Eesti uudised

ÕL GALERII JA VIDEO | „Maksud sõidavad“ kogub rahvast Kuusiku lennuväljale: „Me tahame poliitilist vastutust poliitikute poolt!“

Marvel Riik, 20. august 2018, 14:35

221 KOMMENTAARI

k
K/ 22. august 2018, 08:59
t
Tiit/ 21. august 2018, 08:34
Moderaator in ikka imelik, hullem kui nouka ajal.
Miks arvatakse, et Lätis käiakse ainult alkoholi ostmas? Lätist ostetakse kütust, ehitusmaterjale kodutehnikat, jne.
Suured veokid ei tangi enam Eestis vaid Lätis. Kesk-Euroopa poolt tulles voetakse Lätis paagid täis ja sinnapoole soites voetakse jälle kütus Lätist.
See raha läheb koik Eestist ju mööda.
l
lumekakk/ 21. august 2018, 08:24
Hiinad Tampers. Pintsak meeste 52 suurus 25 eurot , triiksärk 43 suurus 15 eurot; lips 7 ,viigipüksid 104 cm ümbermõõt 20 eurot. Ei see pole mingi kaltsukas vaid peatänaval esindus pood. Miks aga Keilas on esindus poes triiksärk 34,90 ? Pintsak 69.00? lips 14,90 ? viigipüksid 44,90 ? Samuti Tamperst sab odavaima sülearvuti 299,00 jakeskmise võimekusega 359,00 ning juba super graafika kaardiga 659,00 ? Meil aga vastavalt 399,00 ,549,00 ja 859 ?
k
21. august 2018, 11:53
Kas nüüd määrab valitsus pintsakule ja triiksärgile hinna? Siiani teadsin, et selle üle otsustab ikka kaupmees. Kuid vot kus lops, ajad muutuvad ja riigiisad on kohustusi juurde saanud.
a
AUTOJUHT RAKVEREST VOLVOGA/ 21. august 2018, 08:24
tundub et suured jotad halvustavad väikseid.mina toon ka lätist mitte ainult alkot.sõidan vene küttega kauba toon lätist.sõit tasub ära.mul oma hütt mis vajab kõpitsemist.eestis kõik palju kallim.vanasõna kes kopikat ei korja see rublat ei saa
t
Tiit/ 21. august 2018, 08:06
Ajupestutele on hästi pähe taotud, et Lätis käiakse ainult alkoholi ostmas. Lätis käiakse kütust, ehitusmaterjale, kodumasinaid ja teisi tarbekaupu ostmas.
Enam suured veokid Eestis ei tangi. Euroopast tulles tangivad Lätis ja Euroopasse soites tangivad ka peale Eestit. Need maksud ja kasumid lähevad Eestist mööda.
a
ainuke/ 21. august 2018, 07:14
hind mis mind närvi ajab on see seal tankla posti otsas. Suitsupakk võiks 10euri ka maksta, see pole põhiline..
k
Kommentaaride järgi,/ 21. august 2018, 05:56
sellise rahvaga küll valitsust paika ei pane! Neil ainult alko meeles. Sõnumit ei osata lugeda. Jätkake nii veel teinegi 27 a.

j
Jeesuse karjaaias/ 21. august 2018, 00:03
m
20. august 2018, 23:25
Mis õigusega sellised, kes enamasti töötavad Soomes ja oma raha lätimaale veavad, üldse meie riigilt ja valitsuselt midagi nõuavad? Minge ja nõudke Läti valitsuselt, neile te ju oma Soomes teenitud raha veate.Mina saan aru, miks soomlastel nii heal järjel kodanike eest hoolitsemine on, kahjuks need rahavedajad seda ei tea, aga näpuga näitamas, et vaadake kui hea on Soomes on nad esimesed. Tehke endale selgeks, millest soomlastele need toetused ja abirahad tulevad ja saate ise ka aru kui rumalad te olete.
s
tööl soomes, ront saksast ja õlu lätist...
k
Kirjaoskamatu autor/ 20. august 2018, 23:19
Mis tähendab rüütelikus????? Mida tähendavad need teiaed vigased sõnad selles Raidi juttu tsiteerivas lauses? Marvel, mine 2. klassi tagasi!
m
Mehed - naised/ 20. august 2018, 23:10
päris rasvarullid, aga elu ikka vilets. Ega Eesti riik pole selles süüdi, et Lätis elu veel viletsam. Seni kuni lätlse pints eestlase omast kolmaniku võrra väiksem ob ka viin odavam. See piisk mida eesti alkorallijad lätlastele panustavad, ei muuda nende riigis veel midagi.
t
Toivo/ 20. august 2018, 22:33
Lätlased vajavad raha, miks mitte neid toetada. Ja meie kõrged aktsiisid maksame ka kinni.
k
Kes/ 20. august 2018, 22:47
Sul kurat käsib lakkuda?Kui ei joo,siis ei saa ju ei Eesti ega Läti Su aktsiisiraha,see jääb Sulle taskusse. Saad selle eest näiteks spordiklubis käia või perega talvel Kanaaridel nädal aega puhata. Nii et ära hala,keegi ei sunni Sind jooma.
h
hull/ 22. august 2018, 11:16
Kas sa oled rumal või ei taha lihtsalt aru saada. Asi ei ole joomises, kuigi tänu Ossinovskile eesti rahvas on hakanud rohkem jooma. Asi on selles, et eesti riik on tänu poliitikute halbadele otsustele jäänud miljonitest ilma, seda raha aga oleks saanud panustada eesti majandusse. Miks süüdistada eesti rahvast ja kaitsta poliitikute rumalust, isegi siis kui majandusinimesed püüdsid neile seda eelnevalt selgeks teha. Meil ei vastuta ju oma tegude eest mitte ükski poliitik, riigikokku ei lähe oma ala spetsialistid vaid need kes hääletavad oma partei eest. Ministrid ei ole oma ala spetsialsitid vaid poliitikud, nõunikud on tihti hariduseta, aga see eest kellegi tuttavad jne.
n
nojah?/ 20. august 2018, 22:28
Teatud määral täiesti õiged nõudmised.
s
siil/ 20. august 2018, 21:49
no vabandage mis morda?jooge vähem inimesed varsti Eesti täis selliste nägudega inimesi :(
m
mordanov/ 20. august 2018, 22:40
Täpselt minu esimene mõte..
k
kahjuks/ 20. august 2018, 21:34
Lihtsameelsete ja manipuleeritavate, kes ei suuda omale demokraatliku riigi toimimist selgeks teha ega vajadusel selles osaleda, pidu. Infosõja tingimustes puhas selgapussitamise mekk asjal juures.
r
Rodeo dokist/ 20. august 2018, 23:03
See ei ole ju demokratia, kui tehakse lollusi, millele on enamus rahvast vastu!? Või kui tehakse välisärikatele ja -pankadele järeleandmisi, millede tõttu kaotab riik siiani miljoneid päevas!
g
get rekt/ 20. august 2018, 23:13
"Enamus rahvast" - millele see väide põhineb? Minu tutvusringkonnas ei ole inimesi kes muretseks alkoholi aktsiisi tõusu pärast. Õnneks on meil demokraatia, kui tõesti enamik inimesi ei ole nõus hetkel kehtivate seadustega siis on alati võimalik luua oma erakond (mis loomulikult saab koalitsiooni, sest tuletan meelde - enamik hääletab selle erakonna poolt).

m
Madis/ 20. august 2018, 21:03
Hästi elavad need elukad- on raha nii lastele,kui autodega kärutamiseks,kui Lätist viina ostmiseks! Ja veel riigipühadel on aega lastega sportimise vms kasuliku asemel korraldada protestiaktsioone,et saaks ikka sent odavamalt viinapudeli kodule lähemalt kätte... Ehtsad põlastusväärsed elukad👹
p
kas trollina on ka hea elada, südametunnistus ei vaeva maksutõstjate poliitikute suuvoodriks olemisest... aga hirm on teil nahas küll kui nii massiivset-hüsteerilist vastupropagandat teete
m
Madis/ 20. august 2018, 21:36
Sina nagu hüsteeritsed siin,ma kirjutasin teema kohta 2 kommentaari ja sama nime alt,kuna mind vihastab see Läti vahet jõlkuv seltskond mu oma kodukandis. Eriti aktiivsed Lätti viina järgi sõitjad on nad neil päevadel kui lasterahad ja emapalk laekuvad,siis on teada et nädal aega on nii laste emal kui isal kär.ss likku visatud,kui raha otsas hakatakse oma riiki kiruma,kuna s.t.ratastel ei ole enam raha ka "odava" Läti viina ostmiseks🤢
p
Alkoaktsiisid on veel väike apsakas. Investeeritavate kasumite maksuvabastus on aga eelarvele tõeline bläkk, sest võõrad ei jäta ju raha riiki, kus nad oma kasumi teenivad.
m
Minul on kahju,/ 20. august 2018, 21:03
et nooruke Brigitta Murutar on sinna laulma meelitatud.
m
Murueit/ 20. august 2018, 20:44
Mina võtaksin kõikidelt lapsevanematelt, kes oma maksuraha ja laste toetused Lätti viinarahaks viivad lastetoetused täies ulatuses ära. Siis protesteerige!
m
Murueidele ja Madisele/ 22. august 2018, 11:27
Kas te peale alko midagi muud ei näegi, või muu jaoks mõistust polegi??? Ei protestita ju ainult alkoholi aktsiisi vastu. Kütust enam transiitfirmad eestist ei osta, seda ei osta ka paljud eesti firmad. Põllumehed ägisevad kõrgete kütuste hindade käes, kõik toidukaubad on selle võrra kallimad, Riigil jääb raha saamata, te ise ostate seda kallist toitu ja kiidate poliitikuid. Gaasi aktsiis tõusis samuti. Kas te maksate rõõmuga ka kallima toasooja eest? Ravimite aktsiis on samuti 20%, enamus euroopa riikides on see madalam, te naeratate ja maksate. Kas on nii???
m
Murueit/ 22. august 2018, 12:08
Ravimid on kallid. Soodustused suured. Käisin eile apteegis, ostsin retseptiravimeid, teen seda ikka kord kuus. Minu arve oleks olnud 183,36, sain haigekassa soodustust 169,58 ja maksin kassasse 13,78
Ma olen südamest tänulik, et jõuan lunastada haigekassa ehk riigi toel eluks vajalikud ravimid.
Õlut ja viina ma ei vaja.
s
Usalduse võitmiseks lollikeste hulgas korjati kakatriibulised lindid ära ja anti teised lipukesed kätte. Kes rahastas võltspiltide tegemise ??? Aktsiisid tegid ju Ansip ja Rõivas Vebfondierakonnast.
k
!/ 20. august 2018, 20:18
kuule kesik, mitu paari jalgu kõhu all sul on???
m
Madis/ 20. august 2018, 19:57
Kui napakas peab inimene olema,kes läheb koos väikeste lastega protestima alkoholiaktsiisi vastu? Kogupereüritus in my assss
k
!/ 20. august 2018, 20:07
kui mitu paari jalgu peab kühu all olema, et selle ürituse sõnumist aru ei saa??? ahhoi, Madis!
l
lihtne sõnum/ 20. august 2018, 21:58
mässata on lihtsam, kui demokraatliku riigi tegemistes osaleda
m
Miki/ 20. august 2018, 23:41
Daragoi Madis. Kõrvaltvaatajana sain aru, et ei ole alkoholiaktsiisi vastu võitlus - see oli eelmine kord. Hetkel oli ikka nende 101 lamba poliitiline vastutusele võtt...mõ toidame neid, kuid meid ei asutata sellle eest...
m
mnjah/ 21. august 2018, 23:10
selles kavalus ongi et kohatu nagu protestida vaikid ja maksad
v
Võiksite/ 20. august 2018, 19:57
Parem ausad olla ega võidelda alkoholi aktsiisi tõstmise vastu vaid võidelda joobespäi rooli istumise vastu, oleks reaalselt kasu teie mulast!
a
Al Capone/ 20. august 2018, 19:27
järgmised valimised valige mind ja ükski kuivseadus ei lähe eestis läbi :D
.
20. august 2018, 19:44
... ja alkohoolikute poputamiseseadus kah mitte
a
Al Capone/ 20. august 2018, 19:51
ma ei lasknud seda ameerikaski juhtuda siis siin ammugi mitte kulla mees :D
a
ahah/ 20. august 2018, 22:47
capone just kuiva seaduse pealt tõusis tegijaks või mis tegija sadistlik mõrtsukas ikka olla saab. Lõpuks sai ikka teenitud palga
r
Romani punt valetab ju / 20. august 2018, 19:21
miks on pandud valed pildid tribüüni ette, seal peaksid olema reformierakondlaste pildid, sest nemad otsustasid aktsiise tõsta nii alkole kui kütusele
k
kesikule/ 20. august 2018, 20:03
sa kesik ära soni! rehvormarite aktsiisitõusud oli väga väike võrreldes selle punavalitsuse pätibande poolt seatud aktsiisidest!
t
to 20:03, 20. aug 2018/ 20. august 2018, 21:44
oluline pole mis sul väga väike on möödikuna, kuid oluline on see- et sel momendil kinnitas tõusu aktsiisidele ref koos irl koalitsiooonis , see tähendab neil oli tarvilik täita auk , mis läks Praamide, Lennunduse ja Laevanduses puuksu pandud rahade katteks jne. Eesti Energia Utahi ja Jordaania ning sinna jäänud 10% kellegi aktsiad. Seega pole vaja hr.Ratast ja Ossinovskit tümitada. Muuseas , lugege Eesti 100 raamatuid ja raudtee ajaloost ilmunu on hr.Ossinovski isa rahastatud raamatukogudele kättesaamiseks , seega olete meedias midagi mahamaganud , klatšijad:)
t
taivas halasta/ 20. august 2018, 22:49
/Praamide, Lennunduse ja Laevanduses puuksu pandud rahade katteks jne. Eesti Energia Utahi ja Jordaania ning sinna jäänud 10% kellegi aktsiad/ Et siis tulevased riigitüürijad!!!???

i
Interviueeritav rääkis./ 20. august 2018, 19:10
Kui Ta nüüd seda lõiku ise üle vaataks, siis loodame, et Ta saab ise ka aru, et mitte keegi sellest jamast aru ei saanud. Mis mõte on korraldada asju, mis mitte kuhugi ei vii? Mitte halb ilm ei hoidnud inimesi eemal. Asi pole alkoholis, vaid kütuses. Nõustun sellega. Asi pole isegi kütuseaktsiisis, vaid selles milliseid teid pidi konkurentsivabalt Eestis kütust müüakse. Mina sõidaks ametlikult ja ausalt Venemaa kütusega. Paraku öeldakse, et see ei vasta jevronõuetele. Kui Statoil seda Venemaalt ostab ja edasi müüb vastab aga igasugustele nõuetele? Ometi sõidavad samad jevroautud Venemaal Venemaa kütusega täitsa edukalt ja täpselt samade garantiitingimustega. Omahinna vahe on aga üüratu. Kusagil külas simmani pidamine seda olukorda ei muuda. Ehk mõttetu üritus.
u
ubmujumbu/ 20. august 2018, 19:23
otsin vigu, lõikan juuksekarva kolmeks, teen muid tüüpilisi asju, aga kohe ei saa kuidagi aru miks selline üritus korraldati. Mõtetu kommentaar, mine laigi midagi FB parem, seda sa mõistad.
t
To: umbujumbu/ 22. august 2018, 11:34
Sellepärast sa aru ei saagi, et ainus asi mida sa teha oskad on juuksekarvade kolmeks lõikamine ja selliste tüüpiliste asjade tegemine. Muust asjast on sul arusaamine raske, ma saan aru sellest. Tundub, et sa sa sobid poliitikuks küll.
u
uuu/ 20. august 2018, 19:06
Eestis on narkots ka odavam kui alko nii ,et palju õnne meie poliitikutele kus varsti on ainult tänavatel narkomaanid ja teie töö on vilja kandnud :D
h
Huviline/ 20. august 2018, 19:45
a
Al Capone/ 20. august 2018, 19:51
a
ajalugu reeglina kordub/ 20. august 2018, 19:03
ehk 1789a. revolutsioon Prantsusmaal, kus monarhid, aristokraadid ja rikkurid arvasid, et võivad kõike rahvaga teha, aga kui rahval sai mõõt täis, hakkasid pead veerema, aga siis oli juba hilja. Ja ongi aeg tulla tänavatele SEA.DUSLIKEL ALU.STEL oma perede ja rahva eest seis.ma. E.ga te kuh.ugi ei pä.äse rum.alad poliitiku.d ja veel nii.palju, et ühel inimesel ei tohi üle 300 000 euro kapi.tali olla ja mis on üle tuleb konfiske.erida EESTI rahva hüvang.uks, et kõi.gil last.el olek.s kõ.ht täi.s, kui õhtul ma.gama läheb.
h
halloo/ 20. august 2018, 22:52
kas karla läks Lätti viina järele-/ SEA.DUSLIKEL ALU.STEL oma perede ja rahva eest seis.ma/
l
loll nagu labida vars/ 20. august 2018, 18:51
Ilmne näide mida viin inimesega teeb.
n
20. august 2018, 18:45
o
Oh sa poiss!/ 20. august 2018, 18:41
Kus on nõudmised! Kellelt te nõuate! Mida te ise teinud olete, et paremini elada? Nimetage kuidas tahes oma üritust, ikka on see vaid odava (ma) alko jaht! Täpselt nagu 1940-l, ainult punalipud on veel puudu. Lööge jah, valitsus laiali! Kes asemele tuleb, teie, mässajad, või?
t
to 18.41/ 20. august 2018, 19:05
sinult nõuame, bürokraat ja asemele tuleb EKRE, niipalju ehk lugeda oskad.
a
ahah/ 20. august 2018, 22:56
ekreklounide vile ja aur läheb ainult teiste halvustamisele ja mahategemisele. Lihtsameelsed manipuleeritavad mõtlevad, et see ongi helesinine hommik ja tulevik, kus tasuta putru suhu tõstetakse. Unistage aga edasi, napakate lubaduste tulemus on ikka ja alati viletsus ja nälg. Tark õpib teiste vigadest, ekriit katsetab rahva peal
j
JUHHUU/ 20. august 2018, 19:09
LOOMULIKULT MEIE ,SINUSUGUSED KINDLASTI MITTE
s
ST/ 20. august 2018, 18:22
olen täitsa selle kampaania korraldamise poolt ja loodan et tuleb sama palju rahvast kokku kui seda oli 24 veebruar. pooldan 100 prossu seda üritust. jõudu ja edu korraldajatele.
k
20. august 2018, 19:22
kuule, kus sa magasid, üritus juba ammu läbi ja läbikukkunud.
k
Kaigas/ 20. august 2018, 18:12
Jälle üks tühine kamp, kes tahab end tähtsaks teha.
k
20. august 2018, 18:21
Kuulge, panin poole pealt kinni, päris piinlik hakkas vaadateski. No mida, kurjavaimu, te nüüd sellest uhkest jutust aru saite? Arvan, et jutlustaja isegi ei saanud aru, mida räägib või tahab. Oi, oi, oi.

e
eestimees rakverest/ 20. august 2018, 18:03
mina tõmbasin vanad tussad kuna vabadust ma ei näe kuskill
õ
õhtulehe prioriteedid/ 20. august 2018, 17:51
eestis on 16.aastana laps kadunud, aga lehe esiuudis on mingid joodikute probeemid.
p
parteikontorid on jälle paanikas/ 20. august 2018, 17:50
kohe mitme partei trollid siin kriiskamas, paanika, paanika
r
raudmees/ 20. august 2018, 17:43
Mina ei käi Kuusikul aga kui mingi Tom riigipettur ja abielurikkuja tuleb muudkui meid elama õpetama läheb hari punaseks Petiseid vihkan hingepõhjani Just nemad laostavad oma moraaliga kõik on lubatud riigi alustugesid
a
aju on sul rauast/ 20. august 2018, 23:01
Tom ja ta pere aga tublid ja ettevõtlikud inimesed
r
Rahval on õigus./ 20. august 2018, 17:37
Eile õhtul oli nn.rahvaüritus,mille eest pidid inimesed maksma,kui tahtsid osa võtta.Eliit prassib ja pidutseb lõputult eesti 100 sildi all.Millal nad on maksnud?! Laevade sidrunid on siiamaani vabaduses.Pole kuuldagi enam.Eks kaob jälle nagu kõik taoline,mutiauku.Kui elu on hea ja kõik korras,ei halise keegi.Meie rahvast peetakse lollideks,aga me ei ole lollid.Vähemalt veel mitte kõik.Miks paljud lähevad välismaale tööle,kui kõik on okey?! Enamuses ju noored ja keegi ei saa öelda,et vanadusest rumalaks jäänud. Asi on hapu,täiesti hapu.
n
20. august 2018, 19:25
No ei oleks jõudnud seda piletit osta kui oleks tõesti soov olnud osa võtta?
t
Tüüpiline peakuju/ 20. august 2018, 17:34
Üha vähem on neid, kes julgevad selle odava viina järgi januneva kambaga ennast siduda.
k
kui/ 20. august 2018, 18:08
mõnel on vöövahe paksult pekki täis ja oskab teiste arvelt hästi elada,ei tähenda see seda ,et enamus rahvast riigi valitsemise ja pudrulõugadest töllide valitsusega rahul oleks.Tublid
,kes sellise ettevõtmise algatasid ja eestlane peab näitama lõpuks ,et peale laulmise ka tegudeks valmis ollakse !!!!Elagu Ekre
i
imelik/ 20. august 2018, 17:27
Reaalset vastutust on vaja, poliitiline vastutus on süüdimatus.
p
Putja/ 20. august 2018, 17:27
No see korraldaja ei saa ise ka aru, miks ta seda korraldas :D Täis oss :D

s
sotside/ 20. august 2018, 17:21
kuritegelik õõnestus riigi vastu vajaks lahendust-vastutust.
g
Genius/ 20. august 2018, 17:08
Alko1000 boss ostis tollele hamba klambrid+suure ketti kaela, ja to organiseerib 300 pealise karja bossi firmast alksi ostma. Mingi maksud sõidavad nime all!! Oleks endal raha ja selline ettevõtte teeks 100% sarnaseid vangerdusi.
m
maakas/ 20. august 2018, 17:01
Kas selline rahade kantimine sinna Lätimaale on selle Punavalitsuse poolt tahtlikult korraldatud?
p
penskar/ 20. august 2018, 16:53
Vaadake selle mehe nägu ja see ütleb midagi.
l
Lumememm/ 20. august 2018, 18:02
Mina arvan, et meedia on otsinud kõige hullema pildi temast,
ja riputanud uudise juurde esilehele.
Mul küll Facebooki pole,
aga kui õigesti aru sain, on ta Järvamaal üks ürituse korraldaja.
Mina hindaksin inimest pigem tema tegevuse,
mitte juhusliku näopildi järgi.
/Roman Kopa
Tere!
Korraldustiim on kokku pannud reeglistiku, et meie ettevõtmine ja selle eesmärgid oleks võimalikult läbipaistvad nii kõikidele osalejatele/
e
eks nende korraldajate/ 20. august 2018, 16:34
vaimse tasemele saame hinnangu anda nende FB lehte sirvides, Näiteks eile ilmus sinna plakat, millega siis täna tõenäoliselt seal ka veheldakse, kus peal 4 nägu ja iga näo all ka kirje. Kui korraldajad arvavad et see on äge ja sellega üritatakse midagi saavutada, siis tulemus on otse vastupididne. Maria Kaljuste on läbikukkunud poliitik ja sellisel moel ja viisil propaganda tegemine on lame ja madal ja näitab eelkõige teie enda harimatust ja matslikkust. Minul raplamaalasena on piinlik et rumalate inimeste konsentratsiooni siin maakonnas on täna ebaloomulikult kõrgele aetud. Mida rutem te siit kaote, seda värskemaks õhk muutub.
e
Eks./ 20. august 2018, 16:44
Absoluutselt. Samasugune kisendav kamp põletas 1905 mõisaid, lõhkus, põletas, riisus ja laamendas. Mida see paremaks muutis peale väljaelatud nimetu frustra? Küsid konkreetseid ettepanekuid, on vastuseks soe õhk või suvaline lämin. Nagu iga korteriühistu koosolekul juba sääraseid indiviide ei leiaks eest. Nüüd tahavad riiki pöörata, no palun väga.
e
Eww ongi vaja pöörata / 20. august 2018, 16:46
Sa ela ja virise oma näkase palgaga seal eestis edasi
e
Eks./ 20. august 2018, 16:52
Vaata, see meie vahe ongi, et ma ei virise. Teen tööd, mul on mõningane haridus ning mul palk ei ole tänu sellele kuigi näkane. Seepärast ma ei virise. Arusaadav?
w
Www/ 20. august 2018, 17:11
Ja mida sa teenid mingi näkase 1200 v 😂
w
Www/ 20. august 2018, 17:18
Käisid pool elu koolis ja omandasid hariduse v ,uskumatu ja nüüd kindlasti teenid äärmisel juhul 1500euri kätte tead ma ei viitsi selle rahaga üldse kodust välja tulla nii,et limpa kulli vana
e
Eks./ 20. august 2018, 17:19
w
Www/ 20. august 2018, 17:24
No ei ole rahu,sest sa ajad samasugust jama nagu ehtne poliitik kes valetab,tubli istu saad viie ja võid kapist kommi võtta
o
oh neid matse/ 20. august 2018, 17:27
ega eesti viga ongi need alkoaktsiisi üle kiunuvad "alla tonna kodust välja ei tulegi." on olemas sellised nähtused nagu eneseväärikus, eneseaustus. normaalne haridus ja normaalne palk eestis oma kodus on enda rahulolule ja enesetundele paremad kui olla lihttöölisest madalalaubaline võõrsil (enamus teist ju võõrsil ongi säärased, jätame arstid, insenerid ja muud haridust nõudvad töökohad kõrvale, neid on vähemuses). arvad, et oled seal mingi isa kui sõidad 15 aastat vana saksa preemiumiga? oled võõrriigi elanike silmis allpool piiri ja oled oma kodumaal töökate inimeste silmis samuti allapoole arvestust. pudeli viina või peeti jaksab mõistlik inimene vabalt ka kohalikust poest osta vahel. sinusugune "alla tonna ei liiguta" peab käima kaugel toomas, sest nagu aru saada, siis raha sul ei ole osta, pead käima kaugel ostmas, kuigi esined ja jutu põhjal kordades rohkem teenid eesti keskmisest.
n
noh/ 20. august 2018, 17:28
ega eesti viga ongi need alkoaktsiisi üle kiunuvad "alla tonna kodust välja ei tulegi." on olemas sellised nähtused nagu eneseväärikus, eneseaustus. normaalne haridus ja normaalne palk eestis oma kodus on enda rahulolule ja enesetundele paremad kui olla lihttöölisest madalalaubaline võõrsil (enamus teist ju võõrsil ongi säärased, jätame arstid, insenerid ja muud haridust nõudvad töökohad kõrvale, neid on vähemuses). arvad, et oled seal mingi isa kui sõidad 15 aastat vana saksa preemiumiga? oled võõrriigi elanike silmis allpool piiri ja oled oma kodumaal töökate inimeste silmis samuti allapoole arvestust. pudeli viina või peeti jaksab mõistlik inimene vabalt ka kohalikust poest osta vahel. sinusugune "alla tonna ei liiguta" peab käima kaugel toomas, sest nagu aru saada, siis raha sul ei ole osta, pead käima kaugel ostmas, kuigi esined ja jutu põhjal kordades rohkem teenid eesti keskmisest.
k
20. august 2018, 17:43
Kuule, Www, mida rohkem kirjutad, seda rumalamana tundud. Aga sinusugustega ongi hea manipuleerida.
i
ivar/ 20. august 2018, 18:42
Ei sõida mingi vana preemiumiga aga ikkagi käin lätis poes sest sinna ju ainult 30km.Alkoholi ostan oma tarbeks mõned pudelid viina ja paar kasti õlut.Samas ka toidukraami ja muud vajalikku!Ja mille kur.di pärast peaks seda kõikke Eestist kallimalt ostma?
w
20. august 2018, 19:27
Www, ega sinu loba ka kedagi koti.
g
globaliseerinud maakas/ 20. august 2018, 19:45
diskrim, võrdne kohtlemine, sallivus!!!
ä
istu oma raha hunniku otsas ja kilka aga edasi, sa kõrgesti haritud harimatu inimeseloom. No on ikka veidrikke siia ilma loodud! Www!
m
Mulle tundub, et/ 20. august 2018, 23:17
Eestis on ikka kohutavalt joodikuid. Ei muretse nad ühegi aktsiisi pärast, vaid need viinanäljased peavad ju pika teekonna ette võtma, et ikka kastide viisi seda solki endale sisse kallata saaks. Ja siis tahavad veel näidata, et on karskuse etalonid. Nüüd siis võib ju tõesti näha, kuidas siin valitseb nälg viina, mitte toidu järgi. Ja sellised ongi siis kõige suuremad kisajad, kuidas ikka rahapuudus neid igal sammul saadab.
e
Ex-soomlane/ 20. august 2018, 16:33
Jep, reeglid, bürokraatia ja maksud on selline asi et kogu aeg on vaja pidurit sest muidu on varsti 100% maksustamine ja raha ei piisa. See on Soomes näidud et kuid maksutulu tõuseb 1,1% avalik sektori kasvab kohe 1,15%.
w
www/ 20. august 2018, 16:29
Tohmakate kari. Ärge rääkige kogu rahva eest - on inimesi, kes on eluga Eestis pigem või väga rahul. Need on inimesed, kes leiavad ja kogevad eelkõige postiivset ning teevad oma tööd, mitte ei raiska aega selliste totruste peale nagu siin piltidel näha.
k
...sest paljud head spetsialistid on koondatud või ei tööta erialasel tööl. Lahedalt tunnevad end vaid maksusoodustustega võõrpangad.
m
Moldaavia-Läti telg/ 21. august 2018, 00:16
täna õnne, et Sul need võõrpangad siin võtta on. Kuritegeliku Putiniztani kõrval käiksid omamaised pankrotis nagu Leenin vangis-igal aastal korra ja liigaastal kaks korda aga kinni maksaksid selle lõbu Sina
j
just/ 20. august 2018, 23:06
inimesed tulevad negatiivse elamuse saamiseks kokku, et lasta omal ajusi pesta.
p
Pets/ 20. august 2018, 16:21
Kes veedab vaba päeva perega, kes Läti piiripunktis või Kuusiku lennuväljal jorisedes. Valikute küsimus.
a
Ahsoo/ 20. august 2018, 16:49
s
20. august 2018, 17:54
Sinusuguse naljad. Enamaks pole suuteline.

t
Tõmmake/ 20. august 2018, 16:21
kord see valitsus maha mida te kohmitsete seal juba mitu aastat, kas ei oska enam relva käes hoida või.
a
Aga/ 20. august 2018, 16:50
m
MIDA TROLLIST ÄSSITAJA IKKA/ 20. august 2018, 23:07
1
17 vs 2 aastat/ 20. august 2018, 17:14
Hetke jamad ei ole praeguse, vaid eelmise valitsuse laastamise tulemus. Poliitika ei tohi olla kõik müügiks ja kõik välisärikate huvides!
p
Poliitik/ 20. august 2018, 16:20
Valige mind ja ma tõmban teil eestlastel kõigil p...se lohku nagu meil kombeks teid eestlasi ikka tõmmata on 😂
k
Kas sina,/ 20. august 2018, 16:49
ü
Üleskutse/ 20. august 2018, 16:19
Teeks hoopis nii, et ei jooks üldse alkoholi, ei Eestist ega Lätist ostetud. Enesetunne hoopis parem ja raha jääb alles. Proovige!
v
vale/ 20. august 2018, 16:22
kui ei joo, tuleb tahtmine end oksa tõmmata.
k
20. august 2018, 16:45
Kui selline valik, eks siis tõmba, üks jobu vähem.
m
Meeleheitest/ 20. august 2018, 17:20
...või autosse istuda ja kihutada ning ohtlikke manöövreid sooritada.
Pärast käntsu saavad fonktsionäärif tõdeda, et liiklusõnnetuste põhjuseks on kõrvaline tegevus ja politseinike vähesus.
u
Uuu/ 20. august 2018, 16:14
Nagu täna ühes artikklis kirjutati,et91sest aastast on palgad tõusnud 40x,aga hinnad poodides 130x no ilmselgelt on midagi täiesti mäda
r
Rahvast vähe!?/ 20. august 2018, 16:12
Miks ei teavitata sellistest üritustest aegsasti ja üleriigilistes meediaväljaannetes? Facebook pole järelikult hea teavitusvahend. Eks katsu nüüd Tamperest kohale jõuda kui teave jõuab pärale samal päeval kl. 14:35?
j
20. august 2018, 17:56
Jah, vaid sina jäid puudu...
j
Jaan/ 20. august 2018, 16:07
Kui sellised vangi välimusega organisaatorid on, siis ei võta juttu tõsiselt
u
Uuu/ 20. august 2018, 16:07
Ma ei lähe eluski valima,sest elu on näidanud ,et mitte midagi ei muutu seal läheb järjest hullemaks see eesti eluke
a
asdf/ 20. august 2018, 16:09
Jep, ja mittevalimisega kindlasti läheb. Mõtle, kui sa valid, siis on kas või 0.0001% võimalus, et midagi muutub paremaks ja eesti elu normaalsemaks. Aga kui sa ei lähe valima, siis paranemise tõenäosus on mis? 0%
u
Uuu/ 20. august 2018, 16:15
Ja keda valida??? Ei tunne ühtegi normaalset poliitikut kes eesti elu on normaalsemaks muutnud
a
asdf/ 20. august 2018, 16:28
Siis kandideeri ise. Sul on ju suurepärased ideed, mida ellu viia. Näita neid rahvale.
t
20. august 2018, 17:57
terve teie päästekamp kandideerigu, vot kus siis läheb elu üleöö heaks.
a
ahah/ 20. august 2018, 23:11
ja riik ning rahvas elab hetkel paremini, kui ei kunagi varem, lihtsalt iseenesest
a
ahah/ 20. august 2018, 23:13
sellepärast mässataksegi, et valimistel ei võtaks nende lihtsameelset mula ja utopistlikku maailmavaadet keegi tõsiselt. Aga niisama mässata hoopis teine tera
w
Www/ 20. august 2018, 16:04
Eesti riik on nii peees ,et lausa häbi hakkab
s
20. august 2018, 17:58
Sellepärast, et sinusuguseid liiga palju.
w
Www/ 20. august 2018, 18:13
Just ,et sinusuguseid palju kes lasevad endale pähe istuda
m
20. august 2018, 19:30
Mis probleem sul selle peaga on? Kukkunud kõrgelt?
p
probla peaga/ 21. august 2018, 00:22
laenas kõvaketta ekrele, nood teenivad nüüd bitkonni v bitcoini ja lõpuks ratsutavad zombi seljas ka Toompeale välja. Siis hea aasta pärast küsida, et kas me sellist Eestit tahtsime aga see küsimine siis juba lootusetult hilja

s
so/ 20. august 2018, 16:02
just tulin Lätist tõin osb plaate ja loomulikult läbisin alks 1000
m
Ma ei tea,miks ma siia tulin/ 20. august 2018, 16:00
kui artiklis loetut uskuda IRW
s
see artikkel/ 20. august 2018, 16:11
ongi niimoodi tehtud, et lugejale jääks seline mulje, et inimesed ei tea miks nad tulid. Samamoodi võiks öelda et inimesed ei tea miks nad tulid peldikusse kuid küll saabuv häda seda koheselt meelde tuletab.
v
valgusta siis/ 20. august 2018, 23:15
miks nad siis tulid, mida uut ja kasulikku lootsid õppida, kogemusi vahetada jms?
s
se vana/ 21. august 2018, 23:27
talviku nipp tammsaare pargist otsi jota ja küsi midagi muiga habemesse
j
Jaan/ 20. august 2018, 15:52
Algul oli ju jutt, et täna sõidetakse Lätti. Mis siis juhtus, et otsust muudeti või saadi aru , et see rohkem jotade rida.
j
jupss/ 20. august 2018, 15:51
enamus ei jõudnud kohale, sest olid end kodus sodiks joonud lätist toodud alkoholist.
k
kuidas,/ 20. august 2018, 15:53
kui üritus pole veel alanudki.
t
Tähelepanuvajadus/ 20. august 2018, 15:51
Vaja pildile saada,laske püksid kah veel ...
j
just/ 20. august 2018, 23:19
odava Läti alko peal on püksitegemine tuleviku trend
ä
ätt./ 20. august 2018, 15:48
Kes nende tegevust finatseerib ?Kas refi pooldavad ärikad või idanaaber? Kus on KAPO ?
k
kes sind,/ 20. august 2018, 15:54
ausa eesti rahva vastast finantseerib?
ä
ätt./ 21. august 2018, 08:11
Mina finantseerin ennast ise,riik on minult ainult võtnud.Kus Sa seda ausat Eesti rahvast seal kogunemisel näed ? Kellegi huvides ajupestute kamp !
j
Jahm/ 20. august 2018, 15:46
Mäletan ise ka, kuidas ikka õige minna lätti valitsust kiruma, teeme ühisalgatuse ja sõidame kõik lätti, ei meie probleem ei ole ainult alkoaktsiis ja me ei lähe küll alkot sinna ostma vaid ka muud teemad olulised. Maha see valitsus jne. Aga nagu meediast sai küllalt näha, kuidas kõik kastide viisi ainult alkot sinna ostma läksidki. Ja paljudel on õigus. Probleem on nende jotade jaoks alkos, et nüüd peavad sama raha eest Eestis loobuma paarist õllest. Kui oleks ikka vana alkoaktsiis, siis oleks sama raha eest saanud paar pudelit ikka rohkem. Kuradi kahju ikka, et nüüd rikutakse tsükkel ära ja saab ainult kolmapäevast pühapäevani juua ning esmaspäeva ja teisipäeva vahele jätma, kuna lihtsalt raha ei jätku maha joomisele.
s
see pole/ 20. august 2018, 15:55
muidugi probleem, kui riik suunab sajad miljonid Lätti?
e
Ei/ 20. august 2018, 17:54
Jotad suunavad sajad miljonid lätti. Eesti riik ei ole teinud ülekannet enda riigieelarvest Läti riigieelarvesse., vaid teatud tüüpi eestlastest joodikud, kes nüüd kaotavad sellega, et peavad leppima paar pudelit väiksema õlle või viina joogivaruga ja kelle mõistus rohkem ei võtagi, et osta pigem siit ja toeta sellega riiki ja muid eluvaldkondi. Kui riik saaks selle summa kätte, siis nad saaksid iga aasta seda summat suunata muudesse vajalikesse kohtadesse...tervis, haridus jne. AGa kui joodikud ise viivad kõik raha lätti, siis pärast julgevad veel kobiseda, et miks riik rohkem raha ei panusta haigekassasse või koolidesse...Kuidas nad saavad panustada, kui sa ise viid selle raha lätti... olen ka aru saanud, et kõige targemad joodikud tulevad põhja-eestist või kuskilt virumaalt. Nad on nõus sõitma autoga 200km (kokku 400km edasi-tagasi) selleks, et osta paar kasti rohkem alkoholi ja lõpuks löövad küttehinna kokku ja tuleb välja, et mõistlikum oleks olnud osta enda külapoest kui selleks sõita 400km edasi-tagasi. Aga nad ei jõua selleni kahjuks, enne nad jälle tsüklis. Siis vinguvad, et riik süüdi selles, et neil ei ole raha... Kui enne ostis mees päevas ühe pudeli õlut ja jõi selle ära, siis nüüd läheb lätti, toob mitu kasti õlut, joob kõik korraga ära ja järgmine n'dal kohe uuesti. Ta joob oma raha tunduvalt kiiremini maha, kuna alko saab kiiremini otsa, sest talle on see lihtsamini kättesaadav, kui ühe pudeli asemel seisab külmikus 20 pudelit õlut. Ja siis imestab, et raha saab ikka kiiresti otsa.
h
hallooo/ 20. august 2018, 23:21
tehke siis erakond ja tõuske võimule, et probleem õigusriigi kohaselt lahendada
s
Soovitus!/ 20. august 2018, 16:20
Politseil lisajõud välja ja kõik puhuma! Las need autod passivad teel puhumise järjekorras ja naudivad suvist ilma! Ja politsei töötajatel pole ju kiiret - rahulikult ühe kaupa kõik juhid puhuvad...
m
muidugi/ 20. august 2018, 16:27
ega politsei julgegi kurjategijatega võidelda, palju ohutum ju puhuma panna.
p
Pel Meen/ 20. august 2018, 15:45
Aga Lätti mineku ajal ei seganud ilm on ikka koomikud

p
Peeter/ 20. august 2018, 15:44
Mina olen täiesti keskmine kodanik. Palgatööline ja seda mitte Riigikogus ega isegi mitte riigiasutuses. Täiesti tavalises erafirmas. Tööle ei saanud tutvuste kaudu, vaid ausas konkurentsis. Teenin pisut üle keskmise palka, sest ma oskan võõrkeeli ja ma olen natuke ka haridust saanud, aga ei midagi ulmelist.
Lätist alkoholi ostmas ei käi, sest pudel veini või mõned õlled nädalas jaksab ka kodupoest osta. Teen tööd ja näen vaeva, aga ei kurda.
Kuna alkoholile mõttetult ei kuluta ja suitsu ka ei tee, siis jääb piisavalt raha üle, et paar-kolm korda aastas ka reisil käia. Paar korda aastas lisaks veel siseturismi - mõni nädalalõpp Muhumaal või Haanja kuplite vahel. Saab ka kohvikus, teatris ja muuseumiööl käidud. Keskpärane, ökonoomne ja töökindel auto - auto ei pea ju tuttuus olema.. Väike, aga hubane kodu. Naine, laps ja koer. Kui mul ükskord tõsine õnnetus juhtus, sain ma väga kiiresti väga kvaliteetset arstiabi, kaks nädalat intensiivravis maksis mulle 25 eurot.. Maailmas on see enamus riikides ennekuulmatu. Nagu ka emapalk - 19 kuud - 900 eurot kuus lihtsalt lapse kasvatamise eest! Puhkus isale - 31 päeva aastas.
Mille vastu ma peaksin protesteerima?
m
muidugi/ 20. august 2018, 15:52
kui üle keskmise palk, aga mul pension 320 euri. Nõuka ajal algasid pensionid tööl käinud inimestel min. palgast, tavaline töömees sai pärast üle 1,5 kordse min. palga pensionit, praegu ei ulatu isegi keskmine pension min. palgani. Olen ka terve elu korralikult tööd teinud, aga pensionieelikut keegi tööle ei tahtnud.
t
to muidugi/ 20. august 2018, 16:41
Ehk tegid tööd mustalt? Millest muidu nii väike pension?
Mul sai vanaisa nõukaajal pensioni 49 rubla. Ei kujuta ette kuidas ta sellega ära oleks elanud kui muid sissetulekuid ei oleks olnud.
Ei olnud see nõukaaeg nii roosiline kui sulle tundub.
s
siin sa jätad midagi rääkimata/ 20. august 2018, 16:50
kui oled nõukaajal korralikult tööd teinud, siis ei saa su pension nii väike olla, sest nõuka-aja aastad läksid 1:1-le kirja. Järelikult sa vassid siin midagi. Minu ämm saab oluliselt rohkem pensi, aga ta tegi ka kogu see aja tööd kuni pensionini välja.
Peetrile, täpselt minu mõtted, need inimesed, kes sinna protestima lähevad....ei anna endale aru, mille vastu nad protestivad ja nagu videostki näha, siis isegi korraldajad ei oska vastuseid anda, mida siis koheletulnud inimeselt veel tahta.
t
to muidugi/ 20. august 2018, 18:03
miks siis nii väike pension?
m
mulje selline/ 20. august 2018, 23:24
ekrevärbajatele talutati mass kohale, mis edasi, eks ole näha
n
20. august 2018, 15:52
Norm peres on 2 või 3 last. Kuulasin Su juttu siis.
t
tal/ 20. august 2018, 16:29
teise lapse asemel koer, vähemalt sõnakuulelik ja liputab saba, lastega nii lihtne pole.
j
Jaan/ 20. august 2018, 16:00
Teie kõige suurem häda on see, et te ei saa aru sellest kes on keskmine kodanik. Keskmine kodanik on meil kaupluste teenindaja-müüja ja nendel ei ole võimalik neid hüvesid kasutada, mis teil on.
t
to Peeter!/ 20. august 2018, 16:17
Intensiivravi eest ei pea maksma!
k
Kuukulgur/ 20. august 2018, 18:43
Intensiivile, mis ongi tasuta, aga riik maksab 3500 raha ööpäevas, järgneb mingi aeg tavapalatis taastumist, millest ravikindlustusega patsient maksab 2 raha ööpäevas. Intensiivist otse koju ei pääse.
p
puust ja punane/ 20. august 2018, 17:47
oh kui ilus komm parteikontorist
g
Genofond/ 20. august 2018, 20:01
Emapalk on Eestis maailma tipptase - mitte ükski maailma rikastest suurriikidest ei suuda oma emadele sellist toetust pakkuda. Mitte ükski.
Minge ja protestige, et alkohol on kallis. Suitsud on kallid. Need ju inimese põhivajadused elus.
a
Arvi/ 20. august 2018, 15:44
Need kes Eestist raha välja viivad. Võiks ravi ja mud teenuseid ka Lätist saada. Neile pole seda Eestis ette nähtud Need jotad ravigu endeid Lätis. Ja kui päästjaid või politseid siis palugu teenuseid ka Lätist.
a
aga sina/ 20. august 2018, 15:57
rooma ikka võimu ees. Kunagi saatsid sinusugused rahvast Siberisse jne.
t
to aga sina/ 20. august 2018, 18:06
Enne ikka sinusugused, kes endale oma tegudest aru ei anna.
j
just/ 20. august 2018, 23:26
aastaid ekreiitlikku lamisemist kommentaariumites on tulemusi andnud
t
tuleb minna, igatahes/ 20. august 2018, 15:42
ehitusmaterjali oleks vaja ja vaatab mis uues IKEA-s pakutakse, koos sümboolse protestiga läheb päev asja ette.
t
to 15:42/ 20. august 2018, 18:08
Kuidaspidi sõidad, kas ostad enne auto valkast alkoholi täis ja siis suundud Riiga IKEA-sse mööblit ostma või vastupidi? Oli sul vast tihe päev.
n
"/ 20. august 2018, 15:41
no ei saa nendest aru mida nad tegelikult tahavad ?? Soovitaks neil hoopis mitte osta eestis toodetud odavat alkoholi Lätist!
s
see oleks/ 20. august 2018, 16:30
veel suurem põnts riigile, inimesed jääksid tööta, tööjõu ja muud maksud neilt saamata jne.
p
Profet/ 20. august 2018, 15:41
Kahju, et sellest üritusest alles praegu Õhtulehest loen.
Oleks tulnud küll ...
r
reku/ 20. august 2018, 15:33
Niikaua, kui on poliitiline vastutus, ei muutu midagi. Vastutus peab muutuma materjaalseks, alles siis hakatakse mõtlema, kas tõsta ikka kätt, või mitte tõsta.
m
mingit/ 20. august 2018, 16:32
poliitilist vastutust pole, keeravad jama kokku, edutatakse kõrgemale, nagu Ülle Rajasalu.
a
20. august 2018, 18:09
Ah et kohe materjaalseks?
a
ahah/ 20. august 2018, 23:30
poliitilise vastutuse nõue kõlab nagu plaan panna igale rahvasaadikule nagaaniga komissar selja taha. Ise osaleda ei taha aga tahaks ilgelt kontrollida ja karistada
l
Linnamees/ 20. august 2018, 15:30
Mitte ei saanud aru, mis ta tahtis? Uut parteid teha või jälle mingi viinatootjate propagandaüritus, et õllehinda alla tuua!
k
kui aju/ 20. august 2018, 15:58
pole, siis ei hakkagi aru saama, broiler.
v
20. august 2018, 18:12
Vot ajudega poisid need protestipoisid, hihihiii.
t
To -Linnamees/ 20. august 2018, 17:23
Loe uuesti ja kohe mitu korda , nagu koolis - kui tuleb tutav sõna ette. Kui lugeda ei oska ju pole koolis käinud.
n
Niisama ei juhtu midagi/ 20. august 2018, 15:24
Usun, et iga eestlane annaks 1€ mõnele tegusale advokaadibüroole, kes asja ära teeks. Autode ühest kohast teise liigutamisega ei muutu midagi.
m
mis/ 20. august 2018, 15:59
g
globaliseerinud maakas/ 20. august 2018, 20:15
1 miinus-tasub büroo tausta ja algatusi teada
mulle piisaks ka kogu maailmakapitalit 0,02 USD kapitali ühiku kohta et tagatud

õ
Õllekõrs/ 20. august 2018, 15:23
Need, kes sinna lähevad on tüüpilised ossid, kes, kes käivad soomes ehitamas, siis pool palka joovad maha, teise poole eest maksavad elamist ja söövad kiirnuudleid. Kui raha ja mõistust ei ole, siis ei ole vaja juua.
w
20. august 2018, 15:43
Weekend lõpes nüüd kõik lennuväljale
k
Kell on 16.00/ 20. august 2018, 16:04
Politseil oli alkopuhumise aparaat juba narmendav.Kõik puhuvad Hageri -Kuusiku teel juba hommikust saati.Muusikatümps kostab paari km. kaugusele.Osa autosid sõidavad juba tagasi.
t
TAIMPS/ 20. august 2018, 15:23
tegevuse eesmärk pole lätti minna ilmselt,vaid sönatu protest ,riigi maksupoliitika vastu.
m
Moderaatorile./ 20. august 2018, 16:16
Ilma ühegi halvustava sõnata kommentaar modereerimisele? Oravate korraldus? Alkoholitootjate poolt palka saav mode? Loen paljusid kirjavigu täis kommentaare ja saan pildi Lätti sõitjatest. Miks on meil alkoholivaba õlu kallis? Aktsiis ja valitsus pole ju süüdi, ikka tootjate-müüjate aplus, mida saab aktsiisi kraesse ajada. Saksa alkoholivaba õlu Eesti poes on meie oma alkoholivabast õllest täpselt poole odavam!
j
ja vaadake/ 20. august 2018, 16:33
artiklit: 10 riiki, kus kõrgemad palgad, Saksamaa ka nende seas.
k
Küsimus/ 20. august 2018, 18:08
Miks on Eestis alkoholivaba õlu kallis? Vastus- õlle hind pole kõrge aktsiisi tõusu tõttu, vaid oravad koos alkotootjate- müüjatega ajavad kõrge hinna valitsuse kraesse ning leidub tobusid, kes seda usuvad.
s
see ongi/ 20. august 2018, 16:19
et sõnatu protest, tuleb ennast kokku võtta ja toompeale minna, sellest laulmisest pole essugi tolku. Lauluga makse ei maksa ja peret ei toida, samas kui näeme kuidas rikkurid priiskavad.
k
/rikkurid priiskavad// 20. august 2018, 23:36
kirjuta oma nime alt, mis mure sul siis selle pere toitmisega on ja mida imet loodad siis riigi pööramiselt saavutada
t
20. august 2018, 18:14
TAIMPS, endal ei tule naer peale?
k
kodanik/ 20. august 2018, 15:06
Maha rahvaavenulk punavalitsus!
t
tiit/ 20. august 2018, 15:02
a
20. august 2018, 15:44
r
Rahvast vähe?/ 20. august 2018, 15:01
Puudub ju odav jook, see ju teie eesmärk. Veebruaris peedistasite end!
a
20. august 2018, 19:16
Alko on küll viimane,mille hinna üle Eestlane võitlema peaks! Nõuan, et alko hinda tōstetaks! Amen!
p
Piinlik-Läti ??????!!!!!/ 20. august 2018, 19:18
Küsin uuesti osalejatelt, miks Läti? Miks te sellist üritust Eestis ei tee?
o
Oli/ 20. august 2018, 21:19
Ju eestis täitsa va tohman :-)

PÄEVATOIMETAJA

+372 5199 3733
online@ohtuleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 2233
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee