Eesti uudised

Tele2 rikke pärast ei saanud tuhanded kliendid välismaal helistada (11)

Toimetas Maarit Stepanov, 4. august 2018, 13:32
Tele 2 logo. Foto on illustratiivne.Foto: Mati Hiis
Reedel ja laupäeval esines probleeme Tele2 rändlusteenuse kasutamisega, mis mõjutas ettevõtte hinnangul 30 000 kuni 40 000 välismaal viibivat klienti.

Tele2 Eesti kommunikatsioonijuht Kertu-Kätlin Käisi sõnul tehakse kõik endast olenev, et klientide rändlusteenus hakkaks esimesel võimalusel tööle.

Samal teemal

Mis toimub? "Rändlusteenus kohati ei tööta," vastas Käis. "Kui olete välismaal ja ei saa võrguga ühendust, siis teadke, et probleem ei ole teie SIM-kaardis ega telefonis, vaid võrgus." Ta lisas, et probleem ei puuduta Eestis viibivaid kliente.

Võrguprobleemi allikaks tema sõnul Tele2 partner, kelle teenuste kaudu tagatakse välismaa operaatorite võrkudega ühendumine. "Partneriks on Šveitsi ettevõte Comfone, kes on üks maailma suurimaid – ja kuni antud hetkeni usaldusväärsemaid – tegijaid oma valdkonnas. Probleem esineb nende süsteemides, mis tagavad meie klientidele välismaal teiste operaatorite võrkudega ühendumise," ütles Käis.

Millal probleem lahendatud saab, ei oska ettevõtte kõneisik täie kindlusega veel öelda. "Me teame, et probleemi lahendamisega tegeletakse palavikuliselt. Ööl vastu laupäeva õnnestus süsteeme uuendada, kuid see ei taganud probleemi lõpliku lahenemist."

Need, kel välismaal mobiilset internetti tarvis, soovitab Käis kasutada WiFi võrke või soetada välismaa operaatori kõnekaart. Kuidas kavatseb Tele2 olukorda kompenseerida, pole veel selge. "Võtame iga kliendiga pärast rikke kõrvaldamist ühendust ning kompensatsioonitaotlusi kliendid ise saatma ei pea," lubas Käis.

Mis puudutab hädaabinumbrit 112, siis sellele saab helistada ka siis, kui telefonis puudub sim-kaart.

Laupäeval kell 17.40 teatas Tele 2, et probleem on lahendatud ning kõik võrguteenused välismaal taastatud.

"Praeguseks teadaolevalt esines rändlusteenusega seotud tõrkeid üle maailma ning tegu oli roamingupartneri Comfone tehnilise rikkega, mis sai alguse nende tehnilisest uuendusest. Probleem puudutas Tele2 Gruppi ja ka mitmeid teisi välisoperaatoreid," selgitas Käis.

Tele 2 vabandas ebameeldivuste pärast ning lubas, et kõigi rikke tõttu kannatanud klientidega võetakse personaalselt ühendust.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee