Eesti uudised

Liiklushuligaanist elukunstnik: riigisüsteemile vilistan täiega!

Ohtuleht.ee, 26. august 2018, 20:25

113 KOMMENTAARI

m
Marika/ 31. august 2018, 11:41
Ei no,kui laps ei kuula sõna lasteaias või kodus võetakse asi käest ära ja öeldakse,et auto läks nüüd tuttu ja tuleb pärast tagasi,kui sa hea laps oled.Sinult,võetakse ka auto käest ära ja politseionu paigutab selle parklasse mõneks ajaks,nii kauaks kui saad jälle heaks lapseks või täiskasvanuks.
k
Kodanik/ 28. august 2018, 11:44
Ära siis kiirabisse ja tuletõrjesse ka pöördu, kui häda käes on.
m
madis/ 28. august 2018, 09:20
mina olen tolle Horrega samal meelel ning toimin sarnaselt. teie käige ilusasti tööl ja teenige Stenbocki seltskonnale ning mitte midagi* tegevatele riigisektori teenistujatele ilusasti palk välja.
*-keegi ikka midagi kasulikku teeb, 1/3 ei tee midagi ja 1/3 teeb ka midagi kuid see on eestluse hävitamise huvides.
k
kossa/ 27. august 2018, 16:57
loomuikult on keegi süüdi kui midagi nihu läheb
p
Pusinesmann/ 27. august 2018, 15:27
v
V. Anasõna/ 27. august 2018, 14:48
Igal oinal on kord Mihklipäev.
a
autist/ 27. august 2018, 12:11
Jälle üks järjekordne nihilistist argp.üks ja jo.bu, kes vasakestablishmentile vastuhakkamise asemel lihtinimest rõhub (pannes kiiruseületamisega nende elu ja tervise ohtu). Riigisüsteemile saab palju paremini vastu hakata, kui EKRE valida.
m
Mati/ 28. august 2018, 09:27
Siiamaani pole niikui näha kõik on niikui kuldid rukkis.Ei hakka siin keegi vastu millelegi.

u
uskumatu./ 27. august 2018, 11:19
Eks ta võtab Viiolist eeskuju.Kui palju see pätt on
tagasi maksnud.Õige pea aegubki ta trahv.
r
Raivo/ 27. august 2018, 11:15
Kariatused lihtsalt ei toimi
K
./ 27. august 2018, 11:16
m
manfred/ 27. august 2018, 10:49
Riik võiks talle vastu vilistada.
k
kui nii võtta/ 27. august 2018, 10:24
keegi Oss teeb riigile -100 miljonit kahju ja ei vastuta sendigi eest... miks peaks tavainimene mingeid trahve vabatahtlikult maksma. antud mehe kohta ei tea, ei tunne,, aga endalgi on järjest rohkem trotsi a`la - kuidas riik minule, nii mina riigile.
n
Nipik/ 27. august 2018, 10:22
Ega need kiruskaamerad midagi muud ole kui teeäärsed tundetud riigikassa rahapumbad. Ei ole nad mitte mõeldud liikluse turvamiseks. Kas on siis mõistlik nt öösel kl 2 sõita piiratud kiirusega 50km/h, kui ühtegi teist liiklejat teedel pole. Siis sõidaks ikka mõistliku kiirusega, aga vaat ei saa: rahapump passib tee ääres ja täidab riigikassat.
k
kes/ 27. august 2018, 12:39
sunnib kiirust ületama, see mees teeb seda ju tahtlikult, selliseid jobusid tuleks jätta ilma juhiloast ja ka autost, las ületab kiirust joostes.
h
Hakka kõigepealt ise autoga sõitma,/ 27. august 2018, 12:45
siis alles võta sõna. Seadusi ja piiranguid teevad inimesed, ja nad on sageli ekslikud...
k
kas/ 27. august 2018, 13:00
seda, et peab sõitma lubatud kiirusega, selles on ekslikud või? Siin tundub jobusid rohkem olema, kui see üks.
j
Just / 27. august 2018, 14:05
nimelt tuleb sõita mõistlikult kiiresti. Vastasel korral tekivad ummikud. Eriti rumal on mõte linnades veelgi piirkiirusi vähendada, mida mõned propageerivad, kui vahendit õnnetuste vähendamiseks. Kes ei oska sõita, ärgu liiklusesse tikkugu!
i
imelikud/ 27. august 2018, 14:36
arusaamad liiklusest, tundub, et ei hooli kellestki, jääb imestada, et nii vähe õnnetusi on. Mis tähendab mõistlikult kiiresti, kas 90-ga, 100-ga või 110-ga 90 alas, eks kõik on oma arvates kõvad juhid. Küsige kellegi käest, kas ta sõita oskab, vaadake, mida vastab, Siis esitage see küsimus endale.
n
Nimelt/ 27. august 2018, 15:16
hoolivusest jääbki liikluses puudu. Liikluses ei molutata, juhtimine on töö. Nutit ei tohi roolis näppida, ohtlik on, aga võimaluse korral 10-20 km/h ülekiirust pole patt. Liiklus reguleerib tänapäeval ise kiiruse paika: kui ees on mitukümmend autot kiirusega 30-40 kmh, siis sõidad ise kah sellise kiirusega, pääsu pole...
e
ei saa aru/ 27. august 2018, 10:19
Miks ÕL promob selliseid omakohtu vendi? Ta ei ole asotsiaal, vaid pehmelt öeldes retsidiivne pätt ...
Ma ei ole ka nõus riigipoolsete maksudega - kas ma võin siis kõike teha ja riigi peale vilistada? Räägin kokku oma "õilsa loo", hakkan Robin Hood'ks ja lähen vargile või suisa tapma ega saa aru, miks mind terroristiks nimetatakse - riik on mulle haiget teinud ja mul on oma õiglus... Miks ÕL ülitab selliseid omakohtu mehi?!!!
t
Tom/ 27. august 2018, 10:19
Tont.Tont oli ja tondiks jääb!Kõvataja!See mees ,ei oskagi ausalt elada!
<
27. august 2018, 10:14
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
t
to 10:14/ 27. august 2018, 10:21
ta ei pea sellises halvas riigis elama, kus talle igal nurgal liiga tehakse. mingu mujale, tõepoolest!
sihukesi id-ikaid tekib aina juurde, kahju, et 90-ndad said läbi, sellised oleks kõik männikul..

m
Miks / 27. august 2018, 09:50
selliseid käkerdisi üldse mingiteks " ärimeesteks " kutsutakse ja peetakse !? Minu silmis tavaline näljarott kes vanemate kodus oma hinge sees hoiab.
r
rein/ 27. august 2018, 09:27
kui võimalus karistamatult mitte maksta, siis miks seda teha.
selline suhtumine ja võimalus näitab vaid riigi masinavärgi nõrkust
m
mitte riigi nõrkust/ 27. august 2018, 15:37
vaid eristab m-ö-l.a.k.a.d normaalsetest inimestest.
a
Ants/ 27. august 2018, 09:22
Ei tea ÜHTEGI kunstiinimest, kes oleks täie mõistuse juures. Ja see tüüp kinnitab seisukohta. Mismõttes mingi isehakanud kloun laseb kaarega riigile kuklasse ja riik vahib seda niisama pealt? Kohtutäiturid on meil milleks? Lastetoetusi mittemaksvaid isasid on nad valmis kohe liistule tõmbama, aga mingi oinas, kes riiki mõnitab, on puutumatu? Korras loogika.
Muidugi, ma kujutan ette, et kui ta peaks õnnetusse sattuma, siis on ta kohe valimas kõnet hädaabisse, et riigiamet, palun aita nüüd mind õnnetut!
a
ATamm/ 27. august 2018, 10:08
Põhjus on palju proosalisem, "auväärne ärimees" on tegelikult paljas nagu püksinööp, ja äritegemisest on tal samapalaju aimu, kui seal päikesest. Ka kõige kõvemal kohtutäituril siin pole mingit lootust.
v
Valdur/ 29. august 2018, 17:18
Täpne ja põhjapanev lask
e
elukunstnik/ 27. august 2018, 09:17
matkib rosirollosid...
makse maksavad vaid jobud,,targad virutavad riigi tagant.
e
27. august 2018, 09:46
eks ta ole jah. eestit pügavad alates ladvikust kõik justkui Iammast, lihtsalt igaüks enda oskust ja võimalust mööda...
o
ootan kiiret politsei reageerimist/ 27. august 2018, 08:46
kus on politsei seisukoht-kommentaar, et asjaga tegeletakse ja see kurjam karistatakse. Hetkel selge sõnum teistele nõrgamõistuslikele, et rikkuge ka ja olge kurjamid - ning teie elu on korras ja kõik on hästi.
Eesti kodanikuna ma seda ei tolereeri ja varsti (kui olukord üle mõistuse halb) olen tänaval ja võtan kodanikuna riigi ülesanded üle ja karistan omakohtuga. Sest muud lihtsalt ei jää üle.
a
27. august 2018, 09:39
alusta siis rollotajatest ja härmatajatest,aga nendeni su käed ei küüni.lihtsalt hale oled siin oma ähvardamistega.
n
need teie rollod ja muu jama/ 27. august 2018, 09:48
jäävad sinule sest mulle nad korda ei lähe - need on kogu ühiskonna (mitte minu, kui eraisiku, ma ei ole veel mingi jeesus, et üksi kõigi vastu lähen) probleem-mure neid karistada kuid tänaval kuritegelikus olukorras käitun siis riigina st. karistajana ja resoluutselt ... ei jäta kurjamile mingit valikut - ta peab teadma, et ma ei tagane ja talle ei jäta ka taganemisteed surm-surma vastu. Samas riik on selleni mind viinud - ei jäta valikut muudmoodi ausalt ja väärikalt elada - siis on minu valik ausalt surra.
m
27. august 2018, 10:01
mine kakle siis nende tallinnat terroriseerivate noorpättidega,aga seda sa ju ei julge.lihtsam on leheveergudel mingit suvalist boheemlasest vennikest ähvardada tema maksmata trahvide pärast.
v
Veiko/ 27. august 2018, 08:02
Sellisel jobul, tuleb trhvaid arestiks ümber pöörata.
j
ja/ 27. august 2018, 08:18
lisaks keelata igasugune tegevus alaealistega, sest - tema eluviis ja -hinnangud ei sobi noortele arenevatele inimestele eeskujuks!
n
Nõus/ 27. august 2018, 09:00
Kui selline elukunstnik ( uus nimetus pätile? ) trahve ei maksa, siis tuleb ta panna lihtsalt mõneks ajaks kinnimajja , kus on ees palju vingemad elukunstnikud , kes teevad sellele eksemplarile selgeks, mis on tõeline elu ja kunst kaabakate maailmas.
e
eh/ 27. august 2018, 10:37
kinnimajas oleks ta taas meie kõigi ülalpidamisel - mitu korda päevas soe toit ja puhtad linad, ise ei pea midagi tegema. Niisuguste jaoks tuleb taastada töölaagrid, kus ilma tööta niisama oleleda pole võimalik! Meil lihttöid küll, mida niisugused teha saaksid, kasvõi tänavalt konisid kokku korjata ja rögalärakaid koristada.
e
ehh/ 27. august 2018, 09:07
mis trahvid? load ära võtta ja aauto sundmüüki. las tassib oma tooršokolaadi käsitsi. ärimees!
a
ajukääbikud/ 27. august 2018, 10:37
kui ta aresti panna, siis see on hoopis riigi kulu, mitte tema ei kuluta, saab tasuta ülalpidamise, minge makske see kinni.
j
j2mejalal/ 27. august 2018, 08:01
selliseid palju, sel ja silmavaade nagu ruhja hundil
k
kui nüüd nats arutleda / 27. august 2018, 06:47
mees ütleb ,et riigile trahve ära ei maksa ,ja midagi ei tehta ,aga miks mina pean trahvid ära maksma .Ja kui ei maksa ,siis miks mind karistatakse .
t
tjahh/ 27. august 2018, 09:08
jah, proovi sa mitte maksta, kohe arestitakse kontod, asi jõuab kohtunu, kohtuhaldur paneb käpa kinnisvarale. aga eks see ärimees on oma kinnisvara ja auto mujale juba kantinud.
s
Sellel/ 27. august 2018, 09:48
nn. " ärimehel " pole kunagi mingit kinnisvara olnud.
h
hakka/ 27. august 2018, 10:38
asotsiaaliks ja ei pea ka maksma, valik on sinu.

h
.../ 27. august 2018, 06:19
e
endine jurist/ 27. august 2018, 02:56
Ei saada nüüd mingist elukunstnikust jagu! Minu taariajal sündinud vanaisal oli ikka kombeks öelda, et kes ei maksa rahaga, see maksab pe.ppu nahaga! Ihunuhtlust kaasajal kahjuks enam küll pole. Kuid seaduses on kirjas võimalus karistuse asendamisest. Nii et kui mõni sell ikka keeldub kangekaelselt oma trahve ära maksmast, siis põhimõtteliselt saaks kohus asja asendada maksmata jäetud trahvid hoopiski arestipäevadega. Olen kunagi ise sellisel protsessil osalenud.
e
ei näe probleemi/ 27. august 2018, 09:03
Selline elukunstnik tuleb panna mõneks ajaks kinnimajja ( tasumata trahvide asenduseks ) ja sealsed kohalikud õpetavad mehele kiiresti selgeks omataoliste maailma elu ja kunsti ,nii et seesinasel eksemplaril kaob vilistamise tuju pikaks ajaks.
V
???/ 27. august 2018, 02:41
Või et kiruda`? Keda? Kui ei oleks neid tema enda poolseid rikkumisi, siis ei oleks ka mitte mingisuguseid trahve. Nii lihtne see tegelikult ongi. Nii et kirudes vaadaku kõigepealt peeglisse.
Mina näiteks sõidan korrektselt ja ja alati kainet ning eetõttu minul pole minul ka mitte ainsatki trahvi.
i
irooniliselt/ 27. august 2018, 03:35
Või et trahitav on oma rikkumiste arvukuses ise süüdi ja peaks riigi kirumise asemel pigem peeglisse vaatama. Aga vaat selline seisukoht samasugused kroonilised liiklushuiligaanid ning elukunstnkud marru ajabki. Nii et miinused muudkui sajavad.
t
to irooniliselt/ 27. august 2018, 09:09
ise ka aru saad, mida putrad keset ööd??
m
mõtisklen/ 27. august 2018, 02:18
Kes see riik selline on? Pole teda kunagi näinud. Riigiametnikku olen näinud (mitmesuguseid) aga riiki pole näinud. Kõik need kes riiki kiruvad peaksid ise kõigepealt viisakateks hakkama. Kui kõik kirujad hakkaksid teiste inimeste suhtes käituma nii nagu nad ootavad, et käitutaks nendega ei oleks riigile midagi ette heita.
e
ei mõista orjandust / 27. august 2018, 00:55
Kas ikka veel mõni ullike käib tööl et mingit pensionit kunagi saada.Lihtsam on ju ise 100000-200000.- kuus teenida ja iga aasta 10 maja osta nn.pinsipõlveks.
J
???/ 27. august 2018, 02:47
Ja kus sinul siis need kogutud miljonid on? Alles projektis või unenägudes? Oleks see vaid nii lihtne, nagu sa soovitad. Mulle näib, et antud juhul ei ole sa mitte multimiljonär vaid pigem usun, et hoopiski mingi hooplev ning suurustlev paljas.p##%%. Või mingi samasugune äpust "elukunstnik".
k
ka minu jaoks/ 26. august 2018, 23:51
ei kehti seadused, sest olen anarhist. Anarhia on seaduste ema.
M
???/ 27. august 2018, 03:37
Mängid siin anonüümselt mingit laia lehte, vennas?
t
to ???/ 27. august 2018, 09:01
ma olengi lai leht ja parem, kui sa mind ei tunne.
a
Ants/ 27. august 2018, 09:24
Pigem on Jämejalas arvutitund...
h
Happeline R.K./ 29. august 2018, 03:48
Eesti okupatsioonivabaks! Elagu anarhia!
m
milleks/ 26. august 2018, 23:45
sõnnikut paljundada. oleks öko, kõlbaks põllule. aga mürgist?

g
Gees/ 26. august 2018, 23:29
Seda, et ta de**il on, on selge. Ise keerab omale nimelt pa*ka ja siis hädaldab ja tõmbab veel omale si**a selga. Kui ei meeldi siin riigis siis tõmmaku uttu.
Kui Sa "elukunstnik" seda siin loed, siis võta kätte ja mine siis ise poliitikasse ning hakka seda riiki siis remontima.
i
26. august 2018, 23:26
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
h
Hus/ 26. august 2018, 23:43
l
Linnna/ 27. august 2018, 08:22
Ausalt. Niikuinii keegi seda ei loe
m
Margus/ 26. august 2018, 23:16
Inimestele otseselt liiga ei tee...
Aga kaudselt ikka - toetades närvilist ja ohtlikku liikluskultuuri.
l
Linna/ 26. august 2018, 23:13
r
reku/ 26. august 2018, 23:01
Õige. Tõmba seda riiki nii kui jaksad. Ära maksa midagi, sest Eesti riik ei oska rahaga ringi käia.
m
Margus/ 26. august 2018, 23:20
Natuke masohhistlik soov.
s
Süüdimatu/ 26. august 2018, 22:59
Kiiruskaamera ees on kõik võrdsed. Miks peaks keegi kihutades ja reegleid rikkudes eelise saama? Tema õigustused on võimatu tõsiselt võtta. Tundub, et probleemid suhetes riigiga on ise tekitatud ja nõme maailma süüdistada äpu olemises.
METSAVEND / 26. august 2018, 22:42
Alustame lihtsast asjast , et kuidas on vöimalik normaalses riigis trahve prognoosida ja arvestada eelarves ,et nönda palju peab saama , See on hullem kui ENSV ajal kööbakatest ühiskondlike autoinspektorite vöistlus .et kes rohkem protokolle teeb . Mis puutub trahvidesse siis alustuseks seda .et kui usin politseinik on teinud maksimumi mingi rikkumise eest luades lihtmenetlusega miinimumi on vaja minna kohtusse ja automaatselt saab vähemalt poole vähemaks , Lisaks sellisel juhul lähevad kohtukulud ja advokaadi kulud riigi arvelt , Kuna selliseid vaidlustamisi on palju siis pakutakse kohtus kohe varianti ,et teeme ära , Omal kogemused olemas ja olen köik trahvid vaidlustanud ja saavutanud edu ,
t
tore on/ 27. august 2018, 08:38
Kas ajaliselt oled kokkuvõttes plussis või miinuses? Ehks siis kiirest sõidust saadud võit miinus politseinukega teel veedetud aeg miinus vaide koostamise aeg, miinus kohtusse mineku aeg, miinus kohtus oleku aeg, miinus kohtust tuleku aeg, miinus trahviks makstud raha tagasi teenimise aeg jmt.
s
Selge/ 26. august 2018, 22:21

e
Enn/ 26. august 2018, 22:20
Ülim aeg on Eesti riigil sellistele võlavanglaid ehitama hakata. Seal saab sellistelt väänkaeltelt lihttöödele pannes võlad kätte. Ja tekkib lootus, et riigi kulul liugulaskjaid jääb vähemaks ning meie elatustase kerkib.
e
26. august 2018, 22:26
ei tea kumb see kumma seljas liugu laseb ?meie riigi või riik meie seljas.Sinusugustele muidugi normaalne arusaam puudub elust.
m
26. august 2018, 22:50
Milleks võlavanglaid ! See oleks riigile liiga kulukas . Riigil tuleb selliste võlg maha müüa ERASEKTORILE ja ma vannun et selliselt ennasttäis parasiidilt saadaksesee võlg kohe kätte .
t
to 22.50 midagi ei saada kätte/ 26. august 2018, 23:49
ja kui toimub asi vägivallaga, pannakse nad istuma või sulle ei meeldi meie riigi Põhiseadus.
m
Mati/ 26. august 2018, 23:50
Trahv ei ole võlg, rumal.
r
Raivo/ 27. august 2018, 06:16
Mis lihttööd sa neile annad. Kõik on firmad heade pakkumistega omale saanus
j
“aus kodanik”/ 27. august 2018, 10:04
ja isegi kui need võlavanglad tuleks, siis on ikka eesti rahvas see kes selle kinni maksab
m
Madis/ 26. august 2018, 22:13
Huvitav milles kaaskodanikud süüdi on? Liikluseeskirjade rikkumine seab teatavasti otseselt ohtu kaasliiklejate elu ja tervise. Või on mõni väikelastega liiklev pere,kes hullule kunagi ette jääb ka süüdi tema võlgades maksuametile jms??
t
Tänan!/ 26. august 2018, 21:57
Panin siit ühtteist kõrvataha.
n
noh/ 26. august 2018, 21:50
i õigusta, aga selles on tal õigus, et riik kotib sind ettevõtjana niikuinii ja igal võimalikul moel.
t
Totu Cool T/ 26. august 2018, 21:47
Õhtulehe ajakirjaniku arvates on parkimistrahve saanud inimene liiklushuligaan. IRW
j
Juula/ 26. august 2018, 22:48
Totu, loe korralikult - kirjas ju, et kiiruskaamera trahvid, need ei ole ju parkimise eest.
m
Mädanik / 26. august 2018, 21:46
Näita tulevikus riigile ka siis näppu kui peaksid hakkama pensioni saama.
m
mädanikule/ 26. august 2018, 21:53
Selle pinsiga sured nagunii nälga.
m
Mädanik / 27. august 2018, 20:50
Sellise pensioniga pole veel keegi kusagil ära surnud.Pigem pensionäride armee kasvab nagu vähkkasvaja pillavast heaaolust tingituna.
m
26. august 2018, 22:28
Millist pensioni? Riik on selle ammu laiaks tagunud ja sina vaata ise kuidas saad.Pension on ullikeste lootus.
h
hmmm/ 26. august 2018, 21:42
Miks paadunud pätte nimetatakse elukunstnikeks?
See pole 1. kord.
k
Küsiks/ 27. august 2018, 15:06
Küsiks sellelt pätt-elukunstnikult, et kui tal juhtub liiklusõnnetus siis kas riik võib ka vilistada ja jätta sind tee äärde...või siis vähemalt haiglas mitte ravida?
Inimesed, asju tuleb võtta mõistusega ja aru saada, et maksude eest saame me ikka päris palju vastu küll. Kuigi jah, osade maksude puhul on arusaamatu kuhu raha läheb.
v
Vaimar Tõ/ 26. august 2018, 21:24
See on jäämäe tipp! Sest selliseid andekamaid inimesi on kordadest rohkem keda riik on ära rikkunud nende elu!
k
26. august 2018, 21:41
Kui sa oma riiki ei austa, siis võõrast samuti.
s
süsimust iroonia/ 26. august 2018, 23:01
täitsa õige. ükskõik milline riik on iga ausa inimese kõige suurem vaenlane! :DD
a
Austaks küll igat riiki,/ 27. august 2018, 01:15
kui ka minusugust väikest ja märkamatut inimest koheldakse inimesena nii palga kui ka pensioni suhtes.
h
Happeline R.K./ 29. august 2018, 03:54
Mis riigist te siin jahute? Endisest Vabariigist või praegusest okupeeritud sabariigist?

K
#jaantoo/ 26. august 2018, 21:24
Kui maksimesest hoidumiseks enam muud üle ei jää, tuleb valjjusti karjuda #metoo ja mõni ägedam ahistamislugu välja mõelda, kust pappi püüda :)
m
Meh/ 26. august 2018, 21:54
m
Meh2/ 26. august 2018, 21:55
v
Valter/ 26. august 2018, 21:19
Ebaõnnestunud projekt see eesti vabariik. Meil olekski hea edasi Venemaa all elada.
k
26. august 2018, 21:40
Kas näiteks Soomes ei viitsi tööd teha? Paljud käivad Eestist ka Venemaal aeg - ajalt tööl nagu sealsed seadused seda lubavad.
<
26. august 2018, 21:04
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
t
26. august 2018, 21:24
m
Mädanik / 26. august 2018, 21:48
Selle riigi käest oma vanematele pensioni küsides kõlbab EESTI VABARIIK täiega.Võiksid oma raugad ise ära toita.
m
Mädanik on üks mädapaise./ 27. august 2018, 02:19
Kirjutan juba kolmandat korda sellele paisele, kuid kommentaar ei lähe läbi. Aga mädapaisele niipalju, et tema toitku omad r a u g a d , mingu pugegu oma teadusliku jutuga sinna, kuhu tahab jõuda ja jätku inimesed rahule.
m
Mädanik / 27. august 2018, 07:01
Bioloogilses oleluses ei toida keegi võõraid lastetuid raukasid.
m
mees45/ 26. august 2018, 21:01
Sama siin, kuid lendan veel madalamalt...raha kasvab mujal:-))
t
26. august 2018, 20:58
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
v
vabariiklane/ 26. august 2018, 21:12
Ja küll siis riik "vilistab" ka sinu peale!
t
26. august 2018, 21:18
v
Vaimar Tõ/ 26. august 2018, 21:26
Vahet ei ole Eesti riik vilistab nagu nii kas oled elavana või surnuna. Pätid valitsevad!
t
Tölpa/ 26. august 2018, 22:11
Seda teeb ta nagunii ja saab sama vastu ka.
v
Vilistab, vilistab. / 27. august 2018, 02:26
Vali kevadel oravabande tagasi ning see vile läheb nii kõvaks, et ka klappidest pole abi! Vähemalt töövõtjatega(kes veel siia jäänud on) juhtub niimoodi!!!
j
Jah/ 26. august 2018, 20:34
kõik arusaadav, aga ajalehes pole seda küll eriti mõistlik kuulutada.
j
Ja/ 26. august 2018, 21:58
h
Huvitav,/ 27. august 2018, 02:23
Kas mõnda kommentaari eilasta tõesti sellepärast läbi, et modele vist ei istu see töö või läks tuttu?

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee