Maailm

Rändekriisist lõhestunud Saksamaa peab karme tänavalahinguid

Tõnis Erilaid, 3. september 2018, 00:01

115 KOMMENTAARI

i
Isamaalisus ei ole/ 4. september 2018, 10:01
p
pärnu kratist/ 3. september 2018, 17:52
Kas kratile on keegi vastu hambaid andnud, et teda pole siin pagulasi kaitsmas?
ä
äkki see kratt/ 3. september 2018, 18:18
jäi poola piiril pagulastega vahele?
t
Tuleb tagasi/ 4. september 2018, 10:53
Krat on Toobali juures praegu. Lätlane võttis talt telefoni ära vanast harjumusest.
k
Kalju/ 3. september 2018, 15:43
Vanasti öeldi, et kalkun arvab. Nüüd on meil siis olemas kalkuni ajutised kohusetäitjad, kes samuti arvavad. Aga nende nimetamine liidriteks on küll kõvasti üle pakutud
n
need on vasakmeedia arvates "paremäärmuslased", kas ikka on äärmuslased või tavalised inimesed?/ 3. september 2018, 15:33
l
leo/ 3. september 2018, 15:05
Mõni aasta tagasi Saksamaa eriteenistuste poolt avaldatud andmete kohaselt oli Saksamaal vasakpoolseid terroriste kaks kuni kolm korda rohkem kui parempoolseid terroriste
t
to teadja/ 3. september 2018, 14:33
Kui nüüd Saksamma osast,endisest SDV-st saab pagulasriik,siis mis Berliinist saa? Äkki jagatakse ka ,,osadeks,,!
k
keegi ei tule mulle ütlema,et/ 3. september 2018, 14:27
ma pole eestlane, olen ja kõik.Aga ma pole rassist, ma olen lihtsalt eestlane.
m
mina olen ka eestlane/ 3. september 2018, 15:42
ja ei huvita põrmugi kui sõimatakse rassistiks või vahsistiks! Kui eesti eest tuleb olla rassist ja vahsist, siis olen seda uhkusega!
t
teadmiseks/ 3. september 2018, 20:49
kui sa ei ole rassist,siis sa ei tee vahet omade ja võõraste vahel.See tähendab,et raadad oma kogukonna.Puust ja punaseks.Kui talupere hooldab oma põldu ja toidab sellega oma peret,ning kui tulevad võõrad ja ütlevad,et maailm on üks ,ning meil on ka õigus sinu haritud põllult süüa ilma midagi tegemata,siis peremees,kes ei tee vahet omade ja võõraste vahel,reedabki oma pere ja laseb võõrastel nad paljaks süüa.
m
3. september 2018, 14:02
Merkel on nagu teine äärmus Hitleri vastu...kui väljend "... kui ta teaks pööraks ta hauas teise külje" vastaks tõele, siis käiks Hitler ringi nagu vurr. Aga ega Hitler ega Merkel pole päris normaalsed vist...

t
to õhtuleht/ 3. september 2018, 13:49
ostke omale ajud, et saaksite normaalseid artikleid teha. Kas nüüd on nii, et migrantide vägivalla all kannatavat põlisrahvust nimetataksegi "paremäärmuslasteks"? :/
k
Karl-Marx-Stadt/ 3. september 2018, 13:46
Väidetavas Chemnitzis kandsid väidetavad meeleavaldajad nende väidetavate inimeste väidetavaid portreid, kes väidetavalt on surnud väidetavale Saksamaale tulnud väidetavate pagulaste väidetava käe läbi.
t
3. september 2018, 12:34
Tulekul on väga halvad ajad.
a
aegadest/ 3. september 2018, 17:49
Hea oleks ainult see,kui täituks Hardo Aasmäe poolt kunagi raadios väljaöeldu:" Aitab ainult uus mauride väljaajamine".
e
Ex-soomlane/ 3. september 2018, 12:25
Euro tolerantidega pole mitte midagi (läbi)rääkida, sest nemad arvavad et neil on õigus ja kõik kes pole 100% nõus, on fassist-rasssistid. Saksamaal pole enam kodusõda kaugel ja pole raske saada aru miks. Mul on saksalased tuttavad sest olen teinud tööd Saksamaal 10 aastat tagasi ja nemad ütlevad et olukorda on isegi tolerantide alati raskem eita, sest kesklinnas pole vaja pikk aeg jaluta ja "professorid" hakkavad karjuma pere emadele "ficki ficki". Igaüks võib mõelda kui mõned euroopalased mehed teevad sellist et andavad pere isa ja laste ees teata et tahan teie abikaasa/emaga ficki ficki? Merkel on teinud sellise ebaviisakuse, et ajalugu hakkab tema kõrval mäletama et Neville Chamberlain oli geenius.
j
JuSS/ 3. september 2018, 12:04
Merkel ei saa enam mite kuidagi protsessi peatada ega sellele tagasikäiku anda. Sest ta on end moslemimite migratsiooniga liialt tugevasti sidunud. Taganemine tähendaks talle ka kantsleri kohalt tagasi astumist. Aga selles küsumuses oma omaaegne noorkommunistliku SDJ organiseeimistöö ning propganasekretär Kremli raukade põhimõtetes raudselt kinni. Et lahkuda võib vaid jalad ees, mistõttu tuleb viimase hetkeni kümne küünega ametitooli külge klammerduda. Maksu see mis maksab, tulgu pärast kas või emiraat või kalifaat. Ja kui tulevases kalifaadis talle burkat pähe hakatakse toppima, siis võib ta ju ära, näiteks Australiasse lennata. Ma sugugi ei imestakski, kui seal ootaks teda ees juba soliidsed kinnisvarad, aktsiad ning pangaarved, et multuimiljonäri väärilist elu elada. Küllap on Euroopa islamiseerimisest huvitaud vagad miljardäridest naftašeigid ja vahest mõned teisedki maaila tegeliket valitsejatest talle näiteks tähtpäevade puhul väärilisi kingitusigi teinud.
K
!!!/ 3. september 2018, 11:51
Kahjuks on kultuurid liialt erinevad. Mida teha? Vene vanasõna ütleb, et võõrasse kloostrisse omaenda reegleid kaasa ei võta S.o. uustulnuk peab end uue asukohamaa tavadega kohandama. Praegu pasundataks lõimumisest. Lõimumine tähendab tegelikult segunemist, kus kaks erinevat kultuuri teineteiselt progesssiivseid tavasid üle võtavad ning sedasi lõpuks üheks saavad. Aga islamistid ei ilmuta vähimatki soovi ega märki ise lõimuda ja midagi Euroopa kultuurist omaks võtta (peale abitrahade muidugi). Vastupidi, nemad on veendunud et nende oma tavad on ainuõiged, prohvet Muhamedi enda poolt neile antud ning eurooplased peavad hoopis nende järgi joonduma hakkama. Tõsi, on üksikuid moslemeid, kees üritava oma kultuuriruumist välja murda ning euroopalikult elama asuda. Aga nende usutaganejatega õiendavad nad kohe ise arved. Perekonna au nimel. Aga kui usutaganejaks tembeldatul sugulasi kohaeal pole, siis saadavad mullad ja imaamid mõne usufanatiku, kes ise asjad ära lahendab ning häbipleki maha peseb.
m
mu kommentaar kadunud/ 3. september 2018, 11:38
kus kirjutasin, et olen hirmus paremäärmuslane, sest soovin turvalist eestit ja ei soovi, et jõhkrad islamit kuulutavad sissetungijad mu kodumaad risustaks ja me peaks nende islamipropagnada kinni maksma. vot selline äärmuslane olen, õudne. ja arvan ka, et olen eestlane, kuigi macron jt juba andsid teada, et prantslasi pole olemas, sakslasi pole olemas, taanlasi pole olemas, kõik on eurooplased. ja ma ikka eestlane omast arust, nii tagurlik.
aga vot öelda ei tohi, õhtuleht kustutab ära.
t
teadja/ 3. september 2018, 11:31
Merkeli juhimisel saab endisest SDV-st pagulasriik ja endised elanikud surutakse mujale elama!

n
Njahh / 3. september 2018, 11:25
Aasta tagasi ei oleks selline artikkel ilmuda saanud.
Tegelikult kajastatakse sakslaste ja nende valitsuse konflikti pehmelt. Seal olid tegelikult ikka tankid ja veekahurid "natsidele" tuld andmas.
N
!!!/ 3. september 2018, 12:08
Nagu ma Saksamaa tuttavatelt olen kuulnud, võtavad paljud vähegi paremal järjel lapsevanemad oma tütreid linnakoolidest ära ja panevad nad õppima hirmkallitesse erakoolidesse. Et vältida koolivägivalda, ahistamisi, igasugusid eksootilisi nakkusi, s ü g e l i s i ning juusteparasiite.
l
Lugu on selline/ 3. september 2018, 11:17
,et aadu keerab hauas ringi, kuuldes ja teades, mis on puhtast aarialastest unistanud riigist tegelikult saanud. Ühest äärmusest teise ei ole nüüd küll mitte sakslaste unistus ka täna. Ei julge riik avaldada ohvrite arvu, kes pagulaste käeläbi elu kaotanud, ega pole Chemnitzisis veel lugu lõppenud, kuigi CDU on kõik oma jõud välja ajanud.
n
nii on/ 3. september 2018, 11:23
ja rääkimata, et riik ei julgeks avaldada arvu, kes paqulaste poolt väqistatud või muidu läbi pe-k-stud. see arv on meeletult suur üle euroopa.
a
Ajaloo huviline/ 3. september 2018, 12:18
Ka NSVL ei avaldanud mitte kunagi nende Saksamaa naiste ning tüdrkute arvu, kes vabastajate-punasodatite poolt vägistati. Paljaksrööviti, tapeti või mõnitati. Ikka sedasi, nagu üks Stalini lemmikuid, juudisoost kirjanik ja punaarmee ideoloog Ehrenburg neid armee- ning rindelehtedes üles kutsus. Kõiki topelt tagasi tegema ning "murdma saksa näiste rassiuhkust". Ametlikult räägiti ikka muudkui suurest sõprusest, tänulikkusest j.n.e.
Selge, et ka Merkel ei soovi avaldada statistikat tema enda poolt riiki kutsutud vägivallatsejate tegevuse kohta. Meenutagem, kuidas algul püüti kõigest väest olematuks vaikida, seejärel, ilmsikstulekul aga kas või pisendada kurikuulsat mõne aasta tagust Kölni uusaastaööd, pagulaste poolt läbi viidud "pikkade käte ning pikkade väntade ööd"
q
Qwert/ 3. september 2018, 12:39
Sa ajaloo huviline unustasid ühe asja ära, nimelt selle, mis eelnes punaarmee sissetungile Saksamaale. Sakslaste enda kallaletung Venemaale/NSVL-le 1941. aastal. Aga kättemaksuraev on see kõige hullem asi, mis paneb inimesi juba metslooma kombel käituma.
a
Ajaloohuviline to Qwert/ 3. september 2018, 14:17
Sellist raevu ei tohiks aga veelgi tagant õhutada. Ohvitseride ja väejuhatuse kohustus on seda ohjeldada ning takistada, kuigi päris välja juurida on seda ilmselt raske. Seaduslikud rüüstamise ning vägistamised olid lubatud vaid XIII saj. mongolite-tatarlaste vägedes. Ja sealgi seadis Tšinghis khaani seadustekogu "Jassa" selleks piiriks vaid kolm päeva pärast linna vallutamist. Kes pärast seda signaali peale oma kümme ning sadakonda, oma kohale ei ilmunud, sellel murti Jassa seaduste järgi selgroog.
Muuses, sakslased andsid ennetava löögi, valisid neile jäänud ainuvõimaliku variandi, et takistada operatsiooni Groza pealetungi, millist plaanii Stalin aegsasti punus. Teatavasti toimus NSV Liidus juba 1941.a. varakevadest saati varjatud mobilisatsioon, kus kutsus "kordusõppuste" sildi all püssi alla 5 miljonit meest. Ssamuti veeti läänepiiri vahetusse lähedusse ligi miljon vagunitäit relvasust, laskemoona, kütust, tehnika hooldusvaheneid ja varuosi, toitu, sineleid, mediakmente, loomatoitu j.n.e. Milleks kõik see? Lõpuks märkas seda isegi Hitler, kes algul Stalinit oli usaldanud.
Et sõda metsikuks muutus, see on suuresti Stalini enda teene. Tehased ning elektrijaamad õhkisid ning kolhoosnike majad ja viljapõllud põletasid suuremas osas maha ikka tema enda ustavad opritšnikud, hävituspataljonlased. Ka see oli mongolitelt üle võetud vana sõjataktika -põletatud maa!
Ka vangide etoores kohtlemine toimus Stalini käsul. Pärast kangelaseks kuulutatud diversandist süütaja Žoja Kosmodemjanskaja hukkamisest teada saamist andis Stalin ise käsu, et "Sellest diviisist ei tohi vange võtta!" Seega, kõik kuulusid hukkamisele. Kuigi diviisi soldatitel polnud tagala sõjaväepolitseiga mitte mingit seost. Ning Stalingradi all 1943.a. jaanuaris ligi 100 tuhandest vangi võetud sakslasest jõudis 1955.a. koju tagasi vaid 5 tuhat! Ülejäänute luud jäid Siberi laagritesse. Ülejõu käiv töö, nälg, arstiabi puudus, toores kohtlemine ning otsesed hukkamised.
b
Bla/ 3. september 2018, 14:39
Vähetuntud fakt on, et Stalin soovis peale saksamaa vallutamist vähemalt 60 000 sakslast hukata aga Churchilli vastuseisu tõttu jäi see ära.
x
xMees/ 3. september 2018, 15:29
Stalin ütles 1941.aasta augusti alguses: "Kui Hitler tahab hävitussõda, siis ta selle ka saab." Ja õigesti ütles. (Sakslatel oli lausa termin selle sõja iseloomustamiseks: "Vernichtungskrieg"=hävitussõda).
Muide, saksa juhi instruktsioon selle kohta, et kuidas käituda Moskva vallutamisel, oli see, et kui venelased tahavad kapituleeruda, siis seda mitte vastu võtta, vaid edasi hävitada - Moskva tuleb teha maapinnaga tasa, nii et tulevikus enam selle linna nimegi ei teataks.
Originaalvideol "Berliin Mai 1945" on linnavaremetel näha suurt plakatit kirjaga "Hitlerid tulevad ja lähevad, aga saksa rahvas ja Saksa riik jäävad". Allkiri: "Stalin". On, mida võrrelda.
t
to xMees/ 3. september 2018, 15:34
kas see info pärineb parteikooli konspektist või? Poliitloengutest?
b
Bla/ 3. september 2018, 14:36
Aadu tegude pärast saksamaa praegu teises äärmuses ongi, üritades karmat parandada.
t
to Bla/ 3. september 2018, 15:36
Aga Stalini ning kommunismimkuriteod? Reaalse karma korral peaks Venemaa kohal juba ammu ainult must auk haigutama.
b
Bla/ 3. september 2018, 16:03
Stalini kuritegude üle pole kahjuks kunagi kohut mõistetud. Pole ka ette näha, et venelased ise niikaugele areneksid, et vabatahtlikult teistele riikidele tehtud kahju tunnistaksid.
j
juhei/ 3. september 2018, 11:12
s
Sakslased pole milleski süüdi vaid on ohvrid, kes on vägivallale ja mõrvadele vastu hakanud./ 3. september 2018, 11:07
süüdi on saksa poliitikud, kes kaitsevad mõrtsukaid ja on oma rahva vaenlased.
v
Vandenõu teoreetik/ 3. september 2018, 12:22
Nemad on lihtsalt lakeid, kes täidavad maailma valitsevate massoonde ning illuminaatide käske. Hävitada Euroopa rahvusriigid, rahvuskultuurid, rahvuskeeled ja segada kõik kokku amorfseks, vastupanuvõimeta multikultiks. Keda oleks kergem valitseda ning ekspluateerida. Islamimigratsioon on lihtsalt selle ees'märgi üks vahendeid.
m
Mõttekoht/ 3. september 2018, 11:04
Merkel peaks lõpetama vanglas sest ta on Sakasamaale ja kogu euroopale nii palju kahju teinud sest tema kutse peale ründasid 2015 aastal pagualshordid euroopat.Ma ei taha halvasti õelda et aga Merkel on sama egomaniakk nagu omal ajal Adolf kes ei hooli tegelikult oma rahvast vaid on pigem õnnetuseks saksa rahvale ja riigile.
m
missestnimest/ 3. september 2018, 10:49
Haige Euroopa hakkab aadrit laskma.
Kas meie pääseme?
Vaevalt. Tuleb suur sõda islami ja uskmatute vahel.
Keda küll tänada?
Vaadake Toompea poole, nemad on hoolitsenud varmalt selle eest, et ka meil oleks nii, nagu "mujal".
Juba enne valimisi võib uus sõda kohal olla.
Närud.
a
aga madratsid semmivad mustadega ja saavad karistuse/ 3. september 2018, 10:26
üks pilt, mis seal näha oli, on maria ladenburger, 19 aastane neiu, kes pagulase poolt väqistati ja siis tapeti. irooniline on see, et tema isa clement ladenburger on suur pagulasametnik, kes nende õiguste eest võitleb ja neid euroopasse tassib. maria oli samuti suur welcome-refugees-fänn. no ja nüüd on maria surnud, isa kindlasti väga õnnelik. samas isa on avaldanud, et ega see pole tema meelsust muutnud, ajab ikka pagulasasja, vot see on juba arusaamatu, isegi oma tütre surm on tühine, peaasi, et euroopast saaks kalifaat. raske uskuda, aga nii on. link kah: https://www.news.com.au/lifestyle/real-life/true-stories/fake-child-refugee-jailed-for-rape-and-murd...
n
3. september 2018, 15:09
need liberid on kõik täiesti ajupestud,sama hullud nagu hiina punased kultuurirevolutsiooni ajal.igasugune dialoog nendega on täiesti mõttetu,täis fanaatikud.eesti omad on siin elavaks näiteks.kõik need lobjakad,sildnad,remsud jne.mida on nendega rääkida?sama hästi võid peaga naelu seina taguda,õnnestub ka paremini.
k
ka/ 3. september 2018, 10:18
Rootsi on sisserännanute geto,päeval on jalutavad mustad,kes ei tööta,naised töllerdavad
ostukeskustes jne.

a
All Seeing Eye/ 3. september 2018, 10:13
Artikli näol on tegemist ilmselge vihakõnega mille on kirjutanud keegi sallimatu paremäärmuslik nats, kes ilmselgelt ei taha muutuda ja võtta vastu kõikesalliva sekulaarhumanismi viljastavat maailmapilti.
n
Nii ongi/ 3. september 2018, 10:25
a
3. september 2018, 10:07
aga see on ju vihakõne artikkel!kus on tsensorid?!
s
sakslastel/ 3. september 2018, 10:04
k
3. september 2018, 10:41
kas kopa nimi on angela? :DD
n
neid seal rohkem/ 3. september 2018, 11:29
kõik juncerid ja kaljulaidid on tegelikult angelad.
v
vasakmeedia arvates/ 3. september 2018, 09:58
on pildil paremäärmuslased ja vahsistid? Need on ju tavalised inimesed. Oleks aeg meedial õigust rääkida.
r
reku/ 3. september 2018, 09:52
Varsti kodusõda ka Saksamaal, ja sealsed inimesed hakkavad põgenema. Äkki Süüriasse?
m
mis varsti?/ 3. september 2018, 11:29
a
AB/ 3. september 2018, 09:36
o
olen enda üle uhke, et/ 3. september 2018, 08:54
ei hääletanud ELiga ühinemise poolt.Ka meie valitsus kipub vägisi sinnapoole,et siin olukord ebastabiilseks muuta.Kellele kasulik?
k
kui/ 3. september 2018, 09:06
me poleks euroopa liitu astunud, oleks meil ukraina ehk siis veel halvem. Elus pole alati võimalik valida hea ja halva, vaid halva ja veel halvema vahel. Meil eestis on küll hea elada, mina olan rahul.
k
kodanik/ 3. september 2018, 09:07
Kasulik on neile kes soovivad Uut Maailmakorda - NWO (New World Order).
s
see / 3. september 2018, 09:50
rändeprobleem ei olnud euroliitumise propaganda koostisosa toona
m
Mädanik / 3. september 2018, 10:35
Miks ei või siis kasulik olla kui raha liigub.Iga üks tahab raha saada.
k
Kui meie/ 3. september 2018, 15:42
ELiitu astusime, oli tegemist majandusühendusega, mitte sellise "liiduga", kus ei tohi ilma Brüsseli loata peeretada ka.
s
siin ka arvamus õigete sõnadega nii nagu asi päriselt on/ 3. september 2018, 08:43

p
polegi vaja enam ühtegi exitit/ 3. september 2018, 08:41
see eu kukub ise oma rumaluste ja sigaduste ajel kokku.
m
muu ei aita/ 3. september 2018, 08:39
kui need kurjamid tuleb välja ajada, koju ajada.
t
to : 8:39/ 3. september 2018, 09:55
ei saa neid kuidagi välja ajada. Kui inimene pögenes omalt maalt söja (?) eest siis on ta jooksik, kes ei soovi oma kodu ega kodumaad kaitsta. Siit järeldus, et söda puhastab...
e
enne ei saanud ka laevateed sulgeda/ 3. september 2018, 14:01
aga näe itaallased sulgesid. nii saab ka need kurjamid välja ajada kasvõi jõuga.
m
Moderaator korjas ära. / 3. september 2018, 14:30
Isake Stalin käskis oma de.sertöö.rid, kes ei soovinud kallist sotsialislikku kodumaad kaitsta ja isakese Stalini nimega huulil la.ngeda. lihtsalt m a h a l a s t a. Hitler kuulutas, aga, et kes ei soovi su.rra auga, see su.reb häbiga. Ja saksa välipolitsei, niinimetarud "ketik0erad" p 0 0 s i d sellised de.sertöörid lihtsalt üles.
m
mees/ 3. september 2018, 08:21
Euroopa hädade põhjus on see, et võimul on pankurid, kes on pealtnäha süütu Merkeli pukki pannud, tegelikult käib tohutu raha teenimine oma taskutesse. Ma ei imesta, kui needsamad pankurid kes Merkeli pukki panid, finantseerivad ka sõdasid Süürias, kuidas saab Saksa kantsler öelda, et me võtame kõik põgenukud vastu? hallo Merkel ja muud muidusööjad sotsiaaldemokraadid Eestis?
h
haa/ 3. september 2018, 08:12
Nüüd on siis nii et kõik kes ei mõtle nagu liberastid ja astuvad normaalse ühiskonna eest välja, on paremäärmuslased...
k
KillaH/ 3. september 2018, 08:34
Just ja teine leer on oluliselt pehmendatud nimega vasakpoolsed. Nemad pole äärmuslased, nemad on vaid poole valinud.
n
no/ 3. september 2018, 08:34
need kes demonstreerivad on enamuses sellised kergelt hullud paremäärmuslased. Peale nende ka hulk normaalseid inimesi, kes parempoolsete mötetega, aga ei jookse ringi asju segi peksmas. Sama kehtib ka vasakpoolsete kohta - need kes kaikad käes ringi jooksevad ja asju segi peksavad on see kergel peast segi vaskpoolne kontingent. Ja peale selle leidub veel suur hulk inimesi vasakpoolsete vaadetege, kes ei lähe kuhgi kedagi peksma ja midagi löhkuma.
m
mees/ 3. september 2018, 13:56
Tuletan sulle meelde, et probleem pole mitte selles, et paremäärmuslased tulid tänavale ja protesteerivad. Probleem on sellest, et enam pole võimalik Saksamaal normaalselt eldada, tänaval tullakse ja ahistatakse sind, nii mehi kui naisi. Mul kolis tuttav naine juba 3a. tagasi Eestisse, ütles et isegi väikelinnas on võimatu elada.
b
baphomet/ 3. september 2018, 16:06
Õiged äärmuslased pole veel ärganudki. Püsivad üsna vagusi teised.
Na#tsitervitusega esines tegelikult nn. peavoolumeediale kaastööd tegev ajakirjanik( Stern, dieZeit, Spiegel).
Internetiajastul on rahvast raskem haneks tõmmata. Esialgu veel.
p
pildil/ 3. september 2018, 08:36
on näha jah "natse möllamas". Tegelikult ei näe ühtegi paremäärmuslast ega natsi, kõik tavalised inimesed, kelle kannatus lihtsalt katkeb.
n
no ja veel/ 3. september 2018, 08:38
"haa" kommentaaristid sain aru et tema meelest on normaalne ühiskond mitte-liberaalne. Samas, paljude inimeste meelest on normaalne ühiskond siiski selline kus sallitakse paljusid erinevaid inimesi. Ehk peaks "haa" minema ja semmima ultrakonservatiivsete juutidega, vöi muslemitega - need grupid väga mitte-tolerantsed ja ehk siis sobiva normaalsusastemag "haa" jaoks... :P :P
0
08.38, va liberästik/ 3. september 2018, 09:59
sinu liberalism on oma kodumaa ja esivanemate raske töö hävitamine ja äraandmine ja inimestevahelise vihkamise tekkimise,aga mitte sallivuse soodustamine
t
to no ja veel / 3. september 2018, 10:12
Kas sa pole kuulnud euroopa liberaalsete keskusest ja kõrgusest tulnud ütlemist, et sissetulijad on rohkem eurooplased kui juba euroopas olijad, st. et kuna enamus on moslemid, siis mis oli su jutu mõte?
L
!!!/ 3. september 2018, 15:04
Lihtsalt Euroopa kuulub vististi ümberrahvastamisele. Moslemid siia ja põliseurooplased ilmselt kas ümberrahvastanisele või siis reservaatidesse. Seda küüditamist on varemgi praktiseeritud, ka mujalgi. Agul idamaades. Näites viisid mongolid põlismongooliasse sadu tuhandeid Kesk-Aasia ning Hiina elanikke. Meistrimeesteks-orjadeks. XVIII ja XIX saj praktisid indiaanlaste reservaaidesse küüditamisei Ameerika valged.
Ivan Groznõi küüditas Venemaal tuhandeid vastalisi, vabadustarmastavaid novgorodlasi Moskoovia aladele, neid sinna omade sekka laiali hajutades. asemeleviisi aga sõnakuulelikke moskvalasi, kelel oli ustavus tsaar-batjuška ehk "isakese-tsaari" vastu juba veres. Küüditamisi praktiseeris ka tsaar Pjotr Esimene. näiteks veeti kogu täiega Venemaale terve Tartu linna elanikkond. Suurima ulatuse saavutasid küüditamised isakese Stalini aegu. Kui 1941.a. oli meil läbi viidud küüditamine valikuline, klassikuuluvuse ning sõnakuulelikkuse prntsiibil. Siis 1944. läbi viidud küüditamised oid rahvuspõhised. Kasaghstani või Siberisse tuli küüditada KÕIK krimmitatarlased, veerand miljonit inimest, kaasa arvatud ka parteitöötajad, rahvasaadikud, Ülemnõukgu saadikud, KGB-lased ise, prokurörid, ohvitseid j.ne.. Rahvuslik kuuluvus oli piisav kuritegu. Nii sattus vagunisse ka üks ordenitega koormatud rindeohvitser, kahekordne NSVL langelasest krimmitatarlane. Koos krimmitatarlastega arreteeriti ja saadeti Siberisse veel terve rida väikerahvaid, kelle Stalin oli ühe suletõmbega "reeturlikeks rahvasteks" tembeldanud. Nagu näiteks ka tšetšeenid, ingušid ja veel paljud teised "reeturlikud" Kaukaasia väikerahvad. 1945.a.kuulusid aga näiteks Komi ANSV-sse metsatöödele küüditamisele kõik Eestis läanud sakslased.
t
tahamegi ju elu,/ 3. september 2018, 09:53
mis läheks võimalikult kaugele paremuse poole, mitte ei kisuks vasakule kiiva.
ja mittetöötavad või terroriseemet kandvad immigrandid sellele kaasa ei aita.
t
To haa 8.12/ 3. september 2018, 10:52
Sellisel juhul olen uhkusega meedia poolt sõimatud "parem ja kui vaja siis ka äärmus" :)
ä
ätt./ 3. september 2018, 07:32
Äärmuslased märatsevad ! Millal ollakse äärmuslased,millal oma rahva huvide eest vabadusvõitlejad ? Kui Liibüas Kadaffi maha löödi olid lööjad vabadusvõitlejad,täna omavahel kaklevaid samasid tegelasi nimetame mässuliste grupeeringuteks !
Kellele Euroopas lüüakse hingekella ?
m
Marge/ 3. september 2018, 07:11
Kas ka meil pole mitte oma pilte, mida kanda. Oli see Nizzas?
o
oi selle mõistaks / 3. september 2018, 08:37
hukkamõistuminister morsimikser koha hukka, irw
n
Need/ 3. september 2018, 07:01
on alles õied. Kui muslimite lapsed kasvavad noorteks, tekivad uued kambad ning siis alles läheb massimõrvadeks lahti.
j
jep/ 3. september 2018, 08:12
Rootsis on see tavaline argipäev
n
nujah/ 3. september 2018, 21:48
https://www.liveleak.com/view?t=sFjOc_1535836043
isegi temal on rohkem inimlikkust, kui rootside või sakste või muudel vasakäärmuslastel kokku
e
Eesti/ 3. september 2018, 06:45
poliitikud eesotsas sotside, refide ja suurte " isamaalastega " peaksid nüüd häbenema vähemasti saksa rahva pärast.
l
Lisa/ 3. september 2018, 07:03
Seedrile, Assinovskile ja Kaldale ka Ratas. On ju viimasegi kamp toetanud Eesti islaamistamist.

a
3. september 2018, 06:35
Aga vaadake mis postimees kirjutas. Äärmuslased märatsevad tänavatel. Saate aru? Inimestel on sellest kõigest kõrini. Tahavad oma riiki tagasi neilt kellele ei kuulu. Ning neid kutsutakse äärmuslasteks ja natsideks???
k
kurb ja tige / 3. september 2018, 12:14
see on nii alatu ikka meedia poolt nimetada oma maa kaitsjaid natsideks ja äärmuslasteks. kirjtasin ka kommentaari, et kõik, kes olid lauluväljakul meid vabaks laulmas on ju natsid ja äärmuslased, balti ketis samuti, aga no ei ilmunud, kadus ära kommentaar.
m
Mopp/ 3. september 2018, 06:06
Loodan et puhastus on algamas.
f
fff/ 3. september 2018, 06:05
Saksa välisminister Maas vajub juba häbi pärast maa alla sakslaste ksenofoobsuse tõttu .
m
mitte ainult/ 3. september 2018, 12:15
juba pannakse kinni nn natse.
õ
Õelus/ 3. september 2018, 05:31
Õppetund nr.1 Ei tasu endale võtta migrandust sõpra, siis elu on pikem. See viimane on 15 aastase Mia näitel.
a
aga/ 3. september 2018, 12:16
võtavad ja kuidas veel võtavad. tapetud ka neid siis palju, soomes üks girlfriend tapeti, siis elin krantz rootsis näiteks ja maria ladenburger näiteks, neid ikka on.
v
3. september 2018, 04:23
Võtke aga neid veel, siis saab hala kui nuttu kuulda.
e
ei usu oma silmi/ 3. september 2018, 03:24
Uskumatu, et selline artikkel avaldati.
Kus on suur. salli.ja Avandi, Võigemasti kommentaar ?
n
Noh / 3. september 2018, 08:29
Avandi on muidugi tont omaette - seda teemat parem ei puutu. Võigemastil oli aga osaliselt õigus - tonte kapis polegi, ainult tolerastina jättis ta mainimata, et need tondid kapis ei püsi ja ronivad kohe välja ja väljas nendest tontidest juba puudust tundma ei pea
a
aga/ 3. september 2018, 12:17
sellised on meile suure osa rahva seas siiski arvamusliidrid, igasugu avandid, panged, krummid, lilled ja sildnad. jube ikka.
m
mõtleja/ 3. september 2018, 03:10
Kabinetivaikuses on ilmselt uhke ja hää harrastada kõikehõlmavat inimesearmastust, millel kahjuks puudub igasugune kontaktpind reaalsusega. Sedavõrd erineva kultuuritaustaga inimesed ei integreeru kunagi arenenud lääne ühiskonda, sest baasarusaamad, mis on norm on kardinaalselt erinevad. Tahtmata solvata on tõsiasi, et neile on noa välgutamine põhjuseta või tingliku põhjusega normiks, selline käitumismuster on vereringes. Arvame naiivselt, et kui avame neile oma toaukse, siis samal ajal muutub ka nende mõttemaailm....See on põlvkondade pikkune kasvamine ja areng kui üldse . Kas peame võimaldama sellist arengut oma inimeste elude hinnaga? Vaadake naaberriike Soomet ja Rootsit....lõimumisest on asi kaugel v. a üksikud erandid. Sestap pole vaja riigijuhtidel endale ja ümbritsevale tõestada, milliseid kaunid hinged me oleme. Probleeme tuleb lahendada nende tekkekohas mitte importida tahtevastaselt üle Euroopa.
m
Mädanik / 3. september 2018, 05:11
meil võib inimene võõral eramaal ka nuga saada kui ei vaata hirmu äratavat silti.
n
nojah/ 3. september 2018, 11:34
kõigega nõus, aga vot õhtuleht ei lase plussi panna. kindlalt pole enne pannud sellele kommentaarile, lugesin esimest korda seda ja keegi teine pole täna arvuti juures olnud. aga plussi panna ei lase. tase.
a
Arne/ 3. september 2018, 01:38
Meie rahvast on hävitanud venelased. Liivi sõja aegu. Peeter1 laskis Põhja sõjas kogu
elanikkonna maha tappa. Kuulus krahv Seremetjevi ettekanne tsaarile, et pole enam
kedagi tappa kuna kõik on tapetud.

s
S./ 3. september 2018, 01:02
"Pärast seda on nädalapäevad kestnud nii paremäärmuslaste pahameelepuhangud kui vasakpoolsete vastumeeleavaldused."
.... Miks sildistatakse pagulaste poolt tapetud inimeste piltide kandjad äärmuslasteks? Lüüakse tempel peale, et oled äärmuslane, ja ongi kõik?
e
Ei viitsi siin enam kirjutada.. rahvas näeb ise, mis toimub ja kes valet räägib./ 3. september 2018, 01:12
Sinu kommentaar ei vasta meie reeglistikule, palun muuda kommentaari! - ühtegi ebasündsat sõna polnud.
a
Asiongi 01.12/ 3. september 2018, 10:57
Kui ühtegi ebasündsat sõna pole, kuid on faktid, kustutatakse kommentaar!
m
minu kommentaarid kaovad kogu aeg/ 3. september 2018, 11:34
no lihtsalt ei ole enam, näha ka pole, et oleks olnud.
m
Mulk/ 3. september 2018, 09:27
No brüssel ju nii nõuab ja meie kintsukaapijad peavad peremehe meele järgi olema. Merkeli kõnest kostus, et kahju küll, et naist käperdajate eest kaitsnud mees tapeti aga tapjate ja tapmiste vastu protesteerimine on vastuvõetamatu. Suurem aur läks esmalt selle peale, et kes pussitaja rahvuse lekitas, kui see käes oli, siis saadeti veekahurid ja märulipolitsei soomukid vaikides sisseveetute poolt tapetute pilte kandvate marssijate peale. Meie meedia kohitsetust näitab seegi, et nädal aega mäss käib aga vaid üks uudis AK-s nädala alul ja Vahtre artikkel PM-is nädala lõpus, isegi Soome uudistes neist üle päeva juttu, mõni päev isegi mitu artiklit.
s
Saksamaalt/ 3. september 2018, 22:45
Mida sa kurat valetad...
s
Seda oligi ju oodata ja see on alles algus!/ 3. september 2018, 00:19
Meie poliitikud on osavad ennustama kõike, mida Venemaa teeb. 90-dl keegi ei tahtnud kuulata.
Praegu räägivad targemad pead milleni praegune pagulaspoliitika viib, jälle keegi peavoolu poliitikutest ei kuula. T u l e m u s t u l e b..
s
See, mis tuleb käib üle Euroopa ja algus jälle Saksamaalt/ 3. september 2018, 01:02
Niikaua kui on olemas olnud germaanid, niikaua on nad igal sajandil mõne suurema sõja ette võtnud.
Rooma vallutati kui kodakondsuse saanud barbarid linna väravad vaenlastele avasid.
Ajalugu kordub, keegi ei õpi.
t
to 1:02/ 3. september 2018, 10:04
kahjuks sõjad toodavad riigile raha. Saksamaast kui selle sõna otseses mõttes riigist, pole midagi alles, tänaseks on tänavapilt nagu Aafrika osariik.
k
.../ 3. september 2018, 07:15
kui sakslastele lõppuks kohale jõuab millega nad on hakkama saanud siis hakkavad nad moslemeid ida Euroopasse ära sokutama ja meie kinni makstud poliitikud võtavad neid heameelega vastu kuna siin liiguvad suured rahad.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee