"struktuurides" töötavatest inimestest on 100% mingi vöörigi heaks töötavad tegelased? Aeg-ajalt lihtsalt lükatakse mõni ullike ette,et rahvast rahustada.
N
nii ongi  /   17:21, 6. sept 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
U
Usalda aga kontrolli ka eestlast  /   16:44, 6. sept 2018
Ei süüdista niivõrd seda riigireeturit kui meie enda oma Eesti riiki, kes usaldas oma suured kaitseväesaladused venelasele. Südames on mees alati vene riigi kodanik ja ta on juba kasvatatud sellises vaimus., mees ei saanud ju ennast südames eestlaseks muuta ja eestlasena elama hakata. Ma ei imesta sugugi kõike, millega see mees võis tegeleda.
Küsimus on tõsisem, ta pole kindlasti ainus, kes sellise asjaga siin tegeles? Selliseid salajasi ja kõrgelt maskeerunud agente on kindlasti ka meie oma jeestlaste hulgas, see on kõige hirmsam. Tuleks kontrollida üle kõrged sõjaväelased, kes on oma " kõrged salakuulamise
teadmised" saanud Leningradi Sideinstituudist ja neid kasutanud kunagi vene sõjaväes välismaal ja nüüd meie Eesti riigi kaitseväeteenistuses. Ahnus on see, üks väike vale samm ja äraandja ongi kadunud. ei ole sel inimesel ei öö ei päevarahu, vene riigi võrgust väljapääsu enam ei ole!
A
ab  /   18:04, 6. sept 2018
oli ta ikka vere poolest venelane?
O
olekski...  /   16:43, 6. sept 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
N
N 68 mine metsa  /   19:48, 6. sept 2018
Minu isa oli Narvas apteeker
.
... ja minu 2 onu ja nende naised ( k, 19, 48 -le )   /   09:25, 7. sept 2018
oli Rootsis apteekide omanikud !? mis nüüd küll saab ...
K
küllap  /   16:39, 6. sept 2018
vahetatakse kellegi vastu välja, kes Venemaal vangis on.
S
Seda vanti  /   16:43, 6. sept 2018
küll välja vahetada ei tohi.Las ta isa vahetatakse kellegi vastu aga see tolgus istugu türmis.Ta teab liiga palju ikka veel.
P
Pjotr Põldvas(mitte Põlvas)  /   16:33, 6. sept 2018
Palun ajakirjanikel järgi vaadata ja üles lugeda,kes olid Riigikogus selle ettepaneku vastu,et eks kommunistid oleksid olnud juhtivatel kohtadel...siis ei oleks olnud ei Kallase siimu 10 milli dollari äri ega VEB fondi jamasid,poleks Vähi ega Anzip olnud peaministrid,Arnold poleks olnud president ja pooled KGB-lased poleks olnud KAPO töölised.
J
jah  /   16:45, 6. sept 2018
ja etkar poleks olnud linnapea.
D
dressen  /   17:18, 6. sept 2018
oli ju KGB tööline nõuka ajal ja nüüd töötas KAPO-s.
E
Ei...  /   16:26, 6. sept 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
T
Tekivad küsimused  /   16:36, 6. sept 2018
Kus olid personalitöötajate silmad?
Miks ameteid, kes võimaldasid 5 aastat! infi välja viia, tehakse häbistamise asemel hoopis kangelasteks!?
,
,,,  /   16:24, 6. sept 2018
venelane jääb alati venemaa käepikenduseks Eestis.
  /   16:54, 6. sept 2018
Eriti etetvaatlik tulekski olla nende suhtes, kelle kohta öeldakse et a glaza u nejo takie dobrõje, dobrõje, ja ise karismaatiline, karismaatiline, lahke ja leebe.
M
Malle  /   16:19, 6. sept 2018
See Deniss on ju siis puhas eestlane, pigem natuke saksa verd.
S
see natuke ,, saksaverd ,, sai ta Sangaste krahvilt ,  /   09:30, 7. sept 2018
kui krahv vallatles tema vanavanavanaemaga , nagu paljude teiste toatüdrukutega , tallis
... :D
E
e-maalt  /   16:18, 6. sept 2018
kelle vanaisa oli punane on juhtivatel kohtadel veelgi, heietate, tooge kõik välja ja võetagu maha.
A
alle aa  /   16:17, 6. sept 2018
Venelane jääb venelaseks,riik pole veel pronksiööst õppust võtnud,,neid on ikka palju kes siin toru eestlaste vastu keeraks.Need kõik kes mässasid on vastu ja see on suur oht sõja korral,kaitsta piiri ja vaadata selja taha,et sind keegi ära ei koksa,,kas riik on selle peale üldse mõtelnud.2-lahingut korraga.
R
Refi agent  /   16:13, 6. sept 2018
Ajakirjandusele kukkus sülle tänuväärne teema, nüüd ketravad seitse põlve tagasi ja piiravad sugulasi-tuttavaid. Pole vaja tekitada järgijaid reeturile liigse tähelepanu osutamisega, ta tuleb lihtsalt unustada!
S
Siiski  /   16:19, 6. sept 2018
Hiljuti öeldi, et ühe praegu aktiivselt poliitikasse pürgiva inimese vanematest oli Interliikumise kohalik aktivist. Mina ise seda muidugi uurida ei saa, aga kontrollida tuleks. Just on vaja uurida perekondlikku tausta.
Käbid ja kännud.
K
Kes oli  /   16:21, 6. sept 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
K
Kui?  /   16:12, 6. sept 2018
Kui kapu inimeste tausta uurides isegi seda ei ei märka,et poisi isa oli NKVD vägede diversant siis tunnen meile kaasa.
P
piirivalvur  /   18:25, 6. sept 2018
valvas piiri, mitte polnud diversant, äkki ei usaldaks siis kedagi, kes nõuka armees olnud? Nahahoidjad riiki kaitsma?
K
Kas tõesti  /   16:10, 6. sept 2018
Ja siis?
P
Party Sun  /   16:10, 6. sept 2018
))))
O
O  /   15:58, 6. sept 2018
Kui loete Nõukogude Õpetaja artiklit mõttega, siis näete, et polnud ta mingi partisan.
Sai ettevalmistuse EEsti partisaniliikumise staabi juures ( kus näiteks oli tegev ka Gustav Naan), kuid pole õeldud, et teda oleks Võrumaale saadetud diversandina.
Tuli Võrru 1944 koos nõukogude armeega nn nõukogude aktiivi seas. Need olid tegelased kes pidid kiirelt kohapeal uue võimu "aparaadi" moodustama.
Pole õeldud, et ta reaalselt partisanina tegutses.
L
Lennart teisest ilmast  /   15:53, 6. sept 2018
Tegin juulilepetes vea, et lubasin nõukaohvitseridel siia jääda.
O
Olev Ait sõltumatu  /   16:48, 6. sept 2018
Kas nuhk Nikolajev on ellu ärganud?
P
polnud valikut  /   19:37, 6. sept 2018
nikolajev pidi julgete poiste käsku täitma
A
aga  /   15:50, 6. sept 2018
kunagine kaitseväe ülem,ants laaneots ei olnud metsas mingi lihtne partisan,aga vene armee polkovnik ja kõik need kommunistid,kes ikka veel meil tipp-poliitikas edasi agaralt tegutsevad ,aga meie urgitseme kellegi vanaisa tegemiste kallal.
L
Laidoner  /   18:27, 6. sept 2018
oli aga tsaari armee ohvitser. Miks teda usaldati?
J
Ja andis...  /   19:16, 6. sept 2018
... 39ndal kenasti koos toonase valitsusega vabariigi käest ära nagu niuhti. Kuidas see kõlbaks riigireetmise alla käesoleva kaasuse valguses ? Kolossaalne kahjude erinevus, aga näe - pätsu ja laidoneri peetakse seni au sees, mälestusmärgid ülal ja puha. Isegi nimeline tramm. Leiab taas tõestust vana väide - kui teed, tee suurelt. Väikesed võllas...
N
no  /   21:10, 6. sept 2018
tol ajal oli venelane rahvus aga siinsed on nõuka produktid,kel pole rahvust vaid putini käepikendused
  /   15:43, 6. sept 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
K
krs  /   20:32, 6. sept 2018
Enam pole vaja Geni-t uurida-vaata nimesid memoriaalist ja näed kui vähe on seal nn edukate omi.
T
täpselt sama muster  /   15:38, 6. sept 2018
Kas KaPo on Andres Anveldi tausta uurinud?
Ma mõtlen - kas teda on tõepoolest üldsegi sõelutud ja tema tegevust pikemalt jälgitud?
Muster on ju täpselt sama, selle erinevusega, et erinevalt topeltmõrtsukas Jaan Anveltist pole Oktrev vist oma käega kedagi kommunistliku tegevuse käigus tapnud.
J
Jass  /   15:25, 6. sept 2018
No ja EV siseministri vanaisa oli ka punane, no ja mis siis ?
Q
Qwert  /   15:38, 6. sept 2018
Ja veel milline, riigikukutaja.
E
eu  /   15:24, 6. sept 2018
Eesti pinnal pole partisane kunagi olnudki. Olid ainult hävituspataljonid, milles osalejad olid enamjaolt kriminaalse taustaga tegelased ja juhtorganites olid enam jaolt väljavalitud rahvuse esindajad!!!
Ehedam näide Mih hail paster nak.
Lisada võiks ka hetkel võimul olevate parteide nimekirjades olevad võõrameelsete järeltulijad: lauristinid, anveltid ja muud...
Perekonna käitumismuster kandub edasi lastele ja seda ka vaadete/aadete kohta!!!
A
Arvatagi  /   15:47, 6. sept 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
O
O  /   16:03, 6. sept 2018
Eesti pinnal olid "partisanid2 olemas küll.
Mitut liiki tegelasi oli.
Pärast sakslaste taganemist Leningradi alt Narva, jäid "tööta" partisanibrigaadid kes Leningradi oblastis tegutsenud olid ja kelledest teame ehk lähemalt nn eesti julgestuspataljonide kaudu kes seal raudteid, sildu, asulaid valvasid.
Nood partisanide jõugud saadetigi nüüd üle Peiosi Eestisse kus nad kohalike elanike teroriseeriid. Eesti Omakatse väeosad ja sakslased hävitasid neist enamuse. Osa pääses üle Peipsi tagasi.
R
rp  /   16:35, 6. sept 2018
Kui nad Eestisse olid saadetud, olid nad juba hävituspataljonlased. Hävituspataljonlastest ei saa aga palju rääkida, sest nt kultuuritegelaste seas oli neid mõrtsukaid omajagu. Lasime asjad käest sellega, et saime endale presidendiks KGB agent Nikolajevi, agent Obnovljonnõi poja. Sealt algas poliitkorrektsus.
O
O  /   17:11, 6. sept 2018
Üks näide, et oli :
24. veebruaril 1944 tegid nõukogude I ja II partisanibrigaad, ca 400 võitlejat (A. Filippovi ja F. Jangirovi juhtimisel) reidi üle jäätunud Peipsi ning tungisid 28. veebruaril Alajõe lähedal Katase külla, kus hävitasid saksa autokolonni ja kütte- ja määrdeainelao. Kataselt hargnesid brigaadid: I brigaad suundus loodesse, Roostoja küla ja Muraka raba peale, II brigaad põhja poole, Sahku, Potkriiva, Pootsiku küladesse ja sealt kirdesuunas. Pärast kolmenädalast reidi Alutaguse metsades ja rabades, suundusid nad 16. märtsil tagasi Uusküla lähedalt Venemaale.
O
O  /   17:15, 6. sept 2018
24. veebruaril 1944 tegid nõukogude I ja II partisanibrigaad, ca 400 võitlejat (A. Filippovi ja F. Jangirovi juhtimisel) reidi üle jäätunud Peipsi ning tungisid 28. veebruaril Alajõe lähedal Katase külla, kus hävitasid saksa autokolonni ja kütte- ja määrdeainelao. Kataselt hargnesid brigaadid: I brigaad suundus loodesse, Roostoja küla ja Muraka raba peale, II brigaad põhja poole, Sahku, Potkriiva, Pootsiku küladesse ja sealt kirdesuunas. Pärast kolmenädalast reidi Alutaguse metsades ja rabades, suundusid nad 16. märtsil tagasi Uusküla lähedalt Venemaale.
R
rp to Odin  /   18:03, 6. sept 2018
Tänan! Nende Peipsi järve taguste partisanide eest tõid sakslased 1943. a suve lõpul seal elanud eestlased Eestisse. Mehed olid tapetud juba 1937 ja paljud, kes kolhoosidesse ei läinud, välja saadetud nt Murmanskisse.
N
no nüüd lõpuks  /   15:22, 6. sept 2018
sai siis kapo ka sellest ÕL vahendusel teada, tore.
N
no ja  /   18:31, 6. sept 2018
mida selle teadmisega peale hakata?
T
Teadagi  /   15:18, 6. sept 2018
Reinsalu tegi juba ettepaneku neilt ṫibladelt Eesti kodakondsus ära võtta. See on läbinähtavalt ettevalmistus nende Venemaale loovutamiseks. Ma küsiks, et kes neile üldse kodakondsuse andis? Kuna Ratasel on Moskvaga koostööleping, siis hakkab see kindlasti seda asja vedama ja varsti näeme kuidas lugupeetud venekeelsed eestlased üle piirisilla oma päris kodumaale kaovad.
!
!!!  /   17:25, 6. sept 2018
Reinsalu on seda juttu aastaid
V
valimised  /   18:33, 6. sept 2018
tulevad, peabki igasugust juttu kõlupeadele ajama.
K
käbi  /   15:12, 6. sept 2018
ei kuku kännust kaugele .
K
känd  /   15:26, 6. sept 2018
"Bolševiku järglane bolševikust kaugele ei kuku" - V.U.Lenin
R
rp  /   16:21, 6. sept 2018
Veel: Sööda hunti palju tahad, ta vaatab ikka metsa poole. EKRE noortekogu ei eksi, et selliste proletaarset päritolu tegelastega tuleb ettevaatlik olla.
K
kas seal  /   18:34, 6. sept 2018
noortekogus on siis vaid rikkurite võsukesed? Ei usu.
S
siis  /   19:10, 6. sept 2018
---V.U.Lenin---
mida see U tähendab?
vladimir uljanov-lenin?
antud ees-isanime-kirjapildi järgi peaks vist olema ikka
V.I.Lenin, sest Uljanov-Lenin on sidekriipsuga...
  /   16:18, 6. sept 2018
jora puha. känd ei anna enam mingeid käbisid.