Eesti uudised

LUGEJA VIDEO | Buss ja reka tegid maanteel üliohtliku möödasõidu (195)

LISA KOMMENTAAR

silja rätt 5. september 2018 22:24
õpi kirjutama!Kui Soomes kirjutataksegi REKA,siis Eestis on see Rekka.Või ei viitsinud Eesti keeles välja kirjutada KAUBAVEOAUTO?
aa 31. august 2018 13:14
Mina oma last selle bussi peale ei paneks ja oma meest selle rekka peale ka ei laseks. 100% ohutu ja kiirustada pole vaja.
Aga 31. august 2018 15:47
sel bussifirmal pole viga midagi, asi oli pigem juhis..
on 31. august 2018 19:14
ka pildi järgi ,kuigi videot ei näita, bussil suunatuli töös ja sõiduautol mitte, seega le- järgi pead manöövrist teada andma...tuleb meelde üks kõks kui ka sõiduautojuht ei vaadanud tahavaatepeeglisse- milleks see on- ja nõudis õigust miilitsalt.Kui juht alustab manöövrit, peab olema veendunud manöövri ohutuses ja teatama suunatulega oma manöövrist.Kui sõiduautojuht oleks põhjustanud avarii, oleks ta 100 prossu süüdi.
Marika 31. august 2018 11:32
No,jah!Täitsa saksamaa,mis saksamaa ainult roolis on täiskasvanud lapsed,kes tahavad oma ralliautodega sõita,nagu nad tegid seda kunagi lasteaias ja kodus.Ega mehed ongi nagu väikesed lapsed,neile tuleb kogu aeg pidureid peale tõmmata.Läheks ralliks kusagil mujal,kusagil kus rallisõitjad käivad.
miks sa maarika 20. september 2018 15:04
metsavedajate riik 31. august 2018 11:02
suruvad kõik teelt välja ja saavad riigililt aina õigustusi suurematele koormatele
Busa 31. august 2018 10:18
Jätate kombani mängustvälja? Sellise laiusega masinad saavad ainult saateautoga liikuda. Esimene ohu allikas on sõiduauto kes ei hoia pikkivahet ja ei julge samas ka mööduda. Teine on kombain. Buss on ok. Veokas, arvestas eelnevat olukorda kus sõiduauto ilmselt ei näidanud soovi mööduda kombainist, alustas möödasõitu kuid siis otsustas kombain sulgeda vaba teeosa ja näidates suunada, soovis pöörata vasakule. Ehk siis veoauto olles möödasõidul, päästis olukorra, kus kombain ei arvestanud vasakpööret teostada soovides mööda juba möödasõitu alustanud veokit.
peale pauku 31. august 2018 10:40
on sinu mainitud olukordi väääga raske tõestada..et siis pole vaja kiirustada möödasõiduga! Toon näite! Kombaini ees või traktori-veoki ees ootab jalgrattur vasakpöörde tegemist st andis märku ja alustas pööret! Nii, et ees väga aeglaselt sõitva või peatunud veoki, traktori, bussi tagant möödasõitu alustades tuleb enne mõelda, veenduda ja siis tegutseda!
Busa 31. august 2018 20:31
Situatsioonikirjeldusega siis nõus? Kas võime öelda et enne kui verdtarretava pealkirjaga artikkel avaldada, tuleks lasta situatsiooni liiklusekspertidel üle vaadata?
kui 31. august 2018 22:19
vaadata viimase aasta st ilusa suve liiklusavariide statistikat, siis peaksid paljud eesti autojuhid enne rooli istumist läbima pisikese teooria ja sõidueksami! Vastasel korral ei tea kunagi, kas jõuad 10km kaugusel olevasse punkti B!!
Kolm 31. august 2018 09:11
küsimust: Mis masin liikus kõige ees, kellest mööda sõideti? Kui pikk on see masin ja kui suur on maximaalne liikumiskiirus maanteel? Miks lülitas ta sisse vasaksuuna ja hakkas oma sõidureast ümber reastuma? Kahele esimesele ma vastust tean, kolmandat ei oska küll kuidagi loogiliselt seletada.
mulle 31. august 2018 09:31
tundub päris video alguses, et seal teeservas vist seisab sõiduauto vms. ja selle suure masina vasaksuund arvatavasti sellest ohutult mööda saamiseks.
aa 31. august 2018 12:46
Koige esimene kusimus kui ohutu on mooduda ja mis kiirusel ma seda teen?
Talendid 31. august 2018 09:10
Ei saa ju eeldada , et kõik liiklejad on samast klassist ralliässad ja püüda kellegi nõrkust ära karistada! Liiklus pole mingi arvutimäng kus ennast tõestada ja teistele keerata! Rool ei vabasta kedagi inimeseks olemisest!
ZORRO 31. august 2018 10:54
Väga hästi öeldud!
x3 31. august 2018 09:06
Paremal teeservas liigub ju veel ka traktor, millest kombain hakkas samuti möödasõitu tegema, kuid viimasel hetkel tõmbas tagasi, kui vastu tuli kurvi tagant auto. Samas täiesti mõtetu tõmblemine ja väga ohtliku olukorra tekitamine palgiveoki poolt, oleks võinud veidi oodata oma möödasõiduga- ei saa ju olla nii krdi kiire kogu aeg. Bussi möödasõit ja eesoleva fordi liikumises ei näe midagi eriliselt taunitavat.
31. august 2018 10:14
See pole kombain, aga tal on järelhaagis. Pole kaht eraldi sõidukit. Enne kurvi seisab vilkuvate tuledega sõiduauto, millest järelhaagisega masin hakkas mööda sõitma. Piiratud nähtavusega kurvilisel teel mitmest sõidukist mööda kihutav palgimasina juht on i.d.i.o.o.t!
x3 31. august 2018 13:17
Tegemist on siiski kombainiga, millel on heeder järelhaagise peal.
Samuti on sekunditel 36-37 üsna hästi näha, et paremal teeservas teeb vilkuritega traktor tööd- tõenäoliselt niidab teeservasid.
Nõus, et palgimasina juht on i.d.i.o.o.t.
31. august 2018 16:02
Haa, ometi keegi asjatundja, kes seletab, mis masin teel on! Tänan!

.... 31. august 2018 09:04
Mina olen ka üks nendest "piduritest" maanteel, kes kunagi kiirust ei ületa ja mittevajalikke möödasõite ei tee, ma ei kiirusta, parem jään sihtkohta hiljaks ja ma hilinen päris tihti. Miks?
Esiteks: Ma ei taha võita seda võidusõitu, kes jõuab esimesena surnuaeda.
Teiseks: Liikluseeskirjad ja piirangud on põhjusega, kui kõik neid järgiks poleks ka õnnetusi.
Kolmandaks: Minu autos on ka minu laps, kellele ma kavatsen näidata eeskuju, kuidas õigesti liikluses käituda.
Kihutjatatele ja ohtlike manöövrite tegijatele ei oska ma õelda aga muud, kui rasket jalga Teile ja loodan, et Teie selle võidusõidu ikka võita suudate (vaata põhjust nr 1).
31. august 2018 10:16
Minul samad põhjused!
CV 1. september 2018 09:29
Kersti 31. august 2018 08:58
Lätis on mingi osa Riia maanteest tehtud natuke laiem,kui mööda sõidad ei takista vastu tulijat.Igal juhul etem ja odavam kui meie 2+1 teed
on 31. august 2018 10:02
varem oli see ka Poolas...aga, aga see on ohtlik natuke! Seal ka ristmikud, sillad, jalgratturid-jalakäijad! Üks õnnetu kokkusattumine ja pauk on käes! Mina seda 2rada kunstlikult neljaseks mõelda ei soovitaks! Kiirused ka kasvavad..õnneks teeb Läti miilits teel tööd!
31. august 2018 13:19
Lätis on jah näha et politsei on olemas.
just 31. august 2018 13:36
ja enamik mahavõetuist on eesti numbrimärkidega!!
Liiklusseaduse... 31. august 2018 08:53
... § 51. Möödasõit:
3) möödasõit ei ohusta ega takista teisi liiklejaid;
6) tal on võimalik tagasi reastuda, ohustamata ja takistamata juhti, kelle sõidukist mööda sõidetakse.
kae kes räägib! 31. august 2018 07:57
Selline filmimees ei tohiks üldse autorooli minna. Jääb keset maanteed lausa seisma kuna ei saa autojuhtimisega hakkama. Möödasõitjat temast ju pole ja seetõttu peavad rasked veomasinad ka temast mööduma. Endale talle tundub kõik maru hirmus aga ronib ikka rooli.
totu oled 31. august 2018 08:05
filmija ees on autokolonn liikumas ja pealegi pinnuvedaja ei saanud möödasõiduga hakkama..mina oleksin sellele pinnuvedajale järgisõitnud ja vestelnud pisut liiklusseadustest ja muust-viimase juht ju lausa vajus filmija ees sõitnud sõidukale peale! Ja sinul on veel õigust siin kritiseerida!? Möödasõit ei ole kohustuslik manööver!!
ätt. 31. august 2018 08:09
Maanteel on näha iga päev neid suuri spetse kes ise sõidetud ei saa ja teistel jalus tolgendavad !
jalus? 31. august 2018 08:56
mis mõttes? Igaüks valib ise omale sobiva kiiruse! Su autol on nii gaasipedaal kui piduripedaal, õpi kasutama neid!
aa 31. august 2018 13:13
Mina oma last selle bussi peale ei paneks, oma meest selle rekka peale ka ei paneks. oodaku ja veendugu 100% et sealt saab ohutult mooda.
jalus? 31. august 2018 13:44
iga kiirust ületav juht seebiks-nii? Kui sõidad 90 alas 95 või sajaga, oled sa tekitanud liiklusohtliku olukorra st rikkunud seadust ja sind tuleb karistada, sama asulas 55-ga sõites..kõik need tuleb seebiks keeta st siin kommentaariumis mõrvariteks nimetada..üks neist oled kindlasti Sina!! Või oleme rohkem solidaarsed, mõistvad ja pea kohut iga sinu nn jalustolgendaja või pisut kiirust ületanud juhi üle! Pealegi "jalustolgendajad" ei riku seadust! Mind jalustolgendajad ei sega, ma sõidan neist vajadusel mööda! Mis on sul viga, et sa seda teha ei suuda? Vaata peeglisse..
k 31. august 2018 21:42
Kahjuks jääb sellest kommentaarist ebaselgeks, keda sa pead suureks spetsiks. Videost näeme, et spetsist veoautojuht üritas mööda sõita kombainist ja ta suutis seda teha nii oskuslikult, et selle ürituse tagajärjel praktiliselt kogu liiklus jäi seisma. Raske on ette kujutada, kuidas saaks veel võimsamalt teistel jalus tolgendada.
AUTOJUHT RAKVEREST VOLVOGA 31. august 2018 07:36
17 36ei olnud rongijuht vaid autojuht 88 aastal see oli minu esimene nii pikk sõit.kui kepsiet ei teatud midagi
am 31. august 2018 08:57
Samas on kuhjaga näha neid spetse,kes närviliselt tahavad kõigest mööda sõita,valimata selleks õiget kohta.
Kusti 31. august 2018 06:14
Kõik sai alguse sellest, et see Fordi mees ei märganud kombainiga õiget pikivahet hoioda vaid sörkis 40-ga vahetult kombaini taga ja mööda ka ei läinud. Sellised töllid ongi liikluses kõige hullemad, nad ei oska absoluutselt mõelda ja olukordi ette näha.
31. august 2018 10:24
Miks ei osata aeglasema sõiduki taga sõita? Miks peab igal juhul kohe sellele järele jõudmisel mööda suruma? Miks ei mõisteta, et maksimumkiirus pole kohustus? Miks ei arvestata, et teel on erinevad liiklusvahendid erinevate juhtidega, erinevate kogemuste ja tasemega?
just 31. august 2018 10:43
meil enamus juhtidest peavad ennast ässadeks...selle ilusa aasta statistika näitab, millised ässad meil teedel liiguvad!
Merge 31. august 2018 05:27
See nii tavaline viimasel ajal. Olen isegi ära ehmund, kui hakkan möödasõitu tegema lendab tagant poolt veel mõni suurem sõiduk.
Mees 31. august 2018 07:50
Vaata ikka peeglisse ka enne möödasõidu alustamist, siis ei pea ehmatama
kas see veokijuht 31. august 2018 08:08
kes möödasõiduga hakkama ei saanud, oli MEES?
kapo 31. august 2018 02:49
Probleem on meie põhimaantees mis on ikka veel kaherealine,kuid peaks juba ammu-ammu eurorahade toel olema neljarealine,kuid meie reformikad ei teinud 15a jooksul selleks midagi ja seepärast ma neid ka enam ei vali!!
Las reformarid räägivad Tartu maanteel hukkunutele ja vigastatutele ning nende lähedastele,et meie eelarve peab olema tasakaalus :(
Oige 31. august 2018 02:56
Aga seniks kui need toole hakkavad peame jarelikult ise moistlikult soitma.
Kõik külavaheteed 4-realisteks? 31. august 2018 07:37
Kui sõita ei oska, siis pole vaja rooli istuda.

Nali Naljaks 31. august 2018 00:25
Sellised inimesed paastavad elusid kes 90 alas 80ga soidavad. sest 110ga puus voi 70ga puus seal on suurvahe? Lugege statistikat ja moelge peaga mitte adrenaliini soltuvuses kakukesed kes arvavad et autosoitmine on videomang. SEE TAPAB INIMESI TARK PEAD.
kultuuri reform 31. august 2018 00:40
paneks rullnokad ka motlema
M 31. august 2018 07:54
Kiirus ei ole avarii põhjus. Ette tuleb mõelda ja on ju piduri pedaal ka olemas mille abil kiirust reguleerida. Minu sõiduõpetaja ütles juba 82´l aastal: "Pea meeles poiss, pidur on kaasi surm".
rahvas 30. august 2018 23:44
Kus on moistus? 35 km tunnis ei tapa 90 km tunnis moodasoit kui vastutulev auto buss reka on ka 90 km/h tapab. Eesti number 1 Euroopas auto ohvrite arvult aastas. pikad masinad uhel sirgel kihutavad mooda suurest masinast. See on ainult aja kusimus millal keegi sureb, kannatust pole kas 5 min voi 15 minutit oodata on siis nii raske.
Penskar 66+ 30. august 2018 23:43
Ei näe midagi ohtliku nendes möödasõitudes, see sõiduauto juht peaks vaatama mida ta valesti tegi.Oma 49a. staasi juures roolis, omades kõiki kategoorijaid mootorratast kuni suurte busside ja palgi rekkadeni , olen ikka palju õudusi näinud, eriti venemaal, kuna sai see risti-põiki läbi sõidetud. kõigile juhtidele, kes te sõidate 80-90km/h vahel , laske kiiremini liikuvad autod mööda, kes tahaks näha seda pikka autode kollonni Tallinnast- Tartuni, natuke jabur nagu. Kasutage ikka ka tahavaate peegleid, kui kiirem tagant tuleb ja tee on vaba, siis parema suunaga märku- mine mööda. Liiklus õpiku järgi ja liiklus teedel ja tänavatel, ei ole päris üks-ühele. Aasta on karm olnud, aga loodame edaspidi parimat.
Prille laheb vaja 31. august 2018 01:08
voi uut vere varustust. Kujuta ette bussitais inimesi verised surnud paluvad kisavad moni bussi all, kui sellise kiiruse pealt onnetus juhtub. Nuud naed midagi ohtlikku nendes mooda soitudes?
kuule staažikas juht 31. august 2018 08:16
see suunatule vilgutamine kiiremale pole kohustuslik tegevus, aga vahel halva ilmaga meeldiv ja abistav! Kogu tee ainult tahavaatepeeglisse vaadata ka pole turvaline! Tallin-Tartu mnt-l pole möödasõit veokitel põhimõtteliselt võimalik, kui vaid öösel või nerjarealisel lõigul! 80-90 vahel kiiremale teed anda? Kuidas sa seda ette kujutad? Tõmbad koormatud veoki teeserva ja lased kiirema läbi? Nujahh!!
Jutt 31. august 2018 09:22
õige.Algajad tekitavad neid kolonne,sõites aeglasele eesliikujale tihedalt kannule.Loomulikult pole võimalik ohutult enam mööda sõita kui midagi ei näe.Nüüd kui tuleb pikem sirge ja vastusõitjaid pole jääb selline sinna taha kuulama ja segab ka normaalseid liiklejaid.Kahjuks oskavad vähesed distantsi hoida,sellest ka selline närvilisus ja rumalad avariid liikluses.
31. august 2018 10:28
Olid ise ka kunagi algaja, kuidas siis oli? Panid kohe nii nagu 30-aastase staažiga juhid?
das 30. august 2018 23:12
Rekkamees peaks ilmselgelt muu elukutse valima, sest taoline möödasõit, kui sa ette vastutulevat sõidukit ei näe on pehmelt öeldes enesetapjalik.
aaaa 30. august 2018 23:24
Milline firma palkab meest kes sellise kalli masinaga ruletti mangib.
bbbb 31. august 2018 07:23
probleem pole kallites masinates vaid inimeludes.
31. august 2018 10:29
Kuidas inimelu probleem saab olla?
??? 31. august 2018 12:29
Kui kellegi jaoks kaotatud inimelu ei ole probleem siis on midagi valesti.
31. august 2018 16:10
I.d.i.o.o.d.i.st juht on probleem, mitte inimelu.
Andrus 30. august 2018 23:12
näen, et väga suur osa siin kommijatest on just rekamehed, kes paraku liikluses ongi ka kõige ohtlikumad. Tihtipeale istuvadki roolis oma telefonides või padides ja kommenteerivad vahel muidugi löövad o... ka. rekadele tuleks panna kabiini kohustuslikud kaamerad, mis edastavad pilti reaalajas politseisse. Siis jääks siin kohe nende "kaitsjaid" oluliselt vähemaks.
sellest videost on näha kuidas rekamehel jube kiire on, kähku palgikoorem maha ja uue järgi - üle laipade kui vaja.
ja kui 31. august 2018 10:35
palju tuleks politseinikke palgata maksumaksja raha eest, kui nad peaksid jälgima kõikki rekkasid?
on igasugu juhte 31. august 2018 18:00
aga enamiku avariidest korraldavad sõidukijuhid....et siis kaamerad sõidukitesse ja näeme, kes muliseb telefoniga, kes teeb meiki, kes kirjutab sõnumeid, kes joob viina roolis, kes magab roolis jne jne..
No nii 31. august 2018 21:44
Et siis pada sõimab katelt?
Aga 30. august 2018 22:34
Austame kõiki,kes liikluses ja siis näeme ka homset päeva
Just 30. august 2018 23:09
Bussi ja rekka möödasõit korrektne. Rekkale tekitab ohtliku olukorra sõiduauto,
mille pikivahe puudumine viivitab rekkal tagasireastumist. Ainuke ohtlik juht on Fordi juht.
just? sinu nimi on koige hullem mis ma sonaraamatust leidsin. 30. august 2018 23:23
Mida sa sood et nii tark,surnute arvu vaata aastas, Me euroopa korgeim riik liiklushukkunute poolest ja kui sa ikka oled pime siis kusi kannatanute kaest mis tunne on kellestki ilma jaada .
Selge 30. august 2018 23:33
Videos näha, et ei olnud sõiduautol pikkivahet, ei olnud bussil pikkivahet ja võin kihlavedada, et sellistele haigetele rekkajuhtidele ei ole ka kombeks pikkivahet hoida.
forfi juht 31. august 2018 08:22
Kas siis pressisid mulle peale sellepärast, et minu ja eessõitja vahel oli veidi väiksem pikivahe? Ei imesta, kui just sinusuguse mõtlemisega juhid teedel lollusi teevad ja inimesi surnuks sõidavad! Kui näed, et möödasõit pole ohutu, siis ära tee seda!
mida juttu? 31. august 2018 22:32
kas sina hoiad eesliikujaga enne temast möödasõitu piisavat 50m pikivahet?? No ei usu!!
k 31. august 2018 22:57
Kiirusel 40 km/h on nõutav pikivahe 33,3 m, mitte 50 m. Võimalik, et käib ka 22,2 m, kui arvestada, et kiirus on väiksem asulakiirusest.
Kui kõik oleks hoidnud nõutavaid pikivahesid, siis oleks metsavedaja möödasõit veel mõttetum olnud, sest tal poleks olnud vähimatki lootust kombainist ühe raksuga mööda sõita. Sõidukatest ei ole tal mingit mõtet hakata ühekaupa mööda trügima, sest sellega ta ainult segab liiklust.
Deneb 30. august 2018 22:04
Mida põete! Harjuge ära või püsige kodus! see ongi meie liikluse "normaalsus". Kes ei seedi , käigu jala! Ega see mulle ei meeldi aga selline on elu ja paremaks ta EI lähe! Liiklussurmade statistika sel aastal näitab seda. Võta või jäta!
Püsi nelja seina vahel 30. august 2018 22:42
Sellese jutu põhjal järeldan, et sind tuleb kuhugi kinnisesse asutusse paigutada. Oled ohtlik oma mõtteviisi pärast.
kapo 31. august 2018 02:47
Probleem on meie põhimaantees mis on ikka veel kaherealine,kuid peaks juba ammu-ammu eurorahade toel olema neljarealine,kuid meie reformikad ei teinud 15a jooksul selleks midagi ja seepärast ma neid ka enam ei vali!!
Las reformarid räägivad Tartu maanteel hukkunutele ja vigastatutele ning nende lähedastele,et meie eelarve peab olema tasakaalus :(
Oige 31. august 2018 02:59
aga me voiks uhiselt moistlikult soita ja vahem matuseid korraldada liikluses hukkunutele
31. august 2018 10:31
31. august 2018 10:34
Targem annab järele ja sõidab siis ka 80 km/h! Sunni end rahulikuks ja mõtle, et pole hullu, küll teinekord sõidan kiiremini.
Kersti 30. august 2018 21:27
Meie liikluses ju tavaline.
Taiesti noustun 30. august 2018 23:21
Peaksime hakkama eeskuju andma, kui on 90ne ala soidame 80ga siis loodetavasti see kultuur muutub.
Teeline 30. august 2018 23:32
90 alas 80-nega t ö l l e r d a j a d selliseid möötasõite provotseerivadki.
tainas 30. august 2018 23:49
ma elan inglismaal koik soidavad siin sedasi ja mine vaata kui tihti inimesed surevad siin vorreldes eestiga. Habi plekk oled sa ei hooli uldse noortest inimestest kes surma saavad iga aasta sinusugused kultuuri soltlased kes autosoidust adrenaliini mooda soitudel saavad tekitavad surmasid ja sa oled pime ning vastutus tundetu mulk kellel pole orna aimu ka kuidas elusid paasta. soida 90 alas 80 ja sa tead et sul on voimalus pidurdada ja enda elu paasta. aga lo...ile ikka moistust pahe panna ei saa ausalt.
valetaja 31. august 2018 00:07
Sellised inimesed paastavad elusid. sest 110ga puus voi 70ga puus seal on suurvahe? Loe statistikat ja motle peaga mitte adrenaliini soltuvuses kakuke kes motleb et autosoitmine on videomang.
ja sina loodad 31. august 2018 08:25
et 90 alas peaksid kõik sõitma 90-ga!? Njah
90 on lubatud suurim kiirus 31. august 2018 08:32
sõida siis mööda ja tee seda turvaliselt..muud polegi vaja sinu südame rahuks teha! Olen ka veokijuht ja 34 aastat juba! Sõidan ka sõidukiga palju ja ei näe trassil probleeme ei Tallinn-Tartu mnt-l ega Pärnu ning Peterburi mnt-l! Pigem tekitavad minus veidi trotsi asulates suunatule mittekasutamine, kõrvaltänavatelt peateele ettekeeramine ning liiklusmärkide eiramine!
31. august 2018 10:36
No mis häda siis on kui 80-ga seal sõidad?
31. august 2018 10:44
Oh, ometi üks mõistlik sohver!! Kahjuks kommentaariumitest selgub, et selliseid mõistlikke juhte ei mõisteta ega hinnata. Meil on peamine "sujuv voog max piirkiirus pluss 10 ja üle".

Peter 30. august 2018 19:51
Fordijuht kahjuks ei sobi liiklusesse kohe üldse. Auto tundus ka tehniliselt mittekorras olevat, kuna suunatule näitamist ma küll ei märganud nöödasõitu alustades. Ilmselt puudub autol suunatulekang või siis on lambike läbipõlenud. Ja kuidagi kahtlaselt laveeris seal vasakule-paremale..
vaga tark 30. august 2018 23:20
Mida sa sood et nii tark,surnute arvu vaata aastas, Me euroopa korgeim riik liiklushukkunute poolest ja kui sa ikka oled pime siis kusi kannatanute kaest mis tunne on kellestki ilma jaada .pere liige kaotada.
31. august 2018 10:45
Kuidas te seda Fordi ainult näete? Palgimasinast pole miskit?
/ 31. august 2018 12:22
ja bussitait inimesi ei pannud ka keegi tahele. Enne manoovri sooritamist peab veenduma et see oleks taiesti ohutu. ma ei usu et selle laia kombaini tagant see voimalik oli.
Jube puudulik video, ey saab 30. august 2018 19:33
seisukohta võtta. Võib ainult spekuleerida. Paistab olema , et hoopis fordi sohverüritas üritas möödasõitu alustavale bussile ette keerata. Sest buss oli juba vastassüünavööndis kui ford otsustas samuti mööda sõita. Selliseid kloune esineb: j0butab,j0butab aeglasema sabas ja magab mitu möödasõiduvõimalust maha. Nii kui sa aga ise möödasõitu alustad nii otsustab sulle ette keerata, ja kuna mööda sõita ei oska siis selle asemel et gaas põhja ja vajadusel magalam käik sisse, hakkab möödasõiduga aegluubis mökutama.. Rekkaga on raskem sest videolt ei näe rekka asukohta teel kui kombain otsustas vasakule maha keerata.
Pitsi tagant mõtlikult 30. august 2018 19:43
Nii oligi. Video postitaja on ilmselt liiklus ikka päris algaja,, kelle jaoks see oli ülemõistuse ohtlik manööver. Tegelikult alustas buss möödasõitu ja alles mitu sekundit hiljem sõiduauto. Sõiduauto juht suutis viimasel hetkel õnneks ka küljepeeglisse vaadata ja enda sõiduritta tagasi tõmmata. Bussijuhilt igati korrektne manööver, sõiduautojuhilt ohtlik manööver - ei olnud veendunud möödasõidu manöövrit alustades, kas tee on möödasõiduks vaba.
31. august 2018 10:47
Noh ja edasi läks video veel! Seal põhiline sündmus toimuski.
kultuur 30. august 2018 23:26
Mida sa sood et nii tark,surnute arvu vaata aastas, Me euroopa korgeim riik liiklushukkunute poolest ja kui sa ikka oled pime siis kusi kannatanute kaest mis tunne on kellestki ilma jaada . soidame 90 alas 80 ja elu korras inimesed elus ja koigil hea olla, heaks eeskujuks lastele ka.
nh 30. august 2018 18:04
lugesin kommentaare ja vaatasin 3x videot- seal on 2 jama: pimeduses olematu pikivahega ford, kes segas taganttulija liiklust. ja kombainer ka kes ilmselt ei vaadanud peeglisse, kui möödasõitu alustas ja teele risti ette koperdama jäi! Bussijuhil ja palgiveojuhil ma nüüd küll mingit otsest süüd ei näe, kui välja arvata see, et kogenud juht saab varakult aru, et eessõitja võib olla kogenematu ja möödasõidu manöövri ära rikkuda.
Hmm 30. august 2018 18:09
kombainil oli täitsa suund sees, kui tema möödasõitu tegi, teiseks rekka peaks nägema kõrgemalt kaugemale ja teadma, et rekka ei ole sõiduauto, mida lihtne pidama saada või kiiresti sõitu alustada. sõiduteel on kurv tulemas, siis mis kuradi pärast rekka peaks arvama, et temal eesõigus minna kohe sekundiga. Ta peaks arvestama, et tema masin ei ole kõige väiksem ja tema peaks kõige paremat mööda minemis hetke ootama mitte nagu autod, kes saavad vägagi kiiresti suure hoo sisse või suhteliselt kiiresti pidurdada.
30. august 2018 20:30
Enne kurvi sesab sõiduauto ka teepervel, tuled vilkumas.
sass 31. august 2018 00:53
Suuna näitamine ei ole veel õigustus manöövrit teha. enne tuleb ka peeglitesse vaadata.
Uhhh 30. august 2018 18:01
Sina autojuht volvoga LUX Bussid ei saagi sõita 110 ja enam, sest neil on piirajad peal. Ära vahi oma panni odomeetrit vaid sõida LUX i taga ja saad ka ehk normaalselt kohale. Ja teine vennike kes seal kurtis,et on hirmu täis istu parem kodus ja joo ohtralt palderjani
30. august 2018 19:17
üks meeter kõik 30. august 2018 23:13
Hodomeeter mõõdab läbitud teed, spidomeeter mõõdab kiirust
TOLA 30. august 2018 22:35
No need LUX id on ikka väga kiired masinad.Sõitsin 110ga öösel ja see LUX sõitis mõõda.Vaatasin siis kui kiiresti siis bussid sõidavad-veidi üle 140ne.VOT
ZORRO 31. august 2018 11:04
Miks nii palju miinuseid.Kirjeldatakse ju reaalset olukorda.Teie ralliässad leiate ka oma puu kindlasti.
Uhh 30. august 2018 17:58
Sellistelt rekkadelt tuleks load võtta. Kord sõitsin minagi 90 alas 90ga ja üht äkki otsustab rekka minust mööda sõita. Kahjuks 90ga sõites ta enda masinast rohkem välja ei suutnud võtta kui 90 ja sedasi sõitis minu selja taga vastassuunas, kui pressides jõuga ta suutis oma nina otsa minu autoga paralleelseks ajada. Vastu tuli talle auto ja rekkal jäi õigust ülegi mulle signaali lasta selle eest, et ta 90 alas ei suutnud 90ga sõitvast autost 90ga mööda sõita. Lõpuks hakkas mulle lihtsalt külge vajuma ja ega minugi soov ei olnud, et sellise deb iiliku pärast peaks surema talle vastu tulev auto. Mis peale pidin hoo võtma kiiresti 60-70 peale, et ta oma rekkaga terves ulatuses mööda mahuks. Ülejäänud tee lihtsalt sõitis minu ees, kuna rohkem tal sellest rekkast ei tulnud kui 90
aru ma ei saa 30. august 2018 21:32
kui rekka kiiruspiirik rakendub 90 peal, siis kuidas ta sai jõuda järgi ja lõpuks alustada manöövrit ja jõuda lausa kõrvale ka sama kiirusega liikuvale sõidukile?ennem oli vast nii
https://www.youtube.com/watch?v=UhDCsD5Vz9k
https://www.youtube.com/watch?v=kVhwAHxbMZw
Hmm 30. august 2018 23:30
Kindlasti ma ei ole selline jõnksutaja tüüpi inimene ja kui sõidan piirkiirusega mis autol 90, siis mis pärast ma peaksin hakkama arvutama, et vot kui auto spidokas 90, siis tegelik kiirus võib olla 87 või äkki hoopis 88. See ei ole mingi õigustus veoautol pressida maksimumi. Inimesed sõidavad auto spidomeetri järgi ja pole vaja gps'ga otsida satelliidi kaudu seda täpset 90km/h kiirust. Ja selline õigustus ei kõlba kuhugi, et kui AUTO SÕIDAB SPIDOMEETRI JÄRGI 90'GA (MIS REAALSUSES EHK 87), SIIS MIS KURA DI REKKAJUHT ON OMA LOAD SAANUD, KUI REAALSUSE JA SPIDOKA VAHE 3-5KM/H, SA IKKA SAAD ARU, ET REKKA EI OLE SÕIDUAUTO. REKKA KOOS KOORMAGA ON VÄGA PIKK JA HAKKA NÜÜD ARVUTAMA, ET KUI KAUA LÄHEB AEGA, ET SÕITA AUTOST MÖÖDA, KUI AUTO SÕIDAB SPIDOKA JÄRGI 90 (REAALSUSES EHK 87KM/H) JA REKKA PRESSIB SEDA 90KM/H GPS'I JÄRGI!!! Ja nii oligi. Rekkal ei olnud rohkem kiirust, et hooga mööda minna, vaid sel hetkel sentimeetri kaupa liikus natuke kiiremini, see ei ole piisav, et mööda sõita rekkaga!!!
Sander 30. august 2018 23:49
Saaks aru, et sõiduauto sõidab 70-80ga, et siis on isegi rekkajuhil põhjust mööda sõitmiseks, aga otsida taga mingi spidomeetri kadu, mis 2-5km/h (autodel erinev) ja siis võtta vastu surma otsus, et sõita mööda sõiduautost mingi pool minutit, siis isegi rumal inimene peaks aru saama, et selle aja jooksul nii mõnigi auto vastu tuleb.
ise 31. august 2018 01:38
ikka said aru oma lõugamise mõttest
k 31. august 2018 23:33
Esimese video esimeses pooles tegeleb rekkamees kiirteel teisel sõidurajal liikluse takistamisega. Sõiduauto juht hoiab lihtsalt soliidset pikivahet ees sõitva rekkaga ja kõik kolm liiguvad sisuliselt võrdse kiirusega. Video autorile jääb see aga arusaamatuks, sest tema ise pikivahe mõttest aru ei saa.
on 1. september 2018 00:32
sõiduautol kombaini taga ka kombaini kiirus-60 max. ja kui rekka tahab 90-ga mööduda siis peaks varuks olema 6 sekundit, siis on ok.ja saaks rahulikult mööda aga kurvi taha ei näe ja vastutulevad 90-ga määravad oma kiirusega möödumise võimaluse, nii on.
Uhhile 30. august 2018 22:14
Kui minuga kokku juhtud,siis sul nii hasti ei lahe.Kui olen moodasoidul sinu korval ja sa seda takistad,loen mottes kolmeni jning keeran tagasi soiduritta.Sinusugused sel juhul lopetavad teelt valjasoiduga .
Okei 30. august 2018 23:31
Mõrvakatse, mis seal muud. Kui sõidad gpsi järgi 90km/h ja ees sõidab auto 90km/h spidomeetri järgi, siis mõistus peaks võtma, et veoautoga sa kolme sekundiga mööda ei sõida selliste kiirustega.
kes sulle load andis 30. august 2018 23:59
mine kiida seda oma tooandjale ma tahaks naha kauaks sul toit laual on morvar.
selge 31. august 2018 01:40
mortsukas kukkus lougama, klaviatuur sama hea kui sohvergi?
kallis marsi kodanik 31. august 2018 02:17
Eestis peab autojuht enne moodasoidu sooritamist veenduma et see oleks ohutu samamoodi enamus teistes arenenud riikides. Lisaks kiitlemine et sa loed 3 ni ja alles siis trugid kellegi teelt valja. on ikkagist seaduse vastane. Ja lisaks mina ei tea eetilisi inimesi kes sellist motteviisi heaks kiidaksid arenenud riikides voibolla oli seee ok kiviajal aga meil on 21 sajand siin.
juga 30. august 2018 22:46
Rekkadel piiraja 89. Kui ta järele jõudis ja mööda otsustas minna, siis Sina oledki üks nendest, kes 85-86 ees laperdab ja jõnksutab. Osad inimesed teevad seda ka poolkogemata, sest autode spidokad valetavad päris palju. Enamusel autodest 90-se näidu korral lausa 5 ja enam kilti. Seega paljud, kes ei ole vaevunud endale selgeks tegema spidonäidu täpsust, kõlguvadki mingi 85-87 jalus. Ja kiiruskaamera ligiduses langeb see kiirus veel 5 km. Ja ongi jõnks-jõnks anna kannatust.
sa ära vahi odomeetrit ega arvesta niipalju 31. august 2018 08:43
jälgi rahulikult teed ja liiklusvahendeid teel, ära sõima teisi kõlgutajateks ega muudmoodi halvustavalt! Sina ei dikteeri kaasliiklejatele kiirust ega muud! Kui ei saa 90-ga sõita, sõidad veidi aeglasemalt-see pole maailma lõpp ja seda enam väikeses eestis! Kuidas sa närvihaige Saxas liikleksid, ei kujuta ette! Seal kiirteedel 80 veokitele ja nadikatel 60km/h!!
juga 31. august 2018 10:28
Vot just nimelt ei peakski kaasliiklejatele kiirust dikteerima, nagu need jalus vedelevad loodusenautlejad teevad.
kas sa 31. august 2018 10:48
ei suuda neist nautlejates mööduda või masina ressursid on lõppemas? Mind isiklikult need nautlejad ei sega, pole kunagi seganud!
31. august 2018 10:56
Olen poolt!!! Mitte ainult Saksamaal. Iirimaal ja Suurbritannias sõidetakse 8-10 km 10-15 autost koosnevas kolonnis aeglaselt liikuvate põllutöömasinate taga ja keegi ei haugu, sest teed on kitsad ja kurvilised.
huvitav ,kas politsei nüüd ka 30. august 2018 17:51
midagi nendega ette võtab .Või imeb jälle näppu ,kuskil ja mõõdab kiirust .
Tüüpiline rekkajuht 30. august 2018 16:46
Pole uudis, mis te arvate, miks mehed lähevad rooli keerama, kindlasti mitte sellepärast, et mõistust on ülearu.
ausalt sa oled parim 30. august 2018 23:59
AUTOJUHT RAKVEREST VOLVOGA 30. august 2018 16:46
ma isegi patustan aga neednn bussijuhid üldse ei arvesta et nad veavad puid mitte inimesi 110 ja enam nende kiirused ja tekitavad ohtlike olukordasi.ise olen sõitnud vlodivostokist eestini ja skandinaaviat.kogemus suur 44 a
30. august 2018 17:36
Rongijuht olid, kui sõitsid Vladivostokist Eestini.
oige 31. august 2018 00:00
tubli mees lopuks keegi moistlik

päris hirm 30. august 2018 16:18
kui seda luxekspressi peeglis näen lähenemas, kohati küll tunne, et seal hullud rallivad roolis. see pauk ei ole kaugel kui nii edasi läheb.
hm 30. august 2018 22:33
No lase ta siis mööda kui ta tahab minna .Kui ta on kiirem . Milles probleem ?
Tuuli 30. august 2018 14:57
Meil oli samuti augusti alguses Pärnusse sõites "tore" kokkusaamine kas SEBE/LUX bussiga (ei mäleta täpselt enam). Vastutulev buss tegi tublisti veokist möödasõitu ning meie ees olnud autol oli seetõttu suure pidurdamise peale millimeeter kraavist puudu. Meie saime ka end kuidagi tee pervele seisma surutud, et buss saaks kaunilt ja uhkelt mööda minna. Kui meil oli hirmus, siis ei kujuta ettegi, mis seal esimese auto juhi peas toimuda võis :(
273 30. august 2018 14:48
Metsakaga peaks küll vestlema..
reku 30. august 2018 13:47
Ma ei tea, milline vanamammi neid videoid postitab. Kus oli siis bussi ohtlik manööver?
eff 30. august 2018 16:12
ohtliku manöövri teeb fordi juht kes ei oska möödasõitu sooritada. Peale vastassuunast auto möödumist oleks fordi juht kohe möödasõitu alustama kuna tee oli vaba, aga jäi hiljaks.
jargmine pime 31. august 2018 00:01
Mida sa sood et nii tark,surnute arvu vaata aastas, Me euroopa korgeim riik liiklushukkunute poolest ja kui sa ikka oled pime siis kusi kannatanute kaest mis tunne on kellestki ilma jaada .
juga 30. august 2018 13:12
Avariiohtlikke möödasõite põhjustavadki sellised uimerdised, kes ei sõida ise ja ei lase ka teistel normaalselt sõita. Kui ei ole võimeline ideaalsetes teeoludes ühtlaselt piirkiirusega sõitma, peaks tõesti mitte trassile ronima. Ja selliseid on ikka päris palju.
30. august 2018 13:29
Kes seal uimerdas? Sellisel teel ei saagi 110-ga sõita kui teel on erinavad sõidukid.
Kes uimerdas kes uimerdas 30. august 2018 13:47
ikka see äpu kes kombaini taga tilberdas jumal teab kui kaua.
juga 30. august 2018 23:09
Sellisel teel ei olegi piirkiirus 110.
31. august 2018 10:59
Ei ole küll, aga autospido valetab, on püsikiirusel ja pole ju võimalik pidurdada või jalga pedaalilt tõsta.
Ütesõnaga 30. august 2018 14:51
Siin on 30. august 2018 13:02
vist tegu saateauto kaameraga. Saateautod on kõige suuremaks hädaks. Peale kombaini pead veel sellega ka maadlema. Eriti kadestan täislastis veokeid
Killerland 30. august 2018 12:59
Viimasena rivi lõppu jõudes on möödasõidul alati eesõigus!!! Ära vaata kas tuleb vastu vaid kas vastutuleval on kuhu minna
30. august 2018 13:04
Ees sõitev masin oli juba üle keskjoone, kuidas viimasel sellest veel eesõigus sai olla?
See 30. august 2018 13:06
on meil lihtsalt ,,kombeks,,
Tyuiop 30. august 2018 13:51
Mis see kekjoon loeb kui pannil suunatuli ei tööta ? Buss andis manöövrist aegsasti märku .
30. august 2018 13:17
Kui ees on juba toimumas möödasõit, peab ikka viimane sellest mööda saama?
hummer 30. august 2018 19:05
sa vaata parem ise, et sul kuhugi minna oleks.
mina kurssi ei muuda.
30. august 2018 12:44
no nii ongi ju. vaadatakse, et keegi eespool läheb, järelikult on vaba maa ja uhan ka minna. ja siis ongi avarii käes. see oli ikka jube. kõik vangi panna.

kord maija 30. august 2018 12:33
Mis Mondeo ,enne möödusõitu tuleb hoida samuti pikivahet,pead olema veendunud,et ei tule sulle kedagi vastu ja ei teki eessõitvaga brobleemi.Praegu oli ,buss hakkas tegema möödasõitu ja seal samas ka mondeo,nende suunatule andmise kohustus jäi lühikeseks ja selle pärast pidi buss mondeo ära suruma. 3-sek küll ei olnud enne mööusõitu tegema hakand bussil.Enne möödumist peab olema nii ohutu pikivahe kui ka külgvahe.Lugege seadust ka.See ei ole esimene kord kus bussidel on kiire,neil surub aeg peale ,sama on nendel vanni sõitjatel.
30. august 2018 11:47
Suur pidur seal filmimees.
Kui vähegi saaks siis postitaks,sõida mitte ära tegele kõrvaliste asjadega.
Tiit 30. august 2018 12:18
See oli salvestatud pardakaameraga. See ei sega juhti .
autojuht 30. august 2018 13:49
Pardakaamera ei ole selleks sul sinna pandud.
.... 30. august 2018 12:19
kui filmib pardakaamera,pole juhil sellega tegelemist..
30. august 2018 17:39
Kes salvestamise nuppu vajutab?
Kuule 30. august 2018 18:01
Kui sa ei ole autojuht ja midagi pardakaameratest ei tea, siis palun ära kommenteeri. Selge! Ei ole vaja mingit ekstra salvestamise nuppu vajuta!
t62 30. august 2018 11:39
Liikluses peaks üksteisega arvestama. See, kes tahab mingil põhjusel aeglasemalt sõita, peaks taganttulijad mööda laskma. Mitte nagu see Mondeo juht, kes sõidab kombaini järel ja ei kavatsegi mööda minna. Taganttulijatel on siis möödasõit seda keerulisem.
Vabandust 30. august 2018 12:19
milles see Mondeo juht süüdi on???
Seletus 30. august 2018 12:43
Hakkas suunatuleta mööduma. Istus eessõitjal p...s kinni - möödasõitjad pidid mitmest korraga mööduma. Vähe?
ja kui ei suuda siis milleks teele tulla. 30. august 2018 12:45
kui buss juba kombainist mööda sai, siis see töllerdis kombaini taga oleks juba päris vabalt seda suutnud.
30. august 2018 13:33
Tee on kurviline, vastu tulevad teised autod, ees on seisev auto, kuidas peab igal juhul maksimumkiirusel seal sõitma?! Madalalaubalised kommentaatorid, sellised oletegi rooli taga!
Teeline 30. august 2018 19:20
Pikivahe mittehoidmises!
oi 31. august 2018 00:21
kui tahad adrenaliini siis mangi video mangusid, autoga kiirustades tapad inimesi 90 alas 80ga paluks
30. august 2018 13:24
See pole ei kombain ega traktor! Kõige jubadam on palgiveo masina juht, kes trügib mitmest eessõitvast masinast mööda piiratud nähtavusega kohas (ees on teekurv paremale) ja juba möödasõitu sooritavast masinast.
miks 30. august 2018 11:38
selline video, kas privaatsuse reeglid kehtivad ainult pätist lastele?
tee omale seadused selgeks 31. august 2018 18:06
filmida võid autot ja selle reg.numbrit..ilma asjaosaliste loata ei tohi filmida isikuid ja neid üleslaadida interneti sotsiaalmeediasse!
kaugeltnägijate tuleproov 30. august 2018 11:38
Kust see bussijuht pidi teadma, et j*bu mondeos mööda sõitma hakkab, kui sel suunatuld sees ei olnud ja tahavaate peeglit ilmselt samuti?
to heh. 30. august 2018 11:07
Respekteerida Mondeo "meest" ? Sellised tro pid tuleb liiklusest kõrvaldada, tänu nendele selliseid möödasõidud toimuvadki.
mati 30. august 2018 10:59
Buss ei teinud ju midagi ohtliku, või ei tohi bussid enam maanteel möödasõitu teha, pakun, et kiirrus jäi 40km peale, kuna ka eesolev traktor läks möödasõidule. Aga jah filmial vaja psühiaatri juurde minna, kohe kui peab maantel pidurdama postitab sellest video. Mondeo mees oli ka paras pidur ei läinud ise möödasõidule ja ku teised läksid siis tegi väga kahtlaseid manöövreid
30. august 2018 11:37
Ja sinul vaja kooli minna, "filmia"
leo 30. august 2018 10:58
Buss ei rikkunud ühtegi reeglit, Autojuhil suunatuld ei olnud. Ainukese ohtliku olukorra tekitas rekkajuht....
Mitte ei 30. august 2018 12:34
on 1. september 2018 00:36
juba 5 tunni pärast leitud, miskipärast ei liikunud video edasi sellest kohast kus buss sõiduauto kõrvale võttis.
kui rekkajuht 30. august 2018 13:24
alustas möödasõitu enne, kui kombain suunatule sisse pani, siis rikkus kombainijuht liikluseeskirju
30. august 2018 13:35
Vaata uuesti, millal suunatuled vilkuma hakkasid ja mis eespool on.

Indrek 30. august 2018 10:57
Lux Express on suur , et teda peeglist mitte märgata pole võimalik ja kui ta on sabas, siis kindlasti sõidab mööda ja olen alati lasknud.Ise sõidan Lux Expressiga ja viimases hädas oma autoga, mis on igati arusaadav sealsele liiklejale.
kle 30. august 2018 12:48
Ise sõidan Lux Expressiga ja viimases hädas oma autoga, mis on igati arusaadav sealsele liiklejale.
Misasja nagu??? Irwwww
möh 30. august 2018 15:31
Äkki on Lux Expressi bussijuht?
juta 30. august 2018 10:54
Pidin kord talvisel ajal Lux bussiga sõitma ikka korduvalt hoidsin hinge kinni kas jõuame õigeks ajaks jälle oma sõiduritta tagasi. Oli libe aga bussijuht kihutas ikka meeletult.
aadu 30. august 2018 22:26
kus sa teadsid et libe-taguots ei pysinud istmel
Mis toimub 30. august 2018 10:52
Millist LE rikkus buss,vastassuund oli ju vaba.Liikluseeskirju rikkusid ju veokid ja väikse autojuht,kes ei veendunud kas möödasõiduks on tee vaba ka tagant.
Kristjan 30. august 2018 10:50
Fordi juht ise esimeses olukorras natuke süüdi, suunatuli tal lisavarustuses, mis tal puudub vist.
Ja liigne kütusesäästmine möödasõitmise alustamisel tekitab ka selliseid olukordi.
Ise ei roni aeglasemale masinale nii lähedale, et enne möödumist ei saaks hoo üles ajada, lisaks pole midagi ette näha.
Rekkajuht on lihtsalt ajupuudega "tankiga/teerulliga" rullnokk.
liikleja 30. august 2018 10:48
ma vist varsti ei julge enam selliste pärast rooli istudagi... Eriti hull oli see puude vedaja rekka. Mida kuradit....Kõige hullemad ongi suurte veokite juhid, sest nad arvavad, et on teede kuningad...Tahaks elada!!!!
heh 30. august 2018 10:48
Bussi puhul käitumine ülbe kuna oleks võinud respekteerida Mondeo meest ,kes ilmselgelt ei pannud tähele bussi rabelemist aga seal veel ohtlik polnud aga noo metsamees, jop jop metsamees, tema teel ja teised kraavi sees jop jop (sobib ühe teatud loo viisil laulda) .
Tihti 30. august 2018 11:35
olen ka märganud liikluses, et tee on vaba, aga eessõitja millegipärast ei hakka mööda sõitma, lõpuks alles siis hakkab, kui keegi tuleb vastu.
kaugeltnägijate tuleproov 30. august 2018 11:42
Tihti ei näe teisel sabas olles mitte midagi, seega ei saa ka mööda sõita. Ja tihti keeratakse su möödasõit peesse, sest see, kes sinu sabas on, hakkab mööda raiuma, kuigi sinul juba suund sees.
kodanik 30. august 2018 15:08
Siis ärgu sõitku eesoleva tagumikus kinni kui möödasõiduks piisavalt ette ei näe -5-10m vahe sisse ja siis on ilusti näha milla mööduda saab...
kui 30. august 2018 22:42
kui 5-10 meetrit vahet hoida, siis raudkindel laks, et mingi tross tagantpoolt arvab, et seda kohta hoitakse talle ja pressib sinna vahele
k 30. august 2018 23:58
Mind iseenesest huvitab, misajast liiklusseadus lubab maanteekiirusel hoida 5-10 meetrit pikivahet. Rääkimata sellise tegevuse imekspandavast suitsidaalsusest.
Autoga enda surnuks või sigimisvõimetuks sõitmine kuitahes suure lolluse tagajärjel on liiga tavaline asi. Selle eest ei anta Darwini auhinda. Millele te loodate?
30. august 2018 10:47
See autojuht polnud küll mingit möödasõitu alustanud, lihtsalt uimerdas ja siis loll ei suutnud peeglisse vaadata, et buss juba tuleb tagant. See mida see rekka seal aga tegi... kes kurat seda veel teab.
no 30. august 2018 10:47
metsavaraste puiduveokist on suva aga Lux Expressi bussijuht on tõeline hull - julge!
30. august 2018 13:47
Millega bussijuht eksis???

30. august 2018 10:38
kas maksimum trahvid neile on väljastatud?
jumal küll 30. august 2018 10:24
Jumal andis load ja vastutasuks võttis vist mõistuse. No see möödatrügimine meie maanteedel on tõesti nagu õudusfilm.
Hmm 30. august 2018 10:51
31. august 2018 07:58
Tõeline sõda käib maanteedel ja tänavatel. Arusaamatul põhjusel on liiklusest saanud oma mentaalsete vigastuste näitamise koht. Ja kahjuks ainult Eestis. Sõidad üle piiri, ei ole sellist tapmist ja tagaajamist.