153 kommentaari

D
Dagö vabandust  /   08:18, 12. aug 2018
Inimesed olid lavapeal väsinud,,, ups no sorri tuli see kuidagi veidralt kõlana välja.
S
seda et  /   16:32, 11. aug 2018
Saatpalu ise vabandas, et tegi rumalat nalja! Kas see tütre narkoasi oli siis nali? Sel juhul tõesti alatu nali oma purjusoleku põhjendamiseks.
H
hele  /   11:04, 11. aug 2018
artist või asi.
H
hh  /   09:01, 11. aug 2018
mida siin vabandada. Rahvas on nii loll, et ostab 17 euro eest pileti "staaride" vaatamiseks.
K
kahjuks  /   08:03, 11. aug 2018
on laste kasvatamine nagu loterii, kunagi ei tea,mis tast tuleb. Tean mitut perekonda, kus vanemad on väga tublid ja lapsele kõik ja rohkemgi eluks vajalik antud aga lapsest on ikkagi kasvanud täielik pätt. Ja perekonnas , kus mõlemad vanemad olid padualkohoolikud, kasvas lapsest väga tubli ja töökas inimene. Laurile aga tunnen kaasa ja soovitus: võta aeg maha ja ürita tüdruk seltskonnast eemale saada. Ehk pole liiga hilja..
D
dr Põrgu  /   08:19, 11. aug 2018
Mõnel pole lihtsalt kätt istutamisel..
D
dr Põrgu  /   07:41, 11. aug 2018
Tütar tarbib sest isa täis ja vastupidi...
eelkõige peaks inimene pilgu heitma endasse ,mitte süüdistama maailmahädades teisi.
.
....  /   10:31, 11. aug 2018
võimalik, kuid mitte reegel. Juhtub ka parimates peredes, sest mingis vanuses lapsed eelistavad kodusele keskkonnale tekkinud sõpruskonda, kus mõjutajateks selle seltskonna liidrid. Mis aga puutub Saatpaludesse, siis mällu on jäänud ammune "laste"saade, vist oli selle nimeks Sõber koer. Saatesarjas oli ka traditsiooniline lõik tuntud inimestest, kes oma koertest rääkisid. Lauri Saatpalu oli ainus, kelle esinemisest jäi mällu vastikus. Ta oli seal koos oma väikese lapsega, kellele nende pere collie oli ilmselt suureks sõbraks. Ja kelle kohta issi saatejuhile kõva häälega vaid mõnitusi rääkis ning keda väga lolliks nimetas. Ja ma veel siis mõtlesin, et mida selle väikese lapse hingeke küll peab tundma, kui ta seal neid sõnu kuuleb. Ja kas sellist saatelõiku üldse oleks pidanud tegema ja avaldama. Kui inimene ikka niimoodi oma lemmiklooma põlgab, siis kas sellest tõesti peab saate tegema. Täielik kontrast oli näiteks Jaagup Kreem, kes sellises saatelõigus oma koera siiralt imetles, samas oli ka väike laps koos temaga, kõik ilusas harmoonias. Niisugustest pealtnäha tühistest pisiasjadest saavad kord väärtushinnangud ja tehakse oma otsuseid - keda ja kuidas autoriteetideks pidada! Tollest saatelõigust jäi mind kriipima selle isa üleolev ülbus ja hoolimatus teistest lähedastest.
C
collie  /   12:27, 12. aug 2018
Eesti keeles kolli.
S
Soovitaja  /   07:28, 11. aug 2018
Minge veel selliseid perse-iide vaatama
  /   06:43, 11. aug 2018
ja mis seal siis nii väga kui väikese käraka paned aga tütre kasvatamine olgu ikka vanemate rida mitte targutajate
H
halb eeskuju  /   07:56, 11. aug 2018
nii tütrele kui kontserdikülastajale.
I
ikka kõike jead  /   06:41, 11. aug 2018
Lauri Saatpalule ja kui tütrega on probleemid,siis otsigu parim ravikoht,miks mitte Lootuste küla,sealt tulevad täiesti lootusetud ka tervena välja. Veelkord jõudu Laurile ja tema tütrele.
  /   07:46, 11. aug 2018
asi peab vist nii olema, et ravialuna peab ISE tahtma terveks saada. vanemad võivad nahast välja pugeda, kui lapsise probleemi ei näe, sisi ei ole abi. annaks jumal, et laps ise aru saaks, et midagi on jamasti.
N
niion  /   07:57, 11. aug 2018
mõlemad koos peaksid lootuste külla minema.
V
Valdo  /   06:38, 11. aug 2018
Meenutas laulja Leo Lehepuu esinemist ühes tartu baaris.
L
Leo  /   11:17, 12. aug 2018
kes see om?
M
Mulle meeldib...  /   03:51, 11. aug 2018
... see, et ajan enda probleemid tütre kaela:..
  /   07:46, 11. aug 2018
sul ei ole last. sellepärast ilgud.
M
mh  /   00:29, 11. aug 2018
Roosi Aksel, Jäägri Miku, Taime Roobert jms. vennad ei öelnud midagi, lihtsalt laulsid :)
Saatpalu ikkagi on eesti mõistes tase, seega ...
T
tase?  /   11:17, 12. aug 2018
Ma enda arust päris kompetentse muusikuna ei tea ÜHTEGI selle tüübi laulu
  /   12:29, 12. aug 2018
Madis Mäekalle.
J
Jaanika  /   23:46, 10. aug 2018
Selle joomise,narkomaania ja allakäigu asemel peaksime me ehitama sallivat multikulti-ühiskonda,KÕIK KOOS,käsikäes! Kas teile ei tundu?
M
mees  /   02:31, 11. aug 2018
kahjus ei tumdu...
M
mees  /   02:39, 11. aug 2018
hei, jaanika, avaliktustea enast. midu jutu poolet köva tibu
M
mees  /   02:57, 11. aug 2018
kuule yaana... mäita annast...
M
multikutupiilu ühiskond  /   08:12, 11. aug 2018
missugunne suurepärane värv kaspole ?
V
Valdo  /   23:14, 10. aug 2018
NarX on elu ärge põdege. normaalne tibi ju. vaata kui oleks lesb siis vot olex hulll
L
Laura  /   23:04, 10. aug 2018
Tegemist on joodikuga? Väga häbiväärne!
  /   21:49, 10. aug 2018
Lauri, ära pane neid kommentaare tähele, oled väheseid ajudega mehi Eestimaal
A
ajudega?  /   11:18, 12. aug 2018
naeran!
E
Eda  /   21:13, 10. aug 2018
Issand,ta on joodik? Oi kui inetu😥😮
  /   20:52, 10. aug 2018
Mul on nii kahju,et kontserdile ei jõudnud! See oleks olnud humoorikas elamus. Aga edu !
S
samasugune  /   20:08, 10. aug 2018
nagu Henry Laks juba
H
henri laks ammu juba sai oma ravi ja muudki veel  /   20:30, 10. aug 2018
mis siis nüüd lauiri saatpalu on kohatäitja, ega loodus tühja jota ei salli
2
23  /   19:46, 10. aug 2018
Kôigevàgevam nàitab teile inimese olemust. See, kuidas te sellele reageerite, rààgib teile ühe loo, teist endist.
1
112  /   20:32, 10. aug 2018
ei anta aega kui minek siis minek
T
tohmu  /   19:25, 10. aug 2018
Oleks arvanud, et selline sõnasepp ikka oskab emakeelt. Vabandan ehk annan andeks. Eks endale tulebki andestada, aga kontserdikülalistelt võiks vabandust paluda.
O
oled sa kindel sa ise eksi  /   21:37, 10. aug 2018
????
K
kindel  /   22:39, 10. aug 2018
K
külastaja  /   18:17, 10. aug 2018
Osalesin ka kuulajana sel kontserdil. Esimene pool oli tõesti väga halb, aga mul ei tekkinud mõtetki lahkuda. Lahkujaid oli mitte üle kahekümne. pärast vaheaega oli Lauri suutnud end ikkagi kokku võtta. Ja kontserdi teine pool oli väga hea ja südamlik. Tore kontsert oli.
K
kuidas võtta  /   20:43, 10. aug 2018
lahkujal on ettevalmistatud igale teekonnale, äkki oli hüvastijätt tervise tõttu ja abivajajat siiski kuulasite ja ärge pahandage kui enam ei ole seda mis kunagi oli
M
me elame veel.kuni surm meid lahutab, kuid   /   21:19, 10. aug 2018
Lauri sai niinimetatud joobe välja elatud ja vabandab kuni järgmise etteasteni võib mööduda kosutamise etapis turgutamiseks loetud päevi
  /   12:31, 12. aug 2018
Kas palub vabandust?
R
raha peale tige?  /   11:20, 12. aug 2018
oleksid samal ajal võinud kodus midagi kasulikku teha
M
Mäletan  /   17:01, 10. aug 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
H
hmm  /   17:16, 10. aug 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
1
17.01-le  /   17:36, 10. aug 2018
Saan aru teie kommentaarist nii, et Lauri Saatpalu oli oma beebi ja ahelsuitsetajast abikaasaga mingil kontserdil?
J
ja nüüd tuleb välja, et tegi nalja, mis polnud nali  /   16:44, 10. aug 2018
ühesõnaga, lugege dagö fb lehte. saate teada. 2 tundi tagasi.
E
e-maalt  /   16:43, 10. aug 2018
põhjuse leiab alati , kaua sellega nüüd põrutada saab.
  /   16:42, 10. aug 2018
äärmine nõutus. sest olgem ausad, kui meid selline hoop tabab, siis kes meist oskaks midagi teha? kes?
  /   16:34, 10. aug 2018
masendav, kui lapsega probleemid on.
iga normaalse lapsevanema maailm kukub kokku, kui laps nakrariks osutub. see on masendav. õudus. maailma kõige hirmsam asi.
ma ütleks, et õige, et ta selle avalikkuse ette tõi. siin tuleks veel avalikkus ette rebida need vahendajad, narko andjad ja kõik muud tegelased. avalik hukkamõist ja lahkamine.
1
12345  /   18:43, 10. aug 2018
Juhtub ka hullemaid asju. Ja ma ise olen vintis-stressis peaga palju hullemini käitunud kui Saatpalu sel korral. Elus juhtub, ja kellel ei juhtu, see pole õigupoolest elanudki!
5
54321  /   10:06, 12. aug 2018
Jah, usun, et oled hullemini käitunud vindise peaga. Kas ka lavapeal esinedes, rahva silme all, kes olid tulnud muusikat nautima, ostnud pilet, tulnud kodunt kaugele ilusasse mõisaparki elamust saama? Või? Ega see, et purjuspäi tobedusi tehakse, ei vabanda lauljate (või näitejate) silmnähtavat jommisoekut.
V
Valdo  /   23:13, 10. aug 2018
No kui tütar narki paneb see on ju normaalne. vaata kui ta lesbar oleks see oleks küll karm värk
A
aga  /   23:28, 10. aug 2018
alkohol on ka omamoodi narkootikum?
E
Ei kuku  /   00:00, 11. aug 2018
Kokku, tuleb leida põhjus ja tuleb leida lahendus, kokku kukuvad jobud.
J
jah ja Ei kuku ei ole mingi jobu  /   07:49, 11. aug 2018
tema teab, kuidas hakkama saada. tal iga päev sada probleemi lahendada ja saab kõigega suurepäraselt hakkama. huvitav, miks nii vägev ja ideaalne inimene õhtulehe kommentaariumis ennast imetlemas käib. elus liiga vähe inimesi, kes sind imetleks ja kiidaks? või pole neid üldlse.
T
tegu on väga raske haigusega  /   11:25, 12. aug 2018
Kes ise alkoholismi ei põe - see ei suuda ette kujutada, mis on VAJADUS. Nähakse ainult välist kakerdamist ja joomasööstu. Jobu oled sa aga ise, sest puudub empaatia (vt võõrsõnastikust...). Mul näiteks on 2 kõrgharidust, pangaarve, 2 naist, 2 autot, armsad hobid jne - aga ma olen alkoholismigavägagi haige. Ja seda ravida ei saa. Proosit.
O
oo  /   16:32, 10. aug 2018
on ikka inimestel raha - kulutada 17 € mingi napaka kontserdi eest!
O
oo-pii-oo  /   16:46, 10. aug 2018
Minmakse perega 8ca 4 inimest), , autoga bensiin), süüakse-juuakse kohapealsete hindadega. Peab ikka eriline isu olema neid suvevabaõhukontserte ja - etendusi vaadata. Kunagi sattusin vana Baskini teatri suvetuurile Ülikooli staadionl. Jube haltuura. Head ja meeldejäävad lavastused olid varem Emajõe Suveteatril. Kontserdid on enamasti samuti haltuurad, arvatakse, et rahvas tahab meelt lahutada, no lahutame siis.
S
sa oo  /   23:34, 10. aug 2018
ära soiu, kadeduseussikest on ridade vahelt tunda, et teiste rahakotis sorid?
Ela oma elu nii, kuis ise oled valinud, las teised lõõgastuvad ja naudivad suve, kuhu kuuluvad ka kerged kontserdid ja lavastused, elu niigi närviline sellel planeedil.
I
imelugu  /   16:30, 11. aug 2018
Miks küll mõned kõikjal ja igas sõnas kadedust näevad? Mulle on kadedus võõras ilming. Ja rahagi jätkuks piletite jm jaoks, aga ma ei leia, et kerglane meelelahutus oleks väärt kuulamist-vaaamist
E
ei ole kade  /   16:39, 11. aug 2018
kommenteerisin piletihinda. Et lisaks piletile on vabaõhukontsertide kulud palju suuemad kui vaid pilet. Kus see kadedus siin on`? Olen raharaiskajatele kade?
E
Eino Taruk  /   17:19, 10. aug 2018
no mis se 17 euri on. Omal ajal maksid inimesed sadu krooni, et minna vaatama kuidas purjus Jennifer Rush lava peale pe...seli käib...
T
to eino  /   21:39, 10. aug 2018
aga sa ikka tead et 17 euri on umbes 255 krooni?
L
Lähme  /   23:23, 10. aug 2018
ikka rubladeni välja,mis neist kroonidest.
T
to to eino,  /   23:38, 10. aug 2018
Tule taevas appi!! Meie seas on ikka veel haigeid vanureid, kes ei suuda euroriigis kohaneda. Hea nõuanne "Lähme" kommentaatoril, et arvuta siis juba rublades ja kiida veneaega mis jaksad.
T
To to eino  /   00:02, 11. aug 2018
Keskine palk polnud 16 tuhat ka tol ajal eks...
P
Penskar  /   23:20, 10. aug 2018
See raha pole nüüd küll midagi märkimisväärset.
L
Liia  /   10:10, 12. aug 2018
Ühekordne väljaminek pole see 17 euri enamikule tõesti palju. Aga kui vaesem inimene on just selle ühe ja ainsa kontserdi valja valinud, sest rohkem pole selle suve jooksul meelelahutuseks kulutada ja siis näeb laval mingit purjus jorssi, no siis.. on pettumus suurem kui see 17 euri.
M
MUl on küll  /   16:06, 10. aug 2018
Lauri Saatpalust ülimalt kahju,kui ta laps on narkomaan,aga südamest usun, et ta saab sellest lahti
Peab saama.Aga hoop oli isale suur,kuumad ilmad ka teevad nõrgaks. Suhtuge inimestesse südamlikumalt.JÕUDU JA EDU LAURI SAATPALULE, JA leia kõige parem koht,kuhu laps ravile suunata. Ehl isegi Lootuste külla,
  /   16:43, 10. aug 2018
Ainult mitte wismarisse,tuleta meelde,mis juhtus seal 2015.-inimene viidi abi saamiseks sinna ja nüüd istub kongis. sellised siis võimalused,mida seal pakutakse
H
hah  /   17:54, 10. aug 2018
ei vii sa midagi seda, kes ise ei taha. tuleb välja ja leiab võimaluse. imepisike protsent, kes välja rabeleb.
M
Me  /   23:30, 10. aug 2018
kõik saame kunagi hoobi,varem või hiljem.Elus tuleb kõike ette. Ainult aeg parandab selliseid pahupooli.
M
mõttetu tola  /   11:27, 12. aug 2018
Miks peaks MEES lava pealt karjumna rahvale, et ta tütar on narlar. Tõeline jopski, mitte mees! Musta pesu ei tirita rahva ette!
K
K.  /   15:50, 10. aug 2018
Dagö vabandab Facebookis: “Ma väga vabandan oma eilse käitumise pärast ja lollide naljade pärast, mis polnud naljakad! Loodan ,et andestate! Lauri.”
J
JD  /   15:50, 10. aug 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
N
Näib,  /   16:03, 10. aug 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
.
....  /   18:55, 10. aug 2018
muusikavalikuga polegi lugu nii niru, kui sinna vahele kontrollimatut lora ei aetaks. Normaalses raadios oleks selline tegelane ammu kinga saanud, kuid Kukus on ta miskipärast vaat et peategelane, sagedaste kordustega ja harimatute mannetute reklaamidega.
R
Reaalsus  /   15:39, 10. aug 2018
Kas me oleme siis erandid,kui ise joobes ja kurbus hinges?
T
Tjah  /   16:47, 10. aug 2018
aga me ei küsi pealtvaatajatelt piletraha, kui oleme joobes ja kurvad.
A
aga küsinud tagasi  /   17:56, 10. aug 2018
küllap oleks tagasi maksnud, milles probleem?
T
Tjah  /   10:13, 12. aug 2018
küsisin, ei antud. Öeldi, et piletimüügiga tegeleb Piletilevi, nood aga ei vastuta kontserdi sisulise külje eest.
V
Vanamees  /   15:35, 10. aug 2018
Ikka rahvale kaarega ...! "Staarid" ju !
T
Tead  /   23:41, 10. aug 2018
Vanamees, sinu pidev vingumine on juba ära tüüdanud.
G
G  /   14:54, 10. aug 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
E
emasüda  /   14:16, 10. aug 2018
ja isasüda, mina tunnen talle kaasa, mu elu oleks ka läbi, kui saaksin teada, et mu laps on narkomaan. tema sai, aga suutis veel kontserti anda.
R
rumalus  /   15:24, 10. aug 2018
Rumalus on purjus peaga esineda. Paljudel on lähedastega suured mured, vähihaigetest ei tasu rääkidagi.
E
emasüda  /   15:37, 10. aug 2018
artist on eelkõige siiski inimene. ju arvas, et suudab, aga selgus laval, et ei suuda.
E
ei tunne kaasa,  /   23:46, 10. aug 2018
artist peaks olema eriti distsiplineeritud, sest vastutab rahva ees oma imagoga, kuid kahjuks on - kui mitte öelda kõigi, siis väga paljude, eriti levimuusika esinejate tavatrend lavatagune alkohol.
V
varahommikune  /   13:34, 10. aug 2018
sireliga mees
T
Tt  /   13:33, 10. aug 2018
Paluti juhtunut kommenteerida? Midagi ju ei juhtunud! Just selline etteaste oligi! Kas kusagil on mingid reeglid, et milline peab DAGÖ etteaste olema?
K
Kahju, et nii tal:(  /   13:20, 10. aug 2018
Loodetavasti saab oma elu korda.
K
kuidas?  /   14:00, 10. aug 2018
kui tütar on narkomaan, siis sellest ei saaks ma kunagi üle. kurb.
  /   14:06, 10. aug 2018
äkki saab asja? Võibolla polegi veel narkomaan, korra tarbis vaid?
Loodetavasti saavad kuidagi joone peale.
G
G  /   14:55, 10. aug 2018
Minul oli ka, aga sai pisut nõuka kasvatust ja nüüd on väga korralik.
R
Raivo  /   12:59, 10. aug 2018
Purjus,siis purjus. See kah mõni uudis.
  /   13:07, 10. aug 2018
Eestlaste puhul argipäev
E
eks hiinake ise  /   12:52, 10. aug 2018
K
kohutav  /   14:01, 10. aug 2018
isa valu ja nõutus, tunnen talle kaasa.
E
ehh  /   14:07, 10. aug 2018
algus on raske, ära lapsele selga pööra. need ained on nii mõnusaks tehtud, et inimene muudkui tarbiks..
  /   16:40, 10. aug 2018
siin tuleb radikaalselt tegutseda. vahele võtta, vahendajad. küll need kätte saab, kui tahta. telefonist suhlusportaalidest jne. saab kõvasti jälile. midagi pole teha. tuleb julmalt peale minna.
E
ei taheta saada jälile, endal käpp sees vast  /   17:58, 10. aug 2018
suur osa muusikuidki tarbib, lembitust ostavad.
  /   12:39, 12. aug 2018
Millisest lembitust?
K
Karekas  /   12:35, 10. aug 2018
Millised armastusväärsed kommentaarid. Ilus on elada sel ilusal maal nii ilusate inimeste seas, kes naeratus huulil su veidi ebakindlamal hetkel veega alla lasevad.
M
Mari  /   12:28, 10. aug 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
K
K.  /   12:22, 10. aug 2018
Ei saa aru, kas pealkirjas viga või oli tõesti kontserdikülastajal piinlik kuigi esinejal peaks piinlik olema mitte külastajal....
V
vaatasid linki  /   14:03, 10. aug 2018
mis siia kommidesse pandud on? vaata ja mõtle, inimene on šokis. kahju.
M
Matilde   /   15:30, 10. aug 2018
Inimene jah šokis, aga peab esinema , või jätab kontserdi ära. Mäletan Marju Läniku jutust, et vahetult enne otsesaates algust sai teate isa surmast, laulis, läbi pisarate aga laulis! Ei joonud ennast täis suurest murest ega sülitanud vaatajatele näkku. Kõigil meil on perekonnas halvemaid aegu, vähestele antakse andeks, enamjaolt materdatakse maatasa
L
loogik  /   15:42, 10. aug 2018
vahetult enne algust? ega siis ei jõua jah täis juua. selles mõttes loogiline.
K
Kuulaja  /   12:13, 10. aug 2018
Kas antud kontserdist kusagil ka videomaterjali leidub? Kahjuks ei saanud ise osa võtta, seega sooviksin seda kuulata täna läbi arvuti.
K
K.K.  /   12:48, 10. aug 2018
Siin: https://m.youtube.com/watch?t=53s&v=1RqBtBg-uVA Ütleb, et tütar narkomaan jms.
E
ehh  /   14:08, 10. aug 2018
kahju.
P
Priit  /   12:11, 10. aug 2018
Ma just oleks tahtnud seda komöödiat näha ja kuulata, oleks igati rahul olnud. Kõik ei peagi olema nii igav koguaeg, nalja peab saama. Sellised esinejad nagu Pootsman ja Taukar, keda ma ei salli, need võiks laval maani täis olla, vot siis läheks megalt peale, ma maksaks kahekordse pileti hinna !!!!
K
K.K.  /   12:50, 10. aug 2018
K
Kersti  /   11:52, 10. aug 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
M
mart  /   11:46, 10. aug 2018
Lepime ju kokku et eile oli neljapäev mitte reede, ajakirjani ka vist vindine !?
N
Naaskel  /   11:31, 10. aug 2018
Hmm, pigem oleks pidanud kontserdi ära jätma. Kuigi ka siis oleks vingujaid jagunud. Ega sellises olukorras polegi head otsust. Saan aru, et esineja isiklikus elus juhtus midagi mis lõi ta liimist lahti. Oli see alkoholi või rahusti mõju mis laulja selliseks muutis ei oma siin enam tähtsust.
J
Juula  /   15:36, 10. aug 2018
See võib tõesti olla ka rahustist. Tean omast kogemusest kooliajast kui nõukaajal koolides läbiviidud tuletõrje ja esmaabi andmise võistlustel meie rühma komandör haiguse tõtu ei saanud võitlusele tulla ja õpetaja pani mind kamandama, ja et väga ei pabistaks, andis ühe pisikese tableti dimedroli. Proov läks tipp-topp, aga võistluse ajaks läks keel kangeks ja jalad all nagu vatist, ei mäletagi suur oma pehmekeestest käskude andmisest, aga rühmaliikmed olid sedavõrd tublid, et saavutasime Tartu võistlusel esikoha. Hiljem küll nöögat mind, et olevat käsu "rühm, parem pool" asemel öelnud "lehm, pahem tool" :)
A
astus  /   11:28, 10. aug 2018
vast Hella Hundi baarist läbi?
A
aga aga aga  /   11:24, 10. aug 2018
keegi jobski nõuab esinemiskeeldu?
tänapäeval annab rahvas keelu, kui annab. arvad, et ta ei võiks esineda, ära mine tema kontserdile rohkem. eks. lihtne. kui sul pole kuulajaid, pole sind ka artistina olemas. turumajandus, nõudlus ja pakkumine. lihtne. ei maksa siin õhtulehe kommentaariumis sit.al käia, et näed, on nii ja naasugune. on milline on, sinu valik on selle eest maksta või mitte maksta. mina ei maksa.
UKRAINL...  /   10:52, 10. aug 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
A  /   11:11, 10. aug 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
J
Jürka  /   11:16, 10. aug 2018
Läbivalt suurtähtedega kirjutamist peetakse kogu tsiviliseeritud maailmas kehtivate Internetireeglite järgi vihaseks karjumiseks ja seepärast väga ebaviisakaks. Tavaliselt sellised tekstid kustutatakse kohe.
M
Marka  /   11:27, 10. aug 2018
Tavaliselt on mõnel sellisel ehk silmanägemise probleemid.
P
Poolpimekana  /   16:12, 10. aug 2018
Arvutis on võimalik teha teksti täpselt nii suureks kui tahad/vaja (näiteks klahvidega ctrl + saab suurendada) ja vaegnägijatele on olemas ka spetsiaalsed abivahendid (suurendusklaas ekraani ette jne.) Minul prillid -15 ja näen ainult ühe silmaga, aga netis ei "karju".
P
pillimees  /   10:50, 10. aug 2018
Saatpalu ei laula,vaid seab sõnu ritta!
J
jah,   /   14:06, 10. aug 2018
aga teeb seda nii, et väga meeldib paljudele. netšaajeva võib ju laulda, aga kuulatra ei taha.
  /   12:43, 12. aug 2018
Netšajeval on imeline hääl,mida ta oskab imeliselt kasutada.
U
Urmas  /   10:47, 10. aug 2018
90% bändidest ainult liigutab esinemiste ajal suud ja muusika on stuudios ette salvestatud! Otse võib tulla ainult tervitustekst ja vahelehüüded. Osad ei oskagi otse laulda, ilma stuudio töötluseta.
Oli üks ansambel "Milli Vanilli" kus kutid käisid esinemistel ja pärast selgus, et lauljad kelle muusika järgi nad esinesid ja suid liigutasid olid üldse täiesti teised inimesed ja laval esinevad mehed ei ole ise ühtegi oma laulu ise sisse laulnud, aga laval esinesid nad ainult oma hea väljanägemise pärast, mis müüs! Tegelikud lauljad ja autorid oskasid laulda, aga ei näinud laval nii head välja! Nii, et kõik müügiks, head lauljad laulsid palad stuudios sisse ja hea välimusega poisid tegid lavašõud ja liigutasid suid ja mängisid, et mängivad laval muusikainstrumentidega ja raha tuli!
I
Irf  /   12:08, 10. aug 2018
Milli Vanilli oli ju kurikuulsa Frank Fariani synnitis. Sama mees lõi ju Boney M-i ja laulis meesvokaali Bobby Farrelli asemel ise sisse. Too maigutas vaid suud, sest nagu öeldud sai - musta mehe asemel laulis sygava ja omapärase häälega hoopis valge sakslane. Ja kui Farian nägi, et värk töötas, tegi samadel alustel Milli Vanilli ja jäi vahele.
V
Van Ames  /   12:30, 10. aug 2018
Boney m ainus laulja oli Liz Mitchell, kes ka laulda oskas, ülejäänu oli butafooria.
https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9C%D0%B8%D1%82%D1%87%D0%B5%D0%BB%D0%BB,_%D0%9B%D0%B8%D0%B7
N
no ja siis?  /   14:08, 10. aug 2018
mis vahet sel on, kes laulab, kui ei teaks ja meeldib, mis siis muutub, kui tead?
eestis ei laula riisalu ise, törlep laulab, samuti push upis laulis ju lood sisse mihkel mattiisen, ei midagi uut.
M
mihkel  /   19:00, 11. aug 2018
laulis naise häälega?
N
Normannist ei räägigi...  /   10:35, 10. aug 2018
"Villu Tamme purjus peaga laval pole ime, sest Tõnu Trubetsky ei olnud ka alati kaines olekus laval"
P
Priit  /   12:09, 10. aug 2018
Mis see siia puutub ?
K
KÕIGE OTSESEMALT!  /   13:13, 10. aug 2018
teema on purjakil lauljatest
H
hahaha  /   14:08, 10. aug 2018
villu ja tõnu nüüd ka mingid lauljad, ei kujuta ettegi, mis kamp osse neid kuulaks.
.
...  /   14:46, 10. aug 2018
Osse? sa oled ikka kursis, et ossid vägivaldsed ülbikud kes kuulavad tümakat? villut ja tõnu kuulavad punkarid.Väga erinev seltskond.Tee endale kõigepealt sõnade tähendused selgeks kui midagi vigisema hakkad.
1
1 + 1 = siiski 2  /   15:44, 10. aug 2018
ossid ikka, sest normaalne inimene punkariks ei hakka, ikka oss.
  /   12:45, 12. aug 2018
Kunagi sai Villu laulu "Tere ,perestroika" kuulates aimu,et TÕEPOOLEST hakkab siinmail midagi paremuse poole liikuma.
M
muig  /   10:34, 10. aug 2018
Siis Priimäel vedas veits paremini omal ajal:
"Priimägi purjus peaga esinemist peeti armsaks "
Lauri Liiv sai ka näpistada:"...saime aru, et asi oli kvaliteetsest esinemisest väga kaugel. Rohkem pole me purjus peaga kunagi lavale läinud."
P
pragma  /   10:21, 10. aug 2018
Dagö on hea bänd... ühel plaadil.
Kõik muu on olnud paras jura.
S
sama siin  /   10:34, 10. aug 2018
mõtlesin nende esinemist Pärnus kuulama minna, aga jäi ära, selle loo valguses on heameel et ei läinud. Kui muusik publikut hinnata ei oska, ei taju, et rahva raha on see, mille eest ta elada saab, siis saadame pikalt.
E
ega kaotus pole suur  /   14:10, 10. aug 2018
sest fänn sa ju pole ja inimhinge ei mõista. kui isa saab teada, et tütar on narkomaan, siis ei saa ette heita, et ei suutnud end talitseda.
isegi artist on inimene (olen ise ka artist).
K
Küsija  /   16:34, 10. aug 2018
Kas Saatpalul oli ette näidata meditsiiniasutusest või politseist
tõend, et tütar on narkomaan. Rääkida võib ju kõike ja mõelda välja joomise põhjus.
K
Ka  /   10:05, 10. aug 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
J
ja  /   10:58, 10. aug 2018
Kuku-raadio miskipärast kuldab teda üle, kuigi see, mida ta kokku plärab, tekitab ammu piinlikkust (reklaamidest rääkimata, nii meenub kunagises raamatureklaamis tema suu läbi autoriks keegi Maukhämm). Kukusse vist kogutaksegi kokku need, kes ei oska isegi maailmanimesid välja öelda. Teine selline hiilgaja on Arjakas, hiljuti kuulsin tema suust taliolümpia paika, millel nimeks Älbervill, muusikavaldkonnast tunneb tema kedagi Roobert Pläänti ja Deivid Põuvviet. Peaasi, et hästi edev on!
E
Eino Taruk  /   11:29, 10. aug 2018
Kas PR maksnud või tuttav toimetuses, ega ilusate silmade pärast keegi kuldama hakka...
J
ja / 10:58, 10. aug 2018-le  /   11:29, 10. aug 2018
Ää plämise, Arjaka lood on väga mõnusad taustaks kuulata! Kui sul on igav ja kuulata tegelikult ei taha, siis leiab alati mingi "oa supis", mis on tähtsam kui jutt!
U
Urmas  /   11:36, 10. aug 2018
Soomlased hääldavad kõik võõrkeelsed nimed omakeelseteks, Peugeot hääldavad nad Peugeott. Ei peagi eesti keeles võõrkeelseid nime võõrkeeles hääldama! Peab hääldama ikka eestipäraselt, see on õige!
P
Peugeot  /   13:05, 10. aug 2018
eesti keeles hääldame selle nii - Pesu Kott!
U
urmasele  /   14:12, 10. aug 2018
kui midagi kirjutad, ole täpne, soomlased ei ütle midagi omas keeles kaashäälikuga lõpus. ikka peugeotti on see, millega tukholmaan saab sõita.
E
Eino Taruk  /   09:59, 10. aug 2018
Vahet pole kas purjus või mitte, nagunii imelik vend
Q
Qwert  /   10:27, 10. aug 2018
Olen aina mõelnud, kas ta laulda ikka oskab. Muus osas olen sama meelt.
E
Eino Taruk  /   11:26, 10. aug 2018
Konservatooriumi sisse ei saanud, kuigi seal nõutakse vaid veidi paremat viisipidamist kui näiteks Onu Bellal oli :P
N
nii ja naa  /   14:15, 10. aug 2018
sa võid perfektselt viisi pidada, aga sarm puudub, neid lauljaid on küll ja küll, netšaajeva näiteks, jana kask, pootsman jne. ja võid jutustada lugusid muusikas ja inimestele meeldib, kreem, saatpalu, vana-tätte. näiteks.
see püüdmatu miski lihtsalt mõnel on.
A
Ask  /   02:47, 11. aug 2018
Isa on alkoholik, napsi vend eluaeg. Nyyd kui tytar on narkomaan halab et ei oska midagi teha. Varem oleks pidanud mõtlema... ehk nutis kunagi laps ka et isa on koguaeg purjus
E
Eino Taruk-le  /   10:29, 10. aug 2018
Sama imelik nagu Erich Krieger?
Q
Qwert  /   11:58, 10. aug 2018
Mulle Krieger meeldib. Oleneb muidugi lauludest, aga ta oskab vähemalt laulda.
P
pole nõus,  /   10:38, 10. aug 2018
Tarukiga. Mul on head mälestused Dagö esinemistest varasematel aastatel, ei tea mis nüüd, kadusid vahepeal ära? Üldiselt on see väga levinud trend, et esinejad napsitavad lava taga. Korra mõtlesin sellest ka Haapsalu Piiskopi linnuses Linnat ja Goyat kuulates kui Linnat sai tükkaega lavale kutsutud.
K
K.  /   13:25, 10. aug 2018