Eesti uudised

TOPELTMORAAL: Männiku topeltkodakondsus on EKRE jaoks aktsepteeritav, teiste oma mitte

Daniel Veinbergs, 7. august 2018, 12:58

104 KOMMENTAARI

r
RESÜMEE (lühike, tabav ja korrektne - irooniline)/ 8. august 2018, 01:44
EKRE pink on nii lühike, et nimekirja võetakse ka neid kes erakonna seisukohtadega nõus ei ole.
Tehke selline plakat ! :D
m
8. august 2018, 08:53
Merepuiestee / 17:43, 7. aug 2018
Põnev on muidugi lugeda, kuidas EKRE siin vahest kisas, et Estonian Air rahva raha kulutanud ja reformid süüdi. Tuleb meelde aasta 2008 , kui härra Jaan Männik sai Estonian Air'i nõukogu liikmeks - Äripäev. Kes seda rahva raha huvitav laristas. Nüüd laseb kenasti EKRE kah põhja.
s
see aeg on nüüd kätte jõudnud/ 7. august 2018, 22:57
kus EKRE-l tuleb hakata oma sõnu sööma. Lugesin nende õigustust ka Uutest Uudistest ja peab ütlema, et see on üks ühele sarnane Venemaa propagandaga. Kõiges on süüdi teised ja ükskõik mida ka neile ka selgeks teha, siis uus Trumpi poolt kasutusele võetud sõna "libauudised" on neil iga asja õigustuseks. Vaatasin just FB vabaerakonna poolt tehtud videot, kus EKRE vale paljastatakse ja selles teisi süüdistatakse. Ja soovitan kõigil tutvuda ERR-is tänase intervjuuga Mart Helmega. No nii rumalat juttu pole mina varem mitte ühegi erakonna esimehe suust kuulnud. On vaid aja küsimus kui EKRE toetus kukub kolinal. Ega räuskamise ja valija peedistamisega kaugele ei purjeta. Kui see Eesti 200 uute nägudega turule tuleb, siis läheb raskeks eelkõige EKRE-l ja Isamaal. Nii arvan mina.
v
vana tõde/ 8. august 2018, 12:15
Kiiremini kui keegi arvata oskab, kukub Ekre peale järgmisi valimisi ja otse, küll teistele mõeldud, aga ekre endi poolt kaevatud auku.
Jajaa, vana tõde -
Kes teistele auku kaevab, see ise sisse kukub.
m
Munnik/ 7. august 2018, 20:11
blää blää, bläää bläää bläää
uriingi ma teha ei oska aga hülge möla on mul taevani
j
Julgeoleku riski/ 7. august 2018, 19:12
...siiski ju ei ole, sest 17 aastat tahtsime Põhjamaaks saada. See risk on Rootsis nüüd muidugi olemas, sest salgavad pagulaste kuriteod maha ja arendavad sooneutraalsust. Sellest siis ajendatud ka mingilmääral Männiku tolerantsus sel teemal, et mitte minna vastuollu oma teise kodumaa vaadetega. Ütled-pagulane paha ja oled pensionist ilma. Ei, ka mina teda oma tiivaalla ei võtaks, erakonnale moraali risk.
a
Arvan/ 7. august 2018, 19:36
..et Männik hinges siiski on pagulaste vastu. Lihtsalt ei usu, et talle meeldib, mis Rootsis toimub ja kogu euroopas. Lihtsalt ei lähe sõnades niikaugele, et olla rootslastega solidaarne ja eitada kaost.
ä
ätt./ 8. august 2018, 07:10
Ilvesel oli topeltkodakonsus ja see ei takistanud teda olemast president ! Meie moraali järgi on topeltkodakonsus aksepteeritav väljaarvatud venemaaga.
Kas põhiseadus lubab ka neil tähtsatel ametikohtadel istuda on iseasi ??? Topeltmoraal on tänapäeval aksepteeritud !
s
sa, ekreätt, ära valeta ja / 8. august 2018, 12:26
joo vähem Läti viina.
Eesti president T.H. Ilves
loobus juba 1993. aastal USA kodakondsusest!
1
12:26/ Seda räägiti Sulle/ 8. august 2018, 15:02
..tegelikult elab praegu Ameerikas selle riigi kodanikuna edasi. Parem ära plähvi tühja!
k
7. august 2018, 19:01
Ka siinsetel juutidel peaks olema topeltkodakondsus, Eesti ja Iisraeli oma.
e
EKRE valija/ 7. august 2018, 18:25
Ma kardangi kõige rohkem, et EKRE müüb tasapisi oma needki põhimõtted maha mis täna on ja muutub teiste parteidega äravahetamiseni sarnaseks. Loodame koos, et seda siiski ei juhtu, sest vastasel juhul kaob ta poliitareenilt veel kiiremini kui Vabaerakond.
s
seda minagi/ 7. august 2018, 19:00
Sinu ja paljude teiste kartus ekre puhul on täiesti õigustatud.
Kiiremini kui keegi arvata oskab, kukub Ekre peale järgmisi valimisi nagu kivi taevast alla ja otse iseenda poolt kaevatud auku.
l
leitud/ 7. august 2018, 18:24
ÕIGED JA VALED EESTLASED? / 12:19, 7. aug 2018 See, eestlaste lahterdamine õigeteks ja valedeks, on ekrehelmede poolt sulaselge ja järjekordne püüd EESTI RAHVAST LÕHESTADA!
Õigemini, see kõik on ekre ja helmede poolt arukate, tublide ja töökate eestlaste täielik moraalne AHISTAMINE ehk diskrimineerimine.
Need vihaõhutajad Helmed ja ekred tulevad kohtulikule vastutusele võtta EV Karidusseadustiku § 3 lõik 3 järgi.
Kui solvaja kuriteos süüdi mõistetakse, võib teda karistada nii rahatrahvi kui kahe-aastase reaalse vangistusega.
1
18:24/ Hullunud / 7. august 2018, 19:40
hävituspataljonlane jälle põhitööl, lootes, et mode tudub.
e
eu/ 7. august 2018, 18:07
Küsimus "majanduseksperdile/väliseestlasele" mr. Männikule.
Kuidas tema arvates saaks palgataset Eestis tõsta? Kui isik oli ise Eesti Telefoni juhatuses, siis miks küll selasete töötajate palgatase oli armetult madal!?
Inimene, kes on paari heitnud nii sotsidega, isamaalastest kodakondsuse müüjatega ei ole tõsiseltvõetav tegelane!!!
Ehk on tegu süvariigi( kapo) "heateoga" rikkuda tõsised isamaalised ettevõtmised oma käsilaste poliitprostide sisseviimisega tõeliste isamaaliste ridadesse!!!???
n
No..../ 7. august 2018, 19:51
....selle mehe erakonda vastu võtmine on küll ämbrisse astumine! Olen EKRE-s pettunud! Mida nad veel siis teevad, kui valitsusse saaksid? Kuhu kaovad nende kindlad põhimõtted?
j
Juhan/ 7. august 2018, 20:16
EKRE võiks veel Autorollo vennikesed ka kampa võtta, siis teavad, kuidas raha õieti pumbata

j
Jes/ 7. august 2018, 17:49
Alati on valik olnud ainult suurte kelmide ja natuke vähem suurte kelmide vahel
m
Merepuiestee/ 7. august 2018, 17:43
Põnev on muidugi lugeda, kuidas EKRE siin vahest kisas, et Estonian Air rahva raha kulutanud ja reformid süüdi. Tuleb meelde aasta 2008 , kui härra Jaan Männik sai Estonian Air'i nõukogu liikmeks - Äripäev. Kes seda rahva raha huvitav laristas. Nüüd laseb kenasti EKRE kah põhja.
0
0tt/ 7. august 2018, 17:23
Paides võeti punane sots Põder.
0
0tt/ 7. august 2018, 17:22
Paides võeti punane sots Põder.
i
Irwe/ 7. august 2018, 16:22
s
see nõme seadus/ 7. august 2018, 16:16
Mis keelab topeltkodakondsuse, tuleks jalamaid ümber muuta!
m
milleks meile seadused, mis ei toimi?/ 7. august 2018, 15:46
mis siia ekre puutub, kui seadus keelab kahte kodakondsust, siis on inimene seadust rikkunud ja kui koheselt pole ise nõus loobuma teise maa omast, siis võetagu ära eesti kodakondsus. nii lihtne see ongi, miks seadusi täideviiv organ pole oma tööd teinud?
t
täpsustaja/ 7. august 2018, 15:59
Kaljurannaga mölises küll kõige rohkem ekre.
1
15:59/ Mida sa jaburdad?/ 7. august 2018, 17:37
Ega Kaljurannal polnud topelt kodakondsus, tema oli lihtsalt venelane, nagu Sina, kes hästi möliseda oskab.
e
7. august 2018, 16:29
ekrekad ju köigi kallal kisanud,imelik,et see papi kaabuperele sobib?Aga enne valimisi köik kölbamas
m
muki/ 7. august 2018, 18:44
Küll neile sobiks ka Barac Obama, kui see juhtumisi EKRE nimekirjas kandideerida saaks
m
Mart/ 7. august 2018, 19:27
Vaat see on alles jumalikult hea idee - Obama tooks kõikide teiste erakondade hääled Ekrele. Ainult EKRELE!
Jummel,
suurimad tänud, tänud...tänud mukike!
Tule meile, kanname sind kohe kätel selle oivalise idee eest!
e
Ei, kohe mitte ei/ 7. august 2018, 15:36
Ole meile neid ludrisid oma tarkust näitama vaja!

e
eu/ 7. august 2018, 15:31
Valimiseelistuses oleks ehk ERKRE gi, kuid peale viimast võõramaalasest ( topeltkodakondsusega ) ülejooksiku vastuvõtmist hakkab küsimusi tekkima.
Muideks leheneegritele ka uudiseks, et ka eelmine kohaleupitatud presku ( eesti nimega võõramaalane) mr. elvis oli ka topeltkodakondsusega!
t
to eu/ 7. august 2018, 15:49
ei ole su valikuks ekre, ära häma. kes on aru saanud, et ekre seisab homopropaganda ja multikulti vastu, see ei kaalu teisi erakondi, sest kedagi sarnast võtta ei ole ning mõne liikme mittemeeldimine seda otsust ei muuda.
kui aga homoprop ja islamiseerimine sobivad, siis on sul valikuid palju.
t
tony kui EV seadused ei luba topeltkodakondsustei saa ma aru kuidas Jaanil on võimalik RKsse kandideerida, siis ükskõik mis erakonnas/ 7. august 2018, 15:22
kui EV seadused ei luba topeltkodakondsustei saa ma aru kuidas Jaanil on võimalik RKsse kandideerida, siis ükskõik mis erakonnas
j
ja mitte ainult jaanil/ 7. august 2018, 15:51
vaid üldse neil, kel topeltkodakondsus. mismoodi saab olla selline korralagedus, et mingid randpered ja männikud teatavad, et nemad ei kavatsegi lõpetada seaduserikkumist. miks kiiruseületamine suurem seadusrikkumine on ja trahvi saab?
o
Olen/ 7. august 2018, 15:17
EKRE pooldaja aga see,et võtavad selle poliit-prostituudi ja hakkavad talle erandeid tegema see mulle ei meeldi.Ja selliste lüketega ei suurene EKRE valijaskond mitte.
p
7. august 2018, 15:27
Pole Sa mingi EKRE pooldaja. Sina pooldad JaanaToomi.
m
mina ka tuline ekre pooldaja/ 7. august 2018, 15:52
ja olen sama meelt - kahepalgelisus on tülgastav. pole enne ekre puhul märganud, nüüd siis märkasin ja pettusin.
a
aga kuidas/ 7. august 2018, 16:40
aga kuidas tundub kahepalgelisus suvepäevade räppimise kontekstis? Mustanahaliste muusika EKRE valimisedu jaoks?
1
15:17 Kisa taevani/ 7. august 2018, 17:43
Ilves sobis presidendiks topeltkodakondsusega ime hästi. Keegi ei karjunud, ühed võivad, teised ei. Ise ka aru saate, mis teil vaja on? Lihtsalt räusata ja siin seda võimaldatakse rahuliku südamega ÕL poolt. Peaasi, et EKRE-le ära panna ja Ratasele pugeda.
E
taevanikisajale ekrelasele/ 7. august 2018, 18:36
Ekrele polegi vaja ära panna,
Moraalitud Ekre juhid on ISE need ekre erakonnale ärapanijad.
1
17:43 ekriidile/ 7. august 2018, 18:43
mitte keegi ei pea Ekrele ära panema.
m o r .a . al i t ud Ekrejihid on ise oma erakonnale ä ra p a n i j a d ja põhjaajajad.
Ja muideks nii Ratas koos keskerakonnaga kui ka Helmed koos ekre erakonnaga
kukuvad Riigukogu valimistel nagu Edgari mädad kartulid.
m
marksimi-leninismi kool / 7. august 2018, 15:17
Eks EKRE olegi topeltmoraaliga. Võimu nimel kõigega nõus. Nüüd on neile ka soolised vähemused ja mustad armsad.
t
Tim/ 7. august 2018, 15:53
Te sots-soroslased olete ise marksismi-leninismi esindajad kellel pole moraali ollagi.
t
Timi raviarst/ 7. august 2018, 17:43
Isegi kanged rohud enam ei aita
TImi sellest sorose paranoiast üle saada.
Hoopis vastupidi - nüüd on talle lisandunud veel sotside paranoia.
1
15:17 / Olematu moraaliga/ 7. august 2018, 17:47
soroslased, nagu see suur joosep titt ja tema rinnalapsed siin jauravad, häbi pole kopika eestki.
e
Eit/ 7. august 2018, 15:17
Vanapagan pidi hädaga ka kärbseid sööma. EKRE võtab vastu kõik, keda seni materdanud.
Küllap võetaks kahel käel vastu ka sotsid, kuid need juba ei tule!
1
15:17/ kuidas ei tule/ 7. august 2018, 17:50
Paides üks punane sots sai siniseks, küll neid saab veelgi. Ega siis kõik sotsid pole sündinud kommunistid, mõni on isehakanud ja saab ise ka sellest lahti, kui aru koju tuleb.
k
Kuusik Kaasik/ 7. august 2018, 14:48
Sotsid ja muud pooletoobised annavad nüüd iga päev tuld EKRE pihta. Andke aga andke. Ettevõttlikke ja taibukaid inimesi see ei heiduta. EKRE on järgmiste valimista võitja
k
kiitlete/ 7. august 2018, 16:01
juba nagu kesikud ja punktada oskate kiiremini. Kutseri võtsite ka kampa?
k
KuuKaale/ 7. august 2018, 17:14
Ära keksi, pill tuleb pika ilu peale. Kordub presidendivalimiste lugu, ekre jääb pika ninaga. Mõelgu enne kui lähevad teisi pika puuga lõõma - mida nad valitsuses üldse tegema hakkavad.
j
jaanatoom/ 7. august 2018, 14:27
k
Kas tal kah topelt???/ 7. august 2018, 14:40
h
heh/ 7. august 2018, 14:23
Ajalehtedel on mingi kokkulepe, et tümitame koos kõike mis on EKREga seotud, kui Helmete peale hammas enam ei hakka siis võetakse ja proovitakse Männiku kallal kobiseda.
t
to heh/ 7. august 2018, 15:55
kui seadust rikub ja seda õigustatakse, siis ongi õige, et üles võeti.
t
to to heh/ 7. august 2018, 18:54
Vaata kui ilgutakse mitmeid päevi teemal, EPL rohkem , ilmselt Õhtuleht hapukurgi pärast järgi siis on asi kaugel sisulisest ja sisuga artiklist.
Ma ei saa aru samas kuidas Palo teema nii rahulikult maha kanti - tädi ütleb, et läheb poliitikast minema, samas istutab end hoopis kahele kohale korraga, kas see pole siis sula selge valetamine aga ilmselt meie ajalehtedele IGAV teema.
1
18:54/ Aga Palo on ju sots/ 7. august 2018, 19:46
Ajakirjandus ise ju viljeleb ka topeltmoraali, ühed võivad kõike, teine mittemidagi. Millal siis ka sadama "heategijad" jutuks võetakse, isegi Ratast see ei huvita.

m
Mis topeltmoraal?/ 7. august 2018, 14:14
ekrel pole üldse mingit moraali.
g
Gaymetrod ryndavad/ 7. august 2018, 14:08
i
ILma haridusete õllejoodik maalt Läti piiri äärest!/ 7. august 2018, 14:00
Mina olen nüüd kah männiku valija, teised ju mind häbenevad
s
7. august 2018, 13:52
Siis pole vaja teiste kallal iriseda ja vigu otsida. Kõik teevad kompromisse.
m
Maakas/ 7. august 2018, 13:50
Minister Anveltil puudub üldsegi Eesti kodakondsus, mis ei sega teda aga olemast EV minister. Pole mõtet EKRE suunas hambaid kiristada.
e
ekre meil ju näpuga näitaja,/ 7. august 2018, 13:58
ja kui veel koalitsiooni hakatakse tegema muutub kõigiti kõigega leppivaks. normaalne, teisiti pole võimalik. las veel kaagutab, varsti kallistab :D kõiki...
a
7. august 2018, 15:04
Anvelt hoiab oma ENSV aegset punapassi puhvetikapis. Miilitsatõend ka veel alles.
t
to maakas/ 7. august 2018, 15:56
ei ole nii. konkreetselt peaks tõestama anvelti kodakondsust ja teiste puhul tuleks seaduserikkumine koheselt lõpetada, loobugu kas teise maa või siis sundkorras eesti omast.
u
Uunu/ 7. august 2018, 13:38
Männik on EKRE esimene reha.
k
kõik mis sa teed, teed endale või oma erakonnale/ 7. august 2018, 14:00
kas just esimene reha, aga ekre üks suurimaid rehasid küll.
v
Vile/ 7. august 2018, 13:37
Pidasin EKREt ikka põhimõttekindlaks erakonnaks, aga välja tuleb, et samasugune sõnade tegija.Vabandusi leiab alati.
p
7. august 2018, 13:43
poliitika ongi ju kompromisside kunst :P
m
muidugi/ 7. august 2018, 14:07
varsti kõik neegrid ja homod ka nende parteis, kompromisside kunst :).
k
Kuusik Kaasik/ 7. august 2018, 14:55
Kui lisada neegritelejahomodele siia kommunistid, siis saame kokku juba sotsidebande.
e
ekre topeltmoraal / 7. august 2018, 13:37
Topeltkodakondsusega riigikogulasi Imre Sooäärt ja Valdo Randperet laimanud, mõnitanud ja Eesti julgeolekuriskiks sõimanud EKRE helmed on nüüd ise olukorras, kus konservatiivide nimekirjas kandideerib riigikokku kahe kodakondsusega isik - Jaan Männik, kes on veel ho-m.ode- ja nõgidedelembeline.
Helmed – teretulemast meie sekka kahe kodakondsusega Jaan Männik!
Kõik ekre põhimõtted ja -väärtused on nüüd helmede poolt ära nullitatud.
Valimiskaotuse hirmus ja häältenäljas võtavad ekred kasvõi vanak u- r a. di ise enda kampa, peaasi - ehk saab nii paar häält juurde. Meganaer.
Tegelikult on see Jaan Ekre must Peeter, kelle tõttu ekre erakond tuhandeid hääli hoopis KAOTAB!
i
ilma igasuguse moraalita ekre juhid/ 7. august 2018, 13:54
homode ja nõgidesõber ja kahe kodakondsusega papi Männik hakkab Ekret esindama!
«Mina tunnen ka homoseksuaalseid inimesi ja mina leian, et nende käest ei tuleks mitte mingil juhul hääleõigust ära võtta nagu mõni liige on öelnud. Ka mustanahalised inimesed on võrdsed inimesed meiega,» ütles EKRE nimekirjas parlamenti kandideeriv Männik.
V
?/ 7. august 2018, 13:55
k
kopitanud kadedus/ 7. august 2018, 13:58
ei lähe su laim läbi,EKRE ON AINUS ERAKOND keson aus.
e
ekre valija/ 7. august 2018, 16:01
ära nüüd ikka asjata ka kiida, selles küsimuses ei ole nad ausad, on silmakrijalikud ja häbi selle eest neile!
1
13:58 kopitanud ekrelasele - ekre ja aus?/ 7. august 2018, 17:56
aitäh lahja nalja eest, mille üle ei saa isegi mitte naerda.
1
16:017 Häbi sullegi/ 7. august 2018, 18:05
Pole sina kuulnudki sõna AUS, sest ainult valedest toitud.Ilves, Randpere , Sooäär, küllap on veel palju teisigi, miks nemad ausamad Sul on, sest Sina nii tahad.
o
oot/ 7. august 2018, 16:00
mis mõttes laimanud? tee endale ikka nende sõnade tähendus selgeks, mida kasutad oma grafomaaniliste tekstide ilmestamiseks. laim tähendaks pahatahtlikku valetamist, sooäär ja rändper(s)e aga omavadki topeltkodakondsust, seega see pole mingi laim.

h
7. august 2018, 13:34
huvitav, kas ma olen millestki valesti aru saanud, aga Eesti seaduste järgi pole topeltkodakondsus lubatud?
ä
Ärge/ 7. august 2018, 13:32
räusake selle Ekre kallal,vaadake mis teistes erakondades toimub ja kes ülejooksikud on.
k
Katja Must/ 7. august 2018, 14:02
j
Juhani poeg/ 7. august 2018, 14:08
Seda teised teevad ka! - seda on praktiseerinud kõvasti Keskvõlakond
e
ekre ka/ 7. august 2018, 19:15
ekred teevad kõik nii nagu kesikudki, kuna
nemad on ju kesikute pee teine kannikas
a
ab/ 7. august 2018, 13:29
Kumb ta siis on, kas topeltkodakondsusega või kahekordse kodakondsusega? Või leheneeger ei tee vahet?
m
Muigega/ 7. august 2018, 13:49
Mis imeloom see kahekordse kodakondsusega ka veel on?
2
2/ 7. august 2018, 14:09
Eesti kodakondsust, esimese Eesti ja teise Eesti.
a
abc/ 7. august 2018, 16:03
kahekordne ongi topelt, Iöö ÕS lahti ja vaata, tur.akas.
a
ab/ 7. august 2018, 21:49
Sa ise oled üks paras ull turaakas! Teadmiseks, et on olemas isegi selline asi nagu google, kui muidu matsu ei jaga! Uuri passpordist kui ise ei jaga!
h
haha/ 7. august 2018, 16:04
küll on ikka peenetundelistele see õhtulehe kommentaarium, isegi sõna tu.rakas läheb modereerimisele, ei tohi seda sõna öelda.
t
Teisitimotleja/ 7. august 2018, 13:24
EKRE peaks Manniku valiku ette seadma kas loobub Rootsi kodakondsusest voi saab kinga. Sellest põhimõttest ei tohi EKRE taganeda voi mina hakkan EKRE vastast assitustood tegema.
a
Aga / 7. august 2018, 13:50
Hakka oma ussitustööd tegema.
m
mis kinga,/ 7. august 2018, 14:10
e
ekre valija/ 7. august 2018, 16:05
selles osas sinuga nõus. sama peavad tegema kõik, kellel topeltkodakondusus, eesotsas randpere ja soosaarega. aga jah, männik ka. seadus olgu kõigile sama.
1
13:24/ Vot kus mure/ 7. august 2018, 18:09
Ja mis see sulle annab? Sina siin ju ussitad iidamast- aadamast saati, kuhu jõudnud oled? Vaata, et hiljem koos Simmiga õiges kohas ei ussita.
e
EKRE uued liikmed/ 7. august 2018, 13:20
Kuuldavasti liitumas ka Voloodja ja Sergey.
e
ekre valija/ 7. august 2018, 16:07
ja siis? mis nende vastu on, kui on korralikud tööinimesed ja valdavad keelt? sotsidel on näiteks jevgeni ja anastasia, keskidel yana ja mihhail jne.
p
7. august 2018, 13:18
Planeeritakse mingit valijate petmist jälle, ups ja juhtus?
r
Reimo/ 7. august 2018, 13:18
Väga hea, sotsidel ja isamaalastel on juba kõht lahti suurest hirmust. Kiiremad otsustaja ilmselt võetakse EKREsse vastu, ülejäänud suunatakse tootvale tööle.

TOIMETAJA

+372 5199 3733
online@ohtuleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 2233
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee