Kräpp | Ajaviide

JÕHVI UUS LOGO: disaini musternäidis või järjekordne rändrahn? (52)

Ohtuleht.ee, 14. august 2018, 14:53
Jõhvi vallavanem Martin Repinski esitles Facebookis Jõhvi uut logot, mis peaks oma lihtsa disainiga turistidele silma jääma ning neid ida poole meelitama.

Mis kõige parem – disainitöö oli tunduvalt taskukohasem kui mõned teised visuaalteosed, mis meie kodumaad esindavad. Heidamegi mõnele neist pilgu peale ning uurime, kas hinna-kvaliteedi suhe on omavahel tasakaalus ning kas disaneri töö on selle alla läinud mammonat väärt!

„Welcome to Estonia“ – EAS-i esimene katsetus Maarjamaale hip imago luua. Maksis 13,3 miljonit krooni (umbes 850 000 eurot) ning mitte keegi ei olnud rahul. Tanel Padar tegi samanimelise laulu. Seos kahe vahel puudub.

„Rändrahn“ – Paljudele meeldis EAS-i järjekordse ponnistuse hinnasilti (200 000€) vaid tolle oksendavat siili meenutavad rändrahnu külge riputada. Tegelikult tehti terve tööriist, mis aitaks isamaa metsi, rabasid, ilusaid inimesi ja muud nodi reklaamida, aga kes seda enam mäletab. See rändrahn oli ju nii kole!

„Jõhvi Cityberry“ – Stiilne, minimalistlik disain. Jõhvika temaatika nii nimes kui pildis. Ning, jõhvikaks tordil, on tegemist ideaalse näitega, et raha rikub nii sõprus- ja peresuhted kui ka logovalmistaja loovuse. Kogu projekt valmis täiesti tasuta, sest keegi kuskil armastab Jõhvit lihtsalt nii väga. Kaunis.

Samal teemal

5. september 2018, 21:10
Riigikohtus õigust otsinud Martin Repinski kitsefarm jäi prahipõletamises lõplikult süüdi

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee