Eesti uudised

VAATA KAARTI: milliseid mõõtekabiine kartsid autojuhid ilmaaegu!

KIIRUSKAAMERAD: kõige raskema jalaga on BMW, Mercedese ja Lexuse juhid

Arno Põder, Margus Järv, 26. august 2018, 12:23

67 KOMMENTAARI

b
BMW, Mercedes, Lexus/ 28. august 2018, 09:35
Siin kommentaariumis on üle poolte kelle pole endal autotki, ei juhilubasid, ega oska juhtida mootorsõidukeid (autot, motikat), kuid "teavad" miks mõned teistest kiiremini sõidavad. Neist keegi pole kirjutanud ühtegi kiirustamise põhjendust, analüüsi ega isegi mitte selgitust. Nende meelest on süüdi ainult BMW, Mercedes või Lexus. kes on väikeste ajudega juhid. Ainult kuidas need väikeaju mehed on endale niikallid masinad seotanud ja need "suurte-tarkade" ajudega siinsed tigekommentaatorid, heal juhul mõne rondiga saamatult sõidavad, enamasti aga jalgrattaga jukerdavad?
Nende siinsete kommenteerijate arust on kõik paremate autode omanikud, kiiremini sõitjad siinsetest "suurte-tarkade" ajudega tigekommenteerijatest rumalamad.
Kas hoopis ei ole tegemist haigetega, või töötute maakatega, või lihtsalt labased sõimajate-targutajatega, kellede ajumahu alamõõdulisuses võib nende endi kirjutiste põhjal iga lugeja ise veenduda.
p
Poliitik/ 27. august 2018, 20:35
Kiiruskaamerate eesmärk pole kiirusi alandada vaid eelarvet täita. Mida rohkem kihutajaid, seda parem.
n
No/ 27. august 2018, 09:54
mis teha kui nende bemmide varustusse ei ole lisatud terake mõistust.
e
ei saa aru/ 27. august 2018, 07:45
mul ka mersu 3.2 sõidan aint püsikiiruse hoidjaga ja täpselt niipalju kui lubatud,kõik olenematta margist sõidavad mööda,kiirustades jõuate te aint surnuaeda.
p
püsikiiruse hoidja/ 27. august 2018, 11:06
kas see reageerib ka kiirust piiravatele märkidele? Muidu sõidad ju 90-ga ka 70 alas, kui kogu aeg sõidad sellega?
3
3.0 tdi quattro igavene./ 26. august 2018, 23:44
Need 2 liitrised mesad, bmwd ja lexused on võrrid.
v
vabandust/ 26. august 2018, 23:21
Lexuse häda on selles, et kiirust on raske tajuda, kui spidomeetrit ei vaatata. Tean oma kurvast kogemusest. Kui esimest korda Tartust Tallinnasse sõitsin jäin kohe patrullile vahele. Lihtsalt ei taibanud, et auto võib nii vaikselt nii kiiresti sõita. Oma viga, kiirust küll palju üle ei olnud ning palju trahvi ei tehtud aga õppetunni sai kätte.
ü
Üks raske jalaga/ 26. august 2018, 20:23
kuid pähklisuuruse ajuga tüüp sõidab bemmiga, millel on tähendusrikas registrinumber 750 WTF.
k
Kui oleksid/ 26. august 2018, 19:55
ajudega, siis meenuks ka see nõue, mida tihti korratakse, eriti talvel, et juht valib kiiruse vastavalt tee ja ilmastikuoludele. Kas see pole ise otsustamine?

m
Minu/ 26. august 2018, 19:14
Jaoks kõige hullemad telos istuvad juhid
s
Sinna pole midagi parata !/ 26. august 2018, 18:59
Võib-olla tõesti on neil peale puupea ja väikese aju ka raske tammepuust jalg.
J
O: VW T4 / 26. august 2018, 18:54
s
sohver/ 26. august 2018, 18:50
Mitte kõige raskema jalaga,vaid kõige väiksema ajuga!
t
26. august 2018, 18:37
Teate, mul on tuttav meesterahvas ( 63a.a) , kellet küsisin, miks ta suunatuld ei näita autoga pöördeid tehes. Vastus" Mis see tuli ikka plõksub?" Küsisin: Mis sõidad 50 märgi alas 70 tunnikiirusega. Vastus "Liikulumärgid on ainult neile, kes sõita ei oska " ???!!! Küsisin: Mis istud autorooli, kui oled õlut joonud ? Vastus " aga mu alkomeeter näitab "0" . Küsisn: mis oled liikluses vastutustundetu ja lugupidamatu teiste liiklejate suhtes"? Vastus oli: Ma pole vastutustundetu vaid olen mitte seadusekuulelik". Vot nii vastas 63. aastane mees ja kolme lapselapse vanaisa, kes on trahvideks maksnud ca 3000€. Mille peale kostab: "ise teenin , ise maksan."
k
kas sa/ 26. august 2018, 19:46
jälitasid teda, et kõike tead, või mõtlesid välja?
t
To 18:37/ 26. august 2018, 21:00
Selline tuleks vangi panna. Kellegile pihta sõidab siis on tema teenitud rahast vähe kasu. Inimest ta raha siiski tagasi pole võimeline tooma!
w
will/ 27. august 2018, 09:12
Istun ka rooli kui olen õlut joonud. Kui alkomeeter näuitab null siis milles mure. Lätis istun ka peale 2 õlut rooli. Samamoodi toimin ka mujal Euroopas kus lubatud 0,5
n
Nojah/ 26. august 2018, 17:57
Minu tähelepanekute järgi on kõige ohtlikumad ja ettearvamatumd nn. linnamaasturite rooli taga ennast nautivad indiviidi.
o
26. august 2018, 17:52
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
w
will/ 27. august 2018, 09:13
jajaja-õige juht sõidab Honda CR-V-ga ning teeb sisseoste Jyskis
p
pets/ 26. august 2018, 17:05
mitte raske jalg vaid mõistust pole.

j
ja kus see kaart siis on?/ 26. august 2018, 17:03
Kas Saadimi krohvikihi taga?
o
OOoooo/ 26. august 2018, 16:57
See on umbes sama jutt, et meil on vanglates enamuses venelased ha ühendriikides neegrid. Järeldus - venelased ja neegrid on pätid.
r
Riik/ 26. august 2018, 16:48
soovib,et inimesed peale võimaliku õnnetust ellujääks,sellepärast on piirkiirused suht madalad,et laipu
vähem oleks.Lahe onju kihutada,aga liiklus peab ohutu olema!!
Muidugi 90km/h vastu rekkat sõita,kas jääb ellu??Ega vist.
Kui on vaja sõita siis sõidan,tuleb surm siis tuleb,milleks liigselt põdeda.
j
Jan/ 26. august 2018, 16:30
Siin mõne kommenteerija puhul tekib küsimus, et kas sellisele üldse tohiks lube anda?
Kui ikka põhikool lõpetamata, siis ei tohiks ka liiklusesse selliseid lubada.
t
To:Jan / 26. august 2018, 19:54
Mul ka põhikool lõpetamatta ja teenin kutselise autojuhina leiba! Olen palju avariisid ära suutnud hoida ja olen enda arvates suht viisakas juht.Ei saa seda juhilubade omamist kooliharidusega siduda,kuna haridus ja haritus on eri asjad.Ma ei saa aru mis kasu on keskkooli teadmistest autoroolis?Pigem algab kõik kodusest kasvatusest.Ma ei mäleta,et oma isaga kaasas sõites oleks kuulnud teda kirumas ja ropendamas roolis olles,muidugi miilitsaid ta ei sallinud aga see oli tolle aja ühiskonna suhtumise küsimus.
k
Kle tainas/ 26. august 2018, 21:01
Oleneb inimesest mitte haridusest.
k
26. august 2018, 16:27
k
Kersti/ 26. august 2018, 18:01
Nimetatud marke on ka esiveolisi,uuemad.
h
Homo Novus / 26. august 2018, 16:05
Kihutavad ainult 3 Dimensiooni orjad kel areng maal pidama jäänud.5 Dimensiooni inimesed ei kihuta kunagi kuna aega pole ju olemas ja kiiret pole kuhugi.
m
Mis siin Lexustest rääkida enam/ 26. august 2018, 15:53
Sõitsin Tartust Vilandisse kiirusega kusagil 90 - 95 ja mööda pani moskvits nagu seisvast postist.
k
Kersti/ 26. august 2018, 18:03
Moskvits on CCCP i aegne BMW.
i
ikka/ 26. august 2018, 19:48
t
Tölpa/ 26. august 2018, 21:06
Päris turakas oled. Ziguli on fiat, mossel on jah bmw mootor.
k
Kersti/ 26. august 2018, 22:53
t
Tavaline kaaskodanik/ 26. august 2018, 15:34
nende sõidukimarkide omanikud on UNIVERUMI DIREKTORID ! Tavakodanik on neile eikeegi ehk rah vakeeles NIKTO !
V
:D/ 27. august 2018, 18:25

"
26. august 2018, 15:26
"pole nii, et kui seda kiirust ületad, siis juhtub avarii?"
Pigem on nii, et kui avarii teed siis mida suurem kiirus, seda koledam tagajärg.
e
eestimees rakverest/ 26. august 2018, 14:33
m
A misneedonneed/ 26. august 2018, 15:28
t
tean/ 26. august 2018, 16:38
K
A kes need / 26. august 2018, 14:04
n
naine/ 26. august 2018, 13:51
pane na kw oma sinna otsa ,aga mõistust peab olema .ülbed autod ei ole selle pikendus ise pead mees olema
e
ei olegi/ 26. august 2018, 13:32
Ja romu Audidega sõidavad pensionärid.
n
Naine 32/ 26. august 2018, 13:40
Sõidan AUDI ga ja kas olen pensionär. Kas sa oledki see Jämejalast 6 osakonnast 4 palatist oma romu mõistusega.
n
26. august 2018, 13:56
M
A/ 26. august 2018, 15:27
t
to A/ 26. august 2018, 17:01
Kui sa veel juhuslikult ei tea, siis osad inimesed sõidavad mitte sellepärast, et see neile meeldib või ei vaid nad peavad saama punktist A punkti B. Sugugi mitte igale poole ei saa ühistranspordiga. Seega sõiduks sobib ka suvaline parsa kui ta on terve ja sõidukõlbulik. Edevamad ja rikkamad vaatavad endale ka edevamad ja kallimad autod. Muu rahvas vaatab sõiduki parameetrid ja hinda.
u
u/ 26. august 2018, 16:00
saad Sinagi pensionile, kui nii vanaks elad. Ilusat elu Sulle hooldekodus.
a
AUDI 80 B/ 26. august 2018, 13:29
a
autojuht/ 26. august 2018, 13:24
huvitav miks tegijad ei kihuta .kihutavad ainult ülbikud ja rikkurite võsukesed.osaliselt ka rikkurid ise
t
Tohoh/ 26. august 2018, 19:51
Kes näiteks Tallinnas 50-ga sõidab? Kõik on siis rikkurid? Nõuka ajal oli linnas lubatud 60-ga, vaat siis olid inimesed rikkamad, kui praegu?
a
Ajajh/ 26. august 2018, 21:02
Küll need rikkurid on alati süüdi. Kade rott oled?
a
AUTOJUHT RAKVEREST VOLVOGA/ 26. august 2018, 13:20
minu vana v70 läheb ka pea 195 kas ma pean seda kõigile näitama.asi on pigem kinni peas mitte autos.erinevalt mõningate rikkuritega kellel trahv nagu kommoraha
k
Kas/ 26. august 2018, 14:06

a
Ants/ 26. august 2018, 13:11
Arvan, et siin pole rasket jalga vaja. Neid aeglaseid tuleb tuleb hulga kõvemini tallata.
m
Mis siin imestada? / 26. august 2018, 12:57
Tegu ju autodega, mis kiirusteks loodud! 😉
h
HeH/ 26. august 2018, 13:08
ja see siis vabandab seaduserikkumist ? Samamoodi võiks väita, et pangad ongi loodud selleks, et neid röövida :-)
Mina sõidan 4l V6 mootoriga 145 KW autoga, kas see tähendab, et peaksin kihutama ? Usu, nendega saab normaalselt ka sõita.
Eestis oleks vaja kaamerasüsteemi, mis mõõdab kahe kaamera vahelise teekonna läbimiskiirust ja seeläbi tuvastaks kõik kihutajad, kes peale kaamerat jälle lapatsit annavad.
Praeguse süsteemi juures - no peab ikka loll olema, et vahele jääda...
j
jamoblay/ 26. august 2018, 13:34
145 kw ei kihuta sa mitte kuhugi kui see just võrri külge pole pandud.
j
ja arvad,/ 26. august 2018, 14:20
et kiiruse ületamine 7 km/h on tõesti nii ohtlik? Kui sa oleksid ajudega, siis mõistaksid, et need piirid on alati võetud umbes ja laest, pole nii, et kui seda kiirust ületad, siis juhtub avarii? Nii ka kõigi normidega. Inimesed jagunevad kaheks, ühed on mõtlevad, teised täidavad pimesi ka kõige l0llimaid seadusi. Kogu aeg spidomeetri jälgimine on ka ohtlik liiklusele, kuna nii ei näe kõike, mis teel toimub. Sama kasvõi nutitelefoni jne. jälgimine.
t
TO:ja arvad, / 14:20, 26. aug 2018/ 26. august 2018, 14:49
vabanda aga su mõistus ei küündi kolmandast klassist kaugemale. Miks? Vastuse leiad ise, ilma et peaksime ette ütlema.
k
kommentaatorile -ja arvad/ 26. august 2018, 16:53
Sul on üsna veneaegne suhtumine seadustesse ja reeglitesse. Arvad, et kui sulle tundub olukord ohutuna, siis sul ongi õigus otsustada? Kas see meeldib meile või ei aga otsustajad asuvad Maanteeametis. Ükskõik, mis kingsepad või lauljad seal ametis töötavad aga nemad on otsustajad. Võim on nende käes. Sa ikka tead, mis asi on võim? See tähendab, et sinul puudub otsustamisõigus. Kui hakkad ise otsustama, siis sellega sa urineerid kogu meie süsteemile. Vastasel juhul on anarhia - igaüks otsustab vastavalt oma sisetundele. Muuseas, sakslaste kohta on öeldud, et nad on eriti seadusekuulekad. Kas arvad, et sakslaste hulgas pole sinusuguseid isemõtlejaid? Päris kindlasti on. Aga sakslased austavad seadust. Eestlaste hulgas on selliseid kõvasti vähem. Imelik küll, vene ajast on nii palju aega möödas aga vene mõtlemine domineerib ikka veel.
k
26. august 2018, 17:36
Kõige muuga nõus aga mis puutub "vene mõtlemisse" ja suhtumisse seadustesse ja reeglitesse, siis siin sa eksid.Siis täideti reegleid ja seadusi palju täpsemini kui praegu, kus iga mees teeb endale oma seadused. Eks oli ka siis selliseid aga tunduvalt vähem.
s
See/ 26. august 2018, 17:52
,et keegi natuke kiirust ületab vahel ,ongi inimlik.Me kõik olime ületanud lubatud sõidukiirust.Enamus pole lihtsalt kaamerasse jäänud.Juba inimlik huvi ,kasvõi ostes uue masina paneb meid korra proovima.Usu mind kiirust on ületanud kõik juhid.,pole vahet mis ametis inimene on.Iga täiskasvanud inimene on mõne sõidukiga kiiresti sõitnud.Küsige oma emade-isade käest .
m
moto/ 26. august 2018, 18:46
145kw...hahahahahaha... ja 4.0v6. jube kehva valik...sellisega saab peksa iga 2,0 liitrise käest
t
Too/ 26. august 2018, 20:55
Minagi nõus, et vahel turvalisemtes tingimustes ei peaks piirkiirusi nii kramplikult jälgima. Kui oleks asjalik liikluspolitsei, siis hakataks kinni nabima hullle tihedas kiiikluses kiiruskatseid tegevaid "spetsialiste".
w
will/ 27. august 2018, 09:14
145 kw ei ole mingi raket vaid tavaline sõidukas. Pole just suur võimsus ja eriti sellega kilgata
w
will to 1653/ 27. august 2018, 09:15
Tulebki eirata. Raua tänava lõpus on 30 märk ja tee kitsenemise märk väljas juba 2 nädalat. Samas on tööd ammu lõppenud.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee