Eesti uudised

ÕL VIDEO | Politsei noortejõukudest: Tallinnas on 20 ninameest, kes on meie vaateväljas olnud lapseeast peale

Ohtuleht.ee | Video: Liis Vaksmann, 27. august 2018, 17:17

184 KOMMENTAARI

m
mõelge vaid/ 28. august 2018, 21:29
Täna ärkasid Tallinnas võimukad mehed ja tulid kaema,mis
toimub pargis?Otsige lolle,kes nende ninade ees hakkavad
kaklema?
Jõudu tööle härrased!
m
missestnimest/ 28. august 2018, 21:17
Aga mujal ju tehakse kaa - pi gid põletavad, ta pavad, v ägistavad ja on kaitstud seadustega - miks siis meie tatikad ei tohi?
Minuarust on maailm pöördumatult kaosesse langemas.
Muretsege re lvad ja hoolitsege endi eest ise.
v
Vana ment/ 28. august 2018, 17:22
Neile 20 ninamehele tuleb lihtsalt vastu nina anda ja on asi lahendatud
k
Kiku/ 28. august 2018, 20:20
n
nujah/ 28. august 2018, 20:56
See pole enam jõuetus, vaid Austraalia politseinike silmatorkiv saamatus, et alles 3 kuu pärast kohale jõutakse! Meedia najal on meil nagu ühine kuningriik- plaksutatakse ja näidatakse, aga politseil kaugelt tulla! Isegi tšuktširiigis tundras sõidab massin kiiremini!
n
28. august 2018, 17:07
Nemad saavad teha mida iganes. Politsei ei saa teha midagi.Ma ei saa aru.
v
viisakas/ 28. august 2018, 16:53
Kui riigistruktuurid on noorukeid jälginud juba lapseest saati, siis eelujäänud kodanikel oleks ju tore teada saada, kuidas neil tänastel vägivaldsetel noorukitel ka pensionipõlves läheb.
e
"See on EÕM" 1, 3
Tee tööd, tuleb armastus. Kuidas see mõte sobitub Õpilasmaleva suvedesse - kas palju tööd ja siis armastus, kas armastus maleva vastu ja siis töö? Või oli veel mingi muu vägi, mis aitas üle elada pikad maltsased kapsapõllud ja ülirasked heinapallid?
p
Peeter/ 28. august 2018, 16:27
Tegelt ka politseijuhid, aitab plämast ja mullist ning hakake ükskord tõele näkku vaatama ja hakake ise ka tööle. Teie olete suuremad häbiplekid ennast õigustades kui need pätipoisid kes pättust tegid
k
kossa/ 28. august 2018, 16:25
ja mida nüüd selle teadmisega tegema peaks?

t
Toomas Greenfeldt/ 28. august 2018, 11:44
Tuleb oodata kui Venemaa võtab Eesti endale siis 20 ninameest saadetakse vangilaagrisse.
k
28. august 2018, 15:31
Kui pole seadusi,siis on sellist jama ikka kurb lugeda.Nende vaateväljas???!!!Kuidas saadakse lolle alko seadusi ,keskide palka tösta noolekiirusel,aga perekondi,kelle peres pole laste jaoks aega juba aastaid,korrale kutsutud ei saa!
m
must huumor/ 28. august 2018, 11:29
Ei tea, kas nad on ka Eesti 100 korralduskomitee vaateväljas, näiteks Narva mädaplekk on. Võibolla on noored organiseerimas mingit suuuremat Eesti 100 sünnipäevaüritust ja suvel harjutavad, sellepärast politsei neid ei puutu.
"
"on olnud vaateväljas"..../ 28. august 2018, 10:32
"Vaateväli" vist üha laieneb ja tiheneb seal toimetavatest tegelastest.
k
kippar/ 28. august 2018, 10:17
Valimistel valin selle erakonna, kes ametnikud tööle sunnib.
k
kribu/ 28. august 2018, 10:46
Sellist parteid Sa eestist ei leia,kõik parteilased on müüdavad ja ostetavad.
n
nojh/ 28. august 2018, 10:11
Lapsest saadik huviorbiidis... No see on see, kui karistused puuduvad.
h
hull küll/ 28. august 2018, 10:30
kõiki tuntakse ja teatakse, aga teha ei saa midagi.
h
Hull jah!/ 28. august 2018, 10:33
Politseipealik ei luba, sest kust siis narko müügist manti saab.
k
kahjuks/ 28. august 2018, 10:59
Nii neid tulevasi mõrvareid kasvatatakse. Kui 18 passis kukub, siis terendavad trellid.
p
politseis/ 28. august 2018, 10:10
on tootmisnõupidamine , ärge eksitage tähtsat toimingut . Pättide püüdmise lõksu avastamine jätkub .
k
kolla/ 28. august 2018, 10:06
Loodus tühja kohta ei salli,kui moslemeid pole siis venelased asendavad neid.
t
Taavi/ 28. august 2018, 09:55
Noortekeskused tegelevad lapsealistega. 14-15 aastane noor on noorsotöö väljast irdunud. See valdkond vaja muutmist. 10-15 aastat tagasi tegutsesid noorsootöötajad hästi ja probleem kadus.

o
oh/ 28. august 2018, 09:46
need jougud tuleb nii segamini taguda,et mitu kuud oleksid haigla voodis,siis ehk hakkavad mõtlema kus miks ja millal aga senikaua jõudu videote vaatamisel
f
fff/ 28. august 2018, 09:37
ka uudistes näidatud üliräige vägivalla klipp meenutas rohkem reklaami - näete millised vahvad sellid oleme, isegi telekas näitab, tehke järgi!
selle asemel oleks tulnud näidata mitte maas oigavat poissi vaid politseile aruandvat nagamanni
h
Häbi teile, politsei/ 28. august 2018, 09:37
Jaani, Vaher, astuge minema oma kohtadelt
v
vaataväljas/ 28. august 2018, 09:37
aga ohutum on eemale hoida , annavad veel peksa .
m
Mis siin keerulist on?/ 28. august 2018, 09:35
Lapspätid, mugavuspaglased ... kes iganes.? Tuleb teha öises-päevases linnas haaranguid ja kogu kahtlane element sulgeda "kogunemispunktidesse" ja seal siis teha kindlaks keda saata tagasi kodumaale, keda anda üle vanematele ja keda isoleerida ühiskonnast. Normaalne elu näinud ja elukogenud inimene suudab vabalt eristada kes on kes ja krokodillipisaraid ei usu.
m
Mh/ 28. august 2018, 09:34
Vähem juttu rohkem tegusid sooviks korrakaitsjatelt.
r
rein/ 28. august 2018, 09:31
mina ei oota ametitelt selgitusi ega vabandusi vaid tegusid. antud juhul, et tänaval turvaline oleks, muidu tuleb turvalisuse tagamine enese kätte võtta.
ja ei huvita statistika, palju neid ninamehion ja millal te nende järele luuranud olete. Näha on, et luuramisest pole abi olnud. Need vaatluse all olevad õiekesed on õitsema läinud ning paraku mürki külvama hakanud
j
Ja/ 28. august 2018, 09:28
vägivald kasvatab vägivalda, niikaua kuni ametnikud istuvad, arutavad, mõtlevad juhtub see et ühel hommikul põlevad kümned autod kusagil või veel midagi hullemat.

n
Naine/ 28. august 2018, 07:58
Tore lugeda olen ammu aru saanud et probleemid tulevad kodunt kaasa kui last ei armastata ei tegeleta ja ei nähta vaeva nüüd siis jõuab mõnele kohale kui inimene lihtsalt vangi panna see pole lahendus kui ei tegeleta ega aidata inimest kui inimene ise abi otsib on kerge aidata see on protsess aga vaeva väärt
t
tibu/ 28. august 2018, 07:37
Pättide ninamehed on politseri vaateväljas.... aga miks neid siis kinnimajja pole pandud kui kõik isikud teada????
k
Kana/ 28. august 2018, 09:13
Sest seadused ei luba ja lastekaitsetädid lubavad ainult näpuga viibutada t.atikate suunas.
Tänapäeval ju lastel kohustusi ei ole, ainult õigused ja tulemus on käes - karistamatuse tunne (kahjuks mitte ainult tunne vaid nendega reaalselt ei tohigi midagi teha).
j
jajahh/ 28. august 2018, 09:34
politseinik mainis mitmeid ametkondi, kes teavad...mis ametkonnad siis teavad neid pätilapsi ja mida need ametkonnad peavad tegema? Kel üldse on õigust-kohustust retslastega tegelda? Minu teada on need vanemad ja Politsei ning kinnipidamiskohad! Mis te mõtlete nüüd oodata kuni elatustase eestis tõuseb ja see probleem iseenesest laheneb? Jaa, tase! Vägivald tuleb lõpetada ja karmide meetmetega! Kui jutust aru ei saada, siis käed raudu ja nuuti..ei usu, et peale profülaktilist kasvatusmeetmete kasutamist ükski neist teisele haiget teha soovib!
a
-/ 28. august 2018, 09:46
alla 14 aastat vanad ja siis poetakse vabanduste taha et midagi teha ei saa- ikka saab kui ametnikel soovi oleks.
N
????/ 28. august 2018, 07:24
Need on õied , mida koos ``lastekaitsjate ja e.urose.adustega`` on aastaid kasvatatud aga varsti küpsevad nendest viljad..
i
inimene/ 28. august 2018, 07:03
Kui ütled tõde kas siis ei kuulu kommentaar avaldamisele
k
Kana/ 28. august 2018, 09:15
Just nimelt. Proovisin ja ei läinud läbi.
t
,,,/ 28. august 2018, 07:01
tuleb siis kehtestada lastetusmaks, et need lapsed saaksid kõike, mida vaja. Alkoholi. Narkotsi.
Hakkame siis maksma iga kuu oma palgakesest.
i
inimene/ 28. august 2018, 07:00
Sellistele pätipoistele endile peab näitama mis on maaslamaja valu keda pekstakse.Sellistele ei aita sõnade pealelugemine,neist kasvavad ju meie aja mõrvarid
t
Tekib kahtlus?/ 28. august 2018, 06:54
Eestlasedki on kuulnud kuulsast Helsingi narko politsei pealikust, Jari Aarniost. Tekib kahtlus, miks ei saa Kristjan Jaani jagu noorte jõukudest?
u
Uss/ 28. august 2018, 20:37
Mõnus on ju igasugu muid asju näppides ja kuvarit vahtides palgapäeva oodata.
Tööl käia on lahe, kui tööd ei pea tegema.
Neetud toolinühkijad.
Tatikatele tuld!
t
tegelikult/ 28. august 2018, 06:47
koik on saanud alguse kodust,vöi öigemine nendel lastel pole kodu olnud,kui lapsel on vanemad kes temas hoolivad ,siis sellistesse kampadesse lihtsalt ei satuta.Paljus on suudi kindlasti ka majanduslik olukord kindlasti ka kuulmine ja nägemine mis toimub mujal maailmas,ega siis siin saa teisiti olla,Saadakse kätte igasugu narkoaineid ja alkoholi.Samas suur vabadus millega ei osata midagi pealehakata ja puutumatuse tunne,sest kui oled alaealine ei saa vangi panna,öpetaja ei vöi karistada ja nii edasi.Puudub see m is kunagi oli ,et ka laps peab alluma korrale ja kuulama seda mida räägitakse ja kui ei allu tuleb karistada,neist ei kasvagi riigile kodanikke vaid jäävad tihti allumatuyteks korrarikkujateks.Järjest asi suveneb ja vöimuorgani vaatavad pealt ja laiutavad käsi ,sest puudub vist seadus mis lubab sekkuda,las tegutsevad.Kas poleks aeg selgitada välja millistest kodudest on pärit need jöugu liikmed ,kas neil on vanemaid kes vastutavad oma järeletulijate eest.
t
Täiesti nõus (tegelikult)/ 28. august 2018, 14:59
Meie riigis ei suudeta vist ilmaski nendele pätipoistele midagi teha. Meil ju peavad need tegelased, kes seda tegema peaksid, enne kuskile teise linna sõitma, siis ümber laua istuma ja jälle pikalt, pikalt seda asja arutama. Ja siis arutatakse jälle nii, et lõpuks ikka tulemust ei leita, lihtsalt sai üks päev mööda saata. Seda kõike saaks ju kiiresti korda ajada, see pole ju mingi uue raketi leiutamine, kuid tahtejõust jääb puudu.

h
hambutu värk/ 28. august 2018, 06:45
pole riigil mune, et organiseerida üks snaiper, kes seal pargis ninamehele kuuli pähe kihutaks. kõigi nähes. siis hakkavad mõtlema. peab olema 0 tolerants.
m
Miilits./ 28. august 2018, 06:17
Meil on nii igav, et kasvatame endile Kalda Rommisid juurde.
h
huvitav/ 28. august 2018, 05:30
Ah et nagu kakukaamera. Jälgime juba koorumisest saadik.
p
pole/ 28. august 2018, 04:48
a
Ann/ 28. august 2018, 04:38
Paneb imestama, et taoline probleemne noortejòuk on vaid pikki aastaid aatamisvaàrsus olnud, tegeletud otseselt nendega pole - ju siis vastavad instantsid pole viitsinud ja tahtnud. Veeretatakse probleemi nagu kuuma kartulit ùksteisele. Koolivaheajad tuleb ju kuidagi sisustada...vanasti oli selleks peedipòld ja pioneerilaagrid, tàna siis hàmarad pargid ja nurgatagused ja tòòvahendiks rusikad ja jalad. Kahju!
t
28. august 2018, 09:06
tegelema hakatakse alles siis, kui keegi ära tapetakse. Üks neist ju väitis, et tahab väga teada saada, mis tunne on inimest tappa. Kas politsei ei peaks siiski kõigepealt tegelema ennetustööga?
Tatikad on karistamatud.
s
See tundub/ 28. august 2018, 04:09
Olevat pättide kasvulava, mulle isiklikult tundub!
t
Tiit Kirss/ 28. august 2018, 06:43
Parteid kasvatavad järelkasvu.
ä
äratage üles/ 28. august 2018, 03:08
Sama jutt oli politseil aastaid tagasi taksomaffia kohta - me juba 3 aastat jälgime nende tegevust.
Sisuliselt sama ka taskuvarastega vanalinnas.
v
VanaKooliMees/ 28. august 2018, 01:52
Siia ei saa üldse kommeteerida, kuna pehmod panevad kõik kinni!

m
27. august 2018, 23:48
Miks nad on vaateväljas, aga mitte vanglas (kui sobivat pole, tuleb selline taas avada)?
l
Lumememm/ 27. august 2018, 23:33
Mul on muidu täitsa ükskõik,
mis teil seal Tallinnas toimub,
sest ma käin seal 1 kord 2 aasta jooksul.
Aga mind ajas nutma see video,
kus mitmekesi peksti poissi, kes oli juba maas, veri ninast väljas...
1) Ühest küljest on see hea, et see video avalikuks tehti.
2)Teisest küljest on see halb, sest see poiss seda videot vist eriti vaadata ei tahaks.
Minu arvates on see poiss kangelane,
kellele läksid kallale HALEDAD KÖNNID,
mitmekesi lamajat lööma.
Need olid nõrgad, ilma auta inimloomad.
Kui ka emadel-isadel on käed tööd täis, või nad on üldse välismaal,
siis:
VANAEMAD-VANAISAD
kas teil on tõesti ükskõik, mis seal tänavatel toimub?
Need on ju TEIE lapsed ja lapselapsed, kes käivad trennis, pidudel, sõprade pool ja
keda te ootate õhtul koju!
Kuidas te saate üldse öösel magada?
e
Ega ei saagi magama jääda,/ 28. august 2018, 15:09
kuid kuhu läheb üks jalutu vanaema öösel oma lapselast otsima? Ma tean , mis tunne on teadmatus ja see jube ootamine. Noor inimene ju tahab ikka väljas liikuda, kuid nüüd ei julge ju päeval ka seal Tallinna riigis enam liikuda, ja mitte ainult noored, vaid ka vanemad inimesed.
l
Lumememm/ 28. august 2018, 21:48
Muidugi ma ei tahtnud solvata Tallinna vanavanemaid.
Aga isegi nemad saavad midagi ära teha.
Helistada või kirjutada kirja ministrile või linnapeale ja öelda:
"Me ei ole nõus, et midagi sellist toimub!"
Taadid, kellel linnakorterites nagunii midagi eriti teha ei ole:
võtke kokku ja moodustage valve oma majade kõrval!
Kes midagi märkab kutsub teised taadid kohale.
Pipragaas või putukamürgi pudel igaks juhuks taskusse enesekaitseks.
Meil külas on 8 maja.
Nii kui keegi võõras suure tee pealt ära keerab, levib info laiali.
Laste, lastelaste ja nende sõprade autosid teavad kõik peast.
r
Ringvaates/ 28. august 2018, 16:44
... üks tüdruk rääkis, et pekstakse neid, kes suuremaid summasid võlgu on ja võlad tekivad peamiselt narko muretsemisest.
Ära nüüd pekstavast KANGELAST kohe tee!
Sa ei tea ju, kas poiss oli juhuslik möödakäija (vaevalt) või ise keerles seal jõugus.
l
Lumememm/ 28. august 2018, 22:18
Tõesti
ma ei kavatse teie linna kurjategijate hingeelu uurima hakata.
Aga lamajat ei lööda.
Nii lihtne ongi.
e
Edgari jalg/ 27. august 2018, 23:03
võtke minust mõni lihasööja bakter ja andke ninameestele-las kõik jääb taevataadi otsustada.
a
aga/ 27. august 2018, 22:54
miks ei ole selles Kanuti pargis pidevat politsei järelevalvet? Saatke kasvõi mupo sinna, saab linn omale trahvirahasid juurde. See on täiesti arusaamatu, miks lastakse sadadel noortel päevas seal seadusi rikkuda, suitsetada, juua jne. Täielik korralagedus ja karistamatuse tunne muudab need noored igapäevaga hullemaks. Istugu pargis, kui tahavad, aga alaealised ei peaks saama vabalt keset linna suitsetada, juua ja kakelda.
õ
õhuke riik/ 28. august 2018, 02:53
Meil on politseid juba sedavõrd koondatud, et peale politsijuhtide kabinettide jagub neid veel vaid maanteede äärde passima. Kiirust ning joovet mõõtma.
t
to aga/ 28. august 2018, 05:44
mis lahenduse sa välja pakud nendele kaakidele?
lugedes komme, ongi, et kas kinnimajja (alaealisi vist ei panda) või peksa anda neile endile. mulle isiklikult meeldiv viimane variant rohkem, sest hoiame kokku vanglatele kuluva raha. vanematelt trahviraha väljanõudmine ei lahenda probleemi.
sotsiaaltöötajate- tädidega jutuajamised on ainult ajaraisk. ma käisin kunagi oma pojaga sotsiaalametniku jutul ja sellel sooja koha peal istuval näitsikul oli julgust minu juuresolekul öelda poisile: mis sa arvad, et ma istun siis teie "päästmise" pärast? ei, ma saan siin nii palju igasugu väljaõppeid, et MULLE (ehk sots töötajale, kes on palgatud noorte aitamiseks) on see kasulik. ma jäin täitsa tummaks. loobusime koostööst Innovega ja hiljem sain teada, et ema, ehk mina, pole koostööaldis. lisan veel, et mu poeg ei peksnud tänavatel, ei tahtnud koolis käia. nüüdseks kool läbi.
aga see uus põlvkond karistamatuid joodik- narkareid kasvab ja kogub jõudu...
s
Süstal/ 28. august 2018, 15:24
Kes küll selgitaks, miks meil, kus ühtepidi on keelatud narkootikumide tarvitamine, kuid ometi luuakse nendele narkaritele süstlavahetuspunkte? Kui ikka see narkar tuleb (kui tuleb! ) uute süstalde järgi, siis saab ju kohe küsida, mida ta süstib ja kust ta seda ainet süstimise jaoks saab. Aga siin tundub, et nendele on kõik lubatud ja kui mõni paneb endale sisse üledoosi, siis peavad arstid kohe kohale "lendama". Sellepärast ongi tõelisel haigel arsti juurde saamisega probleeme.
t
to aga/ 28. august 2018, 07:41
aga kas sa tead, kes on Tallinnas võimul ja kes on linna volikogu eesotsas... kui tead, siis ära esdita rumalaid küsimusi
n
naer saalis/ 28. august 2018, 09:24
Nalja teed - mupo?! Mul maja ees joodikud lõugavad aasta läbi poole ööni. Proovisin mupot kutsuda. Asjatu. Noorte kaakide peale nad ei tule elu sees välja, saaksid ise peksa seal...
s
see/ 28. august 2018, 10:36
on kesk,era,kondlik Tln.
e
EKRE valitsema,/ 27. august 2018, 22:51
m
mammi/ 27. august 2018, 22:39
Väga imelik on kuulda Kristjan Jaani selgitust " need lapsed on olnud meie vaateväljas juba 10-11 aastaselt" . Ja nüüd kui needsamad lapsed on 14, 15, 16 ja teevad selliseid vägitegusid, siis on vaja kiiresti lülitada nad mingisse programmi. Hallloooo! Kus te siiani olite? Miks te neid seni ainult vaatasite?
M
./ 28. august 2018, 20:45
Mis krdi programmi, sunnitöölaagrid peaksid olema sellise saasta jaoks.
No tõesti, kui EKRE valimine ka ei aita, siis on kööga.
Parem tulgu siis juba suur puhastav sõda, kui sellises hullus maailma elamine.
k
kont/ 27. august 2018, 22:33
Politseid on piisavalt, sest piirivalvurid ja tollitöötajad sõidavad samuti politsei autodega ringi ja täidavad samu funktsioone. Ja palk on neil ka, aga mida ei ole, see on tahe teha oma tööd.
Samuti on seadused ja kohtunike otsused väga leebed. Pätid neid hoiatusi ja sõrmevibutusi ei karda.
Praegused 15-16 aastased on 10a pärast täisretsid, kellel noad ja ka tulirelvad taskus.
Nõuka ajal saadeti juba alaealised range kontrolli all olevatesse erikoolidesse nagu Puiati, Viljandi noortekoloonia ja sinna ei tahtnud keegi minna. Lootusetud pätid jõudsid sinna niikuinii ja neil oli kama kõik, kus sitsida. Jällegi suur osa, kes veel lootusetud polnud ja kes nägid neid erikoolide tingimusi traataiaga pöörasid lõpuks valelt teelt kõrvale.
p
Peep/ 27. august 2018, 22:31
Kuule sina- Kristjan Jaani. Ära VALETA! Politsei töö ei ole üksnes tagajärgedega tegelemine. Esmane on kuritegude ennetamine ja ära hoidmine. Ja miks siis käivad nii aktiivselt reidid- kõik puhuvad. Ehk jätate need ka ära ja tegelete tagajärgedega.
HÄBI- ja ise prefekt.

s
ja saamatus tuleneb seadusi loovate rahvadaadikute kuritegelikust hoolimatusest ninh kohtunike ideoloogilisest sõltuvusest.
e
Ekvalaiser....../ 27. august 2018, 22:25
Senikaua võivad need pätid ja nn. ninamehed oma tegusi jätkata kui juhtub midagi hullemat.Siis on hea vabanduseks öelda et nad olid meil ammu vaateväljas ja töö igasuguste tugigruppidega käis juba ammu.Tuttav põhjendus mis töötab tõrgeteta.
n
No ei saa aru/ 27. august 2018, 22:19
Jänes, karu, rebane ja hunt sõidavad rongis. Äkki siseneb nende vagunisse piletikontroll ja hüüab: "Kes teist siin jänes on?"
n
No/ 27. august 2018, 21:55
Ja siis järelikult keegi on oma töö tegemata jätnud
t
teine naine/ 27. august 2018, 21:51
milline erakond küll viilis politsei nii õhukeseks, see oli vist reformierakond, mitte ei mäleta
t
Tln-s/ 28. august 2018, 10:39
on võimul KE. Kes seal korda peaks hoidma?
K
,,A,,/ 27. august 2018, 21:44
Kahju, et ei saa neutraalselt oma arvamust avaldada. Mis teha! UUS MAAILMAKORD. Lihtsalt ei vasta nõuetele, nagu EESTILE KOMBEKS!
K
" B "/ 28. august 2018, 18:23
a
A/ 27. august 2018, 21:40
Jonnakat lapse aitab vits , agressiivset keskealist vangla ja dementset vanurit jällegi vits
a
A/ 27. august 2018, 21:35
Prioriteet peabki olema kodanike kaitsmine ja marutõbiste isoleerimine - ümberkasvatamine jäägu ministrite ja kohtunike jaoks

n
naine/ 27. august 2018, 21:24
sotsist sisem.n. peaks tagasi asuma koos politseipealikuga - nii saamatud, et ei saa paarist pätist jagu, politsei ülesanne on ausaid inimesi kaitsta, mitte mõrtsukihakatisi kätel kanda
e
Eve/ 27. august 2018, 21:16
Kas tõesti peame ootama et keegi ära tapetakse või?Mis politsei meil küll on kes midagi ei tee?
a
Ants/ 27. august 2018, 21:09
Mis siin kummalist on? Elu ongi kummaline ning arusaamatu!
v
27. august 2018, 21:08
vägivaldsete laste vanemad peaks korrale kutsuma, et nad oma lapsi jälgiksid ja otsiksid neile kasulikku tegevust.
a
A/ 27. august 2018, 21:46
Kirovis oli nõukaajal head palgad ja seal oli nii ,et kui laps õppis kehvasti või oli halva käitumisega ,siis mindi seal töötavatel vanemate preemia kallale ja võidi ka muud hüved ära võtta ... ning enamasti hakkas õppur millegipärast nagu nööri mööda käima
m
Maamees/ 27. august 2018, 20:35
Krt, ei saa mina aru sellest värgist. Politsei ja pätid jälgivad üksteist, teretavad kättpidi ja siis lähevad jälle laiali. Politsei läheb aruannet tegema ja pätid vargile ja röövima. Miski tundub siin siiski väga mäda olema ja mulle tundub, et mitte pättide poolel.
t
Toslem/ 27. august 2018, 20:27
Näete, asi on kohe palju rahulikum. Need peksjad, röövlid ja löhkujad on juba lapsest saati politsei vaateväljas olnud- seega peksavad röövivad ja löhuvad nad politsei valvsa silma all. Magage rahulikult, asi on täieliku kontrolli all.
p
puhh/ 27. august 2018, 20:44
kas sa lubaksid politseinikul oma tööd teha ilma teda pidevalt halvustamas, sõimamas. Kui tal pole õigusi, on vaid ähvardused saada vallandatud, karistatud - siis ongi politseinikul võimalus vaid registreerida juhtumid.
m
m/ 27. august 2018, 20:20
need pätid ja sabasjooksjad tuleks saata kuhugile üksikule saarele,las siis tapavad seal üksteist! igaljuhul tuleb nendega kiirkorras midagi ette võtta. politseilt ootaks konkreetseid tegusid!
ü
Üksikule saarele/ 28. august 2018, 01:35
Üks film oli niisugune, et kurjategijad viidigi üksikule saarele. Vist helikopteriga.
Seal tekkisid ka vastasleerid. Mõned, kes olid ikka päris jubedad, need muutusid õudselt metsikuks kambaks. Mis film see ometigi oli?? Mitte Alcatract. Seal kurjategijate saarel olid ka mõned, kes veidigi inimlikkust ilmutasid. Ja see veidike inimlikkust säilitanud seltskond ehitasid siis mingi laevukese, üks vapper a aus mees sai sealt isegi põgenema.
J
???/ 27. august 2018, 20:20
Ja probleemsetest lastest ongi kasvanud noored kurjategijad? Mida sellistega peale hakata?
Kusagil XIX saj 60.'-ndatel tegutses USA Colorado osariigis keegi kolonel Chivington. haritud mees, kes enne sõjaväekarjääri oli tegutsenud nii kooliõpetajana kui ka pastorina.
Ühes järjekordses indiaanisõjas esitaid alluvad ohvitserid nõupidamisel oma kolonelile küsimuse, et mida hakata peale inidiaanilastega. Haritud mees mõtles hetke ning tuli välja huvitava võrdlusega. Ta ütles; T i n g u d e s t kasvavad t ä i d!
Meie ees on aga küsimus, mida teha noorte kurjategijatega, kellest 99,99% tõenäosusega saava kord vanad kurjategija. Uue generatsiooni väljaõpetajad. Sellise tuleb lihtsalt ühiskonnast kõrvaldada. Kuidas, see on omaette küsimus, mida on läbi aegade erinevalt lahendatud. Kunagi kaotati sellised füüsiliselt, t i m u k a abiga. Hiljem saadeti eluajaks asumistele, klooniatesse. Inglased saatsid omad ookeani tahan näiteks Austraaliasse. Venemaal aga Siberisse. Samuti on püütud asju lahendada võimalikult pikaks ajaks ühiskonnast isoleerimise läbi, pikaajalist vangistustega. Näiteks NSVL kriminaalõiguses olid mõisted nagu r e t s i d i v i s t ning eriti ohtlik r e t s i d i v i s t. Keda sai vastavalt kriminaalkoodeksile teisega võrreldes väga pikaks ajaks kinni panna. USA s kehtib mitmetes osariikides seadus, mille järgi võib korduvalt raskeid isikuvastaseid kuritegusid toime pannud isikuid lõpuks lausa eluajaks vangi panna. Kuih´ginad kedagi tapnud ei olegi. Ühiskonna turvalisuse huides.

p
Pets/ 27. august 2018, 20:12
Ma kardan,kui riiklikud organid kiiresti midagi ette ei vōta,vōvad järgneda kannatanute vanemate poolt omakohtud.
V
!!!/ 27. august 2018, 20:28
Vaat siis võtavad politsei ning kohus kohe KINDLASTI midagi kardinaalset ette. sest ei saa ju lubada, et mingid eraisikud tungivad nende töömaile ja tahavad neilt leiva käest ära võtta.
p
27. august 2018, 20:07
pange see kanutiaed siis kaameraid täis.
e
ega/ 28. august 2018, 10:43
kaamera pätti trellide taha ei toimeta. Normaalsed noored võiksid teada ja sealt Kanutiaiast end eemale hoida.
m
mis/ 27. august 2018, 20:03
kas politseil pole häbi sellist saamatut möga suust väljaajada, teavad juba ammu, teavad kes teevad aga võimetud, uskumatu, et julgevad sellisel viisil asjast rääkida
h
home HOLMS/ 27. august 2018, 20:21
teavad kuid mitte midagi ette ei võta, kuna teavad ja ei viitsi ega tunne vajadust nagadega jageleda,, seega mõttetu tegevus, kuna LASNAMÄE RAADIKU tänavalt tuleb kaarega eemale jalutada,, siis jäävad kõik ellu
m
Meil/ 27. august 2018, 20:30
saab politsei lähtuda ainult seadustest,nad ei saa hakata tegelema isetegevusega.Kui venemaal tekib selline jõuk ,siis saadetakse peale spets väljaõppe saanud töölised,kellel õigus oma suvajärgi asju lahendada.Otseöeldes lihtsalt pekstakse läbi ja hirmutatakse püksid täis.Kui võimalus võetakse ka laste vanemad ette.Meil ei lähe ju keegi lapseotu tegelasi peksma,sest kardavad ise süüdi jääda.Ja kahjuks ainult selline jõuline selgalendamine aitab korra majja lüüa.
o
oo/ 27. august 2018, 20:35
lähed politseinikule kallale, kui politseinik karmilt retsiga räägib, käerauad paneb, kongi viib ja ei suuda lapsukese enesetappu ära hoida.
Saite mis tahtsite - kogu aeg kõik politseinikke kallal sõimlemas.
q
Qwert/ 27. august 2018, 20:01
Politsei asjapulgad ärgu tulgu seletama, et politsei saab tegeleda vaid tagajärgedega. Mingu otsigu vana kooli miilitsad üles, eelkõige uurijad ja kriminaalinspektorid, ja küsigu nõu antud situatsioonide lahendamiseks. Need vana kooli mehed teavad väga hästi, kuidas asju tuleb lahendada. Lasteaed, aga mitte politsei!
s
sellest/ 27. august 2018, 20:17
need vanakooli mehed ka lahti lasti, et nad teadsid ja oskasid liiga palju.
j
Jaah/ 27. august 2018, 20:23
Tegelikult on igal ala nö vanakooli personal minema löödud. Isegi valitsuses on verisulis politrukid. Sellest ei saa mitte midagi tulla, peale allakäigu või anarhia. Kogemus on igal alal vajalik. Elukogemus. Ja seda on vast ca 45ndast eluaastast alates.
N
!!!/ 27. august 2018, 20:35
Nemad lähtusid isakese Stalini retseptist, et võimalikud kurjategijad tuleb juba eos ellimineerida. Kõige parem juba enne seda, kui na midagi teha jõuavadki. eega tuli kõik potsentsiaalsed ohtlikuks saada võivad isikud koos peredega Siberisse küüditada.
k
Kas/ 27. august 2018, 19:52
ei oleks lihtsam teha nii,et need 20 teada ja tuntud tegelast lihtsalt enam edasi ei elaks?Usutavasti lõpetaksid ülejäänud oma tegevuse,sest elu on kõigile armas!
s
süsimust iroonia/ 27. august 2018, 20:03
nagu jossif vissarionipoja unenägu: ninameestele kuul, ülejäänutele 25+5! ja ongi kord majas!
a
A/ 27. august 2018, 21:55
Odessas saadi peale sõda relvastatud gangsterijõukudele ühe ööga tuul alla
j
Juulius / 27. august 2018, 19:50
See on siis selle kampaania"Ära peksa last" ôied. Ega ma siin ei reklaami kehalist karistust, vaid seda, et need pätipoisid on olnud vaateväljas. Vaadati, vaadati, vangutati pead ja nii ongi sihukesed olemas. Ja nûûd? Ehk oleks aeg juba tõsistemateks jutuajamisteks ja karistusteks? Muidu varsti on môrtsukatejôuk Tallinna tanavatel ning siis on hilja. Praegu oleks viimane aeg poisikestest inimesi kasvatada.
n
no ongi pätid/ 27. august 2018, 19:44
ja politsei vahib eemalt ja loeb vigastatuid, uskumatu. Viimane aeg presidendil sekkuda.
o
Olgem/ 28. august 2018, 10:14
r
Rahvaraibe/ 28. august 2018, 20:59
President uistutab, suusatab ja sõidab rattaga. Tema on võõramaalane ja teda ei huvita, paar aastat veel ja adjöö - mis temal Eestist või nendest riknenud inimlaadsetest.
Tema laseb neil Roosiaias räppida ja eestimaalasteks olla.
Kuramus, Iffi kah solkis ära.
Brüssel ootab!
a
anne/ 27. august 2018, 19:28
Ühed vaatavad vaatevälja,kus pekstakse kedagi vigaseks või vahest surnukski. Teised arutavad olukorda ümmarguse laua ümber. Kas inimeste kaitseks ka midagi saaks teha?
l
,,,/ 27. august 2018, 20:38
luba siis politseinikel teha oma tööd, ära haletse kurjategijaid.
e
ei saa/ 27. august 2018, 21:09
otsivad vaid tunnistajaid kui tagajärg käes...

p
pensionär/ 27. august 2018, 19:26
Meie kõik oleme "vaateväljas.". See sõna on ju multikultuurse tähendusega. Kogu maailma politsei väidab iga vahelejäänud kurjategija iseloomustamiseks, et ta oli meil ammu "vaateväljas".
v
vanaisa/ 27. august 2018, 19:25
Palju on lugeda ja kuulda olnud kuidas laste-noortega käituda ja suhelda. Palju on lapsi kaitsvaid otsuseid - ei tohi vitsa anda,käega lüüa,ikka peab ainult rääkima lapsega nagu nunnutama! On minu lapsed ka vitsa saanud ja käega ikka lakse ka saanud,sama ka mina laste lapsed. Siiani pole meie peres mingeid probleeme olnud! Liialt POPUTATAKSE ja mõtetult kaitstakse noori pätte!
m
27. august 2018, 21:15
minulgi tekkis küsimus KUS ON NÜÜD LASTEKAITSE!!!istuvad nagu kuldid rukkis ja oma p.a.s.k.a ei tunnista.kui pätipoisid olid 13-14 siis krunniga tädid kriiskasid kui mõnel politsega tegemist oli kuidas lapsi kiusatakse.võtke oma viljad!!!
1
12.09/ 27. august 2018, 19:24
Mis nüüd sellest riiklikust heidutustaktikast on saanud?
Sama on militaarias, aina heidutavad ja pärast võideldakse tagajärgedega.
s
sellise jutu peale/ 27. august 2018, 19:23
küsiks,et mida konkreetselt on tehtud nende 20 ninamehega, kes on aastaid olnud vaateväljas?Milliseid kasvatusmeetodeid on kasutatud,kui üldse on,kas vanematega on räägitud,kas kooli on teatatud,mida kool on ettevõtnud?Küsimusi tekkis palju,aga tundub,et ajakirjanikel ei olnud midagi küsida ja sinna see jutt politsei poolt jääb.Kui järgmine ohver läbi pekstakse,siis ajakirjanikel vähemalt millestki kirjutada.
n
njah/ 27. august 2018, 19:21
Kapoga maha joosta ja vanade r e t s i d e g a ühte arestikambrisse. Siis on vesi ahjus. Miks seda senini tehtud pole? Nad on nagunii kaabakad, hoida ei ole enam midagi.
k
kui / 27. august 2018, 19:20
minu endine kommentaar ei vastanud reeglistikule,siis järelikult ÕL kaitseb neid pätte???
e
EXMIILITS/ 27. august 2018, 19:19
Õpetuseks kolmele "tarka" juttuajavale mõlakale. Tuleb taasluua noortekolooniad, kus on sõjaväe kord. Nõukaajast pärast noortekoloonias täiskasvanuks (18 a) saamist läks edasi täiskasvatute kolooniasse (vangi) ca. 30 % kooseisust. Praegult nad on kõik tulevased vangid. Nende psühhika on juba rikutud. JA EESTI POLITSEI SOODUSTAB NOORTE KURITEGEVUST KODANIKE ELU HINNAGA.
m
Mis te/ 27. august 2018, 19:16
ekrelased vingute, milleks teil see sinine ärtus ja odinlased, hakake korda pidama ja selle väikese kamba tegemisi jälgima, kui vaja, ikka helistada oskate, kui pole telefoni, küsiga Jaagu käest. Jaak läks abipolitseinikuks, aga paistab, et ei saa hakkama.
j
Jaah/ 27. august 2018, 19:34
Aga kellele tuleks helistada? Politseile, kes jälgib nagunii?
t
totu/ 27. august 2018, 19:46
kas arvad, et neil on kaamera küljes või jälgitakse satelliidi kaudu? Vaateväljas tähendab seda, et nad on kartoteegis, kui juhtub kuritegu, siis näidatakse ohvrile pilte, et ära tunda.
j
Jaah/ 27. august 2018, 19:57
Ja kui odin helistab, siis ei näidata pilte? Siis hakatakse tegutsema või? Äkki siis piisab odinist?
k
kiri president KERSTILE/ 27. august 2018, 20:41
Selle asemet et iga vastuvõtuajaj pükse ja seelikuid vahetada, kõlatagu ka Lasnasnamäe Raadiku linnaosa, mis vajab inimlikku suhtlemist kaasaarvatud sülitamisoskuse ja venekeelse kõneosavusega

p
kas politseid ei ole õpetatud tegema ennetus töid ,et mitte tegeleda tagajärgedega .niisugust jama ei tasu ka ikka suust välja ajada .
e
Ema / 27. august 2018, 19:10
Uskumatu ükskõiksus politsei poolt. Ega enne midagi ette võeta, kui keegi jääb vigaseks või saab surma peksu tagajärjel.
a
A/ 27. august 2018, 19:09
Kuna last lüüa ei tohi ,siis kaugel pole aeg ,kus riik nõuab igasse korterisse arestikambri ehitamist
t
Tühi jutt ei maksa midagi / 27. august 2018, 19:09
kui probleem on niivõrd suur ,nagu praegune olukord ,siis tuleb midagi ette võtta .
k
Kamarajura/ 27. august 2018, 19:07
Puutusin kokku mingisuguse MDFT-ga, sellist kamarajura pole veel enne näinud-kuulnud, trampis inimene sisse (ei saand aru, kas oli naine või mees), laiutas diivanil, rääkis lolli juttu ja siis kadus. Rohkem pole nähtud, sedagi ootasime mitu kuud. A ärgu enam tulgu, saame ise hakkama
ü
Ümarlaud/ 27. august 2018, 19:03
m
mm/ 27. august 2018, 18:58
Euroopas ei julgeta öelda,et vägivalla taga on mustad põgenikud,meil sama lugu venelastega!
a
Arne/ 27. august 2018, 18:57
On olnud ainult vaateväljas aga nende kuritegude takistamiseks pole midagi tehtud.
k
kuidas/ 27. august 2018, 19:08
siis takistada, panna igaühe juurde politseinik?

a
Arst/ 27. august 2018, 18:56
See on liberaalsus mis meieni on jõudnud, noored ei ole hukas, noored jiuurutavad uut elukorraldust
Need on meie seenelise fännid ja Eesti 200 valijad.
j
ja jah/ 27. august 2018, 19:09
lausa igatsed taga nõukaaega, siis ju polnud liberaalsust?
k
Kes/ 27. august 2018, 18:55
j
Juhan/ 27. august 2018, 18:53
midagi pole teha kui JAANI ja ta alluvad on toolide küljes kinni...!
j
Jah/ 27. august 2018, 18:52
Ei Vaher ei siseminister ei justiitsminister tee oma tööd, ainult lalisevad peaks ja võiks
v
viisakas/ 27. august 2018, 18:51
PARAFRASEERING EESTI VANASÕNAST: KUI KAUA KANNATAME, SIIS KAUA EI ELA
o
Opossum/ 27. august 2018, 18:51
Avalikustage need 20 ne nimed ja aadressid..
k
Kõrvaltvaataja/ 27. august 2018, 18:50
Paistab et politseinikud istuvad täistuubitud politseimajades ja sügavad jalguvahet! Igal pool maanteel ja tänavatel lokkab korralagedus.
k
Kas.../ 27. august 2018, 18:47
..siis hakkavad tegutsema,kui mõned lapsed tapetud või invaliidistatud?Kohutav,mis toimub ja lastakse rahumeeli kellegi last peksta ning nad vaatavad?Armas aeg,kui kaua peab kuulma sellistest noorte kamba terrorist ja lastakse neil aina suurendada oma võimu ja peksta teiste lapsi?

n
nii/ 27. august 2018, 18:43
Süüdi on lastevanemad,kes ei ole kasvatanud vaid nunnutanud lapsi
lapseeast saadik.
Riik aga tõstab lastetoetusi,et saaks osta nutitelefone,arvutimänge jne.
Lapsed tuleb varakult harjutada tööd tegema,mitte lulli lööma,ülbitsema jne.
a
aeg näitab/ 27. august 2018, 19:12
lapsed ei pidavat tohtima tööd teha pidavat lapsepõlve ära rikkuma oli mõnede tarkade ütlus mõned aastad tagasi kes need tarkpead olid miks nad nüüd peidus on ajasid ju väga tarka juttu
k
kummaline/ 27. august 2018, 18:43
kui lugeda nüüd Kristjan Jaani selgitusi siis tule eile meile, uskumatu, kuis politsei teab neist ja midagi ei suuda ja lõpuks, et asi polegi nagu kontrolli alt väljunud, samas igapäev keegi peksa saanud. Kutsuge presidendi proua appi, ongi vakka selle asja puhul, muidu targutab igal pool
u
Uss/ 28. august 2018, 21:06
Presidenti meil ei ole. On harrastussportlane ja muidu kummaline kuju. Ei tema appi tule.
b
baphomet/ 27. august 2018, 18:40
KE tulevane elektoraat vist. Seetõttu peab hoidma pilpal.
v
Vikatimees/ 27. august 2018, 18:32
pätiriik kasvatab ideaalselt oma kasvandikke,ja mis asi see politsei on,juht ju ka kriminaalse taustaga,seega tavaline grupeering,mis pole tõsiselt võetav,ehk ideaalne näide et tegudele karistusi ei järgne vaid autasud ja kiitmine--
s
seadus on nii nagu ta on/ 27. august 2018, 18:58
aelajate uurimisks ei viitsi isegi vitamimees oma jõudu kasutada,kuna kõik on ette teada
t
tahan teada/ 27. august 2018, 18:22
Mille eest maksumaksjad politseile palka maksavad?
t
tont/ 27. august 2018, 19:19
selle eest, et politsei maksumaksjaid kotiks ja trahviks!
m
Marta/ 27. august 2018, 18:21
Nad peaksid olema nii vaateväljas, et nad ei julgeks tavainimesi enam terroriseerida, et kohe järgneks karistus, aga nad JULGEVAD, tähendab nad ei karda politseid, ju siis pole mõjuvat karistust järgnenud...
j
ju neil/ 27. august 2018, 22:58
sugulased politseis,või "koputavad"-ega meie miilits ju muidu midagi ei teakski...
m
Miks?/ 27. august 2018, 18:21
Miks pole siis midagi ette võetud , kui vaateväljas juba pikemat aega? Süü veeretatakse ikka kellegi teise kaela.
i
Inimene/ 27. august 2018, 18:20
Niikaua vaatate, kui poole noored on nende poolt jäädavate tervisekahjudega vigaseks pekstud või üldse maha löödud. Palju õnne meile tõesti.

k
kui/ 27. august 2018, 18:20
kõik näod on poltseile ammu tuttavad miks siis veeretatakse süü teiste kaela.probleem ammu teada.aga põõsa tagant kiirust mõõta on tunduvalt lihtsam.
2
20 on ainult ninameest / 27. august 2018, 18:20
Aga mis nende ninameeste seljataga on. Ootate kui olukorda kulmineerub katastroofiga. Olete kuidagi loorberitele puhkama jäänud.
t
Tellitud tellimus/ 27. august 2018, 18:29
Kõikide viha suundub paarile kambale!!!
Ja eesti riik on on nii hädane,et ei suuda taltsutada???
VALE!
Anna noortele raha peksku ja filmigu!!!
Üldsuse tähelapanu hajub!
Kõik nõuavad korda!
Selle taga aga peidetakse sadama sidrunid!
Roosimannuse hooldekodude kaaberdamine
Pankade rahapesu jnejnejne!
a
Andrei-Ann Welt/ 27. august 2018, 18:19
me hoiame silma peal neil 20-nel ninamehel,veel on vaateväljas 14 kõrvameest,2 põsemeest ja 6 kulmumeest.Enne midagi teha ei saa,kuni nad kellegi ära tapavad ja siis ka peame tuvastama,kes kellele esimesena kallale tungis.
ä
Äkki paneks/ 27. august 2018, 19:13
sinu ka igaks juhuks vangi, kuni pole veel kedagi ära tapnud?
e
ei/ 27. august 2018, 19:48
ma olen penskar maaalevist.
1
19:13/ 27. august 2018, 22:56
sina oledki üks neist kahest põsemehest?
m
mida asja/ 27. august 2018, 18:11
ootame kuni keegi ära rapitakse?
e
Ehh/ 28. august 2018, 04:35
Üks tatt juba tundis huvi, et mis tunne oleks kedagi ära tappa.
n
Nii et/ 27. august 2018, 18:10
Kui oleks neile lastele juba 10 aastastena mingeidki karistusi määratud ja kusagile erikooli saadetud, poleks nad täna tänaval. 10 aasta pärast istuvad sooritatud kuritegude eest kinni.
a
Antud juhul/ 27. august 2018, 18:30
kasutatakse paart pätti--arvan ,et antud neile heakskiit---
Oravate kuritegude peitmiseks!!!!
k
Kummaline/ 27. august 2018, 18:08
Nii kaua juba tegutsevad ja kõik on teada ja midagi pole ette võetud? Ei peredega ega lastega? Selge see, et ükskord on nad kurjategijad. Kas on vaja jälle mõni normaalne inimene ära tappa või isegi mitu? Alaealiste korralekutsumiseks on ka omad meetodid. Miks oodata kuni täisealiseks saavad ja kellegi ära tapavad? Meil ju 101, kes seadusi teevad!
k
kodanik/ 27. august 2018, 18:07
Aga Elmar Vaher sai ägedad kõrvaklapid
u
Urmas/ 27. august 2018, 18:58
Vaherilt tuleks kõrvaklapid konfiskeerida, sest ta lihtsalt ei kuule enam väljapoolt tulevaid helisid ega ka seda, mida teised räägivad.
e
Mingi tüüpiline valimiseelne möla, et siis mõne aja möödudes oma "töövõitudega" lagedale ilmuda.

s
Stukotkas / 27. august 2018, 17:39
Saatke nad male või kabe trenni.On neil tegevust.
i
ips/ 27. august 2018, 19:22
ei saa saata,kui kaotab,annab kolakat
h
Hakkab siis mõtlema/ 27. august 2018, 19:27
k
klassika/ 27. august 2018, 17:36
halvad harjumused lõpevad kuritööga
p
pirita poosas/ 27. august 2018, 17:33
ja..jaa...on politsei vaateväkjas edasi ja politsei anaalib,vabandust...analyseerib juhtumeid....politsei tegutseb ju!
p
pitita puu/ 27. august 2018, 18:14
Tõesti kummaline, pätid politsei vaateväljas aga teha ei suvatseta midagi. Kuidagi kummaline jutt

PÄEVATOIMETAJA

+372 5199 3733
online@ohtuleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 2233
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee