Eesti uudised

Sass Henno: on aeg korgijoogi-vägistajatega lõpp teha!

Toimetas Gerly Mägi, 27. august 2018, 00:14

70 KOMMENTAARI

s
see ju/ 28. august 2018, 13:31
igivana probleem. Kui minu tütred baaride ja kõrtside külastajad olid, st 20 a tagasi, juba siis oli teema üleval ja sõbrad alati hoiatasid neid, et kui kusagile lähete minge koos ja ärge üksteist maha jätke, tulge ka koos koju.
m
Marika/ 28. august 2018, 09:33
No,ma ei tea,kui eesti politsei selliste artiklite ja kommentaaride peale tuimaks jääb,siis vist tekibki inimestes arusaam ja teadmine,et kellelegi on see kasulik,kogu see narko ja korgi värk ja muidugi tekib kurikaeltel arusaam,et nii võib ja saabki.Teeme siis rahva oma kaitse,vene ajal olid selleks ühiskondlikud.Kui me nad kõik vangi saadame,siis ,seal nad ei parane,vaid saavad endale ,,uusi sõpru",juurde ja ega need sõbrad juba maha ei jäta,vaid koos ollakse elu lõpuni sõbrad,ka peale vanglat.Üldiselt on pärast väga raske sellest ringist välja murda.Kui näiteks jalgratta vargusega vahele jääb,mina annaks kohapeal keretäie kätte,mind ei huvita edasine asjade kulg.Ilmselt,selleks,et neid ohjata,tulekski mõnele kamba liidrile kartulikott pähe tõmmata ja auto pagasi ruumi toppida,seejärel sõidetakse metsa,seotakse puu külge kinni ja antakse vitsa ja no siis küsitakse,kas sa veel teed,Märg rätik ümber tagumiku siduda ja läbi selle rihma anda,ühtegi sinikat ka ei jää järgi.No,vaadake ise,mis koolides toimub,hauguvad nagu koerad õpetajale vastu ja käivad veel kaebamas.Mida sa kaebad veel,kui käituda ei oska.Kas tänapäeval makstakse kooli direktorid ka kinni rikkurite poolt või,et nad nii valimatult käituda võivad?Igasse kooli 2 politseinikut tööle,kui muidu korda majja ei saa.Õpetaja peab ka olema kaitstud samamoodi nagu need lapsed,keda koolis teiste õpilaste poolt taga kiusatakse.Kui,aga kooli direktor pabistab ainult oma töökoha pärast ja süüd hakatakse otsima neilt lastelt,keda kiusatakse,siis andke andeks midagi on meie haridussüsteemis ikka väga viltu.Lõpuks ei jäägi lapsevanemal muud üle,kui lihtsalt kool ära vahetada,sest kaua sa ikka oma lapse alandamist pealt vaatad lootuses,et midagi muutub või et muutu,sest jutuajamised kõurikutega ei ole kandnud vilja.Ega vanasti,kui mina koolis käisin,selliste puhul,kes ei oskanud käituda,kutsusti kooli, koos vanematega ja otsejoones direktori kabinetti.Üldjuhul oli vestlusel ka mingi mõju,lapsed austasid oma kooli direktorit ja oma vanemaid.See oli siis....,ütleme.Me tegelikult lastena,teadsime kus kellegi vanemad töötavad,aga me kunagi ei alandunud üksteist ja tüdrukud ei kakelnud omavahel mitte kunagi.Terve klass hoidis kokku ja püüti paremad olla paralleelklassist,olid võistlused ja lapsed kogusid vanapaberit ja käisid koolis Ükt tunde tegemas või korjasid ravimtaimi.Parimad pääsesid tasuta ekskurssioonile ja olid eeskujuks ka teistele.Üldiselt kirume seda vene aega,aga selleks on oma põhjus.Kogu see küüditamine ja muud vene ja õudused.MIdagi head ja õpetlikku võiksime siiski neilt aastatelt õppida ja seda oma laste ja lastelastega jagada.Ma,tean,et koolivorm ei ole popp,aga see siiski distsiplineerib,keegi ei kipuks,siis enam ütlema kellelegi,et,õu,mis sul jalas on,sul ei olegi Nike tosse või.Meil oli koolivorm ja kehalise kasvatuse tunnis olid ka oma reeglid riietuse osas.No,palun kallis haridusminister, teeme selle koolivormi tagasi ja olgu need kehalise kasvatuse tunni riided ka ühesugused,nagu seda on eesti koondislastel,meie sportlastel.See,ei tohiks olla väga keeruline välja mõelda 1 ühine vorm lastele.Eestis on palju häid disainereid ja nad oleks nõus küll aitama,Ja me ei pea selles osas laste käest nõu küsima,et kas teha see koolivorm või mitte.Meie oleme täiskasvanud ja see on meie otsustada.Teeme siis koos midagi head.Ma soovin,et koolivorm oleks ühtne ka eliitkoolides,muidu tekib meil varsti olukord,mis oli ,,Kevade",filmis.,,Näe,matsid hakkavad ka koju minema!"
a
Ants/ 27. august 2018, 23:10
Lugesin õhtulehest artiklit, kuidas Pärnus üks aastase lapse ema lausa otsis seda. Esiteks oli ta üles kasvanud mitte tavalises perekonnas, teda oli kasvatanud vanaema. Kui vanaema suri, siis saabus talle suure vabaduse tunne, kellegi ees ei olnud enam midagi häbeneda. Vanaema surmateate peale otsustas ta seda tähistada ööklubis Mirage. Jääb mulje, nagu vanaema surm oli oodatud, et sõbrannadega sel puhul pidu panna. Tegelikult oli asi hoopis nii, et klubisse minek sõbrannadega ammu juba kokku leppitud ja vanaema surm ei saanud siin olla takistuseks. Baarist läks kaasa kellegi noormehega, kes samuti alkoholi tarbinud. Noormehe juures pääsesid baaris joodud joogid mõjule ja sõbrannad, kes suures pidulootuses talle sabale oli seadnud, kutsusid kiirabi. Kuna ta oli alasti , siis mõeldi vabanduseks välja põhjus, nagu teda oleks vägistatud. Keeldus hiljem aga vagiina ekspertiisist, sest siis oleks vale välja tulnud.
Pärnus sellist muda jätkub.
s
27. august 2018, 23:46
Siis veel häbenes, aga tänaseks on nii paandunud, et enam ei häbene ka
e
ema oleks su ule uhke / 28. august 2018, 01:18
naiste alavaaristamine ja suudistamine kui raha peal nad valjas on ja muidugi millised rippuvad ja blondid ning muidugi nad tohivad ainult jalgrattaga soita sest autoga oleks nad esimes puus
o
oh/ 28. august 2018, 03:35
Kui inimene pole andnud luba end alasti võtta, siis on see vägistamine. Vägistamine on iga intiimse hõnguga lähenemine, mis toimub isiku tahte vastaselt.
9
28. august 2018, 08:32
99,999 % oskavad end ikka ise lahti riietuda.
e
ei tea jah/ 27. august 2018, 20:31
miks minu komm läbi ei lähe, kus ma ütlen tõde loo kohta, kus minnakse sõbrannadega baari vanaema leinama ja siis satutakse korgi otsa. Õige naine leinab perega kodus oma vanaema.
l
Liini Gunda/ 27. august 2018, 21:56
Sest see ei puutu hetkel asjasse. Kus inimesed käivad või mida teevad, see ei õigusta paskaakide väärkäitumisi. Kas inimene kelle kodusse murtakse sisse peaks hoopis elama teises rajoonis? Kas inimene kes jääb auto alla peaks äkki kõndima teisel pool teed? Või äkki peaks kasutusele võtma karmimaid karistusi, et juhid lõpetaksid telefoni kasutamise roolis? Sa üritad probleemi eirata ja süüdistada ohvreid, ning sellega sa eirad absoluutselt kriminaale, kes jäävad ja teevad oma väärastusi edasi.
p
parim karistus on oiglus ohvirile/ 27. august 2018, 20:13
toestus materjali kogumine patrullid vabatahtlikest parim kui on detektiivi loaga siis saab ohvrile julgeolekut pakkuda kuni kohtuni et ta elus pusiks. narkolapid pulgad lahused et kindlaks teha ohver ja ta arakasutajad. kuumus kaamera gps seade asukoha loppkuriteo koha teada saamiseks, lisaks valisseina helisalvestus seade, kuumuskaamera koos ookaameraga. Palun aidake ohvreid ja pange need hullud uhiskonnast ara nad on laste vagistajad ja naiste ning uhiskonna piinajad.
1
-miks - miinus/ 27. august 2018, 20:41
13 kui mulle mahla sisse 3 kutti sunnipaeva peol midagi panid nad teadsid mu kohta koike 17 aastat olen surm ule ola kondinud. ma ei tea midagi nende kohta ainult teate sain et kui julgen midagi oelda siis olen kadunud inimeste nimekirjas. palun oelge et nende kohta ei tule uurimist teha ja et siuksed voivad moodaeestit teha mis tahavad ainult patrullid vabatahtlikest saavad need lastevagistajad ja morvaahvardajd vangi panna.
s
Sass / 27. august 2018, 19:45
Palun pane kokku patrull, vabatahtlikest avalikusse kohta. Vaja laheb kuumuskaamera osadel telefonidel see olemas, GPS auto jalgija, lahus pulk voi lapp narko testimise jaoks, valisseina haale salvestus seade, postita see kuriteo material politseisse, koos kàamera salvedtustega aga enne registreeri ennast detetiiviks void ka ohvrile julgeoleku teenust osutada et enne kohut keegi teda Maha ei loo
ä
ärge litut.age/ 27. august 2018, 19:24
vaid käige oma poiste või meestega väljas, siis ei vägista teid keegi nagu juhtus ühe emaga, kes läks sõbrannadega baari vanaema leinama.
o
oh/ 27. august 2018, 20:27
Sooh! Et Kurja Tegijal on õigus kurja teha, kuna ta saab kurja teha. Kus su mõistus on? Millega sa elus leiba teenid, et niimoodi mõtled?Väärastunud inimesed, kes õigustavad oma kurja tegemist teiste käitumisega , tuleb tuua valguse kätte. Tuleb uurida kuidas selline suhtumine tekib, et õigustatakse kurjategemist.
t
to oh/ 27. august 2018, 22:30
leiba teenin M-ga ja V-ga, kire palju tahad, kedagi see ei koti.
a
Arne/ 27. august 2018, 18:41
I nmesed on ettevaatlikud, kui kohtusüüsteem on kurjategijate poole kaldus. Kokkuleppe menetlusega vöetakse kohe pool karistusest maha ja teine pool advokaatidega õigeks
mõistetakse. Tagantjärele kohtust, pole mõtet, kuna mängu tulevad aegumistähtajad.

a
aga/ 27. august 2018, 12:24
kus oli Sass Henno ennem, kui tema tuttavaga nii tehti? miks alles täna tullakse avaldusega välja?
ma ei taha küll nüüd ütelda, et see kõik on jama, kuid kui inimene väidab, et ta käib tihti ööklubides, kus nii tehakse ja ennem polnud vaja sellest rääkida, siis äkki on tegemist ümberkehastunud Saulusega?
s
see,et/ 27. august 2018, 17:02
Siis pole mõtet tasuta jooke vastu võtta. On ju ammutuntud väljendus, et tasuta lõunaid ei ole. Kui midagi tasuta saad - oota millal sult midagi nõutakse.
i
Inimeseks/ 27. august 2018, 12:14
olemise juurde käib elementaarne kõlblus. Kui tahad teha midagi pervesset, tee seda omasuguste vabatahtlike kambas. kõik muu on kuritegevus.
Muide, korgijoogi teemast pole priid ka homod.
j
Jajh/ 27. august 2018, 15:48
Leidis üks geenius ka homod teemas üles. Statistika ütleb, et korgijooke on pigem heterode seas rohkem kasutusel, mees ja naine.
j
Jan/ 27. august 2018, 11:49
See liik kurjategijaid on tõesti nagu 2 silma vahele jäetud vabalt inimesi rüvetama.
Mürgi sissejootmine salaja on juba 1 paragrahv, teine loomulikult vägistamine.
Reaalne vangla peaks olema garanteeritud sellise juhtumi puhul.
j
just/ 27. august 2018, 14:11
Loogiline on mürgitamise ja vägistamise karistused kokku liita, tuleb siis palju tuleb kokku. Vägistamisdroogi omajad, nii diilerid, kui kliendid, tuleks avastamata kuritegude registrist läbi lasta ja samas käsitleda sama seaduspügalaga, kui loata tulirelva omamine.
j
just/ 27. august 2018, 11:28
Kõik,kes siin halvustavad,võiksid korraks mõelda.Järgmine ohver võib olla teie tütar,õde võiõelge ennem,kui hakkate siin halvustama.
m
ma ei osta/ 27. august 2018, 11:27
Ööklubis kunagi ühtki jooki. Ja milleks korgijook? Lähed neiu juurde, tutvud ja teed ettepaneku tema juurde minna. Või enda juurde. Või mis siis keerulist?
s
Sassikesele/ 27. august 2018, 11:12
Miks Sa oma tuttavate nimesid välja ei too, kes sellise asjaga tegelevad ? See advokaadi poeg ja ööklubi turva, kes need kaks meest siis on, kes naisi ära kasutavad. Enne kui Sa oma tuttavate nimesid ei avalikusta ja neid kaitsed, tundub, see sinu jutt mitte väga siiras ja usutav. Teema on tõsine ja vajab tegelikku tegelemist, kõik sellised ahvid tuleb avalikuks teha, et teataks nendest eemale hoida. Nii, et Sass kui Sa tegeliklt hoolid antud teemast, siis kirjuta nende nimed ka siia...
o
27. august 2018, 10:10
on see probleem tõesti nii suur,et sellest peab kohe kõvasti karjuma?enamasti minnakse ikka kambaga lõbutsema,naised veel iseäranis.kus need sõbrantsid sel hetkel siis on kui mõni kurjam tüdrukule korgijooki klaasi valada üritab?ja kui naisinimene teadlikult üksi ööklubisse lantima läheb,siis peab ta antud ohuga arvestama ja silmad ise lahti hoidma,ega klubi jaksa iga neidise kõrvale turvameest palgata.
n
no näed/ 27. august 2018, 10:55
jälle üks, kes südistab ohvreid, aga mitte kurjategijaid. loodan, et karma selgitab sulle asju.
m
27. august 2018, 14:43
ma ei "südista" siin kedagi,avaldasin vaid oma arvamust.ja mingist karmast on mul täiesti pohlad.
k
27. august 2018, 11:40
kes lantima läheb, sellele ei ole korgijooki vaja.
m
Mees olen/ 27. august 2018, 12:02
"kui naisinimene teadlikult üksi ööklubisse lantima läheb"
Mida sa sellega ütelda tahtsid?
Mina küsin, et mida mehed siis ööklubisse lähevad?
Ma jälestan küll lõtvu kombeid ja igakell arvan, et lähisuhet luues on alati teha seda mõttega, et kas püsisuhe või siis ei teegi midagi. Lähenedki siis kui sa ka oled valmis ja tahad olla koos sellega, kellele lähened. Kui sul on kodus naine, kusagil pruut jne , seljuhul sa lihtsalt ei lähene, et "tutvust" sobitada.

t
tsaar1918/ 27. august 2018, 09:40
eesti seadused on väga nõrgad ja need on ainult lihtrahvale,mitte pättidele.
n
27. august 2018, 09:24
no vahvad tuttavad sul siis. veavad plikasid korgijoogiga voodisse. ja nüüd sa hakkad neid jahtima, mine löö oma tuttav siis kasti. seda sa vist tahad.
o
oeh/ 27. august 2018, 10:57
kuidas on võimalik nii lihtsast tekstist mitte aru saada ja seosusetut jama ajada nagu sina, 09.24?
eestis on ikka palju harimatuid matse.
n
No/ 27. august 2018, 08:48
Kohe näha et valimised on tulekul!
j
ja see mees on ju / 27. august 2018, 09:06
silmnähtavalt okupant ka- tahab lõpetada ässade süütud mängukesed
Uimastamine,vägistamine ju tegijatele meeldiv hobi
Ja alati on süüdi kannatanud.
l
Liis/ 27. august 2018, 08:46
Jube lugeda meeste kommentaare-, enne kui sellist p..ka kirjutate, mõelge, ohvriks võib langeda teie enda õde või tütar!
m
Mees (selline rahulik, kodusistuja)/ 27. august 2018, 12:11
Sul õigus. Need on need tüübid kel õllekõht üle ruuduliste lühikese säärega püksivärvli, sellised jämedad, jõmmid, paljakspöetud peaga, tavaliselt alati on neil päikseprill ninal, isegi siseruumis. Üldiselt liiguvad ringi enamasti sinise, vahel ka musta universaalkerega audi A6 või ka VW passatitega. Sotsiaalmeedias saab neid tuvastada tavaliselt õllepudelit hoidvana ja audi rõngad jalgevahel profiilipildilt, tavaliselt on kaanefotod ka mingid autoromud või pildid agressiivsetest arvutimängudest.
Tean ise selliseid inimesi 10-20 vahel ja kõik nad on täpselt ühesugused :)
s
See umbes nagu/ 27. august 2018, 12:07
Seda õigustavadki ja kiidavad enamasti need mehed, et neil lihtne võtta. Elu reaalis näitab, et need mehed, kes vedelaid kombeid, vägisi võtmist, abidroogide kasutamist selleks õigustavad on ise tegelikult kõige ehtsam põhjakord. Siin ja seal tõmmatakse ja pannakse, partnereid on kuhjades aga need mehed halvustavad ja klatsivad neid taga, samas on nad ise täpselt samasugused kui mitte hullemad. Sellised ei põlga ka teatud juhtudel omaenda õde, tütart vms võtta.
o
27. august 2018, 08:35
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
o
onn onn/ 27. august 2018, 08:54
Kas see ohver ka ise süüdi, kellele laua peal olevasse klaasi midagi pannakse, kui korraks selja keerab?
l
loomulik, et ohver on süüdi/ 27. august 2018, 09:08
ALATI.
Ega siis kenad ja armsad isased.
Mees selliste kohta öelda oleks mehe solvamine.
m
Mees/ 27. august 2018, 12:18
Ära aja jama.
Olen teinud korduvalt niisama jooki välja, kui inimesega on tore jutustada siis mul ei ole sellest mõnest eurost kahju tunni jutuajamise eest kui ühe kokteili ostan.
Loodetavasti naised hakkavad mõtlema ja ei roni selliste meeste ligi kes eeldavad, et ühe kokteili järel peab naine isasele kätte andma.
n
Naine/ 27. august 2018, 13:45
Mina lasen ka endale jooki välja teha kui pakutakse. Ma ei pea mehest, keda ma ei tunnegi igasugust halba kahtlustama. Loomulikult ei ole ma joogipakkujale joogi eest seksi võlgu. Oma viga kui niimoodi ette kujutab. Ma ei eelda ega luni joogi väljategemist, kuid võtan vastu kui pakutakse. Kui on võimalus meeldiva mehega tutvuda ja veidi jutustada.
v
vana ja kole/ 27. august 2018, 16:17
Sina ehk ainult korgijooki teedki välja.
s
Süüdistaja/ 27. august 2018, 20:37
Selline mõtteviis, et ohver on süüdi, on kuriteo õigustamine. Kuriteol ei ole õigustust. Need on ju tasuta joogid, mille sisse pannakse seda uimastit. Pannakse mahladesse, pannakse jookidesse, mida inimene ostab ise ja sa võid saada ka uimastatud joogi juba kelnerilt. Ohvrite süüdistamine on ka põhjus, miks kurjategijad saavad tegutseda. Mis õigusega sa süüdistad ohvrit ? Kes annab sulle selleks õiguse. Teed ise kurja ja õigustad ennast, et ohver ise süüdi, et laseb mul kurja teha?
p
27. august 2018, 07:53
Politsei ei suuda korgijoogi tarvitamist tuvastada ja tarvitajad pääsevad karistuseta. Avalikkusele politsei seda ei tunnista vaid tuuttab sellest kuidas tuvastus on võimalik. Tegelikkuses pole...
v
Viktor/ 27. august 2018, 07:52
Küll see valimiste-eelne aeg on lõbus. "Ma leiutasin jalgratta! Jagage!"
p
paul/ 27. august 2018, 06:30
Kui meie asulas surid mõned noored üledoosi oli pahameel suur,samas kõik teadsid kes müüsid,ainus kes midagi ei teadnud oli politsei ja vabandus oli ikka,et ei ole teolt tabatud.Kõik käib vanaviisis,järelikult on see kellelegi kasulik.

s
spets/ 27. august 2018, 06:17
osta omad joogid ise, siis saad otse pudelist mitte korgist!
l
Liina/ 27. august 2018, 08:55
Mis maailmas sa elad, see sokutatakse enda ostetud joogi sisse.
k
27. august 2018, 05:32
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
k
Kiki/ 27. august 2018, 08:07
muidugi on ohver süüdi.
e
Eino Taruk/ 27. august 2018, 08:12
Jah, ohver on süüdi, aga ainult siis kui ta on meessoost. Näirteks somm kellele tibi korgijoogi klaasi poetab, paljaks röövib, ja lumehange jätab...
t
to: kiki/ 27. august 2018, 08:16
Kui omal pea ei jaga, oled iseenda ohver.
Eesti NARKOVABAKS!
o
Oh/ 27. august 2018, 08:55
Jälle see sügavas alaväärsuskompleksis Taruk.
e
Eino Taruk/ 27. august 2018, 09:59
Ma kaldun arvama, et sa Oh ja paljude teiste nimedega minu personaalne ahistaja oledki Sass Henno. Igaljuhul vastab küll stiilile, sest tegemist pn ÄÄRMISELT ebameeldiva persooniga.
k
Kui/ 27. august 2018, 10:22
Muidugi tohib ainult Tarukil kõigi ja kõige kohta oma arvamus olla, aga kui temast midagi arvatakse, siis kohe ahistamine?
e
Eino Taruk/ 27. august 2018, 19:35
No kui oledki Sass Henno siis ütle miks sa minu peale koputasid pärast seda kui vaidluses argumentidega kuivale jäid ;) ?
o
oh/ 27. august 2018, 20:40
Et siis kurjategija õigustab oma kurjategemist nagu väike laps, et mis ta siis teeb nii? Inimene võib aeleda kus tahab, see ei anna õigust teda mürgitada. Mürgitaja on kurjategija ja mingit õigustust mürgitamisele ei ole. Samas on mürgitamisele järgneva vägistamisega.
a
Aeg/ 27. august 2018, 03:00
on igasuguste pättidega lõpp teha!
t
to aeg/ 27. august 2018, 08:38
Eestis on 2/3 inimestest karistatud mingil erineval moel ja väga kriminogeenne riik. Iga 10-s, kes linnas vastu tuleb on reaalselt istunud. Ise kus töötan on 40-st mehest tosinajagu vanglaleiba söönud, aga samas teevad tööd ja omavad peresid. Lihtsam oleks okastraat riigile ümber tõmmata.
h
hm/ 27. august 2018, 10:15
Kus sa siis töötad? Viru vanglas?
l
legaliseerige prostitutsioon/ 27. august 2018, 01:06
siis pole ka vägistajaid. Kuniks riik seda ei tee, ei kao ka korgijoogi väkkamine .
o
oh/ 27. august 2018, 01:57
korgijook vast odavam kui prostile maksta....pealegi void GHB abil syytu plika saada
r
RS2 to oh/ 27. august 2018, 07:20
Ses asi ongi, et korgijooke kasutavad kõiksugu IoIIJ0budikud, kes ei oska nii sama ära rääkida.
e
einoh/ 27. august 2018, 03:28
prostitutsioon ongi legaalne ning isegi maksuvaba (mitte ajada sassi sutenöörlusega, mis on kriminaalne)
t
to: legaliseerige... 01:06/ 27. august 2018, 08:19
Ehk hoopis kastreerime kõik mehed! Või peaaegu kõik mehed.
t
to 08.19/ 27. august 2018, 08:28
või paneme siis üldse maailma lukku ja keelame elamise ära. Ja ega see meeste ja naiste vaheline sõda pole enam kaugel, see saab hirmus olema.
m
mis/ 27. august 2018, 09:55
me ikka kastreerime, mehed võiksid ise ka oma mõistust kasutada, see aju ei pea ju kogu aeg püksis olema.
t
To: 08:28/ 27. august 2018, 10:00
Kui meestel puudub eneseväärikus, siis paraku ongi nii, et ... keerame lukku, kui mehed ennast ei paranda. Meeste maailm ongi jõhker. Kahjuks ei küüni nendeni arusaam, et kõike EI saa raha ega vägistamisega.
n
noh/ 27. august 2018, 11:04
kurb on see, et siiski just nimelt saab raha ja/või väqistamisega. ja väqistajatega ei juhtu ka midagi, irvitavad rahulikult edasi ja väqistavad jälle.
ä
ära aja jama suust väljavõta teatavaks, et prostitutsioon on eestis legaalne, ennast võib seaduse järgi vabalt müüa, ainus, mis on keelatud, on vahendamine. ja neid, kes ennast müüvad, on küllaga, igaüks, kes tahab, leib. / 27. august 2018, 11:03
aga selles pole asi, väqistaja ei soovi vahekorda, kus naine on nõus, teda erutab hoopis see, kui saab ilma nõusolekuta. kui rumal peab olema, et seda mitte teada?

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee