Nali naljaks , raudtee kasumlikus on omaette küsimärk aga sõitsime pärast seda kuuma suve Eestis ringi ja... maanteed selliseks kraaviks sõidetud. Hüppavad , vooklevad, lapitud. Osa teid pole u 88-ndast midagi ,peale killukatte näinud? Et mis toimub ?
Igaks juhuks täpsustuseks olgu lisatud, et artiklis kasutatud fotol on teder, mis aga ei lahenda probleemi, kuna lisaks metsistele on ka nende mängumaad ohustatud!
Kiiraudteed pole isegi kõige parema tahtmise juures võimalik siia ehitada, lihtsalt nii lolli rahastajat maailmast ei leia, lihtsalt raudtee vast mingi meelte segaduses selts vast küll kiirautee pähe.
Stalin ehitas raudtee Salehardi Meile pressitakse raudteed kuhugi Poola sohu Raha ei loeta Rahvast ei kuulata Kiievi rongi ei taheta Praegune raudtee roostetab ja nõuab dotatsiooni Meie hindamatu vara on metsad sood puhas vesi ja ka metsised Ainult linnamees Ratas oma blondiinidega seda ei mõista Vali EKRE enne kui meie maad päriselt pole kruusa alla maetud
Muklle tuleb lisaks surnud teele meelde ka Belomorkanal. Tohutu ressurss pandi hakkama. Ja siis kirjutas Solzhem kuidas istus kord selle kaldal ja vaatas, kuda kaks kohaliku tähtsusega praami möödusid. Nood kaks olid vist poole päeva jooksul ka ainsad. Seega osutus ka Belomorkanal täiesti mõttetuks rajatiseks.
refi ajal seal keskkonnaminnis samasugused. Loodust hoiti siis, kui Emajõ luhal elas kolm looduskaitsealust konna ja kasvas kolm looduskaitsealust lille.
see muutunud erakond on osanud isegi Lätist toodavale kütusele aktsiisimaksu kehtestada. (Lätis tankimine läks kohalikule veokijuhile kalliks maksma . 700 liittit kütuse eest nõuti 350€ aktsiisi ). Mis siis kui Railiga sõitmine ka kodanikele aktsiisimaksu alla läheb. Uskumatu milliseid üllatusi on keskerakond jõudnud pooleteise aastaga teha ja mis veel siis juhtuma hakkab kui nad ka järgmise valitsuse saaksid moodustada.
Ahnus on koige suurem patt = pahategu. Koik pahateod tehaksegi ahnusest. tahab endale ahnitseda teiste vara/omandust ja nii monigi on valmis, et teisele kahju teha. Tegelikult on oige elamisviis niisugune, et ei kahjustaks teisi.
Seda enam võiks kogu projekt kuradile minna. Seltsimeeste spekulantide pankrotistumisest mul kyll kahju pole. Korraliku pankroti puhul ei pääse nad enam sahkerdama.
Kuigi küsimus on väidetavalt trassivalikus, siis oma olemuselt tundub see kampaania nö. NIMBY demokraatia laiendamises metsaelanikele, sest hõreda asustuse tingimustes suudeti inimeste elupaikadast minna mööda. Seepärast tundub, et metsiste kaitsmine on lihtsalt silt. Kuigi suure osa looduskeskkonna "betooni valamist" saab võtta mitmel moel, siis pigem pakub huvi kas nii mitme riigi ühise koostöö projekt ikkagi saab teoks (s.o erinevalt näiteks samuti ülikuluka idapiiri rajamise projektiga, kus praeguses situatsioonis jääks Eesti kontrolljoone väljaehitamisel lõuna pool (s.o Läti osas) piisav "auk" alles).
piiriala kontrollimisel selgus, et piiri väljaehitamine läheb hullumoodi kallimaks, sest ei võetud arvesse looduslikke tingimusi, mis kohapeal valitsevad. Pakun, et ka RB rajamiskulud on arvutuslikest samavõrra suuremad, sest ei võetud arvesse, millistesse looduslikesse tingimustesse seda teed tuleb teha. Kas meil üldse on nii palju kruusa ja liiva, et seda teetammi loodust ka mujal kahjustamata valmis ehitada? Pluss see, et sinna tuleb kiirtee jaaoks ka ohtralt graniitkillustikku panna, mide meil ei ole. Sellepärast soomlasedki seda teed peale pressivad - saab hiigelkogustes naabritele graniikillustikku müüa.
Moningatel on vist kade meel, et meie maal veidike puhast loodust veel alles on. Ainult lagedaks ja rahaks ei saa kogu planeeti teha. Ameerikamaa loodusteadlane käis Eestis (mitu aastat tagasi) ja oma loengus teatas, et eestlased olge önnelikud, teil on veel puhast vett! Meie, eestlased, peame seda puhast vett ja puhast loodust hoidma = selleks on meie elamispaigaks see Eestimaa antud! Selge!?
Aga eestis on juba nii, et ollakse vastu absoluutselt kõigele ja kõigile. Kui maailma algusest peale oleks maailma areng toimunud eestlaste taktikepi järgi elaks me veel koobastes. Kui praegu oleks vaja kuskile püsti panna tokk, kus saaks koerasid pissitada siis oleks kümned miljonid eestlased sellele kindlasti vastu.
koosneb kahest tokist-ühest hoiad kinni, et tuul kükitamise ajal minema ei viiks v pikali ei puhuks ja teisega ajad hunte laiali. Ag selline keeruline ehitis leiaks kindlasti palju vastuseisu ja tekitaks laialdast meelepaha
vastu ollakse lauslollusele, aga sina sea oma elamine tulevase õkodukti alla. saad pissida ja kakada hoides konstruktsioonidest kinni, pqle keppe vajagi.
mis nad kasu toovad? Palju riik sellele infrale peale maksab ja kui palju inimene ise maksma peab, et sellel raudteel sõita. Mine, vaata hinnad üle ja siis hõiska.
hind, millega praegu paberipuud müüakse on ajaloo kõrgeim. Sellepärast nii innukalt raiutaksegi, et hind on hea. Mujal lähedal on puit ilmselt otsas. Sellist palki, millest saepuitu saab toota välja ei viida.
Õnneks ei mõju enam ükski kohtu otsus. RB tuleb kindlasti. Siin käib tartlaste meeleheitlik hala ja ponnistus. On ju ka põhjus. Tartu hakkab hääbuma. Pärnu läheb Tartust ette. Ja väga kaugele ette. Simson seisab selle eest, et Pärnu kasvaks teiseks linnaks Eestis.
Kiirraudteest on asi sajandi kaugusel, viimased mudelid aururongitest liiguvad kaks korda kiiremini, kui sellel ajuvabalteel lubatud kiirus saab olema.
Kus kohast votta poliitikuid kellele poleks enda tasku täitmine esmatähtis ja kes armastaks Eestimaad ja Eesti rahvast ja kultuuri? Kes julgeks vastu seista Brüsselist tulevatele totrustele. Varem tulid käsud Moskvast, nüüd Brüsselist, mingit Vahet ei ole Eestil ei ole ikkagi mingit suveräänsust.
kas sa oled olgino spämmirobot sest eila kribas midagi sarnast malle üleeile aga Kalle ja esineb sarnane nähtus ainult kommentaariumites, kus ekrerahvas tahab skoorida
Eesti rahva raha eest ehitatakse see RB valmis ja pärast ilus vaadata kuidas Eestimaa on kruusa kaevandamisest üles küntud ja kuidas rööpad ilusti roostetavad.
teine pilt looduses, kui kasutada olemasoleva raudtee kõrvale teise trassi lisamist ja juba olemasoleva täiustamist. Kogu see utoopia autorongide vedamisest ja muust taolisest on ikka ja jälle puhas poliitikute jura, selleks et raha saada. Kui hakata mingeid autoronge vedama, siis rongi koostamise peale kulub juba nii kaua aega, et kiirraudtee idee ei kanna end välja. Ka nende vedukite mahalaadimine erinevates kohtades ei ole just kõige kiiremini toimuv tegevus.
Ma ei poolda seda Rail Balticut,kuid mitte loodushoiu seisukohalt,vaid majanduslikel kaalutlustel. Need "looduskaitsjad" on meil täielikud soodad,nende arvates peaks kogu Eesti territoorium olema suur looduskaitseala,kui üks sipelgapesa kusagil on- siis ei tohi midagi ehitada! Absurd! Kogu Euroopa on risti-põiki raudteid täis ja see ÜKS siin Eestis nüüd küll kuidagi keskkonnakatastroofi kaasa ei tooks. Majanduslikult ob muidugi kahtlane selle vajalikkus..
Kuna kogu Euroopa on risti-põiki raudteid täis, ei ole seal ka metsloomi eriti palju. Mõni aasta tagasi avastati Põhja-Prantsusmaal hulkuv karu, ja sedagi peeti ohuks inimestele. Kas me tahame ka sellist "tsivilisatsiooni" või ikka normaalset looduskeskkonda, kus on igaühele ruumi?
palju maksavad need rongid veel, mis sõidavad raudteel, ei tea kuhu ja milleks`? See on äri, mis tõmbab maksumaksjatelt naha üle kõrvade ja saadab järeltulevad põlved ka viletsusse. Hei aru,tule koju!
Kaunasest kaugemale ei saa, edasi käid kasvõi jala. Poolakad ei ole suuremahulisest varg.usprojektist huvitatud. Leedukad tahavad Vilnius-Kaunas kiirraudteed, lätlased parandavad isegi Riia trammiteed ära. Kilplased ehitavad lõigu "kiirteed" Pärnumaa sohu ning saavad vabalt rehepappi teha.
Pärnakas seda mula sa räägid koguaeg...Mingisugust rb ei tule kunagi nagu saaremasildagi..unista edasi...ja ei ääremaastu Lõuna eesti ja Mingid linnad sealpiurkonnas ka...Ja muide ma ise töötan ülikoolijuures ja mingisugust kolimisjuttu pole olnud KUNAGI....et pole vaja mõlda seda mis kunagi ei juhtu....Kui sul konkreetseid näiteid väljatuua pole siis ära aja sellist mingit Tartuvaenulikku juttu....mis sul selle linnavastu on...Ela oma Pätnus pea suuu. Said aru....
See ei ole vaenulik jutt. Minul on info Ülikooli kolimisest kõrgematelt instansidelt, ja need on loogilised. Aga pigem peaks teil hea meel olema. Hakake ostma Pärnusse kiiresti kinnisvara ja maju, sest kui Ülikool juba kolib, siis tekib kinnisvara põud. Kes ees, see mees.
Pärnakal ei tasuks nüüd oma unenägusid tõe pähe ka võtta. Ma ootan ja loodan, et kõiksugu kohtute kaudu selle va RB ehitamine hakkab venima ja venima ja venima, ... kuniks EL laguneb ise koost.
Huvitav ei tahaheta, et midagi tehakse. Kisatakse iga uuenduse puhul. Tallinn -Tartu maanteed tehakse neljarealiseks keegi ei kisa.seal on tee koridor samma mis rautteel. Seal on ka igasuguseid loomi ja putukad ,mis tuleks kaitsta.Olge inimesed kenad ja tulge Tallinn Pärnu tee äärde elama ,siis näete missugune liiklus siin on.Reka rekas kinni. Kui tahate ükstakõik millises suunas sõita. Vaadake, et teid rekkad kraavi ei aja. Selle rautee vastu on need kes ,ei ela ega tea mis, on Tallinn -PÄRNU tee.Et oma tedmistega kuulsaks saad või on tellimus töö.Siin teel kihutavad tavaliselt läti ja poola rekkad.
Hiljuti teatati Keskkonnaametist kirjalikult,et omaniku metsas pesitseb haruldane Väike Konnakotkas.Seoses sellega on kehtestatud karmid korrareeglid,nüüd ootan huviga,mis saab ja kas rong paneb sealt üle.
fosforiidiga seda raudteed ehitama hakataksegi kõik muu on näiline et euroliit raha annab- mingi pisku võib anda aga kogu kompott tuleb eestil endal kinni maksta Ja sinisilmsed muudkui usuvad Brüsseli juttu ja kummardavad taevani
veneajal oli Estonia rdt ,, millega said Moskvasse peale 14- 15 tunni õõtsumist 25. august 2018 09:33
mis sõitis Moskvasse Tal. Tapa jne Moskva poole , üle soode ja rabade , vat see oli ellujäämise kursus kui peale mitmeid tunde kestnud reisi , olid nagu merehaige ,rongieshelon õõtsus , raputas vaata et pingil püsisid ja ülemisele ,, polkale ,, ei tahtnud nagu keegi ronida ,et magada ,enne suiguti istmel istudes . Olid õnnega koos kui said pileti rongi keskmistesse vagunitesse , no viimane vagun 14 -st oli nagu koerasaba ,mis liputab peremeest nähes ... ja sama saatus on ka sellel kõnealusel rdteel ,läbi soode ja rabade ... :P
Sõitsin ikka päris palju selle rongiga. Enne nõukaaja lõppu oli küll olukord selline, et teatud lõikudel liikus rong kiirusega 60 km tunnis, sest raudtee oli väga ära vajunud. Tõenäoliselt sellepärast kogu sõit lõpuks seisma jäigi, et vene pool ei vaevunud seda rdt enam korrastama. Pealegi jäi teine võimalus alles.
Rautee rauteeks , Juba praegu on paljud euroopa firmad ostnud eesti ettevõtete käest ehituse tarbeks teekasutusõigusi ja sõlminud muid kokkuleppeid. Kui sedaehitama hakatakse saavad ehk mõned üksikud tööd , enamus maksumaksja raha viiakse riigist välja . Tulu eesti ettevõted ei teeni ja võlg jääb maksumaksjale.
Nõusoleku andis 2012. aastal RE valitsus ja nüüd hakkab valimiseelne kamarajura jälle pihta! Loobumine on juba väga kallis lõbu, nii et tuleb mõelda, kuidas see raudtee vähimate kahjudega valmis ehitada ning talle parim rakendus leida.
Ei ole see loobumine üldse kallis lõbu. Jurisitid on lepingud üle vaadanud, kui seni kulutatud raha on eesmärgipäraselt kasutatud, siis ei pea midagi tagasi maksma. Ja kui projekt ei ole kasumlik (ja see pole mingil juhul), siis ei too projektist lahkumine mingeid kulusid kaasa. Valesid täis tasuvusanalüüsi pole euroopa komisjonides sisuliselt uuritud siiamaani, nad usaldasid uuringu teinud firmat. Aga nüüd, kui protest on sisse antud, võetakse asi uuesti ette ja suure tõenäosusega euroliit kuulutab selle abikõlbmatuks. Seal on ikka sellised prohmakad sees et hoia ja keela. Veoautode saastenormid, millel baseerub põhiosa "kasumlikkusest", on arvestatud nii vanade autode järgi, et neid ei tohi enam 12 aastat müüa. Aga sellised igivanad, tossavad autod on tasuvusarvutuses pandud sõitma 50 aastat tulevikku. Samasuguseid sulitempe on seal teisigi.
Nõusoleku andis jah RE, aga nn "uuenenud KE" oleks võinud veto peale panna seda enam, et opositsioonis olles laliseti kogu aeg RB vastu. Juri allkiri on selle lepingu all nüüd ja mina enam iialgi KE ei vali (kui üldse valima lähen).
Naljakas on lugeda artikleid, kus meie eluolu paranemine seatakse sõltuvusse liblikatest, taimedest, jne. Oleks päris huvitav teada, kas Kaitseministeerium ja nn looduskaitsjad on istunud ühise laua taha ja arutanud, et kui vaenlane meid ründab, siis kuidas tankid peavad sõitma ja sõdurid liikuma, et ei hävitaks neid samuseid taimi, putukaid ja mida veel?
Kui vaenlane meid ründab, siis saavad esimesed hoobid just raudteed, teesillad, lennuväljad , elektrijaamad. Ma arvan, et rünnet ei tule, meid okupeeritakse uuesti majanduslikult, korras infrat läheb ründajale endalegi vaja, milleks siis lõhkuda.
Sa Pärnakas lõpeta oma propaganda.Sulle on ammu selgeks tehtud.et mingisugust Tartu linna asutuste kolimist Pärnulinna ei juhtu kunagi..Raju see omale kolusse.said aru..psühhiliselt haige inimene..
Sa eksid. Meditsiiniõpe hakkab juba Tallinna vajuma. Ja teised tulevad Pärnusse. Siin on olemas loogika. Tartusse ju eriti Euroopast ei pääse mitte kuidagi. Puudub isegi korralik maantee. Lätis see justkui munakividest. Tudengite põud on Tartus. Pärnus aga, ViaBaltika, RailBaltika, Rahvusvaheline lennujaam, Meretransport. Pole vast enam vastuväiteid.
sellest monstrumist saab kasu nvaid kivimägi, temale lubati pärnu teivasjaama rööpmeseadja kohta ja kogu pärnu linnast saab üks tolmune ja haisev kaubaagul
Täpselt nii. Tartlaste suur võimalus oleks oilnud tselluloositehas, mis oleks taganud selle et selles linnas ka mingi areng toimub. Aga selles nad võim alust näha ei osanud ja sellega ka iseennast ääremaastumisele määrasid.
Ma ka ei saa aru. Tselluloosi tehas oleks natukenegi tekitanud Tartusse töökohti, mis Ülikooli kolimisega vabanevad. Sellest ka öeldi ära. Tartlased tegid linnale surmaotsuse.
See seltskond kavatseb tervest eesti rahvast jõhkralt üle sõita. Kasutu hiigelehitis, mille ehitamiseks ja käigus hoidmiseks tuleb hiigellaen võtta, mida kõik maksumaksjad tagasi maksma hakkavad.
kodutööd teinud. Nad vaesekesd ei teagi, et nad üle E- V ene piiri midagi ilma räigete tollideta vedada ei saa. Alles hävitati 2 tonni Eesti kilu, mis Valgevene kaudu oli sisse toodud. Mu meelest mõni aeg tagasi käis analoogne juttt juustu kohta. Peaks hiinlastele vihjama, et vaadake, mis toimub.
EI! Saaremaa sild oli kah planeeritud üle tiigi, kus elas haruldane juttselg-kärnkonn! Õnneks rahvas tookord võitsis ja sild läks ajaloo prügikasti. See oleks lisaks vee lindudele inetu olnud taevast vaadata.
Mis metsised, kui raudtee taga on terve Pärnu linna huvi. Raudtee, mis teeb Pärnust suurlinna peab valmima kiireimas korras. Elanikud hakkavad naasma Pärnusse, eelkõige lõuna Eestist. Kui Tartu Ülikoolgi mõlgutab mõtteid Pärnu kolimisest, siis on kuritahtlik hakata rääkima metsistest.
Ei lõpe Leedus ära. Üks haru läheb Berliini ja teine läbi Minski Kiievisse ja Odessasse. Ja tulevikus algab RB mitte Tallinnast, vaid läbi Helsini ja Tampere Barentsi mere äärest.
Palun ära levita valesid. Ei tule mingit Berliini ega ka Helsingit. Pealegi on max 240km/h rongiliiklus juba tänaselgi päeval vananenud, paarikümne aasta pärast ei sõida sellise teo seljas enam keegi.
Siis sõidavad rahvuskonservatiivid mõttejõul Moskvasse minutitega. Ronge enam maailmas pole. Nagu täna tegelikult pole olemas Helsingit ja Berliini, need on mutafoorid.
..ja tähelepanuks- need pole mitte meie inimesed vaid bulgaarlased, poolakad, hiinlased- täitematerjalgi tuuakse kuskilt mujalt kus on see odavam. Ehk nagu "tselluliiditehasegi "puhul Oü-le EW ei tõuse sellest üritusest isegi ehituse ajal mingit kasu-jääb kohustus raudteed üleval pidada ja "rõõm" seda taluda.
Sellisele projektile tehakse rahvusvaheline hange mis käib kaugelt üle meie omade peade ja kobiseda pole midagi. Liiv tuuakse kasvõi Gobi kõrbest või Sahaarast kohale kui hanke võitja nii otsustab .
Täpselt nii ongi. Selle projekti taga on käputäis inimesi, kes loodavad sealt megatulu teenida, ülejäänud rahva ja looduse arvelt. Surutakse ju peale, et asi tuleb valmis ehitada ka siis, kui euroliit seda ei toeta. Mis tähendabki ainult üht -- riigile väga suure laenu kaela võtmist. Ja need põhjendused, miks raudteed justnagu vaja on, on naeruväärsed. Ei sula Jäämeri ega hakka Venemaalt tohutuid koguseid kaupu liikuma. Tegelikult on faktidega tõestatud, et RB tasuvusanalüüsis on tahtlikud vead sees, mis tasuvust 4 miljardi võrra suuremana näitavad. Kui see õhk välja lasta, ei tasu see raudtee end ära ka ulmeliste mahtude puhul.
KOMMENTAARID (171)