Et inimene kaitses suure higi ja vaevaga soetatud autot. Enamuste autode roolis on põmmpead, kes teiste autodest parklates üldse ei hooli, uksed käivad pliu- pläu kaheltpoolt lahti ja kõik lähedal seisvad autod mõlgitud ning kraabitud. Käisin aastaid tagasi ka Saaremaal ja minu uus auto sai praamil samuti mõlgitud ja just parasjagu nii palju, et Kaskoga seda küsimust lahendada ei saanud. Arvan, et see mees käitus nii nagu täpselt vaja.
Aga kui auto nii armas on, siis oleks tal mõistlik just sinna ette sõita, sest teisele korrusele ei mahu kõrvale kedagi parkima, vaid inimesed vaevaliselt liikuma ja oht on suuremgi. Boonusena saab esimeste seas maha ka.
Mina oleksin lasknud sellel kaabakal kummid tyhjaks ja mingu edasi,kuidas tahab!!!!Midagi pole pärata,ma küll ei harrasta selliseid tegusi aga muud ka üle ei jääks,ehk siis järgmisel korral mõtleb!!
Millega sa lased neid rehve tühjaks? Nuga normaalne inimene kaasas ei kanna ja selliseid korke, millega ventiili välja keerad, pole enam kusagilt võtta.
Ma ei mõista,miks selliseid tegelasi ei avalikustata-on neil ju täielik karistamatuse tunne.Kohapeal saadab kõik pikalt ning teab väga hästi et keegi midagi talle teha ei saa.Õige oleks pilt ja nimi avalikult lehte et ka teised teaks,kellega tegu on.Ja kui põhiseadus seda ei luba,tuleb põhiseadust muuta.Kui nõgu kõigile näha ning sellega seoses ka tagajärjed vaikselt tulema hakkavad,küll siis mõistus pähe tuleb!
Ühed ongi sellised isakesed, lisaks on veel märkimisväärne hulk vähimagi silmamõõduta isendeid, kes jätavad ka tavaliikluses näiteks foori taga peatudes eessõitjaga 3-4 auto jagu vahet sisse.
tekib bluemotioni tehnika tõttu kui auto mootor, seisma jäädes välja lülitub. Kui tahad pentsu kokku hoida, sõidad hooga nii kaugele kui ulatad, ei hakka 5 meetri pärast uuesti gaasi andma, siis jäädki sinna seisma. Aga liikuma hakkamises pole tegelikult vahet, jõuad eelmisele kiiresti järele ja annad isegi tagaseisjatele võimaluse varem liikuma hakata.
Kõik on tore, paraku on Tallinnas palju ristmikke, mille vahemaad on sedavõrd väikesed, et piisab paarist sellisest laiutajast ja ristmikud sõidetakse lihtsalt kinni.
Küik on tore, paraku on Tallinnas paljude ristmike vahed sedavürd väikesed, et piisab paarist sellisest laiutajast ja taganttulijad jäävad ristmikku ummistama. See on igapäevane nähe.
MIs ajast praami personal käib inimestee eest autosid parkimas? Kõik normaalsed inimesed sõidavad raja lõpuni, kui neil ei paluta varem peatuda. Ehk peaks laeva ülesõiduveo lepingut täiendama punktiga, et kui isik takistab teiste parkimist, siis võib teda kopsaka trahviga karistada. Telefoniga saab ju fikseerida.
olen Norras praamidega päris palju liigelnud ja alati juhatab stividor kuhu parkida. Nii suuremate, nagu nt Moss ja Horten vahel liikuvad, kui ka tillukesed, nt Kaupangeri minevad/tulevad 5-nda peal. Fakt on see, et täismassiga 50 tonni kaaluv veok paigutatakse juba vastavalt poordide koormatusele, mitte ühte ritta tüür- või paakpoordi.