177 kommentaari

R
R.I.P!!!  /   11:34, 31. aug 2018
RB!!!
P
Punaväelane Kalm  /   08:10, 27. aug 2018
Nali naljaks , raudtee kasumlikus on omaette küsimärk aga
sõitsime pärast seda kuuma suve Eestis ringi ja... maanteed selliseks kraaviks sõidetud. Hüppavad , vooklevad, lapitud. Osa teid pole u 88-ndast midagi ,peale killukatte näinud? Et mis toimub ?
M
Miki  /   21:11, 28. aug 2018
Igaks juhuks täpsustuseks olgu lisatud, et artiklis kasutatud fotol on teder, mis aga ei lahenda probleemi, kuna lisaks metsistele on ka nende mängumaad ohustatud!
N
no tehku  /   14:27, 26. aug 2018
Rail Sibiria,sinna soovime pea vabatahtlikult
A
Asjatundja  /   10:50, 26. aug 2018
Progressi on küll võimalik pidurdada,kuid mitte peatada.
Q
Qwert  /   16:00, 26. aug 2018
Kas RB on progress või mitte?
P
palju õnne  /   00:35, 26. aug 2018
98,7 prossa raudtee vastastest kommidest tulistab Olgino spämmirobot välja
H
Happeline R.K.  /   23:52, 25. aug 2018
Loomulikult kavatsetakse üle sõita kõigest mis rahaaugule ette jääb. Nagunii tuleb sinna mõni kaevandus asemele.
.
..  /   23:16, 25. aug 2018
Kiiraudteed pole isegi kõige parema tahtmise juures võimalik siia ehitada, lihtsalt nii lolli rahastajat maailmast ei leia, lihtsalt raudtee vast mingi meelte segaduses selts vast küll kiirautee pähe.
A
Ants  /   23:05, 25. aug 2018
ja, hundid hävinevad lendoravad hukkuva keskonnaamet hakake kohe tööle
R
reede  /   20:37, 25. aug 2018
Stalin ehitas raudtee Salehardi Meile pressitakse raudteed kuhugi Poola sohu Raha ei loeta Rahvast ei kuulata Kiievi rongi ei taheta Praegune raudtee roostetab ja nõuab dotatsiooni Meie hindamatu vara on metsad sood puhas vesi ja ka metsised Ainult linnamees Ratas oma blondiinidega seda ei mõista Vali EKRE enne kui meie maad päriselt pole kruusa alla maetud
I
Irf  /   21:29, 25. aug 2018
Muklle tuleb lisaks surnud teele meelde ka Belomorkanal. Tohutu ressurss pandi hakkama. Ja siis kirjutas Solzhem kuidas istus kord selle kaldal ja vaatas, kuda kaks kohaliku tähtsusega praami möödusid. Nood kaks olid vist poole päeva jooksul ka ainsad. Seega osutus ka Belomorkanal täiesti mõttetuks rajatiseks.
P
Pühapäev  /   21:34, 25. aug 2018
vali Ratas ja saad aastast aastasse uusi ning üha mahlasemaid makse nautida.
O
olid  /   09:22, 26. aug 2018
refi ajal seal keskkonnaminnis samasugused. Loodust hoiti siis, kui Emajõ luhal elas kolm looduskaitsealust konna ja kasvas kolm looduskaitsealust lille.
J
Jüri, Valga vald  /   18:24, 25. aug 2018
Tapjaraudteest: Kui Rail Baltic tuleb, Kagu - Eesti sureb, Lääne - Eesti loodus rööbaste all kärvab.
N
no  /   17:36, 25. aug 2018
jah , tühja neist metsistest või loodusest, kõik on kõvasti kinni makstud ja seega neid miski ei huvita...
R
riigi kogulane  /   17:43, 25. aug 2018
ei tõsta kätt ega liiguta ihu karvagi kui raha ei tule.
A
Ants  /   17:36, 25. aug 2018
Muidugi ei saa raudteed ehitada, kui kana seisab keset teed ees.
T
Teder  /   17:16, 25. aug 2018
seda metsise juttu illustreerib ju tedre pilt!?
Õ
õnnetu lilleneiu  /   17:03, 25. aug 2018
nutame koos metsise rinna naal ja lähme koopasse elama .
S
Selline   /   16:44, 25. aug 2018
Aferistlik ettevõttmine, bandiitlikud kombed.
I
Inimene  /   16:26, 25. aug 2018
RB tuleb sellisel kavandatud kujul peatada! Seda teeb kindlasti EKRE, kui valitsema saab.
V
valige keskerakonda  /   17:01, 25. aug 2018
see muutunud erakond on osanud isegi Lätist toodavale kütusele aktsiisimaksu kehtestada. (Lätis tankimine läks kohalikule veokijuhile kalliks maksma . 700 liittit kütuse eest nõuti 350€ aktsiisi ). Mis siis kui Railiga sõitmine ka kodanikele aktsiisimaksu alla läheb. Uskumatu milliseid üllatusi on keskerakond jõudnud pooleteise aastaga teha ja mis veel siis juhtuma hakkab kui nad ka järgmise valitsuse saaksid moodustada.
M
Mõttetu seltskond  /   16:11, 25. aug 2018
Tumeroheliste demagoogia tipp
H
huviline  /   14:35, 25. aug 2018
Mida on veel vaja välja mõelda Rail Baltica mahamaterdamiseks?? Järjest otsitakse mingeid põhjusi mis mujal maailmas küll naeruväärsiks muutuvad!
M
mõtlik  /   17:02, 25. aug 2018
aga sa minegi mujale ja naera seal suure häälega !
U
u  /   17:50, 25. aug 2018
kogu see RB teema on üks naljanumber. tõstke käsi püsti, kellel on seda RBd vaja.see ei hakka Sind tasuta Brüsselisse sõidutama
M
mis  /   14:31, 25. aug 2018
metsised?! Vaadake, kes seal maid ja metsi, kruusa ja liiva ostavad ja müüvad! Isegi endine Hüvitusfondi röövlijõuk on kohal, eksole!
M
Mati  /   16:40, 25. aug 2018
Ahnus selle eesti rahva hukutabki.
A
Ahned rahva kallal  /   16:48, 25. aug 2018
Õigem oleks öelda, et ahned selle eesti rahva hukutavadki.
M
mõtlik  /   17:06, 25. aug 2018
vaevalt küll, sest rahvas saab vaid muru närida. Aadel aga pidutseb ja prassib nii kuis jõuab.
J
Jüri, Valga vald  /   18:00, 25. aug 2018
Milline aadel siin? Keegi raadios ütles tabavalt niinimetatud eesti eliidi kohta: uuslumpen, kes ehib end eliidi nimetusega.
H
Hei!  /   20:18, 25. aug 2018
Ahnus on koige suurem patt = pahategu.
Koik pahateod tehaksegi ahnusest.
tahab endale ahnitseda teiste vara/omandust ja nii monigi on valmis, et teisele kahju teha.
Tegelikult on oige elamisviis niisugune, et ei kahjustaks teisi.
T
Tõeleid  /   17:05, 25. aug 2018
Raha on meil õnne , armastuse ja nüüd juba ka tervise pandiks! Kes aga ligi saab see haarab ja topib isegi põsed hamstri kombel punni.
I
Irf  /   21:31, 25. aug 2018
Seda enam võiks kogu projekt kuradile minna. Seltsimeeste spekulantide pankrotistumisest mul kyll kahju pole. Korraliku pankroti puhul ei pääse nad enam sahkerdama.
S
suurem pilt  /   14:29, 25. aug 2018
Kuigi küsimus on väidetavalt trassivalikus, siis oma olemuselt tundub see kampaania nö. NIMBY demokraatia laiendamises metsaelanikele, sest hõreda asustuse tingimustes suudeti inimeste elupaikadast minna mööda. Seepärast tundub, et metsiste kaitsmine on lihtsalt silt. Kuigi suure osa looduskeskkonna "betooni valamist" saab võtta mitmel moel, siis pigem pakub huvi kas nii mitme riigi ühise koostöö projekt ikkagi saab teoks (s.o erinevalt näiteks samuti ülikuluka idapiiri rajamise projektiga, kus praeguses situatsioonis jääks Eesti kontrolljoone väljaehitamisel lõuna pool (s.o Läti osas) piisav "auk" alles).
K
kahtlustav  /   09:30, 26. aug 2018
piiriala kontrollimisel selgus, et piiri väljaehitamine läheb hullumoodi kallimaks, sest ei võetud arvesse looduslikke tingimusi, mis kohapeal valitsevad. Pakun, et ka RB rajamiskulud on arvutuslikest samavõrra suuremad, sest ei võetud arvesse, millistesse looduslikesse tingimustesse seda teed tuleb teha. Kas meil üldse on nii palju kruusa ja liiva, et seda teetammi loodust ka mujal kahjustamata valmis ehitada? Pluss see, et sinna tuleb kiirtee jaaoks ka ohtralt graniitkillustikku panna, mide meil ei ole. Sellepärast soomlasedki seda teed peale pressivad - saab hiigelkogustes naabritele graniikillustikku müüa.
  /   14:22, 25. aug 2018
kogu loomariik hävitatakse täiega ja metsad müüakse maha ,alles jääb suur Eesti kõrb
Z
Z  /   16:34, 25. aug 2018
Moningatel on vist kade meel, et meie maal veidike puhast loodust veel alles on.
Ainult lagedaks ja rahaks ei saa kogu planeeti teha.
Ameerikamaa loodusteadlane käis Eestis (mitu aastat tagasi) ja oma loengus teatas, et eestlased olge önnelikud, teil on veel puhast vett!
Meie, eestlased, peame seda puhast vett ja puhast loodust hoidma = selleks on meie elamispaigaks see Eestimaa antud! Selge!?
K
kõrb ja betoon  /   16:51, 25. aug 2018
...alles jääb suur Eesti kõrb koos betoonist Tallinnaga
M
Maamees  /   13:34, 25. aug 2018
Aga eestis on juba nii, et ollakse vastu absoluutselt kõigele ja kõigile. Kui maailma algusest peale oleks maailma areng toimunud eestlaste taktikepi järgi elaks me veel koobastes. Kui praegu oleks vaja kuskile püsti panna tokk, kus saaks koerasid pissitada siis oleks kümned miljonid eestlased sellele kindlasti vastu.
A
algne wc  /   14:00, 25. aug 2018
koosneb kahest tokist-ühest hoiad kinni, et tuul kükitamise ajal minema ei viiks v pikali ei puhuks ja teisega ajad hunte laiali. Ag selline keeruline ehitis leiaks kindlasti palju vastuseisu ja tekitaks laialdast meelepaha
U
u  /   18:10, 25. aug 2018
vastu ollakse lauslollusele, aga sina sea oma elamine tulevase õkodukti alla. saad pissida ja kakada hoides konstruktsioonidest kinni, pqle keppe vajagi.
T
To u  /   18:46, 25. aug 2018
Terve Saksamaa, Itaalia, Prantsusmaa on raudteid täis. On ikka lollid inimesed.
J
ja  /   09:31, 26. aug 2018
mis nad kasu toovad? Palju riik sellele infrale peale maksab ja kui palju inimene ise maksma peab, et sellel raudteel sõita. Mine, vaata hinnad üle ja siis hõiska.
J
Juku  /   13:24, 25. aug 2018
Metsistest tehakse praad
  /   13:22, 25. aug 2018
kuhu kaovad kommentaarid
L
lageraie  /   13:18, 25. aug 2018
Kas eesti vabariik lubab metsistest üle sõita, kui iga päev lähevad terved autokoormad lageraiutud metsa odava raha eest välismaale müügiks
J
Juss  /   13:25, 25. aug 2018
Metsisemäng toimub ju lageraielangil
S
see  /   09:34, 26. aug 2018
hind, millega praegu paberipuud müüakse on ajaloo kõrgeim. Sellepärast nii innukalt raiutaksegi, et hind on hea. Mujal lähedal on puit ilmselt otsas. Sellist palki, millest saepuitu saab toota välja ei viida.
P
pärnakas  /   13:09, 25. aug 2018
Õnneks ei mõju enam ükski kohtu otsus. RB tuleb kindlasti. Siin käib tartlaste meeleheitlik hala ja ponnistus. On ju ka põhjus. Tartu hakkab hääbuma. Pärnu läheb Tartust ette. Ja väga kaugele ette. Simson seisab selle eest, et Pärnu kasvaks teiseks linnaks Eestis.
A
alustaks juba sealt.  /   12:43, 25. aug 2018
Kiirraudteest on asi sajandi kaugusel, viimased mudelid aururongitest liiguvad kaks korda kiiremini, kui sellel ajuvabalteel lubatud kiirus saab olema.
V
vanaema  /   11:57, 25. aug 2018
reformierakond tahtis rauteed neljarealite maanteede asemel ja metsiste asemel kormorane, nende levku piiramise asemel tehakse kaitsealad...
O
oo  /   09:35, 26. aug 2018
kui tark vanaema. Ja tervelt 40 laiki.
T
Tiit  /   11:50, 25. aug 2018
Kus kohast votta poliitikuid kellele poleks enda tasku täitmine esmatähtis ja kes armastaks Eestimaad ja Eesti rahvast ja kultuuri? Kes julgeks vastu seista Brüsselist tulevatele totrustele.
Varem tulid käsud Moskvast, nüüd Brüsselist, mingit Vahet ei ole Eestil ei ole ikkagi mingit suveräänsust.
T
tiittiiittiiit  /   12:32, 25. aug 2018
kas sa oled olgino spämmirobot
sest eila kribas midagi sarnast malle
üleeile aga Kalle
ja esineb sarnane nähtus ainult kommentaariumites, kus ekrerahvas tahab skoorida
T
Tiit  /   12:45, 25. aug 2018
Ma ei tea ise kah. Delfis eestlased kutsuvad mind Timofeiks, sest ma võitlen ikka eurooplastega.
T
Tiit  /   12:57, 25. aug 2018
Pole vaja voora nimega esineda.
T
Timofei  /   13:08, 25. aug 2018
Mis te siin plärate, ühtegi Tiitu pole eestis olemas.
V
Vello  /   13:32, 25. aug 2018
Tiit sa tänavkive veel paigaldad?
M
Mati  /   16:43, 25. aug 2018
See et te lipukestege vehite ja arvate et olete vabad siis eksite kõvasti.
M
mina  /   11:45, 25. aug 2018
Sellise artikliga taas võimalus anekdoote ja muinasjutte välja mõelda!! RB TULEB!!!!
T
Tiit  /   11:57, 25. aug 2018
Eesti rahva raha eest ehitatakse see RB valmis ja pärast ilus vaadata kuidas Eestimaa on kruusa kaevandamisest üles küntud ja kuidas rööpad ilusti roostetavad.
T
tuleb tuleb  /   12:04, 25. aug 2018
ja jääb kasutuseta,rahvast rahast tühjaks pitsitama aastakümneteks.
V
varajane raugaiga  /   12:35, 25. aug 2018
misasja ta sul seal pigistab? Räägi neist kulutustest lähemalt
T
Teet  /   13:10, 25. aug 2018
Me Tiiduga paneks selle raha eest kõigile hoovi tänavakivid.
K
ka lugeja  /   11:40, 25. aug 2018
Kui RB oleks läinud läbi Tartu ja Valga,poleks seda nuttu ja hala olnud!!!
  /   11:59, 25. aug 2018
läbi tartu ja valga ei hakka ka maxima leedust piimatooteid rongiga vedama.
M
Muigega  /   13:01, 25. aug 2018
Läbi Petseri ei taha ka RB-d? Ikkagi endine EW ala. Või kui, siis veel läbi Narva ka, et kõik piiriäärsed külad oleks kaasatud?
V
veidike  /   09:41, 26. aug 2018
teine pilt looduses, kui kasutada olemasoleva raudtee kõrvale teise trassi lisamist ja juba olemasoleva täiustamist. Kogu see utoopia autorongide vedamisest ja muust taolisest on ikka ja jälle puhas poliitikute jura, selleks et raha saada. Kui hakata mingeid autoronge vedama, siis rongi koostamise peale kulub juba nii kaua aega, et kiirraudtee idee ei kanna end välja. Ka nende vedukite mahalaadimine erinevates kohtades ei ole just kõige kiiremini toimuv tegevus.
K
ka lugeja  /   11:38, 25. aug 2018
ÕL ei lase RB-t toetada,kustutavad kommentaare!!
J
just  /   12:36, 25. aug 2018
vastavalt pealkirjale. Mahitab kustutamist ja seega ajupesu.
K
ka lugeja  /   11:37, 25. aug 2018
Mitu kommi juba kadunud!!!
  /   11:43, 25. aug 2018
valitsuse karvane käsi.
  /   11:56, 25. aug 2018
tagasi võetud seoses 11:38
M
Margus  /   11:37, 25. aug 2018
Ma ei poolda seda Rail Balticut,kuid mitte loodushoiu seisukohalt,vaid majanduslikel kaalutlustel. Need "looduskaitsjad" on meil täielikud soodad,nende arvates peaks kogu Eesti territoorium olema suur looduskaitseala,kui üks sipelgapesa kusagil on- siis ei tohi midagi ehitada! Absurd! Kogu Euroopa on risti-põiki raudteid täis ja see ÜKS siin Eestis nüüd küll kuidagi keskkonnakatastroofi kaasa ei tooks. Majanduslikult ob muidugi kahtlane selle vajalikkus..
T
täpsustamiseks  /   11:58, 25. aug 2018
Ja mis sul on vastu majanduslikel kaalutlustel, kardad, et nt Poola ja Saksamaa jääb liiga kättesaadav ja inimesed hakkavad kauba järgi sinna sõita?
Q
Qwert  /   13:00, 25. aug 2018
Kuna kogu Euroopa on risti-põiki raudteid täis, ei ole seal ka metsloomi eriti palju. Mõni aasta tagasi avastati Põhja-Prantsusmaal hulkuv karu, ja sedagi peeti ohuks inimestele. Kas me tahame ka sellist "tsivilisatsiooni" või ikka normaalset looduskeskkonda, kus on igaühele ruumi?
A
aktsiisidega pandi rappa,  /   11:16, 25. aug 2018
praamidega samuti ning nüüd raudteega.kuna ometi lollustest loobutakse?
  /   11:19, 25. aug 2018
sealt,kust lõppeb mõistus algab rail baltic!
K
Kas see  /   11:02, 25. aug 2018
metsis on aheldatud maa külge ja liikumisvõimetu?
S
salu  /   11:59, 25. aug 2018
metsis on, jah, aheldatud oma elupaika külge, võpsikus ega põllul ta elama ei hakka
Ä
äkki  /   15:22, 25. aug 2018
on trassil veel mõni sipelgapesa?
K
Kahju,  /   17:37, 25. aug 2018
kui trassil on viimased Eesti puud, kus metsis saaks elada :).
H
Huvitav,  /   10:54, 25. aug 2018
palju maksavad need rongid veel, mis sõidavad raudteel, ei tea kuhu ja milleks`? See on äri, mis tõmbab maksumaksjatelt naha üle kõrvade ja saadab järeltulevad põlved ka viletsusse. Hei aru,tule koju!
R
RB  /   10:50, 25. aug 2018
See on eestivaenulik projekt. Püüdke väide ümber lükata.
E
Ehitame ei ehita tehke juba valmis hea meelega sõidaks poola rongiga  /   10:24, 25. aug 2018
H
P
paraku   /   11:18, 25. aug 2018
Kaunasest kaugemale ei saa, edasi käid kasvõi jala. Poolakad ei ole suuremahulisest varg.usprojektist huvitatud. Leedukad tahavad Vilnius-Kaunas kiirraudteed, lätlased parandavad isegi Riia trammiteed ära. Kilplased ehitavad lõigu "kiirteed" Pärnumaa sohu ning saavad vabalt rehepappi teha.
Ü
ühe  /   09:43, 26. aug 2018
korra 5 aasta jooksul ehk.
R
RS  /   10:22, 25. aug 2018
See RB hullus tuleb peatada!
X
Xxx  /   10:14, 25. aug 2018
Pärnakas seda mula sa räägid koguaeg...Mingisugust rb ei tule kunagi nagu saaremasildagi..unista edasi...ja ei ääremaastu Lõuna eesti ja Mingid linnad sealpiurkonnas ka...Ja muide ma ise töötan ülikoolijuures ja mingisugust kolimisjuttu pole olnud KUNAGI....et pole vaja mõlda seda mis kunagi ei juhtu....Kui sul konkreetseid näiteid väljatuua pole siis ära aja sellist mingit Tartuvaenulikku juttu....mis sul selle linnavastu on...Ela oma Pätnus pea suuu. Said aru....
P
pärnakas  /   10:36, 25. aug 2018
See ei ole vaenulik jutt. Minul on info Ülikooli kolimisest kõrgematelt instansidelt, ja need on loogilised. Aga pigem peaks teil hea meel olema. Hakake ostma Pärnusse kiiresti kinnisvara ja maju, sest kui Ülikool juba kolib, siis tekib kinnisvara põud. Kes ees, see mees.
E
Egakellegil kolida polegi vaja rongi tee ehitatakse üle talude ja majade tehakse sillad rongid lihtsalt sõidavad neist 10 korda päevas üle  /   10:46, 25. aug 2018
H
Q
Qwert  /   11:25, 25. aug 2018
Pärnakal ei tasuks nüüd oma unenägusid tõe pähe ka võtta. Ma ootan ja loodan, et kõiksugu kohtute kaudu selle va RB ehitamine hakkab venima ja venima ja venima, ... kuniks EL laguneb ise koost.
P
pealegi  /   09:46, 26. aug 2018
tundub, et EL ei taha seda projekti eriti rahastada. Meie omad rahamehed ei tahaks ka sellise ulme tasuvusega projekti oma raha paigutada.
R
Rohelised  /   10:00, 25. aug 2018
on kõige hullemad looduse hävitajad.
P
penskar  /   09:56, 25. aug 2018
Huvitav ei tahaheta, et midagi tehakse. Kisatakse iga uuenduse puhul. Tallinn -Tartu maanteed tehakse neljarealiseks keegi ei kisa.seal on tee koridor samma mis rautteel. Seal on ka igasuguseid loomi ja putukad ,mis tuleks kaitsta.Olge inimesed kenad ja tulge Tallinn Pärnu tee äärde elama ,siis näete missugune liiklus siin on.Reka rekas kinni. Kui tahate ükstakõik millises suunas sõita. Vaadake, et teid rekkad kraavi ei aja. Selle rautee vastu on need kes ,ei ela ega tea mis, on Tallinn -PÄRNU tee.Et oma tedmistega kuulsaks saad või on tellimus töö.Siin teel kihutavad tavaliselt läti ja poola rekkad.
  /   10:48, 25. aug 2018
ole rahulik,maxima ei hakka Leedust rongiga piima vedama niikuinii.
N
no  /   09:47, 26. aug 2018
mismoodi see sama on? Trass on olemas ja selle laiendamine ei ole võrreldav uue ehitamisega läbi soode ja rabade. Pealegi veel kiirteena?
M
mets  /   09:41, 25. aug 2018
Hiljuti teatati Keskkonnaametist kirjalikult,et omaniku metsas pesitseb haruldane Väike Konnakotkas.Seoses sellega on kehtestatud karmid korrareeglid,nüüd ootan huviga,mis saab ja kas rong paneb sealt üle.
P
Pets  /   09:45, 25. aug 2018
ära muretse. Nii kõrgelt raudteed ei ehitata, et Konnakotka pesani ulatuks
R
Rongi kõrgus.  /   10:03, 25. aug 2018
Kas kotkas suudab suurest ja kõrgest rongist üle lennata, kui aeg talvituma minna?
A
ab  /   09:39, 25. aug 2018
Raudtee on 19 sand, aeg ikka midagi uuemat luua!
J
jahimees  /   09:38, 25. aug 2018
pildil on Teder!
E
e-maalt  /   09:37, 25. aug 2018
kas probleemide lahendamiseks eraldatakse ka raha.
E
eestlane  /   09:44, 25. aug 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
-
-  /   10:20, 25. aug 2018
fosforiidiga seda raudteed ehitama hakataksegi kõik muu on näiline et euroliit raha annab- mingi pisku võib anda aga kogu kompott tuleb eestil endal kinni maksta Ja sinisilmsed muudkui usuvad Brüsseli juttu ja kummardavad taevani
V
veneajal oli Estonia rdt ,, millega said Moskvasse peale 14- 15 tunni õõtsumist   /   09:33, 25. aug 2018
mis sõitis Moskvasse Tal. Tapa jne Moskva poole , üle soode ja rabade ,
vat see oli ellujäämise kursus kui peale mitmeid tunde kestnud reisi ,
olid nagu merehaige ,rongieshelon õõtsus , raputas vaata et pingil püsisid ja
ülemisele ,, polkale ,, ei tahtnud nagu keegi ronida ,et magada ,enne suiguti
istmel istudes . Olid õnnega koos kui said pileti rongi keskmistesse vagunitesse ,
no viimane vagun 14 -st oli nagu koerasaba ,mis liputab peremeest nähes ...
ja sama saatus on ka sellel kõnealusel rdteel ,läbi soode ja rabade ... :P
A
aadu  /   09:42, 25. aug 2018
ära mulise,oled ehk ainult jutte kuulnud
:
:D kle s..aadu sai teagi mis on rong ja rdtee ,  /   13:51, 25. aug 2018
ammugi Moskva rong ,sinu sirelipõõsataha rongid ei tule , ära pelga ,
lurista oma bocki edasi :D
T
Tln-Moskva  /   09:52, 26. aug 2018
Sõitsin ikka päris palju selle rongiga. Enne nõukaaja lõppu oli küll olukord selline, et teatud lõikudel liikus rong kiirusega 60 km tunnis, sest raudtee oli väga ära vajunud. Tõenäoliselt sellepärast kogu sõit lõpuks seisma jäigi, et vene pool ei vaevunud seda rdt enam korrastama. Pealegi jäi teine võimalus alles.
M
marks  /   09:30, 25. aug 2018
Rautee rauteeks , Juba praegu on paljud euroopa firmad ostnud eesti ettevõtete käest ehituse tarbeks teekasutusõigusi ja sõlminud muid kokkuleppeid. Kui sedaehitama hakatakse saavad ehk mõned üksikud tööd , enamus maksumaksja raha viiakse riigist välja . Tulu eesti ettevõted ei teeni ja võlg jääb maksumaksjale.
M
Ma ei saa aru....  /   09:22, 25. aug 2018
mis ei küsita rahva käest, ka me soovime RB raudteed....nad teavad, et vastus on ei
P
Pets  /   09:30, 25. aug 2018
Mina olen poolt ja ma olen ka rahvas. Nüüd tulevad mingi osa rahva poolt ka miinused. Ei tasu üldistada ja enda huve peita rahva nime alla
S
soe soovitus  /   10:10, 25. aug 2018
Kui oled poolt, siis ehita see oma raha eest valmis.
V
vanamees  /   13:50, 25. aug 2018
selle broilerist klouni petsi magamistoast võiks rööpad läbi lasta...
T
to soe soovitus  /   17:31, 25. aug 2018
Ma pole jälle sots. toetuste poolt. RB on sada korda õigem/kasumlikum asi kui näiteks töötukassa. Ja muuseas odavam ka
R
Refi agent  /   09:11, 25. aug 2018
Nõusoleku andis 2012. aastal RE valitsus ja nüüd hakkab valimiseelne kamarajura jälle pihta! Loobumine on juba väga kallis lõbu, nii et tuleb mõelda, kuidas see raudtee vähimate kahjudega valmis ehitada ning talle parim rakendus leida.
  /   09:23, 25. aug 2018
mõelda pole midagi,lõpetada kohe see lollus kuubis.
  /   10:28, 25. aug 2018
Ja mida varem lõpetada, seda väiksem kahju tekib.
E
ei ole hullu midai  /   10:15, 25. aug 2018
Ei ole see loobumine üldse kallis lõbu. Jurisitid on lepingud üle vaadanud, kui seni kulutatud raha on eesmärgipäraselt kasutatud, siis ei pea midagi tagasi maksma. Ja kui projekt ei ole kasumlik (ja see pole mingil juhul), siis ei too projektist lahkumine mingeid kulusid kaasa.
Valesid täis tasuvusanalüüsi pole euroopa komisjonides sisuliselt uuritud siiamaani, nad usaldasid uuringu teinud firmat. Aga nüüd, kui protest on sisse antud, võetakse asi uuesti ette ja suure tõenäosusega euroliit kuulutab selle abikõlbmatuks. Seal on ikka sellised prohmakad sees et hoia ja keela. Veoautode saastenormid, millel baseerub põhiosa "kasumlikkusest", on arvestatud nii vanade autode järgi, et neid ei tohi enam 12 aastat müüa. Aga sellised igivanad, tossavad autod on tasuvusarvutuses pandud sõitma 50 aastat tulevikku. Samasuguseid sulitempe on seal teisigi.
E
Ehh  /   10:57, 25. aug 2018
Nõusoleku andis jah RE, aga nn "uuenenud KE" oleks võinud veto peale panna seda enam, et opositsioonis olles laliseti kogu aeg RB vastu.
Juri allkiri on selle lepingu all nüüd ja mina enam iialgi KE ei vali (kui üldse valima lähen).
R
Refi agent  /   06:59, 26. aug 2018
Oleks-oleks, oleks tädil... Loobuda saanuks sellisel viisil, et Lätile ja Leedule pidanuksime tehtud kulutused kinni maksma.
P
Pets  /   09:05, 25. aug 2018
Naljakas on lugeda artikleid, kus meie eluolu paranemine seatakse sõltuvusse liblikatest, taimedest, jne. Oleks päris huvitav teada, kas Kaitseministeerium ja nn looduskaitsjad on istunud ühise laua taha ja arutanud, et kui vaenlane meid ründab, siis kuidas tankid peavad sõitma ja sõdurid liikuma, et ei hävitaks neid samuseid taimi, putukaid ja mida veel?
N
naljakas tõesti  /   10:16, 25. aug 2018
Põhiosa RB kasumlikkusest koosneb liblikatest ja taimedest. Sealjuures on see pettus.
V
Vvaenlane on juba sees  /   10:56, 25. aug 2018
americu
U
Uku  /   11:06, 25. aug 2018
Kui vaenlane meid ründab, siis saavad esimesed hoobid just raudteed, teesillad, lennuväljad , elektrijaamad.
Ma arvan, et rünnet ei tule, meid okupeeritakse uuesti majanduslikult, korras infrat läheb ründajale endalegi vaja, milleks siis lõhkuda.
E
est  /   08:52, 25. aug 2018
Loodan ,et raudtee valmib võimalikult ruttu.
M
MAHA...  /   08:45, 25. aug 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
X
Xxx  /   08:42, 25. aug 2018
Sa Pärnakas lõpeta oma propaganda.Sulle on ammu selgeks tehtud.et mingisugust Tartu linna asutuste kolimist Pärnulinna ei juhtu kunagi..Raju see omale kolusse.said aru..psühhiliselt haige inimene..
P
pärnakas  /   09:00, 25. aug 2018
Sa eksid. Meditsiiniõpe hakkab juba Tallinna vajuma. Ja teised tulevad Pärnusse. Siin on olemas loogika. Tartusse ju eriti Euroopast ei pääse mitte kuidagi. Puudub isegi korralik maantee. Lätis see justkui munakividest. Tudengite põud on Tartus. Pärnus aga, ViaBaltika, RailBaltika, Rahvusvaheline lennujaam, Meretransport. Pole vast enam vastuväiteid.
V
vana pärnu miis  /   09:08, 25. aug 2018
sellest monstrumist saab kasu nvaid kivimägi, temale lubati pärnu teivasjaama rööpmeseadja kohta ja kogu pärnu linnast saab üks tolmune ja haisev kaubaagul
  /   09:11, 25. aug 2018
Midagi ei vaju Tallinna, vähemalt mitte selle rektoriga, rääkimata Pärnust.
P
pärnakas  /   09:25, 25. aug 2018
Mul on usaldusväärsetest allikatest just selline info, et kolib. Ja sellel on ju oma loogika. Tartu ääremaastub.
X
xx  /   09:59, 25. aug 2018
Täpselt nii. Tartlaste suur võimalus oleks oilnud tselluloositehas, mis oleks taganud selle et selles linnas ka mingi areng toimub. Aga selles nad võim alust näha ei osanud ja sellega ka iseennast ääremaastumisele määrasid.
L
lihtne lahendus  /   10:17, 25. aug 2018
Võtad rohud ära ja usaldusväärsed allikad jäävad peas vait.
  /   10:25, 25. aug 2018
Naised saunas rääkisid ja pärnakas kuulas akna taga pealt.
P
pärnakas  /   10:34, 25. aug 2018
Ma ka ei saa aru. Tselluloosi tehas oleks natukenegi tekitanud Tartusse töökohti, mis Ülikooli kolimisega vabanevad. Sellest ka öeldi ära. Tartlased tegid linnale surmaotsuse.
T
tartust  /   19:21, 25. aug 2018
äkki saab tselluliiditehase kudagi Pärnusse munserdada, siis Pärnu veel uhkem!
T
tartust  /   19:43, 25. aug 2018
vahest annaks tselluloosivabrikut Pärnusse teha. Siis Pärnu veelgi uhkem.
H
hea nali  /   09:56, 26. aug 2018
kui see tsellutehas oleks tehtud, vaat siis oleks küll tulnud Tartust kõik muu minema kolida, nii ülikool kui inimesed. Nii et unista edasi, pärnakas.
K
karm lugu  /   08:38, 25. aug 2018
See seltskond kavatseb tervest eesti rahvast jõhkralt üle sõita.
Kasutu hiigelehitis, mille ehitamiseks ja käigus hoidmiseks tuleb hiigellaen võtta, mida kõik maksumaksjad tagasi maksma hakkavad.
  /   09:12, 25. aug 2018
Hiina laen 30%-ga aastas on hullem veel hu kiirlaenud.
H
hiinlased pole  /   09:59, 26. aug 2018
kodutööd teinud. Nad vaesekesd ei teagi, et nad üle E- V ene piiri midagi ilma räigete tollideta vedada ei saa. Alles hävitati 2 tonni Eesti kilu, mis Valgevene kaudu oli sisse toodud. Mu meelest mõni aeg tagasi käis analoogne juttt juustu kohta. Peaks hiinlastele vihjama, et vaadake, mis toimub.
R
Roheline ekrelane  /   08:29, 25. aug 2018
EI! Saaremaa sild oli kah planeeritud üle tiigi, kus elas haruldane juttselg-kärnkonn! Õnneks rahvas tookord võitsis ja sild läks ajaloo prügikasti. See oleks lisaks vee lindudele inetu olnud taevast vaadata.
P
pärnakas  /   08:26, 25. aug 2018
Mis metsised, kui raudtee taga on terve Pärnu linna huvi. Raudtee, mis teeb Pärnust suurlinna peab valmima kiireimas korras. Elanikud hakkavad naasma Pärnusse, eelkõige lõuna Eestist. Kui Tartu Ülikoolgi mõlgutab mõtteid Pärnu kolimisest, siis on kuritahtlik hakata rääkima metsistest.
  /   10:23, 25. aug 2018
Ei saa aru, kas kommenteerija "pärnakas" naerab või nutab
P
pärnakal  /   13:35, 25. aug 2018
on kassiahastus.
N
No  /   08:26, 25. aug 2018
ja mida eestlasel sinna Euroopasse nii väga asja peaks olema, iga päev näeme mis sealt tuleb.
E
Et siis  /   08:25, 25. aug 2018
Millises linnas need võitlevad "rohelised" elavad? Tarbivad keskkütet, ühisveevärki, ühiskanalisatsiooni, elektrit. Mingu aga kohe maale elama, elagu oma elu "roheliselt". Roheline=tahan kõike tarbida ja võitlen igavusest kõige vastu.
T
Teder  /   08:21, 25. aug 2018
Pildil on teder, mitte metsis
  /   08:48, 25. aug 2018
Palju tahetud, et ajakirjanik linde tunneks. Pilt on illustreeriv. Kuna metsisest on üle sõidetud, siis kõlbab teder ka.
V
Varsti jaavad ainult talleegi kanad  /   10:20, 25. aug 2018
H
.
...ja  /   13:36, 25. aug 2018
m oslemid toslemid.
J
Jaan  /   08:20, 25. aug 2018
Miks ei ole pealkiri " RB vastased soovid nurjata eestlaste pääsemise euroopasse"?
R
Roheline ekrelane  /   08:30, 25. aug 2018
Meie ajud ja omanikud on Moskvas! Euroopas käivad ainult lillad ja kodanluse sabarakud!
T
tohmu  /   08:33, 25. aug 2018
RB lõpeb Leedus ära, mis euroopast sa jahud?
A
ahi  /   08:43, 25. aug 2018
See euroopa jutt on üks RB mahitajate valedest. Ametlikult on nad sellest juba loobunud, aga anonüümselt kütavad edasi.
  /   09:20, 25. aug 2018
Projekti veetakse suurte valedega ja pärnakad tahavad seda kõike kinni maksta? Tehke sellest siis Pärnu linna projekt.
T
To tohmu  /   11:27, 25. aug 2018
Ei lõpe Leedus ära. Üks haru läheb Berliini ja teine läbi Minski Kiievisse ja Odessasse. Ja tulevikus algab RB mitte Tallinnast, vaid läbi Helsini ja Tampere Barentsi mere äärest.
T
tohmu  /   12:18, 25. aug 2018
Palun ära levita valesid. Ei tule mingit Berliini ega ka Helsingit. Pealegi on max 240km/h rongiliiklus juba tänaselgi päeval vananenud, paarikümne aasta pärast ei sõida sellise teo seljas enam keegi.
K
Konservatiiv  /   12:40, 25. aug 2018
See ju ammu teada meie parteis, et Leedus on maaketta serv. Edasi on tühjus.
T
tohmu  /   12:42, 25. aug 2018
Siis sõidavad rahvuskonservatiivid mõttejõul Moskvasse minutitega. Ronge enam maailmas pole. Nagu täna tegelikult pole olemas Helsingit ja Berliini, need on mutafoorid.
E
ei saa aru  /   10:06, 25. aug 2018
kust karumustikast nii rumalad "jaanid" sünnivad! Ammu selge ju, et RB lõppeb leedumaa piiril.
A
Ah  /   05:11, 25. aug 2018
mis te lorate. Eile sõime ühes Võru nn. restoranis just metsise praadi. Polnud metsisest keegi üle sõitnud.
P
paljastuhnur  /   09:26, 25. aug 2018
Võrus pole restorani, isegi mitte nn. restorani.
K
Kuidasei ole mine vaata pargi25   /   10:18, 25. aug 2018
H
V
Võrust  /   19:21, 25. aug 2018
Mina tean vähemalt 3
K
Kalev  /   05:08, 25. aug 2018
Kohutav hüvitiste tulv olematute muldkehade ja raudteetammi ehituses töötajatele ja inseneridele!
T
trebla  /   08:17, 25. aug 2018
..ja tähelepanuks- need pole mitte meie inimesed vaid bulgaarlased, poolakad, hiinlased- täitematerjalgi tuuakse kuskilt mujalt kus on see odavam.
Ehk nagu "tselluliiditehasegi "puhul Oü-le EW ei tõuse sellest üritusest isegi ehituse ajal mingit kasu-jääb kohustus raudteed üleval pidada ja "rõõm" seda taluda.
A
a  /   11:29, 25. aug 2018
ju siis elu siin liiga hea kui töö ja materjali peab töö ja materjali väljast tooma
Õ
õigus  /   10:03, 26. aug 2018
meie sel ehitusel tööd ei saa, sest küsime liiga suurt palka. Sellepärast üritataksegi odava tööjõu sissevedamise kvoote aina suuremaks pressida.
T
trebla  /   09:19, 27. aug 2018
Sellisele projektile tehakse rahvusvaheline hange mis käib kaugelt üle meie omade peade ja kobiseda pole midagi. Liiv tuuakse kasvõi Gobi kõrbest või Sahaarast kohale kui hanke võitja nii otsustab .
I
inimkonn...  /   03:27, 25. aug 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
S
SEDA...  /   08:51, 25. aug 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
  /   01:42, 25. aug 2018
Ratase Bluff -RB
S
see jama  /   01:03, 25. aug 2018
ei valmi iialgi.
  /   07:11, 25. aug 2018
Põhiline on ikkagi võtta võlgu nii, et kümme järgmist põlve sellest ennast välja rabeleda ei suuda.
T
täpselt nii  /   08:48, 25. aug 2018
Täpselt nii ongi. Selle projekti taga on käputäis inimesi, kes loodavad sealt megatulu teenida, ülejäänud rahva ja looduse arvelt.
Surutakse ju peale, et asi tuleb valmis ehitada ka siis, kui euroliit seda ei toeta. Mis tähendabki ainult üht -- riigile väga suure laenu kaela võtmist.
Ja need põhjendused, miks raudteed justnagu vaja on, on naeruväärsed. Ei sula Jäämeri ega hakka Venemaalt tohutuid koguseid kaupu liikuma.
Tegelikult on faktidega tõestatud, et RB tasuvusanalüüsis on tahtlikud vead sees, mis tasuvust 4 miljardi võrra suuremana näitavad. Kui see õhk välja lasta, ei tasu see raudtee end ära ka ulmeliste mahtude puhul.
  /   19:03, 25. aug 2018
Ei saa siiani aru, miks see raudtee ei võiks minna mööda praegust trassi. Üle 160 km/h need rongid niikuinii sõitma ei hakka.
S
sellepärast  /   10:05, 26. aug 2018
et kui vähemalt paberi peal ei ole rdt kiire ja majanduslikult tasuv, siis ei hakka EL seda ilmapealgi rahastama. Ega nad nii lo ll id ka ei ole.