Krimi

Jüri ringteel rullus auto üle katuse, vigastada sai viis inimest

Toimetas Kristel Veerus, 4. august 2018, 22:32

50 KOMMENTAARI

k
Keskealine naine/ 6. august 2018, 03:36
Loodan väga, et noor mees paraneb.
g
gee/ 5. august 2018, 14:57
Ah jaa, üks autofirma lubas eestlastele ekstra masina luua, kus rattad on ümber kere: all. külgedel ja katusel, et poleks probleeme, läbib vabalt eurokraavid, mingi riigi kaitsejõud on isegi juba huvitatud.
r
reede/ 5. august 2018, 12:18
58 aastasel mehel peaks ikka sõidukogemust olema Pealegi kui sul autos hulk kaaslasi POle siin mingit vale sõidukiiruse valikut vaid sulaselge kihutamine nii et kurv sirgeks ja rattad taeva poole
s
Tagasi kooli!/ 5. august 2018, 11:45
v
vabandust/ 5. august 2018, 11:33
Minu arvates on maastur mõeldud rahulikuks sõiduks halbades teeoludes ja mitte kihutamiseks. Tuleb valida õige sõidukiirus vastavalt oskustele ja nii lihtne see ongi.
m
Miks mulle tundub,/ 5. august 2018, 11:29
et see sõidukit juhtinud 58 aastane mees ei kuulunud tavakodanike klassi. Mitte üheski lehes pole mitte ühtegi pilti.
t
Taat/ 5. august 2018, 11:02
Praktiliselt iga päev avarii,kus inimesed saavad vigastusi,halvemal juhul surma.Inimesed,kiirustage aeglaselt,Liiva Mati juurde ei ole vaja kiirustada!

8
818/ 5. august 2018, 09:31
Projekteerijatel ja ehitajatel pole see ringtee sugugi mitte kõige paremini õnnestunud. Kurvi raadius muutub ebaühtlaselt ja vist on ka mõnes kohas tee kalle väljaspoole. Üks juba nõukaajast tuntud avariikoht on Jüri teeotsa ja Tallinna suunas väljasõidu vahel. Paljud, kes Viljandi mnt või Tartu poolt ringile sõidavad panevad vahetult enne Tallinna teeotsa joonelt kraavi. Seal muutubki kurvi raadius ja kes on võõras ning õige hetke maha magab, see teeservas lõpetab.
Arenenud riikides ehitatakse sellised kohad ümber ja spiraalseid pöördeid loetakse juba liiklusteoorias väga ohtlikeks lahendusteks. No Eestis noor vabariik, eks nad arene. Esialgu piisaks kui maanteeameti paksud mõne hoiatusmärgi välja paneks ja mentla teeoludele vastavast kiirusest jahuks.
s
sede/ 5. august 2018, 10:43
sul on peaaegu oigus,aga 90..ga soites ei ole voimalik kuidagi yle kaela rulluda!
8
818/ 5. august 2018, 12:04
Spiraalsetel kurvidel ongi see eripära, et õigesti valitud kiirusega kurvi tulles tuleks kurvi edenedas hakata pidurdama ja kurvi keskel pidurdamine on äärmiselt loll sõiduvõte.
Selles konkreetses kohas on taolise Toyota sarnase surmakünaga 90 km/h sõitmine juba selge enesetapp, Minumeelest on seal 70 märk ja isegi see on liiast. 70-ga võib sõita suuremat osa sellest ringist kuid mõnes osas tuleks vähemalt 50-ni pidurdada.
Nagu juba kirjutasin - autojuht ei pea olema mingi selgeltnägija vaid teed tuleb õigesti ehitada. Seniks ja Eesti tingimustes - toodagu väliskurvi paar koormat kruusa ja las Villu Vane räägib Keskpäevatunnis liiklusohutusest. Saksamaal seevastu lastakse taolised ringid lõdva randme ja 90-ga.
8
818/ 5. august 2018, 12:05
.... ning tsensor, mälu kiiremini! Meil on siin diskussioon käimas!
8
818-le/ 5. august 2018, 22:39
Märk on seal 50 ja sellise kurvi juures täitsa sobilik kiirus. 70-ga läheb juba kahtlaseks.
1
1mees/ 5. august 2018, 09:31
Mis te hämate, Hilux on üks kehvemaid teel püsivatest autodest, põdra testis kukub läbi, kui järsku manöövrit teha on rattad üleval. See sai sellele naisele ka saatuslikuks.
t
tiia/ 5. august 2018, 10:25
Sõidukit juhtis 58 aastane mees, see on selgelt välja öeldud.
1
1mees/ 5. august 2018, 11:14
Lõpp oli mõeldud nüüd eilsele või üleeilsele uudisele, kus kinnitama turvavööga naine oli
ü
5. august 2018, 19:26
Üks kirjutab aiast, teine aiaaugust.
r
Riho / 5. august 2018, 08:44
Jüri ring Tallinna ringteel on valesti projekteeritud. Juba isegi 50 km/h hakkab kiskuma kraavi.
Kes pidevalt sõidavad seda ringi teavad ,aga esmakordsel sõitjal võib tulla suure üllatusena .
Ma ei tea kas märgistuse puudulikkusesest aga pidevalt on sellele ringil ka vastu suunda sõitjaid
s
selline rikutud ring/ 5. august 2018, 09:15
olevat range euroliidu nõue
a
Aga/ 5. august 2018, 08:34
Mida uhkem auto seda rohkem ülbelt kihutatakse ja tegeletakse sõites kõrvaliste asjadega. Mõnel juhil läheb enda "ego" nii suureks, et lollustel liikluses pole piire.
m
Maali maalt/ 5. august 2018, 07:45
Tänapäeva autod ongi tehtud nii, et peab sõidu aeg kõiksugu asju näppima. Navigaatorilt on ju vaja ringteel vaadata, kuulata, kuhu sõita. Ja igatsugu muid vidinaid, mis tähelepanu viivad. Ei ole üksi nutitelefonid süüdi. Kuigi kasutan ka ise telefoni navigaatorina ja sealt hästi ei näe, pean pingutama. Ja ongi tähelepanu liiklusele kadunud. Aeg oleks midagi turvalisemat välja mõelda!
j
Jaan/ 5. august 2018, 07:36
Jüri ringil on see halb omadus, et tee kalle on ringist väljapoole. Kui ei tea ja tähele ei pane, ongi õnnetus käes.
m
Mädanik / 5. august 2018, 08:16
Inimesel on kaela otsas pea aga mitte kaalikas.Võiks oma peaga ka mõelda.
m
m/ 5. august 2018, 08:23
Jüri ringi kalle on asjakohane, kui seal ainult püsida või sealt välja sõita. Sisenemine Tallinna ringi vasakpoolsest reast tekitab väikese hüppe (kui liiga kiiresti sõita) ja siis haakub auto alles väikese ringi sisemise raja vasakservas. Väikese ringi eel ja ringil võiks rakendada väiksemat lubatud sõidukiirust ja vajadusel STOP märki.
j
Jaanile/ 5. august 2018, 16:07
Ära plära 50-nega sõites ei juhtu sul seal midagi. Seega täida liikluseeskirju.
ö
öde/ 5. august 2018, 06:21
k
Kersti/ 5. august 2018, 08:38
kuidas saab veest samakat teha?
n
no/ 5. august 2018, 09:06
lased veits veel laagerduda ja peagi naudid tulemust
p
5. august 2018, 19:22
Pärmi peab ka ikka lisama.

l
5. august 2018, 01:51
j
Jüri/ 5. august 2018, 00:26
Jälle eurokraavide ohvrid!!! :(
i
Iga nädal sõidan seal ringteel/ 5. august 2018, 01:35
ja ausõna, pole veel ühtki "euro"kraavi näinud, mis oleks põiki üle tee kaevatud, nagu mingi tankitõrjekraav. ;)
s
Sulon probleemid/ 5. august 2018, 05:00
Lugemisoskuse- või nägemisega?
0
05:00/ 5. august 2018, 16:05
Ju siis tõesti on mul silmanägemisega probleeme, sest pole ma Eestis veel ühtki "euro"kravi näinud mis oleks kaevatud põiki üle sõidutee. Ja mis oleks see tõttu süüdi, et mõni sinna sisse sõidab. Seega sinul endal on probleeme hoopis mõistusega, kui otsid põhjuse kraavides, mitte aga tihendites.
t
to Jüri/ 5. august 2018, 02:25
Ma olen sõitnud 20 aastat, 30 000 km aastas ja mulle ei ole ükski kraav veel autole ette jäänud.. Ei tea, kas viga võib minus olla?
k
Kuri Kraaw/ 5. august 2018, 08:25
Jah, taas teab mõni, et teeäärsed kraavid põhjustacad meil liiklusõnnetusi. Olen vist kehva tähelepanuga, et ühtki sellist pole märganud.
j
4. august 2018, 23:38
t
Tasane Hilux/ 5. august 2018, 08:28
Kas keegi on kohanud meie teedel ka enam-vähem lubatud kiirusega sõivat Hiluxi!
Tegelikult aga ei saa need ju limada kiiremini kui 160-170, sest siis on juba gaas põhjas.
m
Minu Hilux/ 5. august 2018, 10:48
Olen kohanud meie teedel enam-vähem lubatud kiirusega sõitvat Hiluxi, selle rooli taga olen ma ise.
p
pets/ 4. august 2018, 23:31
lame jahumine jälle kiirusest
k
Kodanik / 4. august 2018, 23:29
Ah, et rullusite üle katuse, ai ai ai papaitiino ja keegi on raskelt vigastatud, ai ai ai papaitiino, no kes ellu jääb, ehk õpib sellest, jõhker kihutamine, tulemus on siin, ai ai ai papaitiino!
j
Jüri/ 4. august 2018, 23:24
Hilux ei ole jh väikebuss....kastikas ikka ju...alles oli teil siin uudis kui Viljandimaal hukkus üks naisteraffas...vot täpselt selline auto in...see ei olr buss...pole sinna lähedalegi 😉
k
5. august 2018, 09:19
Kas Jüri on mingi "laksu" all sellise soperdise kirjutanud?
h
hslvasti tehtud!/ 4. august 2018, 23:02
no nyyd siis juhtus. ringile sôitmine on nii järsk, et see pidi juhtuma ja kôrval on kohe sygav kraav....
e
Ert/ 5. august 2018, 07:38
Selliste pärast ongi sealt väljasõit järsk et peast põrunud 100 kmh peateele ei põrutaks.
m
miner/ 4. august 2018, 22:48
t
tundmatu/ 4. august 2018, 23:02
aa järsku oli opel transit.

e
Enne artikli kirjutamist,/ 4. august 2018, 22:47
võiks kõigepealt ise endale selgeks teha kus õnnetus ikkagi juhtus kas Tallinn-Tartu-Võru maanteel või ikkagi Tallinna ringteel.
r
Riho / 5. august 2018, 19:05
Jüri ringli. Viljandi mnt tuleva tee ja Tartu manteele Tartu suunas mineva ringilt väljasõidu vahel

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee