Eesti uudised

Vallajuht kritiseerib seksuaalvähemusi invaliidideks nimetanud vallavoliniku arvamust

Siim Randla, 8. august 2018, 05:38

47 KOMMENTAARI

s
Saadud tähelepanu järgi/ 9. august 2018, 03:04
Oleks seksuaalvähemus nagu seksuaalenamus?
n
8. august 2018, 21:32
Näost näha,et mehike ise ka sumpsivend,eks omi tuleb ju kaitsta.
s
selle/ 8. august 2018, 21:21
tatilõual lööks hambad kurku
m
8. august 2018, 20:41
mulle ei meeldi pedrillod ja nende ees pugejad meeldivad veel vähem.
e
ekre palgalised/ 8. august 2018, 18:54
kas teil pole tõesti aru raasugi, et te siin homosid nii räigelt sõimate ja mõnitate.
Ekre ridades Riigikokku kandideeriv Jaan Männik ütles selgete sõnadega:
«Mina tunnen ka homoseksuaalseid inimesi ja mina leian, et nende käest ei tuleks mitte mingil juhul hääleõigust ära võtta nagu mõni liige on öelnud. Ka mustanahalised inimesed on võrdsed inimesed meiega,» ütles EKRE nimekirjas parlamenti kandideeriv Männik.
Ja ekre juhid Helmed on härra Männiku seisukohtadega nõus ja aksepteerivad täielikult tema arvamust – peaasi on see, et härra Männik valimistel Ekrele hääli toob.
Saite nüüd asjast aru või mitte, te palgalised a j u p u.u d e g a tu.haju.hanid?
Selline häbematu suhtumine härra Männiku suhtes võib teil teie trolli töökoht maksma minna.
k
kas need ekred sõimavad/ 8. august 2018, 18:59
seda vähem hääli nad saavad.
Tore ju!
K
!!!!/ 8. august 2018, 17:00
Kui kirjutad pe-de kokku siis kohe plokitaks aga nad on ju pe-ded ja aju invaliidid.
t
T.Rex/ 8. august 2018, 12:43
Miks võtab vallavanem sõna volikogu liikme suhtes?! KOdanikuna on tal muidugi õigus oma seisukohta väljendada, aga formaalsel võimuvertikaalil on ta volikogu liikmest allpool, kuna just nimelt volikogu paneb ametisse tema ja mitte vastupidi.
t
Tom/ 8. august 2018, 13:09
Meil on sõnavabadus st võib kritiseerida teise inimese/ametniku TEGEVUST ja siin subordinatsioonil pole mingit tähtsust.
t
T.Rex/ 8. august 2018, 13:12
Küsiti paraku just tema kui vallavanema arvamust.
s
sass/ 8. august 2018, 09:38
seniks kuni sellised ainuõiged räuskajad puldis pole siis veel seda arvamusvabadust jätkub

t
Tiit/ 8. august 2018, 09:38
Enamus on mustad mehed. Ma kunagi Narvas kah olin purjus ja pargis mustad mehed vedasid põõsa, algul oli ikka väge ebameeldiv. Oli veel Oktoobripühade õhtu.
e
ekreTiit/ 8. august 2018, 13:42
nüüd said põõsa all aidsi ka kaasa...ja veel oktoobripühade õhtul...
b
brussakad ja plokeerijad/ 8. august 2018, 09:20
kohe näha, kes EKRE't toetab.
h
8. august 2018, 09:16
homod on väga normaalsed inimesed.
k
kolla/ 8. august 2018, 10:12
Teie endi meelest isegi normaalsemad kui mittehomod.
m
millegipärast/ 8. august 2018, 10:43
k
Kas nad on/ 8. august 2018, 13:59
andekad, et oskavad sam.asoolist tru.kkida mis normaalse oks.ele ajab. Muud annet küll ei näe.
e
eu/ 8. august 2018, 11:38
Ka hullumajas leidub Lenineid ja Napoleone ja kõik nad arvavad, et tegu õigete nimedega.
s
8. august 2018, 14:16
sa arvad sellepärast nii, et ise oled ka homo. Te olete hormonaalse rikkega olendid. Ei mehed ega naised, s.t. et Eesti keelele on juurde vaja nn. kesksugu, nagu on venelastel.
v
valija/ 8. august 2018, 08:52
valituks osutunud praegune vallavalitsuse juht võiks ükskord arusaada et ei ole enam linnapea ja see kes mida ütleb ei ole valitsuse asi tõesti ja ega see Saarso midagi valesti ka ei öelnud, diagnoos on ju arstide poolt pandud mitte inimeste ja pole ju julgeid poliitikuid kes seda tunnistaks.
k
kas/ 8. august 2018, 10:44
r
Rumal vallajuht!/ 8. august 2018, 08:39
"Tema sõnul vastutavad volikogu liikmed vastutavad oma sõnavõttude eest ise ning kui need on mingite õigusnormidega vastuolus, peavad vastavad ametkonnad sekkuma."
----
Kuni meil on olemas põhiseaduslikultv tagatud sõnavabadus ja inimene võib oma arvamusi avaldada, seni on mistahes ametkondade sekkumine mõeldamatu. Vallajuht eirab Põhiseadust - see on lubamatu.
t
Tom/ 8. august 2018, 08:44
Vihakõne, teise inimese või inimeste grupi halvustamine/ründamine paraku ei kuulu sõnavabaduse alla.
t
to tom/ 8. august 2018, 08:49
panin sulle miinuse, aga seletama ei viitsi hakata. kui sa ise oma silmakirjalikust kommentaarist aru ei saa, miks peaks mina hakkama oma aega raiskama... lootusetu juhtum
j
Juh./ 8. august 2018, 09:15
Kuna meil on ametnikud millegi eest vastutanud. Meil on nii köva demokraatia, et vöib teha ja öelda mida sülg suhu toob. Tore ju ???
p
PUHT FORMAALSELT ASJALE LÄHENEDES/ 8. august 2018, 08:34
vallavalitsus ja vallavolikogu on kaks eraldi asja.
Miks peaks vallavanem ehk vallavalitsuse juht kommenteerima hoopis volikogu liikmete ehk vallavolinike väljaütlemisi? Vallavolikogus on volikogu tööd juhtimas vallavolikogu esimees.
Pigem on ikka hoopis nii, et vallavolikogu enda vastuvõetud regulatsioonidega seab raamid vallavalitsuse ja vallavanema tegevusele ja mitte vastupidi, et mingi vallavanem mo"liseb kohaliku rahva poolt valitud vallavolinikega.
See sportlane ei saa vist aru, mis ametipositsioonil ta on ja et tema valitsusala ja vastutusala on vallavalitsus, mitte aga vallavolikogu liikmed ja nende eraviisiliste arvamuste haldamine.
Sõltumata kes midagi ütles pahasti või mitte, just see see probleemi olemus ongi, et vallavanem tegeleb ametialaselt KÕRVALISTE ASJADEGA.
j
Jaan/ 8. august 2018, 08:21
t
Tiit/ 8. august 2018, 09:02
Ühed nühivad sabaalust ja teised käivad uurimas ja nuusutamas, mida poisid teevad? Küll on ikka ekrelastel huviala. Ise küll ei tahaks homodega aktiivselt suhelda.
t
Tuleb "õigesti" mõelda ja arvata!/ 8. august 2018, 07:58
Tänapäeva maailmas on lubatud ning aktsepteeritavad üksnes need mõtted ja arvamused, mis on "õiged" ja kohased, vastasel korral lastakse sind maha või pistetakse türmi mädanema.

i
Illu, Staaja/ 8. august 2018, 07:19
Siililegi selge, et kaasajal ei tohi asju õigete nimedega nimetada.
t
tont/ 8. august 2018, 09:20
mul sibab aias kolm siili ringi, küsisin siis ühelt-ta ei osanud midagi öelda.
s
sahharovi sündroom/ 8. august 2018, 07:15
nüüd hakkavad kõik vallakollektiivid brussakatest parteiseltsimeeste käsu peale ekret sõimama ja mehele moraali lugema, saadetakse vist pagulusse.
s
saarlane/ 8. august 2018, 07:14
vallavanem võiks tõsise tööga tegeleda, mitte aga r o p p u s i ja p e r v e r s s u s i arutada !
m
mõtlik/ 8. august 2018, 07:56
Peale keskerakonna poolt läbi viidud haldusreformi on vallamajades ametnikke nagu murdu.Tegeliku tööga tegelevad vaid väga vähesed. Ülejäänud on koha täitjad ja palga saajad ehk omad j o p e d. Nii ongi ka antud vallavanemal piisavalt aega tegelda sellega ,milleks vallaravas pole teda palgale võtnud.
m
Mart, miks neid sõimata või halvustada ega see enam ei aita./ 8. august 2018, 07:14
Kuidagi räigelt ja jõuliselt on nad normaalsusele "pähe istumas" ja seda paljudele tugiisikutele ning viimased aitavadki puudega inimesi.
j
joss/ 8. august 2018, 07:11
j
Jääk Aru/ 8. august 2018, 09:00
Vanasri nimetati neid sitapintsliteks
h
Huvitav,/ 8. august 2018, 10:50
kui mina kirjutan ilma ühegi ropu sõnata, siis tuleb teade, et ei vasta ÕL kommenteerimise tingimustele, aga eelnevad vastavad?
h
Hälve ikka/ 8. august 2018, 06:51
ja kohe raske ebanormaalsus,kas kõike panna mis on soe ja liigub jne. no mõelge ikka ise ka.
n
nad/ 8. august 2018, 05:47
i
Indrek2/ 8. august 2018, 07:38
Pole nõus, siis peaks nendele hälwikutele hakkama toetusi maksma, selleks pole mingit põhjust.
j
järelikult/ 8. august 2018, 10:50
r
8. august 2018, 14:22
riigil pole niipalju raha, et kõik need homod kinni maksta. Ja siis tuleb neid kunstlikult juurde, kui nad invadeks tunnistatakse. Kes tahab riigirahast ilma jääda?

PÄEVATOIMETAJA

+372 5199 3733
online@ohtuleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 2233
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee