Rekkajuhtidest võiks rääkida vägagi pikalt. Ainult valge kaubiku mehed trumpavad neid üle. No ja linnas ka mõni traditsioonidega taksojuht. Eriti tahaks "hea" sõnaga meenutada veoautojuhti, kelle nimi oli alar - nii oli vähemalt suurelt kirjutatud auto esipaneelile. Tüüp sõitis bensukast välja ja ei suutnud kohe sadat sisse saada, ning mul õnnestus temast kiirendamisel mööda lipsata. Selline asi ei mahtunud aga alarile hinge ning ta demonstreeris oma vigurpidurdamis - kiirendamis võimeid, hoides minu autoga viiesentimeetrist pikivahet. Ja ma EI sõitnud 89km/h, ikka kaamera ees 94 ja vahepeal 96...
tuleb vaid sinu suust...sajaga? Ära aja naerma! Veok ja sajaga?? Imestan, kuidas sul õnnestus temast mööda kiirendada? Vat ei mahu minu pealuusse see! Lihtsalt ulme! Sa tegid veokijuht alarile ära! Uskumatu!!
Aga sinu sõiduka spidomeetri järgi 94 ongi ju tegelik 88 kiirus! Lasi pikkivahe lühikeseks, et sulle öelda- hakka sõitma või lase mööda! Kuna temal üle 90 ei lähe siis ei saanud ta seda niisama lihtsalt teha.
tuleb tunnistada, et juhid tegelevad sõidu ajal kõrvaliste asjadega ja see on ohtlik..ka välismaal on see probleem ja mitte ainult veokijuhtidega! Näppige parklas, ja kus iganes mujal oma lelusid! Kõige ohtlikum on kiirteel, kus kunagi ei tea, mil võid ummikusse lennata..teinekord on 2sec kõrvalevahtimist ja oledki teisel tagant sees!
kui vaatad foto alla paremasse nurka, siis näed sa seal sõidukit, mille juht kasutab ka turvarihma..peale selle vaata tausta!! Kindlalt on autod liikumises!
sa võid pikka plära ajada,aga see ei muuda juhte targemaks.alles hiljuti tahtis üks rekka mind teelt välja suruda kui 90 alas mööda sõitu lõpetades mulle kohe ette keeras ja poleks ma seisma jäänud surunuks ta käruga mind teelt välja.nii et loeb ka,kes on roolis.
Lp. ajakirjanikud ja muud. Palun ärge risustage eesti keelt võõrsõnadega. Reka ei ole eesti keelne sõna! Kas võõrsõnade eestikeelsesse juttu lisades üritate end näidata rohkem haritutena!? Ei, pigem näitate välja oma piiratust väljendusoskuses eesti keeles! Kui teile mõni võõrkeel nõnda armas on, siis kasutage/väljenduge selles keeles täiel määral!
Reka on soomlaste urbaankeelsest slängist laenatud väljend autorongist mis muidu kõlab (yhtistelmäajoneuvo) ja kohmakalt , pidavat tegelikult tähendama vanaaegset hobustega veetavat kaubaveo vankrit. Kunagised: Tossud ja Pusad ka soomlaste släng
Paaniliste hirmudega tegelevad tearud tohtrid ja vajadusel ka kinnistes meditsiiniasutustes. Tänapäevase raskeveoki juhtimist paniköörid muidugi endale ette ei kujuta, arvavad, et need on mingid suure ja jube raske rooliga mürisevad kuudid vms. Eelpool kirjeldas keegi raskeveoki teelhoidmise süsteemi, mis ei lasegi kellelegi lähedale sõita ja hoiab end teel. Arvatavasti pole halajad kuulnudki, et varustuselt ületavad raskeveokid nende sõiduautosid. Müravabad soojad topeltklaasid, EBS, EBS, autonoomne kabiini kütmine, ventileeritav ja lugematul hulgal positsioone võimaldav iste, retarder, täislakskliima, ksenoon ja LED tuled, täiesti vaikne kabiin, stereod- mis iganes. Ja automaatkäiguvalimisega kastid, sest vähemalt 12 käiku käsitsi valida on tobe. Seega- vasaku jala võib endale kaela taha panna, va SCANIA Opticruise käigukastide vanem ots, kus kohalt siiski siduriga minnakse. Need edevused on veokitel nii ammu, et sõiduautode omanikud polnud sellistest asjadest kuulnudki, kuid raskeveokitel olid need edevused küljes. Nii, paanikast endast siis. Mul on kõrval terve suur peegelkaamera, millega ma ilusatest kohtadest, situatsioonidest vms pilte teen ja see ei ohusta mingil moel liiklust- ma suunan ja vajutan- pärast on aega corpida küll. Kohvimasin on kõrval- sealt või termoskruusist joomine ei sega, eriti sirgel teel. Jah, miks ei kasutata käedvabad süsteemi helistamisel- seda ma ei tea, sest tegelikult on see mugav. Arvan, et mõni ei oska seda lihtsalt kasutada. Ja nüüd paanitsejate endi sõidust. Alustame teie keset teed vastutulemisest. Teel, kus kaks raskeveokit vabalt teineteisest mööda mahuvad, täiskiirusel- seal ei mahu sõiduautoga liiklejad liiklema. ERITI tahavad keset teed sõita neliveolistega tütarlapsed. Vaadake- meie poolhaagistel on küll palju rattaid, aga need pole paarisrattad- üle teeserva minek võib lõppeda sellega, et oleme külili koos oma 50-ne tonniga. Teie möödasõidud on "õõvastavad", kui teie lemmiksõna tarvitada- te hakkate minema autorongist mööda kui teine rong tuleb vastu ja meie mõlemad peame teie elu päästmiseks poole rattaga kraavi kohal sõitma! See on nii tavaline, et tekib kahtlus, et ega te suitsiidsed pole. Meie ees 70-nega sõitmine on samuti kentsakas, nt kellaajaga liikluskorraldusvahenditest pole te kuulnudki enamus ja kui nt kell on 19 läbi, lubatud 90, siis teie "igaks juhuks" võtate lausa 60-ne peale. Samas asulas kihutate 50-ne alas mööda!? Teadmiseks, et raskeveokid ei liigu üle 90-ne, see on elektrooniliselt piiratud, täiskoormaga 70 km/h liikuvast möödumine on väga aeganõudev, sest me ei saa kiirendada 100- 120-ni, meil on max 90! Ahjaa, pidurit praktiliselt ei kasuta suvel- selleks on retarder, mis nö "gaasipedaali" vabastamisel vastavalt valitud jõuga hoo maha võtab- kui sõidate nt kaugliinibussis, siis see kiunuv-vilisev hääl hoo mahavõtmisel tuleb samuti retarderist. Tühja masinaga on pidurdusjõud suur ja tõepoolest on pidur vajalik vaid sõiduki paigalhoidmiseks ja seegi on uutel lahendatud sellega, et kiirusel 0 km/h rakendub pidur automaatselt ja vabaneb pedaali vajutades kohaltvõtul. Seega- tutvuge teemaga ja ärge paanitsege ja mis eriti tähtis- ärge ise paanitsege liikluses, sest teie etteasted on julmad.
"Poiss" omab kõikide kategooriate juhtimisõigust, on läbinud 40-ne aasta vältel miljoneid kilomeetreid väga erinevaid sõidukeid juhtides ja pole tekitanud mitte ühtegi liiklusõnnetust ega ka neis osalenud.
tore kirjand aga selle jutu, et raskeveokid ei liigu üle 90-ne, võid endale sisse istuda. See et sina ei oska piirajat maha võtta, ei tähenda, et teised seda teha ei oska.
Piiraja on seotud terve süsteemiga, kaasa arvatud kaardilugeja ja puudub ka mõte piirajat maha võtta, sest 90+ üle 60 sekundi salvestub 28-ks päevaks kaardile ja tahhograafi- selle eest võib suva kohas ja suva volitatud ametnik trahvida. Kiiruseületamine on ju fikseeritud taadeldud seadmete poolt. Mine aja ise oma "teadmised" endale 99 korda tagant sisse. Ainult nt Skandinaavias saab +10 km/h kiiremini kui teised liikuda, sest neil on veokitel piiraja 80 km/h.
Mul läheb veok max 89 ja kuus läbin umbes 14000km. Selle aja jooksul sõidab minust mööda umbes 5 veokit, kes liiguvad tsipa kiiremini. Ise sõidan selle ajaga umbes 200-500 veokist mööda. Nii et 100ga kihutavatest veokitest võid oma vanaemale rääkida. Kontrolli oma mõõteriistad enne üle, kui targutama hakkad. Need "piirajad maha" jutud olid aktuaalsed 20 aastat tagasi, enam ammu ei saa nii. Veel 10 aastaseid veokeid saab magnetiga ära petta (käigukasti anduri nullib ära, ehk spidomeeter jääb ka sõiduajal nulli= jookseb puhkeaeg ja piiraja ei saa piirata, kuna "kiirus" ju nullis)
kes väidavad, et on kohanud Eesti teedel 100 ja enam liikunud veokaid või busse on siis nägemispuudega või on ikkagi väidetel tõepõhi all. Millegipärast usun seda viimast.
Paljud bussid on samades nõuetes sõiduautodega ja liiguvad legaalselt lubatud alas 110-nega. Nii- teie spidomeetrid näitavad 90, aga sõidate tegelikult 83, veokitel kalibreeritakse piiraja siiski ratta ümbermõõdu järgi ja sellega on see näit õige- nemad liiguvadki reaalselt 90 km/h. See teie 7 km/h, mida te tegelikult jalus tolgendate ja lõpuks teist mööda venitakse, see tundubki teile "veokas sõitis sajaga".
Vastavat õigust ja pädevust omavad asutused teostavad iga kahe aasta tagant kontrollseadmete ülevaatuse, et neid poleks keegi näppinud, siis reaalajas kalibreeritakse seade täpselt reaalsusele vastavaks. Igaks juhuks seatakse maksimumkiiruseks 89 km/h, sest rehvid võidakse vahetada uuemate vastu, Veoauto rehvide koormustaluvust, mõõtude õigsust vastavalt tahhograafis näidatule ja registritunnistusel olevate andmetega võrreldakse ja veokitele EI lubata paigaldada teist mõõtu rehve! Samuti bussidele. Kui mõõdud ei vasta nõututele- sõiduk suunatakse erakorralisele ülevaatusele ja selle liiklemine kuni normikohaste rehvide paigaldamiseni on keelatud. Seega on garanteeritud, et veok ei saa omal jõul liikuda kiiremini kui 89-90 km/h, kiiremini liikumine on võimalik vaid langusel ja seegi registreerub kaardile ja tahhograafis ja võib olla aluseks järgmise 28 päeva jooksul liiklusseaduse alusel karistamiseks. Iga liigutus salvestab tahhograaf, töö ja puhkeaeg on minutipealt paika pandud jne... jne... Lisaks kontrollitakse massi, koormate kinnitamist jms- seega on raskeveokid eriti tugeva kontrolli all. Raskeveok, teie keeles "rekka" ei saa liikuda kiiremini kui 90 km/h- see on fakt. Kuidas on toimetanud sulidest leedukad, rumeenlased jms rahvas- selle eest meie juhid ei vastuta, meie oleme tugeva kontrolli, kui mitte öelda et surve all.
Rumal vaidleb vaidlemise pärast. Ole nüüd kena ja palun avalikusta, millise veokiga selline trikk sul õnnestub. Kui sa seda ei saa teha, siis on sinu jutt hale pläma.
2006 aastal võib olla peal veel "kettaga" tahhograaf- selles osas on sul õigus, kuid sa pead petma ka ketast, sest see loeb ka kiirust. Sõitma ka ei taha tulla, mida nendega ikka kolistada. Aga ära sõida 120-nega, magnet kastil. Kui sa seda tõepoolest aga teed, siis loodan, et jääd rämedalt vahele. Ja rõhutan- see trikk eeldab pettust, et kiiruseületamine tahhograafis ei salvestuks. Õnneks on alates 2007 toodetud masinatega selline sigadus palju raskem ja hilisematega üldse võimatu. Ja müü oma see vanem Aafrikasse- seal veel sellised kuum kaup.
on savi, mul ei ole kohustust sõidumeerikut kasutada, seda ka varasemate autodega. Kõige tähtsam on aga see, et mingid "kõvad tegijad" väidavad, et veokad ei saa liikuda üle 90-ne ja üritavad vähem teadlike mõnitaval toonil lolliks teha. Selline suhtumine ei jäta just head muljet.
vaatasime,kui kaubaautost Narva mnt. kaherealisel tee ,poolel teel Narva,kaubaauto juhil olid mõlemad jalad ROOLI peal.see oli 19 augustil kella16-17 paiku.Noor juht vaatas meid "hirnudes"
Mina ei näe küll ühtegi seadauserikkumist nendelt piltidelt,See lumehelbekesest fotograaf võiks koolis selgeks õppida kuidas rekka kirjutatakse ennem kui pildistama hakkab.Kas see siis hakkabki nii olema et mingid lumehelbekesed hakkavad mingit omakohust ja fotosid tegema igapäev.
Need siin päris süütud tegevused (käituda tuleb siiski ohutult). Sõbrast rekkajuht rääkis, mida ta euroopa teedel on kohanud. Mõni autojuht vaatab sõidu ajal filmi, mõni loeb raamatut, mõni näpib pruuti. Ta isegi imestas, mida kõike näinud on. Raamatu lugemine roolis tundus tallegi juba "kõrgema pilotaažina".
Ka rahvusvaheliste vedude autojuht 5. september 2018 09:42
Kui ma ka oma kaamera seal natuke kõrgemal tööle paneks ,siis võiks siiia lehte igapäev selliseid pilte saata , just eriti sõiduautodest , kes telefonis mölisevad. Paparatsod omastarust , haiged .
Mina sõitsin maaliinibussiga, mille juht nutikas surfas. Samuti olen näinud,kuidas linnaliini juht mobiiliga pikalt lobiseb. Kesk kõige liiklusrohkemat tänavat.
sama lugu. Ma sõidan väga palju jalgrattaga, vahel harva, ei mäletagi, millal viimati, näen mõnda ratturit nutikaga. Ei tea, kust tulevad need inimesed, kes näevad igalpool ja pidevalt nutikatega rattureid. Hulle rattasadulas on alati olnud, neid jätkub mujalegi. Aga peab ju rattureid sõimama kogu aeg, muidu kaaslased vaatavad viltu sinu peale, vaadake mida teevad jalakäijad ja autojuhid, jube lugu.
Hollandis suitsetatakse väga vähe selliseid sigarette nagu meil. Nemad suitsetavad seal neid isekeeratavaid- ostavad poest paki "Drum" tubakat ja paberid ning keeravad väga osavalt omale ise sigareti valmis. Tuleb mitu korda odavam. Imestasin alati nende osavust, kes ise jalgrattaga sõites ja ühe käega lenksust kinni hoides keerasid sõidu ajal omale teise käega sigareti valmis. See oli tavaline vaatemäng tänaval.
Uskumatu kommentaar ja õigustus. Tuleb välja, et raske töö annab õiguse seaduserikkumiseks. Paljud inimesed ärkavad vara ja jõuavad hilja koju, tähendab neil kõigil on kurjategijaks saamise korral vabandus taskust võtta? Rekkamehe tütrena võiks olla ettekujutus, mida võib endaga kaasa tuua sellise masina juhi tegelemine kõrvaliste asjadega sõidu ajal. Lähed praegust juttu hunniku inimohvrite lähedastele ja sandistunutele endile ka rääkima või? Ja mis logistikute h¤iamisse puutub, siis rekkajuhid ei h¤ia maanteedel sugugi vähem.
jajah rekkamehe tütar.. , unustasid loetelust veel rekkamehe seksuaalse frustratsiooni, sest kenad naisterahvad ei taha alaliselt rooli taga paksuks läinud mitteintellektuaali.
Autoroolis ei pildistata kui liikluses, see masin ei olnud parklas. Uskumatu kultuur kaitsete ka veel seda siga. Sama moodi nagu kaitsete enamus inimesi kes liikluses uhavad kuna 90 alas on ju normaalne sajaga soita. Koikides asjades on muidugi suudi riik, leht ja arge unustage neid lolle rull nokkasid. Mis Eesti rahvaga juhtunud on kus on koik need normaalsed inimesed keda ma tean.
Mulle ei meeldi sama palju ka see,et iga mats saab nüüd Youtubes neid pätte udustada. YouTube oli seni viimane filtriteta kanal. See tekkis hiljuti mõni kuu tagasi. Ma ei kasutaks iialgi sest see läheb vastuollu moraaliga. Mis peab küll juhtuma,et saadaks aru: päti ja rikkuja privaatsus pole peamine?
on seadust rikkunud..ei tohi osapoolte nõusolekuta nägudest fotosid sotsiaalmeedias üles laadida!! Sa lõpeta politseiniku mängimine-võid kergelt kohtukutse saada!!
Ainult avaliku suure huvi korral erand või siis väga raske kuriteo puhul. Just krimis näitas vägistajast iraaklast kelle nägu oli uduseks tehtud!! Aga last pildistavat läti veokijuhti võib näidata? Saadan selle läti firma Kreiss aadressil. Vaatab mis nemad arvavad!!!
ära plära! Kui sina sõidukiga sõites suunatuld pöördel ei näita, oled seaduserikkuja ja ma teen sinu autost ning sinust pildi..laen sotsiaalmeediasse üles ja tahan näha-kuulda sinu hala! Sitikas sihuke!
Selliste kohta on üks V tähega algav sõna(ei ole mõeldud naise elundit) mida siin ei lase läbi.. Kahju,et sellised autori laadsed saavad rohkem plusse kui miinuseid.
Miks on vaja lugejatele ette öelda, kuidas fotodesse suhtuma peab? Miks just hirmutavad fotod, kas ma ise ei või otsustada, millised need fotod on? Kopp ees nendest pealkirjadest, kus täpselt ette öeldakse, kuidas ma artikkli või siis klick bate sisu peale reageerima peaks.
..sa jumbu sealt silla servalt-sind nähes oma suure jurakaga,küsisin "lällarist"-mis äksen toimub! Enne kiremist ikka õpi selgeks: mitu pedaali,mis on "lällar",kuidas ja kus kasutatakse,kas sa sõidad ise 2 kätt roolil pidevalt?? Tead,mitu avariid ja surma on ära hoitud tänu raadiojaamale!! Mina isiklikult : vähemalt 5 ! Hale lugu,odav pläma... Parem kiidaks, või tänaks-et hommikul soe leib poes ja külm piim letil.
Siit saime teada, kes on tegelikult nutid e b i i l, kui isegi poldistamise järel ei saa tüüp aru, et kuradima pikk juhe on sel "nutil" taga enne kui fotod postitas :-D
Ei ole, sest miljon pilti on juba viimase 15 aasta jooksul tehtud probleemivapalt. Erinevalt amatööridest, oskab veokijuht ümbrust jälgida ka muude tegevuste kõrvalt. Pilti tehes ei jõllita pildistatavat vaid seda teen tunde järgi
et inimesed käivad silla peal võõraid pildistamas. NB. Kui isikud on pildil tuvastatavad,peab avalikustamisel järgima kindlasti isikuandmete töötlemise põhimõtteid. Pildi kasutamine ilma loata omakohtuga karistamiseks ei ole lubatud. Õiguse kaitseks on võimalik kohtusse pöörduda.
Esiteks peab alati kõigist rikkumistest teada andma. Eriti hea on teha seda ajakirjandusele või veel parem otse politseile. Inimeste kõikidest valesammudest tuleb teada anda, et seltsimees Stalin ei peaks oma hauas ringi keerama hakkama. See on meie kõikide ENSV-s elavate inimeste kohustus. Õhtuleht on samuti tuble selles küsimuses, sest kajastab ettekandjate poolt edastatud infot alati.
eriti viimane pilt kus vend räägib lärrariga.. kas tõesti pole ajakirjanikel midagi teha? olen palju märganud maanteel kombainereid kes ka räägivad telefonidega. läbi suure akna on hea vaade, nii et võta oma smena 8 ja tööle
KOMMENTAARID (111)