Siin kommentaariumis on üle poolte kelle pole endal autotki, ei juhilubasid, ega oska juhtida mootorsõidukeid (autot, motikat), kuid "teavad" miks mõned teistest kiiremini sõidavad. Neist keegi pole kirjutanud ühtegi kiirustamise põhjendust, analüüsi ega isegi mitte selgitust. Nende meelest on süüdi ainult BMW, Mercedes või Lexus. kes on väikeste ajudega juhid. Ainult kuidas need väikeaju mehed on endale niikallid masinad seotanud ja need "suurte-tarkade" ajudega siinsed tigekommentaatorid, heal juhul mõne rondiga saamatult sõidavad, enamasti aga jalgrattaga jukerdavad? Nende siinsete kommenteerijate arust on kõik paremate autode omanikud, kiiremini sõitjad siinsetest "suurte-tarkade" ajudega tigekommenteerijatest rumalamad. Kas hoopis ei ole tegemist haigetega, või töötute maakatega, või lihtsalt labased sõimajate-targutajatega, kellede ajumahu alamõõdulisuses võib nende endi kirjutiste põhjal iga lugeja ise veenduda.
mul ka mersu 3.2 sõidan aint püsikiiruse hoidjaga ja täpselt niipalju kui lubatud,kõik olenematta margist sõidavad mööda,kiirustades jõuate te aint surnuaeda.
Lexuse häda on selles, et kiirust on raske tajuda, kui spidomeetrit ei vaatata. Tean oma kurvast kogemusest. Kui esimest korda Tartust Tallinnasse sõitsin jäin kohe patrullile vahele. Lihtsalt ei taibanud, et auto võib nii vaikselt nii kiiresti sõita. Oma viga, kiirust küll palju üle ei olnud ning palju trahvi ei tehtud aga õppetunni sai kätte.
ajudega, siis meenuks ka see nõue, mida tihti korratakse, eriti talvel, et juht valib kiiruse vastavalt tee ja ilmastikuoludele. Kas see pole ise otsustamine?
Teate, mul on tuttav meesterahvas ( 63a.a) , kellet küsisin, miks ta suunatuld ei näita autoga pöördeid tehes. Vastus" Mis see tuli ikka plõksub?" Küsisin: Mis sõidad 50 märgi alas 70 tunnikiirusega. Vastus "Liikulumärgid on ainult neile, kes sõita ei oska " ???!!! Küsisin: Mis istud autorooli, kui oled õlut joonud ? Vastus " aga mu alkomeeter näitab "0" . Küsisn: mis oled liikluses vastutustundetu ja lugupidamatu teiste liiklejate suhtes"? Vastus oli: Ma pole vastutustundetu vaid olen mitte seadusekuulelik". Vot nii vastas 63. aastane mees ja kolme lapselapse vanaisa, kes on trahvideks maksnud ca 3000€. Mille peale kostab: "ise teenin , ise maksan."
Istun ka rooli kui olen õlut joonud. Kui alkomeeter näuitab null siis milles mure. Lätis istun ka peale 2 õlut rooli. Samamoodi toimin ka mujal Euroopas kus lubatud 0,5
soovib,et inimesed peale võimaliku õnnetust ellujääks,sellepärast on piirkiirused suht madalad,et laipu vähem oleks.Lahe onju kihutada,aga liiklus peab ohutu olema!! Muidugi 90km/h vastu rekkat sõita,kas jääb ellu??Ega vist. Kui on vaja sõita siis sõidan,tuleb surm siis tuleb,milleks liigselt põdeda.
Siin mõne kommenteerija puhul tekib küsimus, et kas sellisele üldse tohiks lube anda? Kui ikka põhikool lõpetamata, siis ei tohiks ka liiklusesse selliseid lubada.
Mul ka põhikool lõpetamatta ja teenin kutselise autojuhina leiba! Olen palju avariisid ära suutnud hoida ja olen enda arvates suht viisakas juht.Ei saa seda juhilubade omamist kooliharidusega siduda,kuna haridus ja haritus on eri asjad.Ma ei saa aru mis kasu on keskkooli teadmistest autoroolis?Pigem algab kõik kodusest kasvatusest.Ma ei mäleta,et oma isaga kaasas sõites oleks kuulnud teda kirumas ja ropendamas roolis olles,muidugi miilitsaid ta ei sallinud aga see oli tolle aja ühiskonna suhtumise küsimus.
Kihutavad ainult 3 Dimensiooni orjad kel areng maal pidama jäänud.5 Dimensiooni inimesed ei kihuta kunagi kuna aega pole ju olemas ja kiiret pole kuhugi.
Kui sa veel juhuslikult ei tea, siis osad inimesed sõidavad mitte sellepärast, et see neile meeldib või ei vaid nad peavad saama punktist A punkti B. Sugugi mitte igale poole ei saa ühistranspordiga. Seega sõiduks sobib ka suvaline parsa kui ta on terve ja sõidukõlbulik. Edevamad ja rikkamad vaatavad endale ka edevamad ja kallimad autod. Muu rahvas vaatab sõiduki parameetrid ja hinda.
minu vana v70 läheb ka pea 195 kas ma pean seda kõigile näitama.asi on pigem kinni peas mitte autos.erinevalt mõningate rikkuritega kellel trahv nagu kommoraha
ja see siis vabandab seaduserikkumist ? Samamoodi võiks väita, et pangad ongi loodud selleks, et neid röövida :-) Mina sõidan 4l V6 mootoriga 145 KW autoga, kas see tähendab, et peaksin kihutama ? Usu, nendega saab normaalselt ka sõita. Eestis oleks vaja kaamerasüsteemi, mis mõõdab kahe kaamera vahelise teekonna läbimiskiirust ja seeläbi tuvastaks kõik kihutajad, kes peale kaamerat jälle lapatsit annavad. Praeguse süsteemi juures - no peab ikka loll olema, et vahele jääda...
et kiiruse ületamine 7 km/h on tõesti nii ohtlik? Kui sa oleksid ajudega, siis mõistaksid, et need piirid on alati võetud umbes ja laest, pole nii, et kui seda kiirust ületad, siis juhtub avarii? Nii ka kõigi normidega. Inimesed jagunevad kaheks, ühed on mõtlevad, teised täidavad pimesi ka kõige l0llimaid seadusi. Kogu aeg spidomeetri jälgimine on ka ohtlik liiklusele, kuna nii ei näe kõike, mis teel toimub. Sama kasvõi nutitelefoni jne. jälgimine.
Sul on üsna veneaegne suhtumine seadustesse ja reeglitesse. Arvad, et kui sulle tundub olukord ohutuna, siis sul ongi õigus otsustada? Kas see meeldib meile või ei aga otsustajad asuvad Maanteeametis. Ükskõik, mis kingsepad või lauljad seal ametis töötavad aga nemad on otsustajad. Võim on nende käes. Sa ikka tead, mis asi on võim? See tähendab, et sinul puudub otsustamisõigus. Kui hakkad ise otsustama, siis sellega sa urineerid kogu meie süsteemile. Vastasel juhul on anarhia - igaüks otsustab vastavalt oma sisetundele. Muuseas, sakslaste kohta on öeldud, et nad on eriti seadusekuulekad. Kas arvad, et sakslaste hulgas pole sinusuguseid isemõtlejaid? Päris kindlasti on. Aga sakslased austavad seadust. Eestlaste hulgas on selliseid kõvasti vähem. Imelik küll, vene ajast on nii palju aega möödas aga vene mõtlemine domineerib ikka veel.
Kõige muuga nõus aga mis puutub "vene mõtlemisse" ja suhtumisse seadustesse ja reeglitesse, siis siin sa eksid.Siis täideti reegleid ja seadusi palju täpsemini kui praegu, kus iga mees teeb endale oma seadused. Eks oli ka siis selliseid aga tunduvalt vähem.
,et keegi natuke kiirust ületab vahel ,ongi inimlik.Me kõik olime ületanud lubatud sõidukiirust.Enamus pole lihtsalt kaamerasse jäänud.Juba inimlik huvi ,kasvõi ostes uue masina paneb meid korra proovima.Usu mind kiirust on ületanud kõik juhid.,pole vahet mis ametis inimene on.Iga täiskasvanud inimene on mõne sõidukiga kiiresti sõitnud.Küsige oma emade-isade käest .
Minagi nõus, et vahel turvalisemtes tingimustes ei peaks piirkiirusi nii kramplikult jälgima. Kui oleks asjalik liikluspolitsei, siis hakataks kinni nabima hullle tihedas kiiikluses kiiruskatseid tegevaid "spetsialiste".