Eesti uudised

Maakonnabussid on reisijaist pungil, kommertsliinidel vaadatakse tulevikku murega

LINNAS TÖÖTAV MAANAINE: tasuta buss on nagu jumala õnnistus!

Arvo Uustalu, 21. august 2018 01:02

89 KOMMENTAARI

m
mr. hopkins mckellen/ 13. juuli 2019 14:09
Kas otsite laenu, et taaselustada oma äri või osta kodu; Auto; Tehke oma projekt või tehke oma äri oma unistuse realiseerimiseks? Ärge muretsege enam, me oleme teie käsutuses, et aidata teil saada vajalikku laenu. Lisateabe saamiseks võtke meiega ühendust järgmisel e-posti aadressil: mckellenkins@gmail.com
a
arjangerben@gmail.com/ 15. september 2018 06:18
a
ahah/ 22. august 2018 11:22
tasuta bussisõit on nagu püksipissimine, et alguses on soe ja mugav aga mida aeg edasi, seda nutusemaks. Tasuta lõunaid pole nii et ka see supp tuleb pärast maksumaksjal ära helpida
t
teiseks/ 22. august 2018 13:55
on tasuta asjade viga selles, et nad ei toeta konkreetselt abivajajaid, vaid raha loobitakse lennukilt laiali, kolmandaks panevad tasuta asjade kulud püstloodis üles ja neljandaks keeravad nad ühistranspordi loogika ja vajadused pea peale
n
no/ 22. august 2018 18:30
valijad lendavad siis ka lennukite viisi kohale. Loodetavasti.
t
to teiseks/ 23. august 2018 14:03
Ega politsei ka tänaval konkreetset pätti valva, tagab ikka üldise korra, mis takistab pätil pättusi teha. Palju kuluks raha konkreetsete abivajajate võltsabivajajatest välja selekteerimiseks?
s
Sõit pole tasuta/ 23. august 2018 12:16
Maanaine käib tööl, saab palka, maksab makse ja maksude eest saabki "tasuta" sõita. Nii lihtne see ongi.
i
Inimene / 22. august 2018 10:52
pole iial rahul Mis ühele sobib, see teise meelest vale. Võiks vähe tolerantsem olla, mitte nii, et kui mina isiklikult tulu ei saa, no siis on tulusaaja kohe see pudelikorjaja või eluheidik - ei pole ju
t
to/ 22. august 2018 09:54
Onnistus ,küll on tore neid tasuta s.t. o pileteid tasuta jagada kuna selle töö eest minule enam ei maksta aga pileteid pean toksima rohkem. Kui ennem.soolake sisse oma tasuta bussid Bussijuht
g
G/ 22. august 2018 09:40
Raplamaalaste eest otsustas omavalitsus, et pole vaja aidata rahvast.
n
no/ 21. august 2018 18:43
oh teid rumalaid, kusotsast see buss siis tasuta on?
Maksumaksja põhjatust taskust tuleb see sõit, mitte õhust ja armastusest!
t
Tõeleid/ 21. august 2018 19:38
sõidate tasuta ja tasute oluliselt enam kaudseid makse. Bensiin,aktsiisid, kaupade hinnatõus sellel aastal juba 4% Arvutage natuke ja saate aru, et kesikud üritavad teil nahka elusalt üle kõrvade tõmmata.
t
Tasuta sõiduga on rahul kõik/ 21. august 2018 18:02
Ainult trollid kisavad ja ametnikud värisevad oma sooja koha pärast
t
Tõeleid/ 21. august 2018 19:41
sõidad tasuta ja tasud selle eest muude ostude puhul kuhjaga. Läti majandusest peaksid aru saama. Tasuta bussi ei ole , aga kaubad on kõik ca 20 % odavamad.Nt Pärnu rannas oli vetsupaber vetsus tasuta , aga asjale saamiseks tuli pool euri välja käia.

m
Muuni Kari/ 21. august 2018 17:55
Maakad ei saa aru,et tasuta asju pole olemas.Saan aru,et töötav inimene on vaimustuses tasuta sõidust,oodaku tuludeklaratsiooni aeg tuleb siis on vaimustus otsas
x
xxx/ 21. august 2018 17:54
Tasuta asju ei ole olemas. Ei olnud nõuka ajal ja veel vähem on seda tänapäeval nö turumajanduse tingimustes. Maksame põhimõtteliselt kõik selle eest. Palju suurem ebavõrdsus on see maksma peavad ka need kellel ei ole selle ühistranspordiga midagi peale hakata. Maksame siis igasugu paadialuste, noortekampade jt mõttetuid sõite kinni.
k
Karin/ 21. august 2018 18:51
Arvan,et inimesi,kelle palk on väike ja kasvatavad lapsi ning vast veel paremini kui rikkurid,ei ole paadialused. See on lihtsalt väike palgalisa. Aga huvitav,et keegi ei karju,kui riigikogulastel ja paljudel ülemustel maksatkse kinnni eluasemed ja autosõidud ning kas see pole maksumaksja taskust.+ ei tasu ainult oma ninaesist vaadata. Ja huvitav,kes turumajanduses tegelikult toodavad,ikka need,kellele sina vähe palka maksad!
m
Marta/ 21. august 2018 19:44
Vaatan oma nina ette ja ennäe, kõik kaubad Eestis selle aasta jooksul tõusnud 4%. Ilmselt tahavad tasuta asjad juba varakult kinni maksmist.
k
Karinile/ 22. august 2018 16:09
ammu karjun ja alati kui võimalus tekib. Aga kedagi ei huvita. Eriti ei huvita valitsust ja riigikogulasi. KE, kes lubas astmelist tulumaksu, ei täitnud oma lubadust. Oleks see maks ligilähedaseltki soomlaste omale sarnane tulnud, siis maksaksid nad (ministrid, riigikogu ja -ametnikud) end praegu oimetuks. Aga kes see ikka patja isikliku tagumiku alt ära tahaks kiskuda. Valimislubaduseks sobib ainult.
o
oh jah/ 22. august 2018 18:36
mul isiklikult ei ole ainsatki tuttavat noorte seas, kel puuduks oma auto. Ju mõni on ikka ka autota ja mõni on põhimõtteline busii kasutaja, aga noortele sellest tasuta piletist küll erilist abi ei tule. Kõige suurem abi on pensionäridele ja koolilastele, aga paljudes kohtades maksis KOV niigi osa laste koolisõidust kinni. Seega jäävadki järele ainult pensionärid ja nende rumalusega on KE aastaid arvestanud.
p
pensionär linnalähedalt maalt/ 21. august 2018 15:12
mulle kipub see tasuta buss õnnetuseks olema, sest kommertsliinil, mis läheb sinna, kuhu mul vaja igal hommikul tööle minna, pole enam piisavat arvu sõitjaid. Sügisel see liin ilmselt suletakse. Enamusel sõitjatest on ükskõik, kus kohta linnas sõita, mul ei ole.
v
Volli. Maamees./ 21. august 2018 12:22
Ma tahan autule ka soodustust. Mul on 1998 a audi. Ja bussi meie kandis Pärnu linna käib korra hommikul kell 5.45 ja 18.00 tuleb tagasi. Ja Tallinna liini on tasulise
a
a/ 21. august 2018 11:28
sõita saab ka lõbu pärast
m
mis asi on tasuta/ 21. august 2018 11:24
Seda ei tea keegi,kui palju läks maksma see tasuta sõidu asja ajamine.
Algul peibutavad tasuta sõiduga,siis tahavad valimistel hääli ja lõpuks tahavad Keskerakonna usku kõigile ikka tasuta.Ainult loll ei saa aru,et kõik maksab ja midagi pole tasuta.Kõik on valimis eelne mustkunsti trikk.
a
ab/ 21. august 2018 10:23
Tasuta lõunaid pole kunagi olnud! Vaevalt need tasuta sõitjad veel see eriarsti juurde saavad, rääkimata operatsioonidest, rahad juba otsas
t
.../ 21. august 2018 10:21
tasuta buss on tore asi ja inimesi sõidab rohkem, aga kui liinil on väike buss ja rahvas jäetakse peatusesse maha, sest väidetavalt ei mahu (vanasti kui maksid mahtus nagu rohkem), siis pole tasuta sõidust kasu, sest kui kella peale lähed ja peale ei võeta, siis tähendab, et ikka pead autoga sõitma ja bussiga arvestada ei saa.

s
See õnnistus/ 21. august 2018 10:17
Saab veel jumalikum olema,
kui sa saad teadma, et see tasuta buss(loe BUS)
ei ole ei olegi tasuta.
vaid see tasuta buss on rohkem nagu tasuta bussi moodi tasuta buss.
p
Pärnakas/ 21. august 2018 09:20
Oleks siis igas maakonnas tasuta ! Pärnumaal saavad aind lapsed ja penskarid tasuta söita,teised maksavad.
v
vaene penskar/ 21. august 2018 11:06
aga mina pääsen linna ainult rongiga, selle piletihind aga aeg-ajalt tõuseb.
t
to vaene penskar/ 21. august 2018 16:52
Kas see linn on Pärnu? Ära muretse, järgmisest aastast rong enam Pärnusse ei sõida.
k
kas/ 21. august 2018 17:53
1
:)/ 21. august 2018 16:50
10 eurot kuukaart on ju peaaegu tasuta ja kehtib nii Pärnu linnas kui maakonnas. Ma ei saa kuidagi aru, miks selle pärast virisetakse.
m
ma sõidan/ 21. august 2018 17:55
j
:)/ 21. august 2018 18:11
jajah, tüüpiline - olgu see siis kuukaart või odavam (tarbe)kaup Lätist, kui ikka odav, siis tuleb arutult palju osta:))) Nii see raha kulubki ja järjest rohkem tahaks tasuta asju ja teenuseid saada!
k
Kuri/ 21. august 2018 08:37
b
21. august 2018 08:33
Bussid võivad pungil olla, aga kas põhieesmärki,erasõidukite vähendamine on täidetud? Või oligi eesmärk kommertsliinide sulgemine?
T
/// 21. august 2018 10:55
Tavaliselt tuleb kasu/kahju tulemus välja kui tegevus on mõnda aega toimunud. Põhieesmärgist ei oska arvata aga ootame aasta tulemust.
õ
õnnetuseks/ 21. august 2018 15:16
pannakse mittetasuvad kommerstliinid juba septembri lõpus kinni. Konkurents vedajate vahel kaob ja piletihinda saab tõstma hakata. Kommertsliinid on aga lõplikult kadunud, omad joped saavad raha juurde küsida.
t
tglt/ 21. august 2018 19:25
Põhieesmärk on keskerakonnale valijate kinnistamine.
r
reisija/ 21. august 2018 08:29
Olen väga Jüri Ratase poolt. On mees, kes on vaesema rahva jaoks ka midagi ära teinud. Paljud teised ainult räägivad ja lubavad. Õige on ka see 500 euri maksuvabastust, mis nüüd uuest aastast võiks juba olla 600 euri. Ära võiksid jääda need muud keerulised protsendid, miullest on tavainimesel raske aru saada. Ootame huviga ja loodan, et keskerakond jääb võimule. Reformikad nulliksid palju asjad ära.
m
Mõhk ja Tölpa/ 21. august 2018 09:17
Nii rumalat valitsust kui praegu pole Eestil varem olnud. Sajad miljonid lihtsalt kingitakse Lätti, aga ega keskerakonna lihtsameelsed valijad sellest aru ei saa.
k
Kes kingib/ 21. august 2018 10:30
Eks ikka need, kes alkota elada ei saa.
a
a/ 21. august 2018 11:31
kes on koolis matat õppinud
u
u/ 21. august 2018 20:06
mis puutub siia alko? Te silmad lahti, vaata veidi ja mõtle. kui veel oskad
r
reisija/ 21. august 2018 08:24
Olen tasuta sõiduga väga rahul. Samuti Jüri Ratase valitsemisega, kes on paljutki mõelnud lihtrahva peale ja midagi ka ära teinud. Vastupidiselt, mõned ainult lubavad kuid ei tee. See 500 euri maksuvabastust on ka OK kuid nüüd uuest aastast võiks juba olla maksuvaba 600 euri ja ülejäänud keerulised protsendid ära kaotada.
v
vaene penskar/ 21. august 2018 11:09
aga mina pole rahul, sest hinnatõus on tohutu, sain küll 22 euri pensioni juurde, aga selle kaotan ühe ostuga, paljust tuleb nüüd Ratasde ajal loobuda, tasuta pole mulle midagi.
e
erulaht/ 21. august 2018 13:59
Oleksin samuti Rahul.
Aga bussi ei käigi.
Äkki maksate kuu tasu teistele ilma bussita elamise eest.
Vaatame ju ise, kuidas tööle(makse maksma) sõita.
r
reisijale/ 21. august 2018 15:17
pane veel üks kord seesama komm. Kolm korda ikka etem, kui kaks.
a
Aga miks/ 21. august 2018 17:58
riigiettevõtte Elron pole tasuta, vaid tõstetakse tihti piletihinda? Erafirmad siis tasuta.
t
to Maanaine ja Ongi nii/ 21. august 2018 08:22
jah...lühike mälu teil....ka nõuka ajal oli seda "hjumala õnnistust" ja kohapealset arstiabi küll ja küll...ja kui keskid veel kaua võimul on, siis varsti on seda ka veel küll ja palju....ainult ,et mitte Vabas Eestis...
m
Maanaine/ 21. august 2018 08:16
Mul on jälle hea meel, et hakatakse taastama võimalust saada arstiabi kohapeal, mille eelmine valitsus ära nullis. ka tasuta transport meeldib mulle.
o
oot/ 21. august 2018 15:18
kus sellest arstiabist kohapeal räägitakse. Kohalikud sünnitusmajad pandi ju kinni, sest raha pole?

o
Ongi nii/ 21. august 2018 08:13
Jumala õnnistus on, et Keskerakond on võimul. On tekkinud uus lootuskiir paremale elule.
n
nende/ 21. august 2018 15:19
võimule saades kadus ausalt öeldes see viimanegi lootuskiir. Seni oli veel usk, et KE midagi muutab. Nüüd pole enam sedagi.
m
meenutaks/ 21. august 2018 19:28
Kommunism on juba silmapiiril?
s
setu/ 21. august 2018 08:07
Eestlane leiab ikka midagi, mille peale virinat lasta...kord kärss kärnas, kord maa külmunud...
i
Inara/ 21. august 2018 07:56
Eriti toredad on need tasuta bussid mis sõidavad läbi kahe linna ja proovi sa vahepeal (maalt) peale tulla kui tööle ja kooli on vaja minna. Juba nüüd on bussid nii täis et peale ei mahu, mis siis veel saab kui kool hakkab ja hommikused bussid on koolilapsi täis. Kas pannakse selleks kellaajaks lisa bussid käima või tuleb tund aega varasema bussiga liikuda. Lisabuss on mudugi parem variend sest kes tahaks 6:30 bussi peale minna et kaheksaks tööle jõuda.
Tasuta buss on tore küll (isegi kui me selle tegelikult kinni maksame) kuid kahjuks ei tööta see igal pool nii nagu peaks.
p
pean mainima/ 21. august 2018 09:42
et üldse ei tööta. Kui hommikul tööle veel saad siis koju enam mitte.Auu Simpson! Töö on pooleli, ära õitse midagi veel, tahan ka seda mida kõigile lubasid.
õ
õige/ 21. august 2018 13:17
et ei tööta.Sest siiani pole selle nimel mitte midagi ette võetud.Ehk nüüd hakkab midagigi liikuma selles valdkonnas.Ja see,et 4 maakonnas seda tasuta transporti pole,selles tänage oma juhmakaid ja reformi meelseid valitsejaid.Mina,läänlasena olen väga rahul.Vanematekodu Saaremaal,ka seal sõidan tasuta.Vinge värk!
m
Mina/ 21. august 2018 07:55
Peab ikka ajuteta olema kui arvatakse et bussisõit on tasuta !Teete ehk endale selgeks kust saab riik raha-see tuleb maksudest mida rahvas maksab ja mida kogu aeg tõstetakse!Tasuta lõunaid pole olemas ega tule kah on ainult lollid kes usuvad et tasuta saavad!
a
aga/ 21. august 2018 09:36
kas muidu saad iga riigi poolt kulutatud miljonist vöi kümnest enda jaoks midagi.Riik kulutab raha niikuinii, minu jaoks küll vahet pole kuhu kus see ports raha laiali lüüakse.
o
Okas/ 21. august 2018 07:52
Ma saan aru, et paremal järjel inimestel on raske mõista vaesema rahva probleeme, aga selle nii propagandistlikuna tunduva otsuse taga näen mina tõeliselt riigimehelikku mõtlemist - VAESED MAAKAD TULEB VÄLJA AIDATA ISOLATSIOONIST! Ellujäämiseks ja hakkamasaamiseks vajab maainimene liikumisvõimalust ja kiiret odavat internetti - no elementaarne ju!
t
to okas/ 21. august 2018 16:36
kardan, et see vaene maainimene on ka nii mugav, et kui ta bbussipeatusest jala 2 km tööle peab kõndima, siis ta sõidab tööle oma autoga. Kui praegu suvel osa rahvast eufooriliselt tasuta bussi kiidab, siis saab näha, mis talvel toimub. Lusti sõitjad kaovad ära. Teatud kellaaegadel on bussid pungil täis, tasuta liinide haldajad tõstavad nö pileti hinda ja nõuavad riigi käest rohkem raha. Kuna konkurentsi enam pole, sest pilet on tasuta, siis kommertsliinid kaovad. Kui need siis tungival nõudmisel uuesti taastatakse, on sealne piletihind kaks korda kallim kui praegu. Nii läheb nende tasuta asjadega alati. Mina muide olen pensionär, 420 kuus tiksub arvele ja elan maal.
t
to okas/ 22. august 2018 18:53
kui odav on odav? No internet näiteks. Kui kiire on kiire? Kas kaks tundi bussiga tööle on kiire või üks tund autoga on kiire? Kas uksest ukseni ja vahepeal autoga poodi ja lasteaeda on kiirem, kui bussiga ühest peatusest teise, siis poe juurde kolmandasse, siis lasteaeda, siis esimesse peatusesse tagasi ja siis veel kodu bussipeatusesse ja siis veel jala koju ka. Need tasuta bussid sobivad ilmselt vähestele. Aga noh, kui ilma antakse, siis on kasutajaid algul ikka palju, üldse ei imesta. Tundub olevat suurepärane plaan piletihindu tõsta. Algul suretame konkurentsi välja ja siis ütleme, et 1 eurost piletit enam ei saa, sest hinnad on vahepeal tõusnud. Kui praegu tahaks keegi lühiliinil hinda tõsta, siis tuleks lament missugune.
m
mina/ 21. august 2018 07:37
saan ka tasuta,kuigi Eestis ei elagi....tobe!!!
s
siis/ 21. august 2018 14:32
k
katsu/ 21. august 2018 18:01
Tallinnas tasuta sõita.
v
Väga/ 21. august 2018 07:22
õige! Kohe iga päev ja hommikust õhtuni ainult tasuta sõidavadki. Kuidas sa lased sellist võimalust käest, kui pärast järgmist valimist see sotsialismipuhang taas kaob.
r
rumalus/ 21. august 2018 06:58
Mis tasuta sõidust räägitakse. Jah, pileti eest maksma ei pea, aga selle maksame mitmekordselt teistpidi tagasi.
ü
üleaia Hulda/ 21. august 2018 07:13
kas sa irisemata ei saa päeva alustada
t
Tiit/ 21. august 2018 07:57
Miks peab Valkas viina järgi käima? Käiakse kütuse, ehitusmaterjalise ja muude tarbekaupade järgi.
n
no/ 21. august 2018 16:37
Tartu-Valga-Tartu on puha tasuta.
t
to Maali maalt/ 21. august 2018 08:25
kas sa oled provokaator või lihtsalt niisama ullike?
ü
Ühtse venemaa kohalik rakuke/ 21. august 2018 09:22
Kriminaalse keskerakonna valijad ongi ullikesed. Keskerakonda valib ju ainult 8% eestlasi.
t
Tase on see,/ 21. august 2018 07:56
et Elvas elab maarahvas, kes ei jõua Tartu tööle käimise eest ise maksta
t
to Tase.../ 21. august 2018 08:26
aga miks nad siis Elvas omale ise töökohti ei tekita?
n
no/ 21. august 2018 15:23
Tartust käiakse jölle Elvasse tööle.
n
No / 22. august 2018 10:50
tallinlaste tasuta sõitu makstakse juba jupp aega kinni. Nüüd aga saab ka maainimene tasuta liikuma, eriti kui vaja mitme lapsega minna. No ei ole kõigil autot.

m
21. august 2018 06:57
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
j
Jah/ 21. august 2018 18:04
Savisaarel pidi olema mäluga probleeme, aga seda ei unusta, et on Maali.
n
need pole töölkäijad/ 21. august 2018 06:43
kes busse täidavad, enamus pudelikorjajad.
n
need on töölkäijad,/ 21. august 2018 07:59
enamus neist käis selle sama bussiga, kuid maksis ennem
n
need/ 21. august 2018 09:55
on ka vajalikud inimesed, vabatahtlikult sorteerivad prügi nende eest, kes ise ei viitsi.
a
Aitähh Keskerakond eestirahva hääled on uutel valimistel sinule kindlustatud/ 21. august 2018 06:41
Pea vastu Eestimaa päästja
j
Jumal anna/ 21. august 2018 07:58
t
to Aitähh/ 21. august 2018 08:28
bla, bla, bla, bla, bla ja nii edasi kuni "võiduka lõpuni" kusagil ajaloo kolikambris
b
bussid on haisvaid kalkareid täis,/ 21. august 2018 06:30
ons mingi normaalne seal püsti seistes tööle sõita?
d
De Facto/ 21. august 2018 05:30
See, riigi poolt kinni makstud ja reisijale tasuta bussisõit on, poliitikute tavalise mulisemise asemel, lihtinimesele reaalne ja tegelik abi oma eluga toime tulemiseks.
t
to De Fakto/ 21. august 2018 08:30
no mina küll maksumaksjana ei taha sinusuguste bussisõitu kinni maksta...ja seda ei taha veel ka väga paljud...
t
täielik ebavõrdsus/ 21. august 2018 19:33
Minul pole sellest küll mingit abi. Vajalikesse kohtadesse (kellaaegadest rääkimata) ei sõida mingit tasuta bussi. Milleks selline diskrimineerimine?
f
faktidele/ 22. august 2018 16:16
niisama tõeline kui kartulid ja küttepuud.
p
Põhja regiooni ÜTK / 21. august 2018 05:11
seepärast ei teegi tasuta kasutust, et rahvas hakkaks vähem kasutama s/a ja kujutage ette, Maanteedeameti korraldusel nagu on väitnud Jõgisoo. Huvitav, mingid täissöönud ei rakenda ministri otsust.
j
ju siis Pärnu/ 21. august 2018 10:30
ei vaja töölkäijaid, sest neid nöögitakse kõige rohkem. Pole tasuta bussisõitu ja lisaks tehti parklad ka tasuliskes, nii et miinimumpalgasaajatel targem kodus passida

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee