250 kommentaari

E
et siis kriminaal  /   18:32, 7. aug 2018
jälle meil siin olukord, kus kõik kardavad kriminaali ja politsei loomulikult ei tee midagi. Tallinnas ei suuda politsei alaealisi röövleid kinni võtta, kuigi poisid on teada ja tegutsevad lausa avalikult, ja siin loos ei võeta kriminaalilt koera ära, sest keegi ei taha kriminaali kurvastada - no anna mõistust!
T
To Kessu  /   00:34, 7. aug 2018
kes vähegi näeb seda koera hulkumas, palun KOHE helistage 112 - koera on nähtud ka teistes ümberkaudsetes külades, nt Järvseljas, Liispõllus
K
Kessu  /   00:01, 7. aug 2018
Täna 04.08.2018 jalutas koer vabalt Haavametsa külas ringi.Urmas Muugi on kriminaalkorras korduvalt karistatud( vargused,ähvardamised,kelmused) Urmas Muug on aastaid kohalikke inimesi oma koertega terroriseerinud.Urmas Muug võiks ka ajakirjandusele oma maja tutvustada.( Mehikoorma küla elanik)
K
Kessu  /   00:01, 7. aug 2018
Täna 04.08.2018 jalutas koer vabalt Haavametsa külas ringi.Urmas Muugi on kriminaalkorras korduvalt karistatud( vargused,ähvardamised,kelmused) Urmas Muug on aastaid kohalikke inimesi oma koertega terroriseerinud.Urmas Muug võiks ka ajakirjandusele oma maja tutvustada.( Mehikoorma küla elanik)
  /   23:47, 6. aug 2018
Mised
K
Kessu  /   23:47, 6. aug 2018
Täna 06.08.2018 jalutas Urmas Muugi koer ikka Haavametsa külas ringi.Urmas Muugi on kriminaalkorras korduvalt karistatud erinevate kuritegude eest ( vargused,kelmuses,ähvarda
R
ram  /   10:30, 6. aug 2018
Koer,kes ründab inimest,tuleb viivitamatult magama panna! Ja koeraomanik kolmeks kuuks kassitoidule.
K
ksr  /   17:25, 5. aug 2018
humanitaarid saavad ainult nii lollid olla, et peksavad võõrast koera, loodetavasti peremees teeb politseile avalduse.
K
kahtlen  /   07:08, 6. aug 2018
kas sa üldse hoomad sõna - humanitaar - tähendustki,
S
Suured  /   17:04, 5. aug 2018
Lambakoerad, kes traditsiooniliselt lambakarju ohjes hoiavad peaks olema keelatud kortermajades. Keelatud ka ketikoertena. Siit järeldus, et peaks keelatama terves Eestis. Samuti võitluskoerad. Loomad peavad saama liikumist, jooksma ja mängima. Siis on nad õnnelikud ega ründa kedagi. Juhul, kui pole halvad omanikud, kes oma looma löövad. Pekstud loomi ei saa kunagi usaldada, sest ka nemad ei usalda kedagi, ei võõraid ega omasid.
S
suured lambakoerad  /   20:49, 5. aug 2018
on mõeldud siiski karja kaitseks, mitte lammaste karjatamiseks
G
gf  /   16:31, 5. aug 2018
humanitaarid on lollid, hakkas võõra koeraga maadlema.
T
To gf  /   20:34, 5. aug 2018
Teades olukorda lähedalt, oleks palunud gf-l ette näidata muud, ilma maadlemata võimalust kõrrikaranud koera käest pääsemiseks
G
GF oleks  /   07:13, 6. aug 2018
kähku ennast lihtsalt täis lasknud,lootes ;et kutsake keerab ehk pea körvale, koeral on teatavasti eriti peen haistmismeel, tema poleks oma valgeid käekesi küll enesekaitseks kasutanud. Tark nagu ta meil siin on!
U
Uus maks  /   13:21, 5. aug 2018
Kümmekond aastat tagasi puhkes nn mopeediepideemia. Igale poisikesele osteti see aparaat. Oli palju õnnetusi ja oli palju lärmi tänavatel. Asi lahenes, kui tuli nõue mopeedid ARK refistrisse kanda ja teha kohustuslik liikluskindlustus. Aastaga probleem lahenes. Kümnest mopist üheksa kadus liiklusest. Ülejäänud sõidavad täna nii nagu peab. Sama asi tuleb teha koertega. Algab registreerimistasust ja edasi kaalu järgi. Tahad omal mingisugust sajakilost elukat pidada - maksa. Tariif võiks olla näiteks selline: alla 10 kilone elukas maksuvaba, edasi viiekilose sammuga. Viiekümnekilose koera aastamaks näiteks 250 eurot. Kui kontrollimise hetkel maksukviitungi ettenäidata pole - trahv aastamaksu ulatuses. Kontrolli ja karistuse määramise õigus politseil, MUPO-l ja kohaliku omavalitsuse järelvalve ametnikul. Ja uskuge mind - penide probleem laheneks samamoodi aastaga. Kümnest kaheksa kaoksid tänavapildist.
T
Tänavalkõndija  /   15:24, 5. aug 2018
Tänapäeval on koeraomanikel ikka ulme õigused - nende lojused pole kunagi süüdi, ikka pigem see teine pool (laps, vanur, täiskasvanu). Ja paljud koerad on ka tegelikult ründekoerad elik sellist tõugu, mida normaalses ühiskonnas vabalt pidada ei tohikski. Mingid mastifid jm., on ju aretatud tapmiseks.
  /   00:35, 6. aug 2018
Poliitikud näitavad koerasõpradele head eeskuju, nende koerad on kah karistamatud ja vabapidamisel.
R
raudmees  /   11:56, 5. aug 2018
Selle juhtumi valguses võiksin vaid soovida et mõni üpris karvane elukas võtaks ette mõne riigikogu liikme ja õiguskantsleri Kas minul on oma maal õigust kõndida tänaval kartmata mõne hullu koeraomaniku üliarmsa karvakera rünnakut Aga õiguskantsleril ju omasooliste õiguse kaitse tähtsam kui mingi pensionäri elu ja puutumatus Meie riik on otsaga soos
M
miks te soovite  /   13:02, 5. aug 2018
kui seadus ei karista Teil seda ISE korraldada - jääte süüst puhtaks ju, koer tegi. Nagu analoogsel artikli jam uude analoogsete juhumite tõlgendades tehakse. Samas on see jabur, kuna koer on ka relvana käsitletav ja pensionäri rünnati "relva" kasutades, tekitades talle kehavigastusi ja kannatusi.
I
ints  /   11:34, 5. aug 2018
mis te süüdistate minu väikest süütut pitsut,ta ei te kellegile liiga...hea nali
A
ajalehes süüdistaski selle kaukaaslase omanik et  /   12:24, 5. aug 2018
puretud mees ründas tema pitsukest ja katsus koerakest lausa ära süüa-
V
Vegan  /   11:31, 5. aug 2018
Koer on lõugav ja sttuv, mõnikord ka purev, kiskja elajas, kes äratab positiivset huvi ainult zoofiilis.
!
!!!  /   10:33, 5. aug 2018
Kahjuks ei ole alati käepärast tublit k aigast, labidat või viglat.
Neid "minu armsaid perliikmeid, kes ise kedagi esimesena ei hammusta" on kuidagi liialt palju saanud. Seega on soovitatav läbida kursus, anda eksamid, taotleda relvaluba ning muretseda isiklik relv.
Asja ajab ära ka pipragaasi balloon ja ehmatamiseks sobib ka vabamüügist saada olev signaalpstol.
P
Palun vastake,  /   18:13, 6. aug 2018
kustkohast seda signaalpüstolit osta saab?
  /   08:44, 5. aug 2018
maha lüüa need raisad
L
Lopmulikult!   /   05:13, 5. aug 2018
Et naabri krants sind ei ründaks peab käima alndlikult pea maas ja rahulikult saba liputama.?
A
Arvamus  /   00:11, 5. aug 2018
Minu arvates on täiesti lubamatu, isegi kuritegelik, kui koer jalutab ilma rihmata. Suukorvi ei pea olema, aga rihm peab kindlasti olema. Koera käitumine võib sageli olla ettearvamatu, vahel aga võib ettearvamatult käituda ka koeraomanik. Meie stressiajastul esineb psüühikahäireid nii kahe- kui neljajalgsetel.
R
raivo  /   12:18, 5. aug 2018
Mis abi on rihmast mille ühes otsas on teismeline või õbluke naisterahvas ja teises otsa 60...80 kg-ne koer?
P
Purõja pini  /   23:51, 4. aug 2018
Paneelmajades elavad koerad lähevad tahes tahtmata lõpuks tigedaks. Miks piinate koeri ja veate neid vägisi rihma otsas treppidel?
T
Tiiu   /   22:29, 4. aug 2018
Kùll on ikka palju rumalaid koeri mitte tundvaid inimesi.Olen saksa lambakoera omanik 40 aastat ja enamuses on selge ,miks mòned langevad rùnnaku ohvriks.Peamiselt otsige sùùd endas.On ùksikuid vààrkohelduid,kuid see ei kinnita reeglit.Òppige koera tundma koos tema kàitumise iseàrasustega.Nuttu vàhem palju.
K
Kuuuurija  /   22:55, 4. aug 2018
Inimesed ei peagi sinu peniraiska tundma. Sina pead hoolitsema, et sinu elukas kedagi ei häiri, ründamisest rääkimata!
N
Nii palju neid teemasid on koertetundjad varemgi selgitanud  /   00:47, 5. aug 2018
Kui inimese sees on hirm koerte ees
või kui on viha täis inimene.
Vaadake, koertel on nii peen intuitsioon, et tunneb ohtu lähenevat, kui kur viha täis inimene koerale läheneb. Ja kui see isik teeb veel mingi äkilise liigutuse, siis koer hüppab enesekaitseks. Loe veelkord: koer ei ründa lihtsalt niisama, et nüüd ründan, koer ründab temale lähenevat ohtu. Vastikud on need olevused, kes Looja/Loduse loomingut vihkavad.
M
miche  /   07:03, 5. aug 2018
Vaat kus filosoof väljas-koer rihma otsa ja rihm ymber randme-oleks kõik mõttetargutused lahendatud-professor selline!
Ä
ära aja jama  /   09:08, 5. aug 2018
mis süüd on näiteks vanemal naisterahvast koeraomanikul otsida, kes jalutab rahulikult oma rihma otsas oleva väiksema koeraga ja siis tuleb ei tea kust lahtine sakslane ja haarab rihma otsas olevat koera kõrist, jumal tänatud, et jäme nahast kaelarihm oli, ja siis kaugusest jalutavad sakslase omanikud ükskõiksusega mööda, omal kogetud kui põlvili maas oma koera kaitsesin
K
Kui meil nii IoIIid seadused.  /   21:20, 4. aug 2018
Et koeraomanikul ei saa tema koer ära võtta, siis on olemas dzungli seadus, nagu mürk või seatina näiteks.
J
Ja  /   00:49, 5. aug 2018
kui mulle ei meeldi räuskavad, tuigerdavad lakku täis ning mind solvavad võõrkeelsed,
kas soovitad siis sama
K
koer  /   19:13, 4. aug 2018
milles on koer süüdi kui peremees on rumal
K
koer   /   19:32, 4. aug 2018
peremees on koeranägu ja vastupidi, mõni on ikka tõesti peninägu
S
seega  /   20:06, 4. aug 2018
koera koht on seal kus koer ennst turvaliselt tunneb, sõlumatult pererahvast ja muudeest tegelastestest
E
elasin  /   18:08, 4. aug 2018
aastaid pässas ,minu jalutuskäigud olid tihedad vasakul mändide all raudteest..1 heal päeval pidin infarkti saama-, sest minu ees oli vabajooksus kaukaaslane, otse elamute akende all, pöörasin selja, vaatasin taha ja nägin , kuidas ta üle kiviaia üle raudtee plagas...ei unusta seda tunnet surmani, käisime ka lastega seal mändide tihti jalutamas..pässa ja üldse nõmme on haukuvaid koeri kaelani täis...pole mingi idüllimaailm
M
Mis..  /   19:25, 4. aug 2018
...koht se "pässa" on
P
Pääsküla  /   19:41, 4. aug 2018
ilmselt.
K
kasva enne suureks kui küsima asud  /   17:09, 5. aug 2018
lumehelbeke
Q
Q  /   17:56, 4. aug 2018
Need koerad tuleks ära häv...da.
S
Soovitavalt  /   21:22, 4. aug 2018
koos samade I0IIide omanikega.
Q
Q  /   17:43, 4. aug 2018
Need koerad tuleks ära hävitada.
R
Raivo  /   17:42, 4. aug 2018
Haige jutt vanamees tegi nupuvõtte. Kui Kaukaaslane oleks tahtnud oleks ta sellise nupumehe sekunditega lõhki kiskunud. Koer ei ründa niisama, kõigepealt uurige milles asi enne kui koera ja koeraomanikku süüdistada
N
Noojaah  /   18:03, 4. aug 2018
Mis loll jutt.
Koer tuli võõrale territooriumile ja ründas sealset peremeest. Õnneks ei olnud lapselapsed väljas.
Koer tuleb maha lasta ja peremees panna kahjutasu maksma. Igaüks hoidku oma koera oma hoovis. Pole siin midagi vabandada, et "pääses hulkuma". Kui pääses, oli peremees hoolimatult ükskõikne ja pani toime kriminaalkuriteo.
N
Nunnu omanik juuu  /   20:57, 4. aug 2018
L
Loll jutt Raivolt  /   10:22, 5. aug 2018
Nii loll jutt, et andke siis juba koer kohtusse ja küsige koera käest! Peremees vastutab
100% selle eest, mis tema koer teeb ja jutul lõpp.
A
appikene  /   11:17, 5. aug 2018
jutumehed on ju tuntud hambassepuhujad. Ütles ju rahvaisagi, et keda koer korra on näksinud... Ju seal mingi arveteklaarimine ikka käis.
K
Koeraterror  /   17:03, 4. aug 2018
KOVe tuleb survestada, et hakataks huligaanseid koerapidajaid korrale kutsuma. Praegu on avalikus ruumis kunniks koerad, mitte inimesed, eriti eramajade rajoonis. Miks pean kulgema mööda tänavaid lõputu lõrisemise saatel teadmata, millisest hoovist täna koer välja pääseb? Miks koeri ei sotsialiseerita ega distsiplineerita? Koeraga on vaja tegeleda iga päev, aeda kinni pandud koerad, kes ei saa liigikaaslastega suhelda, on psüühiliselt häiritud ja ettearvamatud. Miks jääb elama inimest rünnanud koer? Miks pean leppima oma aias liikudes naabri kasvatamatu marueluka haukumise ja lõrinaga? Esitan neid küsimusi vallavalitsusele järjekindlalt ja soovitan seda teha kõigil.
O
On..  /   16:18, 4. aug 2018
..kogemused kaukaaslastega. Minul endal oli hallikarvaline kaukaaslane ja ainult mina ja lapsed saime temaga väga hästi läbi.Minu eksabikaasat,kes meile ilmast-ilma valetas ja skeemitas,koer ei sallinud.Näiteks,kui oli ennast lahti smuugeldanud ja mees läks otsima,siis mehele kätte ei andnud. Kui läksin mina või lapsed,tuli koer kohe koju .Aga selge on see,et kui kodus on selline mõistusega indiviid,siis on kodus ka potensiaalne tapja.Minu lapsed õnneks said sellest aru,aga kui poleks saanud,kes teab,mis siis oleks võinud juhtuda. Koerad on igal juhul väga ohtlikud.Mõistlikum on neid mitte võtta,eriti siis ,kui majas on lapsed.
I
Ivika  /   14:43, 4. aug 2018
Olen sündimisest saati elanud koos koeraga ja neid on olnud 6. Viimane koer oli isane Akita, kes väidetavalt on ka kuri koer. kui meie aeda püüdis siseneda inimene keda ta ei tundnud, pani ta käpad tema õlale hoiatuseks. Nüüd on mul Sharpei tõugu koer, kelle vennad-õed olevat kurjad. Minu koer , kes on 10 aastane, ei ole iial urisenud ega hammustanud kedagi. Siinkohal oleks siiski omanikul võimalik palju ära teha, see oleksm pidanud algama kutsikaeast alates. Loomulik, et loom, kes on ketis või muul moel suletud, tahab vabaneda. Seda, et koer kedagi ründab niisama, on peaaegu võimatu uskuda. Koer tõesti võib rünnata kui selleks on põhjus, ehk kui teda lüüakse või muul moel viga tehakse. Väga palun, kallid inimesed, ärge olge loomade peale kurjad, nad on teie peegeldus.
M
minu arvamus  /   07:32, 5. aug 2018
Kui su koer ei ole kuri ja ei haugu, milleks seda siis pead? Koera ülesanne ongi valvata. Kuid mitte lasta koeri oma hoovist välja. saan täitsa aru, miks neid koeri seal kuskil Tallinnas mürgitatakse. Kuigi pigem on loll koeraomanik ja talle on seda mürki vaja. Aina hullemaks läheb see mõtteviis, et inimesed on süüdi, kui koer ründab.
M
MH  /   06:57, 8. aug 2018
Koer VÕIB rünnata niisama. Minul on tulnud ootamatult silla ületamisel selja tagant võõras koer, kes üritas pureda. Õnneks piirdus asi ehmatusega. Ei ole seda koera kohanud enne ega hiljem.
  /   13:58, 4. aug 2018
Muug kinnitab, et koeral oli kaelas korralik poest ostetud kaelarihm, mille suur loom lihtsalt puruks kiskus, misjärel ta küla peale läks.
Üldiselt, korralikku kaelarihma kaukaaslane nii lihtsalt ikka puruks kisu. Ju oli kaelas mingi vana risu. Ja kes ei oska end ikka õigustada, loom lihtsalt ei räägi.
E
ehh  /   19:16, 4. aug 2018
mul tuttaval tõmbas kaukaaslane lehmaketi puruks ja läks uitama. kaelarihm nahast ja see terve.
T
taat  /   19:21, 4. aug 2018
korralikke pole poes saada,on mingid tibnakora omad
O
on hulle inimesi  /   13:30, 4. aug 2018
ja ka hulle koeri.
R
reeglina hull omanik=hull koer  /   13:40, 4. aug 2018
Koerte maailmas on sündinud hulle ikka kaduvväike %. S..sti käituvad koerad on kõige sagedamini omanike tegevuse/tegevusetuse produkt. Sissejuhatuseks ei peaks sellistel inimestel üldse koera olema ja ammugi siis sellist individualisti nagu suur omapäi tegutsema pidav karjakoer.
V
viljandlane  /   13:15, 4. aug 2018
Raske on ette kujutada inimest,kes söandab võõrast ,,kaukaaslast" lihtsalt lambist kaikaga rünnata!?See tegelane on enesetapja või väga rumal ja kokkuvõttes ei usu ma selle koeraomaniku väidet.
K
KOKKUVÕTTEKS  /   12:28, 4. aug 2018
Kui sa võtad endale lemmiku, no näit koera siis on ta kui pereliige, ja veel kutsikast peale pead sa teda hoole ja armastusega kasvatama, sama on ka lastega, kui salased ülekäte minna ss näed kasvatusevilju hiljem ja koeraga on sama. Kasvata lemmikut armastusega siis oled ise õnnelik ja rahul ka tulemusega.
  /   11:42, 4. aug 2018
Koerte pidamine ülds linnakorterites ära keelata,see on loomapiin,väljaarvatud juhtkoerad.Kui on eramaja palun väga pea väljaõpetatud koeri kas või kümme tükki,korralik aed ümber kust koer välja ei pääse.
T
Toetan 100%  /   11:47, 4. aug 2018
Linnakorterites koerte pidamine on loomapiinamine ja on täiesti erusaamatu, miks loomakaitsjad selle koha pealt vait on.
K
kahjuks  /   13:41, 4. aug 2018
kõigil ei ole võimalik eramaja soetada ja lemmiklooma pidamine ära
keelata korteris-no olge mõistlikud,, peremees vastutab oma looma eest
ja kui kõik korras ,siis ei ole mingit probleemi
M
Mann  /   14:11, 4. aug 2018
Kui ei ole võimalik maja soetada,siis ei ole võimalik ka koera võtta. Nii lihtne see ongi. Ebanormaalne on kui võetakse korterisse suur koer,kes oma loomu poolest tahab palju joosta ja õues olla. Aga EI...ikka on selliseid inimesi,kelle lihtsalt MEELDIB . Andmata endale aru,et see on looma piinamine. Loom on elusolend,kes kahjuks ei kaeba,aga on sunnitud olema vangis kuna ta peremees on lihtsalt loll.
T
to kahjuks  /   19:18, 4. aug 2018
no ei ole korras. ükskõik kuhu kortermajja lähed, ikka kuskil haugub või ulub koer.
L
Liina  /   20:42, 5. aug 2018
Mann, kas sa tõesti arvad, et suur koer saab oma aias oma jooksmisvajaduse rahuldatud? Üldjuhul jooksevad nad seal ainult nii palju, kui keegi aiast mööda läheb. Kui sedagi. Ja muide enamik koeri eelistab koos omanikuga toas olla, isegi juhul, kui uks lahti ja saab vabalt ka aeda minna. Koera jaoks on suhteliselt suva, kas ta on korteris või eramajas, kui temaga piisavalt tegeletakse. See on ma ei tea kust juurdunud vale arusaam, et koera jaoks on ideaalne elu see, kui ta saab kuskil aianurgas päev otsa konutada. Jalutamas tuleb käia ka eramajas elava koeraga, aga sageli on lihtsam variant saata koer lihtsalt õue. Korteris elava koeraga tegeletakse üldjuhul märgatavalt rohkem ja sageli saab korteris elav koer ka märgatavalt rohkem liikuda.
V
vastu 100%  /   11:13, 9. aug 2018
Koer korteris EI OLE LOOMAPIINAMINE! Saage sellest lollakast linnalegendist ükskord üle ometi. Korterikoer saab kordades rohkem tähelepanu ja seltsi kui tavaline maapontu, kes tihtilugu peab kogu oma lühikese elu mingi ketijupi otsas või pisikeses tarandikus elama, saamata kordagi jalutama. Natuke loodusetundmist võiks kasuks tulla - koerad on karjaloomad. Koer ei vaja mitte niivõrd palju ruumi liikumiseks kui just seltsi ja tegevust KOOS oma perega. Mu koerad saavad elada nii maal kui linnas, aga no ei liigu nad joovastunult maal niitudel ringi, kui maal oleme. Ikka lebotavad samamoodi kas maja ukse juures ja ootavad kuna keegi pererahvast välja tuleb või siis magavad jalgade juures kui väljas istume. Aga jalutama minnes on rõõm kui suur.
J
Juula Juurakust  /   14:43, 4. aug 2018
No ka eamajas korraliku aia ja raadiopiirdega aiast "aidatakse" koer välja. Eelmisel kümnendil lõiguti naabripapile külla tulnud naise õe laste-laste poolt jõe äärne kõrge keevistraadist aed lõigati katki, et lapslapsed meie purde juurde ujuma saaksid minna, taheti vist ka paadiga sõima minna, paadikinnitus kett ka katki lõigutud. Isegi mitmest kohas oli maasse kaevatud raadiopiirde traat vist labidaga katki löödud. Kui mu vana bernhardiin kes enam vanas eas eriti tihti järsust mäekünkast kõndida jões suplemiseks ei käinud lõpuks aiaaugu avastas ja naabrite aias ringi nuuskis, tõusis kisa taevani, et mu koer hirmutab lapsi, lubati politsei välja kutsuda. Õnneks naabri papil kaine meel ja läks asja uurima, et kuidas meie koer ikkagi välja pääses, sest ta ise aitas mu mehel aeda ehitada, ta hoolis meie koerast samavõrd kui meiegi, sest oma tasakaaluhäirega palus meil koera toeks ja julgestuseks iga kord kui läks jalutama või poodi. Selgus, et laste issi oli aia ja keti lõhkuja, et "lastele headmeelt teha". Kuna see seltskond lahkus pea kohe ei saanudki teada, miks radiopiirde juhe ära lõhuti mitmest kohast umbes 20 meetri ulatuses.
N
Nublu  /   11:41, 4. aug 2018
Koeraomaniku puhul on tegemist Urmas Muug’iga, kes on elukutseline kriminaal ja juba pikka aega oma hullusega kohalikku elanikkonda hirmu all hoidnud ja muuhulgas vanainimestelt pensioniraha välja petnud. Siin on väike sissevaade tema kuritegelikku maailma https://www.riigiteataja.ee/kohtulahendid/otsingutulemus.html?aktiivneTab=KOIK&sort=LahendiKuulutami... Kui kunagi kehtestati tema suhtes lähenemiskeeld ühe naise kaitseks, siis praegusel juhul peaks sellesama koera suhtes talle lähenemiskeelu kehtestama. See et koer püüdis hüpata Andres Langemetsale kōrri, tuleneb lihtsalt sellest, et Urmas Muug ise seda teha ei saa. Juurdepääsutee tema elukohani ei ole kunagi rohtunud, sest politsei on sagedane külaline.
M
Mati  /   12:17, 4. aug 2018
Aitäh, et meile teada andsid!
  /   18:25, 4. aug 2018
kas nüüd läheb näidispoomiseks või ? miks lubatakse nimesid välja öelda , selleks on politsei ,kes nendega tegeleb
T
to 18:25  /   19:20, 4. aug 2018
selleks peabki nimed lisama, et võimalikult paljud teaksid, kellega tegu. siinmail on kombeks, et mida suurem pätt, seda kiivamalt varjatakse nimesid.
T
to 18:25  /   20:59, 4. aug 2018
Sul ka mõned luukered kapiukse vahelt ripendavad, et nii pöördesse lähed?
E
Eino Taru  /   12:42, 5. aug 2018
"kas nüüd läheb näidispoomiseks või ?"
Ei, miks pooomiseks, kui koerad lahtiselt jooksevad ? :P
A
aga seks,et   /   22:35, 5. aug 2018
tegemist rahva arvamusega, mis kõige võimsam asi siinilmas.
K
Kessu  /   23:03, 6. aug 2018
Väga hästi öeldud .Aga milegipärast ,ei taheta midagi. avalikustada saaks hea artikli.
Urmas Muug võiks ka ajakirjanikud. maja uksest sisse lasta
L
Liisu  /   16:03, 8. aug 2018
See seletab paljugi. Koer on oma omaniku peegel, praegu nõuavad paljud koera hukkamist, kuid on temagi selle hullu peremehe ohver - ilmselt on ta saanud tunda nii peremehe rusikat kui ka jalahoope ning seetõttu kurjaks läinud. Selline inimene ei tohiks ühtki looma omada, kui ta võtab järgmise koera, kordub ring taas. Mul on ka endal suurt kasvu koer, keda oleme aastaid koolitanud ja kes vaatamata sellele on väljaspool koduaeda rihmas ning olen seda meelt, et koera võttes peaks olema koolitus kohustuslik. Ohtlikke tõuge võttes peaks nõuded olema sama karmid kui relvaluba taotledes, tuleks läbida spetsiaalsed koolitused ja alles loa saamine võimaldab osta koera.
Käin pipragaasi balloon taskus, sest ka meie külas liigub ringi üks lahtine ning peremehe vägivaldsuse tõttu kurjaks kasvatatud suur koer, kelle rünnaku objektiks oleme sattunud. Aga rõhutan veelkord, kurja või muul moel halvasti käituva koera taga on vastutusvõimetu peremees ning sellised ei tohiks koeri üldse pidadagi!
K
Koer on Jumala saadik maa peal  /   11:22, 4. aug 2018
Koerad ründavad niisugust,
kelle sisemuses on negatiivsus.
Koer tunneb, kui oht varitseb.
Mõni inimolend arvab, et on looduse kroon,
aga looduse loomingut austada ei oska/ei taha.
Pange miinuseid, kuid universumi tõdesid te ei muuda.
*
***  /   11:32, 4. aug 2018
Ei tea, kuidas on lood Andresega, kuid sellise kommentaari kirjutaja sisemuses on negatiivsus kahtlemata olemas. Ründav negatiivsus.
M
Mati  /   12:18, 4. aug 2018
Kirjutasid luuletuse, aga kasutad / tärki? See küll luuletuseks ei kvalifitseeru.
K
Koer on Jumala saadik maa peal / 11:22, 4. aug 2018  /   12:19, 4. aug 2018
Ära pillu kildu. Naljamees, ei ole koer ühtigi Jumala saadik ja pole inimene mingi looduse kroon, seega teie vastus on vale.
K
krs  /   12:32, 4. aug 2018
Lapseeast tuleb meelde,et meil oli karjakrants,kes kiusa ainult vanapiigasid.
T
tean koera, kes muutus tigedaks, kui möödusid lõhnadega, ehk siis napsised inimesed  /   15:29, 4. aug 2018
neid ta ei sallinud
T
to koer on .......  /   13:47, 4. aug 2018
see on vale. usun, et igas inimeses on veidi negatiivsust kuid koerad ei ründa ju kõiki inimesi. samuti ei ründa ju kõik koerad inimesi. olen 50a ja korra koeralt hammustada saanud ja seda 3 aastasena. sinu teooria järgi olin kolmeselt väga negatiivne ja ehk arvad koguni ,et see ravis minu negatiivsust. muideks see koer oli meie enda oma ja ta ei armastanud eriti ninnu-nännutamist. kui meile see koer toodi oli ta u 5 a ja ei olnud lihtsalt lastega harjunud. päikest ja loodetavat vihma meile kõigile.
  /   18:36, 4. aug 2018
Korad hammustavad kõige enam kuni 12 aastased lapsi, nemad on siis kõige negatiivsemadd.
T
tundub,et  /   22:36, 5. aug 2018
universumi tõdedest on asi kaugel.
N
naine  /   10:21, 4. aug 2018
ma ei pea muretsema koerte üle,kes neid on kasvatamata jätnud, see ikka selle süü,kellel loom on, kui ründab võõrast või suva siis keda, on vaja et loom enam seda teha ei saaks. Ei usu, et ründeloomade peremehed ümber kasvavavad ka trahvi tulles, pigem saavad rohkem rõõmu tunda, et nad võidumehed. Siin tuleb seadus väga korda teha ja nimetada asju nii nagu on.
M
milliseid asju  /   10:36, 4. aug 2018
nii nagu peremees, nii ka koer, kuna koera järgi tunned peremeest, tige või heatahtlik
M
Millal hakkab MUPO  /   10:38, 4. aug 2018
Millal hakkab MUPO vastutustundetuid koeraomanikke korrale kutsuma?Kurjad koerad on tänaval ilma suukorvideta.
R
raivo  /   11:06, 4. aug 2018
Olen koerte kasvatamisega kokku puutunud sõjaväeteenistuse ajal ja saanud niipalju teada,et inimesi ründama,eriti võõral territooriumil on koeri õpetatud ja seda erijuhtudel rünnatava mingi eritunnuse või tegevuse järgi(koera näiteks kutsikaeas löömine vm.).Reeglina koer ründab käskluse peale,kuid erijuhtudel ka eelmainitud asjaolude kokkulangevusel.Keegi siin tabavalt ütles,et koera kinni pidada ei saa,kuid omanikku küll ja karistada loomapidamise reeglite rikkumisel on kõigi kahjude korvamine alates arstiabist Terviseameti Haiglatele eraldatud eelarvelise haigusjuhu maksumuse järgi jne.
  /   18:41, 4. aug 2018
See kõik eeldab, et ohver läheb kohtusse selle asjaga, vähestel on selleks võimalusi ja suutlikkust. Politseisse avalduse tegemisest ei piisa igasugu kahjunõuete esitamiseks.
U
uit  /   09:15, 5. aug 2018
Kohtusse ei saa minna teatavasti ilma advokaadita ja kuipalju see puugist tegelane meie õigussüsteemis rohkem maksma läheb kui kahjud olid? Meri unistas õigusriigist.
J
jusss  /   10:11, 4. aug 2018
Koerad tuleks seaduse ees võrdsustada relvaga ja seätestada ka omaniku vastutus.
T
Tiit  /   09:00, 4. aug 2018
Kahju , et Andresel ei õnnestunud koera vagaseks teha. Poleks koera, ega pobleemi
  /   10:29, 4. aug 2018
Probleem ei kao, sest omanik võtab uue koera, keda ei õpeta! Koera eemaldamine ei lahenda probleemi, selle taga on ikka inimene. Probleem on inimeste oskamatuses, tahtmatuses ja hoolimatuses. Koer allub käskudele, keeldudele ja õpetusele küll kui seda teha ja võõrad inimesed ise ei torgi oma näppe sinna, kuhu pole vaja.
S
selline  /   12:30, 4. aug 2018
õpetab koera agressiivseks, mitte ei jäta õpetamata.
  /   18:43, 4. aug 2018
On võimalik koer ära võtta ja koerapidamine keelata sellisel peremehel, kes looma ohtlikuks laseb kasvada oma hoolimatuse tõttu.
V
Voh kus on kaitse  /   08:42, 4. aug 2018
Kommentaari ei avaldata. Polnud midagi halvasti öeldud, ei sõimanud, ei ähvardanud. Lihtsalt arvamus läks enamiku normaalsete inimestega kokku.. Kirjutan uuesti, on kõigil õigus ennast kaitsta h. U. L.. L. U omaniku ja kasvatamatu k. R..n Tsi eest. Elimineerides vajadusel. Jälle modereerime? Haiged.
B
Blond Boliitik  /   08:27, 4. aug 2018
Noo ei oska inimesed maal elada, ei oska. Kolige ära siit me toome targa rahva asemele, kes oskavad.EESTI EESTI! ELAGU VALGE EESTI!
S
Svartsennigger  /   08:16, 4. aug 2018
Alati, kui tänaval tuleb vastu koer, vaatan talle küsivalt otse silma (kas tahad jõudu proovida) ja marsin sirgjooneliselt edasi. Nii koer, kui peremehed on seni kõik ringiga mööda läinud.
V
võialla on sul õigus  /   09:10, 4. aug 2018
kuid . kui koer tuleb vabas looduses sulle vastu on targem seima jääda ja koerale sima mitte vaadata, mõne aja mõõdudes kaotab koer sinu vastu huvi
L
loe korra oma kirjutis läbi !!! k.9,10-le  /   10:15, 4. aug 2018
ja siis avalda,kas targem on s e i l a m a . minna või ,
kuhu ei tohiks vaadata , s i m a . kui teaks ei vaataks ka mitte kunagi enam sinna ?
T
to:loe korra oma kirjutis läbi !!! k.9,10-le / 10:15, 4. aug 2018   /   20:35, 4. aug 2018
ja sinul tuleb arvuti klaver katki teha - pole vaja iga näpuka pärast targutama tulla teemasse, mis kuidagi ei puutu õigekirja
M
mina 9.10  /   06:22, 5. aug 2018
täpsustuseks, minu klaasarvuti on ka väsinud, seega teen vigade paranduse,,, koer on ka inimene, kui vabas looduses tundmatut koera kohtad, jää seisma, ära vaata silma, paari minuti pärast ei tunne koer sinusugese vastu huvi, äärmisel juhul võib ta sinu peale jalga tõsta, et keha kergendada
  /   07:09, 5. aug 2018
Peab sul Ikka kauss ees olema et isegi koerad kardavad.
Õ
Õpetaja  /   08:16, 4. aug 2018
Lühike õpetus agressiivse koeraga käitumiseks:
ei vaata silma vaid jälgid liikumist
üritad haarata alalõuast
surud alalõua vastu looma rinda
kui sellega oled hakkama saanud siis on loom ohutu
fikseerid põlvega looma asendi küljel, hoides alalõuga
teed kiire liigutuse keerates looma pea 180 kraadi
tulemus, see loom ei hammusta enam kunagi kedagi
lihtne ju
R
raivo  /   07:48, 4. aug 2018
Tavaliselt koer tõesti omatahtsi ei ründa eriti võõral territooriumil.Juhtum viitab sellele,et koerale anti käsk võe oli te ette valmistatud teatud inimeste ründamiseks.Antud juhul tuleks algatada kriminaalasi tahtlikus tapmiskatses ja asjaolude täpsustumisel muuta oletust.Need hädavaled,et tämbas lahti,jooksis ära jne on erakorralised,eriti eesmärgil joosta võõrasse õue inimest ründama.Teades kannatanut võin ütelda,et loomi Ta küll ei narri ega kiusa.
J
Jaan  /   08:35, 4. aug 2018
Ka meie koer hammustas naabrit,kuid see oli minu kaitseks.Kohe peale seda panime ikkagi koera ketti,sest kui koer on saanud veremaitse suhu,siis ei saa enam kindel olla,kas ta veel ei rynda.Kuid tean inimest,kes teadlikult kasvatab kahte koera kurjaks.Nad on aias lahtiselt,kuid sellised koerad vöivad ka aiast yle hypata ja ei taha ettegi kujutada,mis juhtub,kui see juhtuks.Olen kindlalt seda meelt,et seadused peaksid olema sellistele koerapidajatele,kes ei kasvata koeri ja koer on vaid selleks,et toast lahtiselt välja lasta,olema karistused väga suured.Siis inimene mötleb,kui söbra koju toob ,kas korralikult hoolitseda,koolitada ja röömu tunda.Meie naabril on bullterjer,see on koolitatud ja väga söbralik.Köik on loomade puhul kinni pererahvast.Linnas ei tohiks aga enam olla yhtegi lahtist koera,seegi aeg peaks ammu möödas olema.
J
Jux  /   11:08, 4. aug 2018
2000 või sinnakanti juhtus endal. Ässitati koer kallale. Peni omanik püüdis mu käsi väänata et koer kõri kallale pääseks. Päris räbalast õmmeldi mind kokku. Ei saanud ma kuskil tõestada et koeraomanik mind tappa soovis. Üx suurem kamp inimesi segas teda.
T
Tubli   /   07:44, 4. aug 2018
Mees et suursid lōpuks koera eest pääseda! Kohutav lugu kokkuvōtteks
N
no  /   08:26, 4. aug 2018
Kaukaasia lambakoerad , erti segu , ei allu ka mitte peremehele. Miks selliseid soetatakse+ Nõmmel kunagi murdis oma perenaise surnuks.
V
Visti  /   10:00, 4. aug 2018
Oli minulgi kunagi kaukaasia ja saksa lambakoera segu, ilus koer ja tark koer oli. Oli vabalt lahti oma aias. Ta ei rünnanud kunagi kedagi kes väravast sisse tuli vaid andis mulle märku, et on külaline. Kui kedagi kodus ei olnud siis lihtsalt oli värava taga ja hoiatusena tegi kurjemat häält ja sisse ei lasknud kedagi. Aga kunagi ei rünnanud, nii et siin ikkagi sõltub palju koera kasvatusest ja treenimisest. Õige kasvatuse korral alluvad ka segud peremeestele.
V
Visti  /   10:01, 4. aug 2018
Loomulikult ei poolda ma kallaletungi ja soovin mehele kiiret paranemist! Koeraomanikele veelkord, et jälgige ja hoidke oma lemmikuid pahanduste eest.
P
Probleemsel omanikul probleemne koer  /   11:07, 4. aug 2018
Koer on koer, sõltumata tõust. Olenevalt eesmärgist, milleks ta on aretatud on natuur kindlasti erinev, kuid koera kasvatab ja kujundab omanik. Kui oled molu ja saamatu, siis suudad ära rikkuda kui tahes õppimisvõimelise ja lepliku koera rääkimata sellisest "isemõtlejast" nagu kaukaaslane.
J
justi  /   11:02, 5. aug 2018
nagu inimesedki. Terve maa segu täis ja kuuletuvad. Nüüd ei saa koera pidama!
Ü
üldiselt on nii  /   07:43, 4. aug 2018
et koer kes inimest ründab, teeb seda veel ja veel ja sellised tuleks magama panna.
T
Trahv kindlasti  /   07:42, 4. aug 2018
Selga lükata! Ja ohvrile valuraha! No mida asja ! Elukas kargab nagu ise tahab! Kohutav!!!!
A
Aednik   /   07:38, 4. aug 2018
Sellised penid pannakse normaalses riigis kohe magama.
M
Mees  /   07:29, 4. aug 2018
Kui inimeselt ei tohi koera ära võtta, siis võtke inimene koeralt ära.
  /   18:50, 4. aug 2018
Kui inimene koera väärkohtleb siis võetakse küll ära, ka kasvatuse ja pidamise puudujääkide tõttu võib looma ära võtta, kui see on ohtlik teistele inimestele ja peremees midagi ei tee olukorra muutmiseks.
K
kuidas võtta  /   14:05, 5. aug 2018
kas koer valib numri 112
K
Kas politsei pressiesindaja on d@biilik?  /   07:17, 4. aug 2018
Tekitati raske tervisekahjustus, oli sisuliselt tapmiskatse ja ei algatatudki krim asja?
"Lõuna prefektuuri pressiesindaja Kerly Virk tõdeb, et juhtumi suhtes on alustatud väärteomenetlust. Ta lisab, et raskemate tervisekahjustuste korral on võimalik algatada ka kriminaalasi, kuid see sõltub juba arsti pandud diagnoosist."
S
Süüdi on sõnumitooja?  /   13:25, 4. aug 2018
Seadsuse tundmine ei tee pressiesindajast rumalaks! Kui ei meeldi, siis sõima seadust (ja selle tegijaid).
D
d@biilik  /   00:09, 5. aug 2018
Neid seadusi tõlgendatakse nii nagu Jumal juhatab ja parasjagu vaja.
A
ab  /   06:55, 4. aug 2018
Sellised koerad reeglina pannakse magama, kunagi ei tea, millal ta ka peremehele võib kallale minna!
M
M  /   07:30, 4. aug 2018
Kui peremees liiga palju plõksib tuleb ka viimane magama panna
M
MGM  /   06:52, 4. aug 2018
Selline ründav koer tuleb kindlasti vikerkaaresilla taha saata. Praegu oli vastas täisjõus pensionär, homme aga kaitsetu laps?
M
mida teha  /   06:50, 4. aug 2018
kortermaja trepikojas tihti suure eluka haukumine, nii et maja kajab. haugub iga naabri peale. pole ta kedagi purenud, küll aga naabreid hirmutanud ja ehmatanud. kui näed teda liikumas, on targem oodata, mil nad perenaisega oma tuppa lähevad.
R
Raivo  /   06:50, 4. aug 2018
Ärge töllerdage tänaval,kui ma oma nunnukesega jalutan
K
küsimus loomaarmastajetele :  /   03:35, 4. aug 2018
minu kolme aastane isane kass on nunnumast nunnum,aga mingisugused hulluhood käivad kuus korra tal külas. Kui ülejäänud pererahvas kodust eemal,siis ründab mind ja pureb ja enne temast jagu ei saa,kui vannituppa kinni kümneks minutiks. Kuigi mina olen peres see,kes söödab ja tema heaolu eest muretseb. misasi see on ,et lemmik nõnda teeb ?
A
abc  /   04:36, 4. aug 2018
Tervist kontrollida kindlasti. Ja kas kass on lõigatud?
Q
Q  /   06:51, 4. aug 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
K
Krr  /   08:21, 4. aug 2018
Tõsiselt või?!
T
Tean  /   08:23, 4. aug 2018
Et pere kassi peab austama. Ta ju maletab et sa kiusad teda siis kui teisi kodus ei ole.Lase tal olla, raagi hea haalega. Aega voib minna mitu kuud. Kui sa ei tee seda peab sinu pere talle uue kodu leidma.
.
.  /   13:36, 4. aug 2018
Minu kass esimene eluaasta koguaeg ründas käsi jalgu..peale striliseerimist vahel sprei pudelit näidates jooksis ära sai riielda..nüüd palju aastaid on rahulik memmekas aint kord kaks aastas ründab kätte..õuest ära päästetud kass jummel seda teab kuda käitutud varem taga..a ründavad koerad tuleb magama panna kasvatamatus..me koer ka võõraste peale haugub.a muidu väga sõbralik ja pigem kardaks võõraid. Muidu aint mängiks ja rõõmust teeks hääli. Loomad on võrratud kui heas peres kasvanud.
.
.  /   13:36, 4. aug 2018
Minu kass esimene eluaasta koguaeg ründas käsi jalgu..peale striliseerimist vahel sprei pudelit näidates jooksis ära sai riielda..nüüd palju aastaid on rahulik memmekas aint kord kaks aastas ründab kätte..õuest ära päästetud kass jummel seda teab kuda käitutud varem taga..a ründavad koerad tuleb magama panna kasvatamatus..me koer ka võõraste peale haugub.a muidu väga sõbralik ja pigem kardaks võõraid. Muidu aint mängiks ja rõõmust teeks hääli. Loomad on võrratud kui heas peres kasvanud.
L
Loomasid  /   16:55, 5. aug 2018
peab aktiveerima. Päevad otsa väikses korteris istumine muudab nad lõpuks agressiivseks. Iga päev peaks vähemalt 2 tundi kulutama oma lemmikule kas temaga mängides või teda treenides. Et rihma otsas korraks õue viia ei ole füüsiline tegevus, millest loom saaks positiivset elamust. Kahjuks inimesed ei mõtle, et lemmikud on elavad hinged, mitte skulptuurid nende korteris.
K
karm  /   02:04, 4. aug 2018
Aastakümned tagasi ühele eakale hiiumaa mehele läks tuttav külla ja peremehe koer ründas tuttavat, peremees läks tuppa, võttis jahipüssi ja lasi tuttava nähes oma koera maha.
S
ss  /   09:49, 4. aug 2018
Nõus.Meil tuttav kellel koer ründas sulast. sulane päästeti hammastevahelt ja peremees läks tuppa ja tõi püssi ja lasi sealsamas koera maha.Oli veel hirmkallis tõukoer.Kui koer korra juba inimest hammustand on siis ta teeb seda kindlasti jälle.Targemad inimesed teavad seda.
M
M.  /   11:01, 4. aug 2018
Kurioosne on see, et kui koer kedagi pureb, siis krimasja ei algatata, aga kui koera maha lased, oled kurjategija, nagu juhtus mingi vanamehega, kes oma vana looma piinad otsustas lõpetada (ei mäleta täpset lugu, netist saab üles otsida).
T
T.Rex  /   01:18, 4. aug 2018
Ei usu hästi seda versiooni. Tegu on isegi kaukaaslase kohta märkimisväärselt suure elukaga ja sellise eest pole ennast võimalik kaitsta, kui ta tõepoolest tappa soovib. Ma olen ise ühe elu ja surma peale võitluse maha pidanud, aga jõudude vahekord oli hoopis teine.
Pigem arvan, et hakkas koera ära ajama. Muidugi oli selleks täielik õigus, aga mitte alati pole õigusega midagi peale hakata.
R
Reinsalule  /   01:15, 4. aug 2018
Kaua siis see koeraomanike terror kestab?
A
asd  /   01:03, 4. aug 2018
Naljakas, et kui koer korra kallale tuleb ja pureb kätt, siis tuleb koos peremehega mõlemad ära kustutada, aga kui inimene vägistab ja muid tempu tehakse öeldakse, et ok istu oma 2 aastat ja see on ka tingimisi... :D
D
dsa  /   04:47, 4. aug 2018
Naljakas jah et inimesel on suuremad õigused kui koeral, kärbsel või sipelgal. Võiks ikka vastupidi ola.
  /   09:35, 4. aug 2018
Koera ründamise taga on suuremas osas samuti inimene kui just tegu pole marutaudiga vms. Inimene, seega looma omanik ei kasvata ega õpeta oma koera piisavalt, et alluks käskudele ja keeldudele. Palju on ka inimesi, kes narrivad, ähvardavad, löövad, viskavad kividega jne looma, aga talle jääb see meelde ja siis loom hakkab käituma kaitsemeetodil koguaeg. Rumal inimene ütleb seepeale, et paha koer, paneme magama. KEs kõige taga on? Ikka inimene, aga ometi arvab viimane, et talle on kõik lubatud.
T
to asd  /   21:05, 4. aug 2018
Tahad, et sind ka eutaneeritaks?
N
no jah  /   00:24, 4. aug 2018
ei usu,et kirjanikuhärra midagi valesti tegi,eks koera omanik peab oma rahakotist mõne tuhande välja käima
N
Noojaah  /   00:09, 4. aug 2018
ega siin muu ei aita, kui enda, laste ja lapselaste elu ja tervise kaitseks tuleb nii koer kui selle peremees magama panna.
Riigi ja selle seadused sind ei kaitse, ise pead mees olema.
Oled küll humanitaar ja pensionär, aga sõjalist ülikoolis õppisid ja lasta oskad.
  /   00:06, 4. aug 2018
Mis teema, olete ju ise süüdi, te ju tegite ise midagi valesti. Nii sõimati ja naerdi koeraomaniku poolt kui käsi verd tilkus. Kaks suurt haava ja seitse auku käes, mis ei lasknud kahel järgneval õõl magada. Ise ju süüdi, uue ajastu kaitsepsüholoogia ja koerakasvataja suur vabandus, et pääseda vabandusest. Aga vastutust peaks kooerapidaja kandma, et pole suutnud koera õpetada, milleks koer? Valvama tema vara?
N
Need omanikud  /   23:51, 3. aug 2018
Koos kasvatamatu krantsiga koos.....
L
Linna legend...  /   23:25, 3. aug 2018
Siis kui mees käib ringi suure koeraga,see tähendab ainult üht,tal on seal tilli asemel 5-sentimeetriline krevett.Sama reegel käib suure autode kohta,mida suurem auto,seda väiksem till
O
olen kuulnud  /   02:05, 4. aug 2018
Kogu see jutt käis nokamütsi kohta!
L
legend  /   11:18, 4. aug 2018
Tilli pole kõigil sellistel inspekteerima asunud, aga hingeke on küll paljudell väike ja väiklane... Mingi sellise "pikendajaga" on oma enesekindlust ja ego-natukest vaja upitada.
T
Taat  /   23:24, 3. aug 2018
Peni hambaid ei küsi!Õpetamata "kaukaaslane" on üliohtlik loom ja koera peremees peab vastutama ning hüvitama kõik ravikulud ja moraalse kahju!Vana koera enam ümber ei õpeta ja arvan,et see loom tuleb "magama" panna.
K
Kunagi  /   23:19, 3. aug 2018
läksime sõbra poole, vaatame koer tuleb vastu ja kuidagi tuttav. Jäi väravasse seisma ja liputas saba. No lasime ta siis väravast sisse. Kui ise hakkasime sisenema kukkus tigedalt lõugama.
Ta oli sõbra putku pannud keti koer.
T
täpsustuseks koer ei lõuga , haugub  /   19:51, 4. aug 2018
minge sinna kus koeri ei ole,
M
Mhm  /   23:17, 3. aug 2018
Saab koeraomanikult välja nõuda hüvitised ja arved. Ka moraalse kahju eest, mis tekitati eriti piinaval moel. Pange pea tööle.
K
Kasvatus  /   23:08, 3. aug 2018
Eestis on pikk ma minna koerte kasvatuse osas. Hiljuti ütles raadios koerte treener, et ta eelistab kui koer elaks korteris, mitte aias ja põhjus selles, et korterikoertega tegeletakse rohkem. Kui jalutada aiapiirkondades ringi, siis on ka näha kuidas koerad nt igavusest hauguvad ning ei oska aiast välja saades käituda.
K
korterinaaber  /   08:07, 4. aug 2018
Olen kuulnud, kuidas koer korteris haugub igavusest tundide viisi ja nii peaaegu iga päev.
  /   19:08, 4. aug 2018
Neid ühistuid on ikka väga vähe, kus lubatakse sellist naabrite rahu rikkumist. Meil on majas on koerad, aga mingit haukumist küll kuulda ei ole. Mu oma koer oli õpetatud nii, et üks haugatus ja kõik, rohkem pole vaja häält teha. Naabrid ka imestasid, et pole kuuldagi, et koer majas elaks. Kõik on koeraga kokku leppimise küsimus, mida ta tohib ja mida ei tohi teha, paar korda keelad ja rohkem ta seda ei tee.
K
Kasvatus-ele  /   10:29, 4. aug 2018
et siis suur kaukaaslane peaks linnakorteris elama? Imelik, et koerte treener nii lolli juttu ajas. Koerad on aretatud nii valvekoerteks kui dekoratiivkoerteks. Inimesed ise on juhmid ja ei taju endale öige suurusega ja iseloomuga lemmikut vötta. Tean mitut juhtumit, kus koer on aiast pääsedes rynnanud inimest, kes teda varemalt on aia tagant narrinud ja kividega loopinud. Peaks koera tapma ja laskma inimesel edasi järgmist koera kividega loopida?
  /   19:14, 4. aug 2018
Koerteris ei saagi võõrad koera narrida ega kividega loopida, selle pärast ongi korteris koeral isegi parem.
E
Eino Taruk  /   23:03, 3. aug 2018
"et niisugustel puhkudel ei saa isegi seadusehammas koera hoolimatult peremehelt ära võtta."
Mida ma olen kommentariumites aastaid rääkinud. Aga teeninud üksnes "kannaga näkku" loomaarmastajate miinuseid ning ähvardusi. Seadusi tuleb karmistada, ja kõvasti. Loomakaitsjate agendale tuleb jalg taha panna ja hakata jõmmidest koeraomanikke korralikult karistama. Sealjuures vanglakaristusega.
V
veloga linnavurle  /   23:25, 3. aug 2018
Panin teile plussi.
Minu praegune gaasikulu:
Ida-Virumaa - 2 ballooni.
Tartu - pool ballooni x2; hiljuti oleks ka 3-s kord olnud aga koerad kuulasid omaniku sõna, omanik vabandas.
Koerale tuleb joagaasiga lasta otse nina pihta, muidu ei toimi. Pilvega on vist parem pihta saada, aga distants jääks ohtlikult lühikeseks (pole proovinud).
E
Eino Taruk  /   01:49, 4. aug 2018
Pipragaas kindlasti. Pisargaas ei mõju koerale.
H
Huvitav küll  /   00:49, 4. aug 2018
Seadus ei luba sellistelt pättidelt koera ära võtta, aga millise seaduse järgi võeti Sõjamäel lambad ära mehelt.
  /   19:15, 4. aug 2018
Kõike saab, kui tahetakse.
N
Nipitiri  /   22:59, 3. aug 2018
See "koeramaania" linnas on ka igasuguseid piire ületamas, hullem pilt sellest suvest, kus lugupeetud koeraomanik jalutas oma vasikaga meres, väikelaste vahel, suukorvita ja haukus, inimesed jooksid, lapsed kisasid.
Antud uudist eile kuuldes vangutasid kõik ametnikud pead, neil ei ole mingit õigust ei koera ära võtta ega omaniku korrale kutsuda, nuta või naera!
M
Mhm  /   23:12, 3. aug 2018
Kuidas pole mingit õigust. Õigus on: hüvitisele lõhutud riietele, haigla arvetele, edasisele ravile peale haiglat, koduabilise/tugiisiku arve
E
Eino Taruk  /   23:23, 3. aug 2018
Mida lihtsalt ei tule. Partsi ajal juba oli suurem skandaal kahe päti poolt invaliidiks pekstud mehest kes elas peost suhu ja keda hooldasi lähedased, sest pätid lihtsalt ei maksnud, elasid kuskil välismaal ja keegi ei suutnud neilt raha välja pigistada.
T
To Mhm  /   20:38, 4. aug 2018
Sa pead selleks tšekid korjama, tõestama, kohtusse minema seal alles määratakse kahjusumma
E
EH  /   06:46, 4. aug 2018
siis ei tohi ka hullari käest relwa ära wõtta,las jalutab,loom on ju ettearwamatu.
U
u  /   19:43, 4. aug 2018
olge rahulikud, moslemid löövad maha, sõltumata tõust, suurusest, või sugupuust.
Ü
üldiselt nõus  /   20:41, 4. aug 2018
aga... koeraomanik jalutas... suukorvita ja haukus? seal oleks küll vist tulnud meedikud välja kutsuda koos valge särgiga, või siis politsei narkotestiga?
K
Koerte rünnaku ohver   /   22:55, 3. aug 2018
Poest tulles hüppas kaks hundikoera mulle kallale. Ja äge tulge rääkima, et joonud, silma vaadanud, koera territooriumil. See kõik on jama. Kehvasti kasvatatud koer ründab keda tahab ja kus tahab. Kui peremees on loll ja ei tee midagi, et koer kallale ei läheks või üle aia hüppab peab ikka korralikumad karistused määrama. Oma 10 000€ muutub kõik.
K
koeraomanik usub...  /   22:52, 3. aug 2018
Kus see koeraomanik siis hetkel oli, et ta ei tea, mida ta koer tegi...?
A
Asff  /   22:50, 3. aug 2018
Kuidas saab üldse süüdistada inimest kes on OMA KODUS, astub OMA KODU uksest välja ja siis ründab teda suur koer. Vigastused on ju märkimisväärsed. Mul on koer, ma armastan koeri, aga jah, antud juhul peaks selle rünnanud koera kindlasti eutaneerima. Kindlasti. Alati võib juhtuda, et ta pääseb kuidagi ikkagi oma kodust välja ja siis juba võib rünnaku ohvriks langeda laps või nõrgem naine. Kole lugu...
K
koeraomanikele  /   22:50, 3. aug 2018
Tüüpilise koeraomaniku jutt enne rünnakut: "Oi ära karda, ta on sõbralik koer, ta ei tee midagi" Muidugi ta sulle ei tee midagi, sest sa oled omanik, mina aga olen talle võõras ja seega ole hea hoia oma peni rihma otsas ning ära lase teda teiste inimeste peale hüpata.
E
Eino Taruk  /   23:08, 3. aug 2018
Mind on lihtsalt sõimatud kui olen märkuse teinud. Vähe sellest, koeraomanik on minu rahuliku jutu peale kisendama hakanud. Kui koeraomanik keelavatest siltidest ja seadusest lugu ei pea on suur tõenäosus, et tegemist on just sellise kõigi ja kõige peale tatistava tegelasega
T
to koeraomanikele  /   14:24, 4. aug 2018
nõustun sinuga täiesti. enamik koeri ongi sõbralikud kuid see ei välista, et see sõbralik koer inimest ei ründa. mina ise koeri ei karda kuid olen sellise olukorra ise esile kutsunud. läksin töölt koju, väljas oli pime ja ma ei märganud, et nurga tagant tuli välja üks koeraomanik oma lemmikuga. ehmusin ja kiljatasin, sellepeale ehmus ka koer ja tuli meeletu lõrinaga minu poole. õnneks oli omanik suur tugev meesterahvas ja suutis koera kinni hoida. ei saa küll kindel olla kas koer oleks mind rünnanud või mitte kuid teoorias on kõik võimalik. ka koeraomanik ütles, et see on esimene kord kui tema koer nii käitub. koer käitus nii aga sellepärast, et tema nägi minus ohtu- kiljusin ju- ja asus kaitsele. nii, et koer võib rünnata ka siis kui inimesed käituvad ise kummaliselt, karjumised ja äkilised liigutused võivad koerale tunduda rünnakuna. nii, et kallid koeraomanikud arvestage ka selliste pisiasjadega.
A
Avo  /   22:49, 3. aug 2018
Koertel peaks ju avalikes kohtades suukorvid olema või on seadusi muudetud?
E
Eino Taruk  /   23:11, 3. aug 2018
Hahahahaha... :) Seadusi ei täideta, sest keegi ei kontrolli ja karistused on väikesed. Ja need kes ei täida on nagunii teatud vaimse kallakuga tegelased.
E
Eino Taruk  /   23:12, 3. aug 2018
Kui munpolitsei viitsiks võiks Pirita rannas igal õhtul kümneid vahelt võtta ja mõne neljasaja euroga trahvida.
L
Liina  /   23:26, 3. aug 2018
Ei pea avalikus kohas koeral suukorv peas olema, vähemalt Tallinnas ei pea, teiste KOV'ide eeskirju ma nii täpselt ei tea. Aga kui ikka on koer, kes võib rünnata, siis paneb normaalne omanik koerale ka suukorvi pähe. Mul on olnud kaks sellist koera, kes igasuguste jamade vältimiseks on peaaegu kogu oma elu tänaval suukorviga käinud. Ülejäänutega pole seda vajadust olnud ja nende puhul olen kasutanud suukorvi ainult ühistranspordis.
O
on ikka nii?   /   20:55, 4. aug 2018
Ühistranspordis peab alati olema suukorv. Tallinna eeskirjad ütlevad avalikus kohas viibimise kohta, et:
§ 3. Koera või kassiga avalikus kohas viibimine
(1) Loomapidaja on kohustatud järgima sanitaar- ja hügieeninõudeid, sealhulgas koristama oma koera või kassi väljaheited.
(2) Koera või kassi tohib viia avalikku kohta jalutusrihma otsas või kandevahendis, mis ei ohusta tema tervist ja millest ta omal tahtel välja ei pääse. Avalikus kohas koera või kassiga liikudes tuleb tagada inimeste ja loomade ohutus. Koera võib avalikus kohas jalutusrihma otsast vabastada või kandevahendist välja lasta vaid koerte jalutusväljakul.
(3) Ühissõidukis peab koer või kass olema jalutusrihma otsas ning koer peab kandma suukorvi. Koera või kassi on ühissõidukis lubatud vedada ka käesoleva paragrahvi lõikes 2 nimetatud nõuetele vastavas kandevahendis.
(4) Koera tohib jätta suukorviga ja lahtipääsemist välistaval viisil jalutusrihmaga kinnitatult hoone juurde mõistlikuks ajaks, mil loomapidaja viibib selles hoones, kui seejuures ei ohustata avalikku korda, inimesi, liiklust ega koera tervist.
(5) Loomapidajal on keelatud:
1) võimaldada koeral või kassil reostada hoone üldkasutatavaid ruume või ühiskasutuses olevat territooriumi;
2) viia koera või kassi avaliku asutuse ruumi või territooriumile, kuhu on paigaldatud sellekohased keelavad sildid;
3) viibida koera või kassiga rahvakogunemisel või avalikul üritusel, välja arvatud selleks ette nähtud kohas;
4) ujutada ja pesta koera või kassi avalikus supluskohas, tiigis või purskkaevus.
(6) Käesoleva paragrahvi lõigete 2 ja 3 ning lõike 5 punktide 2 ja 3 nõudeid ei rakendata vaegnägija juhtkoera ja teenistusülesannet täitva erikoolituse saanud teenistuskoera suhtes.
L
Liina  /   23:51, 4. aug 2018
Nii ju ongi - ühistranspordis on suukorv nõutav, mujal peab koeraomanik tagama inimeste ja loomade ohutuse, koer peab olema rihma otsas, aga suukorv ei ole nõutav. Punktiga 4 ma põhimõtteliselt nõus ei ole ja pole algusest peale aru saanud, miks selline punkt üldse on - kui koer on kuskile ootama jäetud, siis ma ei näe küll mingit põhjust, miks peaks keegi ootavat koera torkima minema. Kuigi praktika on näidanud, et käiakse õrritamas, ja seda olenemata sellest, kas koeral on suukorv peas või ei ole.
P
pontu  /   22:49, 3. aug 2018
see koir on ikka jube relv, muide peremiis ja koer alati ühte tegu.
S
saalomon vesipruul  /   09:41, 4. aug 2018
pontu on varsti vaiksem kui haud
N
No  /   22:49, 3. aug 2018
Tule taevas appi, et enam ei või koerale silma vaadata? Kui haigeks võivad ikka need koeraomanikud minna?
I
ise oled  /   07:51, 4. aug 2018
Õpi loomapsühholoogiat (koera) ja saad teada, mida silma vaatamine tähendab. Minul koerad, mina tean.
Z
zootehnik  /   10:52, 4. aug 2018
ega koerad ka ainuke loomaliik ei ole, tee tutvust metsloomadega ja mine vaata karule silma, herilasele silma vaatamine on tõesti putukate vaatlemine ja kui talle ette jääd siis nõelab nii et sul valu on
:
:)  /   23:35, 4. aug 2018
Vale pilguga valele inimese silma vaadates võib ka peksa saada. Ja tänapäeval võib vist liigse silmavaatamise eest ahistamissüüdistuse ka saada.
T
to no  /   11:39, 4. aug 2018
Koerlastel tähendab otse silma jõllitamine agresiivsust ja sellele võib suure tõenäosusega järgneda rünnak, eeskätt sotsialiseerimata koerte puhul. Nii et palun olla targem kui instinktidel "töötav" koer ja mitte provotseerida oma lollusega!
  /   12:23, 4. aug 2018
Kui sul mees on, siis õpi ka temaga õigesti käituma! Mitte mehele kohane käitumine lõppeb psühhilise draumaga või kehalise väärkohtlemisega!
T
to 12:23  /   13:45, 4. aug 2018
No näed sa! Ja just sellistel väärkohtlemisega ähvardajatel ongi just nii niru kasvatusega koerad nagu omanikudki! Ja lõpuks saab koer omaniku laiamise tõttu hukatud ja omanik loodetavasti kinnimajja...
:
:)))  /   22:48, 3. aug 2018
Selle eluka nimi oli Delirium tremens, info on kontrollitud
P
pitsu  /   10:45, 4. aug 2018
räägid permehest, see Delirium tremens ei kuulu minu tutvusringkonda
A
arvan,et...  /   22:40, 3. aug 2018
mees pidi midagi sellist tegema vòi oli tal alko lòhn man , koer ei rùnda niisama ega ta toidujahil polnud , nagu hundid venemaal.
A
aaa  /   01:12, 4. aug 2018
ise oled koer et räägid va?
/
/  /   02:13, 4. aug 2018
Arva edasi, olen näinud mitut alusetut rünnakut, ei maksa koertest mingeid teadlasi teha, suur osa nende tegevusest on suvaliste hetkeemotsioonide najal. Mind ka ükskord kaks segaverelist koera ründasid, omanik oli kõrval ja ei reageerinud, kui helistasin politseisse kutsus kohe koerad enda juurde, jälitasin teda koduni välja ja andsin politseile info, pärast tuli teade, et talle tehti 500 krooni trahv. Üks suur rotveiler lõrises mu ümber mitu minutit kunagi, tahtis mulle selja taha pääseda, aga ma ei lasnud, imekombel asi lahenes.
Juhtumeid teiste inimestega olen veel mitmeid näinud.
  /   08:19, 4. aug 2018
sa ka lõhnadega , vant .
O
Ohoh  /   11:06, 4. aug 2018
Vähemalt oma kodu õues võin olla alkolõhnaline ja mida iganes teha. Selle loogika järgi olete ise midagi provotseerivat teinud, kui naabri lehm teie ristikumurul maiustamas käib, või kuidas? Hoidke penid oma õues, väljalaskmiseks dresseerige neid selleks keskkonnaks, mis värava taga on ja ärge nõudke, et kogu ilm hakkab igaks koerajuhuks kikivarvul käima.
T
to arvan, et  /   11:41, 4. aug 2018
Nii suur l.o.l.l.u.s võiks ka karistatav olla! Kas sa tõesti arvad, et koerad (mitte metsikus looduses) hammustavad selleks, et süüa????
T
to arvan,et...  /   14:37, 4. aug 2018
muidugi ei ründa koer niisama, kuid vahest piisab selleks telefonihelinast, lapse valjuhäälsest nutust v kilkamisest jne. kas ka sellisel juhul ütled, et tegi ise midagi. tähtis ei ole see miks koer ründas vaid see kuidas sellised rünnakud miinimumini viia. koeral on peremees ja tema peaks tagama selle, et tema koer ei kujutaks kaaskodanikele mingit ohtu.
U
u  /   20:26, 4. aug 2018
et kui koera näed, eritad lõhna ja koer ründab
K
Kai  /   22:34, 3. aug 2018
Asjatult koer ei rùnda.Suurim viga mis tehakse on et hakatakse vòòrale koerale silma vaatama.Seda tòde peaks ikka igaùks teadma.
A
Andres  /   01:18, 4. aug 2018
Tahate öelda, et peaksin hoolikalt koera eest pilku peitma? Avalikus ruumis on mul õigus vaadata silma, kellele ja millele tahan. Loomal looma reeglid, inimesed ei ole kohustatud avalikus ruumis nende järgi käima. Olen näinud mitmel korral inimese seisukohast asjatult ründavat koera – üks kord oli näiteks mu abikaasa lapsepõlves, kui nurga tagant eri suundadest väljudes kohtusid teineteisele ootamatult hundikoer (omanikuga) ja rahulikult jalutav tütarlaps. Ehmunud koer lõi tütarlapsesse hambad sisse, omanik laskis jalga koeraga ja tütarlaps lõpetas traumapunktis.
V
Visti  /   10:08, 4. aug 2018
Loomulikult on õigus koerale silma vaadata aga ei soovita, Üldiselt ei soovitata silmsidet luua enamuste loomadega (eriti kiskjalised) silma vaadata, see ärritab neid rohkem.
M
muidugi ärritab  /   10:42, 4. aug 2018
sest loom tunnetab alateadvuses inimese olemust, õige hõlma ei hakka keegi
T
to Andres  /   11:46, 4. aug 2018
Selles ju point - suur koer ja väike inimene satuvad kohtudes silmast silma vaatama ja sealt see rünnak! Ootamatuse korral on silmsidet muidugi maru raske vältida, paraku. Õigusi võid ju taga ajada, aga inimesena võiksid lihtsalt arukamalt käituda (mitte, et ma kasvatamata koertele ja nende omanikele mingeid õigustusi otsiks!)
A
Armastan koeri!  /   12:19, 4. aug 2018
Sain ka lapsepves koeralt hammustada aga ikka oma rumalusest, lollusest! Aga armastan neid siiralt ikka edasi!
T
to 11,46  /   14:51, 4. aug 2018
tegelik põhjus ei ole silmast silma vaatamine vaid see , et see ootamatu kohtumine tundus koerale rünnakuna ja ta kaitses ennast. olen ka ise sellisesse olukorda sattunud. õnneks oli koer rihma otsas ja omanik suur tugev meesterahvas kes jõudis koera kinni hoida.
A
Andres  /   10:13, 5. aug 2018
Küsiksin siis lihtsalt: miks mina pean näiteks linnatänaval (või mujal avalikus ruumis) arvestama mingite koerte reeglitega?? Kui moes oleks krokodillide pidamine, kas ma peaksin siis arvestama ka krokodillide hingeelu (milline see iganes poleks), et "arukamalt käituda"? Vastan ise: koeraomaniku ülesanne on tagada 100% see, et koer on avalikus ruumis kaasviibijatele ohutu ja kui ta seda ei taga, ei ole mingit õigustust mulale selle kohta, kuidas teised inimesed peaksid mingit koera hingeelu teadma või "arukamalt käituma".
T
To Andres  /   16:45, 5. aug 2018
AJa aga oma õigust taga väike loll inimene.
K
kai, mine kuskile sooja kohta oma jutuga  /   07:28, 4. aug 2018
mh
T
Tead kai  /   08:31, 4. aug 2018
Ära vaata mitte kellegi otsa ja vahi maha. Selge?!
N
Nnoh  /   11:10, 4. aug 2018
Pläma. Mind üritas tänaval üks koer selja tagant rünnata. Tuli nii saja meetri kauguselt. Ei vaadanud kutsale silma, ei läinud liiga lähedalt mööda, st isegi mööda ei läinud. Peremees karjus meeleheitlikult, ilmselt teades, mis kutsake teha kavatseb.
K
Kaile  /   14:46, 4. aug 2018
kujuta nüüd endale ette inimest kes on lapsena koeralt pureda saanud ja kardab koeri. see inimene muutub koera läheduses närviliseks ja vahest pole koerale rünnakuks muud põhjust vajagi. koer võib inimese närvilist käitumist tõlgendada kui ohtu ja rünnata enese kaitseks. selleks on ikka loomaomanik, et see oht miinimumini viia. hoidke oma lemmikud suletud territooriumil või rihma otsas. veel pidage meeles, et koer võetakse vastavalt oma võimetele ja ka kasvule. algaja koeraomanik ei peaks võtma raskesti dresseeritavat koera võtma, samuti ei ole õige saata last suure koeraga jalutama, koera jõud käib lapsest lihtsalt üle.
P
Piik  /   17:09, 5. aug 2018
Lambakoerad, kes traditsiooniliselt lambakarju ohjes hoiavad peaks olema keelatud kortermajades. Keelatud ka ketikoertena. Siit järeldus, et peaks keelatama terves Eestis. Samuti võitluskoerad. Loomad peavad saama liikumist, jooksma ja mängima. Siis on nad õnnelikud ega ründa kedagi.
V
Voldemort  /   22:34, 3. aug 2018
Mõni peremees kasvatab oma elukat ümber nurga. Vabalt võis töll oma elukale sosinal "äss, tapa" õelda.
N
nunnutage jah  /   22:26, 3. aug 2018
linnas neid suuri penisid ja vaadake, et ühel heal päeval ta sulle endale kõrri ei karga!
T
to nunnutahe jah  /   21:14, 4. aug 2018
Et maal võib nunnutada ja kõrri karata lasta? Ojuland ise?
H
hakkab pihta!  /   22:17, 3. aug 2018
Koer ei ründa jah väljaspool oma territooriumi? Huvitav, kas tänav või park on ka koera territoorium, ei tea kuhu siis inimesed peavad minema? Istugu oma verejanulisega parem kodus kui tekitada ohtu inimestele.
E
Ex-soomlane  /   22:48, 3. aug 2018
Suured koerad oleks vaja ära keelata või vaja teha nii et omanik on 100% vastuses siit mis koer teeb. Kui koer tapab inimise, 25 aastat vangla omanikule. Normaalselt on nii et hull koera omanik on ka hull ja neil on alati suur koer, mitte chihuahua.
E
Eino Taruk  /   23:14, 3. aug 2018
Koera teod tuleks üks ühele inkrimineerida koera omanikule (nagu ma olen korduvalt ette pannud). Siis lõppeks see tsirkus koheselt ära.
E
Eino Taruk  /   23:15, 3. aug 2018
Koera teod tuleks
E
Eino Taruk  /   23:16, 3. aug 2018
üks ühele inkrimineerida
E
Eino Taruk  /   23:16, 3. aug 2018
(nagu ma olen korduvalt ette pannud).
E
Einot taruk  /   23:16, 3. aug 2018
Siis lõppeks see tsirkus koheselt ära.
E
Eino taruk  /   23:17, 3. aug 2018
Vabandust imeliku kommi pärast, aga see oli ainus viis elimineerida hulluks läinud automaatmoderaator.
E
Eino Taruk  /   01:44, 4. aug 2018
No ütle nüüd, ÕL, mis oli selles kommentaaris sellist mis sundis automaatmoderaatorit seda mitte avaldama?
  /   12:17, 4. aug 2018
Haige inimene! Koera omanikule kõrgemad karistused,kui pedofiilidele,mõrtsukatele! Normaalne???
K
kusjuures  /   21:03, 4. aug 2018
ei peagi suur koer olema - lihtsalt ei või iial kindel olla, millal loomal katus ära sõidab. Ühel memmel oli napilt põlvekõrgune peni, ta kindlasti ei kolkinud neid ega pidanud ketis vms, aga peni oli sellise labiilse närvisüsteemiga millegipärast ja lõpuks kiskus tal ühel päeval lihtsalt käed lõhki nii hullusti, et memm viidi haiglasse
E
et  /   22:08, 3. aug 2018
Mida siin modereerida on, ühtegi inetut sõna pole ju???
M
Minugi komm läks põhjuseta  /   17:07, 5. aug 2018
Modereerimisele. Ei saa aru, mis neil viga on, nei n.n. Modereerijatel.
M
Ma  /   22:07, 3. aug 2018
Ei saa aru nende verejanuliste penide pidajatest. Mida te ootate, et ta teile endile ühel heal päeval kõrri kargab? Kui peni juba taoliste rünnakutega tegeleb, siis ei mingit kahtlust - magama panna! Hakake nüüd ohkima, et kõik teised süüdi, vaene koerake pole milleski süüdi....
  /   00:44, 4. aug 2018
mis magama panna? vanasti klaaris miilits tigeda koera kohapeal ära.
  /   00:45, 4. aug 2018
vanasti klaaris miiIits tigeda peni kohapeaI ära.
Õ
Õige  /   10:50, 4. aug 2018
Olen nõus.
A
Asjatundmatu  /   17:08, 5. aug 2018
Lambakoerad, kes traditsiooniliselt lambakarju ohjes hoiavad peaks olema keelatud kortermajades. Keelatud ka ketikoertena. Siit järeldus, et peaks keelatama terves Eestis. Samuti võitluskoerad. Loomad peavad saama liikumist, jooksma ja mängima. Siis on nad õnnelikud ega ründa kedagi. Juhul, kui pole halvad omanikud, kes oma looma löövad. Pekstud loomi ei saa kunagi usaldada, sest ka nemad ei usalda kedagi, ei võõraid ega omasid.
M
mul  /   18:25, 5. aug 2018
mul kass selline kuri loom ,et tuleb lihtsalt kallale.peaks saatma merekooli
T
tingitud ja tingimata refleks on koertel olemas  /   22:05, 3. aug 2018
küll koer koera tunneb, tavaliselt koer ei ründa objekti väljaspool oma territooriumi
T
to refleksoloog  /   11:53, 4. aug 2018
Masendavalt rumal jutt! Millest sinu "teadus" on tingitud? Vähesest lugemusest või liigses seenest? Või hoopis sinust tingimatu e. kaasasündinud?
PS! Ja miks peaks koer objekti ründama? Objekt on tavamõistes eluta asi.
  /   12:17, 4. aug 2018
Koer ründab põhjusega!
T
to 12:17  /   13:33, 4. aug 2018
Jah, ja põhjuseks on kahejalgne lumpen koera omaniku rollis!
T
to 12:17  /   21:16, 4. aug 2018
Jah, ja põhjuseks on rumal ja hoolimatu koeraomanik!
T
to 22,05  /   15:01, 4. aug 2018
vale puha. meil oli kunagi koer kes ei sallinud kui lapsed õues jooksid. naabri lapsele jooksis isegi koju järgi ja üritas hammustada. muidu oli lastega sõber, nii omade kui võõrastega. aga vot jooksmist ei sallinud. õnneks oli selline tubane nähvits kes üksinda väljas ei käinud ja tänu sellele midagi ka ei juhtunud. iial ei tea mis looma või ka teise inimese peas toimub.
?
?  /   21:04, 4. aug 2018
kuidas siis tavaliselt saab esmalt keegi võõras kannatada väljapool territooriumi ja siis võibolla ühel päeval omanik ise ka?