60 kommentaari

Ä
Äriks  /   20:40, 7. sept 2018
Mull pohh, sõitsin 2 aastat ilm üv ta, kerisin 50k maha , tegin üv ja voilaa autoll kõrge hinnaga uus omanik
T
Taivo  /   10:35, 7. sept 2018
Kas tõesti on kaamerad nii hea kvaliteediga ja hästi paigutatud et kogu kontroll on pärast kaamerast näha ? See in idiootsus ja kus on sildid et filmitakse või on see seadusega lubatud ?
N
nh  /   19:04, 6. sept 2018
see kaamerate paigaldamise jutt oli juba nii ammu. Ma juba paar aastat oma 20 aastase sisuliselt seisva tagavara autoga täiesti edukalt ülevaatuse läbinud. Rooste vastu aitab tilk värvi, või kivikaitset, aga põhiline on ikka see, et sellise vana käruga ennast ikka ise sõites turvaliselt tunned. Pole ma selle vana auto pärast veel kordagi teele jäänud, aga aasta vanust on tulnud küll evakuaatoriga vedada- mootor kustus kiirendusel ära- hea, et mitte mõnel möödasõidul. Siiamaani põen, et kas on järjekordseks soorituseks ikka valmis. Mingit mõistvat selgitust esindusest ka ei antud, mis juhtus
A
autojuht  /   16:59, 6. sept 2018
peaks kontroll kaamera välja mõtleja auto kontrolli saatma kas on korras
H
HeH  /   15:27, 6. sept 2018
kere korrosiooni või värvi kahjustus ei tohi olla suurem kui 5 cm2 ja 0,5 m2 pinnal ei tohi olla selliseid kohti üle kolme. Jube liiklusohtlikuks teeb see kohe sõiduvahendi, kui on värvikahjustused...
V
vada teebki  /   16:06, 6. sept 2018
märkad näiteks vastutulevat autot mille roosteplekke. hakkad lugema, mitu tükki m2 on ja põrutadki puusse.
Tšuksi taoline härra ostis autokauplusest häid ja halbu aegu näinud Mersu.
Küsis kaupmehelt natuke infi kasutamiseks, istus rooli ja põrutas sirgjoones vastu teisel pool teed asuvad pirakat puud. Tuli siis autost välja kõndis nukralt ümber puu ja auto. Märkas maas Mersu küljest pudenenud esilaternat. Tõstis selle üles, uuris tähelepanelikult ja ütles seepeale elutargalt : "endal nii suured silmad ees, aga näe puud ei märganud !"
T
tondu  /   12:29, 6. sept 2018
Kõik komm algab pihta registrist;võltsingud,valed andmed,meelehea vastutulek jne.
T
tom  /   11:48, 6. sept 2018
Parem olgu kino kui senine mafialaadne riik-riigis süsteem, mis sai valimatult autoomanikku kottida ning raha välja pressida.
N
nõus  /   09:42, 6. sept 2018
riigikogujatele tulöeks ka õla peale kaamera panna nagu politseinikelegi. riigi juhtimine ja majandamine olgu läbipaistev ja avalik!
S
süsimust iroonia  /   10:24, 6. sept 2018
kaitseväe peastaapi on ka kaameraid vaja, see tagab, et spioone rohkem ei esine! :P
1
1mees  /   09:37, 6. sept 2018
Mõni auto on eriti rümakas, must tolmupilv üleval, mõni nii roostes, et vaevalt ühes tükis. Eriti veel vanad kaubikud, mis silma jäävad.
?
?  /   09:33, 6. sept 2018
Auto tehniline ülevaatus on rahakogumise masinavärk. Auto peab ju kogu aeg korras olema kui liikled. Piisaks sellest kui on autoremondi kohast väljastatud arve, tehniline kontrolli kohta. Nende kaameratega ongi liiale mindud. Ehk panete iga tehnilise ülevaataja juurde lisaks kaameratele ka politseiniku?
Ü
ülevaataja  /   11:52, 6. sept 2018
Autoremondi töökodadest tuleb ülevaatusele sellist p....ska et süda läheb pahaks - remondi-arvetega ei ole mõtet küll vehkida ;) Kindlasti on ka kohti kus tehakse head tööd, aga näituseks pidureid kontrollida ja CO'd mõõta - selleks remonditöökodadel tehnikat kahjuks pole.
N
No  /   09:18, 6. sept 2018
siin nokitakse iga pisiasja pärast, paljud poolakate ja rumeenlaste rekad mis siin kulgevad ei kannata mingit kriitikat.
Ü
Ü  /   08:56, 6. sept 2018
+Kui teha kohustuslikuks auto tehilise hoole raamatu pidamine, sh elektroonilise (hiljem kerge autot müüa), siis kaoks ülevaatusjaamade pidamise vajadus ära. Ajatempliga elektroonilist hoolderaamatut oleks hiljem pea võimatu muuta ja järelturul oleksid iga 15...20 000 km järel kontrollitud ja autotootja poolt ettenähtud hoolduse saanud autod. Lisaks kaoksid turult ka keritud hodomeetriga autod. Kas näiteks Daimleri või VW üleilmsed kompaniid sooviksid oma mainet rikkuda 50 € altkäemaksu eest?
Ä
Ä  /   12:43, 6. sept 2018
Kuidas siis registreerida enda poolt teostatud remonti?
Nt hakkan oma VOLVO-l vahetama esimesi piduriklotse, õli, küttefiltrit.
Siis ju korraldataks nii, et sa PEAD käima hirmkallis servises (litsents ju vajalik) ja end siniseks maksma.
Mõtle ka, mida sa peast välja ajad.
E
ei muud  /   13:11, 6. sept 2018
Ilmselt ei vasta sotsiaalne staatus ja autole.
K
kas nii  /   08:55, 6. sept 2018
Kui teha kohustuslikuks auto tehilise hoole raamatu pidamine, sh elektroonilise (hiljem kerge autot müüa), siis kaoks ülevaatusjaamade pidamise vajadus ära. Ajatempliga elektroonilist hoolderaamatut oleks hiljem pea võimatu muuta ja järelturul oleksid iga 15...20 000 km järel kontrollitud ja autotootja poolt ettenähtud hoolduse saanud autod. Lisaks kaoksid turult ka keritud hodomeetriga autod. Kas näiteks Daimleri või VW üleilmsed kompaniid sooviksid oma mainet rikkuda mingi eesti o ssist j õmmi 50 € altkäemaksu eest?
T
Tegelikult  /   08:34, 6. sept 2018
Kui ülevaataja südametunnistus oma töö osas on puhas siis on sest kaamerast suva.tegelikult võimaldab just kaamera vältida ka tähenärimist sest on ju näha kas "läbi roostetanud kere" pärast kordusülevaatuse põhjus ei olnud hoopis kivitäke küljekarbil.ja kui ülevaataja kaamerate pärast hakkab üle pingutama sis tuleb teine töö valida
K
kl  /   08:30, 6. sept 2018
Tänaval on selliseid panne ikkagi näha, et järelikult kuskilt kuidagi ikka saab läbi! Kas keegi kontrollib järjepidevalt, et ülevaatuse läbinud auto on üldse kohal käinud?
L
Liiklusohtlik  /   10:33, 6. sept 2018
ei ole mingi rooste poritiival ega ukseäärel,see riivab ainult veidi silma.Kandev osa peab olema tugev.Arenguruumi on siin riigis et jõuda veidikenegi rikkamate riikide hulka,küll jaksavad siis autoomanikud ka autol välimust hoida.
K
kl  /   14:28, 6. sept 2018
Ma ei mõelnudki roostet. Sinist suitsu tuleb nii,et tagantsõitja ei näe enam teedki
V
Viljandlane  /   08:12, 6. sept 2018
Omasin autot USA-s ja sõitsin seal.Ülevaatust seal ei tehta,vaid antakse sulle embleem-nagu oli meil kunagi aastaarvu ja sünnikuuga.
Ä
ära aja udu  /   08:32, 6. sept 2018
U
udule  /   09:03, 6. sept 2018
Kui vene keelt oskaksid, siis saaksid aru, et videos olev "ülevaatus" on autost OBD lugemine ja seal on ka öeldud, et pooltes osariikides pole mingit sellistki asja. Kuid auto muud tehnilist poolt peale heitgaasi auto enda pardakompuutrist seal ei kontrollita.
J
jaan mmc  /   07:42, 6. sept 2018
Avalik saladus, EV, koos oma seadustega on tegelikult potjomkiniküla.
T
Tõeleid  /   08:16, 6. sept 2018
selge märk sellest, et muutuv ja uuenev keskerakond muutubki aina hoolivamaks ja noolivamaks.
S
See  /   11:50, 6. sept 2018
plaan kaamerad panna ja kuupäev ka millal, oli teada juba paar aastat tagasi. Kesk oli sinu arust pikalt võimul?
T
To jaan mmc  /   20:14, 6. sept 2018
Siis koli mujale, või tee ise midagi kasulikku, et asi muutuks. Pole see mingi Potjomkini küla
A
ain  /   07:41, 6. sept 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
E
Ei ole  /   08:22, 6. sept 2018
See on keskerakonna poolne järjepidev ühiskonna reformimine ja vormimine. Et keegi ei kavatseks piuksuma hakkata.
M
Mina  /   11:49, 6. sept 2018
tean sellest plaanist kaamerad panna juba refi ajast. Kus sa elanud oled? Ainult kommenteerid ja uudiseid ei loe? Või on mälu vilets?
  /   07:08, 6. sept 2018
tõesti on need ülevaatajad tähenärijad õige
M
Mida arvata  /   07:00, 6. sept 2018
Soomest toodud paadil kirjas 9 kohta, siin veeteede amet pani kirja 7 kohta
B
byrukraat  /   09:24, 6. sept 2018
meie julkjyrid on ju targemad kui muu maailm kokku
E
Ei imesta  /   12:50, 6. sept 2018
Nt tillukese mootoriga seljakotisuurune Fiat Panda võib vedada 400kg kaaluvat piduriteta haagist ja temast kaks korda suurem VOLVO V70 2,5 liitrise turbomootoriga aga 500 kg kaaluvat.
Mõni tilluke auto võib jälle vedada kuni 750 kg haagist.
Tibid minnis otsustavad värvi järgi?
E
eestimees rakverest  /   06:58, 6. sept 2018
mine vaata soomes mssugused pannid sõidavad
M
misnikypyki otsa see auto veel aetud onkas niimoodi tehakse siis tänapäval ringvaadet selleks peaks olema ikkakanal   /   06:26, 6. sept 2018
my--ykary
  /   09:22, 6. sept 2018
Mõnel kommenteerijal peaks ka kaamera arvuti ees olema, et teisedki näeksid sellist alla alghariduse tasemel olevat kommenteerijat. Või on see nüüd mingi uus nutikirjaviis!
J
jube kiun  /   06:07, 6. sept 2018
kauplused ja linnatänavad kaetud kaameratega, suurem osa tööstusettevõtteid ka, aga sealt ei tule kiunu
R
random  /   08:33, 6. sept 2018
Aga õige ka tehku oma sõiduk korda see on elementaarne.(udutuled)Asi pole kiunus vaid politsei teha ei jõua,trahviib kiiruseid ja joodikuid püüab. töös,märgates puudust tulebki teha trahv ,sest tundub et suulised hoiatused ei mõju.Auto on hüve,tarbe ese.Omad siis toida ja hoolda oma hobuseid.
T
to random...  /   10:14, 6. sept 2018
lapsuke....kena päeva sulle....kyll ohtul emme sulle syya annab,kui koolist koju lähed! tarka juttu ajad!
E
Em  /   20:10, 6. sept 2018
Appikene misasi sa oled? :D
N
Njaa  /   05:53, 6. sept 2018
Need kaamerad oleks võinud hooldekodudesse või hooldushaiglatesse panna, et vanurite peksmine lõpetada, aga ei.
T
to njaa  /   08:12, 6. sept 2018
kulla oinas, ega sa ometi arva, et riik pani need kaamerad?
Kõik kaamerad on ostetud ja pandud ülevaatuspunktide enda poolt.
Riigi käsul.
M
Mädanik   /   08:26, 6. sept 2018
Siis tuleb see teenuse tarbijal enne kinni maksta.
K
kallis küll, aga elu ongi kallis  /   05:51, 6. sept 2018
Kui teha kohustuslikuks auto tehilise hoole raamatu pidamine, sh elektroonilise (hiljem kerge autot müüa), siis kaoks ülevaatusjaamade pidamise vajadus ära. Ajatempliga elektroonilist hoolderaamatut oleks hiljem pea võimatu muuta ja järelturul oleksid iga 15...20 000 km järel kontrollitud ja autotootja poolt ettenähtud hoolduse saanud autod. Lisaks kaoksid turult ka keritud hodomeetriga autod. Kas näiteks Daimleri või VW üleilmsed kompaniid sooviksid oma mainet rikkuda mingi eesti ossist jõmmi 50 € altkäemaksu eest?
P
Peter  /   04:20, 6. sept 2018
Mul pole selle vastu midagi. Kui ikka mingi ilge suitsev pann saab tuttava ülevaataja abiga läbi, siis on see kõigile kahjulik. Või kui pidurid ei tööta või on turvapadjad.. Enda pere peale nagu üldse ei mõtle? Et maksan 50 eurot kuurde ja poogen selle ABS-i, turvapatjade ja heitgaasidega?
T
Tölpa  /   06:17, 6. sept 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
T
tsirkus käib,  /   09:06, 6. sept 2018
pistame kaamera püksi ja kohe teame kuidas asjad käivad. Mida paganat siin ülevaatajat süüdistada, kui suitsevad romud on teel siis saab selle ju kordusülevaatusele saata kui politseile otsa koperdab.
T
Tasapisi   /   03:44, 6. sept 2018
Ma ikka mõtlen, et Georg Orwell oli ettenägelik mees. Sammume tasapisi jälgimiühiskonna poole, mis on ju teatud seltskonna unistuseks. Tasapisi, sammhaaval...
K
Kas  /   00:13, 6. sept 2018
kas nende kaameratega ei ole mindud seadustega pahuksisse? Riik on ennegi oma kapsaaeda sittttunud arvamusega, et ega ei panda tähele. Minu arusaamadega on antud kaamerad paigaldatud nende firmade tööliste jälgimiseks aga selline tegevus on seadusega rangelt keelatud. Ootame kohtugeissi.
M
Mofo  /   00:29, 6. sept 2018
Täpselt 0 maksuametnikku sai süüdistuse eraviisilise jälitustegevuse eest kui nad spordiklubide parklates autonumbreid pildistasid ja hiljem ohvritelt pappi välja pigistama hakkasid. See pole ka päris seaduslik aga meie veatus õigusriigis sellele käeraudade kasutamist ei järgnenud. Küll aga võib läänemaailma eeskujul iga soovitud isase risti lüüa. piisab vaid sellest kui leiad 1 naisolevuse, kes "meetoo teema käima tõmbab...
H
Herbert  /   09:31, 6. sept 2018
Tegelikult juriidiliselt midagi valesti tehtud ei ole, vähemalt hetkel veel. Sellest kaamerate paigaldamise nõudest oli juttu juba kümmekond aastat tagasi, aga nüüd siis tehti see teoks. Kindlasti on nende kaamerate abil võimalik ka töölisi jälgida, aga see ei ole sugugi seadusega keelatud. Kõik tehnoülevaatuse punktides töötavad inimesed on kursis, et kaamerad salvestavad ja sellega on kõik ok. Kõikides suuremates asutustes ja kauplustes on valvekaamerad juba aastaid. Oma ruumidesse ja territooriumile võib omanik kaameraid paigaldada niipalju kui süda soovib. Keelatud on salvestada seda, milline jääb omaniku valdustest väljapoole. Tehnoülevaatuse punktid ei kuulu Maanteeametile, vaid on kõik eraomanduses ja neid kaameraid oleks võinud omanikud üles panna juba ammu, kui oleks soovinud. Paljudes kohtades need kaamerad juba ka olid ja kasutuses valveseadmetena. Maanteeamet nendega reaalajas tegelikult kedagi jälgida ei saa, vaid saavad küsida salvestusi neid huvitavast ajavahemikust. Kohustus on salvestamiseks töö ajal, ehk siis kui reaalselt ülevaatust teostatakse. Väljaspool tööaega olevat salvestust ei saa Maanteeamet välja nõuda ja pole nende asi, mis siis ruumides toimub.
T
Tauno  /   00:00, 6. sept 2018
Auto korras, kõik korras!
  /   23:03, 5. sept 2018
autolukksepp ongi juba ülevaataja eest aga meil ju topelt ei kärise kombeks.
U
unistaja  /   11:59, 6. sept 2018
korralikke lukkseppi ja töökodasid on vähäks jäänud - mul käib ülevaatusel küllalt tüüpe, kes kukuvad mossitana ja õiendama, öeldes et " aga Dima just äsja remontis mu auto, võttis veel 80€ ja ütles, et kõik on korras - mõnel on arvedki ette näidata! ja tee talle siis selgeks...
J
jääb siis ülevaataja  /   22:59, 6. sept 2018
remontida kõik autod või?
A
Anzip  /   22:28, 5. sept 2018
tegi põhjamaadele telefoni roaming-süsteemiga tünga....nüüd võtku ette,et ülevaatuse võiks teha ükskõik,mis Euroopa liidu riigis.
Ä
ära hõiska enne õhtut!  /   00:54, 6. sept 2018
mujal on reeglid hulga karmimad, nii et pooled eesti pannid ei saaks seal läbi...
  /   09:15, 6. sept 2018
Ehk oled ise eesti pann???
K
kui sa just nii nii täpselt tead...  /   12:04, 6. sept 2018
Olen käinud sõprade autodega Soomes ja Rootsis ülevaatustel - mine käi korra ära ja siis tule kommenteerima. Saksas näituseks kontrollitakse mootorrattaid stendis, meil ainult visuaalselt.

Päevatoimetaja

Triinu Laan
Telefon 51993733
Triinu.laan@ohtuleht.ee

Õhtuleht sotsiaalmeedias

Õhtuleht Mobiilis