Eesti uudised

KOOLIAASTA ESIMENE DRAAMA: õpik näitab, et ka homovanemad võivad perekonna moodustada

Ohtuleht.ee, 3. september 2018, 13:47

377 KOMMENTAARI

p
Peuderaustia/ 19. september 2018, 18:50
See ühiskond on sick! Need peudekollid võiks end põulema panna ja haihtuda maamunalt. Meie ühiskonda pole tarvis mingeid peursetroukijaid ja veel väuhem lesbotrolle. Jätke meie lapsed rahule. Nemad ei pea teadma sellist asja. Kõik peudekoullid ja lesbotroullid paunge eund põulema!
n
Nu znaite/ 19. september 2018, 18:30
Võ sto vabsjee ne znajete što eta takoe familija. A eta normalna sto jest 2 mamõ ili 2 otsa, ah? Nuii uidite naxxui vsje durakie ljuudi. Vsje mužikii ljubite tolka mužikov i vsje ženshinõ ljubite ženshinii. Eta normalna ah? Bljat! Ididte vsje naxxui, vsje vmeste s presidentom!
m
Mõtetu paanika/ 6. september 2018, 20:32
Ma ei saa aru, miks te neid homosid niivõrd kardate? Las nad elavad oma elu ja olgu õnnelikud.
Lehekülg vajaks siiski ülevaatamist. Kas abielus naine ja mees, kel näiteks lapsi ei ole, ei moodustagi perekonda? Ja kärgperekonna pilti pidasin alguses oma naiivsuses paljulapseliseks perekonnaks, aga see on vist väljasurnud nähtus :)
M
.../ 9. september 2018, 13:34
Mina ei karda, aga see, et seda reklaamitakse kui normaalsust, ei ole normaalne.
p.s. Kust need kaks homo selle lapse perekonda saavad?
k
Küll sa oled ikka pummpumm/ 19. september 2018, 18:34
Asi pole kartmises vaid selles et enne me koogutasime venemaa poole nyyd koogutame välismaa poole ja kas meil peab olema kõik see mis seal välismaal on v? Sina ela siis koos oma lesbode ja homokollidega. Tola!
m
matsu/ 5. september 2018, 07:26
Eks tõde võib ju vahel vastuvõetamatu olla, aga perekonna võivad moodustada kes tahes. Küsimus on eelkõige struktuuris, mitte nende seksuaalses sättumuses. Perekonna võib moodustada ka kaks õde oma vallaslastega.
s
Sam/ 5. september 2018, 00:00
Loodus on seadnud nii, et vaid emasloom ja isasloom saavad koos järglasi. Loomulikult esineb ka looduses hälbeid ja kõrvalekaldeid seksuaalsuses, väärarenguid. Tavaliselt lükatakse need karjast välja. Inimkond on samamoodi üks suur loomakari, oma instinktide ja vajadustega. Erinevuseks on mõistus, mõtlemine. Loomulikult ei saa sinna midagi parata kui on tekkinud hälve. Inimestena ei saa me neid karjast välja heita. Peame sellega kuidagi hakkama saama, kuid.... kas peab neid vähemusi, kõrvalekaldeid alati rõhutama ja esile tooma, propageerima. Ole homoseksuaal, ela oma elu, ole täieõiguslik ühiskonna liige. Ei tee ju keegi takistusi elamaks ega piira kuidagi su vabadusi. Minul ettevõtte juhina ei ole vahet kas sa oled homoseksuaal või mitte kui sa teed oma tööd. Samuti ei pane ma sulle linnas kõndides silti külge, et vaadake, see on homoseksuaal. Milleks on vaja korraldada paraade ja aina kurta, et teie vabadusi piiratakse. Mis viisil? Ma tõesti ei saa aru. Ela, ole, tee ja teeni. Keegi ei keela ju. Kuid ära tule tänavale ise sildiga, et olen homoseksuaal. Keegi ei oleks tähelegi pannud sind kui tavaelanikku ega hakanud sildistama. Nüüd aga teeb ja sildistab peale seda kui sa nn kapist välja tulid. Üldse on see nii nõme väljend, kes sind sinna kappi pani - mitte meie, heterod, vaid teie ise. Ühiskond on hakanud selle hädakisa peale kaitsma vähemusi, püüdma neid sulandada ühiskonda, panna mõistma ja tolereerima. Kas tõesti on seda vaja? Kas tõesti on homoseksuaalsust nii palju, et seda esitletakse juba peremudelina? Võibolla peaksime meie heterod tundma end juba ahistatute ja tagakiusatutena. Loomulikult peaks perekonna- ja inimeseõpetuses puudutama ka homoseksuaalsust ja muid seksuaalseid kõrvalekaldeid, kuid seda ei peaks esitlema kui peremudelit. Laske lastel siiski jääda teada tuntud põhitõdede juurde, las jääda kehtima siiski Darwini evolustiooniteeoria, Newtoni füüsikaseadused, Platoni filosoofilised teesid jne jne. Juurde sinna ka evolutsioonilisi ja ühiskondlikke muutusi, kuid aluseks olgu ikkagi traditsionaalsus, tarkus. Niigi on meie ajastu lapsed juba rikutud nutiajastu tõttu, informatsiooni üleküllus ja nii vaba kättesaamine on keeranud asjad pea peale.
g
gorilla/ 5. september 2018, 12:49
Räägi täpsemalt sellest lükkamisest karjast välja, huviga ootan.
s
sinu jutu põhjal/ 5. september 2018, 12:51
Kari on OMA PERE ja suguvõsa, st neid peaks oma perest välja lükkama. Oled selleks valmis, või sa tõesti oled nii rumal ja arvad, et sinu suguvõsas selist asja ei saa juhtuda? Oled Jumal ise?
s
Sten/ 5. september 2018, 22:01
Väga õige ning väga hästi öeldud !
Loodus on asja paika pannud ja nii on ainuõige !
Pole ka midagi homoseksuaalide vastu, aga minust hoidku eemale ning tänavapildis ma seda näha ei taha...pimedas teki all tehku mis tahavad.
Mitte mingil juhul ei tohi saada homoseksuaalid õigust lapsendata last.
See on lapsõiguste rikkumine, lapsel on õigus emale ning isale, nii nagu loodus selle paika pannud !
Miks peaks laps kannatama kiusamise all, et tal on kaks isa ( kes on väärarenguga ).
Meie kes oleme normaalsed peame hoidma piirid paigas...mis muidu järgmiseks, lapsel on vanemateks isa ning kits ?
k
Kas / 6. september 2018, 08:58
ainult need inimesed võivad perekonna moodustada, kes omavahel on võimelised lapsi saama? Kas ema lastega või isa lastega ei ole perekond?
t
Toslem/ 4. september 2018, 23:57
Nöukaajal peedistati laste ajusid punase rätiga, nüüd vikerkaare värvidega. Perverdid vöiks lapsed rahule jätta ja oodata kuni nad kasvavad ja ise otsustavad.
m
mõtleja/ 4. september 2018, 22:19
maailmas on palju jälkust ja ebanormaalsust. Tahaks, et eesti lastest kasvaks targad inimesed, kes oskaks hinnata ilu ja ausust. Kas tõesti peab koolis aega raiskama igasuguste ''ebade'' lahtirääkimisele.Pigem paar keemiavalemit, trigonomeetriat, ajalugu või võõrkeeli süvendatult õpetada kui kakanokude tembutusi.
m
milles probleem/ 4. september 2018, 23:20
Siis peab selliseid sünnitada, aga miks heterodel sünnivad gei-, lesbikalduvusega lapsed? Ju patude lunastamise eesmärgiga. Ja meie ajal omasooiharaid on eriti palju, sega heterode patud on eriti jõhkrad.
p
4. september 2018, 21:04
Paistab, et siin kommib mitu omasooihatat, väidavad, et lastele tuleb kõik ära seletada. Kuidas nad siis seda seletavad, et moslemid viskavad samasoolisi armastajaid katustelt alla.
p
päriselt või?/ 4. september 2018, 23:21
Ja ma tean ,et seal patuseid kividega surnuks loobitakse
n
noor/ 5. september 2018, 12:58
Ja kui kommenteerivad? Mida sa sellega tahad öelda? Kas on mingi piirang sätestatud - sina võid, tema ei või? Lapsed on piisavalt targad ja nendel tegelikult enam ei vajagi seletada, kahjuks ebaküpses eas sinusugused võivad neid vägivallale õhutada, pana inimesi vihkama. Õnneks maailm on lai ja sallimatu Eesti varsti on noortest tühjaks jooksuned, jäävad sellised kõike ja kõiki vihkavad olendid alles.
j
Jah/ 6. september 2018, 08:59
Ei tule lastele midagi selgitada räägime kurejuttu ja laseme sõpradel ja internetil teadmisi jagada.
o
Oh/ 6. september 2018, 09:04
Kas tahetakse väita, et lastele selgituste jagamine ei ole õige? Pole siis ime, et nii palju rumalaid ja teadmatuses olevaid noori igal pool on, kes pole midagi näinud ja kuulnud. Suurem osa vanemaid ei vaevu isegi käitumisreegleid lastele selgitama.

4. september 2018, 19:14
"Toobali pedekond puudu / 14:03, 4. sept 2018
Pildil pole ka Toobalit koos kuue külapoisiga. Hea tahtmise korral võiks ka sellise peremudeli välja kuulutada."
See on kärgpere ja Toobal on mesilasema.
h
hmm/ 4. september 2018, 17:01
"Igal inimesel olevat geenides mingi kalduvuse faktor saada samasooliseks."
Lahkame seda lauset, palun. Kuidas sa hakkad samasooliseks? Mida see tähendama peaks? Olen naine, ja siis on kalduvus, et jään naiseks?
Näitab homofoobide intelligentsuse taset.
e
eu/ 4. september 2018, 18:29
Lp. 17:01
Igal inimesel on geenides omasooiharuse geen - see väide on juba aastate eest teadusmaailmas ümber lükatud. Nende teadusuuringute kokkuvõtteid ( vähemalt ühte) on kajastatud isegi Eesti peavooluajakirjanduses.
j
4. september 2018, 23:22
ju mõeldi - saada samasoolembeliseks
n
NPITIRI/ 4. september 2018, 15:01
Pepust lapsi ei sünni ja noksist,neid ka välja ei punnita!
a
aadlik/ 4. september 2018, 15:40
Pruuni Ordu rüütlid sellist jama ei salli vaid ajavad sellistel puhkudel odad trammi.
e
Ega/ 4. september 2018, 16:14
No koos elada ju ikka saavad. Ega need pildid ei olnud bioloogiõpikus.
p
4. september 2018, 23:23
paistab et sünnivad ja heterodel, kui need lapsed on vigased
h
5. september 2018, 12:59
homod on heterode viljad
n
NPITIRI / 15:01, 4. sept 2018/ 19. september 2018, 18:42
Omg, pahahahha, mida kommentaari! Nalja saab ka ikka kommentaariumis
w
What's the probleem?/ 4. september 2018, 14:47
Väga kurb on vaadata kui vanaaegne on inimeste mõtlemine. Endal on olnud sama teema õpikus ja meie klass ega nende vanemad probleemi ei leidnud. Kas see on parem kui laps peab kasvama üksik vanemaga või see kui lapsel on kaks vanemat, vahet pole et tal on kaks ema või isa. (See ei muuda lapse mõtlemist et too on norm)
i
Intelligents/ 4. september 2018, 22:15
Inimesed ei saa aru, et lapsed ei hakka samasooliseks nagu nad hakkaksid tegelema mingi hobiga sõbra mõjutusel. Esimesed kiindumused ja armumised tekivad lastel juba lasteaias ja esimestes klassides, mingi pilt õpikus ei saa muuta seda kes neile meeldib.
b
bioloog/ 9. september 2018, 13:38
Huvi pärast, kuidas kaks ema/ia lapse saavad?
t
Toobali pedekond puudu/ 4. september 2018, 14:03
Pildil pole ka Toobalit koos kuue külapoisiga. Hea tahtmise korral võiks ka sellise peremudeli välja kuulutada.
"
4. september 2018, 15:06
"Pildil pole ka Toobalit koos kuue külapoisiga." See ju kärgpere.
t
test/ 4. september 2018, 13:33
k
kahh/ 4. september 2018, 12:49
Miks ei ole seal perekonda kus on mees ja naine ainult. Näiteks kas pensionäridel ei ole perekonda?
m
Murakas/ 4. september 2018, 11:01
Venemaal sellised asjad läbi ei läheks ja keegi ei kosstaks ka õpikuid lastele sellise sisuga.Kui Sotsiaalministera ja Haridusminister midagi muud enam välja mõelda ei oska,siis järgmine õpik lastele koostatakse veelgi hullem.Vot usundiõpetust meil koolis ei ole kahjuks,selle asemel on seksiõpetus ja ilmselt jõuavad kooli ka kondoomi aparaadid,siis saab igaüks proovida,seda ja kas lapsevanematena tegelikult tahamegi seda või?!Kool jäägu ikka õppimiseks,mitte muudeks asjadeks!
j
Jah Murakal õigus/ 4. september 2018, 16:17
7 klassi lastele ei tohi mingil juhul rääkida, mis maailmas toimub ja kondoomidest ammugi mitte. Las kasvavad õndsas teadmatuses.

l
loomulikult/ 4. september 2018, 09:50
on see homopropaganda, mis eksisteerib juba ligi 5a, nagu kadri rahusaar märgib.
keegi väidab et *„Võime ju ajas tagas minna, aga geid on ikka alles.*, no paneme siis õpikutesse ka narkarid jne, saame looduskaitse all oleva kena kirju grupikese.
j
Jah/ 4. september 2018, 11:08
Peakski õpikutes narkarid ka olema, ehk siis lapsed saaksid teada, kui ohtlik see on ja mida endaga kaasa toob, ilmselgelt on ju kasvatustöö puudulik olnud, kui narkareid aina juurde tuleb. Kui lastele midagi ei räägita ega selgitata, ega see asju olematuks ei tee
t
tõtt on valus kuulda ja naha/ 4. september 2018, 11:19
Kui heterod homokalduvusega lapsi ei sünnitaks, probleem kaoks iseenast
n
4. september 2018, 13:42
Narkarid on õpikutes täitsa olemas
j
Ja / 4. september 2018, 09:27
See tume asi seal mehe kõrval pole mitte väljaviimata prûgikott, ega tont, vaid hidžaabi kandev naine!
p
Puudu on/ 4. september 2018, 09:26
Ûks mees ja tema 4 naist, see pisike neljas, on ka tema naine, mis siis, et 13 aastane. Ûlejäänud 21 on nende lapsed.
t
Tule taevas appi!/ 4. september 2018, 09:08
See on need euroopa normid . Hakkame lapsi koolis juba peerastideks õpetama.
b
burka/ 4. september 2018, 10:46
kui aasia on sinu maitse, kes sind hoiab siin euroopas
s
Sorry mees/ 4. september 2018, 13:43
, nemad on sünnitatud ja heterode poolt, muidu
k
kui juba/ 4. september 2018, 09:00
aabitsad eksponeerivad katkiseid perekondi,siis milleks nüüd tõmmelda pätipandede pärast!!!
e
eksponeeritud / 4. september 2018, 10:46
k
Kuno/ 4. september 2018, 07:35
Perekonna uus vorm. Laps on adopteeritud kahe meesoost lilla poolt ehk kasvatavad last kaks paadunud omsooiharat ped...sti.
j
4. september 2018, 13:44
Ja seal ei ole mainitud veel üks mudel - ema -isa ja homost laps
r
Rooma/ 4. september 2018, 07:28
Tegemist on populatsiooni kontrolliga. Strateegia on luua rumal, ihadele rajatud põlvkond mis omakorda loob suuna järltulevate põlvkondade vähenemisele ja soodustab klassi lõhesid ning massikonflikte.
s
sid/ 4. september 2018, 07:07
Ikka ise tuleb lapsi õpetada.
Seletada, et lillad on pressinud end niinimetatud perekonnaks aga looduse poolt on seatud nii, et vaid erinevast soost vanemad saavad lapsi.
l
lapsi tuleb/ 4. september 2018, 09:20
alati õpetada - egas nad muidu tea, mis õige on ja omal käel oma vigadest õppimine = raisatud põlvkond ja unustatud vanemate tarkused…
t
tuleb lapsi õpetada/ 4. september 2018, 10:48
et meie- vanemad oleme sünnitanud homo, ja see homo on samasugune nagu kõik teised inimesed, ka nendel on õigus perele

m
Mis seal ikka/ 4. september 2018, 06:38
Haridusminister arvab teisiti? Hea urruaugus toimetada?
j
Juku/ 4. september 2018, 03:30
s
See/ 5. september 2018, 07:44
ei ole elu. See on väärastunud elu. Palun pange ka zoofiilid aabitsasse ka nemad on perekond.
s
See / 5. september 2018, 07:59
Ei ole elu see on vääärastunud elu. Lisage, siis zoofiilid ka õpikusse ka nendel on õigused.
s
seda / 4. september 2018, 02:11
milleks vaielda visake need raamatud tulle
r
raamatuid ei põletata!/ 4. september 2018, 11:15
Raamatuid põletati teistel aegadel. Ja kui pilt näitab, et peres on laps ja kaks naist, siis miks peab see tähendama vaid lesbipaari. Küllalt on perekondi laps+ema+vanaema. Tulle visata sellised perekonnad?
m
3. september 2018, 23:09
Millega te õigustate koolis lastele selle õpetamist? Vastus on, et siis lapsed on kerge saak värdõigustega kaitstud pedodele.
Põhiküsimus on selles, et milleks on LAPSELE vaja õpetada selliseid asju?
Ühiskond võib ju aktsepteerida selliseid asju, kuid miks siis ühiskond ei aktsepteeri loomadega moodustatud peresid? Loomakaitsjad ei luba loomi alandada ja LASTE kaitsjad on ise pedod.
j
Jah/ 4. september 2018, 08:53
Lastele ei tohi rääkida, mis maailmas on ja toimub. Ja uudised, ajalehed, internet ja telefonid tuleb ka neile ka ära keelata, sest mine tea, mida nad seal loetust 'propagandaks' peavad ja järele hakkavad tegema.
p
perekonna mõistest/ 3. september 2018, 23:06
Toobal oma poistega pole ju mingi perekond. See on äärmisel juhul pedekond.
n
nentija/ 3. september 2018, 23:37
Loomulikult. Totalitaarideoloogilised valed elu olemuse kohta on põrgulik sadism. NLiit veel ei tunginud kallale elu olemusele, selles mõttes ma läheksin NLiitu tagasi. LGBT-totalitarism surub põhiseaduse kaitse alla seksi kui kõrgeima inimõiguse - iga seksiv paar peab saama nautida võrdseid sotsiaalseid õigusi - perekonda, abielu ja lapsi. LASTE ÕIGUSTEST ORGAANILISTELE VANEMATELE EI KÜSI ENAM KEEGI. Aga me saame oma lastele ikkagi elutõde õpetada - igal lapsel on ema ja isa. Kui nad koos ei ela, on kurb.
e
3. september 2018, 23:40
Ei ole või? Äkki on kärgpere?
l
Lugeja/ 3. september 2018, 22:29
Oi, traagiline. Milline maailmalõpp. Issand jumal. Tulgu appi. Issand jumal..
v
V/ 4. september 2018, 08:56
Tuleb seadusega määrata, et igas perekonnas oleks meessoost isik, naissoost isik ja kaks last, et kõik oleks korralik ja lapsed ei satuks segadusse. Mõtle, mõnes nn perekonnas elavad ema, laps ja vanaema, lihtsalt lubamatu, eks ole, lapsel pole meessost eeskuju ega midagi, ei tea, mis arusaamu see laps veel niimoodi omandab.
e
endamodereeritud/ 3. september 2018, 22:27
Tänane kommentaariruum on täielik ulmekas.
Juba aastakümneid on seda haiget asja üritatud massidesse viia
ja inimesed justkui ärkasid nüüd,kui nukk(p)resident ajab oma erititähtsaid
projektipõhiseid prügikoristamise asju.
Tulge mõistusele.Meie kõrval on juba tehisintellekt ja selle teadmised pole lo(l)lide ametnike määrata.
Kui loodus on määranud sadademiljonite aastate jooksul soorollid siis ei muuda seda
inimõigustevolinik.
v
vaata tõele näkku, endamodereeritud/ 4. september 2018, 10:50
ja ütle, kes neid on sünitanud

s
Supertolerant/ 3. september 2018, 22:02
Minule meeldib väga see alumine peremudel, milles on 7 last, 4 meest ja 1 naine
m
M/ 3. september 2018, 21:48
Kommentaari ei lastud läbi, küsin siis lihtsamalt, et kuidas seda kõike moslemilastele seletatakse.
ä
äkki/ 4. september 2018, 09:22
on see ainuke lubatud peletusvahend?
m
Mis on pildil valesti/ 3. september 2018, 21:17
Täida puuduvad kehaosad. Arutle.
p
pole hullu/ 3. september 2018, 20:52
Lapsed kriipsutavad valed variandid maha ja korras.
t
t/ 3. september 2018, 20:47
Minule taoti ka omal ajal seda punast värki pähe alates esimesest klassist. Nüüd tuleb välja, et see oli õpetajatel tühi töö. Praegu on liit teine ja ideoloogia teine, aga õpetaja peab jälle olema ideoloogiatöötaja. Harilikult
l
Lõputu küünlapäev/ 3. september 2018, 20:45
See õpik on juba 5 aastat vana ja igal aastal avastatakse uuesti :). Küll on ikka mõnede elu raske :).
e
Eino Taruk/ 3. september 2018, 20:51
Ja tulebki "avastada". Küsimus on pigem, et MIKS see õpik on juba viis aastat vana? Ma ei kahtle, et eelsesivatel aegadel vahetatakse see õpik ümber.
a
sest igal aastal uued kümned tuhanded lapsevanemad kes seda õpikut näevad ja mõned neist lastevanematest ei ole päris kuhtunud.
Kas sa näiteks vaatasid kui laps käis teises klassis, et mida talle kuuendas või seitsmendas või kaheksandas õpetama hakatakse? Ilmselt mitte. Seega tööl käivad lapsevanemad avastavadki õpikute sisu koos lapsega koos õppides, s.t. lapselt koolitükkide tegemist kontrollides.
r
ruttu/ 3. september 2018, 20:30
mina rebix esimesel võimalusel selle lehekylje välja ja põletax ära.
k
3. september 2018, 20:38
Käed ära minu lapse õpikust
K
./ 3. september 2018, 21:26
Käed sinu lapse püksi!
m
mõni asi nüüd/ 3. september 2018, 20:19
Lapsed teavad seksivärgist ja homondusest palju rohkem kui õpetajad. Eriti vanema põlvkonna õpetajad. Hoopis neile tuleks õpetlik brošüürike pihku pista,
m
3. september 2018, 20:39
Mida veel siinsetest kommenteerijatest rääkida, kui isegi õpetajad ei tea

n
nimeke/ 3. september 2018, 20:15
Oli hiljuti ka üks päris pisikestele mõeludud Tea kirjastuse lasteraamat sensatsiooniks, kus õpetati, et kaks pull kasvatavad vasikat -- või midagi sellesarnast. Sest nad armastavad teineteist!
s
SIIL PRIIDIK TAHAB UUT PEREKONDA/ 3. september 2018, 20:49
isegi see avantüür TEA kirjastust majandusraskustest ei päästnud..
.
https://kirjastus.tea.ee/est/Tootekataloog/etooted/veebiteenused/?productID=23755594
TEA Kirjastuse Liivalaia kaupluses on LÕPUMÜÜK!
Tellitud raamatute väljastamine ja LÕPUMÜÜK vaid septembri lõpuni tööpäeviti 10.00-16.00
TÄHELEPANU: E-poe kaudu ja posti teel enam ei teenindata!
p
pff/ 3. september 2018, 20:08
Kuulge, noored ei ole kurdid, pimedad ega lollid. Nad ju näevad ja teavad, mis maailmas toimub. Kuulevad, et kuskil homod abiellusid ja kuskil lapsendasid. Miks mitte koolis arutada (ARUTADA!) nende teemade üle. Ega kedagi ei kästa praktikas kõike järgi proovida.
a
Aga / 4. september 2018, 16:19
Näed kui paljud arvavad, et noored ON kurdid, pimedad ja lollid, ei näe ega tea, mis maailmas toimub.
t
Tänapäeval on kõk lubadut./ 3. september 2018, 20:01
Ega elu siin paremaks ei lähe.
i
inimesed/ 3. september 2018, 19:59
mis on teil viga.kui loodus on eksinud,siis meie ei pea sellega kaasa minema.mees ja naine viivad elu edasi,nii oli on ja jääb.kui midagi on teisiti,siis las see olla teisiti,elagu sellised edasi nii kuis tahavad,see aga ,et seda normaalseks pidada ja veel õpikusse panna,see on kõige suurem nõmedus maa peal.teema siis sarimõrvarid ka legaalseks,nad tahavad ju tappa,nad ei ole selles süüdi,et verd ihkavad.kui kaugele võib veel minna nende lollustega.
m
3. september 2018, 20:17
Me oleme looduse osa, tahad sa seda või mitte
s
Skoor/ 3. september 2018, 20:42
Siin vist tulnukate kokkutulek, kujutage ette, nad polegi loodude osa, irw
k
3. september 2018, 20:20
Kas sa tead, et kõik looted alguses on naissoost?
k
see on sellepärast nii , et lootest saaks looduse lootuses midagi paremat välja areneda, kui lihtsalt naissoost lootest meheks väljaarenemata naine.
Loodus on seega ise sellega meile selge sõnumi andnud et mehed on arenenumad ja ülemuslikud organismid kui naised.
m
Mädanik / 3. september 2018, 20:22
On küll normaalne kui kaks meest loovad pere ja ka lapsed saadakse .Seni on normaalne kui võõrad vanad söövad võõraste laste maksude eest leiba.Kuhu nende endi lapsed jäid et peab vanaduses pensionärina vegeteerima võõra leivakoti peal.
a
aga/ 3. september 2018, 21:56
võib ju laps tunnist ära minna sellest tunnist kui lapsevanem ja laps ei soovi õppida seda ainet,saksamaal said lapsevanemad selle õiguse kui hakati õpetama anaalsexi ja lapsed ei pidanud sellest homoideoloogia tunnist osa võtma.
s
seda et/ 3. september 2018, 19:58
Looduse poolt on ju asi lihtsalt paika pandud.
Kui inimene on homo, siis ta ei vaja seksi selleks et lapsi saada.
Kes tahab lapsi, selle suundumus on hetero.
Milleks homodele võõrad lapsed, et perekonda mängida, sel on ka oma põhjus.
Aga lapse heaolu ja isa-ema armastus see põhjus küll ei ole
l
Lastekodust/ 3. september 2018, 20:21
Milleks heterodel võõrad lapsed?
A
.../ 3. september 2018, 21:06
Aga milleks homodele? Teil ju vaja ainult paraadidel lehvida.
Eputised.
h
hah/ 3. september 2018, 19:56
Venemaal pandaks sellise homopropaganda eest vangi
o
3. september 2018, 20:21
Ootad pikisilmi venelasi külla?
h
heh/ 3. september 2018, 20:23
muidugi pannakse, mis sul siia üldse asja oli mine vangi ja ole vait
a
ah/ 3. september 2018, 19:32
Moodustavadki ju, see oleks võinud juba 20 aastat tagasi õpikus sees olla
Päris kiviajas ka ei tasu olla omadega
a
aga/ 3. september 2018, 20:04
mis pere see on kui lapsi ei sünni
n
Negatiivne iive/ 3. september 2018, 20:43
h
HUUMORIKOOL/ 3. september 2018, 20:51
ökopere. Hoiab enda rohelise jalajälje väiksena.
o
Kõnealuse õpiku välja andnud kirjastuse Koolibri peatoimetaja Kadri Rahusaar ütleb, et lehekülg lähtub põhikooli riikliku õppekava sotsiaalainete ainekavast.
EKS HILLAR PALAMETSA JUTUSTUSI KODUMAA AJALOOST (ajalooõpetus 4. klassile) LÄHTUS KA TOLLASE NÕUKOGUDE VÕIMU KEHTESTATUD KOOLI ÕPPEKAVA AINEKAVAST..
seega põhjendades ükskkõik mida mimgi ainekavaga taandatakse ennast "vastutusest" võetakse raha vastu ega küsita, millise kildkonna võim surub selliseid ainekavasid peale, milliseid inimesi sihipäraselt üle maailma sokutatakse ainekomisjonidesse, et "omaparaseid" ainekavu kehtivaks muuta, milliseid inimesi tasustatakse-ostetakse altkäemaksuga ära et teha huvigrupile soodus otsus jne, milliseid inimesi alusetute süüdistuste alusel sunnitakse ainekomisjonidest lahkuma, et vabastada kohta enda huvigrupile sobiva meelsusega liikmele

m
madrus/ 3. september 2018, 19:27
minister tagasi ja minutitega ....
t
tolerants marko/ 3. september 2018, 19:19
jätke lapsed sellest välja, muidu läheb kurjaks! kutsun normaalseid inimesi üles rebima homopropaganda leheküljed laste kooliõpikutest välja!
h
huvitav/ 3. september 2018, 19:19
Aga miks lastele peaks valetama, ja eriti siis kui lased tegelikult seda juba ise teavad.
k
Kes lubas?/ 3. september 2018, 19:16
"Haige" perekonnaõpetus, kas ma saadan oma lapse seda kooli õppima?
v
vahtman/ 3. september 2018, 19:31
Peagi oled sunnitud. Läänes pannakse lapsevanemaid vangi kes keelavad oma lastel sellistes ajupesu läbiviivates koolides õppimise. Vangi või suured trahvid või mõlemad.
Ainuke võimalus oma last päästa on kodus asjade selgeks rääkimine. Mis on mis, kes on homod ja pedofiilid ning nii edasi...
p
pinnavirvenduse skoop/ 3. september 2018, 19:36
kuidas sulle meeldiks kui haridusamet teeks sulle trahvi selle eest, et sa keelad enda lapsel seal tunnis viibida ja laps kuulab su sõna ja ei lähe sellesse tundi?
Nüüd vist sa saad aru, et nähtuse olemuslik ulatus on palju suurem kui leheküljel olev trükivärv, mis on vaid nähtuse pinnavirvendus.
h
Häbi/ 3. september 2018, 19:14
Kas haridusjuhid ei ole 7. klassis anatoomia tunnis õppinud, mis on PEREKOND, et lapsed sünnivad mehe ja naise suhtest?
m
mehe ja naise suhest/ 3. september 2018, 19:20
Just lugesin kuidas paarike aastaid anaali harrastas ja imestas, miks lapsed ei sünni
m
mehe ja naise SUHTEST/ 3. september 2018, 20:27
sudi edasi, pealkir suteliselt suhetu
j
ja kui/ 3. september 2018, 20:54
lapsi pole, siis polegi perekond?
l
linlane/ 3. september 2018, 19:08
Ja valime ainult EKRE! Ainus erakond, kes Eesti, eestlaste ja perekonna eest kõneleb ja seisab! Kõik teised tahavad eestlastest teha "eurooplased" selle kõige negatiivsemas vormis ning on nõus ka enda ema maha müüma!
l
linlane/ 3. september 2018, 19:05
Riik sõidab oma rahvast sõna otseses mõttes ÜLE! Kuidas on võimalik, et taolist, vabandage väga, arulagedust, mingit ebanormaalset seksuaalvähemuste hullust õpetatakse koolides KÕIGILE õpilastele? Lapsevanematel ei ole mingit õigust kaasa rääkida? Usun, et enamik lapsevanemaid on sellise õpetuse vastu. See ei ole ju normaalne!!! Ainus ja õige peremudel on mees + naine ja nende lapsed. Ema, isa ja lapsed- kõik! Seda tulebki õpetada. Isegi ei peaks olema pilti üksikvanemast, sest see, kuidas üksikvanemlus praeguses ühiskonnas vohab- ei ole ka normaalne! See tuleb sellest, et propageeritakse vabameelsust ning üheöösuhteid, tehakse kõik selleks, et abielu ja armastus kaotaks igasuguse väärtuse...Ma ei räägi siinkohal neist üksikemadest ja üksikisadest, kes haiguse või õnnetuse läbi on oma abikaasa kaotanud ja seeläbi üksikuks jäänud..., kuid neid on väga vähe! Ja nemad on tublid. Aga seda mõtlematust ja lihtsameelsust, mis tekitab üksikemasid- PALUN mitte propageerida! Mõtlesime abikaasaga pikalt, kas tuleks kõne alla veel üks lapsuke...Meie poeg lõpetab järgmisel aastal keskkooli. Oleme heal järjel ja õnnelikud, KUID siiski otsustasime mitte seda riski võtta just nimelt SELLE pärast, et ei soovi last sellisesse ühiskonda, kus pereväärtused on pea peale keeratud ja juba lasteaedades sunnitakse julmalt sallivust ja samasooliste "normaalsust" peale!
v
Valio/ 3. september 2018, 18:49
Sellepärast lähengi valima, et EKRE nii palju hääli ei saaks :) teisedki tuttavad öelnud, et vastikus EKRE vastu sunnib nüüd rohkem valima minema.
n
Nojah/ 3. september 2018, 21:52

p
Paavst on tulekul./ 3. september 2018, 18:49
Pildilt on puudu usumees koos kooripoistega.
l
LOE ja MÕTLE/ 3. september 2018, 19:44
Vatikan enda kooripoiste jne ärakasutamise teema summutas jesuiitlikult sellega, et pani propagandamasina tööle kuidas aafrika jne pagulasi kõik aitama peavad,
samas kui iga nädal sünnib neid elanikke seal aafrikas veidi vähem kui mustmiljon juurde.
Nii sai Vatikan "oskusliku suhtekorralduse" läbi ise oma vigadega suure tähelepanu alt ära jättes inimesed jagelema mingi (soovi korral) täiesti välditava teise "rändekriisi" (on alles eufemistlik sõna) probleemiga ja sellega kaasnevate järelmitega.
õ
Õpikute sisu peab vastama seadusele/ 3. september 2018, 18:46
Perekonnaõpetust ega perekonna sisulist käsitlust ei ole põhikooli õppekavas üldse ette nähtud, see Koolibri tegelane lausa valetab. Põhikooli riiklikus õppekavas sätestatud kasvatuslik eesmärk „ austada /../ ühiskondlikku mitmekesisust“ ei anna mingit alust perekonna meelevaldseks tõlgendamiseks. Perekonna määratlus tuleneb perekonnaseadusest. Perekonna aluseks on mehe ja naise vahel sõlmitud abielu. Teiseks: kirjeldatakse mitmesuguseid leibkondi ehk eestipärasemalt „peresid“, ent miskipärast ei pakuta traditsioonilist, loomulikku ja lapsesõbralikku peremudelit, kus elatakse koos vanavanematega.
k
3. september 2018, 22:41
Koolibri kirjastusele boikott!
s
See / 3. september 2018, 18:40
m
mh/ 3. september 2018, 18:37
Ilmselgelt on õpiku pilt olukorda moonutav. Perekonna võivad moodustada ka üksik Mees ja üksik Naine.
e
esimesed viljad/ 3. september 2018, 18:34
See ongi sellise suhtumise tulemus, et las teevad mis tahavad, mind see ju ei puuduta. Hakkab puudutama.
s
seega püüdlevad meessoost isikud mõttekaaslastga oma tegemisi ja miks ka mitte mõnda rahustavat teguviisi sooritama, ,
p
Pihk & Pojad Co/ 3. september 2018, 19:50
Teen tekkinud sotsiaalselt ärevas õhkkonnas konstruktiivse ettepaneku kollektiivselt tegeleda ennast rahustavate teguviisidega üle Eesti täpselt kell 21.00 Aktuaalse kaamera algussignatuuri ajal.
v
väga kaugaasialikud peremudelid/ 3. september 2018, 18:25
poisslapsed tugevas ülekaalus - millest selline sooline diskrimineerimine
n
Nõmmekas/ 3. september 2018, 18:24
10 aastane poiss vägistas Saksamaal enda vanuse poisi, uudis Delfis.
t
Teadagi/ 3. september 2018, 18:51
Nad on vaid kirjas 10 aastastena, nende tegelikku vanust Saksamaa võimud ei tea. Enamasti on selline 10 aastane afgaan habemega ja näeb välja nagu 30.
n
nõukaaja/ 3. september 2018, 18:21
propaganda oli praeguse ideloogiaga võrreldes üsna kahvatu.

d
3. september 2018, 18:18
Darvinismist. Darwin avastas, et SEKSUAALSUS on VAHEND ISEKA GEENI PALJUNDAMISEKS ja polegi muud kui kolmemõõtmeline printimine, ehk siis 3D-printimine on 3D-printeri abil CAD-failist (kavandist) kolmemõõtmelise eseme valmistamine.
ISEKA GEENI kolmemõõtmelise printimisega (seksimisega) paljundamine on vahend liigi säilimiseks. Samasoolised ei saa järglasi, seksimine ei ole neile geeniprinter, vaid on neile hierarhias koha määraja, võimutunnus.
3
3/ 3. september 2018, 18:18
Lastel jääb nüüd ainult valed variandid maha kriipsutada.
k
khm/ 3. september 2018, 18:10
Kas selliste homoperekondade juurutamise ei peaks ennekõike lähtuma lapsest. ja tema tulevikust?
Millised võivad tema traumad olla, kui saab aru, et teda on lapsendada antud sellele 1-2% ühiskonnast? Ja temale selline peremudel kohe kuidagi ei meeldi. Kas see võib tekidada oma homo "vanemate" osas vägivalda?
Miks seatakse esikohale homodest täiskasvanu heaolu, kes ei tea kustkohalt saadud lapsega kavatsevad perekonda hakata mängima?
k
Kai/ 3. september 2018, 18:07
Vanaisa koos pojaga võib ka lapselast kasvatada, samasoolised vanaema ja tütar võivad last koos kasvatada. Mitmekesi kergem.
i
pöörakem pilk tulevikku, ja seal ei ole inimeseasemikul enam sõnaõigust, halleluuja , kui soovite
a
Aga / 4. september 2018, 16:21
Suurem osa siin keelaks selle ära.
k
4. september 2018, 22:00
Kas loete sealt pildilt vanaisa pojaga?
ä
ärge unustage/ 3. september 2018, 18:04
Hoidke see kõik valimisteni meeles!
a
ainult/ 3. september 2018, 21:00
pestud ajudega pooletoobised käivad valimas, kuidas muidu Riigikokku saavad vaid pätid.
k
kammitud pea/ 4. september 2018, 10:53
kes on süüdi kui sa viitsi oma lastega tegeleda ja peapesust eemale hoidma
v
Vanamees/ 3. september 2018, 18:00
m
Millest/ 3. september 2018, 17:59
nüüd see paanika tekkimine, konkreetne õpik on kasutuses olnud juba vähemalt kolm aastat ja siiani pole keegi emotsioneerinud ?
m
mis paanika?/ 3. september 2018, 18:11
Siin pole paanikat vaid küsimused, millele homoperekond on võimetu vastama.
J
->mis paanika?/ 4. september 2018, 10:53
Ja millised need küsimused on?
m
mulle/ 3. september 2018, 18:42
meenus millalgi 80ndate lõpus või päris 90ndate alguses ajakiri "Eesti naine", mis tekitas umbes samasuguse vihalaine ja paljudes peredes lendas see otsekohe prügikasti.
põhjuseks oli terve lehekülg sekspoose, kusjuures need olid samasugused joonistatud kriipsujukud, mitte fotod... :D
p
pragma/ 3. september 2018, 19:04
vaat, mina ei ole sellises nõukogude peres kasvanud, erinevalt sinust..
minu vanemad ja vanavanemad olid eestimeelsed..
meie peres ei visatud seda prügikasti..
n
?/ 4. september 2018, 19:42
no tore siis ju. mida öelda tahtsid?
l
LOE ja MÕTLE/ 3. september 2018, 20:12
Lihtsalt igal aastal saavad kooliküpseks uued lapsed ja samas saavad teada ka kooliõpikute sisust UUED lapsevanemad, kes eelmine aasta ei olnud uuri ud õpikuid mida nende lapsed jätgmine aasta "õppima peaksid". Seega retooriline vahelehõige – "kus te varem olite" – on pisut demagoogiahõnguline.
p
pole paanikat/ 3. september 2018, 20:33
Pole mingit paanikat. Sellised asjad on tarvis aeg-ajalt rahva ette tuua, et valimiste ajal oleks lihtsam otsuseid teha. Ma tooks selle asja kohe valimiste eelõhtul veelkord esilehele.
p
pille/ 4. september 2018, 21:03
Mina kirjutasin 3 aastat tagasi poja õpetajale, et lesbid ja homod pole normaalne perekond. Õnneks õpetaja oli sama meelt ja rääkis lastele tunnis, mis on õige ja mis vale.
k
Kaduge keldrisse / 3. september 2018, 17:55
Ma ei saa aru kuidas me oleme jõudnud nii kaugele, et see vaimne hälvarlus on normaalne ja selle mittedolereerimine on juba tabu. Nutma ajab see, et me ei saa oma lapsi kasvatada teadlikuses ja õpetuses, et tegu on psüholoogilise hälbega kui kaks omasoolist üritavad perekonda mängida, see ei ole ega saa olema perekond!

õ
Õudus/ 3. september 2018, 17:53
Laste kallal pedofiilid ja seksperverdid juba koolides
a
Aga/ 3. september 2018, 17:49
Koolipoistele tuleb siis varakult õpetada kuidas klassiõhtutel jenkat tantsida...
s
SOJUZMULTFILM/ 3. september 2018, 20:28
https://youtube.com/watch?t=220&v=U_U9Xk9d5so
Hakkame toredat rongimängu mängima! Rrrongiii!
STOPP, MA OLEN VEDUR...
d
dotsent/ 3. september 2018, 17:45
Lp homofoobid. Siis on teie lapsed küll imeliku kazvatuse saanud, kui mingist piktogrammist oleneb, kas laps hakkab homoks vôi mitte. On teada tôde, et homosid on IGAs ühiskonnas 1-2%, sôltumata keskkonnast.
h
Häbistate dostendi nime/ 3. september 2018, 18:00
Ärge nimetage ennast dotsendiks kui te ei suuda isegi foobia mõistest aru saada.
p
pragma/ 3. september 2018, 19:07
mina siin küll ühtegi kommentaari ei näinud, mis hirmule viitaks..
pigem tundub, et siin on homodel keretäis soolas..
a
asdf/ 3. september 2018, 19:40
Jep. Sest kõik see ving ja hala siin pole teps mitte hirmust tingutud? Muidugi on. Kardetakse erinevust. Kardetakse oma laste pärast. Kas neil kartustel ka alust on, see on hoopis teine tera..
p
pragma/ 3. september 2018, 19:55
kardetakse? no ei pea ma "erinevust" kartma - ei see minu külge nakka, ei nakata ka minu lapsi..
ma JÄLESTAN nende seksuaalset tegevust.. see ajab südame pahaks..
kui nad endast igapäevaselt ei pasundaks, siis poleks mul sest sooja ega külma..
ö
Öak/ 3. september 2018, 21:56
perverssus ei ole erinevus vaid rõve valik
a
asdf/ 3. september 2018, 22:21
Mis sinu jaoks normaalne, on teise jaoks rõve ja vastupidi. Minu jaoks on rõve, kuidas kedagi tundmata vihata. Lihtsalt seepärast, mida tema teise täiskasvanud inimesega teeb. Punkt.
k
kle dotsent/ 19. september 2018, 19:10
Sina mine ja naudi pederillasid ja lesbotrolle. Krdi netitroll
g
G/ 3. september 2018, 17:36
See näitab selgelt, et tulnukad on võimu võtnud.
L
"Tõe" kuulutajatele/ 3. september 2018, 17:27
Lastele võiks siis ka õpetada, et lõõgastumise variantide seas on ka heroiin, amfetamiin ja fentanüül. Nii marjulkäimise asemel ja raamatu lugemise asendajana? Ka see on tõsiasi ja kas ka seda ei peaks ju varjama?
L
./ 4. september 2018, 10:14
Laps peabki ka nende asjade kohta teadma, et oskaks nendest eemale hoida ja teadvustaks nende ohtlikust. Vati sees kasvanud lapsed, kes midagi pole kuulnud ja kellele pole midagi selgitatud, võivadki kergesti ohvriks langeda.
h
Hea uudis!/ 3. september 2018, 17:24
See on hea uudis, sest see toob EKRE-le valijaid juurde. Ka mina valin EKRE.
r
reet/ 3. september 2018, 17:39
ega ekre populaarsus põhjuseta tõuse
o
Oswald/ 3. september 2018, 17:15
_Tema arvamusega ühtib Greeteliis, kes toob välja, et homoseksuaalsus on eksisteerinud kogu aeg. _
Väha sellest, et samasooliste häbielu aktsepteeritakse, nüüd "ühtib" keegi Greetliis isegi kellegi arvamusega. Liigutab või ei liiguta, elus või surnud, peaasi, et ühtida!
h
hmm/ 3. september 2018, 17:05
Kas homolapsed peavadki elu lõpuni arvama, et neid leiti kapsalehtede vahelt või kurg tõi?
Kuidas see küsimus lahendatakse, kui teda huvitab tõeline isa ja ema?
Seda küll ei maksa lootma hakata, et terve mõistusega laps usub, et bioloogilisi lapsi saavad kaks isa või kaks ema omavahel.
Kas mõni homopere laps on ka juba nii suureks kasvanud, et muljetada siin?
Ajalooliselt peaks ju neid olema.
K
.../ 3. september 2018, 17:24
Kerkibki ülesse küsimus, kas sellistel lastel on õigus teada oma tõelist sugupuud, tõelist päritolu. Aga kui tahab minna suguvõsa kokkutulekule ja küsib oma kahe isa käest, kas nende vanemad olid ka isa ja isa?
Või hakkab mingi homoabielu rakendusseadus selle uurimist seaduse jõuga takistama.

g
Glossaator/ 3. september 2018, 16:49
Omal ajal täiendasime ENSV-s heaks kiidetud õpikuid suurima rõõmuga. Eriline lemmik oli Palametsa "Jutustusi kodumaa ajaloost". Usun, et noorsugu ei ole hukas ja illustratsioonid saavad asjakohased täiendused ja kommentaarid.
u
unejutt creepsuga/ 3. september 2018, 16:48
Ja siis üks isadest seletab lapsele, kuidas too tema kõhus kasvas ja kasvas ja kui valus oli sünnitusel...
o
Oioi/ 3. september 2018, 16:44
Surge ära nüüd jah. Elu on nagu ta on, mis siis igast asjast vahtu lüüa. Ega lapsed ole lollid, nad on tublid ja terased. Kui küsimusi tekib, siis saabki selgitada. Ongi jututeema olemas.
Ja kui Eestis ei sõlmita homoabielusid, siis laias ilmas siiski seda mõnel pool ju tehakse. Silmi sulgeda ei saa.
Kui igas asjas ainult ajupesu nähakse, siis muidugi... aga ikka peab neid ilmaasju lapsele selgitama. See nüüd siis üks asi mida kooli hooleks ei maksa jätta. Laps usaldab ju oma vanemaid eelkõige.
p
Pärismaalne/ 3. september 2018, 18:02
Tegemist on kooli õpikuga, mitte juturaamatuaga
a
asd/ 3. september 2018, 16:44
oeh kui rumalad inimesed.. mis pagulastel ja homodel ühist on? :D
a
A, / 3. september 2018, 17:00
Kuule kloun, üsna palju. Sa pole kuulnud kuidas nad 10 aasta vanuseid armastavad?
a
A, / 3. september 2018, 17:02
u
uss/ 3. september 2018, 17:08
Homod ja pedofiilid on siiski kaks iseasja. Pedofiil võib olla nii homo kui hetero.
n
Noojaah/ 3. september 2018, 18:30
75% laste seksuaalsest ärakasutamisest on homoseksuaalse iseloomuga.
t
To mitte alati/ 3. september 2018, 20:28
Sina täpselt tead, suured kogemused
m
3. september 2018, 20:28
Mul on teised andmed, 72 % pidi olema
N
---/ 4. september 2018, 16:23
No vaevuge natukenegi endale mõisteid selgeks tegema.
i
Irf/ 3. september 2018, 17:03
Eks naapalju ikka ole, et kuna naine peab abielludes syyto olems, siis omandavad oiskesed kogemuse vanaeitede või lammasttega. Ja noormehed posikeste tagapalge abil. Nii, et islamikultuuris on levinud mitmesugused parafiiliad.
õ
3. september 2018, 17:19
ÕL: USKUMATU! Kümneaastane vägistas klassiväljasõidul kümneaastase. Vägistajat abistasid 11aastane süürlane ja 11aastane afgaan, kes hoidsid 10aastast ohvrit kinni.Berliini ühe põhikooli klassiväljasõidul vägistas kümneaastane poiss sama vana poisi, vahendab Bild Online.
m
miks ei ole?/ 3. september 2018, 17:19
Mõlemad on tööriistad soroslaste tööriistakastist.
k
Küsimus selline./ 3. september 2018, 16:42
Kui koolides õpetatakse nüüd seksuaalkasvatust nagu räägitakase,siis kuidas õpetatakse kahe naise ja kahe mehe vahelist seksuaalelu?! Väga huvitav.See haige jama tuleks riiklikul tasandil ära keelata.Siin ei ole mitte midagi normaalset.
t
Taat/ 3. september 2018, 16:30
Mõtisklen ja olen saanud arusaamisele,et naine ilma meheta last ei saa ning vastupidi, homovanemad ei saa iial asendada Ema ja Isa ,kuigi seda nad püüavad! Lugupidamisega,Taat!
u
usklik/ 3. september 2018, 21:12
aga kuidas Neitsi Maarja sai?
s
Scaramanga/ 3. september 2018, 16:28
Huvitav oleks teada kuidas Soros ja sõbrad need õpikud koolidesse nihverdasid.
a
3. september 2018, 16:45
Aridusministri käskkirjaga.
k
kamaaz/ 3. september 2018, 17:17
ministri haridusega ja käskkirja suunates
a
Aridusminister/ 3. september 2018, 21:13
:). Marss kooli õppima!
n
Njah:/ 3. september 2018, 16:19
Kuid ei ole hullu, sest kõige rohkem teeb see õpik nalja just õpilastele. Ärme alahinda omi lapsi, nad on päris terased.

b
Bretooni linnuvaatleja/ 3. september 2018, 16:16
Odavamini ei saakski üht rahvust hävitada:
- poisslapsed keeratakse geideks;
- naised meelitatakse propaganda kaudu murjamitele kaasadeks;
- ja lõpuks tuuakse inimõiguste sildi all mugavuspagulased sisse.
Geniaalne, kas pole?
https://www.youtube.com/watch?v=mUrtD8BTjxY
https://www.youtube.com/watch?v=AaVk46xP5FQ&bpctr=1535982355
t
Taibud/ 3. september 2018, 16:14
Kas Eesti riiklik hariduse programm tahab õpetada et lastepilastamine on normaalne,maksumaksja rahaeest .
b
Bla/ 3. september 2018, 16:07
Needsamad pagulased ju sõdivad lääne tolerantsuse vastu?
s
Selline/ 3. september 2018, 16:04
,,õpik" ei tohiks kusagil koolides olla õppevahendiks.Kui keegi räägib,et vot Rootsist tuleks eeskuju võtta,siis ma leian,et mingil juhul ei tohi seda teha.Erinevus ei rikasta!Piisab sellest kui keegi kusagil kirjutab,et oleme sallivad ja oleme avatud ühiskond ning ma lähen juba vihaseks.Tänapäeva elus on väga palju head,kuid samamoodi on selles ka väga palju täielikku jama,mis on täiesti vastuvõetamatu!
t
Taat/ 3. september 2018, 15:54
Kui Sinu tõi kurg kapsalehtede vahelt,siis Sa ju oledki ussike!
h
3. september 2018, 15:53
Homofoobid on teaduslikult näidatud kui keskmisest madalama emotsionaalse intelligentsusega ja intelligentsiga isikud, sest keskmisest madalama EQ ja IQga inimest hirmutabki kõik, mis pole nagu tema ja ‘mida on raske seletada’. Kiire Google otsing annab teile ka vastavad artiklid. Eks iga üks saab järeldada kus pool kesk joont ta on.
o
omule/ 3. september 2018, 16:07
mine aja oma iba kuskil omasuguste näoraamatu lehel
e
eu/ 3. september 2018, 16:15
Lp. 15:53
Heterfoobidel on taandarengu tagajärjel suguelundid taandumas ja saaduseks saab kesksooline olematu olend.
P
/-le/ 3. september 2018, 16:36
Palun viiteid nendele teaduslikele uuringutele. Ja teile teadmiseks - olen kindlalt selle ajupesu vastu ja minu, 12 põlve nii ema kui isa poolt puhta eestlase IQ inglise keeles mõõdetuna on 136.
i
3. september 2018, 17:02
1
1234/ 3. september 2018, 15:49
Mina ei saa aru, mis seal raamatus siis valesti on? Kui selline asi on meie maailmas juba väga laialdaselt levima hakanud, siis miks peaks laste eest seda varjama? Lastele tuleb kõik maailmas toimuv korralikult lahti seletada, mitte et nad loevad kuskilt lehest ja saavad valesti aru jne. Tundub, et pildi autor ei teadnud sellest midagi ja seepärast saigi trauma, mida postitada.
p
Püüan selgitada/ 3. september 2018, 16:06
See, et sa aru ei saa, ongi sinu probleem.
l
loomasõber/ 3. september 2018, 16:09
pole midagi levima hakanud vaid väärtusetu inimgrupi poolt levitama hakatud.
e
error/ 3. september 2018, 16:16
viga selles ongi et see scriptiviga levima on hakanud ... vaadake tänast lustikummutit TV3 :D
e
eu/ 3. september 2018, 16:20
Lp. 15:49
Raskem juhus!
Pidi ju omasooiharatel iq ülikõrgel järjel olema, et tekibki raske arusaamisega!?
Puust ja punaseks, omasooliste kooslused ei ole ega saa ka teatavatel põhjustel olla võimalikud. Bioloogia käsitlus on vist iq testist välja jäänud!?
i
iga on sinus/ 3. september 2018, 17:42
Ka narkomaania on väga laialdaselt levima hakanud aga ma ei arva, et seetõttu peaks seda õpikus kajastama kui valikuvõimalust.
v
vot-vot/ 3. september 2018, 15:44
Ah et sellised pered on olemas , aga kuhu jäävad pered kus vanavanemad, aga paljudel polegi peret elavad lastekodus, miks neid ei ole pildil. Kas lihtsalt laia silmaringiga inimeste kitsas silmaring, vägisi jääb mulje et mitte. Ja üleüldse sellist juttu saab rääkida vanuses kus usutakse et kurg toob lapsed ja jõuluvana toob kommi. Kuuendas klassis on see juba naeruväärne, teatakse et keegi sünnitas inimese,lapse ja see ongi pärisema ja see on tavaliselt ka naine. Kus on minu ema - kuhu ta kadus
miks on mul kaks kommionu kõrval. Lapse psühhotraumad on kindlustatud - mingite tüüpide haiglaseks rahuloluks. Peale sõja kui koolis oli natuke ülekasvanud jõmpsikaid , õpetaja hirmutamise peale "Kutsun vanemad kooli" oli vastus, mul polegi vanemaid - kuidas ? karu kakas kännu peale ja päike haudis välja. Näe kuhu oleme jõudnud 21 l sajandil - sinna mida ennustasi pätipoisid 40 -date lõpus.
v
V/ 3. september 2018, 15:59
Kui lapse kõrval on teda armastavad ja teda korralikult kasvatavad inimesed, ei saa ta kindlast psühhotraumat, aga halva, vägivaldse ja hoolimatu perekonna puhul küll, moodustavad selle siis kes iganes.
o
oh jah/ 4. september 2018, 16:26
Suurem osa kommenteerijaid on vastu mõttele, et kui lapse kõrval on teda armastavad ja teda korralikult kasvatavad inimesed, ei saa ta kindlast psühhotraumat, aga halva, vägivaldse ja hoolimatu perekonna puhul küll ?
e
eu / 4. september 2018, 18:50
Lp. 15:59
Ka pedo fiilid armastavad lapsi, soovisite vist lisada!?
Kas teate,mis saab oma soo iharate koosluses üles kasvanud lastest?
Kui üritasin sellekohaste teadusuuringute kohta siin valgustada, siis kadus kirjutis imeväel. Kas ka nüüd jäetakse kirjutis alles???
o
oh jah/ 6. september 2018, 09:09
Ei soovinud, aga siin tahetakse igaühes, kes natukenegi mõtleb, vaenlaseks teha, sest oma on siin ainult lahmivalt sõimav isend.

s
3. september 2018, 15:43
Selline õpik tuleb tagasi saata ja keelduda selle järgi õppimist. Vanemad peavad üheks saama. Siis asi muutub.
h
H./ 3. september 2018, 15:42
SUNDRAVILE need õpiku koostajad!
r
R./ 3. september 2018, 15:39
Täiesti haiged inimesed oma homopropagandaga!
e
enesetapu õpetus/ 3. september 2018, 15:39
Koolis peaks ka enesetappe käsitlema kuna ka see on ju elu osa ja need on olemas. Võiks olla lihtsamad juhised välja toodud koos koolitulistamise juhtudega kus tulistaja ise surma saab. Need ajad olevat ju möödas kui asju maha salati?
e
eu/ 3. september 2018, 16:33
Lp. 15:39
Kui üritada kirjutada perekondades ja erinevates omasoolistes kooslustes enesetappude kordades erinevustes, siis see võetakse kohe maha!
k
Kurt Tumm/ 3. september 2018, 15:39
Eestis ju homoabielud pole lubatud seadusega,kuidas õpiku autor seda ei tea?
j
jah/ 3. september 2018, 15:27
ainult näitab mis sajandis eestis veel elatakse sellal kui muu maailm on ammu 21.sajandis ja tegeldakse oluliste teemadega...
e
eu/ 3. september 2018, 16:39
Tasub tutvuda ajalooga, kus ennemgi neid taandarengusid toimunud ja millega see on kõik lõppenud!
n
Nipitiri/ 3. september 2018, 15:25
Tegelikult võiks ikka lastevanemate käest nõusolekut küsida sellise õppeprogrammi kohta.Minule isiklikult ei meeldi,kui minu lastele ajupesu tehakse.See tund peaks olema vabatahtlik,mitte sunduslik.
v
V/ 3. september 2018, 15:35
Võib-olla tahaks vanemad üldse määrama hakata, millises tunnis nende lapsel kõlbab käia ja millises mitte? Mõnele patsifistile näiteks ei meeldi, et laps ajalootunnis käib.
t
Taat/ 3. september 2018, 15:25
Aga Kas? Ära Jumalat puuduta,pühadust ei tohi puutuda!

o
Ove/ 3. september 2018, 15:24
v
Vau/ 3. september 2018, 16:11
suurepärane õpik teatud väärastunud suundumusega isikute, mitte normaalse eestlase jaoks.
m
maa/ 3. september 2018, 15:22
Sinisilm, kes arvab et 6. klassi laps ei tea midagi homoseksuaalsetest inimestest!
Ja niiväga loodan, et temast ei kasva sama sallimatu, kui ta vanem.
s
saa/ 3. september 2018, 15:51
annan endast parima, et oskaks teha vahet haiguse ja normaalse pereväärtuse vahel.
k
katmandu/ 3. september 2018, 16:12
minu kuueaastane tütar teab ka et homod on haiged inimesed aga see ei tähenda et neid kooliraamatusse peaks pandama.
t
To katmandu/ 3. september 2018, 20:32
Aga kas vähihaiged kõlbavad õpikusse panemist?
n
nendesse/ 6. september 2018, 15:07
kus arstiteadust õpetatakse tuleb sisse panna KÕIK haigused, sealhulgas eelpool nimetatud.
e
eu/ 3. september 2018, 16:42
Lp. 15:22
On teada tuntud tõsiasi, et mida nooremast east alustada ajupesuga, seda kindlamini kinnistuvad ka väärtõed!!!
Omasooiharate püramiidi kõrgematel astmetel olijatel on see enam, kui selge.
s
saan ma õieti aru?/ 3. september 2018, 15:22
Ma saan aru, et laste arvamuse pärast ei muretse keegi. Ei siis kui ta on väike ega siis kui ta on sellises homo peres suureks kasvanud.
Põhiline, et homodel endil hea olla oleks ja peret saaks mängida.
a
3. september 2018, 15:15
Ainult madalalaubalist inimest häirib see teema, õnneks haritud/intelligentsed inimesed on ammu teemaga rahu teinud
h
hmm/ 3. september 2018, 18:46
j
jama värk/ 3. september 2018, 15:14
Aga kuidas kahe isaga "peres" selgitada lapsele, kumb on isa ja kumb ema. Aga kui tegelik bioloogiline isa on selles peres mingil põhjusel seksuaalselt ema rollis?
Laps saab aru ju. Ja mis siis kui on suure vaevaga ära seletatud, milline isa on ema ja laps mingil ajal hakkab küsima, kes on tegelik bioloogiline ema?
Kas sellises peres on ikka selline õhustik, et on võimalik kasvatada normaalse psühhikaga laps?
Ja kui laps on suurem, kas tema oleks nõus sellise peremudeliga ja mida siis tema hing peab läbi elama?
Kas on ühiskonda haigust veel juurde vaja?
s
see pole haigus,/ 3. september 2018, 15:26
see on ülim lömitamine.
L
./ 3. september 2018, 15:39
Lapsed on arusaajad ega hakka emasid isadeks ja isasid emadeks pidama ega nimetama, nende jaoks on inmesed need, kes nad on.
e
eu/ 3. september 2018, 16:46
Lp. 15:14
Tavapäraselt ongi omasooiharate kooslustes paika pandud, kes on isane, kes emane. Nad võivad ju väliselt sarnased olla, kuid vaimselt üritatakse ikkagi jäljendada tavaperekondlikku rollimängu.
h
hmm/ 3. september 2018, 18:34
miks sina selle pärast muretsed, kuidas teised oma lastele asju selgitavad?
"Aga kui tegelik bioloogiline isa on selles peres mingil põhjusel seksuaalselt ema rollis?" -
traditsioonilises peres ei räägita ju lastele mida ja kuidas vanemad täpselt voodis teevad, miks peaks seda siis samasooliste peres tegema?
r
Raivo/ 3. september 2018, 15:13
j
jebedijee/ 3. september 2018, 15:11
No ma ei tea, minu meelest seletab üsna kenasti lahti. Mujal maailmas ja ka meil on ju sellsieid peresid, mis ei ole traditsioonilise mudelgiga. Miks laps ei võiks seda teada?
m
Maa Mees/ 3. september 2018, 15:08
Kui nüüd aus olla ja võrdõigusest rääkida, siis on see õpik väga diskrimineeriv. Vanasti oli õpilaste mõistes perekond isa+ema+üks või mitu last. See oli suguliselt jätkusuutlik ja looduse mõttes ideaal variant perekonnast ning seepärast see võeti aluseks.
Kui nüüd tahetakse laps kurssi viia kogu elu eripäradega, siis tuleks seda teha õiglaselt. Ma ei leia õpikust kärgpere mudelit, miks nemad on halvemad kui homod.
Kui pere õpetuses on sisse toodud homod, siis kus on teised seksuaalvähemused, võrdõiguslikkus ju?! Puuduvad nekrofiilid, pedofiilid, zoofiilid jne.
Kui ikka kõik on võrdsed, siis miks ka mitte.
l
Lugeja/ 3. september 2018, 18:08
Kärgpere mudel on olemas ju, keskel all.
"Puuduvad nekrofiilid, pedofiilid, zoofiilid jne." - tegemist pole pere mudeliga vaid on parafiiliaga. Võiks enne lugeda osata kui hakata jama kirjutama.

t
Totud/ 3. september 2018, 15:05
jälle vinguvad :). Kui elab koos 2 samast soost isikut: ema ja tütar või isa ja poeg, kas nad pole siis perekond? Ja mis need pagulased homondusse puutuvad, kui mingi kõlupea seda arvab?
i
3. september 2018, 15:09
Ise elan vanaema majas, koos vanaemaga vanaema pensionist?
s
Sentinel/ 3. september 2018, 15:18
Piiratud lähenemine, sest ka lemmikloomad on ju ometi pereliikmed.
T
?/ 3. september 2018, 15:19
Tahaks siiski eeldada, et ema ja tütar või isa ja poeg ei ole seksuaalses suhtes.
Ja mudelil, kus on joonistatud 2 meest ja laps, et ole ilmselt mõeldud, et täiskasvanud mees, täiskasvanud poeg ja siis veel üks laps.
Ainus evolutsiooniline peremudel on naine+mees+laps(ed). Sellele lisaks ka ühe lapsevanemaga mudel, kui teine osapool puudub.
2 naist ega 2 meest omavahel lapsi ei saa, seega seda ei saa peremudeliks lugeda.
Aga kui juba kõrvalekalletest rääkida, siis ka haaremit võiks kujutada peremudelina (näiteks 1 mees, 3 naist ja 10 last). Miks seda ei näidata?
j
Jah/ 4. september 2018, 16:59
Ema, vanaema ja tütar siis ilmselt koos elada ei tohi? Või vähemalt ei tohi neid perekonnaks nimetada?
n
Neiu/ 3. september 2018, 15:04
Arutle... mida kuradit mul on arutleda, kuidas naabri Jüri oma perekonna üles on seadnud. Puhas klats. Arutleda võiks palju asjalikematel teemadel.
n
Näiteks/ 3. september 2018, 15:04
Üks võimalus on nende piltide põhjal lapsele ilusti ära seletada, milline variant on vale kui kunagi tulevikus tahaks omada enda bioloogilisi lapsi.
Teine võimalus on tõepoolest valedele variantidele punased ristid peale kriipsutada.
t
Taat/ 3. september 2018, 14:54
Sallivus,tolerantsus,kõikide vähemuste heaolu-varsti on lapsed ematud ja isatud!?Bioloogia tunnis räägime,et Sa sündisid katseklaasis!? Kuhu edasi,inimesed?Absurd miljonis astmes!
a
Aga kas/ 3. september 2018, 15:07
sinu ajal ei räägitud, et lapse toob toonekurg või leitakse kapsalehtede vahelt? Neitsi Maarja sai ju ka lapse ilma meheta :), kui oled usklik.
k
kk/ 3. september 2018, 14:52
Kurb on see, et kahe erisoost vanemaga, kus peres on 2 last, seda ei kujutata. Neid peresid on ikka kõige rohkem
k
Kalev/ 3. september 2018, 14:52
Õpik on jäänud poolikuks.Käsitlemata on pedofiilid kes armastavad lapsi,nekrofiilid kellele meeldivad surnud,mõned inimesed armastavad oma loomi nemad on zoofiilid.Omamoodi saavad ka nemad moodsal ajal pere moodustada,Ühekülgne lähenemine proua minister,liialt ühekülgne....
j
Jah/ 3. september 2018, 15:11
Teatud eas ja sobival kombel tuleb lapsele kõik asjad maailmas ära seletada.
o
Oh/ 3. september 2018, 15:46
Ei viitsita lastele midagi selgitada, aga lapsed ninapidi nutikates ja omandavad sealt kes teab milliseid arusaamu.
k
kalew/ 3. september 2018, 14:52
täielikku moraalitust ja ebanormaalsust hakatakse sisendama lastesse siis juba kooli algul, et nad kooli lõpetades enam üldse normaalsusest aru ei saaks
p
prooviks uuesti/ 3. september 2018, 14:50
Neid pilte tulekski lapsele seletada nii, et peres võib olla ka laps, Isa ja vanaisa ning laps, ema ja vanaema.
Hakata lapsele kahe isa peret selgitama on tülgastav.
Laps võib ikka päris segadusse sattuda, eriti kui veel lapse ema ise ka ei tea, mitu meest eostamise ajal tast üle käis ja kes on tegelik isa.

l
lihtne lahendus/ 3. september 2018, 14:45
Tõmmake see leht lihtsalt välja!
m
3. september 2018, 14:44
Ma ei saa aru mis moodi see samasooliste kooselu rikastab ,tulge mõistusele!
l
lapsevanem/ 3. september 2018, 14:42
Mina ei näe probleemi. Ausalt öeldes teab minu laps juba meie kodust saadud info põhjal, et perekonnad on erinevad ning seda tuleb aktsepteerida, tema hinnangud ei puutu siin asjasse. Niisama lihtne see ongi. Infarkti saavad praegu pigem need, kellel kodune selgitustöö on tegemata jäänud.
n
Nojah/ 3. september 2018, 15:15
Osad lapsevanemad ei viitsi selgitustööga tegeleda ja ilmselt ütlevad oma lastele, et kõik pered on täpselt ühesugused, kuigi lapsed ju näevad, et ei ole.
n
Nojah/ 3. september 2018, 20:18
Mitte selles pole asi, kas lapsed seda teavad või ei tea. Haige on seda hälvet normaalsuse pähe õpetada ja veel põhikoolis. Aga no arvata oli, ootame, mis veel tuleb.
a
Ahsoo/ 4. september 2018, 16:33
Vaikime lihtsalt teatud nähtused maha, nagu neid ei esinekski. Äkki peaks põhikoolis veel kurejuttu ka rääkima, sest ebamugav ju seletada, kuidas asjad tegelikult on?
e
4. september 2018, 22:24
Eesti keelde pole vaja võõrsõna "aktsepteerima".Meil pole vaja keelereostust.
r
r./ 3. september 2018, 14:42
Hehh..mis te arvate, et esimene on naine-mees-laps mudel?
Eksite, see on tegelikult crossdresser-mees-lapsendatud laps.
Haaaa
j
Jätk raamatusse/ 3. september 2018, 14:41
Ära on unustatud lehekülg, mis kajastaks eestlase iseloomu:
Homofoobne
Sallimatu
Kade
Õel
Silmakirjalik
Mitmepalgeline
Kide
jne.
h
3. september 2018, 18:49
Hämmastav, kui hästi sa ennast iseloomustada oskad 5 pluss selle peale.
m
miks on/ 3. september 2018, 14:40
üksikvanematel ja omasooihaldajatel ainult pojad?
t
Taat/ 3. september 2018, 14:35
Kas see on nüüd see Eesti,mida me tahtsime?
l
läheks/ 3. september 2018, 18:18
n
Nojah/ 3. september 2018, 14:33
See on tulemus sellele jutule, et las nad olla, mind see ei puuduta.
k
kas sind/ 3. september 2018, 15:10
nad puudutavad, räägi sellest?
j
Jah/ 3. september 2018, 15:46
Jah, mind puudutab see väga kui minu lapsed selle raamatu järgi peavad õppima ja neile selgitatakse koolis, et kaks meest rahuldavad isekeskis sugulist kirge ja peavad ka last, ning see on tore.
a
Arvad,/ 4. september 2018, 16:35
et tavalise perekonnamudeli puhul ka seletatakse kuidas kirge rahuldatakse ?

e
Eino Taruk/ 3. september 2018, 14:33
" Kadri Rahusaar ütleb, et lehekülg lähtub põhikooli riikliku õppekava sotsiaalainete ainekavast."
Demagoogia. Lehekülg lähtub õpiku koostajate vasakliberaalsest tõlgendusest. Pole vaja näpuga näidata eeskujule mida pole, algatus tuli õpiku koostajatelt ja põhjuseks nende ideoloogiline suundumus.
e
Et/ 3. september 2018, 14:43
Räägime lastele ainult valikuliselt, mis nende ümber toimub ja mis nähtused maailmas olemas on ?
m
Mofo/ 3. september 2018, 16:08
EKREle on parimat reklaami teinud just sellelaadsed õpikud jpm süsteemi mädapaised, vahel tundub, et nad ei pea ise mitte grammigi selleks pingutama, et nende reiting tõusu jätkaks, kõik, KÕIK tehakse ette ja taha ära, et nende poolt hääletataks :)
t
Tom/ 3. september 2018, 15:19
Saan aru,et mei hulgas on haigeid ja nad võivad trükkida mida soovivad aga keegi peaks ju kontrollima ja heaks kiitma?? Aga ilmselt on ka kontrollijad juba moraalselt ja kõlbeliselt nii laostunud,et kätt ette panemas pole kedagi?
k
Kuidas?/ 3. september 2018, 14:32
Kuidas on see võimalik,et taolist perverssust surub suuremale enamusele peale väike haige vähemus ja nad on vallutanud riigis kõrged ametipostid???
m
Mofo/ 3. september 2018, 16:07
Valitsemine on keeruline aga samas on seal mängu ilu oi kui palju. Stalin oli selle ala 1 suurmeistreid ja Goebbels omakorda oskas "õigeid" teadmisi inimesteni viia. Tänased suunajad on aja jooksul äraproovitud töövõtteid veelgi peenemaks lihvinud ja lasevad vana rada edasi.
m
MM/ 3. september 2018, 16:30
Ilmselt on vale parteid valituks saanud.
h
Haridus ja haritus/ 3. september 2018, 14:30
Vähemalt on õpik aus ja kajastab ühiskonda õigesti! See aeg, kus midagi maha salati või ei räägitud, kuulub minevikku.
e
Eino Taruk/ 3. september 2018, 14:35
Ja, õigesti aga teadvalt valikuliselt. Ühiskonnas on veel palju asju mida seal õpikus ei kajastata, sest need pole (veel) põhivoolu hulka arvatud.
e
Et/ 3. september 2018, 14:45
Kui õpikus kajastatakse sellist teemat nagu perekond ( ei ole ju lastele vastunäidustatud teema ) siis tuleb lastele ära seletada kõik nähtused, mis sinna juurde kuuluvad. Selge see, et eakohaselt.
a
Andres/ 3. september 2018, 14:43
Mulle tundub, et maha salatakse järjest rohkem. Lihtsalt üks näide väga paljudest: Kölnis paar aastat tagasi uusaastaööl toimunud mastaapset ahistamist varjasid Saksamaa riiklikud võimud 4-5 päeva, kuni hakkas vaikselt välja tulema.
t
tead,/ 3. september 2018, 15:13
kui palju suures maailmas iga päev tehakse halbu tegusid, suudaks sa kõiki neid kuulda ja milleks?
m
Mofo/ 3. september 2018, 16:03
No väike vahen on sees - kui kusagil X riigis, mis meist kaugel juba 50a sõdaon käinud või mõnes alaarenenud riigis pidevalt inimesi notitakse - tõesti pole meie jaoks uudist.
Kui aga peaaegu meie koduõuel on hakanud massiliselt toimuma kuritegusid, millest keegi 15a tagasi isegi hirmuunenägusid näha ei osanud on tegu veidi teine + võimud & meedia kogu jama meeleheitlikult kinni mätsida ei sooviks ning selliste nähtuste vastu võitlevaid kohalikke taga ei kiusaks .... jne
Kodaniks "tead" sellest muidugi aru ei saa (progressiiv = loomulik kadu) aga paljud teised ehk saavad pihta.
j
Jah/ 3. september 2018, 14:30
Arvad, et lapsed ei tohiks teada, et enesetaputerroristid olemas on ? Kas lapsed peaksid kasvama naiivses teadmatuses maailmas eksisteerivate nähtuste osas?
m
Mofo/ 3. september 2018, 15:59
Terved ülikoolitäied noori kasvatatakse naiivses teadmatuses üles kui oled juhtunud tähele panema, milliseks punapartei õppelaagriks haridussüsteem muudetud on.
e
Eino Taruk/ 3. september 2018, 14:30
Ega ei jää muud üle kui tuleb kodus vanematel kooli vigu parrandada ja seletada, et mitte kõik mida õpetaja räägib pole õige. Nii juhtub kui kool hakkab teaduse, kunsti jmt. kõrval ideoloogiat pähe taguma.
s
siis võta/ 3. september 2018, 15:14
laps koolist ära, sest kuidas laps vahet teeb, mis on sinu arvates õige ja mis vale, mida õpetaja õpetab.
m
Mofo/ 3. september 2018, 15:58
Liiga usinasti teed siis võib lastekaitseametnikule su elukoht huvi pakkuma hakata... ainult õiged arvamused tohivad olla.
e
Erinevus rikastab/ 3. september 2018, 14:29
Järelikult purjus isa pole millegi poolest halvem kainest isast. Või võtame litsaka ema ja korraliku ema. Kui erinevus rikastab, siis mille poolest esimene on halvem kui teine,
l
Läänlane/ 3. september 2018, 14:28
Harku valla elanik ei saanud aru ,et on ka selliseid peresid kus on ema laps ja vanaema.
o
oehoeh/ 3. september 2018, 14:42
Neid pilte tulekski lapsele seletada nii, et peres võib olla ka laps, Isa ja vanaisa ning laps, ema ja vanaema.
Hakata lapsele kahe isa peret selgitama on tülgastav.
Laps võib ikka päris segadusse sattuda, eriti kui veel lapse ema ise ka ei tea, mitu meest eostamise ajal tast üle käis.
N
?/ 3. september 2018, 15:26
Need peremudelid eksisteerivad ja 6. klassi lapsed teavad seda ka ilma õpikuta. Miks moderaator kustutab mu viisakad kommentaarid, kus püüan väita, et antud õpiku lehekülg ei peaks kuidagi draamat põhjustama.
t
Toolid ja taburetid/ 3. september 2018, 14:27
Paaritugu omavahel, mõlemil 4 jalga ju?

K
./ 3. september 2018, 14:24
Kas seda, mis meile ei meeldi, tuleb laste eest varjata ja neile mitte selgitada? Kas nähtuste mahasalgamine teeb need olematuks? Lapsed ju näevad, mis ümberringi toimub.
s
3. september 2018, 14:29
Sina pole ütleja, mida vanemad oma lastele õpetada lubavad või ei luba.
j
Jah/ 3. september 2018, 15:20
ja kasvavadki osad lapsed samasugused kui nende vanemad, lahtiste silmadega maailma vaadata ei oska, millesti aru saada ei püüa ja siis ei teki lastel ka küsimusi ja vaade maailmale jääb kitsukeseks.
m
Mofo/ 3. september 2018, 15:53
No kui ta riigiaparaadis toimetab, siis isegi võib olla "ütleja" suund totalitaarsuse suunal on juba ammu täheldatav - pole kaugel ka aeg, kus teisitimõtlejad üldse lapsest ilma jäetakse. No umbes sama kui NSVLi ajal oleks sa oma lapsele EW ajalugu ja NSVL okupatsioonist rääkinud ja öelnud, et see mis kooliõpikus kirjas, pole päris tõde...
Siin on lihtsalt "uue normaalsuse" viimine noorteni, samm sammu haaval ja ikka maast-madalast.
K
./ 3. september 2018, 15:54
Kas nii paljud tõesti ei tunne küsiauset ära või ei suuda sellele omapoolset seisukohta vastuseks esitada? Või nad arvavad, et nende lapsed ei suuda aru saada, et näiteks pinginaaber elab ainult emaga või koos vanaemaga st. et tähendab on ka teistsuguseid peremudeleid. Aga järsku ei tohi poolikutest peredest ka kirjutada, et on propaganda perede lõhkumiseks?
ü
Ütlejale 14.29/ 3. september 2018, 20:48
Jumal tänatud et lapsed ise oskavad teadmisi hankida sinu tahtmisest sõltumata
j
Julm/ 3. september 2018, 14:32
Pedofiiliat, nekrofiiliat sa ka ei suru oma lapsele nina alla kuigi need on praktiliselt üks haigus omasooiharusega.
m
Mofo/ 3. september 2018, 15:53
Ei suru, kui sa just Hollandis ei ela, seal isegi vastavad parteid olemas.
a
A / 3. september 2018, 14:34
Arvad ,et erinevad pildid on selleks õpikus ,et laps saaks sealt õiged valida vää ?
e
eu/ 3. september 2018, 17:02
Lp. 14:24
Lastele on vaja õpetada, mis vale mis õige. Vaimse hälbega inimesed ei saa luua täisväärtuslikku perekonda!
Ja tõsiasi on, et mida varasemast east omasooiharuse ajupesuga pihta hakata, seda tulemuslikum see on! Sellest ka soov lasteaedades vaimseid hälbeid tervete pähe esitada!
e
eu/ 3. september 2018, 17:04
Lp. 14:24
Väga tihe eemaldusfilter selle kirjutise all.
Mida varem oma soo iharuse aju pesu ga, seda lootustandvamad on tulemused.
s
on toodud ilmselt tähelepanu immigratsiooniprobleemidelt ära juhtima. Siis veheldakse pepuaugu ümber, siis ei panda tähele islamiseerumist ja illegaalide kuritegusid. Sakamaa näitel, see ei tööta.
a
A/ 3. september 2018, 14:36
Pole probleemi -Me oleme võimelised mitme probleemiga korraga tegelema küll
y
yyy/ 3. september 2018, 14:23
Kaks samast soost vanemat moodustavadki perekonna, Kõik õige. Vahelduseks ka normaalseid asju sinna õpikutesse pandud.
v
Väldo/ 3. september 2018, 15:04
Pigem moodustavad nad per$€konna.
e
eu/ 3. september 2018, 17:09
Lp. 14:23
Esiteks, samasooliste kooslustest ei saa kunagi perekonda.
Teiseks, miks küll samasooliste kooslustes, siis soorollid käima lükatakse - üks emane, teine isane!?
l
loomasõber/ 3. september 2018, 14:22
päris häbi oleks homu olla.
e
ee/ 3. september 2018, 14:19
haridus on Eestis selline nagu juhid ees
k
kõik see euro p a s k/ 3. september 2018, 14:17
tahetakse topelt meile üle võtta. On aeg see jama tagasi saata sinna kust tuli!
s
3. september 2018, 14:31
See ongi Kogu Euroopa Islamiseerimise läbiviimise algus.
1
14.31/ 3. september 2018, 20:50
Tee ise normaalseid ( st mitte homod) lapsi ja palju, siis ka ohtu ei tule
n
Nonii/ 3. september 2018, 14:16
No ei ole ma nõus selle ajupesuga. Kohe peaks sellisel juhul õppeprogrammi sisse viima anaalseksi õpetuse.
k
Kas / 3. september 2018, 14:28
koolis ei tohi lapsele rääkida, et maailmas on olemas igasugused erinevad nähtused ja inimesed, kohe on ajupesu ja propaganda?
s
Seitsmendiku ema/ 3. september 2018, 15:23
Minu laps õppis ka selle õpiku järgi. Mis draama? Kas tõesti 12 - 13-aastane laps ei tea, et on olemas erinevad peremudelid? Ja kui artikli autori lapse klassi peaks sattuma teistsugusest perest laps, kas siis võetaks teema koosolekul üles? Jah, ka minu arvates on õige traditsiooniline peremudel ( esimesel pildil ), aga me ei saa eitada teistsuguste perede olemasolu.
i
Insener/ 3. september 2018, 14:15
Milleks paanitseda. Vastava lehekülje saab ju lihtsalt välja rebida.

u
Uskumatu lugu/ 3. september 2018, 14:12
Narkomaane ja alkohoolikuid on palju rohkem kui seksuaalhälvikuid aga keegi ei nõua nendele võrdset kohtlemist või eristaatust.
s
Seitsmendiku ema/ 3. september 2018, 14:28
Minu laps õppis ka selle õpiku järgi ja... jäi ellu. Meie ühiskonnas on ju selliseid peresid, on ka narkomaane ja joodikuid ning kui me oma lapsi vati sees kasvatame , siis ei tee see homode, narkomaanide ja joodikute olemasolu olematuks. 6. klassi laps on piisavalt suur ja ei peaks selliste asjade pärast minestusse langema.
j
Just/ 3. september 2018, 15:48
6. klassi laps teab niigi, kes on geid. Ma ei usu, et raamatu pilt mõne 12 aastase lapse geiks muudab :D
e
eu/ 3. september 2018, 17:17
Lp. 14:28
Kui vaimset kõrvalekallet esitletakse terve käitumise pähe,siis on midagi pehmelt öeldes halvasti!
Samas kui oleks ka viited sellele, milliseid kehalisi vaevusi tekitab oma soo iharuse viljelemine, siis oleks selline käsitlus igati aus ka terve käitumise suhtes!
s
seda haigete värgi pealesurumist/ 3. september 2018, 14:12
on meil liiga palju eu-st üle võetud. ikka saksa täpsusega ka lol,lused tuleb üle võtta.
h
3. september 2018, 14:11
Haige ühiskond, haige haridussüsteem. Häbi on olla eestlane. Sellisesse ühiskonda ei taha lapsi sünnitada.
m
Mofo/ 3. september 2018, 15:46
Inimene, kellel on häbi olla eestlane peaks siit kaugele kaugele kaduma.
k
Kuss!/ 3. september 2018, 20:23
Samasoolised on ka maksumaksjad!
v
Vist?/ 3. september 2018, 14:10
Meil peaks ju olema ka Haridusministeerjum või eksin? Ja isegi minister Reps vist?
m
mis sa kesikute-sotside kambast/ 3. september 2018, 14:15
muud ikka tahad, seda saadki

PÄEVATOIMETAJA

+372 5199 3733
online@ohtuleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 2233
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee