104 kommentaari

2
2x enesereklaam - esmalt pildil olles esinemisega ja siis pildil olles ürituse kritiseerisega millel võeti nõuks osaleda.. LOL   /   14:12, 22. aug 2018
Oma meelsust saab näidata asja mitte kaasa tegemisega,
mitte aga kaasa tegemisega ja siis tagatjärgi targutamisega.
.
mitte ühelgi esinenud eestlauljal-solistil ei olnud enesekehtestamise julgust ja oidu seada enda esinemise eeltingimuseks pileti hinna lae seadmist – a la "tulen sinu rahvaüritusele eestlauljaks vaid siis kui sa korraldajana pileti hinnaks paned 15 euro asemel maksimaalselt 5 eurot ja mitte rohkem."
Aga tragikoomiliselt lõbus on ju see, et kulturnikud võistlevad üksteisega "feimi pärast" ja sellel üritusel osalemine oli opurtunistlik võimalus rahvale enda nägu näidata, enese nägu jälle meelde tuletada, et see- ja naasuguse nimega kulturnik on olemas ja seeläbi enesele reklaami teha, mistõttu seda võimalust ei lastud mööda..
Tunnetate irooniat? Kas te ka suudate ise tunda eneseirooniat – kulturnikud?
J
Juhan.  /   08:32, 22. aug 2018
Roosiaia peoks oli raha vaja selleks piletid lauluväljakule.
M
Murakas  /   06:46, 22. aug 2018
Valitsus ei oska lihtsalt rahadega ümber käia.Mul mõned mõtted, mida tahaks kõigiga jagada.Iga jumala aasta. prügikorraldus talgud.Milleks?Ühed koristavad,teised ajavad laiali.Kas oleks mõeldav,et näiteks,nendesse kohtadesse,kus pidevalt prügi maha pannakse,paigaldaks,keegi videokaamerad?Kui me liiklust kontrollitakse maanteedel videokaamerate abil,siis saaks seda ka ju teha?! Järgnev teemaatika on seotud jõuludega.Miks me iga aasta raiskame eesti erinevates linnade raha jõulukuuskede püstitamiseks?Lihtsam oleks,see 1 või 2 korralikku puud istuda linnaväljakutele ja hoida ära mõttetu raha loopimine tuulde.No,see on jälle,miks,Mina linnapeana oleks ammu sellise otsuse juba teinud.Kas linna kuusk peab olema tõesti nii kõrge,et Moskvasse on ka näha või?Ilutulestiku rakette mõttetult taevasse kõmmutada,seda me oskame,et hiljem telekast vaadata või meediast lugeda ,millises eesti linnas kõige ägedam ja vingem aastavahetus oli.Jälle,kord,see,kes on parim.Eriline spordivõistlus,see eestlaste aastavahetus.Ei arvagi,et seda ei pea olema,aga sellises mahus ja selliste kulutustega?Ilutuletikku ja rakette saaks tavakodanik ,ise ka endale muretseda ja korraldada.Jaanipäeva ja Võidupüha üritused teeks rahvale tasuta,vähem oluline ei ole ka 20.august,meie Taasiseseisvumispäev ja 24,veebruar Eesti Vabariigi sünnipäev.Kaitsekulutustelt saaks ka kokku hoida,kui tahaks ja sellel 3-l päeval eesti rahavale tasuta sõdurisuppi ja 1 tass teed või 1 tass kohvi pakkudes.Seda ei ole nii palju tahetud ja eelarve,selleks leiaks vabariigi valitsus ka kui sooviks,no näidake,siis head tahet oma rahva suhtes vähemalt sel 3-l korral aastas,et inimestel jääks ka mingi teadmine ja pidusem tunne,oleme olulised ja riik hoolib meist!Võibolla tekkis kellelgi veel mõni hea mõte,pange kirja ja loodame ,et Õhtuleht trükib ära ja edastab meie head soovid ka valitsusele.Vaevalt,praegu keegi vaitsusest ja riigikogulastest minu mõtteavaldusi loeb,aga,kui need oleks kusagil Õhtulehes eraldi artiklina,mida tegelikult eestlased arvavad,siis jääb ju see,tõenäosusteooria,et seekord meid kuulatakse ja eestis läheb elu paremaks!
H
Huvitav, huvitav1  /   11:26, 21. aug 2018
Huvitav kas peaminister Ratas oma lapsele ikka pileti ostis? Teised lapsed (loe : teismelised) pidid ju üheslaulmise eest tasuma. Kui ei ostnud, siis palun astu kohe tagasi!
S
see   /   09:41, 21. aug 2018
et eesti annab kreekale tasuta raha see okei aga eesti inimesed peavad EESTI peo eest ise maksma ajab oksele
V
vanaema  /   07:49, 21. aug 2018
tublid olete, andke tuld ja tõrva selle kadrioru eiidipeole ning buratiino kutsutud kummikutele, mina ei saanud tasuta murule istuma ja laulu kuulama...
  /   08:41, 21. aug 2018
...paistab jah et toompea kratid on veel vähe täissöönud !
P
PENSIONÄR  /   07:49, 21. aug 2018
See piletihind on nüüd küll suurim häbiplekk tervele Eestile sest tasuta oleks kindlasti ka rohkem rahvast kuulama tulnud !Keegi korraldajaist sai lihtrahva puhul jälle taskud pungi ajada !
R
riik andis korraldajale 250 000, e. siis veerand miljonit  /   16:15, 21. aug 2018
aga eraettevõte arvas, et tuleb lisa teenida.
J
just  /   07:45, 21. aug 2018
selle kalli pileti hinna tõttu jäi tulemata vähemalt sama palju, vaat et rohkemgi, kui inimesi kohal oli.
J
Jauram  /   07:31, 21. aug 2018
Vähemalt nii palju oli kasu räigest Ühislaulmise piletihinnast, et Eesti Koorekiht sai Roosiaias söödud, no loomulikult head-paremat ! Loodame, et toit oli maitsev ja küllaldane !? Meie närime ikka taas käbijuppi !
  /   07:41, 21. aug 2018
....et selle raha eest neile see toit kurku kinni jääks !
B
baphomet  /   01:21, 21. aug 2018
Töölkäivale inimesele polnud pilet kallis, ehkki nn. eliit käis ilmselt tasuta.
Aga lauluvalik ja esitus jättis soovida.
Laulupeolaulud on ilusamad.
Nn. ühislaulmisele järgnev osa oli nagu ta oli, ei häirinud eroiti.
S
Suhtumine oma rahvasse  /   00:37, 21. aug 2018
Sakste kõned kubisevad, et kui hästi me elame. Kuid riigi sajanda juubeli puhul ei suuda rahvale tasuta kontsertigi välja teha. Pigem on asi selles, et hoolivus oma rahvast on vaid sõnakõlks!
V
Võrdsematest võrdsemad  /   00:27, 21. aug 2018
Selle eest said saksad ja muud väljavalitud Kadrioru roosiaias tasuta pralletada. Tegelikult toimus ka see üritus kogu rahva rahakoti arvelt. Kahju, et riigis on võrdsematest võrdsemad ja tasuta saavad need, kellel on raha. Lihtrahvas, see osku pilet. Häbi!!!
T
taimps  /   23:46, 20. aug 2018
mitte on piinlik, aga jääb piinlik.Aaa see oli see kord kui raha köhiti,mmmm
M
maanuel  /   23:12, 20. aug 2018
Piinlik peaks olema mitte pileti kui sellise pärast vaid sellepärast, et väga paljud ei saa endale taolisi väljaminekuid lubada vaatamata sellele, et käivad täiskohaga tööl.
A
aga  /   23:18, 20. aug 2018
550 eur ühe lapse peale sirgeks triikida- ei näe probleemi? Mida sa sogad, et raha ei ole. Mis sa arvad, et kohtud teevad kõhutuule järgi otsuseid või. Isegi miinimumpalka teeniv isa suudab 500 eurost teha 750 eur ja kolmele lapsele elatist makstes ise ka veel ellu jääda. Mõtle nüüd peaga, 13 eurot ei olnud palju palutud
M
manfred  /   09:07, 21. aug 2018
Ei saa nagu aru kuidas see mõtteavaldus teemaga seotud on. Enamus inimesi siiski alimentide maksmisega ei tegele.
J
Jauram  /   22:28, 20. aug 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
H
Hmm  /   23:08, 20. aug 2018
Rumal inimene ikka ei mõista asja ja vingub vale asja üle. Kui oled inimene, siis sa oled ka suuteline õppima, harima või end tõestada ja töötada ka hea palga eest ning see 15 euri ei ole siis midagi kallis ja ei lähe kuhugi roosiaia peole asjade ostmiseks. 15 euri point on siiski midagi muud ja just selles on asja mõte, et selline ühtekuuluvuse üritus või üldselt selline üritus võiks olla tasuta või siis sümboolselt 1-2 eurot. Mitte küsida 15 eurot. Eks vaja muidugi maksta turvameestele, ürituse elekter, ürituse korraldusega seotud kulud jne, aga sellise ürituse puhul võiks leida selle raha kuskil mujalt ja eesmärk peaks olema mitte kasumi teenimine vaid võimalikult paljudele inimestele südamesse jõudmine. Tegemist ei ole weekendi üritusega, kus peab artistitele maksma raha või kindel eesmärk on kasumi teenimine, et olgu, rahvast see aasta ei pruugi nii palju tulla, siis paneme piletile 10 euri juurde ja teeme tasa selle, et vähem rahvast tuleb jne. See ei ole selline üritus.
M
milles on probleem  /   20:42, 20. aug 2018
Ühele lapsele on ettenähtud 250+250+55 eur/kuus. Ja te inimesed julgete odava piletihinna üle vinguda ja viriseda.
2
20:42/ Aga mul  /   21:02, 20. aug 2018
pole enam suurperet , kes penskarile raha sisse tooks. Või ongi nii, et Eesti moodustavad ainult noor põlvkond ja vanad on lihtsalt jalus oma olematute pensionitega. Julgeme isegi väga nõuda tasuta murul istumise õigust, oleme Balti ketis ja teletornis selle välja võidelnud. Kus olid sina, kui tankid Tartupoolt kohutava mürinaga tulid, kus olid sina, kui venelased Toompeal õue sisse murdsid. Nüüd tuled meile meie õigusi ette haukuma, häbi polegi või? Probleem ongi noorte ülbuses, kes ei tea vabadusest midagi, ainult nõuavad.
T
to: aga mul: 21:02, 20. aug 2018  /   23:11, 20. aug 2018
Juhul kui teie lastel on alaealisi lapsi, siis kahjuks olete EV seaduse järgi jah nagu üleliigne. Teie lapsed ei tohi teid vanaduspõlves aidata, vaid nad peavad igale oma vaitibule 250 välja maksma. Mina ei ole ju seda seadust teinud, seega häbi ei ole.
Ü
Üritus  /   22:07, 20. aug 2018
Kas Te midagi mõõda ei pane siin oma mitme 250 eurodega. Palju pered elavad vaesuse piiril ja need, kes tõesti oleks oma lastega soovinud minna ei saanud minna, kuna kuu lõpp, koolimineku aeg (kooliasjad kallid) ei oleks kusagilt seda raha välja võlunud, et kuulata seda kontserti kohapeal. Pigem peaks selline üritus olema tasuta nagu kunagi oli. Nüüd arvestatakse kõik rahas ümber. Kui ei ole raha istu kodus ja sa pole keegi. Selline üritus peaks olema tasuta.
J
Jauram  /   22:31, 20. aug 2018
Isegi peldiku hind oli 1.-euro kui mujal käid linnas 20-sendiga ... !
M
Milles on probleem  /   22:48, 20. aug 2018
Perekonnaseaduse § 101 lg 1 järgi ei tohi igakuine elatis ühele lapsele olla väiksem kui pool Vabariigi Valitsuse kehtestatud kuupalga alammäärast. Emmelt 250+, issilt 250 ja riik annab ju ka veel 55. Ema ja laps peaks jõudma ju 13 eur piletid osta, isadega on jah keerulisem. Isad on tühi koht ju nagunii ja nemad ei peagi eestlusest ja laulust osa saama.
V
Vanamees  /   20:39, 20. aug 2018
Eesti 100 ongi äriprojekt ,ime ,et seda ei räägita !
J
Jauram  /   22:35, 20. aug 2018
Vanasti oli IME (IseMajandav Eesti) aga nüüd on see IME äriprojekt !
E
Eestlane  /   20:38, 20. aug 2018
Miks peab president oma külalistega saabuma nii silmatorkavalt. Tulnud varem kohale nagu teised eesti inimesed. Mis toimub - häbi! Kaua me kummardame? See pidu oleks pidanud olema rahvale tasuta.
R
rob  /   19:48, 20. aug 2018
Loodan, et Rootsi kuningapaarilt piletiraha ei küsitud, see oleks küll piinlik
A
Allan  /   19:38, 20. aug 2018
Kas Tõnis Mägi ja teised bändid laulsid seal tasuta, ilma honorarita? Kui jah, siis tõesti oli piinlik piletiraha küsida.
  /   11:19, 21. aug 2018
Miks mägi tasuta laulma pidi? Valitsus sai tohutu summa aastapäeva vastuvõtu jaoks huugama panna. Nüüd ei saanud seda pidu rahvale välja teha, mis tunduvalt odavam. Mina ei saa aru kust sellised mõis tu sed tulevad, kes sinna hardalt laulma lähevad oma vaevaga teenitud raha eest. Laulavad, et pisarad voolavad... Mille eest, mille nimel? Et kuritegelik valitsus saaks end puhevile ajada mitte millegi, vaid kahjuliku tegemise eest.
S
Selline ettevõtmine  /   19:01, 20. aug 2018
ongi kallis ja sestap ka pilet ... Tahame head üritust, siis peame ka maksma.
  /   18:51, 20. aug 2018
Mind huvitab kas Kadriorus rooside imetlejate üritusel VIP osalejad ka maksid kallist raha?
L
lugeja  /   18:40, 20. aug 2018
Kahjuks lauljad tahtsid oma punktitasu ja tagaruumis süüa juua. Kaljulaid ei kutsu kunagi lihtsaid tööinimesi, sest muidu riigikogulased solvuvad
K
koorid maksid kõik osalustasu  /   16:19, 21. aug 2018
kui ei tea, ära kriba
T
Tartukas  /   18:20, 20. aug 2018
Hmm. Kalmistud võiks ka tasuliseks teha! Kassa väravasse ja asi vask.
  /   18:17, 20. aug 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
M
maamees  /   17:44, 20. aug 2018
Vabariigi sünnipäeval kulutati mõtetult palju raha ei millegi peale.Kontsert oli täiega jama.Ja nüüd siis lauluväljakul selline piletihind.See lihtsalt näitab,et rahvast ei hoolita.See üheslaulmine oleks võinud tõesti tasuta olla.
Y
ylle  /   17:08, 20. aug 2018
Kurb, kui on raha siis oled lugupeetud ja oodatud peole. Ei ole raha siis ei ole ka Sul asja Lauluväljakule. Piletihinnaga hoitakse ju peopidamiskultuuri. Rahatud istugu kodus, tekitavad ainult piinlikust.
  /   20:50, 20. aug 2018
Ivo Linnagi ütles et kel raha pole pileti eest maksta see istugu kodus ja vaadaku televiisorist.
N
No  /   17:05, 20. aug 2018
loodetavasti lipuheiskamine Toompeal jääb ikka piletipriiks?Aga võta sa kinni..
  /   18:09, 20. aug 2018
peaks ikka hinna peale panema. idee on olemas. ehk leidub ka teostaja.
N
no  /   16:27, 20. aug 2018
see ju ratsa rikkaks vabariik- et tulebki võtta pappi ka vabaduse eest! Kõik ju maksab!
T
Tule taevas appi  /   16:17, 20. aug 2018
Sellise ürituse eest RAHA küsida on masendav! Seepärast vaatasidki enamus EESTLASI seda telekast!
Ja vaesed lapsed,kes nii kauaks pidid üleval olema,et vanemad pildile pääseksid! Läbikukkunud
üritus!
M
Mann  /   16:11, 20. aug 2018
Mitte natuke, vaid ikka väga piinlik on. See üritus oleks pidanud olema kogu rahvale kingituseks,
mitte kasu saamiseks.
V
vabadus  /   16:36, 20. aug 2018
ju maksab, vaata kui kalliks läheb piiri ehitus ja hooldus.
M
mul on...  /   16:07, 20. aug 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
J
ja  /   18:40, 20. aug 2018
mul piinlik sinu sõnavara pärast...
E
eestlane  /   15:57, 20. aug 2018
On sümboolne, et need üritused, mis võiksid olla kogu rahvale on tasulised ja väga kallid aga need üritused, mis on nn eliidile nagu presidendi roosiaia pralle peab maksumaksja kinni plekkima
tsensuu...  /   15:56, 20. aug 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
K
kantsele...  /   16:49, 20. aug 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
T
teleülekandes oli näha  /   15:55, 20. aug 2018
rahvast oli vähe. rahvast oli väga vähe. lauluväljaku nõlvad olid tühjad. pärast natuke tuli juurde. aga väga palju oli vaba ruumi. väga palju.
J
jyri...  /   16:24, 20. aug 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
  /   19:50, 20. aug 2018
Ma arvan,et Jüri Lina on kirjaoskaja.
M
minu vanaemal ei   /   16:51, 20. aug 2018
olnud seda raha, et sinna laulma minna. pärast oli hea meel, sest mutionu lorilaulu ta laulda ei taha ja vingi voorandi õllepruulijat ta ka ei taha ja isegi mägi laul Palve rikuti ära.
R
rikuti jah  /   16:22, 21. aug 2018
mõte:
kas mitte ei laulnud seda Mattiiseni tütar?
Ta kunagi on üritanud laulda, kuigi hädiselt.
ˇ
ˇmiks tal piinlik on?  /   15:54, 20. aug 2018
tema määras selle hinna? ei määranud. tema sai esinemise eest honorari? kui jah, siis võib tal nõka piinlik olla, sest piletihind võiski esinejate honorari pärast olla. kes teab?
eks asjapulgad tehku suu lahti. praegu jääb mulle selline mulje?
J
ju siis  /   16:38, 20. aug 2018
arvab, et sai vähe niisuguse piletihinna eest.
J
jaan  /   15:50, 20. aug 2018
parim laulja
  /   16:18, 20. aug 2018
kellest räägid?
mägi on vanaks jäänud. ei häält, ei jõudu. kahju.
V
vanasti  /   16:52, 20. aug 2018
oli KOIT võimas laul, nüüd oli piuks.
J
Jah, nõus.  /   15:46, 20. aug 2018
Täiesti uskumatu, et sellisel üritusel üldse piletid olid...
E
elagu  /   16:03, 20. aug 2018
kommunism!
  /   16:33, 20. aug 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
1
16:33/ Ja kes  /   19:04, 20. aug 2018
Tartus maksis, kui isamaalised laulud olid? Tasuta rahvale vähemalt. Riigil pole enam raha või? Või ei huvita riiki(valitsust) see vabadus, matame raha parteide kismasse, siis jääb ülegi Kreekale anda?
J
Jaan  /   15:39, 20. aug 2018
2011 kui korraldas üritust" Vabaduse laul" esitolerast Sildna, siis igatahes ligi neljasajatuhandega jäädi kõvasti võlgu ja rahvas jalutas poole pealt minema. http://kroonika.delfi.ee/news/mitmesugust/vabaduse-laul-jai-kahjumisse-kuhu-kadus-raha?id=64306783
J
Jaan  /   15:41, 20. aug 2018
Ja ei usu iialgi, et tänavu need summad väiksemad olid.
H
h  /   15:39, 20. aug 2018
Kahju jah,et vaesed inimesed ei saa oma riigi 100 ndal sünnipäeval kontserti kuulata.
V
vaene penskar  /   16:04, 20. aug 2018
mina küll kuulasin telekast.
T
Teine penskar  /   17:23, 20. aug 2018
Meie ka vaatasime kodus telekast ja laulsime ja tantsisime kaasa tasuta. Ja ei ole mitte kellegi peale kurjad. Ilus oli.
R
rahvavaenulik punavalitsus  /   15:28, 20. aug 2018
Valitsusel näpud põhjas. Maksuraha on enamuses Lätile kingitud.
J
Jaan  /   15:46, 20. aug 2018
Äriga alustati punaste reformistega ja praegused punased ei osanud pidurit tõmmata. Aga lätlaste piir Leeduga on samamoodi Leedu poole kaldu.Kütus samas suurusjärgus Lätist odavam kui meil Lätiga ja õlle pool liitrit saab 50-60 sendiga.
F
Felix  /   15:25, 20. aug 2018
Huvitav, kas kõik staarid, sh Mägi esinesid tõepoolest õhtusel kontserdil tasuta? Või küsisid nad ikka korralikku honorari?
  /   15:56, 20. aug 2018
Ilmselt küsis raha, miks tal muidu piinlik on.
N
no  /   18:44, 20. aug 2018
mis sa oletad, kui midagi kindlalt ei tea! Miks valad nii õli tulle? Provokaator!
S
sama mõte  /   15:16, 20. aug 2018
mõtlesin ka eile kontserti vaadates, et kellele see siis oli, keele oma see riik on. Kõik ei ole rahas mõõdetav.See üritus oleks küll tasuta olema. Nii ongi, meil on presidendi vastuvõtt kõll roosiaias kõll kus iganes, ikka valitutele.Minu kolme lapsega naabripere ei saa kunagi ühelegi suurüritusele minna, viie inimese piletiraha korraga völja käia on palju. Nad ei tahagi roosiaia vastuvõtule, lihtsalt eile oleksid väga röömsad olnud lauluväljakul. Aga on nagu on, rõhutatakse ju igas reklaamis, et president on kutsunud palju väärikaid inimesi , ju siis tavaline tööline ei ole väärikas, et kord aastas tasuta peole saaks.Küllap oleks riik selle raha ka kusagilt leidnud, ega ma ei arvagi, et kõik see tehnika ja esinejad tasuta olid.
M
maksumaksja  /   15:35, 20. aug 2018
miks ma oleks pidanud selle kinni maksma, kuigi ise sellest lõbust osa ei saanud ja telekas ei näidatud.
  /   15:57, 20. aug 2018
näitas ju. sa oled mingi nõrk vä?
M
mind  /   16:06, 20. aug 2018
küll telekast ei näidatud, ju sind näidati.
P
pane oma pilt veebi üels  /   18:12, 20. aug 2018
anna link siia ja me kõik vaatame sind. mis nutad?
1
16:06-18:12 / kelle  /   19:07, 20. aug 2018
suuvooder sa oled, kes on nii mannetu ja 3x eest omale papagoi palkab? Vinguviiulid, võtke puhkust ka, ärge ennast lõhki rebige.
M
Mjah  /   05:43, 21. aug 2018
Riigi poolt anti ürituseks 200 000 eurikut ju, piletiraha küsima ajas sinna punti ennast smuugeldanud erafirma, kel oligi plaan ürituse pealt teenida.
Kahjuks on see firma salastatud, oli see Sildna, Rahumaa või Kaljuste oma, eks see selgub peagi, miski ei jää siin väikeses Eestis pikalt saladuseks.
R
Rahandusministeerium  /   15:13, 20. aug 2018
Ähh, oleks võinud 100 eurot olla. Eesti 100! Eesti on ju rikas riik, meil jagub raha kõigile jagamiseks - tagastamatud abid Kreekale ja kuhu iganes. Mis see sada eurot ühel isamaalisel eestlasel nii tähtsa ürituse puhul välja käia ei ole..Miljon eestlast x 100 eurot.. 100 miljonit nagu maast leitud!
P
Peeter esimene  /   15:10, 20. aug 2018
Poleks poolearuline sots Ossikas aktsiisidega mänginud, oleks tasuta olnud.
A
aga  /   17:01, 20. aug 2018
tema ei alustanud nende aktsiisidega vaid reform, hari ennast
K
kaljuste  /   15:10, 20. aug 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
  /   15:58, 20. aug 2018
aga miks tal piinlik on?
U
unusta ära!  /   16:13, 20. aug 2018
Kõik küsisid korraliku honorari.
E
Ehh  /   05:45, 21. aug 2018
Mägi küll, aga Linna vaevalt et ilma nutsuta suu lahti tegi.
S
süsimust iroonia  /   15:07, 20. aug 2018
vabadus ja oma riik ongi häbematult kallid asjad :P
A
ainult  /   15:37, 20. aug 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
J
ja  /   18:46, 20. aug 2018
milline on siis sinu riik?
Q
qwerty  /   15:05, 20. aug 2018
Savi. Ei. käinud kohal ja ei vaadanud telekast ka.
K
kas  /   15:38, 20. aug 2018
mõisahärra keelas ära, ikkagi laul: Mats alati on kange mees, oli ju mõisahärrade vastu?
R
Repertuaar  /   15:05, 20. aug 2018
Koit oleks pidanud kõlama 2 korda mitte see kauges külas
M
miks   /   16:07, 20. aug 2018
nii vähe, see laul oleks pidanud tervelt 6 tundi kestma.
M
Mägil polnud ju häält  /   16:18, 20. aug 2018
sedagi laulis suure pingutusega.
K
Kuulaja  /   17:23, 20. aug 2018
Ma viskan lustikummuti vastu maad kui peaks veel kuulma seda *kauges külas.. inisemist.
T
täiesti  /   02:39, 21. aug 2018
nõus. Üks sama hull on see "Tüdrukute Stringid"...mis iganes bänd see on. Kirikus kriuksuvad samatmoodi naispensionärid.
H
hahahahahaaa  /   11:16, 21. aug 2018
:)
T
Tiit  /   15:02, 20. aug 2018
Kaukameestel pole kunagi häbi, nemad on valmis ka Eesti vabaduse maha müüma.
  /   15:09, 20. aug 2018
kumb oleks sel puhul parem, kas ebay või sotheby?
U
u  /   15:02, 20. aug 2018
Pole siin häbeneda midagi. Tsirkus on ikka raha eest.
H
Häbi võiks olla  /   15:01, 20. aug 2018
..nendelt veel raha küsida, kes selle vabaduse nimel on vaeva ja valu näinud. Ok, üks euro, mis sümboliseeriks E 100-t. Voorandi väänlemist lauluks nimetada, oli ikka päris kohatu. Tartu isamaalised laulud sai tasuta teha aga vabaduse sünnipäeva mitte? Mis ometi on juhtunud nendega, kellelt ootaks lugupidamist oma rahva vastu? Kaljuste ei õigustanud rahva ootusi, lapsed on küll elu õied, nendest peab laulma, kas just mutionu joomapidu? See nagu sümboliseeriks rohkem parteide omavahelisi kaklusi ja nende pidusid külmkappide vahel. Ja Roosiaias, klassikokkutulekud lossis, kõik tasuta?
R
Rita  /   14:56, 20. aug 2018
Et linnal polnud tasuta ürituseks raha? Igasugustele maslennitsatele ja õigeusu kirikutele küll on. Kas Üheslaulmise lauljad ikka said tasu? Aga see tõesti imelik, et vabariigi 100-nda aastapäeva üldrahvalikul üritusel küsitakse üldse raha.
J
Jah,  /   14:40, 20. aug 2018
Keegi - president, peaminister, riigikogu esimees jne võiks vastata Tõnis Mäele, palju maksab vabadus, kas kaevikutes on ametnikud lipsude ja kostüümidega, kui palju läks see kontsert maksma vs. palju maksab vastuvõtt Roosiaias, kui palju seal maksab pilet, koos sõõgi-joogi ja meelelahutusega - 2 x aastas leitakse see raha rahva taskust! MIKS?
R
Rita  /   15:01, 20. aug 2018
Piruka juures olijad peavad ikka tasuta saama kõike. Töörahvas las koogutab ja vaatab telekast, kuidas "kutsutud ja seatud" paremaid palasid (rahva raha eest) põske pistavad ja siidkleitide kahinal tantsu keerutavad.
U
u  /   15:10, 20. aug 2018
oli nii vene tsaaririigis, oli NSVLi ajal jaon ka praegu, Imestada pole siin midagi.
M
miks linn  /   15:18, 20. aug 2018
see ei olnud linna üritus, riik ja Kadrioru kantselei oleksid pidanud selle eest maksma
J
ja....  /   02:33, 21. aug 2018
..solidaarsusest tõmbavad kummikud jalga, et matsidele natukenegi meelepärasemad olla.
.
...  /   07:26, 21. aug 2018
Huvitav, kas Mägi esines seekord tasuta? Tavaliselt oskab ta kõigist enam raha küsida. Tema on küll inimene, kes on vabaduse suutnud kõige paremini rahaks vahetada.